PDA

View Full Version : Leve de apartheid!


C uit W
4 augustus 2006, 07:51
Italiaanse badplaats krijgt aparte moslimastranden

http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/large_188521.jpg
Het bestuur van de Italiaanse badplaats Riccione gaat hotels toestaan aparte moslima-stranden te creëren, zodat het vrouwelijk deel van het groeiende aantal Arabische en islamitische toeristen zonder hoofddoekjes en lange jurken kan genieten van de strandvakantie.

Het is hetzelfde als een deel van het strand reserveren voor nudisten, iets wat het bestuur zou doen als het zou willen, aldus wethouder voor ruimtelijke ordening Loretta Villa.

De afscheidingen lopen echter niet door tot in de zee, omdat het strand begaanbaar moet blijven voor passanten. Om moslima's toch de mogelijkheid te bieden om te zwemmen zonder hoofddoekje, overweegt het bestuur toestemming te geven voor de aanleg van zwembaden aan de zee. (novum/ap)

Lof der Zotheid
4 augustus 2006, 08:33
Allahu Akhbar!:evil:

carlgustaaf
4 augustus 2006, 12:16
zijn die moslimstranden gemengd met nudistenstranden? Want die kleine loopt in zijn blote flikker rond?

Uh-Huh
4 augustus 2006, 12:21
Waarschijnlijk zal er een heel pak geld mee gemoeid zijn. Of dacht je nu echt dat de Italianen opeens zo "moslimvriendelijk" zijn geworden? :lol:

guerin
4 augustus 2006, 12:21
Dit heeft meer te maken met winst maken dan met apartheid,mijn dunk!Zoals te Bredene heden met het nudisten strand meer toeristen verkrijg.

Infanterie
4 augustus 2006, 12:25
Wanneer krijg ik een apart strand?

Uh-Huh
4 augustus 2006, 12:31
Wanneer krijg ik een apart strand?

Wanneer jij (in je eentje) een heel pak geld opbrengt, m.a.w. nooit. ;-)

Lof der Zotheid
4 augustus 2006, 14:10
Wanneer jij (in je eentje) een heel pak geld opbrengt, m.a.w. nooit. ;-)

Hoe weet gij dat? Hij kan toch plotseling multi-miljardair worden? Is dat dan te weinig geld voor een particulier strand?

Gorefest
4 augustus 2006, 19:47
Waarschijnlijk zal er een heel pak geld mee gemoeid zijn. Of dacht je nu echt dat de Italianen opeens zo "moslimvriendelijk" zijn geworden? :lol: Je weet toch wie onlangs aan de macht is gekomen in Italië eh, het is al te zien aan dit soort kruiperij :twisted:

Diatonos
4 augustus 2006, 20:57
Kan de topicstarter in de toekomst op zijn minst een aanzet tot discussie in zijn openingspost opnemen en niet alleen maar een nieuwsbericht plaatsen?

mvg,
Diatonos.

longhorn
4 augustus 2006, 21:51
Ik vind dit goed. Zo weet ik dat ik op een moslimvrij strand lig.

Twanne
4 augustus 2006, 22:16
als ze da persé zelf willen, zolang ik er maar geen last van heb...

carlgustaaf
4 augustus 2006, 22:51
Ik vind dit goed. Zo weet ik dat ik op een moslimvrij strand lig.op voorwaarde dat ze niet de mooiste en grootste stranden inpalmen.Opgepast!

Rene Artois
4 augustus 2006, 23:06
Ik vind dit goed. Zo weet ik dat ik op een moslimvrij strand lig.

Gaat enkel op indien moslims verplicht zijn het moslimstrand te gebruiken. Is misschien iets voor te zeggen.

Rene Artois
4 augustus 2006, 23:09
als ze da persé zelf willen, zolang ik er maar geen last van heb...

De last bestaat erin dat een gedeelte van het publieke domein niet meer publiek toegankelijk is. Houdt u uw standpunt aan als bepaalde organisaties een exclusief blank strand willen?