PDA

View Full Version : Radicale lijst in Antwerpen


groen rechts
17 september 2006, 16:58
http://groenrechts.homestead.com/verkiezingen.html

Boadicea
18 september 2006, 16:25
Leuke cartoon. Enkel als je de filosofie erachter probeert uit te leggen aan politiek correcten, verklaren ze je gek.

GaRnaaLBeeR
18 september 2006, 18:06
Die wolf vent verkoopt trouwens ook ijsjes als job, echt waar ik meen het.
niet direct iets schokerend of iets om mee te argumenteren maar toch de cobinatie radicaal rechtse leider en ijskoman :-P
Ik ken ook iemand die slachtofer werd van een van de versier trukken van ons wolfke.
(zonder resultaat trouwens:roll: )

Heftruck
18 september 2006, 18:39
Is dat niet die homofobe partij van gebanned lid Wolfgang Meister?

bartje
18 september 2006, 18:56
Is dat niet die homofobe partij van gebanned lid Wolfgang Meister?

JA en nog veel meer dan een homofobe partij een echte menshatende partij met standpunten om van te walgen.

de limburgse leeuw
18 september 2006, 21:18
http://groenrechts.homestead.com/verkiezingen.html

'Wij zijn voorstanderds van...'

Leibstandarte Adolf Hitler ? ;-)

Lodi
19 september 2006, 06:54
JA en nog veel meer dan een homofobe partij een echte menshatende partij met standpunten om van te walgen.Dan zijn we niet alleen om gehaat te worden.

Ploertendoder
19 september 2006, 06:59
http://groenrechts.homestead.com/verkiezingen.html

Zijt gij Wolf Kussé? En hoe valt dat mee op de campus, de medestudenten, de profs?

Hoe reageren die?

Olivier Bronselaer
19 september 2006, 11:49
JA en nog veel meer dan een homofobe partij een echte menshatende partij met standpunten om van te walgen.

er iets niets onmenselijk aan het haten van onmenselijke drugdealers, criminelen, moordenaars, homo's, pedofielen etc...

bartje
19 september 2006, 11:54
er iets niets onmenselijk aan het haten van onmenselijke drugdealers, criminelen, moordenaars, homo's, pedofielen etc...

Waarom onmenselijke drugdealers, criminelen, moordenaars, pedo's in één adem vernoemen met homo's.
Wat hebben die groep met homo's te maken?

Och ja, je partijtje heeft amper 3 mensen op zijn lijst gekregen op een totaal van 55 zetels... niet echt succesvol zou ik zeggen.

Fozzie
19 september 2006, 12:13
er iets niets onmenselijk aan het haten van onmenselijke drugdealers, criminelen, moordenaars, homo's, pedofielen etc...

er is niet onmenselijk aan het haten van onmenselijke drugsdealers, criminele, moordenaars, PROTEST-leden, pedofielen, etc...

Bij mijn weten berokkenen homoseksuele relaties tussen 2 volwassen personen die daar zelf voor kiezen geen schade en zijn dus niet misdadig of zelfs moreel verwerpelijk. Uitingen van haat, drugshandel, moordenaars en kindermisbruik berokkenen wel schade aan de samenleving en zijn dus wel moreel verwerpelijk...

Fozzie
19 september 2006, 12:14
Dan zijn we niet alleen om gehaat te worden.

Voila, nu moet het VB niet meer klagen over het Cordon Sanitair, het heeft nu eindelijk een vriendje om mee te spelen.

groen rechts
19 september 2006, 12:24
Zijt gij Wolf Kussé? En hoe valt dat mee op de campus, de medestudenten, de profs?

Hoe reageren die?


wel, de laatste medestudent die me erover aansprak zei dat ik op zijn stem kon rekenen ;)
wat de proffen betreft: ik heb de indruk dat men zich niet moeit met de politieke activiteit van studenten , heeft u andere ervaringen?

groen rechts
19 september 2006, 12:26
Waarom onmenselijke drugdealers, criminelen, moordenaars, pedo's in één adem vernoemen met homo's.
Wat hebben die groep met homo's te maken?

Och ja, je partijtje heeft amper 3 mensen op zijn lijst gekregen op een totaal van 55 zetels... niet echt succesvol zou ik zeggen.

en dan? :roll:

bartje
19 september 2006, 12:37
en dan? :roll:

Dat dit niet echt succesvol te noemen is toch hé en gelukkig maar

Graag antwoord op mijn vraag

Waarom onmenselijke drugdealers, criminelen, moordenaars, pedo's in één adem vernoemen met homo's.
Wat hebben die groep met homo's te maken?

Anna List
19 september 2006, 12:44
er iets niets onmenselijk aan het haten van onmenselijke drugdealers, criminelen, moordenaars, homo's, pedofielen etc...

dit lijkt mij een wetsovertreding.

Anna List
19 september 2006, 12:45
Voila, nu moet het VB niet meer klagen over het Cordon Sanitair, het heeft nu eindelijk een vriendje om mee te spelen.


dan nog liever oppositie.

Raven
19 september 2006, 12:47
Dat dit niet echt succesvol te noemen is toch hé en gelukkig maar

Graag antwoord op mijn vraag

Waarom onmenselijke drugdealers, criminelen, moordenaars, pedo's in één adem vernoemen met homo's.
Wat hebben die groep met homo's te maken?

drugdealers, criminelen, moordenaars, pedo's & homo's...

volgens mij hoort "criminelen" niet in dat lijstje... De 4 andere zijn concrete verderfelijkheden... criminelen daarentegen is abstract.

Anna List
19 september 2006, 12:50
drugdealers, criminelen, moordenaars, pedo's & homo's...

volgens mij hoort "criminelen" niet in dat lijstje... De 4 andere zijn concrete verderfelijkheden... criminelen daarentegen is abstract.

lol , ben jij één van die drie op die lijst Raven ? ;-)

bartje
19 september 2006, 12:50
drugdealers, criminelen, moordenaars, pedo's & homo's...

volgens mij hoort "criminelen" niet in dat lijstje... De 4 andere zijn concrete verderfelijkheden... criminelen daarentegen is abstract.

Wat hebben drugdealers, moordenaars en pedo's dan met homo's te maken?

groen rechts
19 september 2006, 12:56
Dat dit niet echt succesvol te noemen is toch hé en gelukkig maar

Graag antwoord op mijn vraag

Waarom onmenselijke drugdealers, criminelen, moordenaars, pedo's in één adem vernoemen met homo's.
Wat hebben die groep met homo's te maken?

als men de eerste keer een list vormt lijkt 55 kandidaten zoeken mij weinig noodzakelijk..

wat uw andere opmerking aangaat, ik noem dat allegaartje niet in 1 adem, leest u even hogerop...

ik ben de mening toergedaan dat de holebi-gemeenschap zich gerust wat minder opzichtichtig mag profileren

groen rechts
19 september 2006, 12:59
Die wolf vent verkoopt trouwens ook ijsjes als job, echt waar ik meen het.
niet direct iets schokerend of iets om mee te argumenteren maar toch de cobinatie radicaal rechtse leider en ijskoman :-P
Ik ken ook iemand die slachtofer werd van een van de versier trukken van ons wolfke.
(zonder resultaat trouwens:roll: )


ik geloof niet dat "ijskoman" een raar beroep is?altijd fijn als je kan lachen met mensen die wel moeten werkenvoor hun geld....
overigens, wat ik doe als vakantiejob zijn uw zakens niet...

over het tweede deelvan uw "hoogt interessante" mededeling :
ik heb al meer dan twee jaar een vaste relatie...8O

Fozzie
19 september 2006, 12:59
drugdealers, criminelen, moordenaars, pedo's & homo's...

volgens mij hoort "criminelen" niet in dat lijstje... De 4 andere zijn concrete verderfelijkheden... criminelen daarentegen is abstract.

Mensen die drugs dealen, moorden of kinderen misbruiken brengen andere mensen en de samenleving bewust schade toe, wat inderdaad verderfelijk is.
Ik kan met de beste wil van de wereld het verderfelijke in zien van 2 volwassen mensen die met wederzijdse toestemming een relatie beginnen gebaseerd op liefde, trouw en wederzijdse bijstand.

Wie liefde verderfelijk noemt is zelf verderfelijk...

Fozzie
19 september 2006, 13:08
wat uw andere opmerking aangaat, ik noem dat allegaartje niet in 1 adem, leest u even hogerop...

ik ben de mening toergedaan dat de holebi-gemeenschap zich gerust wat minder opzichtichtig mag profileren

Maar jullie partijvoorzitter wel: "er iets niets onmenselijk aan het haten van onmenselijke drugdealers, criminelen, moordenaars, homo's, pedofielen etc...". Ik mag dus veronderstellen dat je het niet met je partijvoorzitter eens bent...

U mag die mening uiten, net zoals ook holebi's hun mening mogen uiten en op mogen komen voor hun rechten (en begin niet over de Gay Pride, want iedereen die de stoet werkelijk gezien heeft, weet dat van de 25.000 slecht een paar honderd opzichtig gekleed gingen, pakweg 24.500 dus niet... als je je natuurlijk baseert op de sensationele beelden van bepaalde zenders - die vooral de opzichtigen tonen, niet de "gewoner gekleden" - die om commerciële redens een vertekend beeld uit zenden, i.p.v. op de werkelijkheid, dan getuigt dat niet echt van wijsheid en nuanceringsvermogen)...

ilfalco
19 september 2006, 13:34
Ik ziet niet in waarom men moet lachen met iemand die ijscreme verkoopt...

Ik denk dat er al genoeg over de inhoud te discusieren valt.

de limburgse leeuw
19 september 2006, 13:43
Ik ziet niet in waarom men moet lachen met iemand die ijscreme verkoopt...

Ik denk dat er al genoeg over de inhoud te discusieren valt.

Vraagje : wat vindt U als Vlaams Belanger eigenlijk van Groen Rechts als beweging ?
Waarom komen ze niet gewoon op bij het VB ?

groen rechts
19 september 2006, 14:27
Maar jullie partijvoorzitter wel: "er iets niets onmenselijk aan het haten van onmenselijke drugdealers, criminelen, moordenaars, homo's, pedofielen etc...". Ik mag dus veronderstellen dat je het niet met je partijvoorzitter eens bent...

U mag die mening uiten, net zoals ook holebi's hun mening mogen uiten en op mogen komen voor hun rechten (en begin niet over de Gay Pride, want iedereen die de stoet werkelijk gezien heeft, weet dat van de 25.000 slecht een paar honderd opzichtig gekleed gingen, pakweg 24.500 dus niet... als je je natuurlijk baseert op de sensationele beelden van bepaalde zenders - die vooral de opzichtigen tonen, niet de "gewoner gekleden" - die om commerciële redens een vertekend beeld uit zenden, i.p.v. op de werkelijkheid, dan getuigt dat niet echt van wijsheid en nuanceringsvermogen)...




wat iemand in privé uitvreet gaat mij gelukkig niet aan, ik heb wél iets tegen gesubsidieerde homo-verenigingen die zich als een drukkingsgroep gedragen, en ik erger me an de grote hoeveelheid gaybars, alsook aan het feit dat kinderen op school geconfronteerd worden met allerlei sexuele afwijkingen , nog voor ze weten waar het over gaat...

solidarnosc
19 september 2006, 14:32
wat iemand in privé uitvreet gaat mij gelukkig niet aan, ik heb wél iets tegen gesubsidieerde homo-verenigingen die zich als een drukkingsgroep gedragen, en ik erger me an de grote hoeveelheid gaybars, alsook aan het feit dat kinderen op school geconfronteerd worden met allerlei sexuele afwijkingen , nog voor ze weten waar het over gaat...

U bent tegen katholiek onderwijs? ;-)

GaRnaaLBeeR
19 september 2006, 15:58
ik geloof niet dat "ijskoman" een raar beroep is?altijd fijn als je kan lachen met mensen die wel moeten werkenvoor hun geld....
overigens, wat ik doe als vakantiejob zijn uw zakens niet...

over het tweede deelvan uw "hoogt interessante" mededeling :
ik heb al meer dan twee jaar een vaste relatie...8O

Ik ben zelf museum wachter geweest
Wouw u hiermee niet belachelijk maken ofzo
maar geef toe dat ijskoman een grappige job is

bartje
19 september 2006, 16:08
wat iemand in privé uitvreet gaat mij gelukkig niet aan, ik heb wél iets tegen gesubsidieerde homo-verenigingen die zich als een drukkingsgroep gedragen, en ik erger me an de grote hoeveelheid gaybars, alsook aan het feit dat kinderen op school geconfronteerd worden met allerlei sexuele afwijkingen , nog voor ze weten waar het over gaat...

Homoverenigingen waar héél wat jongeren terechtkunnen als ze twijfelen omtrent hun seksuele geaardheid, een geluk dat deze er zijn en doen inzien dat homo/lesbisch/bi de doodnormaalste zaak van de wereld is.
Aan de gaybars, tja als je je er aan ergert; kijk er niet naar om ga er niet naar binnen en weeral een probleem opgelost, ik zie niet in wat er daar verkeerd aan is.

met welke seksuele afwijkingen worden kinderen op school geconfronteerd??

Fieseler
19 september 2006, 16:18
liefde, trouw en wederzijdse bijstand.




Daar nog wa bloed en eer bij en we hebben weer een neonazitische splintergroep...8O

GaRnaaLBeeR
19 september 2006, 16:37
over het tweede deelvan uw "hoogt interessante" mededeling :
ik heb al meer dan twee jaar een vaste relatie...8O

U zal zelf wel beter weten over u eigen relatie
lang geleden dat ik dit heb gehoord.
mischien iemand van voor die 2 jaar mischien.
Mischien een domme fout van mij.
wat maakt het ijgenlijk uit.

Wat ik ijgenlijk wil weten is wat u standpunten zijn over sociaale zekerhijd privatiseringen loonmatigingen enzovoort.

Raven
19 september 2006, 17:41
Daar nog wa bloed en eer bij en we hebben weer een neonazitische splintergroep...8O

bloed & aal bedoel je

ERLICH
19 september 2006, 17:57
Dan zijn we niet alleen om gehaat te worden. Moet weten, van het moment dat de fantasten nog maar denken iets rechts te ruiken worden ze al een dolle horde, begint de fantasie te werken, wordt Hitler boven gehaald, worden de boeken met scheldwoorden opengeslagen enz. Wat er wel aan opvalt is, dat bepaalde bewegingen die maar staan te roepen dat ze gediscrimineert worden zoals bv.: de holebi beweging zich dan wel graag mengen in zulks en mee roepen om andere de rechten die ze zelf vragen te ontzeggen. Of zijn deze laatste zo gevleit van die paar politci die mee opkop lopen in hun manifestaties, zouden deze dat echt doen uit interesse voor de holebi beweging, of eerder om hun smoel nog eens op tv te kunnen krijgen kwestie media belangstelling is mooi meegenomen speelt al geen rol waar ik moet voorlopen.

ERLICH
19 september 2006, 18:24
Daar nog wa bloed en eer bij en we hebben weer een neonazitische splintergroep...8O Daar nog wat fantasten en idioten bij en ge hebt de zoveelste linkse gr(s)oep, ook een goei hé!:-D

ERLICH
19 september 2006, 18:32
'Wij zijn voorstanderds van...'

Leibstandarte Adolf Hitler ? ;-) Nu hoor ik u klappen zie, dat waren mannen hé, nogal wat anders dan die horde verkrachtende mongolen met hun zuipende russische kameraden. Eindelijk na zoveel jaren het licht gezien, proficiat.

Fozzie
19 september 2006, 19:13
Wat er wel aan opvalt is, dat bepaalde bewegingen die maar staan te roepen dat ze gediscrimineert worden zoals bv.: de holebi beweging zich dan wel graag mengen in zulks en mee roepen om andere de rechten die ze zelf vragen te ontzeggen.

Voordat je zo'n beschuldiging uit wil ik graag van u de passages uit het eisenplatform van de Holebifedeatie krijgen waarin wordt geëist dat het verboden wordt:
* dat hetero's kunnen huwen
* dat hetero's hun wederzijdse affectie in het openbaar tonen (vb.: hand in hand lopen)
* dat hetero's kinderen op voeden
* dat hetero's kinderen mogen adopteren
* dat initiatieven die hetero-jongeren met zelfmoordneigingen subsidies krijgen
* dat er in het onderwijs wordt gesproken over heteroseksuele relaties

U kan dit niet, want ik heb het eisenplatform mee goed gekeurd op de Algemene Vergadering van de Holebifederatie en daar stonden geen dergelijke passages in. Kortweg: u liegt!

ERLICH
19 september 2006, 19:33
Voordat je zo'n beschuldiging uit wil ik graag van u de passages uit het eisenplatform van de Holebifedeatie krijgen waarin wordt geëist dat het verboden wordt:
* dat hetero's kunnen huwen
* dat hetero's hun wederzijdse affectie in het openbaar tonen (vb.: hand in hand lopen)
* dat hetero's kinderen op voeden
* dat hetero's kinderen mogen adopteren
* dat initiatieven die hetero-jongeren met zelfmoordneigingen subsidies krijgen
* dat er in het onderwijs wordt gesproken over heteroseksuele relaties

U kan dit niet, want ik heb het eisenplatform mee goed gekeurd op de Algemene Vergadering van de Holebifederatie en daar stonden geen dergelijke passages in. Kortweg: u liegt!

En u kunt prachtig ontwijken. Zij roepen mee om politiek andersdenkende een verbod te laten opleggen, waarom, omdat deze voor hun niet bruikbaar zijn. Omdat deze hun eisen voor adoptie en wat nog niet kunnen of willen steunen uit een moreel bezwaar. Nu komt u leuteren hetero's hebben dit, hetero's hebben dat. Dat de schepping nu éénmaal bestaat uit vrouwen en mannen en niet uit mannen en mannen, vrouwen en vrouwen zal voor u mischien een grote ontgoocheling zijn maar zal de meerderheid van de wereldbevolking toch niet van wakker liggen, integendeel. Uw mama en papa zullen dat ook wel geweldig gevonden hebben toen ze aan het produceren zijn geslagen. Zoniet en waren ze van uw strekking geweest, waart gij nu mischien geadopteerd.

Fozzie
19 september 2006, 19:40
wat iemand in privé uitvreet gaat mij gelukkig niet aan, ik heb wél iets tegen gesubsidieerde homo-verenigingen die zich als een drukkingsgroep gedragen, en ik erger me an de grote hoeveelheid gaybars, alsook aan het feit dat kinderen op school geconfronteerd worden met allerlei sexuele afwijkingen , nog voor ze weten waar het over gaat...

1) Groot gelijk, daar heeft niemand zaken mee. Wat heterovrienden met hun vriendin uit voeren in bed gaat mij niet aan, en ik vermoed dat ik hun seksuele handelingen niet echt aantrekkelijk ga vinden. Maar als ik die vrienden met hun partner tegen kom op straat, dan ben ik tegen beide vriendelijk, en ik verwacht van hen ook hetzelfde respect tegenover mij en mijn partner. Ik ga nooit hetero's uit schelden omdat ze een andere relationele voorkeur hebben dan ik, het omgekeerde gebeurt wel regelmatig.

2) Het is door de Prof. J. Vincke van de UGent wetenschappelijk bewezen dat holebi-jongeren veel meer zelfmoordgedachten hebben (en zelfmoordpogingen ondernemen) dan hetero-jongeren (bij de jongens is dat 2 x zoveel, bij meisjes 5 x zoveel), omwille van het zichzelf niet kunnen aanvaarden of het niet aanvaard worden door hun homofobe omgeving. Die holebi-verenigingen zijn volgens datzelfde onderzoek de beste manier om die zelfmoorden tegen te gaan. Bent u - met deze informatie - nog steeds tegen (overheidssteun aan) holebiverenigingen?
Zolang holebi's niet dezelfde rechten en kansen als hetero's krijgen is het evident dat ze daar tegen protesteren, net zoals vrouwenverenigingen op komen voor de belangen van vrouwen, de Gezinsbond op komt voor de belangen van het gezin, de Federatie van Vlaamse DovenOrganisaties op komt voor de belangen en het welzijn van Doven, de Braille-liga voor de belangen van blinden, enz... Al die organisaties krijgen overheidssteun. Als je alle verenigingen die op komen voor het belang van haar leden wil verbieden, dan zal je heel wat verenigingen moeten verbieden...

3) U ergert zich aan de grote hoeveelheid gaybars? Dan kan ik Bart enkel maar gelijk geven: ga er dan niet heen. Ik hou ook niet van hard rock, dus ga ik niet naar hardrock-café's, maar het is niet omdat ik er zelf niet van hou dat ik liefhebbers van hard rock hun plezier niet hun en hun bars wil sluiten.

4) Als er al over holebi's wordt gesproken in het onderwijs is dat steeds in het kader van relationele vorming. Relationele vorming wordt bij mijn weten gegeven in de 3de graad van het secundair onderwijs (ongeveer 15 - 18 jaar). Ik veronderstel dat jongeren van die leeftijd wel al weten wat verliefdheid en relaties zijn. De meesten hebben er zelf al ervaring mee. Ik snap niet wat er verkeerd is om aan die jongeren te vertellen dat er ook mensen zijn die verliefd worden op iemand van het eigen geslacht, dat er daar niets mis mee is en dat het zeker geen reden is om die mensen uit te schelden of erger. Juist door die informatie te geven kunnen we tot meer begrip komen tussen hetero's en holebi's, en het is ook een goede manier om aan zelfmoordpreventie te doen (hierbij verwijs ik terug naar het onderzoek van de UGent).

Fozzie
19 september 2006, 19:58
En u kunt prachtig ontwijken. Zij roepen mee om politiek andersdenkende een verbod te laten opleggen, waarom, omdat deze voor hun niet bruikbaar zijn. Omdat deze hun eisen voor adoptie en wat nog niet kunnen of willen steunen uit een moreel bezwaar. Nu komt u leuteren hetero's hebben dit, hetero's hebben dat. Dat de schepping nu éénmaal bestaat uit vrouwen en mannen en niet uit mannen en mannen, vrouwen en vrouwen zal voor u mischien een grote ontgoocheling zijn maar zal de meerderheid van de wereldbevolking toch niet van wakker liggen, integendeel. Uw mama en papa zullen dat ook wel geweldig gevonden hebben toen ze aan het produceren zijn geslagen. Zoniet en waren ze van uw strekking geweest, waart gij nu mischien geadopteerd.

Ik ontwijk helemaal niets, ik antwoord enkel op uw stelling "de holebi beweging zich dan wel graag mengen in zulks en mee roepen om andere de rechten die ze zelf vragen te ontzeggen".
U beweert dus dat de holebibeweging de rechten die ze voor haar eigen leden op eist wil ontzeggen aan anderen. Hierboven toont u juist het tegenovergestelde aan: niet de holebi's willen anderen die rechten ontzeggen, wel bepaalde groepen hetero's.

De holebibeweging wil helemaal niet het verbod op leggen aan mensen om te zeggen dat ze tegen het homohuwelijk of -adoptie zijn. Die vrijheid van meningsuiting heeft natuurlijk wel grenzen: laster en eerroof, of oproepen tot haat en/of geweld zijn terecht verboden (dat was trouwens al zo van voor er een georganiseerde holebi-beweging bestond in Vlaanderen).

De "schepping" bestaat inderdaad uit mannen en vrouwen, maar het is niet omdat de combinatie "man-vrouw" het meeste voor komt, dat andere combinaties tussen volwassen die daar zelf mee in stemmen slecht zouden zijn. Mensen gaan een relatie met elkaar aan uit liefde, dat is zo voor hetero's als voor holebi's. Over de "schepping" gesproken: homoseksualiteit komt bij de meeste onderzochte diersoorten voor, dus maken holebi's even goed deel uit van de "schepping" als hetero's... Gods wegen zijn ondoorgrondelijk, dus zal Hij ons ook wel met een bepaalde bedoeling geschapen hebben. Ik ga er van uit dat Hij het gedaan heeft om te testen of die godsdienstfanaten wel even verdraagzaam zijn als ze claimen te zijn...

Gelieve mijn ouders er buiten te laten. Ik heb respect voor hun relatie en zij hebben respect voor mijn relatie, omdat ze zien hoe liefdevol mijn partner en ik met elkaar om gaan. Zelfs als ik zou geadopteerd zijn, dan zou dat niets af doen van het respect dat ik voor mijn ouders heb.

Metternich
20 september 2006, 00:12
http://groenrechts.homestead.com/verkiezingen.htmlAllee, marginaal-rechts doet ook nog eens mee.

Een grappig iets dat ik ooit iemand van GroenRechts heb horen vertellen, ging ongeveer als volgt:

Persoon A: Maar voor wat staan jullie nu eigenlijk?
GroenRechts: Ja, ja....hoe moet ik da nu zegge....Ehmm....ja...eigenlijk, zijn wij voor de bloemekes en de plantjes. Om dan nog maar te zwijgen over de andere verhalen die ik reeds gehoord heb uit betrouwbare bron.

groen rechts
20 september 2006, 10:13
Bent u - met deze informatie - nog steeds tegen (overheidssteun aan) holebiverenigingen?
=====> centra ter voorkoming van zelfmoorden? goed...Maar specifiek voor holebis? Waarom? Plegen die anders zelfmoord? een centra met een specifiek vertrouwenspersoon met gelijklopende ervaringen? ja.. een apart holebi-centrum....neen



bij mijn weten gegeven in de 3de graad van het secundair onderwijs (ongeveer 15 - 18 jaar).
========> was het maar waar, in gent opende een "interactief" museum met barbie en ken poppetjes, en wat nog allemaal, gericht op véél jongere kinderen, de directrice smeet al gelijk met termen als "geslachtsveranderingen en hermafrodieten" nogal wat voor een museum dat open staat voor kinderen vanaf 6...



Gods wegen zijn ondoorgrondelijk en holebi-banden komen bij dieren voor? het zal wel, het ene onderzoek zegt ja, het andere niet..

In elk geval komen kinderen voort uit geslachtsgemeenschap tussen man en vrouw, en is de heterosexuele relatie dus degene die in de lijn van de natuur(of god) ligt..alle andere vormen van vereniging zijn dus inderdaad "onnatuurlijk"
of was u vergeten dat de geslachtsdaad dient ter voortplanting :)

Anna List
20 september 2006, 10:27
ela groen rechtse, stop eens met VB affiches te overplakken in Ekeren ! k zal u anders eens ne groene rechtse komen geven ;-)

groen rechts
20 september 2006, 10:29
Allee, marginaal-rechts doet ook nog eens mee.

Een grappig iets dat ik ooit iemand van GroenRechts heb horen vertellen, ging ongeveer als volgt:

Persoon A: Maar voor wat staan jullie nu eigenlijk?
GroenRechts: Ja, ja....hoe moet ik da nu zegge....Ehmm....ja...eigenlijk, zijn wij voor de bloemekes en de plantjes.Om dan nog maar te zwijgen over de andere verhalen die ik reeds gehoord heb uit betrouwbare bron.

joepie, domme roddel...



ik ken wel een nsv praeses die aan den toog van de beest moest gaan vragen wat die letters in het nsv-schild ook alweer betekenden...
ook heel tekenend, nietwaar?:roll:
of dien andere, rechtgehouden door twee schachten... ook heel schoon reclaam...

maar kom, met wie gij beweerd gesproken te hebben, het doet er weinig toe, punt is dat als "persoon a " een vraag heeft hij dat best aan één van de verantwoordelijken vraagt...of u moest natuurlijk van kwade wil zijn..
en gezien uw uitlatingen verdenk ik u daar inderdaad van...

ik wijs er nog eens een keertje op dat ik mij er zelden toe laat verleiden nsv, voorpost of het vb af te zeiken met gratuite faits divers, al heb ik er mijn mening over ..

helaas ligt u minder wakker van het verkopen van goedkope laster en leugens

groen rechts
20 september 2006, 10:32
ela groen rechtse, stop eens met VB affiches te overplakken in Ekeren ! k zal u anders eens ne groene rechtse komen geven ;-)

steek de schuld op de plakploeg van groen!
ze gebruiken een groen blad als achtergrond , en ik kon er inderdaad niet aan weerstaan er een keltisch kruis op te zetten :p

Anna List
20 september 2006, 10:34
steek de schuld op de plakploeg van groen!
ze gebruiken een groen blad als achtergrond , en ik kon er inderdaad niet aan weerstaan er een keltisch kruis op te zetten :p

... maar dat besef jij alleen ... voor de rest van de wereld lijkt het gewoon jou werk ... en daar haal je als rechtse (law en order, respect voor eigendomsrecht e.d. ... nu eenmaal geen goede punten bij je eigen doelgroep mee ... mij niet gelaten uiteraard !)

groen rechts
20 september 2006, 11:08
... maar dat besef jij alleen ... voor de rest van de wereld lijkt het gewoon jou werk ... en daar haal je als rechtse (law en order, respect voor eigendomsrecht e.d. ... nu eenmaal geen goede punten bij je eigen doelgroep mee ... mij niet gelaten uiteraard !)


tjah, klopt wel, al pleit ik deze keer onschuldig :)
wees blij, de plakploeg van groen voelde zich achtervolgd en is weer naar huis gekeerd;)
maar kom, overplakken gebeurt héél vaak, en het blok maakt er zich ook schuldig aan, maar kom, ik ga niet zagen over klein jong van vbj dat zich amuseert met het beschadigen van gr-affiches:roll:

Metternich
20 september 2006, 13:06
joepie, domme roddel..Tof hé :-Dik ken wel een nsv praeses die aan den toog van de beest moest gaan vragen wat die letters in het nsv-schild ook alweer betekenden...
ook heel tekenend, nietwaar?:roll:
of dien andere, rechtgehouden door twee schachten... ook heel schoon reclaam...Altijd Vlaams-radikaal, soms radikaal zat zoals elke andere student ;-)helaas ligt u minder wakker van het verkopen van goedkope laster en leugensIk weet wat ik gehoord heb, ieder mag zijn conclusies trekken uit mijn woorden 8-)

Rogier
20 september 2006, 13:59
http://groenrechts.homestead.com/verkiezingen.html

Die prijs van de vuilzakken, is dat nu echt het punt!

groen rechts
20 september 2006, 14:05
Die prijs van de vuilzakken, is dat nu echt het punt!

voor veel minderbedeelde Antwerpenaren is dat helaas wel een punt ja....

of het HET punt is... overlast lijkt mij dringender, maar sluikstort en de prijs die de Antwerpenaar betaald voor de afvalzakken is een doorn in het oog van veel Antwerpenaren

groen rechts
20 september 2006, 14:05
Die prijs van de vuilzakken, is dat nu echt het punt!

voor veel minderbedeelde Antwerpenaren is dat helaas wel een punt ja....

of het HET punt is... overlast lijkt mij

hurricane
20 september 2006, 21:29
Die wolf vent verkoopt trouwens ook ijsjes als job, echt waar ik meen het.
niet direct iets schokerend of iets om mee te argumenteren maar toch de cobinatie radicaal rechtse leider en ijskoman :-P
Ik ken ook iemand die slachtofer werd van een van de versier trukken van ons wolfke.
(zonder resultaat trouwens:roll: )

Los van het feit of ik deze man zou steunen, vind ik de relatie politieke ambitie/broodwinning bekritiseren niet relevant.
Had hij géén werk, was hij weer een leegloper ...

Karpax
21 september 2006, 13:49
Los van het feit of ik deze man zou steunen, vind ik de relatie politieke ambitie/broodwinning bekritiseren niet relevant.
Had hij géén werk, was hij weer een leegloper ...

8O
Groenrechts : De enige lijst die uitgescheten wordt door zowel groen als rechts...:twisted:

Vicky
21 september 2006, 15:24
Voila, nu moet het VB niet meer klagen over het Cordon Sanitair, het heeft nu eindelijk een vriendje om mee te spelen.



Ik geloof niet dat het VB met alle standpunten van GroenRechts akkoord zal gaan. Anti-Amerikaans? Waarschijnlijk ook wel anti-joods? Anti-mensheid? Anti-homo? Meer van dieren houden dan van mensen? Ik hou ook heel veel van dieren, ik heb er dan ook een hele hoop, maar ik hou ook van mensen. Ik heb die sociale contacten met mensen nodig.
Wij zijn bovendien niet anti-homo, (dat heb ik je al meerdere keren gezegd) we hebben alleen problemen met het woord 'huwelijk' voor een verbintenis tussen twee mensen van hetzelfde geslacht en adoptie voor homoparen. Leef volgens je eigen geaardheid, volgens jouw natuur, maar verlang niet iets wat de natuur je niet kan geven.

Er staan op de openingssite een paar punten in die gewoon zijn overgenomen van het VB, o.a. over de vuilzakken enzo...maar dan geef ik toch de raad aan de kiezers voor het origineel te kiezen, en niet voor een replica.

Het lijkt mij op vele punten een programma van extreem links. Bovendien is hij een aanhanger van Goldschmidt, die met zijn ideologie al meermaals bij extreem links werd uitgenodigd tot ze te weten kwamen dat hij hij ook in kringen van Nieuw Rechts circuleerde. Tussen extremen hangt er een dunne draad, en het is misschien wel goed dat ze 'zelfstandig' beginnen en niet langer ons imago beschadigen.

Ambiorix
21 september 2006, 15:30
Ik geloof niet dat het VB met alle standpunten van GroenRechts akkoord zal gaan. Anti-Amerikaans? Waarschijnlijk ook wel anti-joods?
het VB zou beter wat minder zionistische onzin uitkramen en Bush wat minder de hemel in prijzen:roll:

écht volksnationalisme hoor:roll:

Vicky
21 september 2006, 15:32
Het is even onzinnig te stellen dat iemand die sympathie heeft voor Israël een zionist is, als te stellen dat iemand die kritiek heeft op Israël een antisemiet is.

Ambiorix
21 september 2006, 15:33
Het lijkt mij op vele punten een programma van extreem links.
Volksnationalisme impliceert een sociale reflex en ecologische standpunten. Vindt u dit "links".. das dan uw probleem, ik laat mij niet door de media in hokjes steken.

Vicky
21 september 2006, 15:35
Volksnationalisme impliceert een sociale reflex en ecologische standpunten. Vindt u dit "links".. das dan uw probleem, ik laat mij niet door de media in hokjes steken.

Ik heb helemaal geen probleem met bepaalde ecologische standpunten, zolang ze niet over de Kyoto-kwakkel gaan. En wat die 'sociale reflex' betreft? Veel sociaal is daar niet bij...

Ambiorix
21 september 2006, 15:41
Ik heb helemaal geen probleem met bepaalde ecologische standpunten, zolang ze niet over de Kyoto-kwakkel gaan. En wat die 'sociale reflex' betreft? Veel sociaal is daar niet bij...
de sociale reflex zou erin moeten bestaan niet te dweepen met (neo)liberale economen, niet constant staan bleiten voor lagere belastingen (belastingen zijn goed, MITS GOED BESTEED nl. rechtstreeks de armen helpen ipv nutteloze prestigeprojecten), een sociaal huisvestingsbeleid, etc etc.

En wat hebt gij tegen Kyoto? ik bedoel.. tegen de intenties van Kyoto?
Het pact zelf is een flop, geef ik toe. Maar dat wil niet zeggen dat de intenties niet goed zijn.

Vicky
21 september 2006, 15:45
de sociale reflex zou erin moeten bestaan niet te dweepen met (neo)liberale economen, niet constant staan bleiten voor lagere belastingen (belastingen zijn goed, MITS GOED BESTEED nl. rechtstreeks de armen helpen ipv nutteloze prestigeprojecten), een sociaal huisvestingsbeleid, etc etc.

En wat hebt gij tegen Kyoto? ik bedoel.. tegen de intenties van Kyoto?
Het pact zelf is een flop, geef ik toe. Maar dat wil niet zeggen dat de intenties niet goed zijn.

Met goede intenties kom je niet ver. Zelfs indien alle kyotonormen zouden bereikt worden, zal het weinig of geen verschil uitmaken. De opwarming van de aarde is een fenomeen dat zich om de zoveel tijd voordoet. Daar kan geen enkele Kyotonorm iets aan veranderen.

En stel dat het wel zo is. De grootste vervuilers hebben het toch niet ondertekend. Ga jij het vragen aan China? Tegenwoordig dé grootste vervuiler van onze planeet?

Ambiorix
21 september 2006, 15:50
Met goede intenties kom je niet ver. Zelfs indien alle kyotonormen zouden bereikt worden, zal het weinig of geen verschil uitmaken. De opwarming van de aarde is een fenomeen dat zich om de zoveel tijd voordoet. Daar kan geen enkele Kyotonorm iets aan veranderen.

En stel dat het wel zo is. De grootste vervuilers hebben het toch niet ondertekend. Ga jij het vragen aan China? Tegenwoordig dé grootste vervuiler van onze planeet?
uw stelling van het "natuurlijk fenomeen" is natuurlijk onzin. Iedereen met een béetje basis aan algemene aardrijkskunde en atmosfeerwetenschap weet dat de CO2 gehaltes in de lucht zorgen voor het vasthouden van de aardwarmte.
Geen toeval dat recentelijk is gebleken dat het Noordpoolijs supergrote barsten begint te vertonen. Het IS zorgwekkend.
Uiteraard zijn er historische (cfr de Kleine Ijstijd in de Middeleeuwen, Historisch Maximum rond 6000 vChr) en prehistorische (pre-holoceen ijstijd) cycli, maar de trend sinds de industriele revolutie is hoegenaamd géen natuurlijk fenomeen.

Vicky
21 september 2006, 17:00
uw stelling van het "natuurlijk fenomeen" is natuurlijk onzin. Iedereen met een béetje basis aan algemene aardrijkskunde en atmosfeerwetenschap weet dat de CO2 gehaltes in de lucht zorgen voor het vasthouden van de aardwarmte.
Geen toeval dat recentelijk is gebleken dat het Noordpoolijs supergrote barsten begint te vertonen. Het IS zorgwekkend.
Uiteraard zijn er historische (cfr de Kleine Ijstijd in de Middeleeuwen, Historisch Maximum rond 6000 vChr) en prehistorische (pre-holoceen ijstijd) cycli, maar de trend sinds de industriele revolutie is hoegenaamd géen natuurlijk fenomeen.


Klopt niet helemaal, ik zal hier morgen op antwoorden, want ik moet nu andere dingen doen, zoals honden en poezen eten geven enzo...

Wie er vanavond eens uit wil kan naar taverne Memories komen aan Berchem Kerk. Daar zitten we vanavond met heel de Antwerpse ploeg vanaf 20,00 uur.;-)

Ambiorix
21 september 2006, 17:01
oké;-)

Boadicea
21 september 2006, 23:09
Deze partij heeft in mijn ogen wel goede ideeën, maar ik vrees dat ze met de huidige wetgeving eerder veroordeeld dan verkozen zal geraken.

Lodi
22 september 2006, 06:54
Voila, nu moet het VB niet meer klagen over het Cordon Sanitair, het heeft nu eindelijk een vriendje om mee te spelen.

Allee, onze vrienden kiezen we zelf, hoor.:-)

Lodi
22 september 2006, 07:15
Moet weten, van het moment dat de fantasten nog maar denken iets rechts te ruiken worden ze al een dolle horde, begint de fantasie te werken, wordt Hitler boven gehaald, worden de boeken met scheldwoorden opengeslagen enz. Wat er wel aan opvalt is, dat bepaalde bewegingen die maar staan te roepen dat ze gediscrimineert worden zoals bv.: de holebi beweging zich dan wel graag mengen in zulks en mee roepen om andere de rechten die ze zelf vragen te ontzeggen. Of zijn deze laatste zo gevleit van die paar politci die mee opkop lopen in hun manifestaties, zouden deze dat echt doen uit interesse voor de holebi beweging, of eerder om hun smoel nog eens op tv te kunnen krijgen kwestie media belangstelling is mooi meegenomen speelt al geen rol waar ik moet voorlopen.Je kan het niet typerender stellen.;-)

groen rechts
22 september 2006, 07:28
@vicky

ik haal hier iets van uw blog :
"Iedereen weet ondertussen dat ik pro joods ben. Dat is niet van gisteren maar dateert al uit mijn kindertijd. Ik had een joodse hartsvriendin 'Esthere' van in de kleuterklas die jammer genoeg tijdens haar tienerjaren door een zwaar autoongeval om het leven kwam" en " Zoals jullie weten ben ik voorstander en medestander van Israël en van de Joden."

meent u dat nu? dat u zionist bent omdat u een joods vriendinnetje had?

groen rechts
22 september 2006, 07:54
Ik geloof niet dat het VB met alle standpunten van GroenRechts akkoord zal gaan. Anti-Amerikaans? Waarschijnlijk ook wel anti-joods? Anti-mensheid? Anti-homo? Meer van dieren houden dan van mensen? Ik hou ook heel veel van dieren, ik heb er dan ook een hele hoop, maar ik hou ook van mensen. Ik heb die sociale contacten met mensen nodig.
Wij zijn bovendien niet anti-homo, (dat heb ik je al meerdere keren gezegd) we hebben alleen problemen met het woord 'huwelijk' voor een verbintenis tussen twee mensen van hetzelfde geslacht en adoptie voor homoparen. Leef volgens je eigen geaardheid, volgens jouw natuur, maar verlang niet iets wat de natuur je niet kan geven.

Er staan op de openingssite een paar punten in die gewoon zijn overgenomen van het VB, o.a. over de vuilzakken enzo...maar dan geef ik toch de raad aan de kiezers voor het origineel te kiezen, en niet voor een replica.

Het lijkt mij op vele punten een programma van extreem links. Bovendien is hij een aanhanger van Goldschmidt, die met zijn ideologie al meermaals bij extreem links werd uitgenodigd tot ze te weten kwamen dat hij hij ook in kringen van Nieuw Rechts circuleerde. Tussen extremen hangt er een dunne draad, en het is misschien wel goed dat ze 'zelfstandig' beginnen en niet langer ons imago beschadigen.


anti mensheid? waar haalt u dat?heeft u het soms over de slogan "met de dieren, tegen de beesten"?

gr is overigens niet stomweg "anti-homo" , wij stellen ons vragen bij bepaalde fenomenen

een replica? kom zeg, dat argument wordt elke keer uit de kast gehaald...:roll: uw partij heeft geen alleenrecht op bepaalde ideetjes mevrouw, bovendien zijn volksnationalisme en milieubeweging, twee pijlers van gr niet door uw partij uitgevonden, dat geeft u hopelijk toch toe?

een programma van extreem links? u gebruikt die term even negatief geladen als de linksen de term "extreem rechts" gebruiken...
bovendien, als u anti-kapitalisme, en protesteren tegen de oorlogszuchtige usa en israelpolitiek "extreem links" zijn, ja noem me dan maar "extreem links"

en nog iets : uw uitspraak "verlang niet naar wat de natuur u niet kan geven?"
gaat u dat ook vertellen tegen heterokoppels die tegen hun wil in kinderloos zijn?

Vicky
22 september 2006, 12:46
@vicky

ik haal hier iets van uw blog :
"Iedereen weet ondertussen dat ik pro joods ben. Dat is niet van gisteren maar dateert al uit mijn kindertijd. Ik had een joodse hartsvriendin 'Esthere' van in de kleuterklas die jammer genoeg tijdens haar tienerjaren door een zwaar autoongeval om het leven kwam" en " Zoals jullie weten ben ik voorstander en medestander van Israël en van de Joden."

meent u dat nu? dat u zionist bent omdat u een joods vriendinnetje had?

Wanneer is iemand zionist? Ik schreef het al eerder, het is even dom te stellen dat iemand zionist is wanneer hij sympathie heeft voor Israël dan te stellen dat iemand antisemiet is wanneer hij kritiek heeft op Israël.

En ja, ik ben een 'vriend van Israël' omdat ik vind dat iedereen recht heeft op een eigen lapje grond. Zeker wanneer het om een volk gaat dat er niet alleen historisch recht op heeft, maar een volk dat al eeuwig vervolgd en uitgemoord werd.

Het is verbijsterend wanneer je de reactie van (voornamelijk) links leest.

Het komt tenslotte enkel hier op neer:

Voor hen is dit een 'goede jood':
http://nl.msnusers.com/_Secure/0WQAAAJ4d1XRHdanFgVrY4ziAbb55GkC4XucbeHQiRXnZtnkvS 2C4t08qEjR7kqFHlrb0hDMHKnOUZiqE5ArAXvDgVEsjVGBl3Vv PJolEvPjL1dOj7q9ts9tioCTZWQdp!4Q1KqStDSo/holocaust4.jpg?dc=4675360445874779369

En dit is blijkbaar 'de slechte jood'?: (De kinderen zijn Palestijnen)

http://www.idfisrael.com/miluim2004/miluim2004%20(31).JPG

groen rechts
22 september 2006, 13:24
Wanneer is iemand zionist? Ik schreef het al eerder, het is even dom te stellen dat iemand zionist is wanneer hij sympathie heeft voor Israël dan te stellen dat iemand antisemiet is wanneer hij kritiek heeft op Israël.

En ja, ik ben een 'vriend van Israël' omdat ik vind dat iedereen recht heeft op een eigen lapje grond. Zeker wanneer het om een volk gaat dat er niet alleen historisch recht op heeft, maar een volk dat al eeuwig vervolgd en uitgemoord werd.

Het is verbijsterend wanneer je de reactie van (voornamelijk) links leest.

Het komt tenslotte enkel hier op neer:

Voor hen is dit een 'goede jood':
http://nl.msnusers.com/_Secure/0WQAAAJ4d1XRHdanFgVrY4ziAbb55GkC4XucbeHQiRXnZtnkvS 2C4t08qEjR7kqFHlrb0hDMHKnOUZiqE5ArAXvDgVEsjVGBl3Vv PJolEvPjL1dOj7q9ts9tioCTZWQdp!4Q1KqStDSo/holocaust4.jpg?dc=4675360445874779369

En dit is blijkbaar 'de slechte jood'?: (De kinderen zijn Palestijnen)

http://www.idfisrael.com/miluim2004/miluim2004%20(31).JPG



over dat historisch recht valt te twisten he....
wie woonde er bvb in jericho, dat vernield werd na de uittocht uit egypte? :|

eneuh..
ik vind dat vooral de palestijnen recht hebben op "een lapje grond" en dan nog liefst zonder dat er een isrealische tank op geparkeerd staat :)

Vlaams-nationalist
22 september 2006, 13:31
Veel sukses gewenst Wolf. Toch jammer dat de broedertwist in de Vlaamse Beweging blijft voortduren. Daar is geen 1 organisatie voor verantwoordelijk maar iedereen doet er wel aan mee. De een wil de ander niet op zijn betogingen, de een vindt de ander een marginaal klubje, de een vindt de ander dit en dat, ...

Maar laat het duidelijk zijn dat onze gezamenlijke strijd voor een onafhankelijk Vlaanderen pas zal slagen indien alle nationalisten aan dat ene zeel trekken. En, jammer genoeg, zullen we ook joden-vriendjes �* la Vicky kunnen gebruiken om een zo breed mogelijk front te krijgen. Dit wil niet zeggen dat na onze realisatie van een onafhankelijk Vlaanderen bepaalde zionisten-vriendenjes tot hetzelfde kamp behoren. Samenwerken voor het belangrijkste doel, maar daarna zijn het de grootste tegenstaders!

En laat de haat die naar GR uitgaat toch achterwege aub. Zionisten, mensen die geen snars van de Vlaamse Beweging afweten, liberalen, ... zijn allemaal welkom in de VB maar owee als er is iemand is die te rechts en radikaal is voor bepaalde mensen. Godsvrede remember...

Vicky
22 september 2006, 13:34
De Palestijnen, wie zijn dat? Vanwaar komen ze?

Vooraleer de Engelsen het in hun bezit kregen behoorde het gebied toe aan de Ottomanen. De Gaza werd trouwens veroverd op Egypte.

De Engelsen hebben het gebied in twee gedeeld, een groot stuk voor de Arabieren (nu Jordanië) en een klein stuk voor de joden.

De bende van Arafat wou in Jordanië echter een putch plegen op de troon en werd weggejaagd naar Libanon, waar van toen af aan de miserie begon.

Lees hier: Van Allah tot Hitler - http://het-ander-klokje.blogspot.com/2006_07_01_het-ander-klokje_archive.html

Ongeveer halfweg naar beneden scrollen.

Vicky
22 september 2006, 13:43
Veel sukses gewenst Wolf. Toch jammer dat de broedertwist in de Vlaamse Beweging blijft voortduren. Daar is geen 1 organisatie voor verantwoordelijk maar iedereen doet er wel aan mee. De een wil de ander niet op zijn betogingen, de een vindt de ander een marginaal klubje, de een vindt de ander dit en dat, ...

Maar laat het duidelijk zijn dat onze gezamenlijke strijd voor een onafhankelijk Vlaanderen pas zal slagen indien alle nationalisten aan dat ene zeel trekken. En, jammer genoeg, zullen we ook joden-vriendjes �* la Vicky kunnen gebruiken om een zo breed mogelijk front te krijgen. Dit wil niet zeggen dat na onze realisatie van een onafhankelijk Vlaanderen bepaalde zionisten-vriendenjes tot hetzelfde kamp behoren. Samenwerken voor het belangrijkste doel, maar daarna zijn het de grootste tegenstaders!

En laat de haat die naar GR uitgaat toch achterwege aub. Zionisten, mensen die geen snars van de Vlaamse Beweging afweten, liberalen, ... zijn allemaal welkom in de VB maar owee als er is iemand is die te rechts en radikaal is voor bepaalde mensen. Godsvrede remember...

Hoe dwaas en bekrompen! :roll: Dus jij gaat ervan uit dat men andere volkeren in andere landen moet haten om een goede Vlaams-Nationalist te zijn?
Leg mij eens uit wat het ene met het andere te maken heeft?

Zou jij je niet beter zorgen maken over het feit dat onze Vlaamse cultuur in het gedrang komt door de nieuwkomers die 'in dit land' alles aan hun wetten willen onderwerpen en die weigeren zich te integreren?

Ik heb niets tegen jullie, ik vind het alleen verschrikkelijk dom om steeds weer dat anti-joods gezwets te moeten horen en meteen als zioniste bestempeld te worden wanneer je probeert de andere kant van de medaille te laten zien.

Je zou er trouwens staan van kijken wie er allemaal in de partij dezelfde mening als ik op na houden.

Boadicea
22 september 2006, 13:48
Veel sukses gewenst Wolf. Toch jammer dat de broedertwist in de Vlaamse Beweging blijft voortduren. Daar is geen 1 organisatie voor verantwoordelijk maar iedereen doet er wel aan mee. De een wil de ander niet op zijn betogingen, de een vindt de ander een marginaal klubje, de een vindt de ander dit en dat, ...

Maar laat het duidelijk zijn dat onze gezamenlijke strijd voor een onafhankelijk Vlaanderen pas zal slagen indien alle nationalisten aan dat ene zeel trekken. En, jammer genoeg, zullen we ook joden-vriendjes �* la Vicky kunnen gebruiken om een zo breed mogelijk front te krijgen. Dit wil niet zeggen dat na onze realisatie van een onafhankelijk Vlaanderen bepaalde zionisten-vriendenjes tot hetzelfde kamp behoren. Samenwerken voor het belangrijkste doel, maar daarna zijn het de grootste tegenstaders!

En laat de haat die naar GR uitgaat toch achterwege aub. Zionisten, mensen die geen snars van de Vlaamse Beweging afweten, liberalen, ... zijn allemaal welkom in de VB maar owee als er is iemand is die te rechts en radikaal is voor bepaalde mensen. Godsvrede remember...

Het klopt dat er verdeeldheid is onder de Vlaams nationalisten en dat spijt me enerzijds, terwijl anderzijds het niet slecht is dat we verschillende meningen hebben.
Verdeeldheid binnen 1 volk kan het zwakker, maar ook sterker maken, omdat individuele denkers minder vatbaar zijn voor opgedrongen ideeën van andere volkeren.
Jammer genoeg maakt een gebrek aan samenhang ons inderdaad zwakker, als we hierdoor eerder elkaar gaan bestrijden en de echte problemen laten aanwakkeren. Het is zo dat onze regenboogcoalities ons land kapot maken en er van besturen niets in huis komt.
De enige die daar van profiteren, zijn de migranten, vooral die van moslimsignatuur, die hier hoe langer hoe meer hun regels en wetten kunnen opdringen.

Of we nu pro of anti semitistisch zijn, doet hier niet veel ter zake. Persoonlijk ben ik geen zionist, maar het bestaan van Israël is nuttig voor ons, omdat het de problemen voor het grootste gedeelte in het Midden Oosten houdt. Als je het geografisch bekijkt, ligt Israël op een goede plaats om de moslimwereld verdeeld te houden, zodat ze niet zo gemakkelijk kunnen overheersen. Anderzijds zie ik de Joden de wereld ook niet overheersen, omdat ze zoet genoeg zijn met de verschillende etnische groepen in Israël, zoals de Palestijnen, die een rem vormen op hun macht.

Met andere woorden, verdeeldheid zorgt ervoor dat elk volk zijn waarden, normen en cultuur kan hebben, maar dat niemand de wereld ooit zal overheersen. Heeft de geschiedenis niet uitgewezen dat alle grote rijken en alle veroveringsmachten vroeg of laat toch uiteenvallen? Mijn inziens kunnen we beter proberen om onze eigen volkeren, waarden en normen in ons eigen gebied proberen te onderhouden en op 1 lijn krijgen en hopen dat anderen dat ook doen. Het is enkel op die manier dat we heel de wereld gelukkig en welvarend kunnen maken.

groen rechts
22 september 2006, 13:50
De Palestijnen, wie zijn dat? Vanwaar komen ze?

Vooraleer de Engelsen het in hun bezit kregen behoorde het gebied toe aan de Ottomanen. De Gaza werd trouwens veroverd op Egypte.

De Engelsen hebben het gebied in twee gedeeld, een groot stuk voor de Arabieren (nu Jordanië) en een klein stuk voor de joden.

De bende van Arafat wou in Jordanië echter een putch plegen op de troon en werd weggejaagd naar Libanon, waar van toen af aan de miserie begon.

Lees hier: Van Allah tot Hitler - http://het-ander-klokje.blogspot.com/2006_07_01_het-ander-klokje_archive.html

Ongeveer halfweg naar beneden scrollen.

god ja... en waar komen de joden vandaan? Is het nou een godsdienst?Is het nou een volk....en zo blijven we bezig...

De realiteit vandaag is dat Israel zich te buiten gaat aan schendingen allerhande, en door niemand terecht word gewezen...neen, veeleer beschermd en betutteld....want "ze hebben zoveel meegemaakt"
dat is nu net wat Finkelstein the holocaust industry noemt

groen rechts
22 september 2006, 13:53
Hoe dwaas en bekrompen! :roll: Dus jij gaat ervan uit dat men andere volkeren in andere landen moet haten om een goede Vlaams-Nationalist te zijn?
Leg mij eens uit wat het ene met het andere te maken heeft?

Zou jij je niet beter zorgen maken over het feit dat onze Vlaamse cultuur in het gedrang komt door de nieuwkomers die 'in dit land' alles aan hun wetten willen onderwerpen en die weigeren zich te integreren?

Ik heb niets tegen jullie, ik vind het alleen verschrikkelijk dom om steeds weer dat anti-joods gezwets te moeten horen en meteen als zioniste bestempeld te worden wanneer je probeert de andere kant van de medaille te laten zien.

Je zou er trouwens staan van kijken wie er allemaal in de partij dezelfde mening als ik op na houden.


oh ik weet wel dat dat de mening in het vb is.....dat weet ik...

Wie spreekt er hier over haat tegen andere volkeren? Ik zeker niet...

Maar u spreekt van integreren en noemt zich "vriend van de joden"... vindt u de 5000 chasidim voorbeelden van geintegreerd zijn? kom zeg....

1handclapping
22 september 2006, 13:56
Een maatschappij van grote landerijen bewerkt door lijeigenen, de adellijke elite, waarvan de maagedelijke jonkvrouwen zich kunnen vermijen met het aanhoren van het liefelijke gekweel van de troubadoers.
Het morrend landvolk dat men in een vergeetputje kan werpen
en eeuwig zingen de wouden...

De wereld zou toch schoon kunnen zijn ...

Vicky
22 september 2006, 14:08
god ja... en waar komen de joden vandaan? Is het nou een godsdienst?Is het nou een volk....en zo blijven we bezig...

De realiteit vandaag is dat Israel zich te buiten gaat aan schendingen allerhande, en door niemand terecht word gewezen...neen, veeleer beschermd en betutteld....want "ze hebben zoveel meegemaakt"
dat is nu net wat Finkelstein the holocaust industry noemt

Het is waar dat er een 'holocaust industry' bestaat, maar het zal je ook verbazen wanneer ik je vertel dat de overgrote meerderheid van de 'inzamelacties' georganiseerd worden door niet-joden en de slachtoffers of de nakomelingen van de slachtoffers van de holocaust daar weinig van zien. Momenteel heerst er een hongersnood in bepaalde gebieden in Israël. Hoor je daar iets over in de media?

Ik zou wel eens willen weten hoe je zelf zou reageren mocht Vlaanderen constant van buiten de grenzen bijna dagelijks worden opgeschrikt door aanslagen van zelfmoordterroristen, bommen en moordpartijen.

De 'schendingen' waar je het over hebt, wordt grotendeels opgeblazen door pro-Palestijnse organisaties met links in hun zog die de propaganda slikken als zoete koek. En waarom? Omdat ze er goed aan verdienen.

En het jodendom is een volk.

Vicky
22 september 2006, 14:14
oh ik weet wel dat dat de mening in het vb is.....dat weet ik...

Wie spreekt er hier over haat tegen andere volkeren? Ik zeker niet...

Maar u spreekt van integreren en noemt zich "vriend van de joden"... vindt u de 5000 chasidim voorbeelden van geintegreerd zijn? kom zeg....

Nee, de chassidische joden zijn nu net de minst geïntegreerde, maar ook wel de meest zachtaardige. Ik kan je ook joden laten zien waarvan jij absoluut niet zou weten dat het joden zijn.
Maar dan nog... Heb jij daar last van?

De joden werken of ze hebben hun eigen zaak en stellen mensen van bij ons tewerk. Ze leven niet van de bijstand en leveren een meerwaarde aan onze economie. Je hoeft het niet eens te zijn met de orthodoxe voorschriften, maar ze hebben ook absoluut geen bekeringsdrang in tegenstelling tot de islam.
In Antwerpen trekken ze zelfs (soms wel tot hun ergernis) grote groepen toeristen aan.

Dus, wat heb jij dan tegen joden? Hebben ze al jouw sacochke gepikt misschien?

1handclapping
22 september 2006, 14:15
Vicky met al jouw wetenschappelijke en diepe politieke inzichten moet je "volk" toch nog eens efkes definiëren. Er zijn nl. kleine donkerzwarte joden en ook grote lichtblonde, kompleet met blauwe ogen. Er zijn spaans-mexikaanse joden en aziatische & bovendien als atheïstische spruit van een joodse moeder kan je
er absoluut "uitstappen" en totaal niets kannen van de gewoontes en gebruiken.

Je komt inderdaad over als je radikale niet-meer vriendjes die samen met Jospeh Goebbels zegden :
"Wer Jude ist bestimme Ich" (Over wie er al dan niet jood is zal ik wel beslissen)... Op die manier de "holocaustindustrie" scheppend. Ik zou zeggen : doe zo voort.

An Arkos
22 september 2006, 14:24
Groenrechts, jouw partij zal nooit groot worden, een partij die zo duidelijk fascistisch (jullie hebben zelfs een keltisch kruis als partijlogo) is maakt geen kans in vlaanderen, het VB heeft dat door en is daarom sterk populistisch geworden.

An Arkos
22 september 2006, 14:29
Ik zou wel eens willen weten hoe je zelf zou reageren mocht Vlaanderen constant van buiten de grenzen bijna dagelijks worden opgeschrikt door aanslagen van zelfmoordterroristen, bommen en moordpartijen.


even duidelijk maken, die bomaanslagen zijn er gekomen doordat het Israëlische leger Palestijnse gebieden bezette, niet andersom


En het jodendom is een volk.


en dan?

Vicky
22 september 2006, 14:32
Wetenschappelijk? De twaalf stammen...

Je kunt het ook gewoon op Wikipedia vinden.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Isra%C3%ABlieten

groen rechts
22 september 2006, 14:34
Nee, de chassidische joden zijn nu net de minst geïntegreerde, maar ook wel de meest zachtaardige. Ik kan je ook joden laten zien waarvan jij absoluut niet zou weten dat het joden zijn.
Maar dan nog... Heb jij daar last van?

De joden werken of ze hebben hun eigen zaak en stellen mensen van bij ons tewerk. Ze leven niet van de bijstand en leveren een meerwaarde aan onze economie. Je hoeft het niet eens te zijn met de orthodoxe voorschriften, maar ze hebben ook absoluut geen bekeringsdrang in tegenstelling tot de islam.
In Antwerpen trekken ze zelfs (soms wel tot hun ergernis) grote groepen toeristen aan.

Dus, wat heb jij dan tegen joden? Hebben ze al jouw sacochke gepikt misschien?
mijn sjakosj...flauw...heel flauw

kijk, dat noem ik nu hypocriet....

het gaat er mij om dat er ook vreemdelingen zijn die geen 'sjakosjendieven' zijn... maar evengoed vreemdelingen zijn...
eenn hele straat omdopen tot chinatown, beeldjes vanvoor en vanachter...komt dat het vlaams karakter van Antwerpenten goede?

Ik hoor het vb vaak klagen over affishes in andere talen? juist? over affishes in het hebreeuws echter hoor ik nooit niks...
hoofdoekjes zijn fout, keppeltjes, pruiken en bonten mutsen zijn wel westerse kledij zeker? kom...

ze stelen mss geen tasjes, maar op de stoep fietsen is ook overlast veroorzaken, vooral als je autochtone schoolgangers aanrijd...

eigen winkels, scholen, vaak geen kunde van het nederlands.... hoor ik uw partij daarover? neen.... en dat allemaal omdat ze economisch interessant zijn???

waar gaat het u nu over over het vlaamse volk of over poen..........

Vicky
22 september 2006, 14:34
even duidelijk maken, die bomaanslagen zijn er gekomen doordat het Israëlische leger Palestijnse gebieden bezette, niet andersom



Nee, dat klopt niet. Lees de link die ik hierboven gaf.


en dan?

Je vroeg erom. Dat was mijn antwoord.:roll:

groen rechts
22 september 2006, 14:35
Groenrechts, jouw partij zal nooit groot worden, een partij die zo duidelijk fascistisch (jullie hebben zelfs een keltisch kruis als partijlogo) is maakt geen kans in vlaanderen, het VB heeft dat door en is daarom sterk populistisch geworden.

liever klein blijven dan nog eens kruipen voor het grootkapitaal en de political corectness....

groen rechts
22 september 2006, 14:41
overigens, vicky, de Antwerpse joden gaan niet eens stemmen om religieuze redenen dit jaar....
zo aangepast zijn ze se....
ze willen een uitzonderingsmaatregel, want ze willen wel stemmen, maar op een andere dag....
faciliteiten, voorkeursbehandelingen....
waren julie daar niet tegen vroeger...
Vroeger.... voor de komst van mediafiguren, tafelspringers en "nieuwe vlamingen" in de partij.........

Vicky
22 september 2006, 14:54
mijn sjakosj...flauw...heel flauw

kijk, dat noem ik nu hypocriet....

het gaat er mij om dat er ook vreemdelingen zijn die geen 'sjakosjendieven' zijn... maar evengoed vreemdelingen zijn...
eenn hele straat omdopen tot chinatown, beeldjes vanvoor en vanachter...komt dat het vlaams karakter van Antwerpenten goede?

Ik hoor het vb vaak klagen over affishes in andere talen? juist? over affishes in het hebreeuws echter hoor ik nooit niks...
hoofdoekjes zijn fout, keppeltjes, pruiken en bonten mutsen zijn wel westerse kledij zeker? kom...

ze stelen mss geen tasjes, maar op de stoep fietsen is ook overlast veroorzaken, vooral als je autochtone schoolgangers aanrijd...

eigen winkels, scholen, vaak geen kunde van het nederlands.... hoor ik uw partij daarover? neen.... en dat allemaal omdat ze economisch interessant zijn???

waar gaat het u nu over over het vlaamse volk of over poen..........

Het gaat voornamelijk om wie niet alleen ons land, maar heel Europa binnenkort gaat overnemen.
Ik heb trouwens niets tegen andere nationaliteiten in onze steden, ook niet tegen andere culturen wanneer we daar niet door overrompeld worden of het ons niet opgedrongen wordt.
Ik heb ook helemaal niets tegen China Town of een jodenwijk.

Ook onze kinderen fietsen soms op het voetpad. Kan gebeuren, in een stad is het nu eenmaal druk.

Het gaat mij erom dat Vlaanderen leefbaar moet blijven voor de autochtone bevolking.
Het gaat mij erom dat volksmensen niet mogen weggejaagd worden uit hun buurten waar ze al generaties lang wonen.
Het gaat mij erom dat het niveau in onze scholen zakt door kinderen die uit een andere cultuur komen en de taal niet kennen en onze kinderen daarvoor massaal naar internaten worden gestuurd.
Het gaat mij erom dat de sociale zekerheid en OCMW in de eerste plaats werd uitgevonden na WOII om 'onze' mensen die even buiten de boot vielen financieel te steunen en niet om er de hele derde wereld mee te onderhouden.
Het gaat mij erom dat Europa, Europees moet blijven en geen Eurabia mag worden en het geknuffel en toegevingen aan één bepaalde gemeenschap moet ophouden, want dat al de rest dat niet langer gaat slikken. Ze doen het al jaren en het helpt niet. Het wordt integendeel steeds erger.

Het gaat mij er ook om dat wij niet langer mea culpa moeten slagen voor onze zogenaamde 'onverdraagzaamheid', wanneer wij systematisch met onverdraagzaamheid worden geconfronteerd.
En het gaat mij er vooral om dat al die nieuwkomers ofwel door de snel-belgwet, of door het vreemdelingenstemrecht voor partijen gaan kiezen die de Vlaamse onafhankelijkheid in de weg staan.

En wat China Town betreft, daar ben ik gerust in, de meerderheid stemt voor ons. Zij weten wat het is om onder een links juk te leven.

groen rechts
22 september 2006, 14:59
en het geknuffel en toegevingen aan één bepaalde gemeenschap moet ophouden, want dat al de rest dat niet langer gaat slikken. Ze doen het al jaren en het helpt niet. Het wordt integendeel steeds erger.

awel ga dan geen andere "groep" knuffelen........


en dat de chinezen op u stemmen... mijn god...

nog eens... iemand die met u getrouwd is, geld int bakske brengt of op "de goei" stemt mag blijven???

"wer Flahme ist enscheide ich" ???

als economische termen en stemgedrag bepalen wie in Vlaanderen mag blijven...Dan vrees ik dat er nog weinig "volks" is aan uw volksnationalisme...
het ruikt, neen stinkt, naar staatsnationalisme....


pas op, ik zou ook ni graag in eurabie of dergelijke ontwaken...
maar "nuttigheidsgraad" als criterium ... mijn god

Vicky
22 september 2006, 15:01
overigens, vicky, de Antwerpse joden gaan niet eens stemmen om religieuze redenen dit jaar....
zo aangepast zijn ze se....
ze willen een uitzonderingsmaatregel, want ze willen wel stemmen, maar op een andere dag....
faciliteiten, voorkeursbehandelingen....
waren julie daar niet tegen vroeger...
Vroeger.... voor de komst van mediafiguren, tafelspringers en "nieuwe vlamingen" in de partij.........

Ik ben inderdaad tegen uitzonderingsregels, maar ze kunnen ook per brief stemmen of per volmacht.

Weet je? Het stoort mij enorm dat je schrijft 'tafelspringers' en 'nieuwe Vlamingen' enzo...
Ik werk al bijna zeven jaar keihard voor de partij. Ik heb waarschijnlijk tijdens betogingen eind jaren '60 al meer klop gekregen dat jij ooit zult krijgen.
En ik probeer toch beleefd te blijven.:?

Vicky
22 september 2006, 15:10
en het geknuffel en toegevingen aan één bepaalde gemeenschap moet ophouden, want dat al de rest dat niet langer gaat slikken. Ze doen het al jaren en het helpt niet. Het wordt integendeel steeds erger.

awel ga dan geen andere "groep" knuffelen........


en dat de chinezen op u stemmen... mijn god...

nog eens... iemand die met u getrouwd is, geld int bakske brengt of op "de goei" stemt mag blijven???

"wer Flahme ist enscheide ich" ???

als economische termen en stemgedrag bepalen wie in Vlaanderen mag blijven...Dan vrees ik dat er nog weinig "volks" is aan uw volksnationalisme...
het ruikt, neen stinkt, naar staatsnationalisme....


pas op, ik zou ook ni graag in eurabie of dergelijke ontwaken...
maar "nuttigheidsgraad" als criterium ... mijn god

Wat wil jij dan? Een Vlaanderen met alle neuzen in één richting? Allemaal dezelfde kleur van ogen en haar?

En iedereen moet dezelfde mening hebben als jij?

Ik knuffel niemand. Ik probeer alleen aan te tonen dat andere gemeenschappen nu juist niet geknuffeld worden. Zij krijgen geen voorrang op een job, zij bevolken de gevangenissen niet en respecteren onze democratie. Kortom...zij vallen niemand lastig en veroveren en verloederen onze steden en gemeenten niet.
Zij trekken hun plan, zonder enige steun van anderen.

Meer moet dat niet zijn. Ik wil trouwens ook geen Vlaanderen met alleen maar enggeestige denkers.

Ambiorix
22 september 2006, 15:14
ofwel laat ge iedereen binnen, ofwel werkt ge met quota, ofwel niemand.

maar NIET het asociale geldzakkerij-criteria en selecteren op basis van economische draagkracht.
Pure uitzuiging van andere volkeren. "parasiteren", dat woord kent ge toch hé:roll:

GaRnaaLBeeR
22 september 2006, 15:22
liever klein blijven dan nog eens kruipen voor het grootkapitaal en de political corectness....

Elk rechts is beter dan het kapitalistische hielen likken rechts van het Vlaams Belang. Als groen rechts stemmen kan halen bij het VB zie ik het ze maar al te graag proberen. Waar haalt groenR ijgenlijk zijn kiesers vandaan. VB, groen ,blanco stemmers ?

Vicky
22 september 2006, 15:29
ofwel laat ge iedereen binnen, ofwel werkt ge met quota, ofwel niemand.

maar NIET het asociale geldzakkerij-criteria en selecteren op basis van economische draagkracht.
Pure uitzuiging van andere volkeren. "parasiteren", dat woord kent ge toch hé:roll:

Nee, maar men kan ook selecteren, zoals bv. Canada, Australië of de VS doen. Bovendien kan men ook wanneer het om mensen gaat die ze hier tijdelijk als werknemers nodig hebben, met contracten werken.

Het kan niet langer dat heel de derde wereld zich hier gaat nestelen en op de kosten van de 'hard werkende Vlaming' (zoals ze dat tegenwoordig zo mooi zeggen).

Als ze dan al iets willen doen om te helpen, dat ze dan stoppen met geld in de pollen van despoten en tirannen te stoppen, die dan (uiteraard) de bevolking in hun land arm houden, want anders stopt de geldstroom. Dat ze dan structurele werken uitvoeren, waar de bevolking ginder beter van wordt.
Snap jij dan niet dat het financieel steunen van eenieder die hier zomaar komt binnengewaaid een aanzuigeffect heeft op de anderen in de thuislanden?
Ik ben het in ieder geval beu om daardoor zoveel belastingen (directe en indirecte) te moeten betalen. Ik ben het ook beu dat elke Vlaming daarenboven nog eens extra hard moet inleveren om Wallonië te onderhouden, die dan op haar beurt eens gaat vertellen wat wij met al die vreemdelingen en asielzoekers moeten doen.

Vicky
22 september 2006, 15:32
Elk rechts is beter dan het kapitalistische hielen likken rechts van het Vlaams Belang. Als groen rechts stemmen kan halen bij het VB zie ik het ze maar al te graag proberen. Waar haalt groenR ijgenlijk zijn kiesers vandaan. VB, groen ,blanco stemmers ?

Wat een onzin. Ik vraag mij af of al die 'doppende' anti-kapitalisten akkoord zouden gaan wanneer alle steun wordt stopgezet.:roll:

Dat heeft niets met kapitalisme te maken maar met realisme. De gebraden kiekens komen niet uit de lucht gevallen, zei mijn moeder altijd, en gelijk heeft ze.

Volksstormer
22 september 2006, 15:36
Hoe dwaas en bekrompen! :roll: Dus jij gaat ervan uit dat men andere volkeren in andere landen moet haten om een goede Vlaams-Nationalist te zijn?

:roll: "Vlaams-nationalist" bewijst met wat hij geschreven heeft dat hij meer kennis van zaken en gevoel voor nuance heeft dan gij!

Hij is NJSV'er en heeft waarschijnlijk weinig te maken met Groen Rechts.

Ge legt hem bovendien woorden in de mond die hij niet gezegd heeft. Nu ja, de jood is van zijn eerste leugen nog niet gestorven... :twisted:

Vicky
22 september 2006, 15:38
:roll: "Vlaams-nationalist" bewijst met wat hij geschreven heeft dat hij meer kennis van zaken en gevoel voor nuance heeft dan gij!

Hij is NJSV'er en heeft waarschijnlijk weinig te maken met Groen Rechts.

Ge legt hem bovendien woorden in de mond die hij niet gezegd. Nu ja, de jood is van zijn eerste leugen nog niet gestorven... :twisted:

Ik leg hem geen woorden in de mond, ik stel hem een vraag.

En die laatste zin zal ik maar wijten aan je intellectuele capaciteiten zeker?8-)

Volksstormer
22 september 2006, 15:39
Groenrechts, jouw partij zal nooit groot worden, een partij die zo duidelijk fascistisch (jullie hebben zelfs een keltisch kruis als partijlogo) is maakt geen kans in vlaanderen, het VB heeft dat door en is daarom sterk populistisch geworden.
Sinds wanneer zijn de Kelten fascisten? :lol: ;-)

Metternich
22 september 2006, 15:41
(jullie hebben zelfs een keltisch kruis als partijlogo)Ah ja, al duizenden jaren is het keltisch kruis een symbool van fascisme :roll:

Metternich
22 september 2006, 15:44
verloederen onze steden en gemeenten niet.Al eens in de wijken van de zeer orthodoxe joden gaan zien? Dat noem ik pas verloederd. Vuilniszakken opeengestapeld, niet deftig vastgebonden, de straat één vuilnisbelt...

GaRnaaLBeeR
22 september 2006, 15:44
Wat een onzin. Ik vraag mij af of al die 'doppende' anti-kapitalisten akkoord zouden gaan wanneer alle steun wordt stopgezet.:roll:

Dat heeft niets met kapitalisme te maken maar met realisme. De gebraden kiekens komen niet uit de lucht gevallen, zei mijn moeder altijd, en gelijk heeft ze.

Realisme mijn gat.
De bedrijven hun (door de werknemers geproduceerde) winst blijft stijgen de kloof tussen rijk(top manegars) en arm neemt toe.
er is geen enkele reden om te klagen voor hun.
Waarom staat het VB ijgenlijk niet te pronken met hun mening over flexibilitijd, brugpensioen en sociaale zekerhijd zoals ze wel met hun vreemdelingen standpunten doen.


een beeld zegt meer dan duizend woorden.
http://www.verkiezingssite.be/images/2965.jpg

Volksstormer
22 september 2006, 15:49
En ja, ik ben een 'vriend van Israël' omdat ik vind dat iedereen recht heeft op een eigen lapje grond. Zeker wanneer het om een volk gaat dat er niet alleen historisch recht op heeft, maar een volk dat al eeuwig vervolgd en uitgemoord werd.
Kijk, als de joden werkelijk zo liberaal, democratisch en kosmopolitisch zijn als ze zich in de westerse wereld voordoen - en wat ze in het kwadraat van de "westerlingen" terug verwachten! - dan zouden ze het land delen met de Palestijnen.

De joden hebben niet het alleenrecht op een land dat ze eeuwen geleden (vrijwillig) verlaten hebben, omdat ze toevallig "uitverkoren" zouden zijn. Het probleem met het zionisme is juist zijn superioriteits- en exclusiviteitsclaim. Ze verwachten van de goijim in Amerika en Europa dat ze multicultureel zijn, maar kunnen in hun eigen kolonie geen Arabische autochtonen verdragen...

nednav
22 september 2006, 15:52
Groen Rechts...
Wie zou er nu op z'on partij stemmen??
Standpunten die alleen vol haat zitten..jullie zouden niets kunnen bijdrage aan het algemeen welzijn. Zo te zien ben je mooi geïndoctrineerd geweest..

Goed bezig GROEN-RECHTS, je zal het ver schoppen in de politiek!

Vicky
22 september 2006, 15:53
Al eens in de wijken van de zeer orthodoxe joden gaan zien? Dat noem ik pas verloederd. Vuilniszakken opeengestapeld, niet deftig vastgebonden, de straat één vuilnisbelt...

Ben net samen met Bart Debie gaan bussen in oud Borgerhout. De Turnhoutsebaan en zijstraten (overigens de gevaarlijkste buurt) zijn niet alleen heel erg vuil - en niet in zakken -maar ook de woningen zijn aan het verkrotten. De weinige autochtonen die er nog wonen zien hun huizenwaarde dalen. (Weeral zo'n kapitalistische gedachte) maar die mensen hebben er wel heel hun leven voor gezwoegd.
Over de vuilzakken in Antwerpen hebben we meer dan eens gezegd dat er meer ophalingen moeten gebeuren. De stad weigert echter.
Ik vraag mij trouwens af waarom het niet zou kunnen, wanneer een miljoenenstad als Parijs alle dagen 's nachts het vuil ophaalt, waarom kan het hier dan niet?

nednav
22 september 2006, 15:53
En waarschijnlijk begin je nu over de commies..?

Want wat kan je hier anders op zeggen?

nednav
22 september 2006, 15:56
[quote=GaRnaaLBeeR;2009346]
Waarom staat het VB ijgenlijk niet te pronken met hun mening over flexibilitijd, brugpensioen en sociaale zekerhijd zoals ze wel met hun vreemdelingen standpunten doen.[quote]

Wie kan mij hierop antwoorden?
(goede vraag btw)

Vicky
22 september 2006, 16:05
Kijk, als de joden werkelijk zo liberaal, democratisch en kosmopolitisch zijn als ze zich in de westerse wereld voordoen - en wat ze in het kwadraat van de "westerlingen" terug verwachten! - dan zouden ze het land delen met de Palestijnen.

De joden hebben niet het alleenrecht op een land dat ze eeuwen geleden (vrijwillig) verlaten hebben, omdat ze toevallig "uitverkoren" zouden zijn. Het probleem met het zionisme is juist zijn superioriteits- en exclusiviteitsclaim. Ze verwachten van de goijim in Amerika en Europa dat ze multicultureel zijn, maar kunnen in hun eigen kolonie geen Arabische autochtonen verdragen...

Weeral onjuist. Ze hebben het niet 'vrijwillig' verlaten maar werden als slaven weggevoerd. Bovendien ben je wel heel erg slecht ingelicht. Er wonen wel degelijk Arabieren in Israël. De meeste sinaasappelplantages worden gerund door hen. Eigenaardig dat 11 11 11 dan een uitgeperste appelsien gebruikte op Israël te boycotten.
De meeste Palestijnen zijn trouwens weggevlucht toen Israël door zeven omringende landen werd aangevallen. Een broedervlucht dus...
(Ze zullen waarschijnlijk de raad gekregen hebben er weg te trekken zoals de moslims nu in New York en Washington de kregen van Osama om daar zo snel mogelijk te verhuizen.):?

Bovendien zijn er ongeveer 700.000 gevlucht en willen er nu 5 miljoen terugkomen. Daar heeft het land niet de economische draagkracht voor want ze zijn maar met zes miljoen.

Bovendien ...wie gaat nu iemand binnenlaten die al op voorhand zegt dat ze hij je gaat vermoorden?

Metternich
22 september 2006, 16:06
Ben net samen met Bart Debie gaan bussen in oud Borgerhout. De Turnhoutsebaan en zijstraten (overigens de gevaarlijkste buurt) zijn niet alleen heel erg vuil - en niet in zakken -maar ook de woningen zijn aan het verkrotten. De weinige autochtonen die er nog wonen zien hun huizenwaarde dalen. (Weeral zo'n kapitalistische gedachte) maar die mensen hebben er wel heel hun leven voor gezwoegd.
Over de vuilzakken in Antwerpen hebben we meer dan eens gezegd dat er meer ophalingen moeten gebeuren. De stad weigert echter.
Ik vraag mij trouwens af waarom het niet zou kunnen, wanneer een miljoenenstad als Parijs alle dagen 's nachts het vuil ophaalt, waarom kan het hier dan niet?Dat is geen antwoord op wat ik zei. De toestand van de Turnhoutsebaan ken ik daarbij maar al te goed, aangezien ik er zelf woon.

Vicky
22 september 2006, 16:06
[quote=GaRnaaLBeeR;2009346]
Waarom staat het VB ijgenlijk niet te pronken met hun mening over flexibilitijd, brugpensioen en sociaale zekerhijd zoals ze wel met hun vreemdelingen standpunten doen.[quote]

Wie kan mij hierop antwoorden?
(goede vraag btw)

Lees ons programma, dan weet je het.;-)

nednav
22 september 2006, 16:08
[quote=nednav;2009410][quote=GaRnaaLBeeR;2009346]
Waarom staat het VB ijgenlijk niet te pronken met hun mening over flexibilitijd, brugpensioen en sociaale zekerhijd zoals ze wel met hun vreemdelingen standpunten doen.

Lees ons programma, dan weet je het.;-)

Amai dat is gemakkelijk..geen pasklaar antwoord?

Vicky
22 september 2006, 16:10
Dat is geen antwoord op wat ik zei. De toestand van de Turnhoutsebaan ken ik daarbij maar al te goed, aangezien ik er zelf woon.

Hoezo? Je had het toch over opengescheurde vuilzakken?

Je woont zelf op de Turnhoutsebaan. Dan moet je toch ook wel zien dat het voor autochtone handelaars in die straat stilaan onhoudbaar wordt? Vind je dat dan ook te economisch?

Vicky
22 september 2006, 16:14
[quote=Vicky;2009450][quote=nednav;2009410]

Amai dat is gemakkelijk..geen pasklaar antwoord?

Ja zeg. Ik zit hier al heel de middag te antwoorden. Je mag al blij zijn dat ik geen Waalse politicus ben, want om daar vragen aan te mogen stellen moet je betalen. Per opbod, wie het meeste biedt mag ermee praten.:lol:

Ik kan hier toch niet heel ons programma gaan neerpennen, hé!

Men zou beter eerst de jongeren aan het werk zetten, vooraleer anderen te verplichten tot 65 of 70 jaar te werken.
Iemand die 40 jaar metser is geweest heeft voor mijn part lang genoeg gewerkt.

GaRnaaLBeeR
22 september 2006, 16:19
[quote=nednav;2009454][quote=Vicky;2009450]



Men zou beter eerst de jongeren aan het werk zetten, vooraleer anderen te verplichten tot 65 of 70 jaar te werken.
Iemand die 40 jaar metser is geweest heeft voor mijn part lang genoeg gewerkt.

ik ken in ieder geval al een partij die maar al te graag het generatie pact goedkeurde/niet ver gaand genoeg vonden.:roll:

Ambiorix
22 september 2006, 16:27
vraag ik me nu ook eens af.
vicky,?

Boadicea
22 september 2006, 16:32
Groenrechts, jouw partij zal nooit groot worden, een partij die zo duidelijk fascistisch (jullie hebben zelfs een keltisch kruis als partijlogo) is maakt geen kans in vlaanderen, het VB heeft dat door en is daarom sterk populistisch geworden.

Wat is het verband tussen een Keltisch kruis en fascisme? Ik geloof dat je de betekenis van Prechristelijke symbolen niet zo goed kent.

Metternich
22 september 2006, 16:33
Hoezo? Je had het toch over opengescheurde vuilzakken?

Je woont zelf op de Turnhoutsebaan. Dan moet je toch ook wel zien dat het voor autochtone handelaars in die straat stilaan onhoudbaar wordt? Vind je dat dan ook te economisch?Ja, maar ik had het over de joden, die precies alles mogen. In de diamantwijk hangen er Hebreeuwse opschriften aan de winkels. Daar hoor ik echter geen geklaag over. Geen Arabische opschriften, akkoord! Maar ook geen Hebreeuwse!Men zou beter eerst de jongeren aan het werk zetten, vooraleer anderen te verplichten tot 65 of 70 jaar te werken.Hoe bedoel je? Quota's voor jongeren of jongeren dwingen te werken?

Vicky
22 september 2006, 16:37
[quote=Vicky;2009467][quote=nednav;2009454]

ik ken in ieder geval al een partij die maar al te graag het generatie pact goedkeurde/niet ver gaand genoeg vonden.:roll:

De sossen zeker?:-P

Vicky
22 september 2006, 16:42
Ja, maar ik had het over de joden, die precies alles mogen. In de diamantwijk hangen er Hebreeuwse opschriften aan de winkels. Daar hoor ik echter geen geklaag over. Geen Arabische opschriften, akkoord! Maar ook geen Hebreeuwse!Hoe bedoel je? Quota's voor jongeren of jongeren dwingen te werken?

Jawel, wij hebben zowel de Hebreeuwse opschriften als de Arabische opschriften aangeklaagd. Ook de Andere vreemde talen die tegenwoordig gebruikt worden voor reclame e.d.
Heel veel mensen begrijpen niet eens wat er staat.

Ik bedoel jongeren die pas van school komen en waar vacatures voor openstaan aan het werk zetten of anders geen dop betalen.

Ik ben heel veel onderweg en ik zie ook wel dat er veel werkaanvragen zijn waar niemand op afkomt. In Vlaanderen zijn er ongeveer 7000 jobs die niet ingevuld worden omdat ze niemand vinden.

Karpax
22 september 2006, 16:50
[quote=nednav;2009454][quote=Vicky;2009450]

Ja zeg. Ik zit hier al heel de middag te antwoorden. Je mag al blij zijn dat ik geen Waalse politicus ben, want om daar vragen aan te mogen stellen moet je betalen. Per opbod, wie het meeste biedt mag ermee praten.:lol:

Ik kan hier toch niet heel ons programma gaan neerpennen, hé!

Men zou beter eerst de jongeren aan het werk zetten, vooraleer anderen te verplichten tot 65 of 70 jaar te werken.
Iemand die 40 jaar metser is geweest heeft voor mijn part lang genoeg gewerkt.

Wat heeft de pensioenleeftijd nu met de jongerenwerkloosheid te maken?

Ze willen het brugpensioen afschaffen omdat er een tekort aan middelen is om het te betalen maar voornamelijk om dat er een tekort is geschoolde werkkrachten.

Elke jongere die een vak heeft geleerd op school kan direkt aan de slag. Elke aannemer ligt te schreeuwen om extra volk...

Ik ken trouwens maar bitter weinig jongeren die willen werken en geen werk hebben.

Vicky
22 september 2006, 16:50
[quote=Vicky;2009467][quote=nednav;2009454]

ik ken in ieder geval al een partij die maar al te graag het generatie pact goedkeurde/niet ver gaand genoeg vonden.:roll:


Dat klopt niet. Er zijn wel heel wat aanpassingen gebeurd aan dat oorspronkelijke generatiepact waarin stond dat iedereen, zonder uitzondering tot z'n 65ste zou moeten blijven werken. Zoals ik al eerder schreef, vergeet niet dat de mensen die er nu door getroffen worden al dikwijls vanaf hun veertiende aan het werk zijn.

Anderzijds kan het ook niet de bedoeling zijn dat iemand tot bijna aan z'n dertigste studeert en dan al op z'n vijftigste met brugpensioen gaat.

Weeral die kapitalistische realiteit natuurlijk, maar je kunt niet blijven geven als er niet navenant binnenkomt.

Vicky
22 september 2006, 16:52
[quote=Vicky;2009467][quote=nednav;2009454]

Wat heeft de pensioenleeftijd nu met de jongerenwerkloosheid te maken?

Ze willen het brugpensioen afschaffen omdat er een tekort aan middelen is om het te betalen maar voornamelijk om dat er een tekort is geschoolde werkkrachten.

Elke jongere die een vak heeft geleerd op school kan direkt aan de slag. Elke aannemer ligt te schreeuwen om extra volk...

Ik ken trouwens maar bitter weinig jongeren die willen werken en geen werk hebben.

Die willen werken...daar zeg je zowat. Er zijn er genoeg die denken dat steun een geboorterecht is. Of denk je dat die gasten die daar de hele tijd in de Mortselse bomen hangen werken?

Vicky
22 september 2006, 16:54
Ik vraag mij trouwens af waarom niemand zich afvraagt 'waarom' er een tekort aan middelen is. Waar gaat al dat geld naartoe?

Karpax
22 september 2006, 17:04
Ik vraag mij trouwens af waarom niemand zich afvraagt 'waarom' er een tekort aan middelen is. Waar gaat al dat geld naartoe?

Je kan maar een beperkt aantal mensen onderhouden op de rug van de werkende mens in dit land. (In elk land overigens)
Ze zitten er nu al over...
Als ze nu niks doen dan mag over 40 jaar iedereen tot z'n 75 gaan werken...

GaRnaaLBeeR
22 september 2006, 17:07
[quote=GaRnaaLBeeR;2009487][quote=Vicky;2009467]

De sossen zeker?:-P
Alsjeblieft noem het SP.a beleid niet socialistisch.

Dat klopt niet. Er zijn wel heel wat aanpassingen gebeurd aan dat oorspronkelijke generatiepact waarin stond dat iedereen, zonder uitzondering tot z'n 65ste zou moeten blijven werken. Zoals ik al eerder schreef, vergeet niet dat de mensen die er nu door getroffen worden al dikwijls vanaf hun veertiende aan het werk zijn.
Wat? Moet ik hier uitspraken van VB'ers gaan citeren over hoe het brugpension afgeschaft zou moeten worden.
En dan heb ik het nog niet over hun andere liberaale anti arbijders standpunten.

Vandaag 17:50

Vicky
22 september 2006, 17:21
[quote=Vicky;2009526][quote=GaRnaaLBeeR;2009487]
Alsjeblieft noem het SP.a beleid niet socialistisch.

Dat klopt niet. Er zijn wel heel wat aanpassingen gebeurd aan dat oorspronkelijke generatiepact waarin stond dat iedereen, zonder uitzondering tot z'n 65ste zou moeten blijven werken. Zoals ik al eerder schreef, vergeet niet dat de mensen die er nu door getroffen worden al dikwijls vanaf hun veertiende aan het werk zijn.
Wat? Moet ik hier uitspraken van VB'ers gaan citeren over hoe het brugpension afgeschaft zou moeten worden.
En dan heb ik het nog niet over hun andere liberaale anti arbijders standpunten.

Vandaag 17:50

Het brugpensioen was een gunst. En wanneer julie liever de hele derde wereld onderhouden (Wallonië incluis) dan moet je er ook iets voor over hebben, hé?

Ik ken kleine zelfstandigen van 65 die al van hun veertiende op leercontract bezig waren, en die werken ook nog.

An Arkos
22 september 2006, 18:01
Ah ja, al duizenden jaren is het keltisch kruis een symbool van fascisme :roll:

doe je nu even niet dom voor, de swastika is ook oorspronkelijk een religieus symbool, maar daar denk je niet meteen aan als je een swastika ziet of wel?

groen rechts
22 september 2006, 18:09
Kijk, als de joden werkelijk zo liberaal, democratisch en kosmopolitisch zijn als ze zich in de westerse wereld voordoen - en wat ze in het kwadraat van de "westerlingen" terug verwachten! - dan zouden ze het land delen met de Palestijnen.

De joden hebben niet het alleenrecht op een land dat ze eeuwen geleden (vrijwillig) verlaten hebben, omdat ze toevallig "uitverkoren" zouden zijn. Het probleem met het zionisme is juist zijn superioriteits- en exclusiviteitsclaim. Ze verwachten van de goijim in Amerika en Europa dat ze multicultureel zijn, maar kunnen in hun eigen kolonie geen Arabische autochtonen verdragen...

spijkers met koppen!

groen rechts
22 september 2006, 18:12
Groen Rechts...
Wie zou er nu op z'on partij stemmen??
Standpunten die alleen vol haat zitten..jullie zouden niets kunnen bijdrage aan het algemeen welzijn. Zo te zien ben je mooi geïndoctrineerd geweest..

Goed bezig GROEN-RECHTS, je zal het ver schoppen in de politiek!

its not hate its love zeggen ze bij de kkk

maar alle gekheid op een stokje, ik ben blij dat ge mij succes wenst:-D

en eerlijk, neen, om uw welzijn bvb zou ik mij niet bekommeren8-)

groen rechts
22 september 2006, 18:14
Ben net samen met Bart Debie gaan bussen in oud Borgerhout. De Turnhoutsebaan en zijstraten (overigens de gevaarlijkste buurt) zijn niet alleen heel erg vuil - en niet in zakken -maar ook de woningen zijn aan het verkrotten. De weinige autochtonen die er nog wonen zien hun huizenwaarde dalen. (Weeral zo'n kapitalistische gedachte) maar die mensen hebben er wel heel hun leven voor gezwoegd.
Over de vuilzakken in Antwerpen hebben we meer dan eens gezegd dat er meer ophalingen moeten gebeuren. De stad weigert echter.
Ik vraag mij trouwens af waarom het niet zou kunnen, wanneer een miljoenenstad als Parijs alle dagen 's nachts het vuil ophaalt, waarom kan het hier dan niet?

ik vind antwerpen noord nogal wat erger dan borgerhout kwestie van onveiligheid ...
maar soit...
ik woon dan ook al 25 jaar in de kroonstraat...

Metternich
22 september 2006, 18:16
doe je nu even niet dom voor, de swastika is ook oorspronkelijk een religieus symbool, maar daar denk je niet meteen aan als je een swastika ziet of wel?De nazi-swastika is anders gedraaid.
Nazi-swastika (http://library.usu.edu/Specol/digitalexhibits/masaryk/images/swastika.jpg) en originele (http://content.answers.com/main/content/wp/en/thumb/4/48/266px-Romswastika.jpg)

groen rechts
22 september 2006, 18:19
doe je nu even niet dom voor, de swastika is ook oorspronkelijk een religieus symbool, maar daar denk je niet meteen aan als je een swastika ziet of wel?

ziet men niet altijd wat men het liefste ziet:-D

groen rechts
22 september 2006, 18:20
was het symbool van de fascisten overigens geen lectorenbundel :)

Metternich
22 september 2006, 18:41
was het symbool van de fascisten overigens geen lectorenbundel :)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/45/Kanton_St.Gallen.png/180px-Kanton_St.Gallen.png

Dit is duidelijk een swastika of een keltisch kruis :rofl:

Volksstormer
22 september 2006, 18:44
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/45/Kanton_St.Gallen.png/180px-Kanton_St.Gallen.png

Dit is duidelijk een swastika of een keltisch kruis :rofl:
Het is groen, net zoals de kleur van het Verdinaso of de IJzeren Garde! 8O

Groen Rechts is dus wel degelijk ecofascistisch! Daartegenover zijn de groentjes van Groen! maar burgerlijk-rechts... ;-)

Volksstormer
22 september 2006, 18:48
spijkers met koppen!
In vergelijking met Vicky's antwoord wel. :twisted:

groen rechts
22 september 2006, 18:50
Het is groen, net zoals de kleur van het Verdinaso of de IJzeren Garde! 8O

Groen Rechts is dus wel degelijk ecofascistisch! Daartegenover zijn de groentjes van Groen! maar burgerlijk-rechts... ;-)

jaja, ik zag dat symbool, en ik dacht "tiens, ik maak er iets minder fascho van, ik behoud enkel de achtergrondkleur"

dusja...rap dat keltisch kruis erop gekletst et voilah het was af..

toen dat het keltisch kruis dan ineens een "white power"-teken ging heten viel ik alsnog door de mand als neonazi...

hoe een eurotje rollen kan :lol:

groen rechts
22 september 2006, 18:52
@ volksstormer :
bedankt overigens, ik was de eerste zin van
" Un jour nous irons au combat Failala
La croix celtique guidera nos pas Failala
Que crèvent les marxistes, les juifs capitalistes
Au rythme des hauts tambours des lansquenets" kwijt :)

overigens : is het niet "La croix celtique ne quitera nous pas Failala"?

Volksstormer
22 september 2006, 18:53
jaja, ik zag dat symbool, en ik dacht "tiens, ik maak er iets minder fascho van, ik behoud enkel de achtergrondkleur"

dusja...rap dat keltisch kruis erop gekletst et voilah het was af..

toen dat het keltisch kruis dan ineens een "white power"-teken ging heten viel ik alsnog door de mand als neonazi...

hoe een eurotje rollen kan :lol:
:rofl:

Volksstormer
22 september 2006, 18:54
@ volksstormer :
bedankt overigens, ik was de eerste zin van
" Un jour nous irons au combat Failala
La croix celtique guidera nos pas Failala
Que crèvent les marxistes, les juifs capitalistes
Au rythme des hauts tambours des lansquenets" kwijt :)

overigens : is het niet "La croix celtique ne quitera nous pas Failala"?
Er bestaan zóveel versies van... Ik zou het ook niet meer weten.

GaRnaaLBeeR
22 september 2006, 20:20
[quote=GaRnaaLBeeR;2009621][quote=Vicky;2009526]

Het brugpensioen was een gunst. En wanneer julie liever de hele derde wereld onderhouden (Wallonië incluis) dan moet je er ook iets voor over hebben, hé?

Ik ken kleine zelfstandigen van 65 die al van hun veertiende op leercontract bezig waren, en die werken ook nog.

Ben jij ineens van gedacht verandert ofzo.
over het fijt dat mensen wel of niet moeten blijven werken totdat ze niet meer kunnen ga ik nu niet discuseren.
Maar mischien is het een goed idee om in die VB foldertjes die ik constant in mijn brievebus krijg, bij de zaaken die jullie berijkt hebben zoals het tegenhouden van een moskee ook het doorvoeren van het pact zetten ben er zeker van dat de kleine man voor wie jullie opkomen zeer blij zal zijn dit te horen. Waarom het hierbij houden? Vertel hen ook is wat jullie van plan zijn met hun flexibilitijd.

Of toch maar liever blijven doordrammen over vreemdelingen?;-)

Vicky
22 september 2006, 21:27
[quote=Vicky;2009661][quote=GaRnaaLBeeR;2009621]

Ben jij ineens van gedacht verandert ofzo.
over het fijt dat mensen wel of niet moeten blijven werken totdat ze niet meer kunnen ga ik nu niet discuseren.
Maar mischien is het een goed idee om in die VB foldertjes die ik constant in mijn brievebus krijg, bij de zaaken die jullie berijkt hebben zoals het tegenhouden van een moskee ook het doorvoeren van het pact zetten ben er zeker van dat de kleine man voor wie jullie opkomen zeer blij zal zijn dit te horen. Waarom het hierbij houden? Vertel hen ook is wat jullie van plan zijn met hun flexibilitijd.

Of toch maar liever blijven doordrammen over vreemdelingen?;-)


Weet je... ik vertel hier nu toevallig geen standpunten van het VB, maar de mijne als werkgever. Dus vraag mij maar liever niets over al die dingen.

ilfalco
22 september 2006, 22:25
Kijk, als de joden werkelijk zo liberaal, democratisch en kosmopolitisch zijn als ze zich in de westerse wereld voordoen - en wat ze in het kwadraat van de "westerlingen" terug verwachten! - dan zouden ze het land delen met de Palestijnen.

De joden hebben niet het alleenrecht op een land dat ze eeuwen geleden (vrijwillig) verlaten hebben, omdat ze toevallig "uitverkoren" zouden zijn. Het probleem met het zionisme is juist zijn superioriteits- en exclusiviteitsclaim. Ze verwachten van de goijim in Amerika en Europa dat ze multicultureel zijn, maar kunnen in hun eigen kolonie geen Arabische autochtonen verdragen...

Ik ben geen liberaal. Maar er al eens aan egdacht dat datgene wat depalestijnen willen niet is samenleven met de joden want dat kunnen ze perfect binnen de israelische staat. Maar zij willen de totale vernietiging van de joodse staat.
Zoals elke hamas aanhanger dat wil.

Ze voeren een pan-arabische djihaat tegen de joodse aanwezigheid in het midden -oosten. Er is daar plaats zat, maar de religieuze hoofdstad van het jodendom controleren dat is wat ze willen.

Men zou uiteindelijk de joden moeten bewonderen dat ze zich tussen miljoeneen arabieren die hen het liefst van al de zee in drijven staande weten te houden.

Boadicea
22 september 2006, 23:54
ik vind antwerpen noord nogal wat erger dan borgerhout kwestie van onveiligheid ...
maar soit...
ik woon dan ook al 25 jaar in de kroonstraat...

Ik woon nog 4 jaar langer in Antwerpen Noord. Misschien is dat de reden waarom ze me hier soms gek verklaren.;-)

ilfalco
23 september 2006, 00:00
omdat het de problemen voor het grootste gedeelte in het Midden Oosten houdt exactly...

Volksstormer
23 september 2006, 00:48
Ik ben geen liberaal.
Dat zou prachtig zijn, maar ik geloof er niets van. :-o ;-)
Maar er al eens aan egdacht dat datgene wat depalestijnen willen niet is samenleven met de joden want dat kunnen ze perfect binnen de israelische staat. Maar zij willen de totale vernietiging van de joodse staat.
Zoals elke hamas aanhanger dat wil.
Gij wilt toch ook de "vernietiging" van de Belgische staat of niet? Maakt dat van u en van ons allen terroristen of massamoordenaars?

Maar goed, om het u niet te lastig te maken, zal ik maar zwijgen over Ariël Sharon en co.

Ze voeren een pan-arabische djihaat tegen de joodse aanwezigheid in het midden -oosten. Er is daar plaats zat, maar de religieuze hoofdstad van het jodendom controleren dat is wat ze willen.
Denkt u dan ook hetzelfde over steden als Londen, Brussel of Parijs?

Ik pleit - net zoals de Palestijnen - schuldig aan xenofobie tegen arrogante inwijkelingen. Jij niet of zul je weer zeggen dat de joden inwijkelingen-met-een-speciaal-statuut zijn? :roll:

Men zou uiteindelijk de joden moeten bewonderen dat ze zich tussen miljoeneen arabieren die hen het liefst van al de zee in drijven staande weten te houden.
De enigen die de laatste 60 jaar mensen verdrijven uit hun geboortestreek zijn anders wel de zionisten.

We zouden er volgens u trots op mogen zijn dat we ons door dat "landje" als partners in crime laten gebruiken.
Sommige nationalisten zouden er goed aan doen de werkelijkheid wat minder oppervlakkig te bekijken en zich niet zo blind te staren op verkiezingen en verkiezingspropaganda...

Simplisme ten top!

Vlaams-nationalist
23 september 2006, 01:01
Hoe dwaas en bekrompen! :roll: Dus jij gaat ervan uit dat men andere volkeren in andere landen moet haten om een goede Vlaams-Nationalist te zijn?
Leg mij eens uit wat het ene met het andere te maken heeft?

Zou jij je niet beter zorgen maken over het feit dat onze Vlaamse cultuur in het gedrang komt door de nieuwkomers die 'in dit land' alles aan hun wetten willen onderwerpen en die weigeren zich te integreren?

Ik heb niets tegen jullie, ik vind het alleen verschrikkelijk dom om steeds weer dat anti-joods gezwets te moeten horen en meteen als zioniste bestempeld te worden wanneer je probeert de andere kant van de medaille te laten zien.

Je zou er trouwens staan van kijken wie er allemaal in de partij dezelfde mening als ik op na houden.

Zo zo, ik ben bekrompen... Omdat ik na de realisatie van een onafhankelijk Vlaanderen -weliswaar Vlaams-nationale- zionisten niet tot mijn politieke bondgenoten tel? Of omdat ik konsekwent volksnationalist ben en de Palestijnen bijgevolg een eigen land wil gunnen en geen stuk van hun land geterroriseerd door een bende joden die wanneer het hen uitkomt zichzelf als volk benoemt en dan weer als religie? Daarom bekrompen?

Welk volk haat ik als ik u mag vragen? Ik haat geen enkel volk, ik wil samen met echte volksnationalisten élk volk hun eigen staat doen krijgen. Of dit volk nu blank, geel of zwart is, niet echt bekrompen me dunkt. Voor alle duidelijkheid, uw joden help ik niet aan een staat, aangezien zij een religie aanhangen en geen volk zijn. Jij pleit toch ook niet voor een christenland...?

Ik maak me inderdaad zorgen dat onze Vlaamse kultuur in het gedrang komt door bvb. moslima's met hoofddoeken, door bvb. de nog steeds aanwezige franskiljons in Vlaanderen, door bvb. de anderstalige opschriften in de straat, ..., door bvb. de joodse gemeenschap die zich weigert aan te passen: geen kennis van het Nederlands, een deel dat blijkbaar vindt dat het geen plicht te vervullen heeft op 8 oktober, kledij draagt die nog minder Vlaams/Westers is dan vele Arabieren zich "optaloren", ...

Dat jou stroming vertegenwoordigd wordt in de partij is nogal duidelijk, kijk alleen nog maar naar de liefdesverklaringen van FDW aan het adres van de joden. Maar wees gerust dat de harde radikale nationalisten dit verre van lusten. Het is dan ook vanzelfsprekend dat wanneer iedereen geholpen heeft aan onze onafhankelijkheid dat de wegen dan scheiden, of vind je dit bekrompen?

Vicky
23 september 2006, 01:21
Dat zou prachtig zijn, maar ik geloof er niets van. :-o ;-)

Gij wilt toch ook de "vernietiging" van de Belgische staat of niet? Maakt dat van u en van ons allen terroristen of massamoordenaars?

Maar goed, om het u niet te lastig te maken, zal ik maar zwijgen over Ariël Sharon en co.


Denkt u dan ook hetzelfde over steden als Londen, Brussel of Parijs?

Ik pleit - net zoals de Palestijnen - schuldig aan xenofobie tegen arrogante inwijkelingen. Jij niet of zul je weer zeggen dat de joden inwijkelingen-met-een-speciaal-statuut zijn? :roll:


De enigen die de laatste 60 jaar mensen verdrijven uit hun geboortestreek zijn anders wel de zionisten.

We zouden er volgens u trots op mogen zijn dat we ons door dat "landje" als partners in crime laten gebruiken.
Sommige nationalisten zouden er goed aan doen de werkelijkheid wat minder oppervlakkig te bekijken en zich niet zo blind te staren op verkiezingen en verkiezingspropaganda...

Simplisme ten top!

Over zoveel onwetendheid, nee, domheid, kan ik mij nu echt ergeren.
Man, man, man, lees jij enkel de propagandablaadjes van extreem links misschien?
Hier lees dit: http://het-ander-klokje.blogspot.com/2006_07_01_het-ander-klokje_archive.html

Naar beneden scrollen tot aan "Van Allah tot Hitler". Het heeft mij meer dan een jaar opzoekingen gekost en werd zelfs al gebruikt door een bekende schrijver voor zijn boek. En waarom hebben de meeste Palestijnen nog een een Jordaanse, Egyptische (zoals Arafat) of Syrische pas? Omdat ze uit Israël komen misschien?
De Arabieren die thuis horen in Israël leven er nog, de anderen horen er niet thuis.
Die vergelijkingen die je maakt raken kant noch wal en dan maar over simplisme spreken...je moet maar durven.

Ambiorix
23 september 2006, 01:37
Over zoveel onwetendheid, nee, domheid, kan ik mij nu echt ergeren.
Man, man, man, lees jij enkel de propagandablaadjes van extreem links misschien?
de liberaal gaat een rechtse nationalist even in het "linkse" hokje steken:roll:
góed bezig:roll:

toont weeral aan hoezeer links en rechts zijn verworden tot begrippen zonder inhoud, behalve "rechts" als liberaal hersenloos anti-islam gezever te verkopen

Ambiorix
23 september 2006, 01:39
De Arabieren die thuis horen in Israël leven er nog, de anderen horen er niet thuis.

:lol::lol::lol:

man man, ik dacht dat ik met een ernstig mens te doen had

Vicky
23 september 2006, 01:45
de liberaal gaat nationalisten even in het "linkse" hokje steken:roll:
góed bezig:roll:

Heb je het tegen mij schatje? :-D Als je 'liberaal' zegt en daarmee refereert naar de VLD dan voel ik mij zeker beledigd. Wanneer je bedoelt dat ik een groot gevoel voor vrijheid heb is dat een compliment. Dus het zal wel dat laatste zijn denk ik.
En ja, de 'praat' en de 'onwetendheid' van jouw collega over dat bepaalde thema hier klinkt heel erg links. En zijn standpunten hebben niets met het huidige Vlaams-Nationalisme te maken.
En nu ga ik slapen...

Vicky
23 september 2006, 01:46
:lol::lol::lol:

man man, ik dacht dat ik met een ernstig mens te doen had

Ik dacht dat jullie verstandiger waren.

Vlaams-nationalist
23 september 2006, 01:59
En zijn standpunten hebben niets met het huidige Vlaams-Nationalisme te maken.


Jouw gezwam over Pisrael en de joden nog veel minder!

nednav
23 september 2006, 13:58
its not hate its love zeggen ze bij de kkk

maar alle gekheid op een stokje, ik ben blij dat ge mij succes wenst:-D

en eerlijk, neen, om uw welzijn bvb zou ik mij niet bekommeren8-)

Echt een zinnig antwoord8O

ilfalco
23 september 2006, 14:00
Ik pleit - net zoals de Palestijnen - schuldig aan xenofobie tegen arrogante inwijkelingen. Jij niet of zul je weer zeggen dat de joden inwijkelingen-met-een-speciaal-statuut zijn?

Dan kan je evengoed zeggen dat vlamingen die zich in brussel gaan vestigen inwijkelingen zijn...

groen rechts
23 september 2006, 14:14
Echt een zinnig antwoord8O

stel dan eens een deftige vraag in plaats van te ratelen over neonazisme

Tantist
23 september 2006, 15:02
Waarom onmenselijke drugdealers, criminelen, moordenaars, pedo's in één adem vernoemen met homo's.
Wat hebben die groep met homo's te maken?

Ze worden gehaat door Groen Rechts ;-)

Max van Dietschland
23 september 2006, 15:56
Gelukkig zijn ultra zionisten als onze 'Vicky' uitzonderingen bij het Vlaams Belang, zeker bij de militanten. Trouwens in de IJzerwake heb ik niet veel van zionisme gemerkt. Het is niet omdat Vicky uit volksvreemde judeofiele voorliefde, de volksnationale principes verloochend, dat heel de partij daarom slecht is. Het is nog steeds zo dat Voorpost een belangrijke rol speelt in de partij en gelukkig maar. Over de speech van voorzitter Vanslambroeck valt er als volksnationalist niet op aan te merken, integendeel zelfs. Daar veroordeelde Vanslambroeck zelfs het buitensporige geweld van de zionisten. Deze veroordeling waar ook FDW, Frank van Hecke en talrijke andere kopstukken bij zijn, is een stap voorwaarts. De partij is niet zionistischer geworden dan pakweg 2 jaar geleden. Ik voel zelfs aan in de partij dat de situatie opnieuw ten goede aan het kantelen is. 8-)

Laureysens hoort eigenlijk thuis in de VLD bij Marinower of bij het ultra kapitalistische VLOTT.

Max van Dietschland
23 september 2006, 16:03
Je zou er trouwens staan van kijken wie er allemaal in de partij dezelfde mening als ik op na houden.

Ben je daar zo zeker van ?
Vooral in kringen van de nieuwe postjesjagers ja. De militanten die de partij groot gemaakt hebben rond Karel Dillen, delen uw mening zeker niet.
Ook bij nationalistische verenigingen als Voorpost en de nationalistische studentenverenigingen moet je met je judeofiel kattegejank niet afkomen.

Hans1
23 september 2006, 16:20
JA en nog veel meer dan een homofobe partij een echte menshatende partij met standpunten om van te walgen.

Iets Vlaams-nationalistisch dus, waarschijnlijk?

Tantist
23 september 2006, 16:27
Iets Vlaams-nationalistisch dus, waarschijnlijk?

http://home.kabelfoon.nl/%7Eduindam/dieren/images/kalkoen.jpg

Ambiorix
23 september 2006, 16:27
ok Tantist ge moet da is uitleggen van die vogels.. ik snap het niet goed:-D

GaRnaaLBeeR
23 september 2006, 17:30
[quote=GaRnaaLBeeR;2010167][quote=Vicky;2009661]


Weet je... ik vertel hier nu toevallig geen standpunten van het VB, maar de mijne als werkgever. Dus vraag mij maar liever niets over al die dingen.

Vlaams belang keurde het pact pas goed na drastische verandeingen.

"Van het generatie pact blijft dus niets overeind.
Een bijzonder mager resultaat dus zeker in vergelijking met andere EU landen."
Financieele-economische comentaren (de VB studiedienst)
5 october 2005.

groen rechts
24 september 2006, 13:56
ok Tantist ge moet da is uitleggen van die vogels.. ik snap het niet goed:-D

ik ben ook niet mee in deze

An Arkos
24 september 2006, 16:29
was het symbool van de fascisten overigens geen lectorenbundel :)

ja natuurlijk, maar het symbool van de NSDAP was de swastika (ik weet niet wat het verschil is tussen een rechts- of linksgedraaide swastika)
en voor zover ik weet wordt het keltisch kruis duidelijk geassocieerd met neonazis, als je als partij dat symbool gebruikt krijg ja dus bijna alleen maar neonazis en andere fascos die voor jullie stemmen (als ze het al enes zijn met het groene gedachtegoed)

oh en het VB probeert gewoon zoveel mogelijk stemmen te krijgen van rechtsen, daarom vrijt ze langs de ene kant de Joodse gemeenschap op en heult langs de andere kant nog heimelijk met neonazis.
VB kan dus eigenlijk niets goed doen voor haar eigen kiezers.

groen rechts
24 september 2006, 19:10
ja natuurlijk, maar het symbool van de NSDAP was de swastika (ik weet niet wat het verschil is tussen een rechts- of linksgedraaide swastika)
en voor zover ik weet wordt het keltisch kruis duidelijk geassocieerd met neonazis, als je als partij dat symbool gebruikt krijg ja dus bijna alleen maar neonazis en andere fascos die voor jullie stemmen (als ze het al enes zijn met het groene gedachtegoed)

oh en het VB probeert gewoon zoveel mogelijk stemmen te krijgen van rechtsen, daarom vrijt ze langs de ene kant de Joodse gemeenschap op en heult langs de andere kant nog heimelijk met neonazis.
VB kan dus eigenlijk niets goed doen voor haar eigen kiezers.

tjah..
de ene mens is al rechtlijniger dan de andere zeker?

:|

Internaut
24 september 2006, 23:57
j
oh en het VB probeert gewoon zoveel mogelijk stemmen te krijgen van rechtsen, daarom vrijt ze langs de ene kant de Joodse gemeenschap op en heult langs de andere kant nog heimelijk met neonazis.
VB kan dus eigenlijk niets goed doen voor haar eigen kiezers.

Tja als je wil groeien moet je werken met hetgeen mensen elkaar verbindt in plaats van wat elkaar scheidt. Of een VB'er nu liberaal of Vlaams nationalist is maakt naar de besluitvorming toe niet zoveel uit. Men moet de juiste bolletjes indrukken bij stemmingen die opgelegd zijn.
Men kan bij verkiezingen nog altijd op personen stemmen, die bv hetzelfde denken als de kiezer zelf. Zo kunnen neo conservatieven op Van Gaver stemmen en de hardere nationalisten op Filip Dewinter. Toch blijven dit stemmen naar dezelfde partij. Ik zie dus geen probleem.
Er zijn zeker verschillen tussen beide politici maar er zijn evenzeer raakvlakken ivm onafhankelijkheid en vreemdelingenstandpunt. Het is dankzij het feit dat alle koppen dezelfde richting uitgaan dat een partij zo sterk kan groeien.
Randorganisaties als Groen rechts zijn zeker welkom maar moesten zij een politieke partij van 25% zijn zouden ze anders piepen denk ik.
Radicalen moeten beseffen dat het VB niet radicaler kan zijn dan nu vermits ze vervolgd kunnen worden.
Er is altijd wel een strekking ter rechterkant waar ieder zich in kan vinden.
Eens de onafhankelijkheid een feit is, dan kan er eventueel uiteen gegaan worden maar niet zolang het Belgische establishment de vijand is.

groen rechts
25 september 2006, 07:54
Tja als je wil groeien moet je werken met hetgeen mensen elkaar verbindt in plaats van wat elkaar scheidt. Of een VB'er nu liberaal of Vlaams nationalist is maakt naar de besluitvorming toe niet zoveel uit. Men moet de juiste bolletjes indrukken bij stemmingen die opgelegd zijn.
Men kan bij verkiezingen nog altijd op personen stemmen, die bv hetzelfde denken als de kiezer zelf. Zo kunnen neo conservatieven op Van Gaver stemmen en de hardere nationalisten op Filip Dewinter. Toch blijven dit stemmen naar dezelfde partij. Ik zie dus geen probleem.
Er zijn zeker verschillen tussen beide politici maar er zijn evenzeer raakvlakken ivm onafhankelijkheid en vreemdelingenstandpunt. Het is dankzij het feit dat alle koppen dezelfde richting uitgaan dat een partij zo sterk kan groeien.
Randorganisaties als Groen rechts zijn zeker welkom maar moesten zij een politieke partij van 25% zijn zouden ze anders piepen denk ik.
Radicalen moeten beseffen dat het VB niet radicaler kan zijn dan nu vermits ze vervolgd kunnen worden.
Er is altijd wel een strekking ter rechterkant waar ieder zich in kan vinden.
Eens de onafhankelijkheid een feit is, dan kan er eventueel uiteen gegaan worden maar niet zolang het Belgische establishment de vijand is.

klinkt mooi hoor :)
al blijft de vraag natuurlijk of veel vb mandatarissen nog zo "volks" denken..

die mentaliteit van "het vb is onze laatste kans, laten we er op stemmen no matter what" is nu net de mentaliteit die toelaat dat de partij allochtonen op de lijst zet, bepaalde allochtone groepen gaat knuffelen etc etc...

de mensen blijven er toch braafjes op stemmen , wat ze ook flikken...

triest

Volksstormer
25 september 2006, 12:00
Over zoveel onwetendheid, nee, domheid, kan ik mij nu echt ergeren.
Man, man, man, lees jij enkel de propagandablaadjes van extreem links misschien?
Hier lees dit: http://het-ander-klokje.blogspot.com/2006_07_01_het-ander-klokje_archive.html

Naar beneden scrollen tot aan "Van Allah tot Hitler". Het heeft mij meer dan een jaar opzoekingen gekost en werd zelfs al gebruikt door een bekende schrijver voor zijn boek. En waarom hebben de meeste Palestijnen nog een een Jordaanse, Egyptische (zoals Arafat) of Syrische pas? Omdat ze uit Israël komen misschien?
Als je geen cafépraat kunt verkopen als "er is toch plaats genoeg voor de Palestijnen", dan verwijs je wel naar een hele weblog...

Bullshit allemaal! Het zou dan de eerste keer zijn in de geschiedenis dat de joden géén vervalste documenten gebruiken...
De Arabieren die thuis horen in Israël leven er nog, de anderen horen er niet thuis.
Die vergelijkingen die je maakt raken kant noch wal en dan maar over simplisme spreken...je moet maar durven.
Die "Arabieren die thuis horen in Israël" hadden anders wel geen schuilkelders in hun dorpen tijdens de beschietingen van Hezbollah, evenmin als ziekenwagens. Ze konden hun plan trekken en hun dorpen werden bovendien nog eens gebruikt als militair oefengebied! :roll:

Anna List
25 september 2006, 12:50
wel, de laatste medestudent die me erover aansprak zei dat ik op zijn stem kon rekenen ;)
wat de proffen betreft: ik heb de indruk dat men zich niet moeit met de politieke activiteit van studenten , heeft u andere ervaringen?

ik heb ooit de leraar Kusé gehad in Borgerhout ... familie ?

Lodi
25 september 2006, 14:05
en het geknuffel en toegevingen aan één bepaalde gemeenschap moet ophouden, want dat al de rest dat niet langer gaat slikken. Ze doen het al jaren en het helpt niet. Het wordt integendeel steeds erger.

awel ga dan geen andere "groep" knuffelen........


en dat de chinezen op u stemmen... mijn god...

nog eens... iemand die met u getrouwd is, geld int bakske brengt of op "de goei" stemt mag blijven???

"wer Flahme ist enscheide ich" ???

als economische termen en stemgedrag bepalen wie in Vlaanderen mag blijven...Dan vrees ik dat er nog weinig "volks" is aan uw volksnationalisme...
het ruikt, neen stinkt, naar staatsnationalisme....


pas op, ik zou ook ni graag in eurabie of dergelijke ontwaken...
maar "nuttigheidsgraad" als criterium ... mijn godFlame is zonder "h", als je dan toch Duits wilt schrijven.

groen rechts
25 september 2006, 14:39
ik heb ooit de leraar Kusé gehad in Borgerhout ... familie ?

ja :)
maar ik pleit volkomen onschuldig aan uw strafwerkjes :)

Anna List
25 september 2006, 14:41
ja :)
maar ik pleit volkomen onschuldig aan uw strafwerkjes :)

o maar t was nen brave man
heb daar mijn maaltafels en staartdelingen geleerd (4de lj) ;-)

is dat uw pa of wat ?

groen rechts
25 september 2006, 14:41
Flame is zonder "h", als je dan toch Duits wilt schrijven.

ja, en er ontbreken zelfs hoofdletters ook.........;)

groen rechts
25 september 2006, 14:43
o maar t was nen brave man
heb daar mijn maaltafels en staartdelingen geleerd (4de lj) ;-)

is dat uw pa of wat ?

oh :p
er zijn ook minder lieve leerkrachten in de familie ;)

groen rechts
25 september 2006, 14:45
o maar t was nen brave man
heb daar mijn maaltafels en staartdelingen geleerd (4de lj) ;-)

is dat uw pa of wat ?

en neen het is mijn pa niet :p
het moet een oom of iets zijn :?
ik zal de stamboom eens uit de kast halen, lol

ni mäste bört
26 september 2006, 12:22
tedoemme, k woon net nog in de Limburg, anders...Op mijn stem kon je dan zeker rekenen!!!

groen rechts
26 september 2006, 12:53
tedoemme, k woon net nog in de Limburg, anders...Op mijn stem kon je dan zeker rekenen!!!

;) merci

ni mäste bört
26 september 2006, 16:37
;) merci

't is de waarheid

En t onbreekt zich in belgie aan n goeie partij, hopelijk kan groen rechts groeien,krijg k de kans om d'er op te stemmen(mee in de partij te zitten hier, mss? ;) )

Kay_
26 september 2006, 16:43
ik zal de stamboom eens uit de kast halen, lol

zoek maar onder de H van ons Dolfke :roll:

grossfaz
26 september 2006, 18:31
jammer dat ik een IQ heb boven de 130 en niet betaald wordt door de overheden die alle belang hebben met karikaturale Hollywood-nationalisten zoals de lijst protest, anders had je zeker mijn stem.

Olivier Bronselaer
27 september 2006, 00:19
Waarschuwing: Het typische aan dit soort partijen is dat wanneer 1 iemand luidkeels roept er niet op te zullen stemmen er 10 anderen zijn die dat stilzwijgend wel doen...

ni mäste bört
27 september 2006, 14:48
Waarschuwing: Het typische aan dit soort partijen is dat wanneer 1 iemand luidkeels roept er niet op te zullen stemmen er 10 anderen zijn die dat stilzwijgend wel doen...

Goed voor Groen rechts :lol:

ni mäste bört
27 september 2006, 14:50
zoek maar onder de H van ons Dolfke :roll:

Origineel is anders :lol:

groen rechts
29 september 2006, 09:55
zoek maar onder de H van ons Dolfke :roll:

Ik geloof niet dat "dolfke H." familie van mij is :)
maar ware het zo geweest dan vroeg ik gelijk de kleindochter van el duce ten huwelijk :p
zou geestig zijn, niet?

groen rechts
29 september 2006, 10:04
jammer dat ik een IQ heb boven de 130 en niet betaald wordt door de overheden die alle belang hebben met karikaturale Hollywood-nationalisten zoals de lijst protest, anders had je zeker mijn stem.

jammer dat bescheidenheid uw sterkste kant niet is

ni mäste bört
10 oktober 2006, 11:20
He, hoe is't gegaan???