PDA

View Full Version : Moordenaar Anna lindh een moslim !!!!!


Mustapha
18 september 2003, 17:20
Althans, daar had m'n op gehoopt...
:D

Antoon
18 september 2003, 17:30
Althans, daar had m'n op gehoopt...
:D

Niet nodig, ze hebben genoeg laffe moorden op hun geweten. :wink:

Zeno!
18 september 2003, 17:40
Althans, daar had m'n op gehoopt...
:D

Wie? Wat? Waar?

Domme opmerking.

Otto
18 september 2003, 18:31
Jij wel zeker, een vrouw als minister is voor de moslim een gruwel.

Celebfin
18 september 2003, 18:32
Wat een nuttige, xenofobe topic weer! :roll:

C uit W
18 september 2003, 18:52
Opgestart door...

Antoon
18 september 2003, 18:56
Opgestart door...

'k ging het net zeggen. Je was me voor.

Celebfin
18 september 2003, 19:05
Had ik nog niet door. :o

dutch
18 september 2003, 20:59
Zou wel best gekund hebben, ISLAMISME EN EXTREEM-RECHTS ZIJN GEESTESVERWANT !!!

Dutch

George
18 september 2003, 22:53
islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is het paard van Troje

Darwin???

Antoon
19 september 2003, 09:27
islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is het paard van Troje

Darwin???

Oh boy.

dutch
19 september 2003, 18:35
George, waarom zou ik Darwin zijn? 8O 8O 8O

Ik ben wel degelijk mezelf, dezelfde Dutch van altijd... ik vertegenwoordig hier, voor wie het nog niet doorheeft, ex-moslims en niet-moslims die nauw bij de islam betrokken zijn en dus weten waarover ze het hebben...

Dutch

basil
20 september 2003, 18:43
George, waarom zou ik Darwin zijn? 8O 8O 8O

Ik ben wel degelijk mezelf, dezelfde Dutch van altijd... ik vertegenwoordig hier, voor wie het nog niet doorheeft, ex-moslims en niet-moslims die nauw bij de islam betrokken zijn en dus weten waarover ze het hebben...

Dutch

EX-moslims?????
Volgens de koran moeten die toch een kopje kleiner worden gemaakt.
Jij vertegenwoordigt dus terdoodveroordeelden dutch?

dutch
21 september 2003, 20:25
Er bestaan volgens de koran 2 soorten ex-moslims Basil :
1. ex-moslims, die als moslims geboren zijn (van moslim-vader). Dezen worden onherroepelijk door de islam ter dood veroordeeld.
2. ex-moslims, die zich pas later tot de islam bekeerden en daarna weer van gedacht veranderden. Dezen krijgen volgens de koran een 2e kans om vooralsnog hun grote fout in te zien, weer moslim te worden, zonder er het leven bij in te schieten. Volharden ze toch in het boze en willen ze ex-moslim blijven, dan verdienen zij hetzelfde lot als de ex-moslim, die van geboorte moslim was.
Gevolgd?

FFI is er om te getuigen dat ex-moslims, ondanks alle terdoodveroordelingen in de koran, wel degelijk bestaan en FFI groepeert wereldwijd deze mensen. Tegelijkertijd willen we het échte gezicht van islam tonen, want vooral hier in het Westen weten velen van toeten noch blazen als het om islam gaat. Men is hier teveel geneigd islam te bezien door een naieve bril...

Dutch