PDA

View Full Version : 100 jaar


vulpes
22 september 2006, 18:14
Vier Britten op tien zou seks opgeven om 100 jaar te worden

Veertig procent van de Britten zou bereid zijn om seks op te geven als ze daarmee honderd jaar oud zouden worden. Dat staat in een peiling die vandaag gepubliceerd wordt.
Vrouwen zijn meer dan mannen bereid tot een dergelijk offer: 48 procent tegenover 31 procent van de mannen.

Toch zijn er grenzen aan wat men wenst op te geven: 94 procent van de ondervraagden wil vrienden en familie niet opgeven. 74 procent zou ook het geld niet opgeven voor zo'n lang leven. Twee derden van de geïnterviewden verkiest een lang, deugdzaam leven boven een losbandig kort leven. www.nieuwsblad.be (http://www.nieuwsblad.be) en u?

Metternich
22 september 2006, 18:18
Zot! ;)

Duupje
22 september 2006, 18:21
Volgens mij heeft 40% een belabberd of totaal geen sexleven, anders zouden ze zoiet stoms niet zeggen !! :-P

Lex Blanca
22 september 2006, 18:49
't Zijn misschien voornamelijk vrouwen die daarvoor kiezen...naar 't schijnt verdient de gemiddelde Brit niet meteen de titel bedatleet...:-)
(Japanners ook niet zo zegt men)

Keats
22 september 2006, 20:01
't Zijn misschien voornamelijk vrouwen die daarvoor kiezen...naar 't schijnt verdient de gemiddelde Brit niet meteen de titel bedatleet...:-)
(Japanners ook niet zo zegt men)

uhm.. volgns mij zijn er weinig volkeren op het gebied van sex zo ziek als de japanners...

pinbag
22 september 2006, 20:50
uhm.. volgns mij zijn er weinig volkeren op het gebied van sex zo ziek als de japanners...

Bukake ;-)

BigF
22 september 2006, 23:27
Ik wil geen honderd jaar worden
en ik wil af en toe sex.

Dus tegen mijn zin zelf gaan trekken om tegen mijn zin honderd jaar te worden zou serieus tegen mijn zin zijn.

Apocalyps
22 september 2006, 23:35
Ik wil geen honderd jaar worden
en ik wil af en toe sex.

Dus tegen mijn zin zelf gaan trekken om tegen mijn zin honderd jaar te worden zou serieus tegen mijn zin zijn.

Dat is dan heel zinnig van je.

Heftruck
22 september 2006, 23:51
Rare jongens, die Britten!

BigF
23 september 2006, 00:04
Dat is dan heel zinnig van je.
We doen ons best...

nubian
23 september 2006, 00:10
Liever jong sterven tijdens de sex, dan 100 jaar worden en niets meer kunnen doen.

BigF
23 september 2006, 00:15
Liever jong sterven tijdens de sex, dan 100 jaar worden en niets meer kunnen doen.
Honderd worden is voor mij geen must, maar als ik mag kiezen tussen sterven tijdens sex op je 18de of tijdens sex op je honderdste dan weet ik het wel...

Anna List
23 september 2006, 09:38
Liever jong sterven tijdens de sex, dan 100 jaar worden en niets meer kunnen doen.

hear hear ... maar toch ook niet al te vroeg !

zeker niet voor de middag ;-) (dat sterven hé)

Jozef Ostyn
23 september 2006, 21:55
Aan 100 jaar oud worden heb ik geen speciale boodschap. Gezond van het leven kunnen blijven genieten is belangrijker.

Jazeker
24 september 2006, 02:22
Liever jong sterven tijdens de sex, dan 100 jaar worden en niets meer kunnen doen.

Ik weet het zo niet. Het lijkt me erg klote om net voor een orgasme die hartaanval te krijgen. Dan kom je volgens mij al vloekend en tierend voor sinte pieter te staan. :-D

DaBlacky
24 september 2006, 16:18
uhm.. volgns mij zijn er weinig volkeren op het gebied van sex zo ziek als de japanners...

Tis niet omdat ze zo ziek zijn daaromtrent, dat ze het ook meer doen. Misschien zelfs integendeel...