PDA

View Full Version : Wanneer komt die taalcontroleur ?


Tjolder
16 september 2003, 22:07
Wanneer komt die( Let/Rus ?) naar de Brusselse ziekenhuizen ?

Het is zo verdacht stil hieromtrend. :?

Knuppel
16 september 2003, 22:13
Wanneer komt die( Let/Rus ?) naar de Brusselse ziekenhuizen ?

Het is zo verdacht stil hieromtrend. :?

Zogauw alles in gereedheid is gebracht om hem om te tuin te kunnen leiden?

Was er trouwens geen Franstalig kopstuk dat doorleuk beweerde dat er helemaal geen taal-mistoestanden bestaan in de Brusselse ziekenhuizen?

De BUB zal dat zeker kunnen beamen. :wink:

Stratcat
16 september 2003, 22:30
Wanneer komt die( Let/Rus ?) naar de Brusselse ziekenhuizen ?

Het is zo verdacht stil hieromtrent. :?

Excuseer, maar met die titel vraagt u erom.

Knuppel
16 september 2003, 22:33
Ik dacht dat de titel luidde: 'Wanneer komt die taalcontroleur'.

Yann
16 september 2003, 22:48
Hij moest van de Vlamingen waarschijnlijk eerst een snelcursus Nederlands volgen? :wink:

Stratcat
16 september 2003, 22:51
Ik dacht dat de titel luidde: 'Wanneer komt die taalcontroleur'.

Eén woord om u het verband te doen snappen: nu.

Yann
16 september 2003, 22:52
:lol:

Tjolder
17 september 2003, 19:58
Wanneer komt die( Let/Rus ?) naar de Brusselse ziekenhuizen ?

Het is zo verdacht stil hieromtrent. :?

Excuseer, maar met die titel vraagt u erom.

:oops: :oops: :oops:

Tja ik ben geen talenknobbel. Is mijn eigen schuld. Ik heb een technische richting gevolgd. (electronica) Dus al minder taal. Daarnaast had ik dan ook nog het waanidee dat ik in het lager onderwijs nauwelijks moeite deed om te volgen in de les Nederlands want dat spraak ik toch al. Bovendien moet ik bijna nooit meer iets schrijven of typen . Als ik op een ganse maand 1 A4 blad vol zou schrijven dan is het veel.

Natuurlijk kan ik eerst alles typen in word en daarna na autocorrectie hier plaatsen. Maar het is de boodschap die teld :wink:

Gelukkig heb ik hier meer verstand van :
http://www.viessmann.be/web/belgium/be_publish_nl.nsf/Content/Vitoplus300-Produktschnitt_belgian_nl

http://www.atagverwarming.nl/

Yann
17 september 2003, 20:02
Maakt niet uit, iedereen maakt wel fauten! :wink:

Bruno*
17 september 2003, 22:11
Wanneer komt die( Let/Rus ?) naar de Brusselse ziekenhuizen ?

Het is zo verdacht stil hieromtrend. :?

Zogauw alles in gereedheid is gebracht om hem om te tuin te kunnen leiden?

Was er trouwens geen Franstalig kopstuk dat doorleuk beweerde dat er helemaal geen taal-mistoestanden bestaan in de Brusselse ziekenhuizen?

De BUB zal dat zeker kunnen beamen. :wink:

Hypocriete Vlaamse politici zeggen dat de Raad van Europa geen zeggingskracht heeft als het gaat om het minderhedenverdrag, maar roepen het er wel bij voor de Brusselse ziekenhuizen. Twee maten & gewichten.

Dimitri
17 september 2003, 22:19
Hypocriete Vlaamse politici zeggen dat de Raad van Europa geen zeggingskracht heeft als het gaat om het minderhedenverdrag, maar roepen het er wel bij voor de Brusselse ziekenhuizen. Twee maten & gewichten.
Zoiets heet tactiek.

Bruno*
17 september 2003, 22:21
Zoiets heet hypocrisie. Ofwel geef je de Raad gezag, ofwel niet.

Dimitri
17 september 2003, 22:24
Zoiets heet hypocrisie. Ofwel geef je de Raad gezag, ofwel niet.
Nee, tactiek. Nu staan de Vlamingen in een slecht daglicht bij de Raad van Europa, door dat rapport over de 'Franstalige minderheden' (allochtonen dus) in Vlaanderen. Als je slim bent, compenseer je dat.

Bruno*
17 september 2003, 22:29
Denk je echt dat ze achterlijk zijn in de Raad van Europa?

Dimitri
17 september 2003, 22:30
Denk je echt dat ze achterlijk zijn in de Raad van Europa?
Nee

Stratcat
17 september 2003, 22:54
Wanneer komt die( Let/Rus ?) naar de Brusselse ziekenhuizen ?

Het is zo verdacht stil hieromtrent. :?

Excuseer, maar met die titel vraagt u erom.

:oops: :oops: :oops:

Tja ik ben geen talenknobbel. Is mijn eigen schuld. Ik heb een technische richting gevolgd. (electronica) Dus al minder taal. Daarnaast had ik dan ook nog het waanidee dat ik in het lager onderwijs nauwelijks moeite deed om te volgen in de les Nederlands want dat spraak ik toch al. Bovendien moet ik bijna nooit meer iets schrijven of typen . Als ik op een ganse maand 1 A4 blad vol zou schrijven dan is het veel.

Natuurlijk kan ik eerst alles typen in word en daarna na autocorrectie hier plaatsen. Maar het is de boodschap die teld :wink:

Gelukkig heb ik hier meer verstand van :
http://www.viessmann.be/web/belgium/be_publish_nl.nsf/Content/Vitoplus300-Produktschnitt_belgian_nl

http://www.atagverwarming.nl/




Daar ken ik dan weer niets van :wink:

Benjamin
18 september 2003, 10:51
Denk je echt dat ze achterlijk zijn in de Raad van Europa?
Nee

In de Raad van Europa, nee. In Vlaanderen ja..........

Pieter de Coninck
18 september 2003, 14:08
Denk je echt dat ze achterlijk zijn in de Raad van Europa?
Nee

In de Raad van Europa, nee. In Vlaanderen ja..........

Deze nestbevuiler denkt dat hij ook wat moet zeggen over Vlaanderen, maar leeft zoals de Walen op kosten van de werkende Vlaming.

Johan Blaekdal
18 september 2003, 15:18
Als u iedereen die kritiek heeft op het Vlaams-nationalistische gedachtengoed alleen maar kunt afweren met het scheldwoord "nestbevuiler", dan is het met uw intellectuele capaciteiten bijzonder slecht gesteld. Ik kom opeens sterk in de verleiding om diezelfde non-capaciteit te koppelen aan uw beweging, maar dan zou ik dezelfde fout maken. Daar verlaag ik mij niet meer toe.

Ik kan ook zeggen: mensen als u verontreinigen mijn nationaliteit, Pieter.

Pieter de Coninck
18 september 2003, 15:52
Als u iedereen die kritiek heeft op het Vlaams-nationalistische gedachtengoed alleen maar kunt afweren met het scheldwoord "nestbevuiler", dan is het met uw intellectuele capaciteiten bijzonder slecht gesteld. Ik kom opeens sterk in de verleiding om diezelfde non-capaciteit te koppelen aan uw beweging, maar dan zou ik dezelfde fout maken. Daar verlaag ik mij niet meer toe.

Ik kan ook zeggen: mensen als u verontreinigen mijn nationaliteit, Pieter.

Dank voor het compliment dat ik uw nationaliteit den belziek kan bevuilen.

Bruno*
18 september 2003, 20:27
wat is "den belziek"? Uw stamcafé?

Pelgrim
18 september 2003, 20:42
Ja, da staat naast het bekende café "vlaamSS".

Leuk he.

Bruno*
18 september 2003, 20:44
vlaemSS 8)

Pieter de Coninck
18 september 2003, 20:56
vlaemSS 8)

Geachte heer Moderator.
Ik protesteer tegen een dergelijke tekst.

Johan Blaekdal
18 september 2003, 21:35
Protest mijnheer de moderator! Uitgelokt door het gebruik van het woord Belziek!

Ik vraag dat de hele reeks argumentering die op deze woorden is gebaseerd, door de jury niet in acht genomen wordt bij de besluitvorming, wegens gebrek aan bewijs.

Peter Johan
18 september 2003, 21:41
Schelden is niet echt bevorderlijk voor goeie discussies.
Ik hanteer niet graag de censorschaar, noch hou ik ervan topics te sluiten.
Zolang er geen klachten zijn, laat ik begaan en gun ieder diertje zijn (desnoods dierlijk) pleziertje.

Mag ik dan ook iedereen verzoeken om even af te koelen en terug op normale wijze te debatteren?

Dank bij voorbaat
Peter Johan