PDA

View Full Version : VS: "vloeibare bom in baggage"

gm10
17 augustus 2006, 21:02
US airport in 'liquid bomb' alert

http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/40967000/jpg/_40967138_breaking_news_203.jpg
A West Virginia airport has been evacuated after a suspect bottle of liquid was discovered in a passenger's carry-on luggage, officials say.
The bottle was subjected to a swab test and a sniffer dog examination and both tested positive for explosives.
A security guard first spotted the bottle in the bag, Tri-State Airport authority chief Jim Booton said.
Officials say the woman is of Pakistani origin and was travelling on a one-way ticket to Charlotte, North Carolina.
Chris Yates from Jane's Aviation told the BBC that both tests were extremely sensitive.
The likelihood that a container that had not come into contact with explosives would come up positive on both tests was extremely low, he said. The incident comes a week after UK intelligence officers say they foiled a plot to blow up planes using liquid explosives.

longhorn
17 augustus 2006, 21:44
En gisteren was er een bomalarm in de haven van Seattle. Een paar 'sniffer'-honden werden gek rond een paar containers. De douane zegels waren ook verbroken aan de containers komende van Pakistan. Blijkbaar loos alarm want er wordt niets meer over gezegd. Worden we gek(gemaakt)?

gm10
17 augustus 2006, 22:09
Dat is wellicht de bedoeling van sommigen, maar alles moet onderzocht worden natuurlijk.

Jantje
17 augustus 2006, 22:45
En gisteren was er een bomalarm in de haven van Seattle. Een paar 'sniffer'-honden werden gek rond een paar containers. De douane zegels waren ook verbroken aan de containers komende van Pakistan. Blijkbaar loos alarm want er wordt niets meer over gezegd. Worden we gek(gemaakt)?

men kan met die gekken niet veilig genoeg spelen.
Als zij er voor de tweede keer zouden in slagen een grote aanslag in de USA te plegen of een groot aantal vliegtuigen op te blazen, kan je er zeker van zijn dat onze economie plaat ligt voor een tijd.

Maar is het jullie ook al opgevallen dat die gekken nooit een grote aanslag proberen te plegen met fatale gevolgen op de olie installaties van de Arabische landen. Die zijn telkens beperkt tot een schade die wel leid tot een grote stijging van de olieprijs, maar zijn telkens wel op een paar weken te herstellen. Ondertussen heeft dat land waar de installatie was vernield wel geen financieel verlies geleden door de stijging van de olieprijs.

born2bewild
17 augustus 2006, 23:26
Als zij er voor de tweede keer zouden in slagen een grote aanslag in de USA te plegen of een groot aantal vliegtuigen op te blazen, kan je er zeker van zijn dat onze economie plaat ligt voor een tijd.

Maar is het jullie ook al opgevallen dat die gekken nooit een grote aanslag proberen te plegen met fatale gevolgen op de olie installaties van de Arabische landen. Die zijn telkens beperkt tot een schade die wel leid tot een grote stijging van de olieprijs, maar zijn telkens wel op een paar weken te herstellen. Ondertussen heeft dat land waar de installatie was vernield wel geen financieel verlies geleden door de stijging van de olieprijs.

beetje doorzichtig (overdaad schaadt).
Zouden het "gekken zijn"? jaja...gekken dus.

Heftruck
18 augustus 2006, 02:30

De vraag is natuurlijk wie die "zij" is...
;-)

Herr Flick
18 augustus 2006, 07:53
Het gaat hun toch lukken met die vloeibare springstof, het is te makkelijk op die mannier om het niet te proberen.

Europese vluchten zijn superkwetsbaar, de Transatlantische zullen goed gescreend worden, maar al wat binnen europa vliegt, is al veel minder te controleren, vanaf een derderangsvliegveldje, ergens waar de security om mee te lachen is, ...

De Thaly's en Eurostar zijn ook kandidaat nummer 1, ik ben er zeker van dat als je die wil opblazen dat het lukt. Natuurlijk zijn pakistani s makkelijk te detecteren bij security, ze vallen nu eenmaal op, maar het zal toch wel een keertje lukken.

En dan wil ik niet in de buurt zijn. Ik heb weer 2 x een paar dagen Londen op het programma staan.

largo_w
18 augustus 2006, 07:58
Europese vluchten zijn superkwetsbaar, de Transatlantische zullen goed gescreend worden, maar al wat binnen europa vliegt, is al veel minder te controleren, vanaf een derderangsvliegveldje, ergens waar de security om mee te lachen is, ... .

En de vluchten binnen Amerika waar de mensen het vliegtuig nemen alzof het een bus is, Of de Aziatische vluchten,...

De Thaly's en Eurostar zijn ook kandidaat nummer 1, ik ben er zeker van dat als je die wil opblazen dat het lukt. Natuurlijk zijn pakistani s makkelijk te detecteren bij security, ze vallen nu eenmaal op, maar het zal toch wel een keertje lukken.

Natuurlijk zal het één keer lukken (verkoop je aandelen op tijd!), vandaar ook dat we die extremisten ook vaak "fanatiek" noemen!

Gun
18 augustus 2006, 09:50
Dit forum loopt echt soms over van de naïviteit ... open your eyes ...

gm10
18 augustus 2006, 10:04
Het gaat hun toch lukken met die vloeibare springstof, het is te makkelijk op die mannier om het niet te proberen.

Europese vluchten zijn superkwetsbaar, de Transatlantische zullen goed gescreend worden, maar al wat binnen europa vliegt, is al veel minder te controleren, vanaf een derderangsvliegveldje, ergens waar de security om mee te lachen is, ...

En dan wil ik niet in de buurt zijn. Ik heb weer 2 x een paar dagen Londen op het programma staan.

SCHIJTLAARS :lol:

exodus
18 augustus 2006, 11:25
Wat een superterroriste, een week na de verijdelde aanslagen wanneer de security opzijn maximum is, gaan ze proberen vloeibare explosieven binnen te krijgen. :roll:

Jantje
18 augustus 2006, 12:19
;-)

Die gekken die geen waarde hechten aan een mensenleven.

Je zal mij niet kunnen uitlokken tot het schrijven van een bepaalde groepering of van bepaalde mensen hiervan te beschuldigen.

largo_w
18 augustus 2006, 12:51
;-)

Ook zo een paranoia type?

Zij zijn voor mij moslimextremisten. (ga daar niet op reageren wat jij denkt over een complot interesseert me niet en heeft bij mij hetzelfde effect als wanneer ik op tv het effect zie van een zelfmoordaanslag)

werkgroep morkhoven
18 augustus 2006, 12:57
De wereld begint hoe langer hoe meer op een zothuis te lijken...

BREAKING NEWS

http://img223.imageshack.us/img223/2203/vaselineimagessg4.jpg

Vliegtuig naar Washington wijkt uit door vrouw met potje vaseline

Een toestel van de Amerikaanse luchtvaartmaatschappij United Airlines is woensdag tijdens een vlucht tussen Londen en Washington op last van de piloot uitgeweken naar Boston. Aan boord was een confrontatie geweest tussen een vrouwelijke passagier en bemanningsleden, nadat de vrouw zich "verdacht" had gedragen.

Ze was volgens sommige Amerikaanse media in de weer geweest met een schroevendraaier, lucifers en een potje vaseline, Er zouden ook notities zijn gezien die refereerden aan het terreurnetwerk al-Qaida. Volgens andere media had ze een flesje water in de hand en een brandbare substantie.

Amerikaanse veiligheidsfunctionarissen spraken die berichten tegen en zeiden dat de vrouw kennelijk een paniekaanval had of claustrofobisch werd, waarop een handgemeen ontstond met bemanningsleden en mogelijk ook met medepassagiers. Van enige terreurdreiging zou geen sprake zijn geweest.

Bhairav
18 augustus 2006, 15:01
Mensen doen graag mee persies, met die paranoia.

kelt
18 augustus 2006, 19:52
Gaan ze nu voor de komende twee weken al het vliegverkeer in,pakweg,het Oosten van de VS stilleggen?

:|

Jantje
18 augustus 2006, 19:59
Gaan ze nu voor de komende twee weken al het vliegverkeer in,pakweg,het Oosten van de VS stilleggen?

:|

Nee, de treinen in Duitsland want ze hebben daar vandaag een paar bommen op gevonden.

Gun
18 augustus 2006, 20:21
Nee, de treinen in Duitsland want ze hebben daar vandaag een paar bommen op gevonden.Vandaag?

vr 18/08/06 - Twee koffers met explosieven die op 31 juli werden gevonden op treinen in de Duitse steden Dortmund en Koblenz, waren onderdeel van een "terroristisch complot".

De treinbommen hadden simultaan moeten ontploffen tien minuten voor ze in Dortmund en Koblenz zouden aankomen, maar dat mislukte. Dat zegt de federale recherche.

Als de koffers wel ontploft waren, zouden er in elk geval gewonden en mogelijk ook doden gevallen zijn. De treinen hadden ook kunnen ontsporen.

Toch wil het Duitse parket de mislukte aanslagen niet op één lijn plaatsen met die van Londen en Madrid.

De daders wilden mogelijk de aandacht vestigen op het conflict tussen Israël en Libanon. In beide koffers werden documenten met Arabisch schrift en telefoonnummers uit Libanon gevonden.

De koffers werden in Keulen op de treinen richting Dortmund en Koblenz gezet. Daar hebben veiligheidscamera's de vermoedelijke daders gefilmd.

Tot nu toe heeft niemand de verantwoordelijkheid voor de mislukte aanslagen opgeëist.

lyot
18 augustus 2006, 20:23
Vandaag?

vr 18/08/06 - Twee koffers met explosieven die op 31 juli werden gevonden op treinen in de Duitse steden Dortmund en Koblenz, waren onderdeel van een "terroristisch complot".

De treinbommen hadden simultaan moeten ontploffen tien minuten voor ze in Dortmund en Koblenz zouden aankomen, maar dat mislukte. Dat zegt de federale recherche.

Als de koffers wel ontploft waren, zouden er in elk geval gewonden en mogelijk ook doden gevallen zijn. De treinen hadden ook kunnen ontsporen.

Toch wil het Duitse parket de mislukte aanslagen niet op één lijn plaatsen met die van Londen en Madrid.

De daders wilden mogelijk de aandacht vestigen op het conflict tussen Israël en Libanon. In beide koffers werden documenten met Arabisch schrift en telefoonnummers uit Libanon gevonden.

De koffers werden in Keulen op de treinen richting Dortmund en Koblenz gezet. Daar hebben veiligheidscamera's de vermoedelijke daders gefilmd.

Tot nu toe heeft niemand de verantwoordelijkheid voor de mislukte aanslagen opgeëist.

waarom zet je sommige woorde in het 'bold' ?

Gun
18 augustus 2006, 20:38
waarom zet je sommige woorde in het 'bold' ?Tja, lees ze eens luid op zonder de rest van de tekst;-)

lyot
18 augustus 2006, 20:40
Tja, lees ze eens luid op zonder de rest van de tekst;-)

ik zie het probleem niet. Of ben je zo naiëf te denken dat de media meteen tot alle informatie toegang hebben? Ik vind het net een teken van wijsheid dat er geen keiharde statements worden gemaakt door de betrokken journalist.

Gun
18 augustus 2006, 20:46
ik zie het probleem niet. Of ben je zo naiëf te denken dat de media meteen tot alle informatie toegang hebben? Ik vind het net een teken van wijsheid dat er geen keiharde statements worden gemaakt door de betrokken journalist.U neemt hier het woord naïef in de mond?;-)

hadden moeten
zouden
hadden ook kunnen
wilden mogelijk
vermoedelijke

Is er meer voorwaardelijke wijs mogelijk in 10 lijnen tekst?

largo_w
18 augustus 2006, 20:51
Tja, lees ze eens luid op zonder de rest van de tekst;-)

En wat wil je daarmee bewijzen?

lyot
18 augustus 2006, 20:53
U neemt hier het woord naïef in de mond?;-)

hadden moeten
zouden
hadden ook kunnen
wilden mogelijk
vermoedelijke

Is er meer voorwaardelijke wijs mogelijk in 10 lijnen tekst?

wat wil je dan ? De aanslag is mislukt, dus je zit sowieso met een hypothetische situatie, zeker als je 't hebt over mogelijke slachtoffers. En , echt waar, hoe vaak worden verijdelde aanslagen opgeëist ? Mooie propaganda, een aanslag die mislukt omdat de politie op tijd ingrijpt.

Gun
18 augustus 2006, 20:55
En wat wil je daarmee bewijzen?Bewijzen, bewijzen ... steeds dat zware woordgebruik:cry:

Ik wil het gewoon in een ander context plaatsen, maar blijkbaar heb jij je verkeerde bril opgezet.:roll:

In het eerste bericht op VRTnieuws.net van de verijdelde aanslagen op vliegtuigen stond er 9 keer een vervoeging van het woord 'zouden' om een ander voorbeeldje te geven.

Jantje
18 augustus 2006, 20:55
Vandaag?

Volgens mijn makker uit duistland hebben er daar vandaag dus nogeens gevonden.

Gun
18 augustus 2006, 20:56
wat wil je dan ? De aanslag is mislukt, dus je zit sowieso met een hypothetische situatie, zeker als je 't hebt over mogelijke slachtoffers. En , echt waar, hoe vaak worden verijdelde aanslagen opgeëist ? Mooie propaganda, een aanslag die mislukt omdat de politie op tijd ingrijpt.VOLLEDIG JUIST:?

Gun
18 augustus 2006, 20:57
Volgens mijn makker uit duistland hebben er daar vandaag dus nogeens gevonden. Twee koffers met explosieven die op 31 juli werden gevonden op treinen in de Duitse steden Dortmund en Koblenz, waren onderdeel van een "terroristisch complot". Twee koffers met explosieven die op 31 juli werden gevonden op treinen in de Duitse steden Dortmund en Koblenz, waren onderdeel van een "terroristisch complot". Twee koffers met explosieven die op 31 juli werden gevonden op treinen in de Duitse steden Dortmund en Koblenz, waren onderdeel van een "terroristisch complot". Twee koffers met explosieven die op 31 juli werden gevonden op treinen in de Duitse steden Dortmund en Koblenz, waren onderdeel van een "terroristisch complot".

largo_w
18 augustus 2006, 20:59
Ik heb nog een paar vragen over deze nieuwe wereldorde:
-Wie zijn ze nu (de illuminati of de vrijmetselaars)?
-bent u er u van bewust dat deze mensen niet katholiek,joods,... kunnen zijn?
-Bent u er u van bewust dat een deel van onze regering katholiek is?
-Weet u dat vele regeringen Katholiek zijn?
-Weet u wel wat illuminati en Vrijmetselaars eigenlijk zijn?(kunt u mij dit zeggen ik heb geen flauw idee...?)
-Was Hitler één van de bende?
en laatste:
-Wanneer moet ik juist mijn aandelen gaan verkopen (de dag voor wo3)?

largo_w
18 augustus 2006, 21:02
Bewijzen, bewijzen ... steeds dat zware woordgebruik:cry:

Ik wil het gewoon in een ander context plaatsen, maar blijkbaar heb jij je verkeerde bril opgezet.:roll:

In het eerste bericht op VRTnieuws.net van de verijdelde aanslagen op vliegtuigen stond er 9 keer een vervoeging van het woord 'zouden' om een ander voorbeeldje te geven.

maar nee waarde jongen ik gebruik geen zwaar woordgebruik. Ooit gehoord van de term "political correctness" (daar moeten de media zich ook aan houden!). Ik snap je context idee niet maar dat is niet erg...We kunnen elkaar niet allemaal snappen he...

Gun
18 augustus 2006, 21:30
maar nee waarde jongen ik gebruik geen zwaar woordgebruik. Ooit gehoord van de term "political correctness" (daar moeten de media zich ook aan houden!). Ik snap je context idee niet maar dat is niet erg...We kunnen elkaar niet allemaal snappen he...No worries ... and no hard feelings ... only your "political correctness" doesn't suit me ... do you have any idea how the same media is playing with our feet? In the US it's even worse but hey, if you don't see it you don't see it.

largo_w
18 augustus 2006, 21:37
No worries ... and no hard feelings ... only your "political correctness" doesn't suit me ... do you have any idea how the same media is playing with our feet? In the US it's even worse but hey, if you don't see it you don't see it.

play with our feet...lol

My friend,
you are so mistaken that you don't even notice the fact that wath you are saying doesn't make sense.

Gun
18 augustus 2006, 21:50
play with our feet...lol

My friend,
you are so mistaken that you don't even notice the fact that wath you are saying doesn't make sense.So you're convinced that we get all the propper information via our main stream media, you're sure we don't get a catalized view over the circumstances?

How come that CNN is divided into 2 broadcaszting companies, CNN World and CNN US. Most probably because they want us all to see the same news.

How come that 80% of the American people think that a certain Sadam Houssein is involved in 9-11?

How come that still a large number of the world population is convinced that Pearl harbour did not happen without preknowledge by Roosevelt while there's not one single historian who is doubting it?

How come ...

How come ...

How come ...

How come ...

How come ...

U R what U eat8)

largo_w
18 augustus 2006, 22:12
So you're convinced that we get all the propper information via our main stream media, you're sure we don't get a catalized view over the circumstances?

We sure do get catalized information; but some of us look with a critical eye and do use there brains... while you don't watch anymore.

How come that CNN is divided into 2 broadcaszting companies, CNN World and CNN US. Most probably because they want us all to see the same news.

Most propably because of economic reasons. And even more propably because I don't like seeing wath an american sees.

How come that 80% of the American people think that a certain Sadam Houssein is involved in 9-11?

Which you are leeding out of an article written by...?

How come that still a large number of the world population is convinced that Pearl harbour did not happen without preknowledge by Roosevelt while there's not one single historian who is doubting it?

What would the japanese have in common with your new world idea?

Anyway if this is true (I've never heared anything about it!) then it's crap (looking for shit on the wrong places) and due to disrespect by people like you towards heros like Roosevelt (you do not forget he was the one who signed the paper that took us out of our misery!)!!

How come ...

How come ...

How come ...

How come ...

How come ...

U R what U eat8)

There are as much How comes in the other way and you wisely go around all of them cause you know that if you would step on one it would explode.

Gun
19 augustus 2006, 12:07
We sure do get catalized information; but some of us look with a critical eye and do use there brains... while you don't watch anymore.

Most propably because of economic reasons. And even more propably because I don't like seeing wath an american sees.

Which you are leeding out of an article written by...?

What would the japanese have in common with your new world idea?

Anyway if this is true (I've never heared anything about it!) then it's crap (looking for shit on the wrong places) and due to disrespect by people like you towards heros like Roosevelt (you do not forget he was the one who signed the paper that took us out of our misery!)!!

There are as much How comes in the other way and you wisely go around all of them cause you know that if you would step on one it would explode.I give up:?

largo_w
19 augustus 2006, 12:43
I give up:?

Opgeven is een teken van zwakte m'n waarde...

Antwoorden beantwoorden zou beter gaan...(of gaat het niet meer?)

Gun
19 augustus 2006, 12:48
Opgeven is een teken van zwakte m'n waarde...

Antwoorden beantwoorden zou beter gaan...(of gaat het niet meer?)Inderdaad, U hebt groot gelijk, U blijft echter een ...