PDA

View Full Version : 1 massamoord verijdeld terwijl ....

victor-jara
11 augustus 2006, 12:35
Rare wereld toch hé...1 massamoord werd verijdeld terwijl er een andere met Israelische stempel gewoon zijn gang mag gaan...bodycount in Libanon inmiddels al meer dan 1000 doden...geen kat op deze aarbol die hier iets aan kan veranderen...:roll:

Pieke
11 augustus 2006, 12:37
man, ik word die selectieve verontwaardiging over Israel en libanon zo beu eh...

Vergeet aub Darfour niet, om er eens 1tje op te noemen

Metternich
11 augustus 2006, 13:37
Rare wereld toch hé...1 massamoord werd verijdeld terwijl er een andere met Israelische stempel gewoon zijn gang mag gaan...bodycount in Libanon inmiddels al meer dan 1000 doden...geen kat op deze aarbol die hier iets aan kan veranderen...:roll:Toch schandalig dat ze die aanslagen hebben verijdeld :roll:

Chipie
11 augustus 2006, 13:43
Men zou die terreurverijdelaars moeten opsluiten... :roll: :-P ;-)

kelt
11 augustus 2006, 13:46
Jaja,de libanese veiligheidsdiensten moesten preventief die kerel Premier Olmert en de ganse Israelische Militaire Staf in de prison gesmeten hebben . 8)

Herr Flick
11 augustus 2006, 13:51
man, ik word die selectieve verontwaardiging over Israel en libanon zo beu eh...

Ja als we dan toch de genocide top 10 van deze week gaan opstellen, moeten we eerlijk blijven hé.

Hoeveel hebben ze er in irak vandeweek al doen ontploffen ?

en in het duistere TsjeTsjenië, ...

en in Congo, ?

Ploertendoder
11 augustus 2006, 14:47
Rare wereld toch hé...1 massamoord werd verijdeld terwijl er een andere met Israelische stempel gewoon zijn gang mag gaan...bodycount in Libanon inmiddels al meer dan 1000 doden...geen kat op deze aarbol die hier iets aan kan veranderen...:roll:

U kan misschien proberen?

victor-jara
11 augustus 2006, 15:03
Jaja,de libanese veiligheidsdiensten moesten preventief die kerel Premier Olmert en de ganse Israelische Militaire Staf in de prison gesmeten hebben . 8)

Fijn , dat u al een eerste gevoel heeft van shuld en onschuld...

Jos_be
11 augustus 2006, 21:16
Ik kan geen greintje medelijden hebben met de volgelingen van hezbolla in Libanon. Eerst begin je op bevel van Iran enige Israëlische militairen te ontvoeren, daarna wat raketten af te vuren. Als Israël dit niet lijdzaam laat gebeuren dan brult men moord en brand. Men stelt zijn wapens op te midden van de burgerbevolking (die mag opgeofferd worden voor een hoger mediadoel) wat een oorlogsmisdaad is! Vervolgens hangt men de vermoorde onschuld uit.
Wie met vuur speelt moet maar op de blaren kunnen zitten.

Jozef Ostyn
11 augustus 2006, 22:03
Ik kan geen greintje medelijden hebben met de volgelingen van hezbolla in Libanon. Eerst begin je op bevel van Iran enige Israëlische militairen te ontvoeren, daarna wat raketten af te vuren. Als Israël dit niet lijdzaam laat gebeuren dan brult men moord en brand. Men stelt zijn wapens op te midden van de burgerbevolking (die mag opgeofferd worden voor een hoger mediadoel) wat een oorlogsmisdaad is! Vervolgens hangt men de vermoorde onschuld uit.
Wie met vuur speelt moet maar op de blaren kunnen zitten.

Kan ik mij volledig bij aansluiten.

Jong N-VA'er
12 augustus 2006, 01:36

Tja dat zijn maar straatarme Afrikaantjes hé:roll: Vinden sommigen blijkbaar niet belangrijk:|

Nussbaum
12 augustus 2006, 02:03
Het is allemaal de schuld van Amerika. De wereld zit eenvoudig in elkaar.

Jong N-VA'er
12 augustus 2006, 02:07
Sja niet alleen Israël begaat genocide...

D.Nibelung
12 augustus 2006, 07:07
Sja niet alleen Israël begaat genocide...

En toch doet dat "vervloekte volkje van Jahweh" precies dat sinds langer dan Israel. Zelfs na voorgaande imperialistische pogingen in de focus van het eeuwig aanwezige oog van de "UN" en de "NAVO".
Het is heus geen toeval dat inderdaad Darfour de vergetelheid ingezonden wordt terwijl het internationaal gestichte Israel de volle bloedige oorlog ontketent in Libanon.

Heeft er nog iemand foto's van de aanvallen van, en internationale omstandigheden van Polen in 1939?
Redelijk grof in de smaak dus, en meer dan genoeg om nog een tikkeltje meer te proeven.

Wat een ellendige klotementaliteit. Ze blazen elkaars kinders doormidden en hier wordt gelult over wiens kop het meest waard is. puudn.