PDA

View Full Version : Een aantal kandidaten op de lijsten in Antwerpen


Antoon
20 september 2006, 10:34
Een aantal kandidaten van verkiezingslijsten in Antwerpen, at random gekozen:

SPA-Spirit:
Talhaoui Fauzaya, Turan Güler, Bachar Karim, Saber Arfan, Relecom Miranka, El Taghdouini Ouardia, Ugurlu Sener, Akbas Fatma, Slassi Youssef.

CD&V/N-VA:
Lanjri Nahima, Top Ergün, Boujdaine Saida, El Arbi Adil , Akmaz Sahin, Mdaouchi Saüd.

VLD:
El Mzairh Hicham, Hamade-Lahssini Hanane, El-Ajjouri Abdeslam, Liu Guojin.

Groen!:
Almaci Meyrem, SAIDI Morad , Harat Tahira, Bendelladj Malika, Erdogdu Serkan, Bali Fatima.

Allen succes toegewenst. ;-)

Anna List
20 september 2006, 10:35
Engels is uw sterkste kant niet hé

Spetsnaz
20 september 2006, 10:37
Ik mis een partij, maar ik kan er ni opkomen. Kan iemand me helpen ?

Spetsnaz
20 september 2006, 10:38
Trouwens, gezien ge de allochtonen viseert, Miranka Relecom hoort daar niet thuis.

abou Anis
20 september 2006, 10:38
de PVDA zeker, Spetznaz.

vlijmscherp
20 september 2006, 10:39
wat is nu in feite je punt? dat er dermate veel vreemdelingen zodanig zijn geïntegreerd in onze samenleving dat ze meedoen met verkiezingen? ok, ben er mee akkoord.

Firestone
20 september 2006, 10:40
Ik mis een partij, maar ik kan er ni opkomen. Kan iemand me helpen ?ANTWERPEN BEWUST ?

vlijmscherp
20 september 2006, 10:41
Ik mis een partij, maar ik kan er ni opkomen. Kan iemand me helpen ?

NEE?

Spetsnaz
20 september 2006, 10:46
NEE?


Hmm, 't was nog iets anders ;)

ilfalco
20 september 2006, 10:49
Mdaouchi Saüd

Onze goede vriend de moskeevorzitter dus die excuses van de paus wou.

Anna List
20 september 2006, 10:52
Ik mis een partij, maar ik kan er ni opkomen. Kan iemand me helpen ?

in jouw geval zou ik op SEX gokken

@BuRnS
20 september 2006, 10:55
NEE?

groen rechts ?

Knuppel
20 september 2006, 11:05
Een aantal kandidaten van verkiezingslijsten in Antwerpen, at random gekozen:

SPA-Spirit:
Talhaoui Fauzaya, Turan Güler, Bachar Karim, Saber Arfan, Relecom Miranka, El Taghdouini Ouardia, Ugurlu Sener, Akbas Fatma, Slassi Youssef.

CD&V/N-VA:
Lanjri Nahima, Top Ergün, Boujdaine Saida, El Arbi Adil , Akmaz Sahin, Mdaouchi Saüd.

VLD:
El Mzairh Hicham, Hamade-Lahssini Hanane, El-Ajjouri Abdeslam, Liu Guojin.

Groen!:
Almaci Meyrem, SAIDI Morad , Harat Tahira, Bendelladj Malika, Erdogdu Serkan, Bali Fatima.

Allen succes toegewenst. ;-)

De quota zullen in Antwerpen alvast behaald zijn, zeker?

dominatrix
20 september 2006, 17:57
Antwerpen bewust:

Sidi Habibi Mohammed 0 Bendjedai Nadia 0 Van der Borght Myriam 0 Islam Rafiqul 0 AASSMI Abdeloifik 0 Kandoussi Rachida 0 Gabbany Saïda 0 Tazi Samir 0 Lahssini Ramdam 0 Yachou Samira 0 Gorrens Aziz 0 Begum Sultana 0 Aljarablen Abe Del Meneaw 0 Moumouh Samyra 0 Khalil Ibrahim 0 Yachou Sallam 0 Ahammed Romi 0 Hossain ATM 0 Mejaate Rachilde 0 El Kebdani Amir 0


Weet iemand voor wat die hier juist staan?

Uh-Huh
20 september 2006, 18:19
Een aantal kandidaten van verkiezingslijsten in Antwerpen, at random gekozen:

SPA-Spirit:
Talhaoui Fauzaya, Turan Güler, Bachar Karim, Saber Arfan, Relecom Miranka, El Taghdouini Ouardia, Ugurlu Sener, Akbas Fatma, Slassi Youssef.

CD&V/N-VA:
Lanjri Nahima, Top Ergün, Boujdaine Saida, El Arbi Adil , Akmaz Sahin, Mdaouchi Saüd.

VLD:
El Mzairh Hicham, Hamade-Lahssini Hanane, El-Ajjouri Abdeslam, Liu Guojin.

Groen!:
Almaci Meyrem, SAIDI Morad , Harat Tahira, Bendelladj Malika, Erdogdu Serkan, Bali Fatima.

Allen succes toegewenst. ;-)
Is dit geen vorm van positieve discriminatie?

Uh-Huh
20 september 2006, 18:32
Antwerpen bewust:

Sidi Habibi Mohammed 0 Bendjedai Nadia 0 Van der Borght Myriam 0 Islam Rafiqul 0 AASSMI Abdeloifik 0 Kandoussi Rachida 0 Gabbany Saïda 0 Tazi Samir 0 Lahssini Ramdam 0 Yachou Samira 0 Gorrens Aziz 0 Begum Sultana 0 Aljarablen Abe Del Meneaw 0 Moumouh Samyra 0 Khalil Ibrahim 0 Yachou Sallam 0 Ahammed Romi 0 Hossain ATM 0 Mejaate Rachilde 0 El Kebdani Amir 0


Weet iemand voor wat die hier juist staan? Ze hebben niet echt een partijprogramma maar ik heb wel iets interessant gevonden:
De crisis in ongetwijfeld het grootst bij Agalev, waar de invloedrijke Noord-Afrikanen een schepenambt voor Fatima Bali hadden geëist. Toen dat nipt werd afgeschoten, was op tv een woedende Bali te zien, die er niet voor terugdeinsde grote baas Geysels voor rotte vis uit te schelden. Cameraploegen die dat incident wilde filmen, kregen bijna klappen van enkele geitewollensokkendragers. Een gevolg is dat twee Noord-Afrikaanse districtraadsleden van Agalev in Borgerhout, Amir El Kebdani en Mohammed Sidi Habibi, aangekondigd hebben het cordon sanitaire tegen het Vlaams Blok te doorbreken en elk voorstel van die partij te zullen steunen, behalve over vreemdelingenthema's. Het kan toch nog leuk worden in Antwerpen.

Bron: VB-site (http://www.vlaamsblok.be/publicaties_e-magazinenr.php?id=43&da=00/00/0000)

PAJOT
20 september 2006, 18:34
Engels is uw sterkste kant niet hélol, ter info voor antoon : at random = willekeurig

GaRnaaLBeeR
20 september 2006, 18:56
Ik mis een partij, maar ik kan er ni opkomen. Kan iemand me helpen ?
Is de AEL nog actief. heb gehoord dat zij ook een paar alochtonen in dienst hebben.:-)

Lodi
21 september 2006, 07:01
Een aantal kandidaten van verkiezingslijsten in Antwerpen, at random gekozen:

SPA-Spirit:
Talhaoui Fauzaya, Turan Güler, Bachar Karim, Saber Arfan, Relecom Miranka, El Taghdouini Ouardia, Ugurlu Sener, Akbas Fatma, Slassi Youssef.

CD&V/N-VA:
Lanjri Nahima, Top Ergün, Boujdaine Saida, El Arbi Adil , Akmaz Sahin, Mdaouchi Saüd.

VLD:
El Mzairh Hicham, Hamade-Lahssini Hanane, El-Ajjouri Abdeslam, Liu Guojin.

Groen!:
Almaci Meyrem, SAIDI Morad , Harat Tahira, Bendelladj Malika, Erdogdu Serkan, Bali Fatima.

Allen succes toegewenst. ;-)Is dit Marokko of Turkije ?

vulpes
21 september 2006, 08:47
Komaan.. 't is toch niet omdat je een vreemde naam hebt dat je per definitie onbekwaam, ongeschikt, extremistisch of zo bent..

Ik vind dat werkelijk denigrerend,.. Hoe kan men enerzijds oproepen tot integratie en tegelijk iemand per definitie uitsluiten? Ik vind dat eigenlijk hypocriet.. waarom dan niet direct: alle vreemdelingen buiten, zonder het te verpakken onder de noemer "integatie"..

Of heb ik het verkeerd begrepen? in dat geval bij deze reeds mijn excuses..

Duym
21 september 2006, 09:48
wat is nu in feite je punt? dat er dermate veel vreemdelingen zodanig zijn geïntegreerd in onze samenleving dat ze meedoen met verkiezingen? ok, ben er mee akkoord.

Er hebben in de jaren dertig al heel wat stoute mijnheren op de kieslijst gestaan. Een opmerking die alleen links mag maken als het hen uitkomt, nietwaar?

Antoon
21 september 2006, 10:13
..., at random gekozen:
....
Engels is uw sterkste kant niet hé
lol, ter info voor antoon : at random = willekeurig

At random betekent inderdaad 'willekeurig'. Dat weet ik, en dat wist ik. Ik heb het er specifiek bij geschreven dat de kandidaten at random zijn gekozen, want anders wordt ik nog aangeklaagd. Je weet maar nooit in dit land. ;-)

Knuppel
21 september 2006, 11:50
Is dit geen vorm van positieve discriminatie?

Doe 'positieve' weg en wat krijg je?

DISCRIMINATIE.

dominatrix
21 september 2006, 15:39
Ze hebben niet echt een partijprogramma maar ik heb wel iets interessant gevonden:

hmhm, ik zie het... maar veel meer vind je er ook niet over... misschien kan dat eens iemand bij de plaatselijke moskee gaan vragen?

jules
21 september 2006, 20:05
At random betekent inderdaad 'willekeurig'. Dat weet ik, en dat wist ik. Ik heb het er specifiek bij geschreven dat de kandidaten at random zijn gekozen, want anders wordt ik nog aangeklaagd. Je weet maar nooit in dit land. ;-)

ja, maar is je punt nu Antoon.
aantonen dat in tegenstelling tot wat sommigen beweren migranten zich wel kunnen integreren en daarbij een even divers politiek patroon blijken te vertonen als Belgen ?

Antoon
21 september 2006, 21:22
ja, maar is je punt nu Antoon.
aantonen dat in tegenstelling tot wat sommigen beweren migranten zich wel kunnen integreren en daarbij een even divers politiek patroon blijken te vertonen als Belgen ?

Neen. Dat de karikaturen van het Vlaams Blok uit de jaren '80, waarbij men arabische wethouders in Vlaanderen tekende, en waartegen verontwaardigd werd gereageerd, uiteindelijk stilletjesaan werkelijkheid worden.

jules
21 september 2006, 22:30
Neen. Dat de karikaturen van het Vlaams Blok uit de jaren '80, waarbij men arabische wethouders in Vlaanderen tekende, en waartegen verontwaardigd werd gereageerd, uiteindelijk stilletjesaan werkelijkheid worden.

so ?
liever een competente Moustafa dan een incompetente Jos.

samaey
25 september 2006, 13:37
Het zijn stuk voor stuk Vlamingen - ook al hebben ze een "vreemde" naam. Wat is er nu mis met iemand van Marokkaanse, Chinese, Turkse of andere roots die zich integreert en engageert op politiek vlak ?

Wat een zielige xenofobe reacties !

En nog zieliger : je hebt niet eens het lef om je xenofobe aanval op een openlijke of eerlijke manier te doen. Je maakt liever vage insinuaties om niet gepakt te kunnen worden op racisme. Extreem laf.

Bierke
25 september 2006, 13:49
Een aantal kandidaten van verkiezingslijsten in Antwerpen, at random gekozen:

SPA-Spirit:
Talhaoui Fauzaya, Turan Güler, Bachar Karim, Saber Arfan, Relecom Miranka, El Taghdouini Ouardia, Ugurlu Sener, Akbas Fatma, Slassi Youssef.

CD&V/N-VA:
Lanjri Nahima, Top Ergün, Boujdaine Saida, El Arbi Adil , Akmaz Sahin, Mdaouchi Saüd.

VLD:
El Mzairh Hicham, Hamade-Lahssini Hanane, El-Ajjouri Abdeslam, Liu Guojin.

Groen!:
Almaci Meyrem, SAIDI Morad , Harat Tahira, Bendelladj Malika, Erdogdu Serkan, Bali Fatima.

Allen succes toegewenst. ;-)

Wanneer er genoeg allochtonen in de gemeenteraad zitten kan men eindelijk de sharia doordrukken... en dan heb je nog eens een democratie waarvan Groen, SPa, Spirit & CD&V van droomt.. proficiat integriteit werkt. Het overnemen van staat en stad door een welbepaalde niet nader te vernoemen maar door iedereen gekende godsdienst ook. En voor degene die denken wat zit die nou te zeiken, kijk es naar wat er in Holland gebeurd.

Antoon
25 september 2006, 13:53
Het zijn stuk voor stuk Vlamingen - ook al hebben ze een "vreemde" naam. Wat is er nu mis met iemand van Marokkaanse, Chinese, Turkse of andere roots die zich integreert en engageert op politiek vlak ?

Wat een zielige xenofobe reacties !

En nog zieliger : je hebt niet eens het lef om je xenofobe aanval op een openlijke of eerlijke manier te doen. Je maakt liever vage insinuaties om niet gepakt te kunnen worden op racisme. Extreem laf.

Niks laf.

Dit heeft gewoon niets met racisme te maken. Jouw reactie maar ook de kennis van de misbruiken van politiek correct belgië kunnen mij alleen maar gelijk geven om het op die manier te schrijven.

Bierke
25 september 2006, 13:55
Het zijn stuk voor stuk Vlamingen - ook al hebben ze een "vreemde" naam. Wat is er nu mis met iemand van Marokkaanse, Chinese, Turkse of andere roots die zich integreert en engageert op politiek vlak ?

Wat een zielige xenofobe reacties !

En nog zieliger : je hebt niet eens het lef om je xenofobe aanval op een openlijke of eerlijke manier te doen. Je maakt liever vage insinuaties om niet gepakt te kunnen worden op racisme. Extreem laf.

Whoahahahaha vanonder welke steen kom jij? Een paar jaar geleden zouden mensen de uitspraken nog geloven, en mss zelfs beschaamd zijn dat het zo verloopt, maar er moet wel degelijk naar etnische afkomst gekeken worden, vermits hun belangen helemaal niet gelijk zijn met die van autochtone vlamingen !
Ooit al één van die "nieuwe" politici horen melken over illegale slachtingen? over het dragen van hoofddoekjes? over enkele criminelen binnen hun samenleving? NEE, wat ze wel doen is klagen over de rascitische blauwbloezen!

Uh-Huh
25 september 2006, 14:23
Whoahahahaha vanonder welke steen kom jij? Een paar jaar geleden zouden mensen de uitspraken nog geloven, en mss zelfs beschaamd zijn dat het zo verloopt, maar er moet wel degelijk naar etnische afkomst gekeken worden, vermits hun belangen helemaal niet gelijk zijn met die van autochtone vlamingen !
Ooit al één van die "nieuwe" politici horen melken over illegale slachtingen? over het dragen van hoofddoekjes? over enkele criminelen binnen hun samenleving? NEE, wat ze wel doen is klagen over de rascitische blauwbloezen!
En wat heeft dat te maken met de zogenaamde "random" selectie van Antoon? Er ligt duidelijk iets op zijn maag maar hij durft er niet openlijk voor uit te komen. Zoiets noemt men lafheid.

Anna List
25 september 2006, 14:26
En wat heeft dat te maken met de zogenaamde "random" selectie van Antoon? Er ligt duidelijk iets op zijn maag maar hij durft er niet openlijk voor uit te komen. Zoiets noemt men lafheid.

den toine weet niet wat 'at random' wil zeggen, da's al ;-)

Uh-Huh
25 september 2006, 14:29
den toine weet niet wat 'at random' wil zeggen, da's al ;-)
In post #22 beweert hij nochtans dit:
A;-)t random betekent inderdaad 'willekeurig'. Dat weet ik, en dat wist ik. Ik heb het er specifiek bij geschreven dat de kandidaten at random zijn gekozen, want anders wordt ik nog aangeklaagd. Je weet maar nooit in dit land.

Anna List
25 september 2006, 14:35
In post #22 beweert hij nochtans dit:

:oops: door de mand ... vond deze 'draad' (nee geen NLS) niet interessant genoeg om helemaal te lezen ...

Riksken
25 september 2006, 14:44
Antwerpen bewust:

Sidi Habibi Mohammed 0 Bendjedai Nadia 0 Van der Borght Myriam 0 Islam Rafiqul 0 AASSMI Abdeloifik 0 Kandoussi Rachida 0 Gabbany Saïda 0 Tazi Samir 0 Lahssini Ramdam 0 Yachou Samira 0 Gorrens Aziz 0 Begum Sultana 0 Aljarablen Abe Del Meneaw 0 Moumouh Samyra 0 Khalil Ibrahim 0 Yachou Sallam 0 Ahammed Romi 0 Hossain ATM 0 Mejaate Rachilde 0 El Kebdani Amir 0


Weet iemand voor wat die hier juist staan?

Zonder twijfel staan die voor "Eigen volk eerst". Vlamingen zijn de enigen die dat niet mogen stellen of zeggen zonder voor racist uitgescholden te worden.

Het is ver gekomen in dit apenland. Er gaan nog ogen getrokken worden door de bejubelaars van de multicriminele samenleving.

Ciccio
25 september 2006, 15:03
Een aantal kandidaten van verkiezingslijsten in Antwerpen, at random gekozen:

SPA-Spirit:
Talhaoui Fauzaya, Turan Güler, Bachar Karim, Saber Arfan, Relecom Miranka, El Taghdouini Ouardia, Ugurlu Sener, Akbas Fatma, Slassi Youssef.

CD&V/N-VA:
Lanjri Nahima, Top Ergün, Boujdaine Saida, El Arbi Adil , Akmaz Sahin, Mdaouchi Saüd.

VLD:
El Mzairh Hicham, Hamade-Lahssini Hanane, El-Ajjouri Abdeslam, Liu Guojin.

Groen!:
Almaci Meyrem, SAIDI Morad , Harat Tahira, Bendelladj Malika, Erdogdu Serkan, Bali Fatima.

Allen succes toegewenst. ;-)


Ik wist niet dat je als christen mocht liegen. :?

Uh-Huh
25 september 2006, 15:12
Zonder twijfel staan die voor "Eigen volk eerst".
Haha, nagel op de kop! Ze steunen het Vlaams Belang, behalve i.v.m. het vreemdelingenbeleid. Of wist je dat niet? :lol:

CutTheCrap
25 september 2006, 16:19
CD&V/N-VA:
Lanjri Nahima, Top Ergün, Boujdaine Saida, El Arbi Adil , Akmaz Sahin, Mdaouchi Saüd.


Zou toch wel eens interessant zijn om de weten waarvoor deze staan? Is het voor de C, de D of de V?

Duym
25 september 2006, 16:31
Haha, nagel op de kop! Ze steunen het Vlaams Belang, behalve i.v.m. het vreemdelingenbeleid. Of wist je dat niet? :lol:

Is daar dan iets mis mee?8O

Uh-Huh
25 september 2006, 16:46
Is daar dan iets mis mee?8O
Lees eens de volledige post van Riksken. ;-)

Antoon
25 september 2006, 16:48
Zou toch wel eens interessant zijn om de weten waarvoor deze staan? Is het voor de C, de D of de V?

:lol: