PDA

View Full Version : Wie faket orgasmes??


vlijmscherp
4 september 2006, 12:02
Aan de vrouwen deze vraag: wie faket haar orgasmes??


de aanleiding is dit artikel in de krant:

Fake je orgasmes, zegt superfeministe Fay Weldon
Een vrouw moet haar orgasmes faken als haar man er in bed niks van bakt. Dat schrijft de Britse Fay Weldon in haar nieuwe boek. Verrassend, want Weldon is een überfeministe.
Fay Weldon (74,) is de zowat de literaire moeder van alle feministen. In boeken als Fat woman's joke en The life and loves of a she-devil beschrijft ze hoe vrouwen in het nauw komen omdat mannen op alle niveaus de plak zwaaien.

In haar nieuwe boek What makes women happy? laat ze een heel ander geluid horen. Kort samengevat: vrouwen moeten hun orgasmes faken.

Volgens Weldon ervaart tachtig procent van de vrouwen zelden of nooit een orgasme waar een man een hand of een ander lichaamsdeel in heeft. Dat zijn de feiten, zegt de schrijfster: ,,Accepteer ze.'' Weldon suggereert niet alleen dat carrièrevrouwen gedoemd zijn om zonder partner te eindigen, maar ook dat seksueel genot niet te rijmen valt met een carrière.

Vrouwen moeten aanvaarden dat ze niet in staat zijn dezelfde graad van geluk te bereiken als mannen. Weldons advies: ,,Als je vrijgevig bent, moet je je orgasme faken en hem na de seks een glas champagne inschenken en hem een compliment geven. Doe je dat niet, dan zal de man nóg slechter presteren. Doe jezelf en hem een lol: fake it .''

Het boek komt deze maand uit. Opmerkelijk: een aantal feministes vindt dat Weldon een punt heeft.

(TdL)
bron: nieuwsblad.be

pinbag
4 september 2006, 12:14
Volgens mij is het meer de feit dat vrouwen hun lichaam niet kennen of durven exploireren.

Jolly Roger
4 september 2006, 14:55
Volgens mij is het meer de feit dat vrouwen hun lichaam niet kennen of durven exploiteren.

Preutsheid, heet dat.

Pietje
4 september 2006, 14:57
Preutsheid, heet dat.

Het "Alexandra Colen-Syndroom" ?? 8-)

vlijmscherp
4 september 2006, 14:58
Het "Alexandra Colen-Syndroom" ?? 8-)

hm, zou die haar orgasmes faken??

Pietje
4 september 2006, 15:01
hm, zou die haar orgasmes faken??

Ik vraag mij eerder af of zij er ooit één beleefd heeft, laat staan dat zij zou weten wat een orgasme is. 8-)

vlijmscherp
4 september 2006, 15:02
Ik vraag mij eerder af of zij er ooit één beleefd heeft, laat staan dat zij zou weten wat een orgasme is. 8-)

hmm, ik denk niet dat in de bijbel staat dat vrouwen een orgasme mogen krijgen, ze zal het dus ook niet doen!

BitterSweet
4 september 2006, 15:39
jjjjjjjaaa jajjajajajajajaajajaaaaaaaoooohoohoohohhononononda dadamamamamagnie

Vorenus
4 september 2006, 15:43
Degene die Fake, zijn degene met een eendje

Desiderius
4 september 2006, 15:44
who cares?

Bhairav
4 september 2006, 15:44
Ik vraag mij eerder af of zij er ooit één beleefd heeft, laat staan dat zij zou weten wat een orgasme is. 8-)
Ik denk dat elke vent die bij haar binnendringt (alsof dat er zoveel zijn) teruggestoten word door haar lederen maagdenvlies.

Nynorsk
4 september 2006, 16:09
Volgens mij is het meer de feit dat vrouwen hun lichaam niet kennen of durven exploireren.

Dat zal in sommige gevallen wel kloppen, maar ge kunt moeilijk ontkennen dat veel mannen er maar weinig van bakken. Er lijken me twee opties te zijn: de optie die Fay Weldon voorstelt, of zoeken naar een vent voor wie een beetje inspanning niet teveel gevraagd is. Na jaren optie 1 heb ik maar voor optie 2 gekozen.

Volgens mij mogen sommige mannen ook content zijn dat vrouwen nog enigszins vriendelijk zijn. Want niet alleen orgasmes worden gefaket, maar ook genot in 't algemeen.

BigF
4 september 2006, 16:52
Ik denk dat elke vent die bij haar binnendringt (alsof dat er zoveel zijn) teruggestoten word door haar lederen maagdenvlies.
Alexandra heeft haar maagdenvlies verkocht aan trampolines.com

Vorenus
4 september 2006, 16:55
Dat zal in sommige gevallen wel kloppen, maar ge kunt moeilijk ontkennen dat veel mannen er maar weinig van bakken. Er lijken me twee opties te zijn: de optie die Fay Weldon voorstelt, of zoeken naar een vent voor wie een beetje inspanning niet teveel gevraagd is. Na jaren optie 1 heb ik maar voor optie 2 gekozen.

Volgens mij mogen sommige mannen ook content zijn dat vrouwen nog enigszins vriendelijk zijn. Want niet alleen orgasmes worden gefaket, maar ook genot in 't algemeen.

Enn optie 3, De eendjes

Nynorsk
4 september 2006, 17:03
Enn optie 3, De eendjes

ge bedoelt die trileendjes? Sinds wanneer is dat een optie op zich? :?

Jolly Roger
4 september 2006, 19:16
Volgens mij mogen sommige mannen ook content zijn dat vrouwen nog enigszins vriendelijk zijn. Want niet alleen orgasmes worden gefaket, maar ook genot in 't algemeen. Ach, dat genot in het algemeen is recht evenredig met de bankrekening van de man, dacht ik ...

Nick_
4 september 2006, 19:25
Volgens mij mogen sommige mannen ook content zijn dat vrouwen nog enigszins vriendelijk zijn. Want niet alleen orgasmes worden gefaket, maar ook genot in 't algemeen.

Als wij ons maar amuseren eh. ;)

Zeno!
4 september 2006, 19:26
Orgasmes faken, da's toch echt wel kei-belachelijk

Nick_
4 september 2006, 19:27
Ik moet altijd faken dat ik nog géén orgasme gehad heb. :lol:

Zeno!
4 september 2006, 19:28
Ik moet altijd faken dat ik nog géén orgasme gehad heb. :lol:

:lol: Oedoededa?

lombas
4 september 2006, 19:28
who cares?

Nick_
4 september 2006, 19:33
:lol: Oedoededa?

Baneee schatje, ik word gewoon zo vochtig van je. :lol:

nubian
4 september 2006, 19:57
Volgens mij is het meer de feit dat vrouwen hun lichaam niet kennen of durven exploireren.het zijn de mannen die de vrouwenlichamen niet kennen,(maar blindelings gamen kunnen ze dan wel!) tis daardoor dat vrouwen faken;-)

ekskimo
4 september 2006, 19:58
het zijn de mannen die de vrouwenlichamen niet kennen,(maar blindelings gamen kunnen ze dan wel!) tis daardoor dat vrouwen faken;-)
duh das zo duidelijk als 1 + 1 =2 en dan nog durven beweren da vrouwen ingewikkeld zijn.... het ligt allemaal aan de man :lol::lol::twisted::twisted:

lombas
4 september 2006, 20:02
Nu moet ik zeggen, vrouwen zijn tof. En hun lichaam is altijd het mooiste van de wereld, weet je.

Maar voor de man blijft altijd, meen ik, zoals Catullus (Carmen, II-9) al opmerkte:

"Tecum ludere sicut ipsa possem."

(Kon ik maar met jou spelen zoals zij zelf.)

Anna List
5 september 2006, 11:10
ik nooit !