PDA

View Full Version : Schokkend: zo worden Palestijnse "verraders" behandeld.

Derk de Tweede
23 augustus 2006, 15:31
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=1266&titel=Do_the_Palestinians_love_thei%20r_children

Amnesty International maakt zich terecht druk om de behandeling van (politieke) gevangenen in de wereld.
Maar ook deze jonge Palestijnse "verdachte" verdient ook hun aandacht. Ik denk dat deze jongen beter af was geweest als hij door het Israelische leger was gearresteerd.

Lof der Zotheid
23 augustus 2006, 15:35
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=1266&titel=Do_the_Palestinians_love_thei%20r_children

Amnesty International maakt zich terecht druk om de behandeling van (politieke) gevangenen in de wereld.
Maar ook deze jonge Palestijnse "verdachte" verdient ook hun aandacht. Ik denk dat deze jongen beter af was geweest als hij door het Israelische leger was gearresteerd.

Eens zien of de Werkgroep Morkhoven daar ook foto's van gaat publiceren. Of nee, wacht, dat past niet in zijn kraam, er zijn geen Israëli's bij betrokken...

Derk de Tweede
23 augustus 2006, 15:44
Eens zien of de Werkgroep Morkhoven daar ook foto's van gaat publiceren. Of nee, wacht, dat past niet in zijn kraam, er zijn geen Israëli's bij betrokken...
En hier in NL kijken hoe Gretta Duisenberg en Anja Meulenbelt zullen reageren.
Als dit in Israel gebeurd zou zijn en openbaar zou worden gemaakt waren ze allang (en terecht overgens) in protest gekomen.
Arme jongen.

Antoon
23 augustus 2006, 15:59
Eens zien of de Werkgroep Morkhoven daar ook foto's van gaat publiceren. ...

die ga je hier niet tegenkomen.

Lof der Zotheid
23 augustus 2006, 16:05
En hier in NL kijken hoe Gretta Duisenberg en Anja Meulenbelt zullen reageren.
Als dit in Israel gebeurd zou zijn en openbaar zou worden gemaakt waren ze allang (en terecht overgens) in protest gekomen.
Arme jongen.

Net zoals de Werkgroep Morkhoven dus...

Lof der Zotheid
23 augustus 2006, 16:06
die ga je hier niet tegenkomen.

Ook dat klopt...

Uh-Huh
23 augustus 2006, 16:28

Die website is doorspekt met eigen subjectieve meningen; niet echt objectief zou ik zeggen.
Deze foto's + "uitleg" doen mij denken aan de foto's van de Israëlische politie die zogezegd de "onschuldige" Palestijn Moh'd Saleh had doodgeschoten...

Derk de Tweede
23 augustus 2006, 16:39
Die website is doorspekt met eigen subjectieve meningen; niet echt objectief zou ik zeggen.
Deze foto's + "uitleg" doen mij denken aan de foto's van de Israëlische politie die zogezegd de "onschuldige" Palestijn Moh'd Saleh had doodgeschoten...
Geen enkele site of mening is objectief, maar het gaat hier wel om moord op een Palestijnse jongen door Palestijnen.
En waarom deze jongen eigenlijk vermoord werd zullen we wel nooit te weten komen.

sodoirt
23 augustus 2006, 16:52
die ga je hier niet tegenkomen.Dat was nu echt ook mijn eerste gedacht toen ik die titel zag :lol:

Alhoewel omdat die misschien wel betaald wordt om hier alles af te lopen hij nu moeilijk NIET meer kan reageren :twisted:

Geertje
23 augustus 2006, 17:10

Niets nieuw onder de zon. Moslims zijn nu eenmaal barbaren ... en ze worden dan nog aanbeden door alle 'progressieve' westerlingen die ze toch o zo verdraagzaam vinden. :roll:

Basy Lys
23 augustus 2006, 17:18
... Amnesty International maakt zich terecht druk om de behandeling van (politieke) gevangenen in de wereld.
Een Palestijn moet niet noodzakelijk door het Israëlische leger gearresteerd worden om beschutting te vinden in Israël.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/3211772.stm

Derk de Tweede
24 augustus 2006, 10:24
Een Palestijn moet niet noodzakelijk door het Israëlische leger gearresteerd worden om beschutting te vinden in Israël.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/3211772.stm
Homoseksualiteit is iets wat niet past in de meeste Arabische culturen.
Toch moet ook daar 5% van de bevolking Holibi zijn.

Lof der Zotheid
24 augustus 2006, 10:56
Dat was nu echt ook mijn eerste gedacht toen ik die titel zag :lol:

Alhoewel omdat die misschien wel betaald wordt om hier alles af te lopen hij nu moeilijk NIET meer kan reageren :twisted:

We zijn nu een dag later, en nog steeds doodse stilte van de Werkgroep Morkhoven hieromtrent. De waarheid doet zo te zien nogal zeer, en er zijn helaas geen joden, pardon Israëli's tegen wie men kan uithalen. Ach, wat is het leven toch moeilijk voor de politiek correcten...

Flippend Rund
24 augustus 2006, 13:11
Er worden heel wat Palestijnen geliquideerd zonder enige vorm van proces.

Het grootste deel van deze standrechtelijke executies wordt uitgevoerd door Israel.

Het verschil tussen de Israelische executies en de Palestijnse is dat bij de Israelische executies meestal ook nog een paar omstaanders sterven.

Wat ik hier neerschrijf zijn feiten, en geen opinies.

Dus Derek, als standrechtelijke executies a.k.a. lynchpartijen je echt voor het hoofd stoten, dan kun je misschien een donatie overwegen aan Amnesty International die deze praktijken sinds jaar en dag aan de kaak stelt en bestrijdt?

Derk de Tweede
24 augustus 2006, 13:29
Er worden heel wat Palestijnen geliquideerd zonder enige vorm van proces.

Het grootste deel van deze standrechtelijke executies wordt uitgevoerd door Israel.

Het verschil tussen de Israelische executies en de Palestijnse is dat bij de Israelische executies meestal ook nog een paar omstaanders sterven.

Wat ik hier neerschrijf zijn feiten, en geen opinies.
Een executie is iemand doodschieten zonder vorm van proces. Israel heeft idd een aantal terroristen gedood waarbij helaas ook burgers bij zijn omgekomen.
Maar het trieste hier is dat we te maken hebben met een kind die alleen verdacht werd van verraad.

Ciccio
24 augustus 2006, 14:27
Wat is me dit?

Welke walgelijke, degoutante, maar vooral onbegrijpelijke foto's, heeft men hier nu weer gepubliceerd?
Een, al dan niet onschuldige jongeman, tot de dood geschopt en geslagen, afgetroefd als een hond! Met dan nog eens dat bendetje apen die daar als een groepje geestelijk gestoorden foto's komen maken?

Gewoon walgelijk.
Wat de "misdaad" ook moge geweest zijn, ik kan, wil en zal nooit begrijpen hoe het bij een mens ooit zover kan komen. Hoe men zomaar de knop kan omdraaien en veranderen in een beest. Los van elk menselijk gevoel.

In zulke mensen heb ik duidelijk al mijn respect verloren. Crapuul is het. Net zoals de Israelische regering van vandaag. Met Olmert, als de geliefde dorpsgek op kop! Hoe meer hij provoceert, hoe luider ze juichen; hoe harder hij optreedt, hoe meer ze in hun handen klappen; en hoe meer hij moordt, hoe liever ze hem hebben!
Bloed, bloed en nog eens bloed!
Het is het centrale sleutelwoord in de Israelische politiek en vormt tevens de garantie op succes voor Olmert en co.

Voor hun is het gewoon business en "de kleine onprettigheden, die het vak met zich meebrengt", maar mij, en samen met mij vele anderen, maakt het alleen maar ziek.

Bierke
24 augustus 2006, 14:41
tja had pimmetje dan toch gelijk dat de volgelingen van een bepaalde godsdienst 300 jaar achterlopen?

Lof der Zotheid
24 augustus 2006, 14:45
tja had pimmetje dan toch gelijk dat de volgelingen van een bepaalde godsdienst 300 jaar achterlopen?

Theo van Gogh ook....

garfield
24 augustus 2006, 15:02
:evil: Hiervoor zwijgt de vrt natuurlijk

Lof der Zotheid
24 augustus 2006, 15:16
:evil: Hiervoor zwijgt de vrt natuurlijk

Natuurlijk. Het pas namelijk helemaal niet in hun modieuze, politiek correcte kraam...

garfield
24 augustus 2006, 15:22
Natuurlijk. Het pas namelijk helemaal niet in hun modieuze, politiek correcte kraam...

en er zijn géén VS-soldaten of IDF'ers bij betrokken. ;-)

Lof der Zotheid
24 augustus 2006, 15:29
en er zijn géén VS-soldaten of IDF'ers bij betrokken. ;-)

Precies;-) . Waarom denkt ge ook dat onze mensenrechtenijveraar Werkgroep Morkhoven zijn smoel hier nog niet heeft getoond? Om dezelfde redenen als de vrt. Het past niet in zijn politiek correcte kraam dat er enkel zijn lieve Palestijntjes bij betrokken zijn...8-)

Derk de Tweede
24 augustus 2006, 16:44
Precies;-) . Waarom denkt ge ook dat onze mensenrechtenijveraar Werkgroep Morkhoven zijn smoel hier nog niet heeft getoond? Om dezelfde redenen als de vrt. Het past niet in zijn politiek correcte kraam dat er enkel zijn lieve Palestijntjes bij betrokken zijn...8-)
In Israel is inmiddels een vredesgroep ontstaan, bovendien heb je ook nog de vredesgroep "Een ander Joods Geluid".
Nu is het wachten op vredesgroeperingen in de Palestijnse gebieden en Hezobollah-gebieden en een vredesgroep "Een ander Arabisch geluid".
Ben benieuwd wanneer die er komen.

Lof der Zotheid
25 augustus 2006, 09:13
In Israel is inmiddels een vredesgroep ontstaan, bovendien heb je ook nog de vredesgroep "Een ander Joods Geluid".
Nu is het wachten op vredesgroeperingen in de Palestijnse gebieden en Hezobollah-gebieden en een vredesgroep "Een ander Arabisch geluid".
Ben benieuwd wanneer die er komen.

Dat hoeft niet, hoor. Fundamentalistische moslim zijn is "in", en ge wordt bovendien nog lekker door het linkse establishment geknuffeld en gepamperd.