PDA

View Full Version : Tuinman Bert Anciaux dreigt met rechtzaak...


BigF
20 september 2006, 23:23
Gilbert is al sinds ontelbare jaren de vaste tuinman van Bert Anciaux. Hij deed, tot voor kort, zijn job uit liefde voor de natuur en met alle plezier en toewijding. Niet omdat het bij Bert Anciaux was (Gilbert is een VB-stemmer), maar omdat voor Gilbert alle tuinen gelijk zijn.
Vooral de netjes geordende.

Hetgeen Gilbert deze week in Humo heeft gelezen (bij Gilberts huisarts ligt verder alleen Natuur&Techniek) deed hem echter uit zijn krammen schieten.
In een interview getuigt de echtgenote van Bert Anciaux dat ze haar grote behoefte al eens in de tuin doet. Op het gazon.
Gilbert: "Ze schijt gewoon op de gazon!! Omdat dat ze dat gewoon is! Ik sta versteld. Hoelang doet ze dat al?"
Waarlijk een zaak met een geurtje aan.
"Tegen mij heeft ze altijd gezegd dat den hond wel eens op het gras durft te schijten", getuigt Gilbert. Maar nu ik erover nadenk; zij hebben niet eens een hond. Mij is dat eerder nooit opgevallen."
Gilbert is geschokt. Hij slaapt moeilijk sinds het interview verscheen en vraagt zich af of er verder geen schade berokkend is.
"De laatste jaren kamp ik meer en meer met allerlei kwalen", klaagt Gilbert. "Nu mij duidelijk wordt dat ik jaar en dag mensenuitwerpselen heb opgeruimd -soms zelfs met blote hand, Gilbert is een tuinman in hart en nieren (red.)- stel ik mij de vraag of die kwalen niet het gevolg zijn van die wantoestanden."
Vraag is natuurlijk of clamidya, liesschimmel, lintworm, tenniselleboog en bloemkooloor verspreid kunnen worden via menselijke uitwerpselen. Gilbert is vrij zeker van zijn zaak.
"De klachten begonnen ongeveer gelijktijdig met mijn start als tuinman bij de Anciaux's. Er moet een verband zijn. We gaan het overigens snel weten want mijn advocaat heeft een deurwaarder op pad gestuurd om stalen te gaan zoeken in de tuin van de Anciaux's. Mijn advocaat was erop gebrand om dat te doen. Komt goed van pas tijdens de rechtzaak."
Gilbert maakt er dus groot werk van.
Nog een aardig bijkomstigheidje is het feit dat Damien haar gevoeg in de tuin deed op het ogenblik de ze de was aan het ophangen was.
"Nu je het zegt", beaamt Gilbert, "Bert rook van tijd tot tijd niet al te fris terwijl zijn kostuum de dag voordien nog op de wasdraad hing. Ik had er niet teveel last van, maar in de kringen waarin Bert zich beweegt moet dat toch knap lastig zijn."


Nieuwe problemen voor Anciaux dus. Bert was tot op heden niet bereikbaar voor commentaar.

Lex Blanca
20 september 2006, 23:30
Haha.:-)

Anciaux heeft weer redenen te over om een heel jaar te liggen janken.

Uh-Huh
20 september 2006, 23:33
Wablief??! 8O

Eiiih, jakkes! Ikke mij nimeer wille assimi-lere..

Metternich
20 september 2006, 23:34
Onze Bertje zit in de stront....

aaaahahahaha.....sorry......was open doel

Ambiorix
21 september 2006, 00:31
is dit een grap??:-D

Jazeker
21 september 2006, 14:07
amai... 8O

Ik heb toch het gevoel dat het hier om een grap gaat, hoor :lol:

Anna List
21 september 2006, 14:14
Wablief??! 8O

Eiiih, jakkes! Ikke mij nimeer wille assimi-lere..

8O gullie doen ni kak ni ? 8O

Zeno!
21 september 2006, 14:16
is dit een grap??:-D

Nee, ons Damienne schijt ècht in den hof :roll: :lol:

genehunter
21 september 2006, 14:46
Ik durf ook al eens in de vrije natuur te kakken op trektocht in de bergen, maar in den hof... Dat is wel al te goor als je binnen een toilet hebt.

Anna List
21 september 2006, 14:51
heeft Bert al eens geprobeerd met een gazet in de gang te leggen ?
...
tja en als het echt niet betert, dan is er maar één manier ... ze d'r met hare neus induwen ... maar ja ik weet niet of een volwassen vrouw die in den hof schijt daar geen kik van gaat krijgen ... in dat geval vrees ik dat een bezoek aan een psy aangewezen is ...

genehunter
21 september 2006, 14:59
tja en als het echt niet betert, dan is er maar één manier ... ze d'r met hare neus induwen ... maar ja ik weet niet of een volwassen vrouw die in den hof schijt daar geen kik van gaat krijgen ...

Volgens mij houdt ze wel van plas- en poepsex. Progressieve Bert, jaja...!

Piet Hein
21 september 2006, 15:00
wat een gezeik

Anna List
21 september 2006, 15:02
wat een gezeik

neenee, u heeft de 'pointe' niet gevat ...

Piet Hein
21 september 2006, 17:29
Is dat nu wat ze noemen een schijtwijf

Cynical Ice
21 september 2006, 17:32
:rofl:
Zo grappig hier opt forum vandaag

ERLICH
21 september 2006, 17:43
Als bertje nu met z'n madam op stap is, zou die dan ook zo'n poepzakje bijhebben, is in sommige gemeente verplicht als men gaat stappen met de hond.

BigF
21 september 2006, 17:46
Hij kan misschien proberen om ze te laten registreren als paard.
Die mogen ongestraft op straat schijten, dacht ik.

djimi
22 september 2006, 22:55
Hij kan misschien proberen om ze te laten registreren als paard.
Die mogen ongestraft op straat schijten, dacht ik.

Duiven ook, en meeuwen.
Eigenlijk alles dat vliegt.

Supervlaming
22 september 2006, 23:08
Is er geen mestuitrijverbod in Neder-over-Heembeek? ... Maar wacht eens, is het paleis te Laken niet dichtbij?

Vreemd dat zoiets aan journalisten verteld wordt. Eerlijk gezegd lijkt mij dit riooljournalistiek. En wat vind je in overvloed in riolen? Poep en ... ratten!

BigF
22 september 2006, 23:21
Duiven ook, en meeuwen.
Eigenlijk alles dat vliegt.
Ik had het over paarden eh.

Pegasus bestaat alleen in Barbie-films hoor.
;-)

Pietje
22 september 2006, 23:32
Ik had het over paarden eh.


Wees maar blij dat ze niet kunnen vliegen :lol:

BigF
23 september 2006, 00:19
Wees maar blij dat ze niet kunnen vliegen :lol:
:-D

djimi
24 september 2006, 21:55
Ik had het over paarden eh.

Pegasus bestaat alleen in Barbie-films hoor.
;-)

Ik had het over 'dingen die op straat mogen schijten'.

Ook ;-) .