PDA

View Full Version : Kosmos gevonden!!


DaBlacky
4 september 2003, 11:34
Het Blok heeft gezegd dat Kosmos opgedoekt. Sommige geloven dit niet en denken dat het archief zich in de Senaat bevindt. Ik heb de waarheid ontdekt.

Kosmos is inderdaad niet opgedoekt. Hun hoofdkwartier is gelegen op de Grote Markt van Ieper. Een reisbureau wordt als dekmantel gebruikt!

Zie bijgevoegde foto voor bewijs:
http://users.pandora.be/dablacky/politics/kosmos.jpg

Vlaamse Leeuw
4 september 2003, 11:42
En wat is in hemelsnaam Kosmos?

dejohan
4 september 2003, 11:47
De inlichtingendienst van het Vlaams Blok. Iets louche dus. Vraag aan Piano voor meer info.

Klaas
4 september 2003, 12:00
De inlichtingendienst van het Vlaams Blok. Iets louche dus. Vraag aan Piano voor meer info.

Ietsdat al jaren niet meer bestaat! Hoe kan het dan louche zijn?

GC
4 september 2003, 12:00
Om de overbrenging van de archieven niet al te veel te laten opvallen, zag het Blok zich verplicht om eind augustus in Ieper een feestje te organiseren in de vorm van de IJzerwake 8O

Klaas
4 september 2003, 12:02
Om de overbrenging van de archieven niet al te veel te laten opvallen, zag het Blok zich verplicht om eind augustus in Ieper een feestje te organiseren in de vorm van de IJzerwake 8O

IJzerwake in Ieper? Goed bezig Geert! Kosmos bestaat al jaren niet meer. Hoe zit het trouwens met je klacht dat je indiende?

dejohan
4 september 2003, 12:05
De inlichtingendienst van het Vlaams Blok. Iets louche dus. Vraag aan Piano voor meer info.

Ietsdat al jaren niet meer bestaat! Hoe kan het dan louche zijn?

Ok, het WAS louche dan. Miereneuker.

DaBlacky
4 september 2003, 12:25
Gelooft ge nu echt dat Kosmos opgedoekt is?

Naïeveling.

GC
4 september 2003, 12:36
Om de overbrenging van de archieven niet al te veel te laten opvallen, zag het Blok zich verplicht om eind augustus in Ieper een feestje te organiseren in de vorm van de IJzerwake 8O

IJzerwake in Ieper? Goed bezig Geert! Kosmos bestaat al jaren niet meer. Hoe zit het trouwens met je klacht dat je indiende?

Op www.ijzerwake.org las ik: "Met als thema TROUW AAN HET IJZERTESTAMENT zal de IJzerwake dan ook doorgaan op zondag 24 augustus 2003 aan het monument voor de gebroeders Van Raemdonck te Steenstrate te Ieper, deelgemeente Zuidschote."

Met die klacht zit alles snor.

Klaas
4 september 2003, 12:39
Om de overbrenging van de archieven niet al te veel te laten opvallen, zag het Blok zich verplicht om eind augustus in Ieper een feestje te organiseren in de vorm van de IJzerwake 8O

IJzerwake in Ieper? Goed bezig Geert! Kosmos bestaat al jaren niet meer. Hoe zit het trouwens met je klacht dat je indiende?

Op www.ijzerwake.org las ik: "Met als thema TROUW AAN HET IJZERTESTAMENT zal de IJzerwake dan ook doorgaan op zondag 24 augustus 2003 aan het monument voor de gebroeders Van Raemdonck te Steenstrate te Ieper, deelgemeente Zuidschote."

Met die klacht zit alles snor.

Ok inderdaadin een deelgemeente van Ieper! Deelgemeente! Net zoals ik in een deelgemeente woon van Wovertem en niet in Wolvertem!

Wanneer verwacht je een uitspraak?

Klaas
4 september 2003, 12:42
Gelooft ge nu echt dat Kosmos opgedoekt is?

Naïeveling.

Ja ik denk dat!

Kijk er is een klacht neergelegd. Indien de indiener ongelijk krijgt, geloof jij dan dat het opgedoekt is? Indien de indiener gelijk krijgt, zal ik geloven dat het niet opgedoekt is.

Waarom ik op dit moment geloof dat het opgedoekt is, wel de argumenten dat de indiener aanhaalde, sloegen nergens op. Zou zou dhr. Dieudonné voor de VVBM werken en in de een bureel in de senaat zetelen. Ik heb alles eens opgezocht. Dhr. Dieudonné is hoofd van de ledenadministratie op het mùadouplein. Dus niet bij de VVBM en dus niet in de senaat!

dejohan
4 september 2003, 12:54
Ok inderdaadin een deelgemeente van Ieper! Deelgemeente! Net zoals ik in een deelgemeente woon van Wovertem en niet in Wolvertem!


Enkele dingen die je kunt neuken:
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Aangebrande Phönix
4 september 2003, 15:40
Ok inderdaadin een deelgemeente van Ieper! Deelgemeente! Net zoals ik in een deelgemeente woon van Wovertem en niet in Wolvertem!


Enkele dingen die je kunt neuken:
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Wel zuinig zijn he.

dejohan
4 september 2003, 15:56
http://www.kosmos.be/

dejohan
4 september 2003, 15:57
Ok inderdaadin een deelgemeente van Ieper! Deelgemeente! Net zoals ik in een deelgemeente woon van Wovertem en niet in Wolvertem!


Enkele dingen die je kunt neuken:
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Wel zuinig zijn he.

Don't worry, als hij doet wat ik zeg hebben we binnenkort nakomelingetjes.

Klaas
4 september 2003, 16:27
http://www.kosmos.be/

Eigenlijk geef je met bovenstaande verwijzing toe dat kosmos waarop Geert doelt niet bestaat!

dejohan
4 september 2003, 16:48
http://www.kosmos.be/

Eigenlijk geef je met bovenstaande verwijzing toe dat kosmos waarop Geert doelt niet bestaat!

Ik heb geen idee of ze bestaan of niet, en het interesseert mij eigenlijk niet, maar ik vind dat je toch rare redeneringen kunt produceren:

-Een deelgemeente van Ieper ligt niet in Ieper.
-Kosmos is niet louche want ze bestaan niet meer.
-Omdat Kosmos niet te vinden is op www.kosmos.be bestaan ze niet.

:D

Klaas
4 september 2003, 16:52
http://www.kosmos.be/

Eigenlijk geef je met bovenstaande verwijzing toe dat kosmos waarop Geert doelt niet bestaat!

Ik heb geen idee of ze bestaan of niet, en het interesseert mij eigenlijk niet, maar ik vind dat je toch rare redeneringen kunt produceren:

-Een deelgemeente van Ieper ligt niet in Ieper.
-Kosmos is niet louche want ze bestaan niet meer.
-Omdat Kosmos niet te vinden is op www.kosmos.be bestaan ze niet.

:D

Je wet heel goeddat die foto een hotel is dat Kosmos noemt. Als je bij ons in het dorp zegt dat je van Meise bent en je woont eigenlijk in Meuzegem (deelgemeente) dan is het dikke ambras! Dus schrijf dan Steenstraete ipv Ieper. En ik heb dat er niet bijgehaald, maar je vriend GEERT! Waarom geef jij die verwijzing als bewijs dat kosmos zou bestaan?

dejohan
4 september 2003, 17:28
Je weet heel goeddat die foto een hotel is dat Kosmos noemt.
Waarom geef jij die verwijzing als bewijs dat kosmos zou bestaan?
Ik heb www.kosmos.be niet als 'bewijs' van iets aangehaald, ik heb het gewoon gepost, als grap, that's it. Natuurlijk verwijst die site niet naar de Kosmos waarover wij het hier hebben, wie zou dat nu geloven?
Maar jij ziet het feit dat deze website niet over Kosmos gaat maar over een hotel als 'bewijs' dat kosmos niet bestaat, en dat vind ik wel een rare redenering.
Ga eens kijken op www.filipdewinter.com. Geen Filip daar. Volgens jou redenering zou dit een bewijs zijn dat Filip Dewinter niet bestaat.

En ik heb dat er niet bijgehaald, maar je vriend GEERT!
Ik heb geen vriend die Geert heet. Ik ken die geert niet persoonlijk, en ik vind het maar een naieve idealist.

Als je bij ons in het dorp zegt dat je van Meise bent en je woont eigenlijk in Meuzegem (deelgemeente) dan is het dikke ambras!

Spijtig, maar die mensen wonen toch in Meise. Kijk maar eens op je paspoort. Ze mogen nog zohard roepen dat ze in Meuzegem wonen en niet in Meise, een feit blijft een feit. Idem dito voor de inwoners van de deelgemeenten van Ieper.



En dan jou stelling dat Kosmos niet louche is, want ze bestaan niet meer. Vind ik ook wel een rare. Al Capone bestaat niet meer, maar is toch louche? De Bende bestaat niet meer, maar is toch louche? Maar Kosmos is niet louche omdat ze niet meer bestaan?

TomB
4 september 2003, 18:51
Ok inderdaadin een deelgemeente van Ieper! Deelgemeente! Net zoals ik in een deelgemeente woon van Wovertem en niet in Wolvertem!


Enkele dingen die je kunt neuken:
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

(_o_)

Het Skill Effect
4 september 2003, 18:53
http://users.pandora.be/dablacky/kosmos.jpg

Das een boetiek of zo.
Webben der bij ons ook zo iene! :roll:

DaBlacky
5 september 2003, 22:54
Das een boetiek of zo.
Webben der bij ons ook zo iene! :roll:

Een reisbureau als ge het echt wilt weten. Meen ik.

Paulus de Boskabouter
6 september 2003, 00:04
Ok inderdaadin een deelgemeente van Ieper! Deelgemeente! Net zoals ik in een deelgemeente woon van Wovertem en niet in Wolvertem!

Wanneer verwacht je een uitspraak?

Splitst tot in de kist

numarx
6 september 2003, 11:32
:lol:

Klaas
8 september 2003, 12:00
Ok inderdaadin een deelgemeente van Ieper! Deelgemeente! Net zoals ik in een deelgemeente woon van Wovertem en niet in Wolvertem!

Wanneer verwacht je een uitspraak?

Splitst tot in de kist

Je mag toch fier zijn op de gemeente waar je woont. In mijn geval Meuzegem! Of is dat ok al "te" rechts?

GC
8 september 2003, 12:08
Het is waarlijk schandalig dat de inwoners van Meuzegem veel meer aan de sociale zekerheid bijdragen dan de inwoners van Wolvertem! Splitsing van de socialezekerheid dringt zich op! Leve de onafhankelijke republiek Meuzegem 8)

Klaas
8 september 2003, 12:16
Het is waarlijk schandalig dat de inwoners van Meuzegem veel meer aan de sociale zekerheid bijdragen dan de inwoners van Wolvertem! Splitsing van de socialezekerheid dringt zich op! Leve de onafhankelijke republiek Meuzegem 8)

Spreek ik ergens over het afsplitsen van Meuzegem van de gemeente Wolvertem? Neen GEERT! Het is niet omdat men fier is op zijn dorp dat dit direct met zich meebrengt dat je daarmee de splitsing van de sociale zekerheid vraagt! LSP spreekt toch ook over de Bloemekenswijk/Brugse Poort, Ledeberg en Nieuw Gent. Of vraag je daarmee de splitsing van de sociale zekerheid van deze wijken?

Jorge
8 september 2003, 14:50
Ok inderdaadin een deelgemeente van Ieper! Deelgemeente! Net zoals ik in een deelgemeente woon van Wovertem en niet in Wolvertem!

Wanneer verwacht je een uitspraak?

Splitst tot in de kist

Je mag toch fier zijn op de gemeente waar je woont. In mijn geval Meuzegem! Of is dat ok al "te" rechts?

Onozelaar, als ex-westrodenaar moet ik je er toch op wijzen eens je paspoort te bekijken & dan vind u onder adres: de gemeente MEISE & dus is Meuzegem geen deelgemeente van Wolvertem...Tsssss, zo zeiken dat het juist moet zijn & zijn eigen gemeente nog niet eens kennen. :P :lol:

8)

Klaas
8 september 2003, 14:56
Ok inderdaadin een deelgemeente van Ieper! Deelgemeente! Net zoals ik in een deelgemeente woon van Wovertem en niet in Wolvertem!

Wanneer verwacht je een uitspraak?

Splitst tot in de kist

Je mag toch fier zijn op de gemeente waar je woont. In mijn geval Meuzegem! Of is dat ok al "te" rechts?

Grapjas, als ex-westrodenaar moet ik je er toch op wijzen eens je paspoort te bekijken & dan vind u onder adres: de gemeente MEISE & dus is Meuzegem geen deelgemeente van Wolvertem...Tsssss, zo zeiken dat het juist moet zijn & zijn eigen gemeente nog niet eens kennen. :P :lol:

8)

Ex-westrodenaar ... en waar ligt Meuzegem dan volgens u wel?

Even ter verduidelijking ... parochiaal gezien ligt Meuzegem bij Wolvertem. Maar als je de grens van het dorp bekijkt, ligt er een deel in Merchtem en een deel in Wolvertem. bv. Blakenbergen.

Je weet dan toch zelf dat er tussen Wolvertem en Meise steeds een vete is geweest en waarschijnlijk ook steeds zal blijven. En Meuzegem ligt nu eenmaal dichter bij Wolvertem dan bij Meise. Zelf moei ik mij niet in deze vete.

Jorge
8 september 2003, 15:11
Ok inderdaadin een deelgemeente van Ieper! Deelgemeente! Net zoals ik in een deelgemeente woon van Wovertem en niet in Wolvertem!

Wanneer verwacht je een uitspraak?

Splitst tot in de kist

Je mag toch fier zijn op de gemeente waar je woont. In mijn geval Meuzegem! Of is dat ok al "te" rechts?

Grapjas, als ex-westrodenaar moet ik je er toch op wijzen eens je paspoort te bekijken & dan vind u onder adres: de gemeente MEISE & dus is Meuzegem geen deelgemeente van Wolvertem...Tsssss, zo zeiken dat het juist moet zijn & zijn eigen gemeente nog niet eens kennen. :P :lol:

8)

Ex-westrodenaar ... en waar ligt Meuzegem dan volgens u wel?

Even ter verduidelijking ... parochiaal gezien ligt Meuzegem bij Wolvertem. Maar als je de grens van het dorp bekijkt, ligt er een deel in Merchtem en een deel in Wolvertem. bv. Blakenbergen.

Je weet dan toch zelf dat er tussen Wolvertem en Meise steeds een vete is geweest en waarschijnlijk ook steeds zal blijven. En Meuzegem ligt nu eenmaal dichter bij Wolvertem dan bij Meise. Zelf moei ik mij niet in deze vete.

Uiteraard ken ik deze vete maar ik ben dan ook niet diegene die begint van zijn klokkenspel te maken wanneer iemand de gemeente zegt ipv de deelgemeente. Als jij dat wel belangrijk vindt dan moet je ook juist zijn & officieel woon je in de gemeente Meise waarschijnlijk dan wel 1861 ipv 1860 maar dat neemt niet weg dat de gemeente Wolvertem niet meer juist is. Als we dan toch de puntjes op de I moeten zetten.... :twisted:
Enfin, 't is alleszins in Londerzeel toch véél beter toeven, dat leeft tenminste. :wink:

Klaas
8 september 2003, 15:26
Ok inderdaadin een deelgemeente van Ieper! Deelgemeente! Net zoals ik in een deelgemeente woon van Wovertem en niet in Wolvertem!

Wanneer verwacht je een uitspraak?

Splitst tot in de kist

Je mag toch fier zijn op de gemeente waar je woont. In mijn geval Meuzegem! Of is dat ok al "te" rechts?

Grapjas, als ex-westrodenaar moet ik je er toch op wijzen eens je paspoort te bekijken & dan vind u onder adres: de gemeente MEISE & dus is Meuzegem geen deelgemeente van Wolvertem...Tsssss, zo zeiken dat het juist moet zijn & zijn eigen gemeente nog niet eens kennen. :P :lol:

8)

Ex-westrodenaar ... en waar ligt Meuzegem dan volgens u wel?

Even ter verduidelijking ... parochiaal gezien ligt Meuzegem bij Wolvertem. Maar als je de grens van het dorp bekijkt, ligt er een deel in Merchtem en een deel in Wolvertem. bv. Blakenbergen.

Je weet dan toch zelf dat er tussen Wolvertem en Meise steeds een vete is geweest en waarschijnlijk ook steeds zal blijven. En Meuzegem ligt nu eenmaal dichter bij Wolvertem dan bij Meise. Zelf moei ik mij niet in deze vete.

Uiteraard ken ik deze vete maar ik ben dan ook niet diegene die begint van zijn klokkenspel te maken wanneer iemand de gemeente zegt ipv de deelgemeente. Als jij dat wel belangrijk vindt dan moet je ook juist zijn & officieel woon je in de gemeente Meise waarschijnlijk dan wel 1861 ipv 1860 maar dat neemt niet weg dat de gemeente Wolvertem niet meer juist is. Als we dan toch de puntjes op de I moeten zetten.... :twisted:
Enfin, 't is alleszins in Londerzeel toch véél beter toeven, dat leeft tenminste. :wink:

Ik ben toch correct ... ik schrijf toch Meuzegem en niet Meise of Wolvertem. En ja dat is 1861 en niet 1860.

Enfin, 't is alleszins in Londerzeel toch véél beter toeven, dat leeft tenminste

Hier moet ik je deels bijtreden ... in Meuzegem, Wolvertem en Meise is er bijna niets te doen! En het gemeentebestuur is goed bezig het nog erger en erger te maken. Er is zelf een sluitingsuur van 1u ingevoerd voor enkele plaatsen. Spreek daarover maar eens met de verantwoordelijke van JH Den Droes (denk wel dat je daar soms zal komen, of geweest zijn!). Als ik correct ben, is dat nu Tom Van Thienen.

GC
8 september 2003, 15:31
De onafhankelijke republiek Meuzegem moet dus aansluiting zoeken bij het Groot-Wolvertemse rijk?

Jorge
8 september 2003, 15:43
Enfin, 't is alleszins in Londerzeel toch véél beter toeven, dat leeft tenminste

Hier moet ik je deels bijtreden ... in Meuzegem, Wolvertem en Meise is er bijna niets te doen! En het gemeentebestuur is goed bezig het nog erger en erger te maken. Er is zelf een sluitingsuur van 1u ingevoerd voor enkele plaatsen. Spreek daarover maar eens met de verantwoordelijke van JH Den Droes (denk wel dat je daar soms zal komen, of geweest zijn!). Als ik correct ben, is dat nu Tom Van Thienen.

Klaas, da's in de hele KLM-politiezone de regel, blijkbaar wordt ie in Meise strikter toegepast dan in Londerzeel, maar dat den Droes om 1 u dicht zou moeten, daar sla je de bal toch mijlenver mis, hoor. :P
Hoe dat komt?? Misschien door het Vlaamsch-rechstse bestuur van de Gemeente zeker, de VLD die vol ex-VU'ers zit + een bende kattekoppen die enkel ja kunnen knikken. Zo geraak je natuurlijk geen meter vooruit.

Klaas
8 september 2003, 15:53
Enfin, 't is alleszins in Londerzeel toch véél beter toeven, dat leeft tenminste

Hier moet ik je deels bijtreden ... in Meuzegem, Wolvertem en Meise is er bijna niets te doen! En het gemeentebestuur is goed bezig het nog erger en erger te maken. Er is zelf een sluitingsuur van 1u ingevoerd voor enkele plaatsen. Spreek daarover maar eens met de verantwoordelijke van JH Den Droes (denk wel dat je daar soms zal komen, of geweest zijn!). Als ik correct ben, is dat nu Tom Van Thienen.

Klaas, da's in de hele KLM-politiezone de regel, blijkbaar wordt ie in Meise strikter toegepast dan in Londerzeel, maar dat den Droes om 1 u dicht zou moeten, daar sla je de bal toch mijlenver mis, hoor. :P
Hoe dat komt?? Misschien door het Vlaamsch-rechstse bestuur van de Gemeente zeker, de VLD die vol ex-VU'ers zit + een bende kattekoppen die enkel ja kunnen knikken. Zo geraak je natuurlijk geen meter vooruit.

Neen in KLM staat in het politiereglement als sluitingsuur 4u! Dit is vorig jaar van 3u naar 4u opgetrokken. De uitbater van De Sportschuur heeft nu een brief gekregen dat hij om 1u moet sluiten en zaterdag om 3u. Den Droes heeft toch veel last van enkele geburen. Zeg me eens wie allemaal ex-VU'er is bij de VLD? Dhr. Kerremans dat weet ik, maar de rest weet ik niet. Ben dan ook maar 2 van de 14 dagen te Meuzegem.

dejohan
8 september 2003, 16:04
Ik stel voor dat jullie deze verschrikkelijk interessante discussie voortzetten in JH den Droes, vanavond, tot 1 uur. :D

Klaas
9 september 2003, 09:46
Ik stel voor dat jullie deze verschrikkelijk interessante discussie voortzetten in JH den Droes, vanavond, tot 1 uur. :D

Op maandagavond is den Droes niet open!

Jorge
9 september 2003, 11:24
Ik stel voor dat jullie deze verschrikkelijk interessante discussie voortzetten in JH den Droes, vanavond, tot 1 uur. :D

Op maandagavond is den Droes niet open!

Zit altijd in den Toren in Londerzeel...
Ge hebt inderdaad gelijk, ivm da sluitingsuur van den Droes, ma da's enkel als er klachten komen van de buren. Enfin, we zullen maar stoppen want enen Johan krijgt het hiervan op zijn zenuwen...waarschijnlijk woont hij in een foute (deel)gemeente. :P

Klaas
9 september 2003, 11:36
Ik stel voor dat jullie deze verschrikkelijk interessante discussie voortzetten in JH den Droes, vanavond, tot 1 uur. :D

Op maandagavond is den Droes niet open!

Zit altijd in den Toren in Londerzeel...
Ge hebt inderdaad gelijk, ivm da sluitingsuur van den Droes, ma da's enkel als er klachten komen van de buren. Enfin, we zullen maar stoppen want enen Johan krijgt het hiervan op zijn zenuwen...waarschijnlijk woont hij in een foute (deel)gemeente. :P

ODT, ken ik een klein beetje. Ben daar al een paar keer geweest, maar dan wel op 3 jaar tijd. Dus zelden. Inderdaad dat is als er klachten komen, maar de laatste tijd zouden er weer veel klachten zijn. Erg!

Zeg het is niet omdat ene Johan er problemen mee heeft, dat wij moeten stoppen hé. Het is hier immers over "koetjes en kalfjes".