PDA

View Full Version : petitie GVHV


Ambiorix
28 augustus 2006, 13:36
http://www.gvhv.be/nl/petition.php?menuId=5&petitionId=1

kan zijn dat het hier al eens op het forum is gekomen, maar dan nog eens:
tekenen!

Jaani_Dushman
28 augustus 2006, 14:42
Voila!

Metternich
28 augustus 2006, 15:38
http://www.gvhv.be/nl/petition.php?menuId=5&petitionId=1

kan zijn dat het hier al eens op het forum is gekomen, maar dan nog eens:
tekenen!Het idee is niet slecht maar ik weiger vierkantig mijn naam onder een PVDA-(propaganda)document te zetten :evil:

Ambiorix
28 augustus 2006, 16:22
ik weet eigelijk niet in hoeverre zet met pvda verbonden zijn. Maar pvda is hoegenaamd ook mijn ding niet.

GVHV is een voorbeeld hoe het lokáal kan, en buiten de partijpolitiek, om sociale initiatieven die het volk en meer bepaald de vierde wereld rechtstreeks ten goede komen.

guerin
28 augustus 2006, 16:44
Ik dacht dat een petitie ongeldig is als het beroep van de ondertekenaar niet vermeld staat!Is dat zo?

TommyMax2
28 augustus 2006, 18:46
"GVHV is een voorbeeld hoe het lokáal kan, en buiten de partijpolitiek, om sociale initiatieven die het volk en meer bepaald de vierde wereld rechtstreeks ten goede komen."

GvhV is nu net één van de belangrijkste reden waarom ik zoveel sympathie heb voor de PVDA: het concreet realiseren van zulke projecten. Ik begrijp niet waarom zich dat niet nog meer vertaald bij verkiezingen bijvoorbeeld. Het hoeft niet buiten de "partijpolitiek" : dit is waar de PVDA voor staat in de praktijk gebracht, helemaal niet extreem, maar 100% onder het volk: de armen, de migranten, de werklozen, de arbeiders en bedienden.

Ambiorix
28 augustus 2006, 18:50
"GVHV is een voorbeeld hoe het lokáal kan, en buiten de partijpolitiek, om sociale initiatieven die het volk en meer bepaald de vierde wereld rechtstreeks ten goede komen."

GvhV is nu net één van de belangrijkste reden waarom ik zoveel sympathie heb voor de PVDA: het concreet realiseren van zulke projecten. Ik begrijp niet waarom zich dat niet nog meer vertaald bij verkiezingen bijvoorbeeld. Het hoeft niet buiten de "partijpolitiek" : dit is waar de PVDA voor staat in de praktijk gebracht, helemaal niet extreem, maar 100% onder het volk: de armen, de migranten, de werklozen, de arbeiders en bedienden. "De Partij van de Arbeid is de enige partij die nog op Belgische leest geschoeid is."
rechtstreeks uit hun actieprogramma
Vergeten ze wel even de BUB, die ook op "Belgische leest geschoeid is".
Maar goed, alleen dat al is voor mij een reden om elke sympathie voor de partij te verwerpen.

Metternich
28 augustus 2006, 19:46
ik weet eigelijk niet in hoeverre zet met pvda verbonden zijn. Maar pvda is hoegenaamd ook mijn ding niet.GVHV=PVDA. Klik je bv op de webstek van de petitie op de link "Over GVHV" dan zie je dat rechts de kop van Van Duppen verschijnt. De PVDA is een groepering waar ik absoluut niets mee te maken wil hebben.

Pelgrim
28 augustus 2006, 19:50
Dat gevoel zal wellicht ook wederzijds zijn, maar ik snap het dus niet. Zo ferm zwart wit denken is nogal ongezond. gvhv doet goed werk, en als de resultaten en de idee goed zijn kan het me niet schelen wie er achter zit, zelfs al was dat het duivelse Blok.