PDA

View Full Version : Heathrow-terroristen wilden baby gebruiken bij aanslagen.

Derk de Tweede
14 augustus 2006, 17:22
LONDEN - Terreurverdachten hebben trainingen gehouden in natuurgebieden in Engeland en Wales. Volgens de Britse krant The Guardian hebben Britse inlichtingendiensten groepen van twintig mensen zien trainen in onder meer het Lake District in Cumbria.

De bijeenkomsten zouden al jaren plaatshebben en zouden tot doel hebben terreurcellen in Groot-Brittannië te vormen.

Het is onduidelijk hoeveel slapende terreurcellen er in Groot-Brittannië zijn. De aangescherpte Britse antiterreurwetgeving geeft het Openbaar Ministerie de mogelijkheid levenslange gevangenisstraf te eisen tegen terreurverdachten.

De mogelijke potentiële terroristen kregen geen training in het gebruik van wapens of explosieven, meldde de krant maandag. Volgens bronnen bij de politie was het echter wel duidelijk dat ze een missie voorbereidden en niet zomaar genoten van een kampeeruitje.

De terreurverdachten in de trainingskampen zouden niet betrokken zijn bij de aanslagen aan een aantal vliegtuigen die de Britse politie vorige week naar eigen zeggen verijdelde.

Baby

De Britse media reageerden maandag verbijsterd op de onthulling van The Sunday Mirror dat onder de 23 arrestanten voor het verijdelde plot een stel met een baby http://forums.ncrv.nl/stand/images/smilies/icon_eek.gif zou zijn. De baby zou voor de zelfmoordaanslagen worden gebruikt als afleidingsmanoeuvre en in de flesjes babymelk zouden vloeibare chemicaliën zitten.

Onder de verdachten zijn een vrouw met een baby van zes maanden oud en een man die een drie weken oude baby heeft.
bron: nu.nl

Het plegen van aanslagen op onschuldige burgers is al erg genoeg, maar je eigen kind opofferen voor terroristische aanslagen.
Hoe ver kan een mens vallen?

exodus
14 augustus 2006, 17:23
Ik geloof er geen bal van.

.

lyot
14 augustus 2006, 17:26
los uit het hoofd : dit is geen primeur.. In juni, als ik me niet vergis, zijn in Duitsland ook drie vrouwen aangehouden, waaronder ééntje met kind, die zich richting Irak wilden begeven om aldaar een zelfmoordaanslag te plegen.

circe
14 augustus 2006, 17:28
nochtans werd er vooral aandacht besteed aan flesjes babymelk.
Sommige politiek correcte personen vonden het zelfs een hysterische reactie om bij de controle de moeders zelf van die babymelk te laten drinken!

Nynorsk
14 augustus 2006, 17:31
nochtans werd er vooral aandacht besteed aan flesjes babymelk.
Sommige politiek correcte personen vonden het zelfs een hysterische reactie om bij de controle de moeders zelf van die babymelk te laten drinken!

als je, zoals een collega van mij, allergisch bent aan alles wat melkstoffen bevat, dan is dat inderdaad wel problematisch :?

Derk de Tweede
14 augustus 2006, 17:38

.

In de jaren '80 was het al een keer raaak:
Een terrorist die meende een El Al vliegtuig te moeten opblazen door een bom in de koffer van zijn zwangere vriendin te doen. Gelukkig is de Israelische beveiliging onovertroffen en hebben de El Al beveiligers de, overigens van niets wetende, vriendin eruit kunnen pikken. en is het ontploffingsfeest op het nippertje afgelast.

Terro's gaan over lijken, ook van vriendinnen, ongeboren foetussen en babies. Stelletje tuig.

circe
14 augustus 2006, 17:56
Die gasten zullen denken: je kan niet vroeg genoeg beginnen met het neuken van je 72 hoeris. Desnoods al vanaf zes maanden!

Leviathan
14 augustus 2006, 18:06

.

Gebaseerd op wat?

largo_w
14 augustus 2006, 18:08
Niemand gaat mij toch zeggen dat het onderwerp van deze threath hem verwondert.

Je kan toch niet verwachten van iemand die zichzelf zou doen ontploffen (voor zijn 72 maagden) zich wat aantrekt van zijn kind laat staan zijn vrouw.