PDA

View Full Version : Linkse schoffies opgepakt


Truder
23 september 2006, 22:33
In Het Laatste nieuws kunnen we in koeien van letters lezen 25 personen opgepakt bij demonstratie van de NPD!!

Maar als we dan verder lezen blijkt dat bij “een manifestatie zaterdag in het Duitse Gäppingen (deelstaat Baden-Württemberg) 26 mensen opgepakt zijn. Het betreft tegenbetogers. Tussen de vierhonderd en vijfhonderd sympathisanten van extreem-links namen deel aan de tegenbetoging.”

“Ze gooiden met eieren, flessen en andere objecten naar jonge militanten van de NPD. Ondanks de aanwezigheid van 1.200 politiemensen werden verkeersborden uitgerukt, auto's beschadigd en raakte een vrouwelijke agente lichtgewond nadat ze geraakt was door een steen, gegooid door extreem-linkse jongeren."

En wat laat de titel uitschijnen? Dat er 25 rechtse militanten zijn opgepakt.
Dat klopt helemaal niet, het zijn weer die linkse “schoffies” die ze met bussen tegelijk vanuit het buitenland naar hier willen halen voor de haat-concerten van Tom Barkruk, die de boel overhoop zetten.

Bron: http://soswatch.skynetblogs.be/

Nu vraag ik me af wat de vrt zou gedaan hebben als er 26 leden van de NPD waren opgepakt? Ik denk dat we nog dagenlang lang op linkse zender hadden kunnen horen hoe geweldadig rechts wel niet is.
Nu het linkse extremisten zijn zwijgt men natuurlijk zeer vredig. Dit soort manipulaties doet mij kotsen!

http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/557/071/20060914/dyn004_original_652_375_pjpeg_2557071_e26b02b1c35a 7363e6af29c8a96bfb66.jpg

Mamaloe
24 september 2006, 01:26
In Het Laatste nieuws kunnen we in koeien van letters lezen 25 personen opgepakt bij demonstratie van de NPD!!

Maar als we dan verder lezen blijkt dat bij “een manifestatie zaterdag in het Duitse Gäppingen (deelstaat Baden-Württemberg) 26 mensen opgepakt zijn. Het betreft tegenbetogers. Tussen de vierhonderd en vijfhonderd sympathisanten van extreem-links namen deel aan de tegenbetoging.”

“Ze gooiden met eieren, flessen en andere objecten naar jonge militanten van de NPD. Ondanks de aanwezigheid van 1.200 politiemensen werden verkeersborden uitgerukt, auto's beschadigd en raakte een vrouwelijke agente lichtgewond nadat ze geraakt was door een steen, gegooid door extreem-linkse jongeren."

En wat laat de titel uitschijnen? Dat er 25 rechtse militanten zijn opgepakt.
Dat klopt helemaal niet, het zijn weer die linkse “schoffies” die ze met bussen tegelijk vanuit het buitenland naar hier willen halen voor de haat-concerten van Tom Barkruk, die de boel overhoop zetten.

Bron: http://soswatch.skynetblogs.be/

Nu vraag ik me af wat de vrt zou gedaan hebben als er 26 leden van de NPD waren opgepakt? Ik denk dat we nog dagenlang lang op linkse zender hadden kunnen horen hoe geweldadig rechts wel niet is.
Nu het linkse extremisten zijn zwijgt men natuurlijk zeer vredig. Dit soort manipulaties doet mij kotsen!

http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/557/071/20060914/dyn004_original_652_375_pjpeg_2557071_e26b02b1c35a 7363e6af29c8a96bfb66.jpg

Ik zie nergens iets staan op de website van Het Laatste Nieuws.
Bovendien verwijst de zogenaamde "link" naar het bericht dat er daar op soswatch wordt gegeven gewoon terug naar...

tadaa,een of ander bericht op soswatch, dat er niks mee te maken heeft.

Met andere woorden: wat voor soort van moderne misleiding, propagande en "desinformatie" is dit wel niet van de uwen en van "soswatch". Of denken jullie nu echt dat mensen te dom zijn om even de bronnen na te kijken?

puud
24 september 2006, 07:35
Ik zie nergens iets staan op de website van Het Laatste Nieuws.
Bovendien verwijst de zogenaamde "link" naar het bericht dat er daar op soswatch wordt gegeven gewoon terug naar...

tadaa,een of ander bericht op soswatch, dat er niks mee te maken heeft.

Met andere woorden: wat voor soort van moderne misleiding, propagande en "desinformatie" is dit wel niet van de uwen en van "soswatch". Of denken jullie nu echt dat mensen te dom zijn om even de bronnen na te kijken?
Een kleine opmerking.
Op de website van Het Laatste Nieuws staat niet de volledige krant on line.
Trouwens van geen enkele krant.

Truder
24 september 2006, 10:22
Ik zie nergens iets staan op de website van Het Laatste Nieuws.
Bovendien verwijst de zogenaamde "link" naar het bericht dat er daar op soswatch wordt gegeven gewoon terug naar...

tadaa,een of ander bericht op soswatch, dat er niks mee te maken heeft.

Met andere woorden: wat voor soort van moderne misleiding, propagande en "desinformatie" is dit wel niet van de uwen en van "soswatch". Of denken jullie nu echt dat mensen te dom zijn om even de bronnen na te kijken?

Koop de krant. ;)

PAJOT
24 september 2006, 10:31
Koop de krant. ;)u vergeet onze mediaboycot. Nooit geld geven aan die linkse regimemedia !

Truder
24 september 2006, 12:12
u vergeet onze mediaboycot. Nooit geld geven aan die linkse regimemedia !

Ik lees ze op het werk, daar zijn ze gratis. ;)

De Morgen -32.000 lezers -12,9%
Eindelijk zeggen de gewone lezers een welgemeende fuck you tegen Yves Desmet. :thumbsup:

ERLICH
24 september 2006, 14:46
Ik zie nergens iets staan op de website van Het Laatste Nieuws.
Bovendien verwijst de zogenaamde "link" naar het bericht dat er daar op soswatch wordt gegeven gewoon terug naar...

tadaa,een of ander bericht op soswatch, dat er niks mee te maken heeft.

Met andere woorden: wat voor soort van moderne misleiding, propagande en "desinformatie" is dit wel niet van de uwen en van "soswatch". Of denken jullie nu echt dat mensen te dom zijn om even de bronnen na te kijken? Wat domheid betreft, blokwatch, blokbusters zal hier en daar nog wel zo'n riool afdeling zijn, die geen bronnen nodig hebben om na te checken. Die fantasten zijn zelf bron en inspiratie genoeg. Wat betreft misleidende propaganda, ge gaat de trots van de linkse media toch niet weggeven. Ze hebben jaar en dag gewerkt aan dat imago en trots dat ze erop zijn en gij zou dat nu maar zo doorschuiven aan hen die daargeen recht en geen verdienste aan hebben, dat vind ik nu een schande de linkse media zo tekort willen doen.