PDA

View Full Version : Abou JahJah terug in België

Gringo
22 augustus 2006, 13:56
Abou Jahjah na vier weken terug uit Libanon

BRUSSEL - (Belga) Dyab Abou Jahjah, de stichter van de omstreden Arabisch-Europese Liga (AEL) in Antwerpen, is terug in België. Vier weken geleden trok Jahjah naar Zuid-Libanon om naar eigen zeggen "mee weerstand te bieden tegen de Israëlische indringer", zo meldt Het Laatste Nieuws dinsdag.

Hoe hij dat precies ging doen, wou Jahjah niet vertellen. Ook nu houdt de moslimpoliticus de lippen op elkaar. Eind juli schreef Jahjah op de AEL-internetsite dat hij begon aan een reis die mogelijk "zijn laatste" kon worden. (BAR)

BELGA (BELGA)

Hier ziet u de held op het strijdtoneel, bezig met zijn leven in de weegschaal te leggen...

http://pix.nofrag.com/1d/de/44fbe4e8685ca3f589302df418d1.jpg (http://pix.nofrag.com/1d/de/44fbe4e8685ca3f589302df418d1.html)

Derk de Tweede
22 augustus 2006, 14:19
Hij zal zeker geen vakantie houden.

Breda
22 augustus 2006, 14:51
hij is toe aan vakantie in Den Haag (Scheveningen) in de VN Cel ;-)

Weezer
22 augustus 2006, 15:00
Jaja, als de handen uit de mouwen gestoken moeten worden, geeft meneer niet thuis. Wat een leegganger zeg. Je zou bijna heimwee gaan krijgen naar de collumns van Theo van Gogh.

Jozef Ostyn
22 augustus 2006, 15:11
Jammer.
Ik blijf hopen dat men hem vroeg of laat toch via één of andere procedure zijn Belgisch staatsburgerschap kan afpakken zodat men hem kan deporteren naar Libanon.

Cyrano
22 augustus 2006, 15:21
Wij hadden ons zo verheugd over zijn martelaarschap. Spijtig.

Herr Flick
22 augustus 2006, 15:22
Heeft de Mosad geen kliklijn, ... ;-)

Herr Flick
22 augustus 2006, 15:22
Wij hadden ons zo verheugd over zijn martelaarschap. Spijtig.

Die 70 maagden zitten daar nu ook schoon op mijnheer te wachten, ...

Jazeker
22 augustus 2006, 15:31
Jammer.
Ik blijf hopen dat men hem vroeg of laat toch via één of andere procedure zijn Belgisch staatsburgerschap kan afpakken zodat men hem kan deporteren naar Libanon.

Dat KAN men wel, dat WIL men niet.

Boadicea
22 augustus 2006, 15:32
Verdorie, Libanon laat hem nu nen tweede keer gaan. Ik dacht dat ze na die bombardementen zoveel volk minder hadden, dat ze hem er toch nog konden gebruiken, kwestie van de puinhoop terug op te bouwen.

Jazeker
22 augustus 2006, 15:34
http://pix.nofrag.com/1d/de/44fbe4e8685ca3f589302df418d1.jpg (http://pix.nofrag.com/1d/de/44fbe4e8685ca3f589302df418d1.html)

:rofl: :rofl: :rofl:

Cyrano
22 augustus 2006, 15:36
69 maagden. Die een op de achtergrond heeft haar beurt gehad.:lol:

Uh-Huh
22 augustus 2006, 15:42
Jammer.
De staat kan zijn nationaliteit niet afpakken omdat men niet kan bewijzen dat hij een schijnhuwelijk heeft gehad. Verder is er geen enkele reden om dat te doen, tenzij men plannen heeft om de vrijheid van meningsuiting af te schaffen in België.

Jozef Ostyn
22 augustus 2006, 15:45
De staat kan zijn nationaliteit niet afpakken omdat men niet kan bewijzen dat hij een schijnhuwelijk heeft gehad. Verder is er geen enkele reden om dat te doen, tenzij men plannen heeft om de vrijheid van meningsuiting af te schaffen in België.

Misschien zijn er wel voldoende aanwijzingen dat hij onder valse voorwenselen Belg is geworden. In ieder geval zou hiernaar een grondig gerechtelijk onderzoek moeten gevoerd worden.

Praetorian
22 augustus 2006, 15:45
Welkom terug, wat moet je hier nu meer op zeggen? O_o

Herr Flick
22 augustus 2006, 15:46
Kan hij hier nog wa mensen naar het VB jagen, ...

ERLICH
22 augustus 2006, 15:51
De staat kan zijn nationaliteit niet afpakken omdat men niet kan bewijzen dat hij een schijnhuwelijk heeft gehad. Verder is er geen enkele reden om dat te doen, tenzij men plannen heeft om de vrijheid van meningsuiting af te schaffen in België. Die plannen zij er in de belziek, maar voor het eigen volk, hoort ge mischien niet graag "eigen volk", kunt dat verkondigen als racistisch, is toch voor het eigen volk dat cha cha naar zijn heimat is gereisd, dus eigen volk hier betitelen als racistisch is toegeven dat de scha scha een racist is volgens de belzieke normen, dus op naar de jef en klachten laten regen.

Mitgard
22 augustus 2006, 15:59
tenzij men plannen heeft om de vrijheid van meningsuiting af te schaffen in België.

geen probleem voor volksmondrechts.

gm10
22 augustus 2006, 16:09

BRUSSEL - (Belga) Dyab Abou Jahjah, de stichter van de omstreden Arabisch-Europese Liga (AEL) in Antwerpen, is terug in België. Vier weken geleden trok Jahjah naar Zuid-Libanon om naar eigen zeggen "mee weerstand te bieden tegen de Israëlische indringer", zo meldt Het Laatste Nieuws dinsdag.

Hoe hij dat precies ging doen, wou Jahjah niet vertellen. Ook nu houdt de moslimpoliticus de lippen op elkaar. Eind juli schreef Jahjah op de AEL-internetsite dat hij begon aan een reis die mogelijk "zijn laatste" kon worden. (BAR)

BELGA (BELGA)

Hier ziet u de held op het strijdtoneel, bezig met zijn leven in de weegschaal te leggen...

LOL
wat een zielig figuur is die Jahjah toch

Gringo
22 augustus 2006, 16:17
Verdorie, Libanon laat hem nu nen tweede keer gaan. Ik dacht dat ze na die bombardementen zoveel volk minder hadden, dat ze hem er toch nog konden gebruiken, kwestie van de puinhoop terug op te bouwen.

Had ik ook gedacht, werk aan de winkel met al die puinhopen.
Maar misschien:
1/ is hij te schoon voor vuil werk
2/ heeft hij 2 linkerhanden
3/ is hij allergisch aan stof

Waarschijnlijk is hij die periode nooit in Libanon geweest, eerder richting de Dominikaanse Rep.

Is hij er toch geweest dan heeft hij misschien heel de tijd de toiletten van de Hezbollah mogen kuisen terwijl de kuisvrouwen mee aan't front zaten...

bk232214
22 augustus 2006, 16:17

BELGA (BELGA)

Hezbollahstrijder terug in belgie ,wat is daar tegen te doen iemand die Israel van de kaart wilt

Breda
22 augustus 2006, 17:38
jammer dat Theo Van Gogh dood is , hij zou hier een goeie Column over kunnen schijven :

Hezbollah Spion keert terug op Vlaamse Bodem

kelt
22 augustus 2006, 18:19
jammer dat Theo Van Gogh dood is , hij zou hier een goeie Column over kunnen schijven :

Hezbollah Spion keert terug op Vlaamse Bodem

Ach...de ranzige geuren van mortel en bouwwerf-water werken afschrikwekkend op dergelijke intellektuele groot-lichten :roll:

largo_w
22 augustus 2006, 19:25
Dat vb maar oplet nu hij heeft misschien wel een souvernirtje meegenomen...

werkgroep morkhoven
22 augustus 2006, 19:28
Dat vb maar oplet nu hij heeft misschien wel een souvernirtje meegenomen...Abou Jahjah is de slechtste nog niet. ;-)

Max van Dietschland
22 augustus 2006, 19:43

BELGA (BELGA)

:-(

Mijn sympathie voor de man was wat gestegen toen hij zijn volk en land ging helpen verdedigen tegen de zionistische agressor. Ik had gehoopt dat hij daar hing blijven, hij ging daar nuttig werk kunnen doen voor de wederopbouw van het land, of hij zou Hezbollah kunnen helpen om zijn land te verdedigen. Maar hij komt weer naar hier om te profiteren. Wat kan die hier eigenlijk komen doen, buiten te profiteren van onze voorzieningen. Ik geef FDW gelijk dat hij daar moest blijven, maar dan wel om andere redenen. Voor FDW was het omdat hij Hezbollah ging helpen, iets wat ik zelfs goed vond. Wat mij betreft moest hij daar blijven om zijn volk en land te helpen en omdat we hier al vreemdelingen genoeg hebben...

Max van Dietschland
22 augustus 2006, 19:44
Hezbollahstrijder terug in belgie ,wat is daar tegen te doen iemand die Israel van de kaart wilt

Hezbollahstrijder en iemand die Israel van de kaart wilt, is niet erg. Dat hij terug komt naar België is uiteraard minder. ;-)

the_dude
22 augustus 2006, 20:40
Wie?

Breda
22 augustus 2006, 23:26
Abou Jahjah is de slechtste nog niet. ;-)

als ik een Zus had en zij kwam aanlopen met hem , zou mij moeder hem hartelijk ontvangen met een kop koffie (Vertaling : ze zou hem naar buiten schoppen)

sodoirt
22 augustus 2006, 23:37
Abou Jahjah is de slechtste nog niet. ;-)en WIE zegt dat :lol:

Jazeker
23 augustus 2006, 01:27
Abou Jahjah is de slechtste nog niet. ;-)

Als jij het zegt dan wil ik hem niet meer het land uit maar de ruimte in.

Hertog van Gelre
23 augustus 2006, 01:34
Als jij het zegt dan wil ik hem niet meer het land uit maar de ruimte in.
Hee kattekop, waarom zet jij continu je 'lampje' op uit? Dan denk ik 's nachts: is ie er nu wel is ie er niet is ie er wel is ie er niet...

Hertog van Gelre
23 augustus 2006, 01:36
Ik denk dat hij instructies heeft opgehaald voor het nieuwe meerjarenplan met de AEL.

Jazeker
23 augustus 2006, 01:55
Hee kattekop, waarom zet jij continu je 'lampje' op uit? Dan denk ik 's nachts: is ie er nu wel is ie er niet is ie er wel is ie er niet...

Eh ?

Ik heb gewoon het lampje aan als ik er ben en uit als ik er niet ben. Dat is eerlijker dan het forum default dat veronderstelt dat je er wel bent als je het laatste uur of half uur bent geweest :-D

Hertog van Gelre
23 augustus 2006, 02:51
Eh ?

Ik heb gewoon het lampje aan als ik er ben en uit als ik er niet ben. Dat is eerlijker dan het forum default dat veronderstelt dat je er wel bent als je het laatste uur of half uur bent geweest :-DZit wat in.

Jong N-VA'er
23 augustus 2006, 03:03
Die 70 maagden zitten daar nu ook schoon op mijnheer te wachten, ...

Waren het er geen 3000?:rofl:

Jong N-VA'er
23 augustus 2006, 03:06

Clusterbommetje?

largo_w
23 augustus 2006, 06:37
Clusterbommetje?

Neen een ontplofgrage "wapenbroeder".

garfield
23 augustus 2006, 08:25
Heeft de Mosad geen kliklijn, ... ;-)

sssst :-)

Antoon
23 augustus 2006, 10:10
LOL
wat een zielig figuur is die Jahjah toch

Inderdaad.
Maar die luie rotzak leeft hier wel op een uitkering die door jouw en mijn belastingen wordt betaald. :x

largo_w
23 augustus 2006, 10:16
Inderdaad.
Maar die luie rotzak leeft hier wel op een uitkering die door jouw en mijn belastingen wordt betaald. :x

Nu ga je wel te ver...Lui zou ik hem niet noemen hij gaat altijd overal naartoe waar hij maar kan; rellen op straat, libanon om te vechten,...

Lof der Zotheid
23 augustus 2006, 10:28
Welkom terug, wat moet je hier nu meer op zeggen? O_o

Allahu Akhbar.

Lof der Zotheid
23 augustus 2006, 10:31
Nu ga je wel te ver...Lui zou ik hem niet noemen hij gaat altijd overal naartoe waar hij maar kan; rellen op straat, libanon om te vechten,...

Veel zal 'm niet gevochten hebben. Misschien wat dollen aan het strand, ja...

Antoon
23 augustus 2006, 10:35

Tja, maar behalve wat rondlopen en roepen tijdens de rellen zit hij hier al jaren lang te niksen. Werken kent hij niet. En in Libanon is hij naar mijn mening gewoon wat familie en vrienden gaan bezoeken, op veilige plaatsen welteverstaan.

Antoon
23 augustus 2006, 10:36
Allahu Akhbar.

Maar onze werklozensteun is blijkbaar nog meer Akhbar.

largo_w
23 augustus 2006, 10:40
Tja, maar behalve wat rondlopen en roepen tijdens de rellen zit hij hier al jaren lang te niksen. Werken kent hij niet. En in Libanon is hij naar mijn mening gewoon wat familie en vrienden gaan bezoeken, op veilige plaatsen welteverstaan.

Voor politie uit te maken moet je wel kloten hebben hoor...
En in zo een rellen moet je nogal wat aflopen hoor...lol
Jah, Libanon ik geloof ook niet dat hij direct naar tanks heeft geschoten. Maar kom we gaan de schijn hoog houden...

Antoon
23 augustus 2006, 10:52
Voor politie uit te maken moet je wel kloten hebben hoor...
En in zo een rellen moet je nogal wat aflopen hoor...lol
Jah, Libanon ik geloof ook niet dat hij direct naar tanks heeft geschoten. Maar kom we gaan de schijn hoog houden...

In Libanon is hij lekker ergens veilig gaan zitten. Want "een robbertje vechten met de politie in Antwerpen is één ding, een oorlog uitvechten met de goed uitgeruste en getrainde troepen van Israël is een ander paar mouwen. Daar weten ze wel raad met knapen als Abou Jahjah" (sic vb).
En dat weet Jajah zelf ook.

Lof der Zotheid
23 augustus 2006, 11:09

Sssssst! Dat zegt ge niet! Ge pikt eerst de centen van de ongelovigen in, en zegt dan: Allahu Akhbar! Dan zijt ge pas politiek correct, en kunt ge rustig worden doorgeknuffeld door het politiek correcte linkse establishment.

Lof der Zotheid
23 augustus 2006, 11:11
In Libanon is hij lekker ergens veilig gaan zitten. Want "een robbertje vechten met de politie in Antwerpen is één ding, een oorlog uitvechten met de goed uitgeruste en getrainde troepen van Israël is een ander paar mouwen. Daar weten ze wel raad met knapen als Abou Jahjah" (sic vb).

Maar toegeven zal hij dat niet. Daar is hij niet eerlijk of moedig genoeg voor...

Vlaams-nationalist
23 augustus 2006, 11:38
Jammer dat hij teruggekeerd is.
Hij zat perfekt in Libanon, zijn volk steunen tegen het zionistisch imperialisme. Nu zal hij hier proberen iedereen op te jagen. :-(

Ik steunde hem voor de volle 100% in Libanon, hier kan hij niets komen doen.

Antoon
23 augustus 2006, 11:53
Jammer dat hij teruggekeerd is.
Hij zat perfekt in Libanon, zijn volk steunen tegen het zionistisch imperialisme. Nu zal hij hier proberen iedereen op te jagen. :-(

Ik steunde hem voor de volle 100% in Libanon, hier kan hij niets komen doen.

In Libanon doet hij gewoon niks. Alleen maar voor de vorm ergens in een veilig oord gaan zitten. Geloof me vrij. Van de Israeli's is hij wel bang. Het is geen Antwerpse politie, hé?

Azal
23 augustus 2006, 12:21
Hij is teruggekomen omdat em moest doppen?

Ke Nan
23 augustus 2006, 12:24
Welkom terug, Abu! :twisted:

Breda
23 augustus 2006, 15:20
de NASA heeft dringend een Vrijwilliger nodig voor een reis naar dat Ruimte Station (Ik ben de naam kwijt) Abu lijkt me de perfecte man voor dat ;-)

Antoon
23 augustus 2006, 16:01
de NASA heeft dringend een Vrijwilliger nodig voor een reis naar dat Ruimte Station (Ik ben de naam kwijt) Abu lijkt me de perfecte man voor dat ;-)

Een reis naar een stortplaats lijkt mij beter passen.

Lof der Zotheid
23 augustus 2006, 16:04
Een reis naar een stortplaats lijkt mij beter passen.

Daar is hij net van teruggekomen...8-)

kelt
23 augustus 2006, 17:26
Welkom terug, Abu! :twisted:

Precies op tijd voor het komende politieke "werk" jaar :roll:

Antoon
24 augustus 2006, 09:30
Precies op tijd voor het komende politieke "werk" jaar :roll:

Op zijn luie zetel zitten en werklozensteun opstrijken. :x

Samsa
24 augustus 2006, 09:38

hoe idioot! gaat hij vechten, dan is hij een fundamentalist maar als hij niks doet is hij een lafaard? compleet belachelijk (geldt niet alleen voor antoon trouwens)

Antoon
24 augustus 2006, 10:02
hoe idioot! gaat hij vechten, dan is hij een fundamentalist maar als hij niks doet is hij een lafaard? compleet belachelijk (geldt niet alleen voor antoon trouwens)

Ofwel blijft hij hier in België (ondanks zijn frauduleus gehaalde Belgische pas), zoekt hij naar werk, en leeft een normaal leven in België, ofwel gaat hij naar libanon, en daar doet hij dan maar wat hij zelf wilt (vechten, niet vechten, werken, niet werken), maakt mij niets uit.

Maar hier komen luieren op onze kosten, geen half uur in een leven werken, alleen maar zagen en jonge allochtonen ophitsen. En dan met veel troela naar Libanon vliegen om er zogezegd het verzet te gaan helpen, om daarna terug te komen en hier terug een pree te trekken, dat kan niet.

En daar is niets idioots aan. Als hij in zijn zaak gelooft, dat hij dan ECHT gaat vechten, dan maakt het niets uit of ik dat fundamentalistisch noem of niet.
Doen alsof , dat is pas zielig.

Vorenus
24 augustus 2006, 10:32
Citaat Antoon

Uitspraak van het jaar

FISHERMAN
24 augustus 2006, 18:45
Volgens de AEL-site wil hij het hier binnenkort aftrappen

http://www.arabeuropean.org/belgNL/newsimages/200608241156420034L.jpg
Broeders en zusters,
Beste Kameraden,

Na een maand in Libanon te hebben verbleven en na het staakte het vuren ben Ik terug in België. Het is een voorlopig terug keer voor mijn definitief vertrek naar Libanon In januari 2007.

Ik moet hier zijn om de transitie binnen de AEL te garanderen en om aanwezig te zijn op de rechtszaak tegen de AEL dit na jaar, waar we hopen een nieuwe gerechtelijke overwinning te boeken tegen het Belgische establishment die onze beweging altijd heeft willen criminaliseren.

Over mijn verblijf in Libanon wil ik voorlopig niks kwijt, alles op zijn tijd. Een iets staat vast, het Arabische volk in Libanon heeft de zionisten de moeilijkste les uit hun geschiedenis geleerd en we zijn bereid om het over te doen als ze denken om terug te komen. Niet alleen ik, maar duizenden Arabieren uit Europa zijn bereid om hun plicht in onze nationale strijd op ieder moment op te nemen. Tijdens mijn verblijf in zuid Libanon ben ik veel mensen tegengekomen die hun Europees paspoort niet hebben gebruikt om te vluchten uit Libanon maar wel om in Libanon te geraken en dat heeft mijn geloof in de moed van ons volk bevestigt.

Ik bedank jullie voor de honderden e-mails van steun en sympathie,

Dyab Abou Jahjah

Breda
24 augustus 2006, 19:43
Abou , de Hezbollah Vriend :roll:

carlgustaaf
24 augustus 2006, 22:18
Nu ga je wel te ver...Lui zou ik hem niet noemen hij gaat altijd overal naartoe waar hij maar kan; rellen op straat, libanon om te vechten,...ik denk eigenlijk niet dat hij veel gevochten heeft, die linkaard.Mischien wat "goede raad " gaan halen bij de Hezbollah-leiders, voor wat het besturen van zijn "partij" , de AEL-MDP, betreft, als hij tenminste tot in Libanon geraakt is.Mischien is hij gewoon op vakantie geweest in de Magreb...en dan maar laten denken dat hij een échte krijger is...want hij zegt niks hé!Hij zegt niet ja,ik heb meegevochten, hij zegt niet nee, ik ben er niet geweest.Hij staat er bij met een mysterieus glimlachje op zijn vals bakkes, en je hebt er het raden naar...en al die naïve moslimmetjes van 20 jaar denken dan dat ze een ware held voor zich staan hebben:roll:

carlgustaaf
24 augustus 2006, 22:19
Maar onze werklozensteun is blijkbaar nog meer Akhbar.Allah is groot, maar Belgisch Dopgeld is groter:twisted:

carlgustaaf
24 augustus 2006, 22:30
hoe idioot! gaat hij vechten, dan is hij een fundamentalist maar als hij niks doet is hij een lafaard? compleet belachelijk (geldt niet alleen voor antoon trouwens)waarom is dat idioot?Als je voor de Hezbollah vecht, vecht je voor een slechte bende fundamentalisten.Als je je volk in de steek laat ben je een lafaard.Beiden zijn slechte keuzes.Maar dat is onze schuld niet!
Trouwens, er zijn zeker wel andere dingen te doen in Libanon, waar je moed voor nodig hebt, en waar je je volk mee kan helpen, als voor de Hezbollah te gaan strijdden.Jahjah zou zich zeker wel nuttig kunnen maken in Libanon.Feit is echter , dat hij liever lekker lui (en in veiligheid) komt lanterfanten en hoog van de (minaretten)toren blazen in België, waar hij ook voor niks gevoed en gehuisvest word.
Waarmee hij bewijst dat hij enkel een blaaskaak is, en zeker geen vrijheidsstrijder.

bob.
24 augustus 2006, 22:33

-----------

dat heeft men enkele jaren geleden mbv een georchestreerd proces in Gent al gedaan.
Het staat genoteerd als ' het Blok proces ' !!

En verder kan dat schijnhuwelijk wel bewezen worden vermits de ex van Jahjah dat kort nadat de man in de belangstelling kwam in de pers heeft verkondigd.
Dat ze het niet op de spits drijft is mogelijk uit schrik voor islamitische represailles.

At your service

Lof der Zotheid
25 augustus 2006, 08:56

Hij mag vechten en een fundamentalist zijn. Maar dan in Libanon, en niet in Vlaanderen, en er dan nog een werkloosheidsuitkering bovenop krijgen.

Lof der Zotheid
25 augustus 2006, 08:58
Volgens de AEL-site wil hij het hier binnenkort aftrappen

Hij heeft het hier al minstens vijf keer willen aftrappen. Wedden dat 'm zo tegen maart/april 2007 weer in Vlaanderen komt om zijn werkloosheidsuitkering weer op te strijken?