PDA

View Full Version : Pukkelpop


Patriot!
27 augustus 2003, 16:02
Gij zult mij drie dagen moeten missen want ik ga drie dagen naar Pukkelpop. Vind iemand dat erg? :wink: :? :( :cry:

Tantist
27 augustus 2003, 16:07
Gij zult mij drie dagen moeten missen want ik ga drie dagen naar Pukkelpop. Vind iemand dat erg? :wink: :? :( :cry:

Ik IK IK!!!!!!!

(lookin' 4 attention?)

alpina
27 augustus 2003, 16:12
Ik ga morgen 1 dagje naar pukkelpop. :wink:

numarx
27 augustus 2003, 16:18
Ik zal zaterdag aanwezig zijn. Patriot, zin om daar de revolutie een beetje te gaan uitdragen? Het is er de plaats voor. ;)

Tantist
27 augustus 2003, 16:18
:lol:

numarx
27 augustus 2003, 16:20
:lol:
Deze revolutie he, lachebekje. -> http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=5234
Met je vooroordelen altijd. :p

Patriot!
27 augustus 2003, 16:22
Ik zal zaterdag aanwezig zijn. Patriot, zin om daar de revolutie een beetje te gaan uitdragen? Het is er de plaats voor. ;)

Ja! Peace Love and Understanding!!! :wink:


lookin' 4 attention?

Ja :wink:

Tantist
27 augustus 2003, 16:24
:lol:
Deze revolutie he, lachebekje. -> http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=5234
Met je vooroordelen altijd. :p

Ik buig beschaamd het hoofd :oops:

Ik dacht bij "de" revolutie meteen aan "de" revolutie, sorry...

Zeno!
27 augustus 2003, 16:27
Pukkelpop en Patriot.... ergens vind ik dat wel goed bij elkaar passen... :wink:

Patriot!
27 augustus 2003, 16:28
:lol:
Deze revolutie he, lachebekje. -> http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=5234
Met je vooroordelen altijd. :p

Ik buig beschaamd het hoofd :oops:

Ik dacht bij "de" revolutie meteen aan "de" revolutie, sorry...

De Belgische Revolutie krijgt ook haar plaats :wink:

Patriot!
27 augustus 2003, 16:28
Pukkelpop en Patriot.... ergens vind ik dat wel goed bij elkaar passen... :wink:

:?: Wegens aliteratie...? :?

Zeno!
27 augustus 2003, 16:31
Pukkelpop en Patriot.... ergens vind ik dat wel goed bij elkaar passen... :wink:

:?: Wegens aliteratie...? :?

De naam "pukkelpop" heeft me altijd doen denken aan tieners met jeugdpuistjes... Vandaar.

Maar ik neem aan dat jij die fase al achter de rug hebt? :wink:

Patriot!
27 augustus 2003, 16:35
Pukkelpop en Patriot.... ergens vind ik dat wel goed bij elkaar passen... :wink:

:?: Wegens aliteratie...? :?

De naam "pukkelpop" heeft me altijd doen denken aan tieners met jeugdpuistjes... Vandaar.

Maar ik neem aan dat jij die fase al achter de rug hebt? :wink:

Net :wink: Nu ben ik pleitbezorger van de Revolutie en wij maken geen onderscheid "tieners met jeugdpuistjes" of andere! PLU for everyone :wink:

Vlaamse Leeuw
27 augustus 2003, 17:13
Ik ga niet naar Pukkelpop en ik vind dat totaal niet erg. Maar aan al diegene die wel gaan: amuseer jullie.

DaBlacky
27 augustus 2003, 17:31
Pukkelpop en Patriot.... ergens vind ik dat wel goed bij elkaar passen... :wink:

:?: Wegens aliteratie...? :?

De naam "pukkelpop" heeft me altijd doen denken aan tieners met jeugdpuistjes... Vandaar.

Daar komt de naam ook eigenlijk vandaan.
Vandaar de variant rimpelrock.

Op pukkelpop wordt rock gespeeld voor mensen met pukkels

op rimpelrock wordt pop gespeeld voor mensen met rimpels.

:wink:

Vlaamse Leeuw
27 augustus 2003, 18:19
Pukkelpop en Patriot.... ergens vind ik dat wel goed bij elkaar passen... :wink:

:?: Wegens aliteratie...? :?

De naam "pukkelpop" heeft me altijd doen denken aan tieners met jeugdpuistjes... Vandaar.

Daar komt de naam ook eigenlijk vandaan.
Vandaar de variant rimpelrock.

Op pukkelpop wordt rock gespeeld voor mensen met pukkels

op rimpelrock wordt pop gespeeld voor mensen met rimpels.

:wink:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Celebfin
27 augustus 2003, 19:15
Ik vind de affiche dit jaar maar zwak hoor: The foo fighters, beck, Spinvis en dan nog wa redelijken, maar voor de rest.Geef mij maar Werchter

dejohan
27 augustus 2003, 19:46
PJ Harvey! Massive attack! Eels! Grandaddy! Starsailor! The Datsuns! The Mars Volta! Wire! Pennywise! En uiteraard de beste live band van het moment: de Foo Fighters!

Vind ik toch al ne straffe ze. Ok, het zou beter zijn mocht het allemaal op 1 dag zijn en den helft goedkoper, maar ja.

Mieke 79
27 augustus 2003, 19:56
Zeker ook Damien Rice en Turin Brakes gaan zien! Super!

Celebfin
27 augustus 2003, 19:58
Eels en starsailor wassek vergeten. Massive Attack is idd een grote naam, maar ik vind ze zcht ni goe.

DaBlacky
27 augustus 2003, 20:05
Ik vind de affiche dit jaar maar zwak hoor: The foo fighters, beck, Spinvis en dan nog wa redelijken, maar voor de rest.Geef mij maar Werchter

Geef mij ook maar Werchter, maar voor een andere reden:

Dan zijn het geen fucking herexamens!!!!

Patriot!
27 augustus 2003, 20:57
Ik vind de affiche dit jaar maar zwak hoor: The foo fighters, beck, Spinvis en dan nog wa redelijken, maar voor de rest.Geef mij maar Werchter

Die affiche interesseert me ni, ik ga voor de sfeer.... en voor Pennywise natuurlijk!!

numarx
27 augustus 2003, 21:13
Dan zijn het geen fucking herexamens!!!!
Herexamens? Hebben jullie herexamens dan? 8)

dejohan
27 augustus 2003, 21:13
Zeker ook Damien Rice en Turin Brakes gaan zien! Super!

Ik ben altijd nieuwsgierig naar nieuwe muziek. Turin Brakes heb ik op jou vernoemen al gedownload, maar moet er nog eens goed luisteren. Op het eerste gehoor klinkt het wel goed. Grappige groepsnaam trouwens.

Damien Rice zal ik rap eens binnenhalen sé.

Ben bezig zowat alles van Lowlands te downloaden. Plezant! Nu zal ik wat liekes kunnen meezingen sé.

Mieke 79
27 augustus 2003, 21:18
Zeker ook Damien Rice en Turin Brakes gaan zien! Super!

Ik ben altijd nieuwsgierig naar nieuwe muziek. Turin Brakes heb ik op jou vernoemen al gedownload, maar moet er nog eens goed luisteren. Op het eerste gehoor klinkt het wel goed. Grappige groepsnaam trouwens.

Damien Rice zal ik rap eens binnenhalen sé.

Ben bezig zowat alles van Lowlands te downloaden. Plezant! Nu zal ik wat liekes kunnen meezingen sé.

Ja, velen klagen hier dat Pukkelpop niet veel grote namen heeft enzo. Maar ik vind het net zo leuk om goede dingen te ontdekken op festivals.

Ik geloof dat van Damien Rice 'Volcano' de single is. (=Ierse singer-songwriter) Turin Brakes is eerder een rustige, intieme groep. Hebben wel enkele radiohits gehad, o.a. 'Underdog, save me', Emergency 72 en recentelijk nog: 'Pain killer'. Je zegt: grappige groepsnaam. Heb je er dan enig idee van waar het komt? Ik vraag het me al keilang af...

Geniet van Pukkelpop!! Enkele fantastische dagen toegewenst!

dejohan
27 augustus 2003, 21:25
Zeker ook Damien Rice en Turin Brakes gaan zien! Super!

Ik ben altijd nieuwsgierig naar nieuwe muziek. Turin Brakes heb ik op jou vernoemen al gedownload, maar moet er nog eens goed luisteren. Op het eerste gehoor klinkt het wel goed. Grappige groepsnaam trouwens.

Damien Rice zal ik rap eens binnenhalen sé.

Ben bezig zowat alles van Lowlands te downloaden. Plezant! Nu zal ik wat liekes kunnen meezingen sé.

Ja, velen klagen hier dat Pukkelpop niet veel grote namen heeft enzo. Maar ik vind het net zo leuk om goede dingen te ontdekken op festivals.

Ik geloof dat van Damien Rice 'Volcano' de single is. (=Ierse singer-songwriter) Turin Brakes is eerder een rustige, intieme groep. Hebben wel enkele radiohits gehad, o.a. 'Underdog, save me', Emergency 72 en recentelijk nog: 'Pain killer'. Je zegt: grappige groepsnaam. Heb je er dan enig idee van waar het komt? Ik vraag het me al keilang af...

Geniet van Pukkelpop!! Enkele fantastische dagen toegewenst!

Ik heb mij vergist (heb het net opgezocht). Ik dacht dat het Turing Brakes was. Turing, als ik goed voor heb, was was een filosoof ofzo, in ieder geval een theoreticus met veel fantasie, en hij fantaseerde een machine die logische bewerkingen zou kunnen uitvoeren. Later hebben andere mensen dat in de praktijk proberen te brengen, en het lukt nog ook. Die machine is een computer.

Maar over die gaat het dus niet. Ik weet dus eigenlijk niet wat het betekent.

Er zijn hier trouwens keiveel sterren buiten, als je mars wilt zien is het de moment denk ik.

Mieke 79
27 augustus 2003, 21:28
Er zijn hier trouwens keiveel sterren buiten, als je mars wilt zien is het de moment denk ik.

Ooooooohhhhh! Merci voor de tip. Ik ben direct naar buiten!
Enjoy Pukkelpop!

dejohan
27 augustus 2003, 21:29
Ik heb het net gezien, in het zuid-zuid westen, wel redelijk laag. Als je in een stad zit kan je best op een dak kruipen.

Slu, ik ben weg.

dejohan
27 augustus 2003, 21:36
Vergissing: zuid oost, grote heldere roodachtige ster.

Mieke 79
27 augustus 2003, 21:43
Vergissing: zuid oost, grote heldere roodachtige ster.

Kheb het gezien ja. Precies de helderste onder de sterren aan de hemel nu. Mooi! Tis een mooie, fijne avond ook. (Ik moet van kotgenoot herhalen dat het geen ster is. :wink: )

DaBlacky
27 augustus 2003, 22:04
Is dat Mars? Hebben ze mij weer goed liggen gehad. Mij hadden ze wijs gemaakt dat Mars evengroot ging zijn als de maan.

Why, oh why don't I have a telescope?

Langs de andere kant, dit is de eerste keer in mijn leven dat ik hem gebruikt zou hebben...

Mieke 79
29 augustus 2003, 07:52
Ocharme, de Pukkelpoppertjes!

Mieke 79
29 augustus 2003, 07:55
TIS NAT!!!! :(

Supe®Staaf
29 augustus 2003, 07:59
Is dat Mars? Hebben ze mij weer goed liggen gehad. Mij hadden ze wijs gemaakt dat Mars evengroot ging zijn als de maan.

Why, oh why don't I have a telescope?

Langs de andere kant, dit is de eerste keer in mijn leven dat ik hem gebruikt zou hebben...
Voor iedereen die geen telescoop heeft, publiceer ik de foto van Mars, gisteren gemaakt met mijn privé-Hubble-telescoop:
http://users.pandora.be/Superstaaf/mars.jpg

Zeno!
29 augustus 2003, 09:20
TIS NAT!!!! :(

Volgens mij is onze Patriot verzopen! :lol: :lol:

Tja, BELGISCH weertje, hé.

Tantist
29 augustus 2003, 09:36
TIS NAT!!!! :(

En nog geen beetje...

numarx
29 augustus 2003, 10:22
Tja, BELGISCH weertje, hé.
Laten we Vlaanderen onafhankelijk maken! Dan schijnt elke dag de zon!

Tantist
29 augustus 2003, 10:41
Tja, BELGISCH weertje, hé.
Laten we Vlaanderen onafhankelijk maken! Dan schijnt elke dag de zon!

U heeft weer niet door dat dit een parodie was op de belgicisten die telkens er iets goed gebeurt het Belgisch noemen, en telkens we afgaan het op de Vlamingen en de Walen steken.

Neem nu Hans VDC met zijn Vlaamse Tourrenners en de Belgische Kim Clijsters...

Capisce?

numarx
29 augustus 2003, 10:49
Allee, ik heb het weer niet door. Gelukkig ben jij er nog om me op m'n gebreken te wijzen.
Dank je, lieve schat! xx

Tantist
29 augustus 2003, 10:53
Allee, ik heb het weer niet door. Gelukkig ben jij er nog om me op m'n gebreken te wijzen.
Dank je, lieve schat! xx

't Is niks

Mieke 79
29 augustus 2003, 20:43
TIS NAT!!!! :(

En nog geen beetje...

Ik doe graag een modderbad, maar bij deze temperaturen en dan geen douche in bereik achteraf? Neen, danku! :D

Suede : Ik dacht het wel, tis een Greatest Hits concert...

DaBlacky
29 augustus 2003, 21:33
TIS NAT!!!! :(

En nog geen beetje...

Ik doe graag een modderbad, maar bij deze temperaturen en dan geen douche in bereik achteraf? Neen, danku! :D

Suede : Ik dacht het wel, tis een Greatest Hits concert...

Ik woon vlakbij pukkelpop. Ge moogt hier komen douchen ;)

Zeno!
29 augustus 2003, 21:35
Ik woon vlakbij pukkelpop. Ge moogt hier komen douchen ;)


Nice try!! 8)

Mieke 79
29 augustus 2003, 21:50
Ik woon vlakbij pukkelpop. Ge moogt hier komen douchen ;)


Nice try!! 8)

Volgend jaar, ok? :D De toiletten vind 'k er ook maar vies. Ist heel ver? :wink:

DaBlacky
29 augustus 2003, 21:52
Ik woon vlakbij pukkelpop. Ge moogt hier komen douchen ;)


Nice try!! 8)

Volgend jaar, ok? :D De toiletten vind 'k er ook maar vies. Ist heel ver? :wink:

Voor alleen een toilet te gebruiken is het toch iets te ver. Tenzij je misschien met de fiets komt (fiets op de trein, hé).

Ik woon 4 km van Pukkelpop. Je kan hier de muziek ook horen als de wind goed zit :)

Mieke 79
29 augustus 2003, 21:54
En zit de wind goed? Nu ja, je kan momenteel ook Grandaddy horen én zien via het net...

DaBlacky
29 augustus 2003, 21:57
En zit de wind goed? .

Neen :cry:

Maar tis toch maar heel stillekes anders. Teutrock maakt meer kabaal 8)

Mieke 79
29 augustus 2003, 22:01
En zit de wind goed? .

Neen :cry:

Maar tis toch maar heel stillekes anders. Teutrock maakt meer kabaal 8)

Tis in de tent nu. Subiet de Foo Fighters: misschien gooien die er meer decibels tegenaan...

_Royalist_
1 september 2003, 10:19
pukkelpop was weer eens veel te goe
vooral limp bizkit

numarx
1 september 2003, 10:20
vooral limp bizkit
8O

...

:x

...

:evil:

VLAANDEREN ONAFHANKELIJK!!!

dejohan
1 september 2003, 12:11
Ben ik blij dat ik op Lowlands zat: niet veel last van de regen gehad. en het was lang geleden dat ik zoveel goede optredens op 1 festival had gezien. Feeder was verassend goed live, Sugar Cult een leuke ontdekking, The Mars Volta een hallicunante postpunk/spacerocktrip, Sparta frisser dan op plaat, Beck een vaste waarde, Eels een feest, Live was wat je ervan verwacht, Foo Fighters was zoals altijd magistraal, en zoals ik al langer wist
PJ Harvey is God!

Mieke 79
1 september 2003, 12:29
PJ Harvey is God!

Altijd al geweten dat God een vrouw was! :D :D

Georg
1 september 2003, 12:49
knip

domme bijdrage van mezelf. weg dus

alpina
1 september 2003, 15:56
Ik ben enkel donderdag naar Pukkelpop geweest en alhoewel velen afgezien hebben in de regen stond ik tijdens de zware plensbuien steeds in 1 of andere tent, een goeie timing noemen ze dat dan. :wink: Mogwai vond ik geniaal, Lamb was ook uitzonderlijk goed, die hebben heel wat betere nummers dan dat afgezaagde Gabriel :wink: . Massive Attack had ik al op Werchter gezien maar ik vond ze deze keer eveneens zeer goed, die donkere zangeres heeft trouwens een gewoonweg prachtige stem, die blaast Helmut Lotti gewoon weg. Styrofoam vond ik ook nog een leuke verrassing en de tent waar ze in op traden(chateau) verdient een aparte vermelding want die is gewoon te gezellig.

Patriot!
1 september 2003, 18:42
Ik heb alle sterren en would-be sterren gezien (limp bizkit sloeg ik over ;) ) wie heeft er de grootste ster (ikzelf) gezien?! ;)

alpina
1 september 2003, 19:30
Ik heb alle sterren en would-be sterren gezien (limp bizkit sloeg ik over ;) ) wie heeft er de grootste ster (ikzelf) gezien?! ;)

Niet gezien!!! :P

Zeno!
1 september 2003, 19:44
Ik heb alle sterren en would-be sterren gezien (limp bizkit sloeg ik over ;) ) wie heeft er de grootste ster (ikzelf) gezien?! ;)

Tsss, wie gaat er nu naar Pukkelpop en niet naar Marktrock.... :evil:

:wink:

Patriot!
2 september 2003, 20:33
Ik heb alle sterren en would-be sterren gezien (limp bizkit sloeg ik over ;) ) wie heeft er de grootste ster (ikzelf) gezien?! ;)

Tsss, wie gaat er nu naar Pukkelpop en niet naar Marktrock.... :evil:

:wink:Uhm... de mensen die een druk leven hebben en door andere verplichtingen de beste dingen missen... :(

Het Vraagteken
2 september 2003, 21:11
Naast het weer heeft ook Jackass zijn kat gestuurd... tot grote spijt van het publiek as ik mij goed heb laten informeren.
Dan natuurlijk..welk mentaal gezond mens wil naar een gek kijken die graag zijn ballen aan zijn been niet 8O

numarx
2 september 2003, 21:21
Al dat gezaag over het weer... De zon heeft de hele dag geschenen zaterdag en m'n armen en gezicht zijn zelfs behoorlijk sexy gebruind. En nu aftellen tot volgend jaar...

Patriot!
2 september 2003, 21:31
Al dat gezaag over het weer... De zon heeft de hele dag geschenen zaterdag en m'n armen en gezicht zijn zelfs behoorlijk sexy gebruind. En nu aftellen tot volgend jaar...Gy valschaerd! Gy zyt dan oock alleen maar den derden dag gekoomen!! :evil:

numarx
2 september 2003, 21:34
Ja. En ik heb geen warme dranken gekregen in de Philips omdat ik ocharme een beetje in het nat moest slapen. :x

Johan C.
2 september 2003, 22:46
Is er eigenlijk iemand die "The Coral" heeft zien optreden? Ik vind dat echt een hele goede band. Voor mij als vooral Britpop liefhebber was er niet veel te beleven op Pukkelpop. Vooral veel gitaargerammel maar gelukkig wel "The Coral" en "Suede"...... Ik heb het gevolgd via internet. Het zou fijn zijn moest Chokri een een Brit-day organiseren met:

-Inspiral carpets
-Manic street Preachers
-The Coral
-Ocean Color Scene
-Waterboys

Wie koopt alvast een ticket?

numarx
2 september 2003, 22:52
Nooit of te nimmer zal ik betalen voor een Brit-day zonder The Smiths!

Paulus de Boskabouter
2 september 2003, 23:03
Nooit of te nimmer zal ik betalen voor een Brit-day zonder The Smiths!

LEVEN die nog??? 8O

numarx
2 september 2003, 23:08
Niet als The Smiths, maar Marr maakt nog vlijtig plaatjes en Morrissey is ook nog met vanalles bezig. Als ik het lief vraag zullen ze voor mij wel es terug samenkomen.

Mieke 79
2 september 2003, 23:24
Niet als The Smiths, maar Marr maakt nog vlijtig plaatjes en Morrissey is ook nog met vanalles bezig. Als ik het lief vraag zullen ze voor mij wel es terug samenkomen.

Die single van Johnny Marr van enkele maanden geleden was zalig!

Nog op de britday moeten komen: David Gray (fantastisch), Joe Jackson (ouwe rocker) en Billy Bragg (nu op 'Tussen droom en daad')

@Johan C.: The waterboys zijn van Spiddal in het westen van Ierland. Calling them Brits, dat zouden ze niet echt appreciëren. Difficult issue, Ieren Britten noemen. Vooral niet doen ginder! :wink:

Stratcat
2 september 2003, 23:41
Nog op de britday moeten komen: David Gray (fantastisch), Joe Jackson (ouwe rocker) en Billy Bragg (nu op 'Tussen droom en daad')


Joe Jackson was scherp op Cactus.

Mieke 79
3 september 2003, 00:02
Nog op de britday moeten komen: David Gray (fantastisch), Joe Jackson (ouwe rocker) en Billy Bragg (nu op 'Tussen droom en daad')


Joe Jackson was scherp op Cactus.

Ik vind het heel jammer dat hij (door de uitgestelde datum) niet meer naar TW Classic komt! Schitterend artiest...

Mieke 79
3 september 2003, 00:11
Joe Jackson rocks... zelfs op zijn leeftijd :wink:.

Stratcat
3 september 2003, 00:34
Joe Jackson rocks... zelfs op zijn leeftijd :wink:.

Leeftijd doet er niet toe.

Heb ik uit betrouwbare bron vernomen (www.ikbeneenoudezak.org).

Mieke 79
3 september 2003, 00:43
Joe Jackson rocks... zelfs op zijn leeftijd :wink:.

Leeftijd doet er niet toe.

Heb ik uit betrouwbare bron vernomen (www.ikbeneenoudezak.org).

De link werkt niet. Waarschijnlijk door oude zakken gemaakt, die site. :wink:

Stratcat
3 september 2003, 00:50
Joe Jackson rocks... zelfs op zijn leeftijd :wink:.

Leeftijd doet er niet toe.

Heb ik uit betrouwbare bron vernomen (www.ikbeneenoudezak.org).

De link werkt niet. Waarschijnlijk door oude zakken gemaakt, die site. :wink:

Ik zou het niet weten.
Eens vragen aan mijn kleinzoon.

Johan C.
3 september 2003, 09:43
David Gray is inderdaad zowat het beste van de laatste jaren. Natuurlijk dekt de term Britpop niet de lading? Laten we het er maar op houden dat ik het heb over de muziek uit Engeland, Wales, Schotland en Ierland. 8)

dejohan
3 september 2003, 13:15
Is er eigenlijk iemand die "The Coral" heeft zien optreden? Ik vind dat echt een hele goede band. Voor mij als vooral Britpop liefhebber was er niet veel te beleven op Pukkelpop. Vooral veel gitaargerammel maar gelukkig wel "The Coral" en "Suede"...... Ik heb het gevolgd via internet. Het zou fijn zijn moest Chokri een een Brit-day organiseren met:

-Inspiral carpets
-Manic street Preachers
-The Coral
-Ocean Color Scene
-Waterboys

Wie koopt alvast een ticket?

Ocean colour scene is super, pas ontdekt, door ergens in nen afprijsbak een cd te kopen voor 3€. Keigoeie cd (Marchin'already heet hij).
I love cd-afprijsbakken, wat daar tegenwoordig allemaal niet inligt!

De cd van the Coral vind ik goed, op Lowlands vorige week ben ik even blijven staan, maar het toeval wil dat ze toen net een jam van 15 min aan het spelen waren, en dat vond ik minder. Ben dan maar doorgelopen. Ik heb wel gehoord van andere mensen dat het goed was.