PDA

View Full Version : Exclusieve poll


Bruno*
26 september 2003, 21:01
Nu je hier bent: is je stemkeuze veranderd na 18/05?

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

stomme 150 tekens (of 200 :evil: )

Patriot!
26 september 2003, 21:13
Vorige keer, met de verkiezingen van achttien mei tweeduizend en drie heb ik op de Belgische Unie - Union Belge gestemd, deze keer met de verkiezingen van dertien juni tweeduizend en vier zal ik opnieuw op de Belgische Unie Union Belge (BUB) stemmen... (oef, 150 :roll: )

Pelgrim
27 september 2003, 10:17
Vorige keer heb ik geloof ik op Nva en op Lsp gestemd. Maar toen moesten we wel voor twee verschillende zaken stemmen (kamer en senaat). Als ik nu een keuze moet maken, zal het waarschijnlijk opnieuw een van die twee zijn.

William
27 september 2003, 11:14
Vorige keer was het Vlaams Blok en nu stem ik zeker en vast terug op het Vlaams Blok!
Waarom? Omdat het Vlaams Blok de enige partij is die naar de noden van de Vlamingen luisterd. En héél Vlaanderen begint dit nu te ontdekken dat het Vlaams Blok de enige alternatief is tegen de onbewame en ondeskundige paarse regering. Zij maken Vlaanderen belachelijk op wereldschaal. En op de koop toe liggen ze plat op hun buik voor de egoïstische waalse partijen die maar moeten knipperen met hun vinger en ze buigen onmiddelijk.
En de beste manier om deze wantoestanden tegen te gaan is stemmen op het VLAAMS BLOK. Want enkel deze partij zal ons naar een zorgeloze, veilig en vrij Vlaanderen leiden met bekwame mensen aan het hoofd die ons vertrouwen niet schenden!!

Patriot!
27 september 2003, 11:48
Vorige keer was het Vlaams Blok en nu stem ik zeker en vast terug op het Vlaams Blok!
Waarom? Omdat het Vlaams Blok de enige partij is die naar de noden van de Vlamingen luisterd. En héél Vlaanderen begint dit nu te ontdekken dat het Vlaams Blok de enige alternatief is tegen de onbewame en ondeskundige paarse regering. Zij maken Vlaanderen belachelijk op wereldschaal. En op de koop toe liggen ze plat op hun buik voor de egoïstische waalse partijen die maar moeten knipperen met hun vinger en ze buigen onmiddelijk.
En de beste manier om deze wantoestanden tegen te gaan is stemmen op het VLAAMS BLOK. Want enkel deze partij zal ons naar een zorgeloze, veilig en vrij Vlaanderen leiden met bekwame mensen aan het hoofd die ons vertrouwen niet schenden!!

Waarom denkt ge dat?! . :roll:

Vlaamse Leeuw
27 september 2003, 11:52
Bij de vorige verkiezingen - 18 mei dus - stemde ik op de N-VA en voor de Vlaamse verkiezingen - en de Europese - ook de N-VA. Geen twijfel mogelijk hierover.

zorroaster
27 september 2003, 12:24
Vorige keer mocht ik nog niet stemmen, maar deze keer zal ik met des te meer overtuiging N-VA stemmen!

Omdat alle aanvaardbare alternatieven zichzelf hopeloos belachelijk gemaakt hebben in de regering (VLD, SP.A) of nog steeds hopeloos op zoek zijn naar zichzelf (CD&V).

ferro
27 september 2003, 15:20
Vermits het VNV en de NSVAP niet opkomen, zal ik ,met lichte tegenzin, stemmen voor het blokske.

en nu nog een beetje typen om aan 150 tekens te komen......... :roll:

H. Guderian
27 september 2003, 17:10
Ik stem Vlaams Blok, bij gebrek aan radicaler.

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Trol
27 september 2003, 17:18
Ik stem Vlaams Blok, bij gebrek aan radicaler.

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


mag gij al wel stemmen? :wink:

Wat is er goed aan radicaal? Nooit gehoort van de gulden middenweg? Nooit geleerd dat er buiten zwart en wit er nog grijs is? (jaja ook andere kleuren :roll: )
Nee.. IKKE IKKE IKKE en de rest kan STIKKE (ik neem dat zelfs letterlijk :evil: )

ach..

PAJOT
27 september 2003, 20:53
Wat is er goed aan radicaal? Nooit gehoort van de gulden middenweg? Nooit geleerd dat er buiten zwart en wit er nog grijs is? (jaja ook andere kleuren :roll: )
Nee.. IKKE IKKE IKKE en de rest kan STIKKE (ik neem dat zelfs letterlijk :evil: )

ach..

Alleen oorspronkelijke ideeën leiden tot volledigheid in de besluitvorming en efficiëntie in de uitvoering. Het propageren van de middenweg is al even verwerpelijk als de middenweg zelf!

Ik stem weer voor het Vlaams Blok.

numarx
27 september 2003, 23:16
Dat jullie allemaal bij jullie keuze blijven had ik al verwacht. Ik zou eigenlijk liever een reactie lezen van de mensen die wél veranderd zijn. Van welke partij naar welke andere en waarom?

Henry
28 september 2003, 11:34
Leve de N-VA!

Het Vlaams Blok is een klotepartij en een kakpartij.
Er zit daar één intelligente mens, zijnde Gerolf Annemans.

Als je de rest bekijkt, zijn het dwaze arbeidertjes en huismoedertjes zonder enige vorm van verstand. Het interview met enkele parlementairen in Het Nieuwsblad bevestigt dat.

Vooral werklozen en minder ontwikkelden stemmen voor het Blok, precies de groep die het Blok als eerste (sorry tweede) zou uitroeien (want het zijn allemaal profiteurs).

Beste Blokkers, leg mij eens uit hoe je deze twee standpunten van het Blok kan verklaren:
- de allochtonen zijn luieriken die profiteren van de sociale zekerheid.
- een werkgever die een allochtoon in dienst neemt, moet gestraft worden.


Dus: Allochtonen zijn luiaards die profiteren van het systeem, en als ze willen werken, zorgen we ervoor dat ze niet kunnen.

Begrijpe wie kan.


Daarom: leve het intelligente Vlaams-nationalisme, leve de N-VA!

Bruno*
28 september 2003, 11:58
Leve de N-VA!
Het Vlaams Blok is een klotepartij en een kakpartij.
Er zit daar één intelligente mens, zijnde Gerolf Annemans.


Ik zou maar niet teveel op het VB afgeven, als ik van u was. Ze zijn de enige separatistische partij die wegen op de politiek.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Quicky
28 september 2003, 12:54
Ik stem terug op het Vlaams Blok, de partij die opkomt voor mijn mening en voor de mening van vele andere Vlamingen, het Blok gaat weer maar eens een verkiezingsoverwinning tegemoet.

Thomas Hx
28 september 2003, 18:20
Vorige keer heb ik geloof ik op Nva en op Lsp gestemd. Maar toen moesten we wel voor twee verschillende zaken stemmen (kamer en senaat). Als ik nu een keuze moet maken, zal het waarschijnlijk opnieuw een van die twee zijn.

Nva -> rechts
LSP -> extreem-links

niet echt logisch hé

Dimitri
28 september 2003, 18:23
Nva -> rechts
LSP -> extreem-links

niet echt logisch hé
"Pelgrim, zul je dat nooit meer doen?" :lol:

Het is misschien wel logisch als je een (extreem)linkse flamingant bent.

Thomas Hx
28 september 2003, 18:43
Nva -> rechts
LSP -> extreem-links

niet echt logisch hé
"Pelgrim, zul je dat nooit meer doen?" :lol:

Het is misschien wel logisch als je een (extreem)linkse flamingant bent.

Wat jij logisch noemt hé :D

SPIRITTTTT :D :D :D :wink:

Pelgrim
29 september 2003, 11:07
Thomas, geef mij eens een links radicale flamingante partij, en dan moet ik mij niets meer van dat dillema aantrekken.

Nva is een rechtse burgerlijke partij, dat weet ik best. Normaal zou ik daar helemaal niet op gestemd hebben, maar het was kiezen tussen burgerlijk rechts vlaams en extreem rechts vlaams. Tja... dan kies ik het minst rechtse he.

En de lsp heb ik gekozen omdat de tot dan toe meest evidente links radicale partij van België, de pvda, iets te veel op mijn zenuwen begon te werken met hun stalin idolatrie en hun ael kuren.

Wat spirit betreft: ik ken hun programma niet echt, en zij zijn bovendien nog een kartel aangegaan met de Stevaert Partij Anders. Tja...

ferro
29 september 2003, 14:17
Het valt op dat de Blok-stemmers zeer trouw zijn aan hun partij, het zijn dus allerminst proteststemmers zoals kwatongen beweren.

Men zou kunnen zeggen: hun eer is trouw !!!

Kempen
29 september 2003, 15:19
Ik heb vorige keer voor de eerste keer een stem weggegooid wegens die kl*te kiesdrempel. :evil: :evil: :twisted: :twisted:

Ik had toen gezworen, sorry NVA, dat ik vanaf nu alleen maar Blok zou stemmen. Maar aangezien er geen kiesdrempel is bij het Vlaams parlement zou ik het nog eens kunnen doen ? Maar het zal er ene moeten zijn van de NVA die GEEN ENKEL VOORBEHOUD MAAKT om samen te werken met het VB. Als er geen ene persoon is bij de NVA die dat klaar en duideijk voor de verkiezingen zegt dan kunnen ze mjin stem niet krijgen.

Omgekeerd weet ik dat er veel mensen van het VB niet liever willen dan een samenwerking met de NVA op bepaalde punten. Dat zal dus mijn criterium zijn om te zien of de NVA nogmaals op een stem van mij kan rekenen.

Partijen die dus voorbehoud maken tov andere Vlaamsgezinde partijen om er mee samen te werken krijgen mijn stem dus niet.

Vlaanderen eerst..... en onafhankelijk

Thomas Hx
29 september 2003, 18:50
Thomas, geef mij eens een links radicale flamingante partij, en dan moet ik mij niets meer van dat dillema aantrekken.

.

Och, de partij die mijn gedachtegoed bestaat ook niet :wink:

Vlaanderen Boven
29 september 2003, 19:07
Nva -> rechts
LSP -> extreem-links

niet echt logisch hé
"Pelgrim, zul je dat nooit meer doen?" :lol:

Het is misschien wel logisch als je een (extreem)linkse flamingant bent.

Wat jij logisch noemt hé :D

SPIRITTTTT :D :D :D :wink:
Spirit vlaams-nationalistisch? Haha, grapjurk!

Thomas Hx
1 oktober 2003, 12:19
Nva -> rechts
LSP -> extreem-links

niet echt logisch hé
"Pelgrim, zul je dat nooit meer doen?" :lol:

Het is misschien wel logisch als je een (extreem)linkse flamingant bent.

Wat jij logisch noemt hé :D

SPIRITTTTT :D :D :D :wink:
Spirit vlaams-nationalistisch? Haha, grapjurk!

Blij dat we hetzelfde denken.