PDA

View Full Version : Over onzen pieterjan...

FMisplon
5 oktober 2002, 14:15
Hey, moest jullie effen laten weten van Pieterjan dat hij momenteel weinig op het forum zit omdat hij op z'n kot geen internetverbinding heeft... helaas. Maar hij doet z'n best om hier binnenkort toch weer wat meer te zijn...

Supe®Staaf
5 oktober 2002, 14:21
Hey, moest jullie effen laten weten van Pieterjan dat hij momenteel weinig op het forum zit omdat hij op z'n kot geen internetverbinding heeft... helaas. Maar hij doet z'n best om hier binnenkort toch weer wat meer te zijn...
Wat erg.
Pieterjan naar het vorige millennium geflitst!

Mijn condoleances, Pieterjan. :cry:
Ik hoop je dra terug te zien in cyberspace :!:
Het is té eenzaam aan de top. :lol:

Knuppel
7 oktober 2002, 11:37
Wat erg.
Pieterjan naar het vorige millennium geflitst!

Mijn condoleances, Pieterjan. :cry:
Ik hoop je dra terug te zien in cyberspace :!:
Het is té eenzaam aan de top. :lol:

En ik doe nog zo mijn best om je gezelschap te houden. :o

Mannen aan de top. Pffffffffffffft. :?

Supe®Staaf
7 oktober 2002, 18:43

Spring eens even omhoog, dan zie ik je misschien op mijn eenzame hoogte. :P

Knuppel
7 oktober 2002, 18:53

Spring eens even omhoog, dan zie ik je misschien op mijn eenzame hoogte. :P

Waarom denk je dat ik ergens beneden je zit? :twisted:

Geneer je niet om omhoog te kijken. Ik zal extra mooie lingerie aantrekken. :P

Supe®Staaf
7 oktober 2002, 22:10
Iets te verbergen misschien :?: :twisted: :P

Knuppel
8 oktober 2002, 11:21

Omdat jij de roze keizer bent mag je nog niet mijn rozige reetje zien :!: :!: :!:

:oops: :P :twisted:

Supe®Staaf
9 oktober 2002, 12:05
Omdat jij de roze keizer bent mag je nog niet mijn rozige reetje zien :!: :!: :!:

Pffffffffff,
om nóg een armemensenkont te zien bedank ik.
Het is er waarschijnlijk toch ook één in twee stukken.

Knuppel
9 oktober 2002, 15:18

Pffffffffff,
om nóg een armemensenkont te zien bedank ik.
Het is er waarschijnlijk toch ook één in twee stukken.

Nóg één :?: :?: :?:
Armemensenk**t :?: :?: :?:
Waarschijnlijk :?: :?: :?:

Duym
2 november 2002, 16:10

Rozig reetje? Ik heb bij een vroeger lief ooit een ander kleurtje gezien, en het was nochtans een blanke en geen Blokkertje. :lol:

Pieterjan
3 november 2002, 14:53
Was het geen vriendje ipv een vriendinnetje?

Duym
3 november 2002, 15:19
Was het geen vriendje ipv een vriendinnetje?

Eindelijk wat humor van die NVA'ers, ze zullen het na de verkiezingen nodig hebben :lol: :lol: :lol:

En is dat een vingerende verwijzing naar homo's? Pas op voor ons Bartje :evil: :evil: :wink:

Pieterjan
3 november 2002, 15:20
Humor verzacht de zeden hé!

Linus
4 november 2002, 10:33
En is dat een vingerende verwijzing naar homo's? Pas op voor ons Bartje :evil: :evil: :wink:

Persoonlijk doe ik niet aan vingerende verwijzingen naar mijn homoseksuele medemens. Mijn vriendin zou jaloers kunnen worden. Maar ik laat anderen vrij hun vinger te steken waar ze dat nodig achten...

Linus

Supe®Staaf
4 november 2002, 12:02

Persoonlijk doe ik niet aan vingerende verwijzingen naar mijn homoseksuele medemens. Mijn vriendin zou jaloers kunnen worden. Maar ik laat anderen vrij hun vinger te steken waar ze dat nodig achten...

Linus
Ik probeer jullie er nochtans voor te behoeden jullie vinger in eigen oog te steken.

Linus
4 november 2002, 16:46

Linus
Ik probeer jullie er nochtans voor te behoeden jullie vinger in eigen oog te steken.

Herinner je de zonnebril nog van een tijd geleden op dit forum? Niet alleen handig om mijn ogen te beschermen tegen dat fel-roze avatartje van jou :wink:

Linus

Supe®Staaf
4 november 2002, 17:39
Herinner je de zonnebril nog van een tijd geleden op dit forum? Niet alleen handig om mijn ogen te beschermen tegen dat fel-roze avatartje van jou :wink:

Linus
Toch raar dat mijn meest onschuldige en zachtaardige verschijningsvorm velen toch de ogen uitsteekt.

VL
5 november 2002, 11:29
Lekker leuk zeg.

Toch nog plaats voor de ontspannen boog op dit forum (naast koetjes en kalfjes, hé Staafje?).

Linus
5 november 2002, 12:00
Lekker leuk zeg.

Toch nog plaats voor de ontspannen boog op dit forum (naast koetjes en kalfjes, hé Staafje?).

Dat is een idee...

Beste Forum-god, kan deze rubriek niet worden herdoopt tot "Over Koetjes en Staafje..." :)

Dank bij voorbaat

Linus

Knuppel
5 november 2002, 12:14
Lekker leuk zeg.

Dat is een idee...

Beste Forum-god, kan deze rubriek niet worden herdoopt tot "Over Koetjes en Staafje..." :)

Dank bij voorbaat

Linus

Of over kalveren en Linus.... :D

VL
6 november 2002, 14:23
Hèhè. Niet slecht gezien... :lol:

Zwartengeel
29 augustus 2009, 19:32

Leuk zeg, de moderators als boodschappers om te melden dat een forummer er een tijdje niet gaat zijn. Zou dat tegenwoordig ook nog pakken? :-D

Mitgard
29 augustus 2009, 20:04
Leuk zeg, de moderators als boodschappers om te melden dat een forummer er een tijdje niet gaat zijn. Zou dat tegenwoordig ook nog pakken? :-D

ja, toen was dat nog heel gewoon.
nu ben je een nummer hé.