PDA

View Full Version : Neonazi van de NPD houden "Antizionistische demo


Sinistra
13 september 2006, 01:31
Op 2 september jongstleden hield de extreem-rechtse neonazipartij NPD een "anti-oorlogs en anti-zionistische" demonstratie tegen de oorlog in Libanon. Er was ook een ruime delegatie vertegenwoordigd van de extreem-rechtse "autonome Kameradtschaften",groepen extreem-rechtse autonomen en krakers die in Duitsland al een vrij lange traditie kennen. Het is wel erg treffend dat deze demonstratie totaal geen extreem-rechts karakter had, integendeel de deelnemers zagen er eerder uit als linkse actievoerders en sommigen neonazi's droegen zelfs T-shirts van de Cubaanse revolutionair Che Guevara. Ook een Iraanse en een ondersteboven gekeerde USA-vlag werden meegedragen. De traditionele skinheads waren amper aanwezig, wel enkele tientallen in baseballcaps en palestinasjaals(!) getooide extreem-rechtse activisten o.l.vde topnazi Christian Worch(ook vooraanstaand lid van de NPD). Enkele Honderden autonome antifascisten en Antideutsche Kommunisten protesteerde tegen deze bruine mars. In België zien we vandaag de dag dat zulke neonazi's wel degelijk een gevaar vormen voor de democratische samenleving. De Duitse Kameraden vAn B.B.E.T konden in ieder geval ongestoord hun "haatparade" houden.

De"bruine mars" in vol ornaat, bemerk de antikapitalistische en antizionistische spandoeken..

http://www.arbeiterfotografie.com/galerie/reportage-2006/2006-09-02-dortmund-nazis-antikriegstag/2006-09-02-ub-8084.jpg

http://www.arbeiterfotografie.com/galerie/reportage-2006/2006-09-02-dortmund-nazis-antikriegstag/2006-09-02-ub-5934.jpg

http://www.arbeiterfotografie.com/galerie/reportage-2006/2006-09-02-dortmund-nazis-antikriegstag/2006-09-02-ub-8132.jpg


De tegenstanders van de Antifa:

http://www.arbeiterfotografie.com/galerie/reportage-2006/2006-09-02-dortmund-nazis-antikriegstag/2006-09-02-ub-8198.jpg

Metternich
13 september 2006, 02:04
bemerk de antikapitalistische en antizionistische spandoeken..[quote]Een antifa die het opneemt voor kapitalisme en zionisme, nu heb ik alles gezien.

[quote]De tegenstanders van de Antifa:

http://www.arbeiterfotografie.com/galerie/reportage-2006/2006-09-02-dortmund-nazis-antikriegstag/2006-09-02-ub-8198.jpgDe NPD ging dus ordelijk achter hun spandoeken terwijl een bende strategisch geschoren apen oerkreten losliet terwijl ze te laf zijn om hun gezicht te laten zien. Bang dat ze kletsen op de billen van de mama gaan krijgen? :-D

Metternich
13 september 2006, 02:05
bemerk de antikapitalistische en antizionistische spandoeken..[quote]Een antifa die het opneemt voor kapitalisme en zionisme, nu heb ik alles gezien.

[quote]De tegenstanders van de Antifa:

http://www.arbeiterfotografie.com/galerie/reportage-2006/2006-09-02-dortmund-nazis-antikriegstag/2006-09-02-ub-8198.jpgDe NPD ging dus ordelijk achter hun spandoeken terwijl een bende strategisch geschoren apen oerkreten losliet terwijl ze te laf zijn om hun gezicht te laten zien. Bang dat ze kletsen op de billen van de mama gaan krijgen? :-D

Metternich
13 september 2006, 02:05
bemerk de antikapitalistische en antizionistische spandoeken..[quote]Een antifa die het opneemt voor kapitalisme en zionisme, nu heb ik alles gezien.

[quote]De tegenstanders van de Antifa:

http://www.arbeiterfotografie.com/galerie/reportage-2006/2006-09-02-dortmund-nazis-antikriegstag/2006-09-02-ub-8198.jpgDe NPD ging dus ordelijk achter hun spandoeken terwijl een bende strategisch geschoren apen oerkreten losliet terwijl ze te laf zijn om hun gezicht te laten zien. Bang dat ze kletsen op de billen van de mama gaan krijgen? :-D

Sinistra
13 september 2006, 02:27
[quote=AntiDeutsch;1980459]bemerk de antikapitalistische en antizionistische spandoeken..[quote]Een antifa die het opneemt voor kapitalisme en zionisme, nu heb ik alles gezien.

De NPD ging dus ordelijk achter hun spandoeken terwijl een bende strategisch geschoren apen oerkreten losliet terwijl ze te laf zijn om hun gezicht te laten zien. Bang dat ze kletsen op de billen van de mama gaan krijgen? :-D

Wees gerust de Duitse Antifa's zijn absoluut niet te vergelijken met de watjes in rode vuilzakken hier. Goed georganiseerd envoor niemand bang nemen deze laatste het op waar de democratie faalt.

pinbag
13 september 2006, 02:36
window dressing het is allemaal pr...

werkgroep morkhoven
13 september 2006, 07:15
Op 2 september jongstleden hield de extreem-rechtse neonazipartij NPD een "anti-oorlogs en anti-zionistische" demonstratie tegen de oorlog in Libanon. Er was ook een ruime delegatie vertegenwoordigd van de extreem-rechtse "autonome Kameradtschaften",groepen extreem-rechtse autonomen en krakers die in Duitsland al een vrij lange traditie kennen. Het is wel erg treffend dat deze demonstratie totaal geen extreem-rechts karakter had, integendeel de deelnemers zagen er eerder uit als linkse actievoerders en sommigen neonazi's droegen zelfs T-shirts van de Cubaanse revolutionair Che Guevara. Ook een Iraanse en een ondersteboven gekeerde USA-vlag werden meegedragen. De traditionele skinheads waren amper aanwezig, wel enkele tientallen in baseballcaps en palestinasjaals(!) getooide extreem-rechtse activisten o.l.vde topnazi Christian Worch(ook vooraanstaand lid van de NPD). Enkele Honderden autonome antifascisten en Antideutsche Kommunisten protesteerde tegen deze bruine mars. In België zien we vandaag de dag dat zulke neonazi's wel degelijk een gevaar vormen voor de democratische samenleving. De Duitse Kameraden vAn B.B.E.T konden in ieder geval ongestoord hun "haatparade" houden.

De"bruine mars" in vol ornaat, bemerk de antikapitalistische en antizionistische spandoeken..

http://www.arbeiterfotografie.com/galerie/reportage-2006/2006-09-02-dortmund-nazis-antikriegstag/2006-09-02-ub-8084.jpg

http://www.arbeiterfotografie.com/galerie/reportage-2006/2006-09-02-dortmund-nazis-antikriegstag/2006-09-02-ub-5934.jpg

http://www.arbeiterfotografie.com/galerie/reportage-2006/2006-09-02-dortmund-nazis-antikriegstag/2006-09-02-ub-8132.jpg

De tegenstanders van de Antifa:

http://www.arbeiterfotografie.com/galerie/reportage-2006/2006-09-02-dortmund-nazis-antikriegstag/2006-09-02-ub-8198.jpg

Wanneer ik zie welke threads jij al geöpend hebt, dan zou ik eerder besluiten dat je van extreem-rechts bent. In één van je posts pleit je radicaal voor kapitalisme en imperialisme. Via Google kwam ik dan weer te weten dat de zogenaamde 'AntiDeutschen' de regering G. Bush onvoorwaardelijk steunen.

Je Threads:
-Neonazisme en Hezbollah
-Antizionisten tuigen Joden af in Belgrado
-Arabische fascisten dienen klacht in tegen de Staat Israël
-Indymedia tolereert antisemitisme
-Palestijnse terroristen uitgeschakeld
-De wreedheden van de Palestijnse terreurgroepen
-Breng de schurk Assad voor het internationaal gerechtshof in Den Haag
-De "Vrijheidsstrijders" van Al-Aqsa
-Opinie van Clark Kent over de Palestijnse verkiezingen
-Zionisme is geen racisme
-Israël pakt Hamas-nazi's hard aan
-Europa kiest weer duidelijk partij tegen Israel
-Waarom verzwijgt men angstvallig de nationaliteit van de daders van het -geweld in Antwerpen
-Marxist Chavez steunt antisemiet Ahmadinejad
-Ghanese voetbalbond biedt excuses aan voor Israëlische vlaggengezwaai
-Demo tegen Ahmadinejad in Frankfurt
-Eindelijk gerechtigheid: Islamnazi's veroordeeld
-Colombia kiest rechts-conservatief
-Mensenrechten in Venezuela: Wat de linkerzijde verzwijgt
-Nog een voorbeeld van hoe driest mensen te werk gaan
-Rode fascist De Cauter schrijft scheldopiniestuk tegen Ayaan Hirshi Ali
-Liga mensenrechten wil stappen ondernemen tegen BloodandHonour en Stormfront
-Anti-Amerikanisme is racistische jaloezie

Metternich
14 september 2006, 01:06
bemerk de antikapitalistische en antizionistische spandoeken..

Wees gerust de Duitse Antifa's zijn absoluut niet te vergelijken met de watjes in rode vuilzakken hier. Goed georganiseerd envoor niemand bang nemen deze laatste het op waar de democratie faalt.Het enige dat ze bij mijn weten nog niet doen is met hun fecaliën naar elkaar smijten :-D.

Antifa-Duitsland = kapitalisme, imperialisme. Echt, zielig gewoon. Dat zou betekenen dat ik linkser ben dan Antifa-Duitsland :twisted:

Sinistra
28 mei 2007, 03:47
Het enige dat ze bij mijn weten nog niet doen is met hun fecaliën naar elkaar smijten :-D.

Antifa-Duitsland = kapitalisme, imperialisme. Echt, zielig gewoon. Dat zou betekenen dat ik linkser ben dan Antifa-Duitsland :twisted:

Het is al langer geweten dat extreem-rechts en extreem-links elkaar ontmoeten als het om Amerikanen, Joden en kapitalistenhaat gaat.

Metternich
28 mei 2007, 04:01
Het is al langer geweten dat extreem-rechts en extreem-links elkaar ontmoeten als het om Amerikanen, Joden en kapitalistenhaat gaat.Nu ben ik ondertussen wel nieuwsgierig geworden.

Ben jij zelf een jood/jodin?
Heb jij joodse familie/kenissen/vrienden?
Is je sympathie voor de UDP & co ontstaan vanuit je IRA-haat?
Haat je het IRA omdat ze in het verleden de PLO hebben gesteund?
Is je Europahaat er vanwege de holocaust?
Hoe zou jij jezelf omschrijven qua identiteit en ideologie?
Vanwaar je ultra-zionistische sympathieën?

Sinistra
28 mei 2007, 04:32
Nu ben ik ondertussen wel nieuwsgierig geworden.
Ben jij zelf een jood/jodin?
Heb jij joodse familie/kenissen/vrienden?
Is je sympathie voor de UDP & co ontstaan vanuit je IRA-haat?
Haat je het IRA omdat ze in het verleden de PLO hebben gesteund?
Is je Europahaat er vanwege de holocaust?
Hoe zou jij jezelf omschrijven qua identiteit en ideologie?
Vanwaar je ultra-zionistische sympathieën?

1. Neen
2. Vriendinnen in Israel.Leren kennen via uitwisselingsprogramma.
3. Ik steun mijn geloofsgenoten overal ter wereld dus ook in de Britse
provincie Ulster. en idd Smash the IRA, een gewetenloze bende
moordenaars.
4.Omwille van hun haat en geweldpleging tegen de meerderheid van
protestantse inwoners die de provincie Ulster herbergt. En omdat het
daarnaast ook een bende is die de verwerpelijke communistische ideologie
uitdraagt.
5. Vooral omwille van de Europese steun aan allerlei obscure Arabische
staten en terreurgroepen in ruil voor olie. Lees het boek maar eens van
Bat Ye'or over Eurabie en je zal meteen merken wat ik bedoel.
6. Christelijk Protestants Centrum Rechts en sociaal.
7.Het land Israël is anders dan alle landen op aarde. Dat betekent niet, dat het het mooiste land op aarde is. Dat is het zeker niet. Het is wel een bijzonder land. Dat maakt de Bijbel ons ook duidelijk. De plaats die Israël temidden van de andere landen op aarde inneemt, is heel bijzonder, zo laat Ezech. 38:12 ons weten. Van het volk Israël staat daar, dat het op de navel der aarde woont. Je zou zeggen: de levensbron voor de gehele wereld ligt daar. Alle andere landen op aarde zijn in zekere zin gelegerd rond Israël.
Israël is inderdaad de levensbron voor de gehele wereld. Uit dit land en uit dit volk hebben wij de Bijbel ontvangen, dat is de geopenbaarde wil van de almachtige God. Uit dit land en uit dit volk hebben wij de Heiland der wereld leren kennen, de Here Jezus. In dit land en temidden van dit volk werd Hij geboren, heeft Hij geleefd, heeft Hij gepredikt en tekenen verricht, is Hij gestorven en begraven, is Hij opgestaan, is Hij ten hemel gevaren en hier ook komt Hij eenmaal terug. Alles wat wij hebben en wat wij zijn als gelovigen, is afkomstig uit dat kleine landje, dat op de navel van de aarde woont. Daarom is het voor mij een heilig land.

Max van Dietschland
28 mei 2007, 08:50
Israël is inderdaad de levensbron voor de gehele wereld. Uit dit land en uit dit volk hebben wij de Bijbel ontvangen, dat is de geopenbaarde wil van de almachtige God. Uit dit land en uit dit volk hebben wij de Heiland der wereld leren kennen, de Here Jezus. In dit land en temidden van dit volk werd Hij geboren, heeft Hij geleefd, heeft Hij gepredikt en tekenen verricht, is Hij gestorven en begraven, is Hij opgestaan, is Hij ten hemel gevaren en hier ook komt Hij eenmaal terug. Alles wat wij hebben en wat wij zijn als gelovigen, is afkomstig uit dat kleine landje, dat op de navel van de aarde woont. Daarom is het voor mij een heilig land.

De Heer Jezus zou beschaamd zijn wat er zich in het Heilige Land afspeelt. Zeker de joodse machthebbers hebben niets, maar dan ook niets van Hem geleerd. Integendeel, ze spuwen op de vreedzame nalatenschap van Heer.

Een volk 50 jaar lang bijna letterlijk opsluiten in hun eigen land, zwaar onderdrukken, moorden, huizen vernietigen, het Palestijnse volk soms bijna letterlijk laten verhongeren,...

Moest de Heer nu terugkeren, ik denk dat Zijn mening over het beleid van Israël wel duidelijk zou zijn, zonder dat Hij daarom terreuraanslagen zou steunen uiteraard.

Max van Dietschland
28 mei 2007, 08:55
Het is al langer geweten dat extreem-rechts en extreem-links elkaar ontmoeten als het om Amerikanen, Joden en kapitalistenhaat gaat.

Dit zou inderdaad moeten gebeuren. Rusland is met zijn nationaal-boljevisme hier mee begonnen. Onder het sterke leiderschap van Vladimir Poetin is de hamer en sikkel weer ingevoerd, maar ik zag gisteren ook de gestrekte rechteram in Moskou. :twisted:

Na de ambtstermijn van Poetin gaat Rusland zeer interessante tijden tegemoed. Radicaal conservatisme, gecombineerd met nationalisme zijn in volle opmars.

Raven
28 mei 2007, 09:38
Buh... die betogers zijn watjes.
Niet één joodse vlag verbrand waarschijnlijk... of poppen die een jood moeten voorstellen onthoofd.
Zondagnamiddag betogingske in vergelijking met arabische of perzische betogingen tegen joden.

Maar van die laatste hebben joden allicht echt schrik, en durven ze er niet veel over zeggen.

Lincoln
28 mei 2007, 11:47
Wanneer ik zie welke threads jij al geöpend hebt, dan zou ik eerder besluiten dat je van extreem-rechts bent. In één van je posts pleit je radicaal voor kapitalisme en imperialisme. Via Google kwam ik dan weer te weten dat de zogenaamde 'AntiDeutschen' de regering G. Bush onvoorwaardelijk steunen.

Je Threads:
-Neonazisme en Hezbollah
-Antizionisten tuigen Joden af in Belgrado
-Arabische fascisten dienen klacht in tegen de Staat Israël
-Indymedia tolereert antisemitisme
-Palestijnse terroristen uitgeschakeld
-De wreedheden van de Palestijnse terreurgroepen
-Breng de schurk Assad voor het internationaal gerechtshof in Den Haag
-De "Vrijheidsstrijders" van Al-Aqsa
-Opinie van Clark Kent over de Palestijnse verkiezingen
-Zionisme is geen racisme
-Israël pakt Hamas-nazi's hard aan
-Europa kiest weer duidelijk partij tegen Israel
-Waarom verzwijgt men angstvallig de nationaliteit van de daders van het -geweld in Antwerpen
-Marxist Chavez steunt antisemiet Ahmadinejad
-Ghanese voetbalbond biedt excuses aan voor Israëlische vlaggengezwaai
-Demo tegen Ahmadinejad in Frankfurt
-Eindelijk gerechtigheid: Islamnazi's veroordeeld
-Colombia kiest rechts-conservatief
-Mensenrechten in Venezuela: Wat de linkerzijde verzwijgt
-Nog een voorbeeld van hoe driest mensen te werk gaan
-Rode fascist De Cauter schrijft scheldopiniestuk tegen Ayaan Hirshi Ali
-Liga mensenrechten wil stappen ondernemen tegen BloodandHonour en Stormfront
-Anti-Amerikanisme is racistische jaloezieHiervoor zou ik een draad moeten openen in K&k, en euh bedankt voor de-goeie-tip/het idee ! :-D

bosstraat5
28 mei 2007, 11:51
audio discussie over Hitler en zionisme (http://www.jewishracism.com/Condit24May2007.mp3)

De 25-jarige jood *knip* in elkaar geslagen door tuig van het JDL (jewish defense league)

Gelieve niet te verwijzen naar revisionistische sites.

http://www.jewishracism.com/jremblem9.gif (http://www.jewishracism.com)

Sinistra
28 mei 2007, 12:15
audio discussie over Hitler en zionisme (http://www.jewishracism.com/Condit24May2007.mp3)

De 25-jarige jood *knip*[/URL] in elkaar geslagen door tuig van het JDL (jewish defense league)

Gelieve geen verwijzingen naar revisionistische sites te citeren.
[URL="http://www.jewishracism.com"]http://www.jewishracism.com/jremblem9.gif (http://www.erichufschmid.net/HoloHoax/DavidCole_Auschwitz.html)

Wat wil je nu bewijzen? Dat je onvervalste antisemiet bent. Geen nood, dat wisten we reeds.

bosstraat5
28 mei 2007, 12:19
Wat wil je nu bewijzen? Dat je onvervalste antisemiet bent. Geen nood, dat wisten we reeds.

ma ventje toch, volg die links eerst en luister, en lees, zonder vooroordelen

Sinistra
28 mei 2007, 12:26
ma ventje toch, volg die links eerst en luister, en lees, zonder vooroordelen

Eric Hufschmidt? Denk je nou echt dat ik dat obscuur typetje niet ken? Een holocaustontkenner in de stijl van Fred Leuchter en Ernst Zundel. Je weet toch dat het linken naar revisionistische sites verboden is op politics.be Ik zal dit in elk geval aan de moderatie melden.

An Arkos
28 mei 2007, 12:33
Antifa-Duitsland = kapitalisme, imperialisme. Echt, zielig gewoon. Dat zou betekenen dat ik linkser ben dan Antifa-Duitsland :twisted:

Bullshit, antifa komt op straat tegen neonazis, als ze nu toevallig op straat komen tegen imperialisme, dan zal antifa daar nog altijd staan, de geschiedenis leert ons dat je fascisten gewoon geen kans mag geven.

En over dat 'te laf zijn om gezicht te laten zien', persoonlijk zou ik ook niet herkenbaar willen zijn op een anti-nazi betoging, nazis zijn namelijk over het algemeen gewelddadig en geschift.

bosstraat5
28 mei 2007, 13:00
Eric Hufschmidt? Denk je nou echt dat ik dat obscuur typetje niet ken? Een holocaustontkenner in de stijl van Fred Leuchter en Ernst Zundel. Je weet toch dat het linken naar revisionistische sites verboden is op politics.be Ik zal dit in elk geval aan de moderatie melden.

Ik had het over *knip* op google

Gelieve geen verwijzingen naar revisionistische/negationistsiche documentaires te plaatsen.

Lof der Zotheid
28 mei 2007, 13:32
Israël is inderdaad de levensbron voor de gehele wereld. Uit dit land en uit dit volk hebben wij de Bijbel ontvangen, dat is de geopenbaarde wil van de almachtige God. Uit dit land en uit dit volk hebben wij de Heiland der wereld leren kennen, de Here Jezus. In dit land en temidden van dit volk werd Hij geboren, heeft Hij geleefd, heeft Hij gepredikt en tekenen verricht, is Hij gestorven en begraven, is Hij opgestaan, is Hij ten hemel gevaren en hier ook komt Hij eenmaal terug. Alles wat wij hebben en wat wij zijn als gelovigen, is afkomstig uit dat kleine landje, dat op de navel van de aarde woont. Daarom is het voor mij een heilig land.

De Heer Jezus zou beschaamd zijn wat er zich in het Heilige Land afspeelt. Zeker de joodse machthebbers hebben niets, maar dan ook niets van Hem geleerd. Integendeel, ze spuwen op de vreedzame nalatenschap van Heer.

Een volk 50 jaar lang bijna letterlijk opsluiten in hun eigen land, zwaar onderdrukken, moorden, huizen vernietigen, het Palestijnse volk soms bijna letterlijk laten verhongeren,...

Moest de Heer nu terugkeren, ik denk dat Zijn mening over het beleid van Israël wel duidelijk zou zijn, zonder dat Hij daarom terreuraanslagen zou steunen uiteraard.

Ziehier de tegenstellingen tussen Katholieken en Protestanten...

Preuße
28 mei 2007, 16:28
"Sinistra" is een *knip*, die komt hier alleen om te provoceren en te beledigen. Het is absoluut niet serieus te nemen.

Gelieve niet te schelden.

bosstraat5
28 mei 2007, 19:43
5 onafhankelijke woorden

google
video
david
cole
holocaust

sticks and stones may break my bones, but words cause permanent damage

john bell hood
30 mei 2007, 16:56
De NPD ZIJN GOEDE MENSEN MAAR SOMMIGE VAN HUN STANDPUNTEN OVER BUITENLANDSE POLITIEK Zijn een beetje verward geworden.Teveel beïnvloed door rancunes uit het verleden.

john bell hood
30 mei 2007, 17:30
De Heer Jezus zou beschaamd zijn wat er zich in het Heilige Land afspeelt. Zeker de joodse machthebbers hebben niets, maar dan ook niets van Hem geleerd. Integendeel, ze spuwen op de vreedzame nalatenschap van Heer.

Een volk 50 jaar lang bijna letterlijk opsluiten in hun eigen land, zwaar onderdrukken, moorden, huizen vernietigen, het Palestijnse volk soms bijna letterlijk laten verhongeren,...

Moest de Heer nu terugkeren, ik denk dat Zijn mening over het beleid van Israël wel duidelijk zou zijn, zonder dat Hij daarom terreuraanslagen zou steunen uiteraard.
Ze zouden hem opnieuw laten kruisigen waarover ik natuurlijk andes denk als gij.

john bell hood
30 mei 2007, 17:32
Dit zou inderdaad moeten gebeuren. Rusland is met zijn nationaal-boljevisme hier mee begonnen. Onder het sterke leiderschap van Vladimir Poetin is de hamer en sikkel weer ingevoerd, maar ik zag gisteren ook de gestrekte rechteram in Moskou. :twisted:

Na de ambtstermijn van Poetin gaat Rusland zeer interessante tijden tegemoed. Radicaal conservatisme, gecombineerd met nationalisme zijn in volle opmars.
Als buitenstander kunnen wij helaas niet positief meer denken over poetin gezien zijn houding in de buitenlandse politiek.Die hamer en sikkel zou hij moten afzweren.Met uiterstlinks doe ik geen zaken.

Sinistra
4 juni 2007, 09:05
De NPD ZIJN GOEDE MENSEN MAAR SOMMIGE VAN HUN STANDPUNTEN OVER BUITENLANDSE POLITIEK Zijn een beetje verward geworden.Teveel beïnvloed door rancunes uit het verleden.

De NPD zijn een bende gevaarlijke derde rijk nostalgiekers met een ongeloofelijke haat tegen immigranten, Amerikanen en Joden. Als ze die drie groepen maar in een negatief daglicht kunnen stellen hebben ze hun dag weer gehad.