PDA

View Full Version : nieuwe Quote topic

Jazeker
6 september 2006, 01:02
omdat ik zonder search die ouwe niet kan terugvinden en met search ook niet.

Goede of freaky quotes kan je hier kwijt.

Jazeker
6 september 2006, 01:20
Mijn bloemlezing uit het verzameld werk van Ericferemans:

Je transformeert rapper dan een rups tot vlinder! Proficiat!
Ik wist niet dat jouw operatie je verstand had opgeklaard.
Die bollen van boven doen wonderen!
Misschien leef je nog in moorputten.
Doe voort! Je krijgt binnenkort allemaal mannen met groene frakskes voor je deur, in plaats van altijd dezelfde witte frakken. Goed bezig!
Je bent nu verheven in de adelstand van grootste dommerik van het gehele forum en krijgt van mij een extra wapenschild:

http://www.animalvetcenter.com/donkey.gif
Nog geen enkele van deze mensen heeft nu al verklaard waarom Leterme niet is "afgezet" of zijn partij verguisd toen hij bij de regeringsvorming overlegde met het VB.
Er is echt geen enkel iq bij die gasten aanwezig.
Kijk: ik ben zelf voorstander van het gratis maken van ruimtevluchten met "space one" voor vijftig plussers!
Dit is de nog nooit vertoonde stupiditeit met aanhang.
Je gaat maar door hé, vriend...
Ik heb nergens beweerd dat het uitspraken zijn van Dewinter. (nota van de redactie...dat deed je wel)
Heb ik ooit beweerd dat we de dood van Daems zouden moeten BETREUREN?
Als je hier zeker van bent, kunnen we gerust stellen dat je geen fantast bent, maar dat is ook niet zeker.
Volgens Feremans is er een groot probleem met onverdraagzaamheid op bussen:
- allochtone tienezels op bussen: wurg ze
- allochtone mp3 beluisteraars: ga klagen bij de chauffeur.
Nu zou er voor verzuurde vreemdelinghaters, die niet tegen muziek, gezang, gespeel kunnen zonder gek te worden moeten uitgehangen worden:
"Hou je eigen vast, voor een remming u ver(r)ast
Te veel voor het schermpje gezeten?
De engerd, die nu zit te klagen over de goede behandeling van snotapen die in 't gevang zitten wil allicht het volgende:
- in kooien zetten met kettingen, brood met water en water met brood
- vantijd eens folteren en dat laten zien aan de ouders en andere sadisten
Deze zever moeten aanhoren van ras-autoritairen... (in antwoord op Amon_re, de minst autoritaire en meest libertarier die ik hier weet rondhangen naast Lombas).Is ie niet lief?

Apocalyps
8 september 2006, 10:40
ID'er/Crea aan het woordt :

Het gaat wel degelijk over 98,7 % dna overeenkomst , en dat is een bewijs ?
Dan zeg ik als bewijs nog liever ; een tafel is een hond want een hond heeft ook 4 poten .

lombas
8 september 2006, 10:53
Deze zever moeten aanhoren van ras-autoritairen... (in antwoord op Amon_re, de minst autoritaire en meest libertarier die ik hier weet rondhangen naast Lombas)

Kun je hier de bron van geven, sjoe?

BigF
8 september 2006, 17:34
Mijnen baas, anno 2006, omdat ik volgende week een dagje naar Frankrijk moet;

"Ga straks nog even langs de personeelsdienst voor wat Frans geld."

Mijnen baas ja...:oops:

't Verwondert me dat ik mijn loon niet meer in Dukaten uitbetaald krijg.

Uh-Huh
8 september 2006, 18:51
Mijn bloemlezing uit het verzameld werk van Ericferemans:

Is ie niet lief?
Nee, schattig. :-P

Jazeker
8 september 2006, 19:03

8O8O8O

Jazeker
8 september 2006, 19:04

"Ga straks nog even langs de personeelsdienst voor wat Frans geld."

:lol:

Apocalyps
8 september 2006, 19:08
8O8O8O

Scherp! :oops:

Uh-Huh
8 september 2006, 19:18
Ik heb het niet op de islam begrepen.

U kent duidelijk de islam onvoldoende. U luistert te veel naar politiek correcten, islampromotors, uh huhs en yayas... zij kennen hun eigen ideologie niet goed of ontkennen er de harde waarheid over.
Een paar psychopaten zegt u? Mohammed, de stichter van de islam was er ook 1. Die paar psychopaten voeren uit wat Mohammed (oorlog zij met hem) hen heeft voorgedaan. Dat kan men moeilijk van de diegenen zeggen die indertijd de inquisitie invoerden tegen het woord van Jezus in. enz... enz...
Nogmaals:

Uh-Huh
8 september 2006, 21:46
FUCK ISLAM !!! FUCK ISLAM !!!!

FUCK ISLAM !!!! BUITEN !!!! TERUG NAAR UW ZANDBAK !!!!!
Maar nogmaals:

Firestone
8 september 2006, 21:50
Quotes kunnen ook positief bedoeld zijn.

Deze van longhorn vond ik prachtig::-)

Garfield, Paulus, spitsmuis en jij. Jullie vormen bijna een team ! :lol: Gelukkig zeg je niet dat ze bijna een werkgroep vormen. Dat zou pas een persoonlijke aanval en belediging zijn aan hun adres.

van Maerlant
8 september 2006, 21:56
ik verwerp geensinds de grondslag van de democratie, maar soms is het beter, om in het belang van de natie en daarmee gepaard de beveiliging van het volk de demo(nen)cratie even uit de weg te gaan...

Jazeker
8 september 2006, 23:16
Oorspronkelijk bericht door BUB
ik verwerp geensinds de grondslag van de democratie, maar soms is het beter, om in het belang van de natie en daarmee gepaard de beveiliging van het volk de demo(nen)cratie even uit de weg te gaan...

Is dat BUB of SP.a ?

Stratcat
8 september 2006, 23:46

Je moet niet slim zijn om rijk te zijn.

stab
9 september 2006, 06:46
Ik ben geen tegenstander van democratie, ik kan me enkel niet vinden in de afgestompte smaak van de grote massa.
Een politicus moet niet altijd slaafs de mening van de meerderheid van het huidige gepeupel volgen.
Bestuurlijke taalgrens... De enige bestuurlijke grenzen die volgens mij rol spelen zijn de Belgische landsgrenzen. In dat licht: afschaffen die zogenaamde bestuurlijke taalgrens.
Als ik jullie belachelijke commentaar hier lees en serieus moet nemen, mag voor mijn part heel België verfransen. Jullie zijn gewoon te gek voor woorden. Nationalisten van het ergste soort. Ex-Joegoslavië waardig.
Het is een toonbeeld van demagogie de N-VA van woordbreuk te verwijten!
We wensen niet te raken aan de taalgrens, tenzij misschien om Brussel wat groter te maken.

Firestone
17 november 2006, 13:24
Ik wou vooral aantonen dat er ook mensen kunnen zijn die de holocaust ontkennen en niets tegen de Joden hebben.

Heftruck
17 november 2006, 14:35
Mijn leraar webdesign vanmiddag (doodserieus):

"Dus ge maakt de site altijd 950 pixels breed. Jamaar een scherm is toch 1024 pixels breed kunt ge dan zeggen. Maar ge moet ook plaats laten voor de programmarand en de scrollbar en die dingen. Jamaar een scherm kan toch ook 800 pixels breed zijn, kunt ge zeggen. Maar de mensen die dat hebben zijn ondertussen dikke losers die een nieuw scherm moeten kopen."

Firestone
10 december 2006, 17:55
Zoals ik al zei, zijn de mensen van Stormfront idioten.... geen zinnige mensen dus. Hen als voorbeeld aanhalen, toont net het tegendeel aan van wat u poogt aan te tonen. Ik kan je veel intelligentere racisten aantonen die de Protocollen wel als authentiek beschouwen.

exodus
10 december 2006, 19:20
Ik wou vooral aantonen dat er ook mensen kunnen zijn die de holocaust ontkennen en niets tegen de Joden hebben. Beetje vals van je om dit te quoten zonder mijn uitleg die ik er voorafgaande aan gegeven heb.

Firestone
10 december 2006, 19:56
Beetje vals van je om dit te quoten zonder mijn uitleg die ik er voorafgaande aan gegeven heb.8O
Quoten zonder context is vals???
En jij schrijft dat!!!

Wel, beste exodus, dit is de quote-topic.
Het is de bedoeling quotes te plaatsen die om één of andere reden opmerkelijk zijn.
Er zit in mijn post overigens een pijltje (http://forum.politics.be/images/misc/backlink.gif) bij het citaat, zodat wie het wenst met één klikje de rest van jouw verheven post kan lezen. Dat is méér dan wat jij in de "ernstige" discussies meestal doet met jouw talrijke citaten.

van Maerlant
10 december 2006, 20:06
Ze hadden ze beter bij het afval van auschwitz gekieperd.

U bent Vlaamsgezind of niet? Ja, dus! Dus u hebt iets tegen Franstaligen. Als je echt niets hebt tegen de Franstaligen, dan ben je volgens mij geen Vlaamsgezind en hebt u geen reden Vlaamsgezind te zijn. Zo simpel is het!

Zwartengeel
10 december 2006, 21:19
De Walen vinden niets uit en wat jij nu als diefstal bestempelt is alleen maar de terugbetaling van de interesten.

van Maerlant
11 december 2006, 12:58
Dikwijls moet men onkruid (flaminganten) met onkruid (smerige methodes) bestrijden. Zo ben ik bv. voorstander om elke flamingant de volgende armband te laten dragen, om herkenbaar te zijn op straat. Ze moeten in de goot lopen, en mogen geen gebruik maken van openbaar vervoer. Ze mogen niemand in de ogen aankijken. Op flamingantische winkels zal met verf geklad worden: Flamingant!

van Maerlant
11 december 2006, 12:58
Het verschil met de flaminganten is dat ze in Frankrijk niet zo bekrompen zijn als hier. Daar is het zwijgen of de guillotine wordt terug van onder het stof gehaald.

van Maerlant
11 december 2006, 13:00
DE ONBREEKBARE VOLKSGEEST

Vaderlandsliefde is een belangrijke en noodzakelijke herberg in deze onzekere tijden. Alle inwoners van staten zijn doorgaans fier op hun natie. In België proberen politici mensen te doen geloven dat ze geen Belg mogen zijn, maar Vlaming of Waal moeten zijn. Onder meer vanuit die optiek is het nauwelijks verwonderlijk te noemen dat het Belgisch volk –ons volk- zich in de steek gelaten voelt door haar leiders; Wij moeten onze medeburgers vertellen dat er hoop is. Dat we vertrouwen hebben in een betere toekomst die kan bereikt worden door een teruggrijpen naar de waarden van ons gedeeld collectief geheugen, naar de wortels van onze volksgeest.

Deze volksgeest is wat ons bindt, onze hoop, gedachten en wensen die ons, bovenal, tot Belg verheffen. Belg zijn is een eretitel, want het impliceert deel uitmaken van een staat die de parel is van Europa, het epicentrum van de Europese politieke en economische activiteit. Belgen zijn vreedzaam, maar waakzaam. Laten wij duidelijk maken dat we deze waakzaamheid moeten koesteren, zeker in deze tijd van politieke intriges door mensen die de band met hun volk verloren of, erger, doorgeknipt hebben.

De volksgeest is sterk, onbreekbaar, altijd aanwezig. De kracht die ervan uitgaat zegt ons dat we een sterk België willen. Een sterk en verenigd België. Daar kunnen we trots op zijn, wij moeten de wereld tonen dat we Belg zijn. We mogen niet vergeten dat vele landen ons het burgerschap van deze schitterende natie benijden.

Als we willen dat onze kinderen en kleinkinderen nog in een verenigd land leven, moeten we nu ingrijpen en de Wetstraat laten voelen: jullie krijgen ons niet kapot, ons volk leeft!

Laten we trots zijn om Belg te mogen zijn. Maar deze trots is ook een wapen dat men niet uit onze handen slaan kan, een gebalde vuist als het moet, een uitgestoken hand als het kan. Hard naar de buitenwereld die ons vaak bedreigt, zacht voor onze mensen. Voor de Belgische mannen, vrouwen en kinderen.

Onze vrienden moeten deze boodschap uitdragen waar ze gaan. Ons volk mag niet vergaan, België moet herenigd, verenigd worden, wij willen één land met één regering. Deze woorden: eenheid, volksgeest, zelfverzekerdheid zijn geen loze kreten. Het gaat immers om de waarheid, van de Belgen, voor de Belgen. Het moet.

Bruno Yammine

:rofl: :rofl: :rofl:

Zwartengeel
11 december 2006, 13:56
Leterme is en blijft een Vlaams-nationalist. Hij mag zeggen wat hij wil. Zijn ware aard heeft hij reeds duidelijk getoond.

Dus, Leterme kan geen premier van België worden. Uitgesloten !

Ik geef het toe. Leterme stijgt vandaag een beetje in mijn achting. Hij wordt terug salonfähig, ook al is en blijft het een flamingant.:-)

Zwartengeel
11 december 2006, 14:00
Unitair België = normaal doen.

Zwartengeel
11 december 2006, 18:03
Nog eentje van Hans, over het FDF:

Meestal haten ze niet eens de "Vlamingen", maar willen ze gewoon communautaire rust en vrijheid van gebruik van talen.

Jazeker
11 december 2006, 18:27
Zwartengeel, je kan misschien gewoon een zoeklink plaatsen die alle posts van Hans1 opgeeft ;)

Zwartengeel
11 december 2006, 18:38
Zwartengeel, je kan misschien gewoon een zoeklink plaatsen die alle posts van Hans1 opgeeft ;)
U zegt, wij draaien:

http://forum.politics.be/search.php?do=finduser&u=902

http://forum.politics.be/search.php?do=process&showposts=0&starteronly=1&exactname=1&searchuser=Hans1

Jazeker
11 december 2006, 18:43
Voila, minder vermoeiend dan dat copy/pasten van alles wat daar uitgerold komt. :D

Kim
14 december 2006, 18:26
De N-Va is een rechtlijnige partij

GaRnaaLBeeR
14 december 2006, 18:49
De alom bekende CHIPIE. Mischien niet echt grappig, maar als je het zoveel keer als mij tegen de kop gesmeten krijgt, blijft het ergens steken.

Een verzameling citaten gericht tegen mij en andere dictatuur fans.

De echte linksen - communisten dus - komen meestal zonder verkiezingen aan de macht...
U bedoelt wss de rode paradijzen... :-P Ambetanterix, ik had het over hoe Chavez' regime zal gaan evolueren naar een doorsnee communistisch regime... :roll: ;-)
U bent toevallig toch geen familie van King II Sung, de Eeuwige President van Noord-Korea? :-P
Fidel Castro was/is wss ook afzetbaar voor het leven?... :-P

Dat vind ik ook...
Gelijktijdig zou men, om de kosten te drukken, ook een postuum proces voeren over de daden van Stalin, Lenin, Mao, Pol Pot en de leiders van alle communistische regimes...
Wss...

Maar ja, communisten houden nu eenmaal van dictaturen... :roll: :lol:

Verkiesbaarheid voor het leven en een éénpartijstelsel gaat hij op een democratische manier in de grondwet laten 'installeren', zodat de echte revolutie een feit is... :-P :lol: :roll: ;-)

En dat zijn er nog maar een paar:-) :? 8-) :-D ;-)

van Maerlant
14 december 2006, 19:15
Allemaal correct. Communisme valt niet te rijmen met democratie, en het is nu eenmaal een feit dat ,zonder uitzondering, iedere rode regering een misdadig regime was.

GaRnaaLBeeR
14 december 2006, 19:50
Een verzameling citaten gericht tegen mij en andere dictatuur fans.

De echte linksen - communisten dus - komen meestal zonder verkiezingen aan de macht...

U bedoelt wss de rode paradijzen... :-P

Ambetanterix, ik had het over hoe Chavez' regime zal gaan evolueren naar een doorsnee communistisch regime... :roll: :wink:

U bent toevallig toch geen familie van King II Sung, de Eeuwige President van Noord-Korea? :-P

Fidel Castro was/is wss ook afzetbaar voor het leven?... :-P

Dat vind ik ook...
Gelijktijdig zou men, om de kosten te drukken, ook een postuum proces voeren over de daden van Stalin, Lenin, Mao, Pol Pot en de leiders van alle communistische regimes...
Wss...

:
Maar ja, communisten houden nu eenmaal van dictaturen... :roll: :lol:

Verkiesbaarheid voor het leven en een éénpartijstelsel gaat hij op een democratische manier in de grondwet laten 'installeren', zodat de echte revolutie een feit is... :-P :lol: :roll: :wink:

Allemaal correct. Communisme valt niet te rijmen met democratie, en het is nu eenmaal een feit dat ,zonder uitzondering, iedere rode regering een misdadig regime was.
Ik dacht al dat er iets onbreekte.

van Maerlant
14 december 2006, 19:55
Komaan jongen, gaat ge nu echt de USSR, Noord-Korea of China goedpraten? :roll:

Zwartengeel
14 december 2006, 20:04
voor sommige mensen is 'werken' nu eenmaal het hoogste dat ze met hun simpel verstand kunnen bereiken.

GaRnaaLBeeR
14 december 2006, 20:52
Komaan jongen, gaat ge nu echt de USSR, Noord-Korea of China goedpraten? :roll:
Stalin en N Korea goedpraten? Nooit van mijn leven niet.

La Chunga
14 december 2006, 21:14
Dit vind ik écht een goeie om even over na te denken, vooral wat ik invette dan...

van Maerlant
14 december 2006, 21:16
China wel dus? U weet blijkbaar niets van wat daar gebeurd is...

GaRnaaLBeeR
14 december 2006, 21:21
China wel dus? U weet blijkbaar niets van wat daar gebeurd is...
Je klinkt nog erger dan CHIPIE. Voorwat denk je nu dat ik een China aanhanger ben? Het enigste communistische regime dat ik steun, is dat van POL POT de grootse volks bevrijder aller tijden (:roll: )

van Maerlant
14 december 2006, 21:33
Het enigste communistische regime dat ik steun, is dat van POL POT de grootse volks bevrijder aller tijden (:roll: )

God, ik hoop dat dat sarcasme is.

GaRnaaLBeeR
14 december 2006, 21:43
:roll: :roll: nee hoor, ik vind het echt prachtig als er dictatoriale regimes ontstaan die hun eige bevolking uitmoorden, zoals het een echte communist betaamd:roll: :roll:

Buiten dit vind ik dat we in Belgie ook een goude erebeeld van Pol Pot en Mao moeten plaatsen, zodat we er elke zondag dertig jonge maagden kunnen offeren. ;-)

La Chunga
14 december 2006, 22:15
The Best of ...

De eerste twintig pagina's van de NWO-draad...

Pas op, exodus. Onder uw bed zit er ene, nen internationale bankier.

In feite niet, want je kan het bewijs niet ontkennen. Je gelooft het alleen niet. Geloof, dat is al. Mensen zijn emotionele wezens , geen rationele.

Ja, ik heb besloten om de gelovers onvoorwaardelijk als randdebielen te klasseren.

heeft die nieuwe wereldorde soms een website?

Hé, Alcazar, ik stel voor dat je samen met exodus en Pindar in een atoomkeldertje kruipt, en daar veilig schuilt voor de NWO.
Je moet ons zeker niet binnenlaten. Wij zijn toch maar idioten.
Oké?

Waar kan je een lidkaart kopen van die Nieuwe Wereld Orde? Lijkt me wel een leuk clubje.

Merk ook op hoe de talrijke beweringen in deze tekst gefundeerd worden.
Roddels, roddels, roddels, nooit overstijgt het dat niveau!
Alsof ik de wereldgeschiedenis voortaan ga beschrijven op basis van wat in de Story staat.

Ik mag mensen er toch op wijzen dat hun pik klein is zeker. Vrije meningsuiting!

Al die genootschappen zijn zo "geheim" en "machtig" dat de eerste de beste goedgelovige op een internetforum ervan afweet!

De menselijke intelligentie situeert zich in de hersenen.

En wat dat nadenken betreft, doe het toch eens, ipv rommel van conspiracy-sites blindelings over te nemen!

George Bush en 11.11.11 in dezelfde conspiracy. Wat kan de wereld toch mooi zijn!

Dat overgeven is echt een fulltime job hoor.

Ik krijg ter plaatse een erectie.
Maar ik denk dat we allebei wel blij zijn met de wederzijdse aandacht

Die buitenaardse wezens of aliens of hoe je ze ook wil noemen besturen via de 'wereldse leiders" deze planeet.

Ten eerste is de tijdsbeleving van de "Aliens" (al is het wat ingewikkelder dan zomaar 'aliens") heel anders dan die van ons.
Ze denken in veel langere tijdstermen dan wij doen en leven ook veel langer. De techniek duizenden jaren geleden was aardig ver gevorderd, en
zo makkelijk schijnt het niet geweest te zijn. Soort oorlog tussen planeten.
Nu is het makkelijker want ze manipuleren ons zo dat we ons vrijwillig naar
de slachtbank laten leiden.

La Chunga
15 december 2006, 14:22
HET LOF DER NWO

GENESIS

Mensen die in de NWO geloven zijn geestelijk gezond , wees daar maar zeker van.
Geloofwaardigheid is enkel gebaseerd op een subjectieve interpretatie, en niet aan de feiten.
Ik ben bereid daar te gaan waar de feiten me brengen.
Het plan van de NWO staat in de bijbel beschreven.
Laten we alsjeblieft wakker worden!!!!
Er is geen gravitatiekracht.
De evolutietheorie is inderdaad grote onzin!
Ik 'geloof' in de reptielentheorie na onderzoek

De paus is zeer hoog in de illuminati en is ook shape shifter. Een hele heftige schijnt de koningin van Engeland te zijn. Colin powell is er ook een en Condoliza Rice is er ook een.
Daar heb je toch geen bron meer voor nodig.
Je kan zeggen wat je wil, maar de NWO-theorie biedt de beste verklaring voor wat er nu aan het gebeuren is in de wereld. Het zo duidelijk als wat.

APOCALYPS

Neen, Pindar, ik ben veel te dom om te begrijpen dat de paus een hagedis is
En als de kerk zo door en door kut is, zal ze wel lekker neuken, nietwaar?
Slikken, zuigen en likken. Zo zo. Dat maakt de Nieuwe Wereld Orde al veel interessanter.
Met andere woorden : De illuminati zijn in feite intelligente op 2 poten lopende hagedissen met een mensenmasker die naar hier gevlogen zijn met vliegende schotels zo groot als een paar voetbalvelden en die dus alle mensen gaan opeten en hun water stelen. Yep, ik geloof u nu helemaal. Mens, wat ben ik nu overtuigd. Ik ben zo hard overtuigd nu dat het pijn doet aan mijn oren. Of wacht, word ik nu toch ook geen hagedis zeker! ssssssssssss sssss ssss SSSS!
Heeee Pindar! Mijn huis is aan het zweven, joh! Zet die zwaartekracht even aan, wil je?

Firestone
30 april 2007, 09:53
die kwam teminste voor zijn mening op en voor zijn volk tege de franse en de vreemdelingen die niks anders doen dan luieren en ons werk afpakkenTof :)

Diplomatius
30 april 2007, 10:42
Ik dacht al dat er iets onbreekte.

8O Ik weet wat er ontbreekt... ;-)

Jazeker
21 juli 2007, 16:01
Oorspronkelijk geplaatst door metten
SABAM, de naam is ééntalig Frans!

Tuurlijk ge woont in belgie, niet tevreden verhuis dan!

Firestone
23 juli 2007, 10:16
In een reactie op een post van onze forumlinkiewinkie ... Jazeker!
Hou op met zo'n jeugdige extreem-links aanhangende slotzinnen te gebruiken ze zijn zo'n dwaas.

Havana
25 juli 2007, 11:15
Een rationaal individu dient te geloven dat God bestaat.

iemand?

Firestone
25 september 2007, 19:46
Ik gebruik hoeren in de meer algemene betekenis. Een vrouw die zich bvb welwillend buiten het huwelijk laat verleiden tot seksuele handelingen is wat mij betreft een hoer. Zij verdient geen respect. Als een getrouwde man vreemd gaat is het duidelijk dat zijn vrouw te kort schiet. Dit is niet verwijtend bedoeld. Ik ben zelfs voorstander van polygamie om de vrouw te beschermen tegen het vreemdgaan van haar man.Die PAJOT toch! :lol:

Den Ardennees
25 september 2007, 21:19
Is er intussen iemand die weet wat Timbaland bedoeld als hij zingt The way I are?:?

Dronkoers
25 september 2007, 21:23
Is er intussen iemand die weet wat Timbaland bedoeld als hij zingt The way I are?:?

ah, zingt die?

Den Ardennees
25 september 2007, 21:26
ah, zingt die?

tjah, zingen is een groot woord, die gangster-rappers zijn in de eerste plaats straatboef en in bijberoep muzikant.
http://www.blackjelly.com/Mag2/reviews/Timbaland.jpg

Dronkoers
25 september 2007, 21:28
tjah, zingen is een groot woord, die gangster-rappers zijn in de eerste plaats straatboef en in bijberoep muzikant.
http://www.blackjelly.com/Mag2/reviews/Timbaland.jpg

Ah, mensen die beweren dat death metal kinderen slecht beïnvloed :-D

Heftruck
25 september 2007, 21:40
Ah, mensen die beweren dat death metal kinderen slecht beïnvloed :-D

Sorry, wat zei je? Ik zat net de buurman ritueel te offeren.

AdrianHealey
25 september 2007, 21:40

Wie niet?

Dronkoers
25 september 2007, 21:41

Vergeet de hersenen niet op te eten eh.

Uh-Huh
25 september 2007, 21:44
Bij mijn wete is Timbaland nog nooit straatboef geweest. :roll: En als je kijkt naar wat die man allemaal heeft gerealiseerd, lijkt een beetje meer respect toch wel op z'n plaats.

Heftruck
25 september 2007, 21:51
Wie niet?

De buurman.

Den Ardennees
25 september 2007, 22:33
Bij mijn wete is Timbaland nog nooit straatboef geweest. :roll: En als je kijkt naar wat die man allemaal heeft gerealiseerd, lijkt een beetje meer respect toch wel op z'n plaats.

totdat hij bij een drive-by-shooting van z'n sokken wordt geschoten.

Uh-Huh
25 september 2007, 22:37
totdat hij bij een drive-by-shooting van z'n sokken wordt geschoten.
En daarom zou hij een straatboef zijn (je hebt een grote fantasie...)? :roll:

netslet
25 september 2007, 22:40
Timbaland is gelijk whoaa.

En meer hoeft daar niet over gezegd te worden. Daar dient deze draad immers niet voor.

Den Ardennees
25 september 2007, 22:44
En daarom zou hij een straatboef zijn (je hebt een grote fantasie...)? :roll:

je bent mooi als je boos bent:-)

Jazeker
26 september 2007, 01:05
je bent mooi als je boos bent:-)

Uh-huh wordt ALTIJD kwaad als iemand zegt dat ze mooi is. Oppassen.

Den Ardennees
26 september 2007, 09:51

Vrouwen hé, doet ze dan al eens een compliment:lol:

Anna List
26 september 2007, 10:21
ik zeg blijkbaar nooit iets interessants :?

Monocle
26 september 2007, 10:29
ik zeg blijkbaar nooit iets interessants :?

Jawel hoor Anna...

dat geldt zeker voor zout water ! het beste bewijs hiervan vormen de gesloten mosselen die er toch telkens weer bij zitten he, bij zo'n portie Zeeuwse ...

Kim
26 september 2007, 14:54

Ik heb niet echt zoveel respect voor wannabe zangertjes die een beetje brabbelen bij muziek, zichzelf R&B ster noemen en het geld zo binnenrijven zonder er echt moeite voor te doen.

Anna List
26 september 2007, 15:04
Jawel hoor Anna...

:-D :-D :-D

Boadicea
26 september 2007, 15:08
Gisteren wou ik echt de bloemekee aan PAJOT geven

http://forum.politics.be/showthread.php?t=95344&page=5

Voor deze quote:

Seks buiten het huwelijk moet verboden worden.

Enige uitzondering : hoeren of vrouwen die zich aldus gedragen. Maar de eerbaarheid van een maagd is heilig.

Uh-Huh
26 september 2007, 17:10
Uw glazen bol heeft u precies in de steek gelaten...

Uh-Huh
26 september 2007, 17:11
Vrouwen hé, doet ze dan al eens een compliment:lol:
Een goedkope truc gebruiken om een vrouw het zwijgen op te leggen, noem ik niet echt een compliment. Maar ja, mannen hé... :roll:

Uh-Huh
26 september 2007, 17:15
Ik heb niet echt zoveel respect voor wannabe zangertjes die een beetje brabbelen bij muziek, zichzelf R&B ster noemen en het geld zo binnenrijven zonder er echt moeite voor te doen.
Niemand heeft jou wat gevraagd maar je bevestigt ook de vooroordelen die er heersen t.o.v. rappers. Over smaken valt natuurlijk niet te twisten maar hoe weet jij nu dat ze 'het grote geld' met alle gemak van de wereld binnenhalen zonder er enige moeite voor te doen?

En misschien is respect wat teveel gevraagd, maar totale nitwits verkeren ook niet in de positie om zo denigrerend over hen te doen.

Kim
26 september 2007, 17:21
Niemand heeft jou wat gevraagd
En dan? Moet ik misschien wachten met een reply tot jij me toestemming geeft om m'n mond open te trekken?

maar je bevestigt ook de vooroordelen die er heersen t.o.v. rappers. Over smaken valt natuurlijk niet te twisten maar hoe weet jij nu dat ze 'het grote geld' met alle gemak van de wereld binnenhalen zonder er enige moeite voor te doen?
Ik denk dat "rappen" heel wat minder moeite vergt dan de fabrieksarbeider die in een gieterij velgen voor wagens staat te gieten. Op deze laatste kijkt men dan meestal nog neer terwijl deze mens wel degelijk hard werkt voor z'n loon. Rappers die wat ronddartelen met lichtekooien, brabbelen op muziek en verder wat mogen optreden en de dikkenek uithangen, krijgen van mij geen respect.

En misschien is respect wat teveel gevraagd, maar totale nitwits verkeren ook niet in de positie om zo denigrerend over hen te doen.
Ik ben dus een totale nitwit in jouw ogen? Fijn meisje... Niks beters gevonden?

Uh-Huh
26 september 2007, 17:54
En dan? Moet ik misschien wachten met een reply tot jij me toestemming geeft om m'n mond open te trekken?
Nee, maar misschien toch eens twee keer nadenken voor je dat doet.

Ik denk dat "rappen" heel wat minder moeite vergt dan de fabrieksarbeider die in een gieterij velgen voor wagens staat te gieten. Op deze laatste kijkt men dan meestal nog neer terwijl deze mens wel degelijk hard werkt voor z'n loon.
Juist, dat is ook erg. Maar het ging en gaat hier over rappers en meer specifiek Timbaland.

Rappers die wat ronddartelen met lichtekooien, brabbelen op muziek en verder wat mogen optreden en de dikkenek uithangen,
Dat is je subjectieve mening en natuurlijk kan het dat je niets moet hebben van dat soort muziek. Er is trouwens een wereld van verschil wat er in videoclips en achter de schermen allemaal gebeurt.

krijgen van mij geen respect.
Natuurlijk mag je kiezen wie of wat je wel/niet respecteert, dat heb ik ook al gezegd.

Ik ben dus een totale nitwit in jouw ogen?
Wel, ja:

nit·wit (de ~ (m.))1 dom, onnozel persoon, iem. met weinig kennis van zaken => sufferd
(Bron: Van Dale)

Luister, ik ken ook niet alles over rappers en hun leefwereld maar juist daarom ga ik er niet denigrerend over doen, want dat zou dan gebaseerd zijn op vooroordelen.
Fijn meisje... Niks beters gevonden?Ik vond het, gezien de omstandigheden, toch redelijk goed gevonden van mij.

Kim
26 september 2007, 18:06
Nee, maar misschien toch eens twee keer nadenken voor je dat doet.
Ik heb m.i. niets verkeerd gezegd. Is Timbaland misschien heiliger dan de paus?

Juist, dat is ook erg. Maar het ging en gaat hier over rappers en meer specifiek Timbaland.
En in welke zin zou dat het gegeven veranderen? Verricht Timbaland wonderen die andere mensen niet kunnen verrichten?

Dat is je subjectieve mening en natuurlijk kan het dat je niets moet hebben van dat soort muziek. Er is trouwens een wereld van verschil wat er in videoclips en achter de schermen allemaal gebeurt.
Tuurlijk. Maar dat verandert niets aan de zaak.

Natuurlijk mag je kiezen wie of wat je wel/niet respecteert, dat heb ik ook al gezegd.
Tof.

Wel, ja:

nit·wit (de ~ (m.))1 dom, onnozel persoon, iem. met weinig kennis van zaken => sufferd
(Bron: Van Dale)
Dus omdat ik Timbaland een complete loser vind, ben ik een nitwit volgens jou?

Luister, ik ken ook niet alles over rappers en hun leefwereld maar juist daarom ga ik er niet denigrerend over doen, want dat zou dan gebaseerd zijn op vooroordelen.
Juist daarom ga ik hen niet meer ophemelen. Goden zijn het niet hoor.

Ik vond het, gezien de omstandigheden, toch redelijk goed gevonden van mij.
Ik vond het, gezien de omstandigheden, nogal redelijk overeenstemmend met vooroordelen.

Dronkoers
26 september 2007, 18:16
Catfight? :-P

netslet
26 september 2007, 18:16
on topic:

Justin Timberlake - What goes around ... comes around (album version)

Zalige plaat

Dat ben ik nu ook aan het beluisteren.

Jaja... ni slecht!

:mrgreen:

't is trouwens waar, Timbaland is een sub-par rapper, maar wel een tier 1 producer.

addendum: "What Goes Around... Comes Around" is the third single from Justin Timberlake (http://en.wikipedia.org/wiki/Justin_Timberlake)'s second solo album FutureSex/LoveSounds (http://en.wikipedia.org/wiki/FutureSex/LoveSounds) (2006). It became Timberlake's third consecutive number-one single on the Billboard Hot 100 (http://en.wikipedia.org/wiki/Billboard_Hot_100). On the album, the song is listed as "What Goes Around.../...Comes Around (Interlude)". It was co-produced by Timbaland (http://en.wikipedia.org/wiki/Timbaland), who provides backing vocals.

Den Ardennees
26 september 2007, 20:48
on topic:

:mrgreen:

't is trouwens waar, Timbaland is een sub-par rapper, maar wel een tier 1 producer.

addendum: "What Goes Around... Comes Around" is the third single from Justin Timberlake (http://en.wikipedia.org/wiki/Justin_Timberlake)'s second solo album FutureSex/LoveSounds (http://en.wikipedia.org/wiki/FutureSex/LoveSounds) (2006). It became Timberlake's third consecutive number-one single on the Billboard Hot 100 (http://en.wikipedia.org/wiki/Billboard_Hot_100). On the album, the song is listed as "What Goes Around.../...Comes Around (Interlude)". It was co-produced by Timbaland (http://en.wikipedia.org/wiki/Timbaland), who provides backing vocals.

Ik zie geen tegenspraak hoor, Kim hoort een liedje van Justin Timberlake graag, dat toevallig geco-produced is door Timbaland.

Groentje-18
26 september 2007, 21:33
Vandaag ging ik even naar de computerklassen (KUL) om iets af te drukken.
Toevallig kwam de rector net aangelopen en nam hij plaats aan de computer langs degene waar ik zat. Iets later kwam er een jongen binnen (duidelijk een eerste baccer) die schaamteloos en zelfs wat geïrriteerd aan hem vroeg:
"Euh, bent u de verantwoordelijke van de computerklassen?" :| en :D

Het koste me veel moeite om m'n lach in te houden.

styllo_ben
27 september 2007, 08:53
In het culturele milieu vind je de voorlopers; de "zotten" die echter heel goed aanvoelen hoe de mensen binnen 5 * 10 jaar zullen denken.

:-D

hij heeft wel gelijk vind ik, maar je moet er natuurlijk op komen om het zo te formuleren.

Anna List
27 september 2007, 08:58
Ik heb m.i. niets verkeerd gezegd. Is Timbaland misschien heiliger dan de paus?

En in welke zin zou dat het gegeven veranderen? Verricht Timbaland wonderen die andere mensen niet kunnen verrichten?

Tuurlijk. Maar dat verandert niets aan de zaak.

Tof.

Dus omdat ik Timbaland een complete loser vind, ben ik een nitwit volgens jou?

Juist daarom ga ik hen niet meer ophemelen. Goden zijn het niet hoor.

Ik vond het, gezien de omstandigheden, nogal redelijk overeenstemmend met vooroordelen.

kijk, Kim, ik ken die rapper of zijn muziek niet, maar ik vond je hier toch ook onnodig/ongevraagd denigrerend doen over iemand die hoe dan ook creatief bezig is

en volgens mij is 'creatief bezig zijn' altijd te bewondereren ... in elk geval te verkiezen boven conservatief behoudsgezind bezig zijn (met een ancien regime te steunen bvb)

Kim
27 september 2007, 10:07
kijk, Kim, ik ken die rapper of zijn muziek niet, maar ik vond je hier toch ook onnodig/ongevraagd denigrerend doen over iemand die hoe dan ook creatief bezig is
Onnodig en ongevraagd... We zitten hier nog altijd op een publiek forum en ik denk niet dat ik jouw toestemming (of die van iemand anders) nodig heb om zaken te zeggen. Tant pis dat het in het verkeerde keelgat geschoten is bij sommigen (als je overigens daar al gekwetst over gaat reageren zeg... :roll:).

en volgens mij is 'creatief bezig zijn' altijd te bewondereren ... in elk geval te verkiezen boven conservatief behoudsgezind bezig zijn (met een ancien regime te steunen bvb)

Ochottekes... Gaan we die toer op? Met alle respect, maar ik ben niet eens behoudensgezind. Ik ben nl. niet voor een status quo wat België betreft.

Respect is iets wat je moet verdienen, niet iets wat je zomaar krijgt omdat je bekend bent.

Monocle
27 september 2007, 10:08
De quote topic is de bash & defend Timbaland topic geworden ;)

Kim
27 september 2007, 10:10
De quote topic is de bash & defend Timbaland topic geworden ;)

Of de "u bent van mening dat Timbaland een loser is, hou dan je muil" topic.

We zouden dit beter de "eer en kwijl op Timbaland" topic noemen.

Den Ardennees
27 september 2007, 10:50
ondertussen weet ik nog altijd niet wat Timbaland bedoelt met "the way I are" :-(

Dronkoers
27 september 2007, 12:13
Ik ken die Timbaland nog niet eens ;-)

Anna List
27 september 2007, 12:16
Ik ken die Timbaland nog niet eens ;-)

ik ook niet, maar k vind kritiek op een product van een kunstenaar altijd zo absurt :oops: (absurd natuurlijk) ... kleuren en goesting hé ...

maar ik weet ondertussen wel dat Konservatieve Kimmeke hem (t is toch hem hé) wel heeeel slecht vindt ...

Kim
27 september 2007, 20:08
maar ik weet ondertussen wel dat Konservatieve Kimmeke hem (t is toch hem hé) wel heeeel slecht vindt ...

En nu ben ik ineens nog Konservatief ook zeg...

Kim
27 september 2007, 20:09
ik ook niet, maar k vind kritiek op een product van een kunstenaar altijd zo absurt :oops: (absurd natuurlijk)

U bent van mening dat "rappen" kunst is?

Trajanu$
27 september 2007, 20:18
KIM op uw quote: de nva is een rechtlijnige partij.

dat zou jij toch tof moeten vinden, zo een gecorrumpeerde rechts vlaams nationalistische partij die nog krommer is dan een doorsnee socialist?

Trajanu$
27 september 2007, 20:20

Jij bent zelfs niet conservatief (dat is te progressief uitgedrukt)

Jij bent reactief. Je wilt terug naar een unitair belgië...

Kim
27 september 2007, 20:21
Jij bent zelfs niet conservatief (dat is te progressief uitgedrukt)

Jij bent reactief. Je wilt terug naar een unitair belgië...

8O

Ik ben federaliste, geen unitariste. Ik dacht dat ik daar toch héél duidelijk over was. Ik wil absoluut niet terug naar een unitair België!

Anna List
27 september 2007, 20:23
U bent van mening dat "rappen" kunst is?

zeer zeker
goeie rap zal zelfs literatuur blijken te zijn

(net zoals nu goeie songwriters literair erkend worden stilletjes aan)

Anna List
27 september 2007, 20:24

ik dacht dat je dat wel ging kunnen apperciëren Konservatief in een progressieve spelling ... pfft ge had het niet gezien hé ... :?

maar on topic ... belgie behouden is logischerwijze ... conservatief

ps die ochottekes heb ik wel gezien ... maar ik negeerde ze, beleefdheidshalve ...

Trajanu$
27 september 2007, 20:32
8O

Ik ben federaliste, geen unitariste. Ik dacht dat ik daar toch héél duidelijk over was. Ik wil absoluut niet terug naar een unitair België!

een federaliste bij BUB

dit is de beste mop van de dag...

Kim
27 september 2007, 20:34
een federaliste bij BUB

Ik zit helemaal niet bij de BUB.

Ik ben actief bij B Plus, dat is een geheel ander iets dan de BUB.

Trajanu$
edit: niet bij bub maar bij Bplus

nader onderzoek dringt zich op :oops:

Kim
ik dacht dat je dat wel ging kunnen apperciëren Konservatief in een progressieve spelling ... pfft ge had het niet gezien hé ... :?

maar on topic ... belgie behouden is logischerwijze ... conservatief
Ik heb gezegd dat ik niet voor een status quo ben, niet gelezen misschien?

ps die ochottekes heb ik wel gezien ... maar ik negeerde ze, beleefdheidshalve ...
Ik zal de rest dan ook maar negeren zeker, beleefdheidshalve??

Kim
27 september 2007, 20:35
edit: niet bij bub maar bij Bplus

nader onderzoek dringt zich op :oops:

Inderdaad...

Trajanu$
27 september 2007, 20:40
Inderdaad...

Welja, au fond blijft het een drukkingsgroep die ernaar streeft de federale overheid meer bevoegdheden te geven ipv meer bevoegdheden aan de federaties te geven.

Men kan zich de vraag stellen of dit soort stellingnames wel uw policy bewerkstelligt dan wel ondermijnt. Ik ben overtuigd van het laatste.

Anna List
27 september 2007, 20:42
Ik heb gezegd dat ik niet voor een status quo ben, niet gelezen misschien?

Ik zal de rest dan ook maar negeren zeker, beleefdheidshalve??

wat is t, shoe slecht geslapen ? ge staat zo scherp vandaag ?

Dronkoers
27 september 2007, 20:49
een federaliste bij BUB

Kim bij de BUB... :lol:

Dat is de beste mop van de dag :lol:

('k kon het niet laten ;-) )

Trajanu$
27 september 2007, 20:50
bub bplus = 1 pot nat

uitleg supra

Kim
27 september 2007, 21:07
bub bplus = 1 pot nat

uitleg supra

Ja tuurlijk, unitarisme = federalisme? :roll:

Misschien eens wat opzoekwerk verrichten alvorens dergelijke onzin uit te kramen.

Uw uitleg supra verandert daar uiteindelijk weinig aan.

Kim
27 september 2007, 21:08
wat is t, shoe slecht geslapen ? ge staat zo scherp vandaag ?

Een mens zou voor minder...

Zeg je even dat je een of andere rapper slecht vind, krijg je een resem persoonlijke zaken aan je adres geschoven.

Als jij per se de slijmbal wil uithangen bij Uh-Huh, gaan dan vooral je gang maar val mij daar verder niet mee lastig.

Trajanu$
27 september 2007, 21:08
speciaal voor kimmetje

Welja, au fond blijft het een drukkingsgroep die ernaar streeft de federale overheid meer bevoegdheden te geven ipv meer bevoegdheden aan de federaties te geven.

Men kan zich de vraag stellen of dit soort stellingnames wel uw policy bewerkstelligt dan wel ondermijnt. Ik ben overtuigd van het laatste.

Kim
27 september 2007, 21:15
speciaal voor kimmetje

Zeggen dat BUB en B Plus één pot nat zijn, is gewoon fout.

Wij houden o.m. rekening met het subsidiariteitsprincipe.

Trajanu$
27 september 2007, 21:16
Jamaar, probeer nu eens op mijn argumenten te reageren.

Anna List
27 september 2007, 21:17
Een mens zou voor minder...

Zeg je even dat je een of andere rapper slecht vind, krijg je een resem persoonlijke zaken aan je adres geschoven.

Als jij per se de slijmbal wil uithangen bij Uh-Huh, gaan dan vooral je gang maar val mij daar verder niet mee lastig.

kunst afbreken vanwege smaak ... blijft nogal dom hoor ... als je dat wil inkleden door mij wat slijm toe te schuiven ... doe gerust, als jij daar gelukkiger van wordt ... ik kan wel wat hebben

Kim
27 september 2007, 21:17
Jamaar, probeer nu eens op mijn argumenten te reageren.

Het is hier K&K jongen...

En welke argumenten overigens? Dat tekstje dat een eigen visie moet voorstellen en waarmee u willens nillens tracht te bewijzen dat BUB en B Plus één pot nat zijn?

Kim
27 september 2007, 21:18
kunst afbreken vanwege smaak ... blijft nogal dom hoor ... als je dat wil inkleden door mij wat slijm toe te schuiven ... doe gerust, als jij daar gelukkiger van wordt ... ik kan wel wat hebben

Je vond het alleszins nodig om samen met Uh-huh even de persoonlijke toer op te gaan.

Nu ja, mij niet gelaten ze... Maar vraag je dan ook niet af waarom ik scherp reageer.

Trajanu$
27 september 2007, 21:19
Het is hier K&K jongen...

En welke argumenten overigens? Dat tekstje dat een eigen visie moet voorstellen en waarmee u willens nillens tracht te bewijzen dat BUB en B Plus één pot nat zijn?

Het argument dat uw policy (federale staat) niet ondersteund wordt door het signaal dat Bplus uitzendt: nl. versterken van de federale overheid.

Kim
27 september 2007, 21:21
Het argument dat uw policy (federale staat) niet ondersteund wordt door het signaal dat Bplus uitzendt: nl. versterken van de federale overheid.

Allee, mijn opmerking daarover niet gelezen?

B Plus pleit niet alleen voor een versterking van de federale staat, dat zou een staatshervorming in één richting betekenen. Je moet realistisch denken en kunnen inzien dat sommige bevoegdheden ook beter werken op deelstatelijk niveau.

Anna List
27 september 2007, 21:24
Je vond het alleszins nodig om samen met Uh-huh even de persoonlijke toer op te gaan.

Nu ja, mij niet gelaten ze... Maar vraag je dan ook niet af waarom ik scherp reageer.

persoonlijk ? tenzij ge uw conservatief belgicisme als persoonlijk ziet ,denk ik dat je nog eens moet herlezen

Kim
27 september 2007, 21:25
persoonlijk ? tenzij ge uw conservatief belgicisme als persoonlijk ziet ,denk ik dat je nog eens moet herlezen

Jaja... :sleeping:

Trajanu$
27 september 2007, 21:26
Allee, mijn opmerking daarover niet gelezen?

B Plus pleit niet alleen voor een versterking van de federale staat, dat zou een staatshervorming in één richting betekenen. Je moet realistisch denken en kunnen inzien dat sommige bevoegdheden ook beter werken op deelstatelijk niveau.

Inderdaad. Mijn punt is nu net dat u dat tweede niet gaat verwezenlijken door zaken terug uit handen te geven,

Anna List
27 september 2007, 21:27
Jaja... :sleeping:

lekker makkelijk

Kim
27 september 2007, 21:27
Inderdaad. Mijn punt is nu net dat u dat tweede niet gaat verwezenlijken door zaken terug uit handen te geven,

Meaning?

Dronkoers
27 september 2007, 21:28
...en ik dacht dat ik een spammer was ;-)

Kim
27 september 2007, 21:28
lekker makkelijk

Tuurlijk, zo heb ik meer tijd om nog wat "kunstenaars" af te kraken.

Jazeker
27 september 2007, 21:29
Mijnen schoonen quote ende gezeghden topijck geheel ende ganst kapot ende gebroken. :(

Spliff
27 september 2007, 21:30
Pas na zeven pagina's, volgende keer moet het sneller kunnen.

Firestone
27 september 2007, 21:31
Volgens mij is er hier sprake van een complot!

Den Ardennees, Uh-Huh, Kim, Anna List en Trajanu$ hebben deze thread opgevuld met alles behalve quotes om (uiteraard in opdracht van PAJOT), de aandacht af te leiden van PAJOT's pareltjes, hier gepost door Boadicea (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2958147&postcount=72) en ikzelf (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2956257&postcount=52).

Even herhalen:

Ik gebruik hoeren in de meer algemene betekenis. Een vrouw die zich bvb welwillend buiten het huwelijk laat verleiden tot seksuele handelingen is wat mij betreft een hoer. Zij verdient geen respect. Als een getrouwde man vreemd gaat is het duidelijk dat zijn vrouw te kort schiet. Dit is niet verwijtend bedoeld. Ik ben zelfs voorstander van polygamie om de vrouw te beschermen tegen het vreemdgaan van haar man.

Seks buiten het huwelijk moet verboden worden.

Enige uitzondering : hoeren of vrouwen die zich aldus gedragen. Maar de eerbaarheid van een maagd is heilig.

(Ik wilde de proza van PAJOT nog vergelijken met het werk van Timbaland, maar dan zijn we weer vetrokken, dus ik zwijg.)

Trajanu$, leef je hier (http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17) uit, of hier (http://forum.politics.be/showthread.php?t=95524).

Trajanu$
27 september 2007, 21:38
Meaning?

Wel, in de huidige quasi (wegens ondoorzichtig, inefficiënt en onlogisch gestructureerd) federale 2partijenconstellatie (vlamingen en walen) waarbij de vlamingen meer en de walen minder bevoegdheden willen decentraliseren, is het volgens mij een slechte taktiek om de nadruk te leggen op al die bevoegdheden die u federaal wenst te houden, wanneer ook Bplus uiteindelijk grosso modo meer bevoegdheden wil decentraliseren naar het regionale niveau.

De vraag is: waar ligt de klemtoon op: willen jullie de quasi federale staat verder federaliseren, dan zullen er meer en homogenere bevoegdheden moeten geregionaliseerd worden. Dat doe je dus volgens mij niet door vnl te benadrukken wat jullie in feite allemaal niet terug willen centraliseren.

Trajanu$
27 september 2007, 21:39
België is trouwens gedoemd om te verdwijnen. Ik verwijs naar een Duits filosoof\politoloog wiens naam mij nu ontglipt en ooit schreef dat een systeem met 2 partijen en verschillende breuklijnen niet werkbaar is.

Dronkoers
27 september 2007, 21:41
Mijnen schoonen quote ende gezeghden topijck geheel ende ganst kapot ende gebroken. :(

aangrijpende post :-(

Jazeker
http://forum.politics.be/showthread.php?p=2961621#post2961621

Hierzie spammers

Anna List
Wel, in de huidige quasi (wegens ondoorzichtig, inefficiënt en onlogisch gestructureerd) federale 2partijenconstellatie (vlamingen en walen) waarbij de vlamingen meer en de walen minder bevoegdheden willen decentraliseren, is het volgens mij een slechte taktiek om de nadruk te leggen op al die bevoegdheden die u federaal wenst te houden, wanneer ook Bplus uiteindelijk grosso modo meer bevoegdheden wil decentraliseren naar het regionale niveau.

De vraag is: waar ligt de klemtoon op: willen jullie de quasi federale staat verder federaliseren, dan zullen er meer en homogenere bevoegdheden moeten geregionaliseerd worden. Dat doe je dus volgens mij niet door vnl te benadrukken wat jullie in feite allemaal niet terug willen centraliseren.

al eens over niet asymetrische federalisering nagedacht ?

Jazeker
27 september 2007, 21:42

http://forum.politics.be/showpost.php?p=2961623&postcount=130

(ik zal den titel aanpassen)

Anna List
27 september 2007, 21:44

(ik zal den titel aanpassen)

Kim en Anna in één titel, ze zal content zijn :-P

Firestone
27 september 2007, 21:46
Ik vrees dat nogal wat post's in Jazeker's nieuwe thread straks toch weer hier terecht zullen komen.
Maar dan terecht. :-P

Dronkoers
27 september 2007, 21:48
Ik vrees dat nogal wat post's in Jazeker's nieuwe thread straks toch weer hier terecht zullen komen.
Maar dan terecht. :-P

Alleszins toch ene die dat daar gaat opvolgen dus ;-)

Trajanu$
27 september 2007, 21:52

en wat bedoel je juist met niet asymetrische federalisering?

Jazeker
27 september 2007, 21:54

Anna List
27 september 2007, 21:58
http://forum.politics.be/showpost.php?p=2961688&postcount=5

Dronkoers
27 september 2007, 21:59
ah, het is al een link-draad geworden ;-)

Anna List
27 september 2007, 22:00
een goeie quote :

ah, het is al een link-draad geworden ;-)

Trajanu$
27 september 2007, 22:06
http://forum.politics.be/showpost.php?p=2961688&postcount=5

Haha. Dat slaat natuurlijk nergens op.

Trajanu$
27 september 2007, 22:07
En dat is asymetrisch.

Jazeker
27 september 2007, 22:07
En nu nog in de juiste draad, trajanu$

Dronkoers
27 september 2007, 22:08
En nu nog in de juiste draad, trajanu$

:-D Ligt dat nu aan mij dat ik dit nu zie? ;-)

Anna List
27 september 2007, 22:09
Haha. Dat slaat natuurlijk nergens op.

da's weinig stevig geargumenteerd ...

Anna List
27 september 2007, 22:09
:-D Ligt dat nu aan mij dat ik dit nu zie? ;-)

Raf ?

Dronkoers
27 september 2007, 22:13
Raf ?

Ook vrouwen hebben een anu$, Anna ;-)

Anna List
27 september 2007, 22:15
Ook vrouwen hebben een anu$, Anna ;-)

:oops: ik zal er volgende keer eens wat beter op letten

Dronkoers
27 september 2007, 23:27
:oops: ik zal er volgende keer eens wat beter op letten

Gewoon eens "op zijn hondjes" en naar beneden kijken :-D

Monocle
28 september 2007, 07:23

Aha... de quote topic is terug een quote topic geworden ;)

Met dank aan dronkoers voor de bijdrage :p

Dronkoers
28 september 2007, 09:11
Aha... de quote topic is terug een quote topic geworden ;)

Met dank aan dronkoers voor de bijdrage :p

Zal ik een quote van C2C even aanhalen dan, om sommigen te laten zien dat C2C gevoel voor humor heeft ;-)

Lol, Stalin is een sissie vergeleken met mijn madam. Haar snor is ook veel ruiger! :lol:

Diplomatius
28 september 2007, 09:17
Een verdienstelijke poging van Dronkoers:

Sommigen gaven hem daarom al deze titel:

Dronkoers is DE MAN8-) :cheer: :cheer: :cheer:

maar anderzijds:

Ik klaag Diplomatius aan wegens een ongehoord hoge graad van sexiness.

Dronkoers
28 september 2007, 09:21
Een verdienstelijke poging van Dronkoers:

Sommigen gaven hem daarom al deze titel:

maar anderzijds:

Arme Diplo, zo die vrouwen van u te moeten afschudden ;-)

Firestone
3 oktober 2007, 15:39
Wat is het leven toch moeilijk voor sommige mannen:

En wat zien we vandaag: de vrijgevochten vrouw vindt dat zij zich moet gedragen als een slet. Zoals de mannen. Wat moeten wij daar van denken? Ik vind vele Westerse vrouwen gewoon afschrikwekkend.

Kim
3 oktober 2007, 15:45
Jeej... Ik vind van mezelf dat ik een "vrijgevochten" vrouw ben (wat dat uiteindelijk ook mag betekenen) maar daarom gedraag ik me nog niet als een slet... :D

Diplomatius
3 oktober 2007, 15:49

En of: we worden gewoonweg al veroordeeld op ons voorkomen: ;-)

http://forum.politics.be/showpost.php?p=2961518&postcount=11

Diplomatius
3 oktober 2007, 16:13
En wat zien we vandaag: de vrijgevochten vrouw vindt dat zij zich moet gedragen als een slet. Zoals de mannen. Wat moeten wij daar van denken? Ik vind vele Westerse vrouwen gewoon afschrikwekkend.

Anderzijds:

Ter info: niet alle grietjes hebben twee schellen hesp tussen hun benen hangen.

:|

PAJOT
3 oktober 2007, 18:57
Die PAJOT toch! :lol:haakneusje toch, ik weet niet hoe ze daar in joodse kringen over denken maar mijn schrijfsels zijn ernst, geen humor

:-P ;-)

Groentje-18
5 oktober 2007, 17:21
Jeej... Ik vind van mezelf dat ik een "vrijgevochten" vrouw ben (wat dat uiteindelijk ook mag betekenen) maar daarom gedraag ik me nog niet als een slet... :D

² 8-)
Hoewel ik mezelf vroeger vrijgevochtener vond dan nu. :?

On-topic: Gat in ozonlaag boven Zuidpool met 30 procent gedaald (http://www.hbvl.be/nieuws/Wetenschap/default.asp?art=%7BB0A011BB-21B9-4F59-BE2B-2A35922CEC32%7D)
Prachtige titel. :-D :mrgreen:

Firestone
23 oktober 2007, 15:59
De medische faculteiten mogen gerust hun deuren sluiten. We hebben nu Youtube!
en nu promoot de pvda ook al inentingen in antwerpen
heeft geneeskunde voor het volk geen computers en youtube?

Firestone
13 december 2007, 12:43
Ja, en nog wat, daar zullen de wetenschappertjes wel weer over vallen,
maar er zijn wat zeg maar, wetenschappelijke problemen, met het noorderlicht.
En waarom? simpel. In werkelijkheid wordt het noorderlicht veroorzaakt door de "innerlijke zon" in het midden van de ja ja, verder holle aarde.
Wat is de wereld toch simpel, als je maar geen wetenschappertje bent! :rofl:

Zwartengeel
13 december 2007, 12:51
Wat is de wereld toch simpel, als je maar geen wetenschappertje bent! :rofl:
Allemachtig zeg, en ik maar denken dat er in het subforum 'staatsinrichting' onzin neergeschreven werd...

BigF
13 december 2007, 19:57
De Protocollen zijn geliefd in Palestina. Ze worden gebruikt als propaganda. Terwijl ze nooit door de Joden zijn gemaakt.

Daar is zelfs een officiële palestijnse radiozender die een quiz maakt : hij was een held in de 40-er jaren, controleerde heel Europa, vocht nog twee jaar verder ondanks verschrikkelijke verliezen, pleegde zelfmoord nadien, wie is het?

Er wordt een som van 500 shekel aangeboden aan de winnaar.

Natuurlijk geen woord over de holocoust. De situatie in Israël is moielijk geplet als ze zijn tussen vijandelijke staten en zelfs door groeperingen die hen volledig van de kaart willen vegen. Israël wil wel samenleven, de Palestijnen klagen zelfs dat ze nu geen fundamentele zaken meer kunnen krijgen en geen werk, dus hadden ze dat allemaal wel voordat de grenzen gesloten werden (alleen de gewonden worden binnengelaten, oei slechte Joden! Waarom zoduen ze dat nu alweer doen? Daar moet iets achter zitten)

Daarop moet echt een aantal zonen de lucht worden ingeblazen want wie wil er nu door de Joden verzorgd worden, dat is toch heiligschennis!

Liever voorbeeld Hitler, die vond zelfmoord toch zo schoon!
Wooooohhhhwwww! 8O

Gij hebt ne verkeerde afrit gepakt denk ik.
Ge zit hier in K&K eh.

Maar 't is hier goed zulle!
;-)

Jazeker
13 december 2007, 20:23
Wooooohhhhwwww! 8O

Gij hebt ne verkeerde afrit gepakt denk ik.
Ge zit hier in K&K eh.

Maar 't is hier goed zulle!
;-)

Ik heb de modjes al gezegd dat de post niet hier hoort.

Maar modjes en eerlijk zijn :roll: Modjes wees eens eerlijk, he. Wij armen kunnen op het driehoekje klikken maar de modjes willen niet weten van arm duveltje382!! :evil:

Modjes, wees eens eerlijk, he!!!! Omdat het geen Vlaams Belanger is mag mtiadj weeral alles he. Dat i echt niet eerlijk!!!!!

:roll: :evil:

In forummer van de week ook weer geen VB zeker?

Rustig maar duveltje 382, IK heb op het driehoekje geklikt maar de moderatie moet nog wakker worden. Het is donderdagavond en dus uitgaansavond voor de studenten ;-)

Zwartengeel
13 december 2007, 20:43
Ik heb de modjes al gezegd dat de post niet hier hoort.

Maar modjes en eerlijk zijn :roll: Modjes wees eens eerlijk, he. Wij armen kunnen op het driehoekje klikken maar de modjes willen niet weten van arm duveltje382!! :evil:

Modjes, wees eens eerlijk, he!!!! Omdat het geen Vlaams Belanger is mag mtiadj weeral alles he. Dat i echt niet eerlijk!!!!!

:roll: :evil:

In forummer van de week ook weer geen VB zeker?

Rustig maar duveltje 382, IK heb op het driehoekje geklikt maar de moderatie moet nog wakker worden. Het is donderdagavond en dus uitgaansavond voor de studenten ;-)

Stop daar eens mee, wil je? Straks denkt er hier weer een Franstalige dat dit serieus bedoeld is, zeg.

Jazeker
13 december 2007, 22:44
Stop daar eens mee, wil je? Straks denkt er hier weer een Franstalige dat dit serieus bedoeld is, zeg.

Tja... die mag dat dan eens serieus en EERLIJK aan mij uitleggen :-D

Jazeker
21 december 2007, 17:36
Ok,

Dit kan echt niet meer:
http://forum.politics.be/showpost.php?p=3160818&postcount=5

http://www.forumscript.co.uk/iconz/pom.gif

The Paulus Experience
21 december 2007, 18:08
Oorspronkelijk geplaatst door JazekerOorspronkelijk geplaatst door Apocalyps
8O 8O 8O

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Wat raadt je me aan...

Groentje-18
21 december 2007, 18:15

Mijn vingers jeukten voortdurend om daar "een taalcursus" op te antwoorden. :oops:
Maar omdat het jazeker is en ik zelf ook fouten maak, discrimineerde ik.

Firestone
27 december 2007, 22:02
Laat mij duidelijk zijn:

1. Het recht om een land of een regering te leiden behoort toe aan een man. De man staat in voor de maatschappij.

2. De opvoeding van de kinderen, het gezin, dat is de taak voor de vrouw. Dat was vroeger duizenden jaren zo en dat ging goed zo. Ik zie niet in waarom dat moet veranderen.http://img507.imageshack.us/img507/3346/niettegelovenww1.gif

Zwartengeel
27 december 2007, 22:09
Hoe sommigen het begrip 'staatshervorming' interpreteren:

Ligt praktisch alvast moeilijker.

in VL eenvoudiger: VL = 1 blok en ze trekken zich weinig aan van de VL Brusselaars.

Bij de Franstaligen, heb je Brussel en WL en dat kun je niet zomaar laten samenvallen.

Bovendien voelen zij zich bijv. aan de kust echt thuis; ze hebben niet de indruk dat dat een soort ander land is. Ook de Vl steden horen bij hun gesch;
Wl mensen gaan ook veel meer naar VL steden, dan VL naar Waalse steden trekken.
VL die naar de Ardennen gaan, hebben meer de indruk dat ze in het buitenland zijn.

Groentje-18
27 december 2007, 22:52
Allochtonen in uw wijk?

Om eerlijk te zijn: liefst zelfs helemaal geen. En ik ben er zeker van dat in het diepst van zijn hart bijna iedereen zo denkt, alleen is de poco druk zo groot dat je het bijna niet meer durft te zeggen.

Argumenten van prominente wetenschappelijke establishements in het klimaatveranderingstopic:

3) Vreemd, vreemd:
http://www.junkscience.com/images/sat_temp1.gif
http://www.junkscience.com/MSU_Temps/LT704.gif

manta
30 december 2007, 22:06
Hup hup , quoten mensen :p

Kim
30 december 2007, 22:29
D

Kim
30 december 2007, 22:29
Ja lap zeg, zelfs berichten wijzigen lukt ook al niet meer... :(

manta
30 december 2007, 22:31
Ja lap zeg, zelfs berichten wijzigen lukt ook al niet meer...
LOL
'k Wist dat dezen draad naar boven moest :p

DebianFox
30 december 2007, 22:32
We zullen eens uitspraken raden:

Wie zei dit ooit:

Dat vind ik ook! We zijn ook niet in Groot-Brittannië. Dus weg met dat dwaas Keltisch feestje! We vieren ons oudejaarsavond op 31ste van de wintermaand en geloven niet in geesten van overlevenden. Keltisch-oudejaarsavond is hier gewoon ingeleid om de handel te doen draaien m.a.w. de leemte tussen de zomer en de kerst te vullen. Bovendien geraakt het verbastert met het feest Sint-Maarten (10/11) dat vooral wordt gevierd in het Ieperse en de omgeving van Aalst maar ook in Noord-Nederland. Op Sint-Maartensavond houden de kinderen een optoch met een verlichte biet. Ze bellen bij iedereen en zingen een lied in ruil voor snoep. De kinderen lopen minder en minder met een verlichte biet. De biet wordt vervangen door die stomme pronkappels.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Maarten_%28feest%29

DebianFox
30 december 2007, 22:43
Ten eerste spreek ik geen Frans. Ten tweede kan ik jouw mierstronthoopjes op dit forum met een groter recht als gezeik afdoen. Is het te veel moeite om enige onderbouwing voor je stelling te verschaffen? Waarom zijn mijn woorden "zever"?

Wie zei dit? komaan mensen :cheer:

Zwartengeel
30 december 2007, 23:01

Raf?

Kim
Magnificat?

Dronkoers

Moest het woord "mierstronthoopjes" er niet tussen gestaan hebben... dacht ik dat het van mij was :-P

DebianFox
31 december 2007, 08:30
Eerste uitspraak was van Essevee_VL, de tweede van Cunning Linguist :mrgreen:

Jazeker
2 januari 2008, 18:03
http://forum.politics.be/showpost.php?p=3183309&postcount=151

==> pijn... PIJN!

Dronkoers
3 januari 2008, 00:04
http://forum.politics.be/showpost.php?p=3183309&postcount=151

==> pijn... PIJN!

Sommige dingen kunt ge echt niet lezen eh :-P

Jazeker
4 januari 2008, 11:13
Als je niets beters kan uitvinden dan dit, dan zou ik zwijgen als blanke ras.
Dus volgens U bestaat het blanke ras niet, bestaat het gele ras niet , bestaat het zwarte ras niet enz................
Wat bestaat er dan wel ?
Ik weet het ... BHV ... DAT IS EEN KLOTENRAS :evil: of
HET VLAAMS-NATIONALISTISCHE RAS (Het ras der dommen)

(en meer: zie origineel bericht)

De belgicisten flippen compleet.

Firestone
15 februari 2008, 17:46
Max en Pajot krijgen versterking!

Als een vrouw te geëmanicipeerd wordt dan kan de man evengoed homo worden en vica versa.

Kazan
15 februari 2008, 17:50
(en meer: zie origineel bericht)

De belgicisten flippen compleet.

En dan zouden wij de racisten zijn :roll:

Firestone
20 februari 2008, 08:01
Enige zelfkritiek bij Jan van den Berghe!

Hier zien we weer eens een mooi staaltje van dat fanatiek zelotisme onder de evolutionisten en hun zowaar religieuze ijver alwie andere denkbeelden aanhangt te verketteren.Komende net na dit ... Eens te meer debiteert u pure onzin. Immers, de christelijke leer is ter kennis van iedereen die zich maar de moeite getroost enkele basisdocumenten te lezen. U zou bijvoorbeeld al kunnen starten met de Catechismus van de Katholieke Kerk.:lol:

Firestone
9 mei 2008, 14:24
We blijven bij geloof. exodus legt de stoute evolutionisten uit hoe men tot wetenschappelijke inzichten komt:

Vroeger geloofde ik er wel in en las ik er hier en daar over. Ik geloofde erin, alle argumenten die ze gaven accepteerde ik als plausibel omdat ik erin geloofde, niet omdat ik rationeel overtuigd was door de argumenten. Ik maakte mijzelf wijs dat het rationeel overtuigend was. Zo is het voor velen die in de evolutietheorie geloven.

DebianFox
27 december 2008, 22:15
Het is voor Vlaams-nationalisten al altijd moeilijk te verkroppen geweest dat Duits bijna niet meer onderwezen wordt in VL.

Zwartengeel
27 december 2008, 23:23
Wedden dat hij die uitspraak de komende dagen in zowat alle draden waarin hij actief is gaat posten?

Havana
27 december 2008, 23:35
Wedden dat hij die uitspraak de komende dagen in zowat alle draden waarin hij actief is gaat posten?

Ok, voor een fles cognac?

daiwa
28 december 2008, 01:13
Raf ?

Ik heb er hier een paar staan van Rafke.

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
*knip*

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Gelukkig maar. Persoonlijke aanvallen en beledigingen worden immers alleen gebruikt door mensen die te dom zijn om echte argumenten te bedenken.

:rofl::rofl:

Esperanza
28 december 2008, 08:44
Enige zelfkritiek bij Jan van den Berghe!

Komende net na dit ... :lol::lol:

Zou hij zijn exemplaar van "Forbidden Archeology" al hebben teruggevonden?