PDA

View Full Version : Arabische fascisten dienen klacht in tegen de Staat Israël

Sinistra
27 juli 2006, 14:23
Dit stond vandaag op de website van De Standaard..
Belgische klacht tegen Israël voor oorlogsmisdaden

http://www.standaard.be/Assets/Images_Upload/fwle_060722_vluchtelingen.jpg belga/afp

document.write('');http://ad.be.doubleclick.net/viewad/817-grey.gif (http://ad.be.doubleclick.net/click;h=v7/342f/0/0/%2a/u;44306;0-0;0;8442854;237-250/250;0/0/0;;~sscs=%3f) http://host1.adhese.be/ad/376/alt/nl (http://host4.adhese.be/alt/376)

BRUSSEL - Advocaat Georges-Henri Beauthier gaat vandaag in ons land klacht indienen tegen Israël voor oorlogsmisdaden. Dat schrijft de krant Le Soir.

De man treedt op voor zijn cliënten Ali Abdul-Sater en diens vrouw Farkad El Husseini, Belgen van Libanese origine die met hun drie kinderen in Libanon op vakantie waren toen Israël het land begon aan te vallen.

De klacht hanteert de term oorlogsmisdaden zoals omschreven in het Belgische Strafwetboek. Daarin is sprake van doelbewust moorden, zware inbreuken op de fysieke integriteit of de gezondheid, deportatie van burgers en van vernieling en toeëigening van goederen. Elk van die elementen verwijst naar de dramatische actualiteit van de laatste weken, aldus de krant.

De klacht, ingediend in het kader van de wet op de universele bevoegdheid van Belgische rechtbanken, viseert in de eerste plaats de Israëlische premier Ehud Olmert. Al wordt ervan uitgegaan dat hij als staatshoofd kan genieten van immuniteit. Ook minister van Defensie Amir Peretz en stafchef van het leger Dan Halutz zijn geviseerd.

Le Soir sluit niet uit dat er nog meer aanklagers zullen volgen

Het piepkleine Belziek gaat zich weeral eens onsterfelijk belachelijk maken met totaal ongegronde klachten ingediend door Jodenhatende Arabische fascisten. Nadien gaat men waarschijnlijk weer stom verbaasd zijn dat Verhofstadt of De Gucht weer niet welkom meer gaan zijn in Israël. Absurdistan??? Nu, méér dan ooit!!!:|

werkgroep morkhoven
27 juli 2006, 14:55
Het is een goede zaak dat er een klacht tegen Israël wordt ingediend.

Waarom zou het Internationale Gerechtshof alleen maar in beperkte mate oorlogsmisdadigers mogen vervolgen terwijl de slachtoffers van oorlogsmisdaden geen klacht zouden mogen indienen ?

De slachtoffers van oorlogsmisdaden moeten ook steeds rekenen op de hulp van de Europese Unie en allerlei Internationale hulpverleningsorganisaties maar de fondsen van de Europese Unie en van de Internationale hulpverleningsorganisaties geraken ooit eens op.

Als Israël de honderdduizenden slachtoffers in de Gaza-strook en in Libanon moet gaan vergoeden, zal het wel eerst tweemaal nadenken vooraléér opnieuw oorlogsmisdaden te begaan en de Conventies van Genève op grove wijze te schenden !

http://img127.imageshack.us/img127/227/beirutkv5.jpg

Zie ook 'Vredesacties Midden-Oosten'

Edina
27 juli 2006, 15:23
Dit stond vandaag op de website van De Standaard..
Belgische klacht tegen Israël voor oorlogsmisdaden

Het piepkleine Belziek gaat zich weeral eens onsterfelijk belachelijk maken met totaal ongegronde klachten ingediend door Jodenhatende Arabische fascisten. Nadien gaat men waarschijnlijk weer stom verbaasd zijn dat Verhofstadt of De Gucht weer niet welkom meer gaan zijn in Israël. Absurdistan??? Nu, méér dan ooit!!!

Dus iemand die een klacht indient tegen de staat Israël voor oorlogsmisdaden is een automatisch een fascist en een jodenhater? Als er zich iemand belachelijk maakt door zijn haat tegenover moslims/Arabieren zo openlijk tentoon te spreiden, ben jij het wel AntiDeutsch!

werkgroep morkhoven
27 juli 2006, 15:41
Gezien Israël zich schuldig maakte aan oorlogsmisdaden en een aantal internationale rechten heeft geschonden (en nog steeds schendt), kan iedere Libanese vluchteling in principe een klacht met een eis tot schadevergoeding tegen de Israëlische Staat indienen.

Waarom zou de Israëlische Staat deze zaak trouwens niet ernstig nemen ?
Bepaalde landen binnen de Europese Unie zorgden er een paar jaar geleden immers voor dat slachtoffers van de Jodenvervolging ook een 'schadevergoeding' ontvingen alhoewel een genocide natuurlijk moeilijk te 'vergoeden' is.

KrisKras
27 juli 2006, 15:45
De man treedt op voor zijn cliënten Ali Abdul-Sater en diens vrouw Farkad El Husseini, Belgen van Libanese origine die met hun drie kinderen in Libanon op vakantie waren toen Israël het land begon aan te vallen.

Arabische fascisten???? Waar haal je het? Ik zie een gechoqueerd gezin met 3 kinderen dat op vakantie was. Stel je voor dat jij dat zou zijn geweest met je vrouw en 3 kinderen.

Er scheelt toch wel iets met jou hoor...

Lof der Zotheid
27 juli 2006, 15:51
Arabische fascisten???? Waar haal je het? Ik zie een gechoqueerd gezin met 3 kinderen dat op vakantie was. Stel je voor dat jij dat zou zijn geweest met je vrouw en 3 kinderen.

Gechoqueerd zijn is heel goed te begrijpen in zo'n situatie. Maar ik waag het te betwijfelen of die mensen een ander land hadden aangeklaagd in dezelfde situatie...

KrisKras
27 juli 2006, 15:53
Gechoqueerd zijn is heel goed te begrijpen in zo'n situatie. Maar ik waag het te betwijfelen of die mensen een ander land hadden aangeklaagd in dezelfde situatie...

jij kent hun dan (goed)?

longhorn
27 juli 2006, 16:05
Een klacht uit Belgie? En moet dit serieus genomen worden? Colin Powell en een resem anderen hebben ooit een klacht aan hun been gehad vanuit Belgie en wat waren de gevolgen?

Jozef Ostyn
27 juli 2006, 16:14
Een klacht uit Belgie? En moet dit serieus genomen worden?

Neen.

maddox
27 juli 2006, 16:31
Welke idioot gaat er nu op vakantie met zijn familie in een gebied waar zulke spanningen en zo'n grote kansen op geweld hangen?

Gut ja, "echte Belgen " die hun "Belgische" identiteit hebben gekregen, net omdat ze uit dat gebied gevlucht waren vanwege diezelfde situatie.

Twanne
27 juli 2006, 16:31
Dus iemand die een klacht indient tegen de staat Israël voor oorlogsmisdaden is een automatisch een fascist en een jodenhater? Als er zich iemand belachelijk maakt door zijn haat tegenover moslims/Arabieren zo openlijk tentoon te spreiden, ben jij het wel AntiDeutsch!

Anti-Deutsch blinkt al langer uit in dit soort uitspraken: al wie tegen Israël is, is een anti-semitische fascist.

KrisKras
27 juli 2006, 16:33
Welke idioot gaat er nu op vakantie met zijn familie in een gebied waar zulke spanningen en zo'n grote kansen op geweld hangen?

Gut ja, "echte Belgen " die hun "Belgische" identiteit hebben gekregen, net omdat ze uit dat gebied gevlucht waren vanwege diezelfde situatie.

Wie ben jij om dit oordeel te vellen over die mensen. Er zal wel een reden geweest zijn. Niet vergeten dat het betreffende gezin Belgisch-Libanees waren, misschien waren ze wel op jaarlijks bezoek bij de familie.

Twanne
27 juli 2006, 16:34
Het piepkleine Belziek gaat zich weeral eens onsterfelijk belachelijk maken met totaal ongegronde klachten ingediend door Jodenhatende Arabische fascisten. Nadien gaat men waarschijnlijk weer stom verbaasd zijn dat Verhofstadt of De Gucht weer niet welkom meer gaan zijn in Israël. Absurdistan??? Nu, méér dan ooit!!!:|

Wat houdt je tegen om klacht neer te leggen tegen de toplui van Hamas, Hezbollah en Al-Qaeda? Neem een voorbeeld aan die mensen, ipv hen voor fascisten uit te maken. Die wet is er niet om buitenlandse staatshoofden te vervolgen, maar om oorlogsmisdadigers aan te klagen. Ik denk dat Hezbollah perfect in dat hokje past.

Edina
27 juli 2006, 16:37

Wat is dat voor een belachelijke reactie? Misschien mensen die er nog familie hebben. De burgeroorlog is ondertussen al wel een tijd gedaan. Israël had zich al in 2000 teruggetrokken uit Zuid-Libanon en Syrië deed dat vorig jaar. Er was helemaal geen reden om aan te nemen dat Israël plots Libanon zou aanvallen.

maddox
27 juli 2006, 16:40
Toch blijft het sterk idioot om naar een oorlogszone op vakantie te gaan.

Edina
27 juli 2006, 16:42

Dat was geen oorlogszone meer!

KrisKras
27 juli 2006, 16:42

Ik vind het vele malen idioter om zo te reageren, zonder enige kennis over deze mensen!

maddox
27 juli 2006, 16:49
Sorry, geen oorlogzone?
De Libanese Burgeroorlog is misschien officieel wel gedaan, maar Israël heeft al langer aangekondigd er geen doekjes meer rond te winden.

En hoe lang zijn er nu al effectief oorlogshandelingen?
Het afvuren van raketten vanuit Zuid Libanon op Israël is bij wijze van spreken nooit gestopt.

Ik ben misschien snel om die familie te beoordelen. Maar naar mijn maatstaven zijn het potentiele kannidaten voor een darwin award.

2027, tijdens de gruwelijke burgeroorlog tussen wallonië en vlaanderen ben ik gaan lopen. Ik heb in die 20 jaar dat ik van mijn geboortstreek weg ben een nieuw leven opgebouwd, mijn eigen kinderen op zien groeien, en uiteindelijk heb ik zelfs genoeg geld bij elkaar om een lange vakantie te betalen voor mijn gezin.

enkele opties

Kom, we gaan naar "huis" daar waar Vlaamse scherpschutters nog steeds kogels uitwisselen met waalse politiemensen, en andersom, waalse bommenleggers af en toe een vlaams huis opblazen.

Hey, laat ons oom Wesley en kroost tot ons halen. Kunnen ze een maandje hier in rust en vrede komen logeren.

Ik kies voor optie nummer 2, en U?

werkgroep morkhoven
27 juli 2006, 16:49
Een klacht uit Belgie? En moet dit serieus genomen worden? Colin Powell en een resem anderen hebben ooit een klacht aan hun been gehad vanuit Belgie en wat waren de gevolgen?Ik hoop dat het niet bij deze éne Belgische klacht zal blijven. Er zijn tienduizenden mensen die Libanon zijn moeten ontvluchten tengevolge van de Israëlische bombardementen.

Ik hoop ook dat de klacht van de Libanese Premier ontvankelijk zal verklaard worden.

VlaamseBelg
27 juli 2006, 17:22
Ik hoop dat ook, mijn maag krimpt ineen van de arrogantie waarmee landen anderen compleet in de vernieling bombarderen, gewoon omdat ze dat kunnen.

Als een kind mij volop tegen de schenen trapt ga ik het eens goed dooreen schudden, geen haar op mijn hoofd die eraan denkt ook eens volop tegen dat kind te gaan schoppen, omdat ik met mijn macht ook verantwoordelijkheid heb.

Sinistra
27 juli 2006, 17:28

Geen persoonlijke aanvallen. En ik haat absoluut geen moslims of Arabieren wel diegene die de politieke islam aanhangen en proberen de Joden uit hun heilige land te verdrijven...

Sinistra
27 juli 2006, 17:29

Het is toch duidelijk dat dit gebeurt omwille van antisemitisme. Zoals Cynikus terecht opmerkte "moesten ze door bv. Syrische Mig-jets bestookt zijn zouden ze het niet in hun hoofd halen klacht in te dienen"...

Gun
27 juli 2006, 17:41
Geen persoonlijke aanvallen. En ik haat absoluut geen moslims of Arabieren wel diegene die de politieke islam aanhangen en proberen de Joden uit hun heilige land te verdrijven...U haat wél en U weet het maar verdomd goed!

Sinistra
27 juli 2006, 17:51
U haat wél en U weet het maar verdomd goed!

Van een *knip* als jij heb ik geen lessen te krijgen in "haten". Ik haat enkel diegenen die er luidop van dromen dat 6.000.000 nog niet genoeg was. Ik haat niet de gewone Mohammed of Jan die hier belastingen betaalt, werkt, vakantie neemt enz en dat zullen extremisten als jij nooit begrijpen...

Schelden is niet toegelaten.

Kazze

garfield
27 juli 2006, 17:55
Is die grap nog niet uit de wereld 8O
Kwestie van de grap van de wereld te blijven zeker.
IPV ons imago van bierdrinkende borgondiërs uit te spelen zoals in de "invest in Belgium" filmkes op CNN, kiezen we er liever voor om zo maar effe rechter te spelen in een conflict waarvan de info die we krijgen groen gekleurd is en een conflict waar we niets van snappen.
de Belgjes moeten zich weeral eens voorstellen als zijnde beter dan de rest en het geweten van de wereld te zijn.

Edina
27 juli 2006, 17:55
Geen persoonlijke aanvallen. En ik haat absoluut geen moslims of Arabieren wel diegene die de politieke islam aanhangen en proberen de Joden uit hun heilige land te verdrijven...

Persoonlijke aanval? Waar heb je het over? Jij doet niet anders dan jan en alleman beschuldigen antisemiet te zijn en jij beschuldigt mensen die je niet kent ervan jodenhaters en fascisten te zijn enkel en alleen omdat ze een klacht hebben ingediend tegen Israël! En dan ga je nu klagen als ik je erop wijs dat uit die laatste uitspraak duidelijk blijkt dat jij moslims/Arabieren haat! Doe eens normaal!

Edina
27 juli 2006, 17:57
Het is toch duidelijk dat dit gebeurt omwille van antisemitisme. Zoals Cynikus terecht opmerkte "moesten ze door bv. Syrische Mig-jets bestookt zijn zouden ze het niet in hun hoofd halen klacht in te dienen"...

Antideutsch, aanklager en rechter in één persoon. Oordeelt enkel op basis van, ja van wat eigenlijk? Niet eens op basis van een uitspraak van die mensen waar je dat zou kunnen uit afleiden!!!

Edina
27 juli 2006, 17:58
Van een *knip* als jij heb ik geen lessen te krijgen in "haten". Ik haat enkel diegenen die er luidop van dromen dat 6.000.000 nog niet genoeg was. Ik haat niet de gewone Mohammed of Jan die hier belastingen betaalt, werkt, vakantie neemt enz en dat zullen extremisten als jij nooit begrijpen...

Hallo???? Jij verwijt anderen persoonlijke aanvallen? Heb jij ze niet allemaal op een rij ofzo?

Gelieve geen scheldpartijen te kwoten, waarvoor dank.

Kazze

Twanne
27 juli 2006, 18:15
Maar aanhangers van het politieke jodendom haat je duidelijk niet, want zij zijn net diegenen die Israël als het Heilige Land aanduiden...

KrisKras
27 juli 2006, 18:18

En zoals ik al tegen Cynikus opmerkte, Jij kent deze familie dan?

bk232214
27 juli 2006, 18:25
Hezbollah moet weg uit Libanon willenzij niet dan maar plat gooien er zit niets anders in . Wandt een wapenstilstand aanvaard Hezbollah niet

Flippend Rund
27 juli 2006, 18:28
Het kleine verschil is natuurlijk dat ze NIET door Syrische Mig-jets worden bestookt. Als mijn tante een snor had, dan zou ik haar mijn oom noemen.

Flippend Rund
27 juli 2006, 18:30
proberen de Joden uit hun heilige land te verdrijven...

Ik wist niet dat uw standpunten religieus geïnspireerd waren. Vertel er eens wat meer over.

Twanne
27 juli 2006, 18:30
Maar dien dan zelf klacht in tegen Hezbollah, Hamas etc...

AyneRand
27 juli 2006, 19:43

Schelden is niet toegelaten.

Kazze

ik raad u aan eens wat boeken te lezen van de uitmuntende joodse schrijver Chaim Potok. U zal, indien dit natuurlijk uw intellectuele capaciteiten niet overstijgt, zeer snel begrijpen dat zelf de meest orthodoxe jood uw soort best missen kan ....

Metal Tom
28 juli 2006, 06:05
@ AntiDeutsch: ik heb het al een aantal keer in andere topics rond Libanon aan uw neus proberen te hangen, maar blijkbaar bent u nogal hardleers. Hoeveel sympathie denkt u te winnen voor 'uw zaak' wanneer u iedereen die tegenargumenteert een antisemiet noemt (of op zijn minst deel van het 'antisemitsch complot') en iedere moslim die zijn stem verheft tegen het bloedvergietenn een fascist?

De wet biedt deze mensen de mogelijkheid om een klacht in te dienen, het is aan justitie om te bepalen of deze ontvankelijk of terecht is, niet aan u. Aangezien in MIJN ogen iedereen gelijk is voor de wet zou ik u dan ook warm willen uitnodigen een soortgelijke klacht in te dienen tegen Hamas en Hezbollah. Of bent u alleen mar dapper met woorden?

VlaamseBelg
28 juli 2006, 06:10
@ AntiDeutsch: ik heb het al een aantal keer in andere topics rond Libanon aan uw neus proberen te hangen, maar blijkbaar bent u nogal hardleers. Hoeveel sympathie denkt u te winnen voor 'uw zaak' wanneer u iedereen die tegenargumenteert een antisemiet noemt (of op zijn minst deel van het 'antisemitsch complot') en iedere moslim die zijn stem verheft tegen het bloedvergietenn een fascist?

De wet biedt deze mensen de mogelijkheid om een klacht in te dienen, het is aan justitie om te bepalen of deze ontvankelijk of terecht is, niet aan u. Aangezien in MIJN ogen iedereen gelijk is voor de wet zou ik u dan ook warm willen uitnodigen een soortgelijke klacht in te dienen tegen Hamas en Hezbollah. Of bent u alleen mar dapper met woorden?

Mooi gezegd. Er zijn er hier niet veel die een ander kunnen op zijn plaats zetten zonder dat een moderator moet komen knippen.

maddox
28 juli 2006, 08:30
Tja, ware het niet dat de Belgische Justici een politiek aanhangsel is. En het tegenwoordig "in" is om moslims te bevoordelen.
Desondanks dit, is onze gevangenisbevolking redelijk bevolkt met bevoordeelden.

Lof der Zotheid
28 juli 2006, 08:41
jij kent hun dan (goed)?

Ik heb speciaal gezegd: "ik waag het te betwijfelen". Geen zekerheid dus. Leren lezen. Het is toch wel interessant dat niemand het in zijn/haar hoofd haalt om bijvoorbeeld Marokko vanwege de Westelijke Sahara aan te klagen, of Syrië dat Libanon 30 jaar lang praktisch bezet hield, beiden met alle wreedheden en schendingen van mensenrechten vandien. Nee, 't zijn die joden weer, hé.

Lof der Zotheid
28 juli 2006, 08:43
Anti-Deutsch blinkt al langer uit in dit soort uitspraken: al wie tegen Israël is, is een anti-semitische fascist.

En al wie te scherpe kritiek uit op de Islam, is een islamofoob. Zelfde logica.

labyrinth
28 juli 2006, 08:54

idd. Het is niet omdat de Joden vervolgd werden onder Hitler dat ze nu alles zouden mogen doen. De wereld heeft hen niet gered opdat ze het leven van anderen moeilijk zouden maken.
Tijdens WO II waren zij de slachtoffers, nu zijn anderen de slachtoffers van hun daden.

Apocalyps
28 juli 2006, 08:57
....
Tijdens WO II waren zij de slachtoffers, nu zijn anderen de slachtoffers van hun daden.
Wie bij de hond slaapt, krijgt z'n vlooien zeker?

labyrinth
28 juli 2006, 09:06
Wie bij de hond slaapt, krijgt z'n vlooien zeker?

Dat zal het zijn..... ze zijn nog steeds kwaad op den Duits en daarom slaan ze maar wat op de Arabieren.

Gun
28 juli 2006, 20:03
Van een als jij heb ik geen lessen te krijgen in "haten". Ik haat enkel diegenen die er luidop van dromen dat 6.000.000 nog niet genoeg was. Ik haat niet de gewone Mohammed of Jan die hier belastingen betaalt, werkt, vakantie neemt enz en dat zullen extremisten als jij nooit begrijpen... U hebt mijn post niet goed gelezen ... 600.000 was al meer dan genoeg ...

Gun
28 juli 2006, 20:09

De wet biedt deze mensen de mogelijkheid om een klacht in te dienen, het is aan justitie om te bepalen of deze ontvankelijk of terecht is, niet aan u. Aangezien in MIJN ogen iedereen gelijk is voor de wet zou ik u dan ook warm willen uitnodigen een soortgelijke klacht in te dienen tegen Hamas en Hezbollah. Of bent u alleen mar dapper met woorden?:thumbsup:

sodoirt
29 juli 2006, 00:33
En niemand heeft natuurlijk gelezen dat Le Soir vandaag op pagina 1 een lezersbrief MOEST publiceren omdat ze leugens gepubliceerd hadden:
http://www.lesoir.be/actualite/monde/2006/07/28/article_hermes_457441.shtml

Maar zoals de andere antizionisten is Le Soir niet van de eerste leugen doodgevallen... hun lezers daarentegen verminderen elke dag, zoals ook voor de zever en de leugens van de antizionisten hier op het forum ;-)

sodoirt
29 juli 2006, 00:36
U hebt mijn post niet goed gelezen ... 600.000 was al meer dan genoeg ...U bedoelt?

Sinistra
29 juli 2006, 00:38

Israël is een multi-cultureel land. Wie daar tegen is, is dus anti-multicultureel, dus racistisch en fascistisch...

Sinistra
29 juli 2006, 00:40
Ik hoop dat het niet bij deze éne Belgische klacht zal blijven. Er zijn tienduizenden mensen die Libanon zijn moeten ontvluchten tengevolge van de Israëlische bombardementen.

Ik hoop ook dat de klacht van de Libanese Premier ontvankelijk zal verklaard worden.

Hoop er vooral niet op. De klacht maakt zo goed als géén kans aangezien staatshoofden immuniteit genieten.

Sinistra
29 juli 2006, 00:46
ik raad u aan eens wat boeken te lezen van de uitmuntende joodse schrijver Chaim Potok. U zal, indien dit natuurlijk uw intellectuele capaciteiten niet overstijgt, zeer snel begrijpen dat zelf de meest orthodoxe jood uw soort best missen kan ....

*knip*

Uw weerkerende persoonlijke aanvallen horen niet thuis op dit forum.

Kazze

sodoirt
29 juli 2006, 17:06
U hebt mijn post niet goed gelezen ... 600.000 was al meer dan genoeg ...Even herhalen.
U bedoelt?

Gun
29 juli 2006, 17:20
Even herhalen.
U bedoelt?AntiD maakte allusie op een post waarin ik gesteld heb dat ik bij de exacte 6MM wel een aantal vragen had en waarvoor ik ook zwaar gestraft ben qua strafpunten. Hij trekt het nu echter volledig in het belachelijke.

Het is inderdaad zo dat ik bepaalde cijfers geplaatst heb er van uitgaande dat het voor een deel van de bezoekers van Politics.be dit reeds gekende informatie was en ik dus zeker niet de intentie had schromelijk te minimaliseren.

Ik heb trouwens op geen enkele andere manier de negationist 'uitgehangen', ik negationeer trouwens in geen enkele mate de gruwelijkheden die onder het Duitse bewind tijdens WO II hebben plaatsgevonden.

Ik lig er trouwens niet meer wakker van, ik weet van mezelf dat ik geen negationist ben, nooit informatie in dien aard verbaal of geschreven heb tentoongespreid dus let it be a non-event.

En word ik op één of andere manier geband omwille van die bewuste bijdrage dan ga ik mij gedurende een periode wel ergens anders mee bezig houden.

Twanne
29 juli 2006, 17:20
Israël is een multi-cultureel land. Wie daar tegen is, is dus anti-multicultureel, dus racistisch en fascistisch...
Israël is multi-cultureel, daar ga ik niet tegenin. Misschien kunnen we als Europeanen aan hen een voorbeeld nemen: hoe hard Hamas, Hezbollah... ook gaan tegen Israël, Arabieren kunnen zelfs medailles krijgen bij de IDF.
Ik heb het over jou: iedereen die zich tegen Israël keert is volgens jou een fascist, wat je niet alleen met bovenstaande uitspraak aantoont, maar ook met deze:
Het piepkleine Belziek gaat zich weeral eens onsterfelijk belachelijk maken met totaal ongegronde klachten ingediend door Jodenhatende Arabische fascisten.

En hebt u nu al zelf klacht ingediend tegen Hezbollah? Zij geniet toch geen immuniteit, wel?

sodoirt
29 juli 2006, 18:50
AntiD maakte allusie op een post waarin ik gesteld heb dat ik bij de exacte 6MM wel een aantal vragen had en waarvoor ik ook zwaar gestraft ben qua strafpunten. Hij trekt het nu echter volledig in het belachelijke.

Het is inderdaad zo dat ik bepaalde cijfers geplaatst heb er van uitgaande dat het voor een deel van de bezoekers van Politics.be dit reeds gekende informatie was en ik dus zeker niet de intentie had schromelijk te minimaliseren.

Ik heb trouwens op geen enkele andere manier de negationist 'uitgehangen', ik negationeer trouwens in geen enkele mate de gruwelijkheden die onder het Duitse bewind tijdens WO II hebben plaatsgevonden.

Ik lig er trouwens niet meer wakker van, ik weet van mezelf dat ik geen negationist ben, nooit informatie in dien aard verbaal of geschreven heb tentoongespreid dus let it be a non-event.

En word ik op één of andere manier geband omwille van die bewuste bijdrage dan ga ik mij gedurende een periode wel ergens anders mee bezig houden.Dus als ik het goed begrijp
U hebt mijn post niet goed gelezen ... 600.000 was al meer dan genoeg ...
ging het niet over minimizeren maar gewoon decimeren, maar van het aantal doden. Dat is dus zeker geen minimizering meer maar zuiver negationisme.

sodoirt
29 juli 2006, 18:51
Hoop er vooral niet op. De klacht maakt zo goed als géén kans aangezien staatshoofden immuniteit genieten.Geen zorgen maken. Die klacht was een hoax. dat moest Le Soir de volgende dag rechtzetten op hun frontpagina!

Gun
29 juli 2006, 19:51
Dus als ik het goed begrijp

ging het niet over minimizeren maar gewoon decimeren, maar van het aantal doden. Dat is dus zeker geen minimizering meer maar zuiver negationisme.Mijn beste Sodoirt,

Noem het voor mijn part hoe U het wil, voor mij waren er 60 al te veel, dus zeker 600, 6.000, 60.000, 600.000, 6.000.000, ...

Nierika
29 juli 2006, 19:56
Ik hoop dat het niet bij deze éne Belgische klacht zal blijven. Er zijn tienduizenden mensen die Libanon zijn moeten ontvluchten tengevolge van de Israëlische bombardementen.

Het is helaas alleen maar in België dat ze zo zot zijn om dergelijke aanklachten in overweging te nemen. Straks krijgen we nog klachten-toerisme!

Nierika
29 juli 2006, 20:02
en iedere moslim die zijn stem verheft tegen het bloedvergietenn een fascist?

Ik heb persoonlijk niet veel op met die neanderthalers, maar het zou hun credibiliteit écht wel sieren als er misschien één... één Arabische moslim, een klacht zou indienen in ons begripvolle landje tegen de Arabische moordpartijen in Sudan op zwarte moslims, animisten en christenen.

Eéntje maar, op al die miljoenen, die, hoewel tot tranen toe bewogen door alweer enkele honderden doden in dat kleine lappie grond rond de Dode Zee, toch uit zichzelf zegt: "Die paar honderdduizend uit racistische overwegingen gedode Sudanezen kunnen ook niet..."

Eéntje maar.......
Eéntje......

Nierika
29 juli 2006, 20:07

Voor mij is het ongekende informatie. Heb je een deftige link? (zonder te lullen over al of niet negationisme, ik vind het al belachelijk op zich dat ze die beperking op de vrije meningsuiting hebben gestemd. Zaken die onder negationisme onder te brengen vallen zijn lulkoek en dus makkelijk historisch te marginaliseren zonder dat daar welke sanctie dan ook moet voor opgelegd worden).

Nierika
29 juli 2006, 20:10
idd. Het is niet omdat de Joden vervolgd werden onder Hitler dat ze nu alles zouden mogen doen. De wereld heeft hen niet gered opdat ze het leven van anderen moeilijk zouden maken.

Meen je dat?
Heeft de wereld hen gered?
Gedurende de oorlogsjaren kwamen er voortdurend berichten over de behandeling van joden naar buiten, no dog cared.
Pas na de bevrijding van Europa - och ja, op die manier - werd duidelijk wat er precies allemaal gebeurde met de joden en dat de geruchten nog kinderspel waren bij de realiteit.

En Hitler deed gewoon wat al tweeduizend jaar voor hem gebeurde.
Joden vervolgen.
Of het nou onder de slagers van de RKK of onder de mantel van Mohammed de Erbarmer gebeurde, het heeft NOOIT gestopt!!!!!!!!

sodoirt
30 juli 2006, 00:17
Ik heb persoonlijk niet veel op met die neanderthalers, maar het zou hun credibiliteit écht wel sieren als er misschien één... één Arabische moslim, een klacht zou indienen in ons begripvolle landje tegen de Arabische moordpartijen in Sudan op zwarte moslims, animisten en christenen.

Eéntje maar, op al die miljoenen, die, hoewel tot tranen toe bewogen door alweer enkele honderden doden in dat kleine lappie grond rond de Dode Zee, toch uit zichzelf zegt: "Die paar honderdduizend uit racistische overwegingen gedode Sudanezen kunnen ook niet..."

Eéntje maar.......
Eéntje......Ik vrees dat zo'n klacht er nooit komt, komt het misschien omdat de daders moslims zijn en dat volgens de Koran wel mogen doen?

sodoirt
30 juli 2006, 00:19
Mijn beste Sodoirt,

Noem het voor mijn part hoe U het wil, voor mij waren er 60 al te veel, dus zeker 600, 6.000, 60.000, 600.000, 6.000.000, ...Dus hoeveel zijn het dan volgens U? 60?

Gun
30 juli 2006, 00:24
Dus hoeveel zijn het dan volgens U? 60?Gaan we het spelletje persoonsverwisseling weer boven halen?

U doet maar;-)

sodoirt
30 juli 2006, 00:29
Gaan we het spelletje persoonsverwisseling weer boven halen?

U doet maar;-)Als men natuurlijk voortdurend Dr Jekill en Mr Hyde speelt wordt het soms moeilijk om in zijn eigen rol te blijven :lol:

Gun
30 juli 2006, 00:33
Als men natuurlijk voortdurend Dr Jekill en Mr Hyde speelt wordt het soms moeilijk om in zijn eigen rol te blijven :lol:Welke rol moet hier gespeeld worden?:?
Het is wel een verdomd leuke bezigheid8)

Twanne
30 juli 2006, 17:35
Ik vraag me nog steeds af of AntiDeutsch nu al klacht heeft neergelegd tegen Hezbollah en Hamas en Al-Qaeda en misschien als hij toch bezig is ook tegen Ahmadinejad enzo?

Gun
30 juli 2006, 17:48
Ik vraag me nog steeds af of AntiDeutsch nu al klacht heeft neergelegd tegen Hezbollah en Hamas en Al-Qaeda en misschien als hij toch bezig is ook tegen Ahmadinejad enzo?Hij heeft waarschijnlijk naar Jozef Ostyn geluisterd

KrisKras
30 juli 2006, 17:53
Ik heb persoonlijk niet veel op met die neanderthalers, maar ...

je beseft toch dat Neanderthalers een grotere herseninhoud hadden dan ons, en misschien zelfs niet eens zo stom waren als de geschiedenisboekjes en films soms wel eens willen vertellen ;)

Gun
31 juli 2006, 20:37
je beseft toch dat Neanderthalers een grotere herseninhoud hadden dan ons, en misschien zelfs niet eens zo stom waren als de geschiedenisboekjes en films soms wel eens willen vertellen ;)Geschiedenisboekjes zijn pertinent gekatalyseerde verhalen

Diego Raga
31 juli 2006, 21:14
Ik vraag me nog steeds af of AntiDeutsch nu al klacht heeft neergelegd tegen Hezbollah en Hamas en Al-Qaeda en misschien als hij toch bezig is ook tegen Ahmadinejad enzo? Zoals Nierika het reeds onomwonden stelde, vraag ik me toch ook af of er al één in Europa verblijvende Irakees of Afghaan reeds een klacht heeft ingediend tegen bv. Al Zarkawi 's terroristengroep of Al Qaïda, voor hun dagelijkse bomaanslagen en zelfmoordslachtingen onder de eigen bevolking ? Zou dit wel toegestaan zijn volgens hun leer ? Of zijn moslims dan uitverkoren en onaantastbaar wat betreft hun ideologie en houden ze elkaar de hand boven het getulbande hoofd wegens een groter en voorál gezamenlijk doel ?

Zoniet, is de islamitische ideologie gebaseerd op twee maten en gewichten en is onderdrukkend, censurerend, discriminerend, racistisch en aanzettend tot diefstal, verkrachting, gijzeling en moord.
Waarom word de Koran, de wortel van alle islamoorlogen, niet beoordeeld door zijn métier en inhoud te vergelijken met pakweg een west-Europese grondwet of de URVM ?
Welke moslim of niet-moslim durft het aan, om op gevaar van eigen leven, teksten en overleveringen uit hun heilige haatboek aan te klagen ? U ?

Ik vermoed dat in deze vraag reeds een grote ontkenning schuilt...

KrisKras
31 juli 2006, 22:23
Zoals Nierika het reeds onomwonden stelde, vraag ik me toch ook af of er al één in Europa verblijvende Irakees of Afghaan reeds een klacht heeft ingediend tegen bv. Al Zarkawi 's terroristengroep of Al Qaïda, voor hun dagelijkse bomaanslagen en zelfmoordslachtingen onder de eigen bevolking ? Zou dit wel toegestaan zijn volgens hun leer ? Of zijn moslims dan uitverkoren en onaantastbaar wat betreft hun ideologie en houden ze elkaar de hand boven het getulbande hoofd wegens een groter en voorál gezamenlijk doel ?

Zoniet, is de islamitische ideologie gebaseerd op twee maten en gewichten en is onderdrukkend, censurerend, discriminerend, racistisch en aanzettend tot diefstal, verkrachting, gijzeling en moord.
Waarom word de Koran, de wortel van alle islamoorlogen, niet beoordeeld door zijn métier en inhoud te vergelijken met pakweg een west-Europese grondwet of de URVM ?
Welke moslim of niet-moslim durft het aan, om op gevaar van eigen leven, teksten en overleveringen uit hun heilige haatboek aan te klagen ? U ?

Niet persoonlijk tegen u he, begrijp me niet verkeerd, maar de laatste tijd hoor ik hier wel meer mensen bezig dat ze ook maar eens een klacht moeten neerleggen tegen Al Zarkawi, of Hesbollah of whatever, weetge.

awel, ipv erover te blijven zagen, leg een klacht neer! Met zeiken alleen komt ge nergens. Show 'n Proof! (wu-tang!)

Twanne
31 juli 2006, 22:30
Zoals Nierika het reeds onomwonden stelde, vraag ik me toch ook af of er al één in Europa verblijvende Irakees of Afghaan reeds een klacht heeft ingediend tegen bv. Al Zarkawi 's terroristengroep of Al Qaïda, voor hun dagelijkse bomaanslagen en zelfmoordslachtingen onder de eigen bevolking ? Zou dit wel toegestaan zijn volgens hun leer ? Of zijn moslims dan uitverkoren en onaantastbaar wat betreft hun ideologie en houden ze elkaar de hand boven het getulbande hoofd wegens een groter en voorál gezamenlijk doel ?

Ik zeg ook niet dat moslims een klacht moeten indienen tegen Hezbollah, ik zeg dat AntiDeutsch, als overtuigd steunbetuiger aan de staat Israël en al haar acties in het Midden-Oosten zelf klacht kan neerleggen tegen hen, binnen het kader van de Genocide wet. Maar dat doet hij niet, integendeel, iedereen die overweegt om klacht in te dienen tegen Israëliërs, is volgens hem een fascist.
Wat die vergelijking tussen de koran en de gemiddelde Europese grondwet betreft: het christendom en het jodendom moeten niet onderdoen voor de Islam. En de katholieke kerk ook niet...
Persoonlijk zou ik wel overwegen om klacht neer te leggen, maar ik heb herexamens in september en nogal veel werk. Schrik van Al-Qaeda? Ja, misschien wel, maar niet van de gemiddelde moslim in het Midden-Oosten. Die verwerpen tegenwoordig zelf de methoden van Al-Qaeda.

Diego Raga
31 juli 2006, 23:05
awel, ipv erover te blijven zagen, leg een klacht neer! Met zeiken alleen komt ge nergens. Show 'n Proof! (wu-tang!)
Vraag morgen eens aan de eerste de beste moslim die u ontmoet wat de gevolgen zullen zijn voor moslims dan wel niet-moslims, als die een soortgelijke klacht zouden neerleggen, áls u al hierop een eerlijk antwoord zou ontvangen.
Kun je me morgenavond hierover berichten ?

Diego Raga
31 juli 2006, 23:08
Wat die vergelijking tussen de koran en de gemiddelde Europese grondwet betreft: het christendom en het jodendom moeten niet onderdoen voor de Islam. En de katholieke kerk ook niet...
Klein nuanceverschil, hier is er (gelukkig) scheiding van kerk en staat, in tegenstelling tot de islam.

KrisKras
1 augustus 2006, 01:15
Vraag morgen eens aan de eerste de beste moslim die u ontmoet wat de gevolgen zullen zijn voor moslims dan wel niet-moslims, als die een soortgelijke klacht zouden neerleggen, áls u al hierop een eerlijk antwoord zou ontvangen.
Kun je me morgenavond hierover berichten ?

Het maakt toch al niet meer uit als ik jou morgen antwoord of niet. ;)

Herr Flick
1 augustus 2006, 07:12
Het is een goede zaak dat er een klacht tegen Israël wordt ingediend.

Waarom zou het Internationale Gerechtshof alleen maar in beperkte mate oorlogsmisdadigers mogen vervolgen terwijl de slachtoffers van oorlogsmisdaden geen klacht zouden mogen indienen ?

De slachtoffers van oorlogsmisdaden moeten ook steeds rekenen op de hulp van de Europese Unie en allerlei Internationale hulpverleningsorganisaties maar de fondsen van de Europese Unie en van de Internationale hulpverleningsorganisaties geraken ooit eens op.

Als Israël de honderdduizenden slachtoffers in de Gaza-strook en in Libanon moet gaan vergoeden, zal het wel eerst tweemaal nadenken vooraléér opnieuw oorlogsmisdaden te begaan en de Conventies van Genève op grove wijze te schenden !

http://img127.imageshack.us/img127/227/beirutkv5.jpg

Zie ook 'Vredesacties Midden-Oosten'

En gij denkt toch niet dat die ook maar een eurocent gaan betalen...

die lachen eens goe met het belgische gekrom, ...

Diego Raga
1 augustus 2006, 10:13
Het maakt toch al niet meer uit als ik jou morgen antwoord of niet. ;) Escape ??
BTW, het was maar om jezelf eens de kans te geven een andere klok te horen luiden...

Twanne
1 augustus 2006, 10:35
Klein nuanceverschil, hier is er (gelukkig) scheiding van kerk en staat, in tegenstelling tot de islam.
Wel, aangezien in die Islam geen kerken zijn, kan er ook geen scheiding tussen Kerk en Staat zijn. Maar Turkije is een seculiere staat met heel stricte scheiding tussen Moskee en Staat.

werkgroep morkhoven
1 augustus 2006, 10:43
http://img90.imageshack.us/img90/8104/annanbarrosooz6.jpg

Door na te laten om druk op Israël uit te oefenen, geeft de Europese Unie het verkeerde signaal aan Israël, dat steeds extremer geweld gebruikt. De Europese lidstaten kunnen niet zomaar verzaken aan hun verplichting om in de bescherming van de burgerbevolking te voorzien.

De Europese Unie moet haar beleid van twee maten en twee gewichten staken en Israël krachtig veroordelen. Het Actieplatform Palestina vraagt daarom dat de Belgische regering en de Europese Unie:

* een onmiddellijk wapenembargo starten;
* het Associatieakkoord tussen de EU en Israël opschorten;
* een internationale Midden-Oosten vredesconferentie opstarten die streeft naar een duidelijk tijdschema om de VN-resoluties te implementeren.
* een coherent beleid voeren zodat beide partijen het internationaal humanitair recht respecteren

http://www.indymedia.be

Sinistra!
1 augustus 2006, 14:49
http://img90.imageshack.us/img90/8104/annanbarrosooz6.jpg

Door na te laten om druk op Israël uit te oefenen, geeft de Europese Unie het verkeerde signaal aan Israël, dat steeds extremer geweld gebruikt. De Europese lidstaten kunnen niet zomaar verzaken aan hun verplichting om in de bescherming van de burgerbevolking te voorzien.

De Europese Unie moet haar beleid van twee maten en twee gewichten staken en Israël krachtig veroordelen. Het Actieplatform Palestina vraagt daarom dat de Belgische regering en de Europese Unie:

* een onmiddellijk wapenembargo starten;
* het Associatieakkoord tussen de EU en Israël opschorten;
* een internationale Midden-Oosten vredesconferentie opstarten die streeft naar een duidelijk tijdschema om de VN-resoluties te implementeren.
* een coherent beleid voeren zodat beide partijen het internationaal humanitair recht respecteren

http://www.indymedia.be

Indymedia verspreid duidelijk antisemietische beweegredenen voor hun zogezegde "solidariteit met het Libanese volk". Indymedia wordt dan ook geregeerd door de stalinistische PVDA, die er geen probleem mee hebben om zij aan zij te demonstreren met Islamistische neo-nazi groepen.

Samsa
1 augustus 2006, 16:33

libanezen op bezoek bij hun familie misschien?

Diego Raga
1 augustus 2006, 19:58
Wel, aangezien in die Islam geen kerken zijn, kan er ook geen scheiding tussen Kerk en Staat zijn. Zou een moslim het wezenlijke verschil dan wel kennen tussen een moskee en een parlement ?

Maar Turkije is een seculiere staat met heel stricte scheiding tussen Moskee en Staat. Daar zou ik toch het licht in m'n ogen niet op durven te verwedden.
Waarom word bv. Turkije dan niet met alle égards behandeld en in de EU opgenomen ? Mss toch nog iets te weinig scheiding tussen... ?
Willy Claes, onverdacht socialist, Belgicist en ex-Navobaas denkt er ook het zijne van hoor.
En die had iets meer info ter beschikking dan een doorsnee burger die zich via zijn PC-krant of rode TV-zender een 'mening' mag vormen..