PDA

View Full Version : niet vertrouwen

bk232214
15 augustus 2006, 08:37
Hezbollah beschiet Isralishe posities , Israel had niet mogen stoppen ineens korte metten moeten maken met Hezbollah en niet moeten luisteren naar de klootzakken in de V.N.

Metternich
15 augustus 2006, 16:28
Hezbollah beschiet Isralishe posities , Israel had niet mogen stoppen ineens korte metten moeten maken met Hezbollah en niet moeten luisteren naar de klootzakken in de V.N.

"Israëlische", niet Isralishe
Die eerste komma had beter een punt geweest
Israël negeert al genoeg resoluties van de "klootzakken" in de V.N.

KrisKras
15 augustus 2006, 19:14

meen je dit nu, of ben je gewoon aan het trollen, want hier op dit forum weet je nooit. :-)

netslet
15 augustus 2006, 19:18
Tja, als je daar echt van overtuigd bent, motiveer dan je stelling en schrijf ze op een gele briefkaart en stuur die naar Olmert. Wie weet win je er nog wel een leuke prijs mee.

bk232214
15 augustus 2006, 20:39
Tja, als je daar echt van overtuigd bent, motiveer dan je stelling en schrijf ze op een gele briefkaart en stuur die naar Olmert. Wie weet win je er nog wel een leuke prijs mee.

Hier in Europa moeten wij nog eens een goede les krijgen zoals W.O.II een dagje maar ;ik heb het mee gemaakt zodus 5jaar het geluk dat wij hadden voor de oorlog niets hadden zodus in de oorlog hadden wij ook niets maar nu dat is wat anders;-)

Metternich
15 augustus 2006, 21:19
Hier in Europa moeten wij nog eens een goede les krijgen zoals W.O.II een dagje maar ;ik heb het mee gemaakt zodus 5jaar het geluk dat wij hadden voor de oorlog niets hadden zodus in de oorlog hadden wij ook niets maar nu dat is wat anders;-)Aangezien sommige bejaarden het nodig vinden om regelmatig te zeggen: "'t zou nog een goe oorlog moete zijn", neem ik aan dat dit zo'n leuke periode was aangezien zo velen er naar terugwillen.

largo_w
15 augustus 2006, 21:32
Hier in Europa moeten wij nog eens een goede les krijgen zoals W.O.II een dagje maar ;ik heb het mee gemaakt zodus 5jaar het geluk dat wij hadden voor de oorlog niets hadden zodus in de oorlog hadden wij ook niets maar nu dat is wat anders;-)

Eén zelfmoordaanslag in hartje brussel zal voldoende zijn om velen hun ogen te doen opentrekken.

Samsa
16 augustus 2006, 15:31
Eén zelfmoordaanslag in hartje brussel zal voldoende zijn om velen hun ogen te doen opentrekken.

ogen opentrekken naar wat? dat de 'war on terror' extreem aan het falen is? jazeker...
wie zegt trouwens dat die 'velen' hun ogen op dit moment gesloten zijn? het heeft toch iets arrogant (en zelfs ondemocratisch) van te beweren dat je eigen ogen open zijn, maar die van anderen niet.