PDA

View Full Version : Wat voor zin heeft het

bk232214
24 juli 2006, 16:54
Condoleezza Rice naar Beiroet waarom laat Israel er nu eens komaf van maken ze zijn goed bezig ineens korte pijn gedaan er mee amen en uit

1handclapping
24 juli 2006, 16:57
Dat soort politiekers rekent in doden van het "eigen volk".
Hoeveel Israëli's moeten we opofferen ?
...

Het niet voeren van vredesgesprekken kost U 100.000den !
& dat is nu iets wat die mannen niet willen snappen & daarom gaan ze door...

bk232214
24 juli 2006, 17:03
Dat soort politiekers rekent in doden van het "eigen volk".
Hoeveel Israëli's moeten we opofferen ?
...

Het niet voeren van vredesgesprekken kost U 100.000den !
& dat is nu iets wat die mannen niet willen snappen & daarom gaan ze door...

Wat is nu 100000 doden , ga maar eens naar de westhoek W.O 1

Judokus
24 juli 2006, 17:08
Condoleezza Rice naar Beiroet waarom laat Israel er nu eens komaf van maken ze zijn goed bezig ineens korte pijn gedaan er mee amen en uit

Korte pijn?
Wie wind zaait, zal storm oogsten. Geweld heeft nog nooit gezorgd voor stabiliteit, enkel onvergetelijke littekens en wraakacties. Het wordt tijd dat ze zorgen voor duurzame vrede, niet door oorlog maar door dialoog
Good on-ye Condi!

kelt
24 juli 2006, 17:51

Ik ben inderdaad bang dat een "wapenstilstand" gewoon een pauze tussen 2 mep-partijen zal blijken te zijn..

Wat Libanon,als natie, aangedaan wordt, tart de verbeelding,vooral gezien de vooruitgang die gemaakt werd op vrijwel alle gebied.(hezbollah,en de invloed van Syria waren eigenlijk de laatste hete hangijzers in een natie waar vroeger de bevolkingsgroepen elkaar af-kalashnikovden voor het minste geringste).
Nu effent Israel gewoon het veld voor een nieuwe burgeroorlog,en wenst dat buitenstaanders als wij over de moraliteit ervan staan te juichen...

Ach,laat die Midden-Oosters maar vechten,ze houden ervan.....en wij Europeanen,die ons mentaal evengoed op de Planeet Mars kunnen bevinden ondertussen, kunnen niks meer doen,vanuit ons standpunt hebben alle partijen gelijk....

Fonske
24 juli 2006, 19:20
...komaf maken?... korte pijn?
Het is wel duidelijk dat jij niet veel weet van het conflict.

bk232214
24 juli 2006, 19:20
Israel moet gewoon voort doen met Hezbollah uit te roeien zo simpel is dat. Zoals de ratten in Zwijndrecht en Burcht langzaam maar zeker en niet luisteren naar dat gelul van de landen die veilige grenzen hebben laat Israel maar doen die weten waar zij voorstaan .En daarna kan er spraken zijn van V.N troepenmacht te sturren om de grenzen tussen libanon en sierie te beschermen tegen de hezbolah dat zij er niet meer in kunnen dan zal er vrede komen HALLO

bk232214
24 juli 2006, 19:23
...komaf maken?... korte pijn?
Het is wel duidelijk dat jij niet veel weet van het conflict.

U WEL FONSKE laat eens horen u visie mischien is dat de oplossing ik leer graag iets bij

Fonske
24 juli 2006, 19:32
Moest er een simpele oplossing zijn zou die allang zijn genomen.
De situatie is er gewoon te complex en ga mijn tijd ni verdoen met u erin te onderwijzen. Er is lectuur genoeg over.
Laten we zeggen dat de enige manier om er zich komaf van te maken is een paar atoombommen op het gebied, maar dat beschouw ik niet echt als een oplossing.

Gun
24 juli 2006, 22:33
U WEL FONSKE laat eens horen u visie mischien is dat de oplossing ik leer graag iets bijGa dan eerst een aantal maand op onderzoek en kom PAS dan terug om ondoordachte threads te starten.

Metal Tom
25 juli 2006, 11:40
Israël moet voortdoen etc. etc.

Woehaha (een bulderlach stijgt op ten huize Tom, mijn vrouw kijkt verstoord, de kleine begint te wenen.'Wat is er schat?' vraagt ze achterdochtig. 'Niks hoor, ik las net iets dat zo ontroerend naiëf was dat ik er om moest lachen').

Alle gekheid op een stokje; als Israël echt werk zou maken van een Endlösung in Libanon, dan is dat het begin van een nieuw wereldconflict. Of denk jij dat Iran en Syrië zullen blijven toekijken hoe hun geloofsbroeders worden afgeslacht?

exodus
25 juli 2006, 12:30
Israel wil oorlog. Je ziet het toch zo duidelijk. Dat conflict moet daar escaleren omdat bepaalde mensen het willen.