PDA

View Full Version : Madame Morel in Ter Zake '06.....


Pietje
25 september 2006, 21:17
Wat een "afgang" alweer van "the lady of the blokhouse".
De kiezers van Schoten doen uiteraard wat ze willen, maar van die boerin zou ik nooit eieren kopen. 8-)

solidarnosc
25 september 2006, 21:19
Wat een "afgang" alweer van "the lady of the blokhouse".
De kiezers van Schoten doen uiteraard wat ze willen, maar van die boerin zou ik nooit eieren kopen. 8-)

Wat is er mis met boerinnen? Niet zo netjes om vooroordelen te bestrijden door er zelf te verkopen.

Riksken
25 september 2006, 21:19
Een linkse kakelkip legt zijn eieren natuurlijk zelf.

Pietje
25 september 2006, 21:20
Wat is er mis met boerinnen?

Eigenlijk niks, voor zover ze verse eieren verkopen :-)

bartje
25 september 2006, 21:20
En dan zeggen dat ze niet expliciet naar Schoten verhuisd is en het zich niet heeft laten opdringen.
Het is zo klaar als pompwater: wie als politicus in het jaar van de verkiezingen verhuist omwillen van electorale reden daar stel ik mij ernstig vragen bij en dit geldt voor ALLE partijen!
Trouwens ik vond Marie-Rose "tuttebel" Morel wel enorm de blaas uithangen.

solidarnosc
25 september 2006, 21:21
Eigenlijk niks, voor zover ze verse eieren verkopen :-)

Allé dan. ;-)

armando
25 september 2006, 22:11
Ik vond Mevr. Morel schitterend in haar reacties

Marlboro
25 september 2006, 22:14
Morel is tenminste zo dom niet als jullie freyake.

Mitgard
25 september 2006, 22:42
morel tuttebel onder kilo's schmink, een flauwe imitatie van filip dewinter zien doen. natuurlijk weer het gat van de middenstand likken en voor de rest hele leugens en halve waarheden verkopen...
complete afgang.
dan honderd keer liever freya.

Vorenus
25 september 2006, 22:43
Morel weet tenminste wat de Schotense bevolking denkt.

Marlboro
25 september 2006, 22:48
morel tuttebel onder kilo's schmink, een flauwe imitatie van filip dewinter zien doen. natuurlijk weer het gat van de middenstand likken en voor de rest hele leugens en halve waarheden verkopen...
complete afgang.
dan honderd keer liever freya.

Ik heb morel al gezien met nauwelijks schmink aan en is een schoon madam.
Freyake kan het niet alleen man,ze heeft in het parlement hulp nodig van anderen en dit gebeurt gewoonweg via gsm.Ik heb hier nog iets heel leuks en iets heel bekends;
http://podcast.lvb.net/audio/leen-freya.mp3 (http://podcast.lvb.net/audio/leen-freya.mp3)

Marlboro
25 september 2006, 22:49
morel tuttebel onder kilo's schmink, een flauwe imitatie van filip dewinter zien doen. natuurlijk weer het gat van de middenstand likken en voor de rest hele leugens en halve waarheden verkopen...
complete afgang.
dan honderd keer liever freya.

Welke leugens?

Uh-Huh
25 september 2006, 22:50
morel tuttebel onder kilo's schmink, een flauwe imitatie van filip dewinter zien doen. natuurlijk weer het gat van de middenstand likken en voor de rest hele leugens en halve waarheden verkopen...
complete afgang.
dan honderd keer liever freya.
Naaaah.. da's ook een dom wicht maar met een nek van hier tot in Afrika. Pardon my French.

lantjes
25 september 2006, 23:05
Ja Morel, Toch wel een schoner madam dan wat we gewoon zijn in de politiek..en ze kan het nog wat uitleggen ook, als ze nu nog kan koken:-P

lekker !!!

Fille van de Foor
25 september 2006, 23:34
Morel weet tenminste wat de Schotense bevolking denkt.

... niet veel dus!

zorroaster
25 september 2006, 23:40
Opmerkelijk hoe inhoudelijk de Belangers hier weer antwoorden. Ik vond net daarop CD&V'er Hendrickx de vloer met Morel aanvegen. Zo pleitte ze in haar programma voor het afschaffen van een belasting die al acht jaar was afgeschaft... :lol:

(Ik maak me trouwens geen illusies over inhoudelijke argumenten hierop. We zullen beginnen met "ons Morel is tenminste geen corrupte postjespakster zoals al die anderen" en eindigen met "die PC linksen van de rooie VRT wilden ons Marie-Rose gewoon afbreken" en dies meer... De gemiddelde VB'er hier is dan wel een hyperkritische toeschouwer voor de hele Vlaamse politiek, maar over de eigen partaai zijn ze nog dweperiger dan een Hare Krishna-lid.)

solidarnosc
25 september 2006, 23:44
Moest ze een half uur lang "dada goegie goegie lalalal" zeggen dan zouden de trouwe Blokfans wellicht nog zeggen dat ze het toch goed kan uitleggen. Nu, let op. In de periode dat Stevaert de plak zwaaide bij de SP.a was het niet zoveel beter.

bruut geweld
25 september 2006, 23:59
Opmerkelijk hoe inhoudelijk de Belangers hier weer antwoorden. Ik vond net daarop CD&V'er Hendrickx de vloer met Morel aanvegen. Zo pleitte ze in haar programma voor het afschaffen van een belasting die al acht jaar was afgeschaft... :lol:

)

was idd een zéér pijnlijke afgang :twisted:

bruut geweld
26 september 2006, 00:13
En dan zeggen dat ze niet expliciet naar Schoten verhuisd is en het zich niet heeft laten opdringen.
Het is zo klaar als pompwater: wie als politicus in het jaar van de verkiezingen verhuist omwillen van electorale reden daar stel ik mij ernstig vragen bij en dit geldt voor ALLE partijen!
Trouwens ik vond Marie-Rose "tuttebel" Morel wel enorm de blaas uithangen.

Morel is niet archiedom of superintelligent. een doodgewone middelmaat , niets bijzonders

daar zit zozeer niet het probleem voor Morel, ze zou mits gedegen studiewerk en adviseurs wel een middelmatige beleidspoliticus kunnen zijn

haar PERSOONLIJKHEID én VERLEDEN maken haar echter tot absolute persona non grata.

Net zoals ze in het gesprek van Terzake zelfs overkomt : arrogant, belerend, schijnheilig , denigrerend en onbetrouwbaar (wat ook de mening van de Schotenaar zélf blijkt te zijn) is het niet alleen een kwestie van perceptie maar ook van concrete realiteit : Hoe ze de NVA en de Wever achterbaks en walgelijk schijnheilig belogen/bedrogen/verraden heeft, zal haar eeuwig blijven achtervolgen.

Vergeet nooit hoe ze bij de vorige verkiezingen ook bij Siegfried Bracke in de studio zat en ze zichzelf nog steeds verkocht als "een goede vriendschap hebbende met haar vorige mentor" ( Bart Dewever)
hing die toch wel aan de telefoon zekers ! :oops: morel werd meteen deftig en pijnlijk op haar plaatsje gezet.

Met zo'n herhaaldelijk bewezen onbetrouwbare figuren willen anderen(partijen) niet samenwerken.

Coveliers/Verstrepen zijn nog zo'n types.

Jazeker
26 september 2006, 00:22
morel tuttebel onder kilo's schmink, een flauwe imitatie van filip dewinter zien doen. natuurlijk weer het gat van de middenstand likken en voor de rest hele leugens en halve waarheden verkopen...
complete afgang.
dan honderd keer liever freya.

Kwestie dat die geen halve waarheden vertelt maar enkel hele leugens.

Jazeker
26 september 2006, 00:24
Ik heb morel al gezien met nauwelijks schmink aan en is een schoon madam.
Freyake kan het niet alleen man,ze heeft in het parlement hulp nodig van anderen en dit gebeurt gewoonweg via gsm.Ik heb hier nog iets heel leuks en iets heel bekends;
http://podcast.lvb.net/audio/leen-freya.mp3 (http://podcast.lvb.net/audio/leen-freya.mp3)

En de hele humo-kliek die haar voortdurend moet steunen. Echt... zo een zielig wicht heb ik nog nooit gezien.

DenDane
26 september 2006, 01:29
Juist de uitzending gezien, ik vind persoonlijk dat mvr Morel het vrij goed heeft gedaan, vooral daar het in de typische VRT stijl, allen tegen 1 was.

En de Jos heeft weer eens zijn gal kunnen spuwen...

Jazeker
26 september 2006, 01:31
Juist de uitzending gezien, ik vind persoonlijk dat mvr Morel het vrij goed heeft gedaan, vooral daar het in de typische VRT stijl, allen tegen 1 was.

En de Jos heeft weer eens zijn gal kunnen spuwen...

Ach... het Vlaams Belang gaat weer flink winnen en dan ga je in de kranten lezen dat ze niet goed scoorden. Business as usual.

zorlac
26 september 2006, 01:55
Moest ze een half uur lang "dada goegie goegie lalalal" zeggen dan zouden de trouwe Blokfans wellicht nog zeggen dat ze het toch goed kan uitleggen. Nu, let op. In de periode dat Stevaert de plak zwaaide bij de SP.a was het niet zoveel beter.

Ik ben blij dat ge het toegeeft...;-)

zorlac
26 september 2006, 01:59
Morel is niet archiedom of superintelligent. een doodgewone middelmaat , niets bijzonders

daar zit zozeer niet het probleem voor Morel, ze zou mits gedegen studiewerk en adviseurs wel een middelmatige beleidspoliticus kunnen zijn

haar PERSOONLIJKHEID én VERLEDEN maken haar echter tot absolute persona non grata.

Net zoals ze in het gesprek van Terzake zelfs overkomt : arrogant, belerend, schijnheilig , denigrerend en onbetrouwbaar (wat ook de mening van de Schotenaar zélf blijkt te zijn) is het niet alleen een kwestie van perceptie maar ook van concrete realiteit : Hoe ze de NVA en de Wever achterbaks en walgelijk schijnheilig belogen/bedrogen/verraden heeft, zal haar eeuwig blijven achtervolgen.

Vergeet nooit hoe ze bij de vorige verkiezingen ook bij Siegfried Bracke in de studio zat en ze zichzelf nog steeds verkocht als "een goede vriendschap hebbende met haar vorige mentor" ( Bart Dewever)
hing die toch wel aan de telefoon zekers ! :oops: morel werd meteen deftig en pijnlijk op haar plaatsje gezet.

Met zo'n herhaaldelijk bewezen onbetrouwbare figuren willen anderen(partijen) niet samenwerken.

Coveliers/Verstrepen zijn nog zo'n types.

Sorry, maar ik geloof die peilingen of onderzoeken van VRT niet meer!

Temeer omdat op't einde 3 vd 7 mensen zegden dat ze op't Belang zouden stemmen. Daarmee veegden ze eigenlijk die hele analyse van die vrouw van Fé van tafel.....die stelde dat quasi niemand het belang in Schoten zag zitten.

Erg goedkoop imho.
Maar 't blijft natuurlijk een openbare zender eh:?

Bazilfunk
26 september 2006, 02:31
Ja Morel, Toch wel een schoner madam dan wat we gewoon zijn in de politiek..en ze kan het nog wat uitleggen ook, als ze nu nog kan koken:-P

lekker !!!

Een schoon madam tot ze haar bek opentrekt. Wat een schreeuwlelijk is dat seg! En telkens maar roepen "zegt ge dat onze stemmers dom zijn?"

Iedereen houdt wijselijk zijn mond, geweldig! :twisted:

Noorman
26 september 2006, 04:16
Trouwens ik vond Marie-Rose "tuttebel" Morel wel enorm de blaas uithangen.

Weer typisch dat het woord "tuttebel" van "strandjanetten" komt :)

Noorman

alberto
26 september 2006, 07:10
En de Jos heeft weer eens zijn gal kunnen spuwen...
Tja, de Jos, erg hé, zo verzuurd.

Zwartengeel
26 september 2006, 07:18
Interessante opmerking ook van Mark Demesmaeker over de situatie in de rand: "Men zou beter eens een cordon spannen rond het FDF". Is m.i. inderdaad een stuk dringender.

Stein
26 september 2006, 07:20
So what ? Ik ken Morel niet als politica, maar wat ik wél weet is dat op de VRT een enorme slechte sfeer heerst tegen Vlaams Belangers. Een bekend Vlaams Belanger zei het ongeveer zo tegen mij : "men bekijkt je daar echt of je slecht bent".

Ik denk dat het niet meer dan normaal is dat je als politicus fouten maakt als men je continue met velen aanvalt , veel tegen een...


Filip Dewinter, Gerolf Annemans en Frank Vanhecke kunnen dat nog aan, maar anderen mss niet.

stab
26 september 2006, 07:26
Juist de uitzending gezien, ik vind persoonlijk dat mvr Morel het vrij goed heeft gedaan, vooral daar het in de typische VRT stijl, allen tegen 1 was.

En de Jos heeft weer eens zijn gal kunnen spuwen...Het 'allen tegen één' was zo opvallend, dat het niet anders kan dan dat Morel hier zeker stemmen heeft gewonnen.
Overigens, zij was werkelijk schit-te-rend.

stab
26 september 2006, 07:28
Filip Dewinter, Gerolf Annemans en Frank Vanhecke kunnen dat nog aan, maar anderen mss niet.Toch wel, ze heeft het gisteren bewezen.

Anna List
26 september 2006, 07:40
Opmerkelijk hoe inhoudelijk de Belangers hier weer antwoorden. Ik vond net daarop CD&V'er Hendrickx de vloer met Morel aanvegen. Zo pleitte ze in haar programma voor het afschaffen van een belasting die al acht jaar was afgeschaft... :lol:

(Ik maak me trouwens geen illusies over inhoudelijke argumenten hierop. We zullen beginnen met "ons Morel is tenminste geen corrupte postjespakster zoals al die anderen" en eindigen met "die PC linksen van de rooie VRT wilden ons Marie-Rose gewoon afbreken" en dies meer... De gemiddelde VB'er hier is dan wel een hyperkritische toeschouwer voor de hele Vlaamse politiek, maar over de eigen partaai zijn ze nog dweperiger dan een Hare Krishna-lid.)

ik vond het ook straf Hendrickx verweet Morel zelfs een nationale campagne te voeren terwijl hijzelf CD&V'er is ... en in die partij staat Leterme centraal op elke folder, in elke campagne ... :roll:

ook gezien dat Morel eerst vijf of tien minuten liet komen tot iedereen tegelijk op haar zat te kappen, en toen het woord vroeg, en ik denk twee minuten aan het woord was over de gemeentepolitiek zelf, veelbetekendende blikken van Bracke naar zijn collega presentatrice, samen even naar Hendrikx ... en dan geen reply ... uiteindelijk moest groot licht Geysels nog eens komen uitleggen wat het cordon was, hij begon Hendrikx zowaar persoonlijk aan te pakken omdat hij het CS ter discussie had durven stellen ...

ik zou er niet over verbaasd zijn mocht dat (laten komen-allen tegen één op het schelden af en dan als VB beleefd reply'en op de inhoud : gemeentepolitiek) een getrainde mediastrategie zou zijn ...

Reza
26 september 2006, 07:52
Ons 'zwammetje' had serieus mieren in hare slip.

Zet haar op een vismarkt en ze valt helemaal niet meer op! :lol:

Rogier
26 september 2006, 08:21
Juist de uitzending gezien, ik vind persoonlijk dat mvr Morel het vrij goed heeft gedaan, vooral daar het in de typische VRT stijl, allen tegen 1 was.

En de Jos heeft weer eens zijn gal kunnen spuwen...

Er zijn een paar interessante dingen gezegd. Het belangrijkste punt was dat men blijkbaar niet meer duidelijk kan aan geven waarom men systematisch niet met het VB wil samenwerken. Het tweede punt was de manier van vragen. De VLD, de SP.a en Co moeten niet puntje voor puntje uitleggen waarom ze zoveel beter zijn. Men gaat er gewoon van uit dat ze een deel van de bevolking vertegenwoordigen. Komt het VB ter sprake dan ontkent men dit gegeven. Mensen die het VB vertegenwoordigen worden voorgesteld als volksbedriegers. Blijkbaar worden een aantal kiezers naar het VB gedreven door een duistere mythische kracht. Het heeft iets religieus, en de Jos van groen! of is het God zelf? heeft die manier van denken uitgewerkt tot een nieuw dogma. Het dogma van de antidemocraten. Dit dogma zegt dat alles wat het VB vertegenwoordigd bestreden moet worden.
Tijdens de uitzending werd met moeite toegegeven dat het FDF die openlijk en bewust de Vlamingen discrimineert erger is dan het VB. Datzelfde FDF mag mee in de federale regering. Geen probleem!
De boodschapper werd dan nog eens schuin bekeken, net zoals de burgemeester van Schoten die de mogelijkheid open liet om in gesprek te gaan met het VB.

Antoon
26 september 2006, 08:23
Wat een "afgang" alweer van "the lady of the blokhouse".
De kiezers van Schoten doen uiteraard wat ze willen, maar van die boerin zou ik nooit eieren kopen. 8-)

Je doet wat je wilt, maar ze heeft in ieder geval iedereen daar de mond gesnoerd.

En die Hendrickx die onder druk van zijn partijleiding zijn uitspraken van maart moet inslikken met argumenten als :'u bent tegen belastingen op uithangborden, we kunnen dus nooit met u samen regeren'. :lol:

Rogier
26 september 2006, 08:38
Je doet wat je wilt, maar ze heeft in ieder geval iedereen daar de mond gesnoerd.

En die Hendrickx die onder druk van zijn partijleiding zijn uitspraken van maart moet inslikken met argumenten als :'u bent tegen belastingen op uithangborden, we kunnen dus nooit met u samen regeren'. :lol:

Inderdaad weinig inhoudelijk gesprek. :cry: Iets dat me opviel: de opinie van de bevolking van Schoten. Mvr Morel werd zogezegd negatief beoordeeld en burgemeester Hendrickx heel positief. De getoonde beelden gaven niet die indruk en het is niet omdat een rondwandelende VRT mevrouw dat even komt vertellen dat men daar enig geloof aan kan hechten. Het kwam over als een reclame spotje, waarbij men ook om het even wat kan beweren.;-)

Raf C
26 september 2006, 08:38
Interessante opmerking ook van Mark Demesmaeker over de situatie in de rand: "Men zou beter eens een cordon spannen rond het FDF". Is m.i. inderdaad een stuk dringender.

Is een cordon niet 'ondemocratisch'???

Rogier
26 september 2006, 08:42
Is een cordon niet 'ondemocratisch'???

Alleen als het gebruikt wordt bij een franstalige partij! :-P

Zwartengeel
26 september 2006, 09:16
Is een cordon niet 'ondemocratisch'???

Een partij die de ECHTE vijand is van Vlaanderen mag van mij met alle middelen bestreden worden, ja dus ook met een 'cordon'. Ook al omdat het huidige cordon tegen het VB - we herhalen het nog eens - gesteund en mede gedicteerd wordt door de Franstalige partijen. Vlaanderen is daardoor intern verdeeld en laat het nu net de Franstaligen zijn die hier alle baat bij hebben, omdat dit de verdere noodzakelijke staatshervormingen vertraagt/tegenhoudt én omdat daardoor de aandacht afgeleid wordt van de verfransingsproblematiek in de Rand. Zodoende gaan de Franstaligen - en de taalracisten van het FDF in het bijzonder - als derde hond met het been lopen.

Anna List
26 september 2006, 09:51
Opmerkelijk hoe inhoudelijk de Belangers hier weer antwoorden. Ik vond net daarop CD&V'er Hendrickx de vloer met Morel aanvegen. Zo pleitte ze in haar programma voor het afschaffen van een belasting die al acht jaar was afgeschaft... :lol:

(Ik maak me trouwens geen illusies over inhoudelijke argumenten hierop. We zullen beginnen met "ons Morel is tenminste geen corrupte postjespakster zoals al die anderen" en eindigen met "die PC linksen van de rooie VRT wilden ons Marie-Rose gewoon afbreken" en dies meer... De gemiddelde VB'er hier is dan wel een hyperkritische toeschouwer voor de hele Vlaamse politiek, maar over de eigen partaai zijn ze nog dweperiger dan een Hare Krishna-lid.)

Morel was zo zwak dat Hendrickx zijn vel moest redden met een leugen ...

over de problemen rond het nieuwe zwembad ...

-vroeger had Schoten een eigen zwembad
-gemeentebestuur houdt een enquete en 58% vd Schotenaars wil dat zo houden
-beslissing : gemeentebestuur beslist zwembad te sluiten en mee te investeren in het Brasschaats complex

dan kaart Morel aan dat het veel te duur geworden is, en Hendrickx repliceert dat 't voor de jeugd niet duurder geworden is ... PERTINENTE LEUGEN

oud zwembad prijs jeugd tot 18 j : 1€ / 0.74 € met tienbeurtenkaart
nu prijs jeugd (tot 12j !!!) : 4€ / 2,4 € met tienbeurtenkaart (slechts 6 mnd geldig + pasje bijkopen (éénmalig))

hoopte PINOKKIO HENDRICKX dat niemand keek ?!? elke ouder in Schoten en omstreken weet dat dit een LEUGEN was
(doelde Hendrickx op prijzen voor het schoolzwemmen ? dat weet ik niet, maar ik betwijfel het toch, de school van mijn zoontje gelastte het tweewekelijks zwemmen af vanwege te duur, ze gaan nog uitsluitend met de twee laatste leerjaren van het lager onderwijs, omdat het daar verplicht in de eindtermen zit ...(en er komt natuurlijk extra vervoer bij))

http://home.scarlet.be/marc.vandessel/site_gezinsraad/page7/page13/page13.html
hier een xl sheet met de tarieven vergeleken door de gezinsraad van Schoten ...
http://www.schoten.be/nieuws/dossiers/zwembad/nieuwe_tarieven.htm
hier de tarieven van Brasschaat (je moet voor jezelf eens uitrekenen wat één gezinsuitstapje zwembad nu kost, en dan zelf oordelen)

mijn conclusie ? : de burgemeester heeft een probleem


ps inhoudelijk genoeg zorro ?

Marlboro
26 september 2006, 09:58
Ik hoor die burgemeester zeggen;de mensen in schoten stemmen niet op het vb om hun punten voor schoten.Daarmee wil die dommerik dus idd weldegelijk beweren dat de schotenaren dommerikken zijn.

Nuja,zo kan ik ook beginnen natuurlijk;hoeveel mensen zijn er niet bij als het lokale verkiezingen zijn die gewoon op iemand stemmen die ze kennen?Niet omdat deze bekwaam zou zijn maar gewoon omdat ze die persoon nu eenmaal kennen.
Hoeveel mensen stemmen er bv niet op cd&v terwijl ze zelf niet eens de standpunten weten?
Er zijn bij iedere partij heel wat mensen bij die niet weten waarvoor ze stemmen op die partij.
Maarja,volgens de anderen en niet verwonderlijk zitten er alleen maar dommerikken en marginalen bij het vb.lol.

En er wordt dus duidelijk niet naar de kiezer geluisterd.Ik hoorde den leterme dan nog zeggen op terzake gisteren;respect voor de kiezer?:roll: :evil:

vlijmscherp
26 september 2006, 10:01
Toch wel, ze heeft het gisteren bewezen.

zij heeft vooral bewezen dat ze niet kan debatteren.

100% VLAMING
26 september 2006, 10:16
Kun je de aflevering ergens op internet zien?

Praetorian
26 september 2006, 10:24
Het was een zwakke vertoning van Morel. Wanneer ze concreet moest antwoorden op de vraag wat haar ideeën zijn voor een beter Schoten, dan heb ik eigenlijk geen enkel valabel alternatief gehoord.

Haar standpunten waren niets meer dan a. Cordon is slecht en wij zijn goed b. wij respecteren de kiezers en de anderen niet. Een discussie uitrekken tot nietszeggende slagzinnen, ze heeft kennelijk mediatraining gekregen van PDW. Zielige vertoning.

1handclapping
26 september 2006, 10:32
Frau Morrell heeft in elk geval precies uitgelegd wat het Vb in werkelijkheid is - haar credo is geen toegevingen vanuit Vlaams-Nationalistische hoek,
dan blijven we liever in de oppositie. Ze verweet dus gewoon alle andere Ex-Volksunionisten hun afvalligheid door met andere partijen te onderhandelen over "splitsen van bevoegdheden", "federalisme" enz..

VB kiest volgens frau Morrell duidelijk voor (en dat wordt door het standpunt geïmpliceerd) desnoods gewelddadige confrontatie.. wat we niet krijgen zullen we pakken.

dit maakt duidelijk dat :
1. VB geen partij is als een andere
2. het CS door VB zelf in stand wordt gehouden

Op gemeentelijk niveau bleek duidelijk uit de discussie dat Frau Morrell
wel wat huiswerk gemaakt had, maar dat ze absoluut niet op de hoogte is van de "lopende zaken". Iemand die serieus denkt om "mee te besturen"
hoort op de hoogte te zijn.

Over de zwembadprijzen en de hang naar "zo weinig mogelijk kosten voor de gemeente".. dat is een keuze van de Schotenaars zelf : men kan een zwembad gratis aanbieden .. maar "gratis" bestaat niet en dat reflecteert in de hoogte van de belastingen. Gemeentes met lage belastingen hebben hoge zwembadprijzen en vv. Dezelfde redenering geldt voor wegen, onderwijs, cultuurleven, sportclubs enz.. Dat is een gemeentebestuur
keuzes maken..

Op deze gebieden maakt VB nooit een echte keuze - dat hoeft ook niet
er is slechts één programmapunt waarmee ze straks meer dan 1 miljoen kiezers aantrekt :
Vlaanderen voor het vlaamse eigen volk - vreemdelingen en walen buiten !

Ik kom niet op met verkiezingen en hoef niet verkozen te worden, ik mag deze kiezers dus gerust dom noemen... een meerderheid van dit volk denkt er trouwens net zo over.

Anna List
26 september 2006, 10:46
Frau Morrell heeft in elk geval precies uitgelegd wat het Vb in werkelijkheid is - haar credo is geen toegevingen vanuit Vlaams-Nationalistische hoek,

denk je dat die 'Frau Morrell' je argumenten kracht bijzet ?



dan blijven we liever in de oppositie. Ze verweet dus gewoon alle andere Ex-Volksunionisten hun afvalligheid door met andere partijen te onderhandelen over "splitsen van bevoegdheden", "federalisme" enz..
nee, ze verwijt ze slecht onderhandeld te hebben en ze verwijt ze de ontoelaatbare toegevingen om toch maar 'salonfähig' te worden

VB kiest volgens frau Morrell duidelijk voor (en dat wordt door het standpunt geïmpliceerd) desnoods gewelddadige confrontatie.. wat we niet krijgen zullen we pakken.

dat 'geweldadig' is uw fantasietje, Morel heeft eerder herhaaldelijk gezegd de democratie te respecteren, ze heeft zelfs iedereen uitgedaagd het tegendeel te bewijzen

dit maakt duidelijk dat :
1. VB geen partij is als een andere
2. het CS door VB zelf in stand wordt gehouden
dit is waar ! maar niet om uw kromme redenering, wel omdat het VB gaat voor een onafhankelijk Vlaanderen.


Op gemeentelijk niveau bleek duidelijk uit de discussie dat Frau Morrell
wel wat huiswerk gemaakt had, maar dat ze absoluut niet op de hoogte is van de "lopende zaken". Iemand die serieus denkt om "mee te besturen"
hoort op de hoogte te zijn.

Over de zwembadprijzen en de hang naar "zo weinig mogelijk kosten voor de gemeente".. dat is een keuze van de Schotenaars zelf : men kan een zwembad gratis aanbieden .. maar "gratis" bestaat niet en dat reflecteert in de hoogte van de belastingen. Gemeentes met lage belastingen hebben hoge zwembadprijzen en vv. Dezelfde redenering geldt voor wegen, onderwijs, cultuurleven, sportclubs enz.. Dat is een gemeentebestuur
keuzes maken..

Op deze gebieden maakt VB nooit een echte keuze - dat hoeft ook niet
er is slechts één programmapunt waarmee ze straks meer dan 1 miljoen kiezers aantrekt :
Vlaanderen voor het vlaamse eigen volk - vreemdelingen en walen buiten !

Ik kom niet op met verkiezingen en hoef niet verkozen te worden, ik mag deze kiezers dus gerust dom noemen... een meerderheid van dit volk denkt er trouwens net zo over.

Morel is zo slecht voorbereid dat Hendrickx met een leugen moest counteren ...
vroeger kon, met gelijke gemeentebelasting, de gemeente wel een eigen zwembad financieren, nu niet meer, waar zijn die middelen dan wel heen ?

da's wel makkelijk debatteren hé, zelf het éne programmapunt van het VB (foutief natuurlijk) definiëren, en dat dan aan stukken hakken ... grow up

Fieseler
26 september 2006, 10:50
Ik kom niet op met verkiezingen en hoef niet verkozen te worden, ik mag deze kiezers dus gerust dom noemen... een meerderheid van dit volk denkt er trouwens net zo over.



Ik kom ook niet op...en de meerdereheid van de bevolking vind de sossen ook corrupt en dom, de VLD'er postjespakkende opportunisten en de CD&V'ers onbetrouwbare windhanen...

Het enige verschil echter is dat dit niet op de VRT (en het overgrote deel van de schrijvende pers) wordt benadrukt wegens schatplichtig aan de macht waar bovenvernoemden aan meelikken terwijl dit van het VB soms subtiel en soms hemeltergend onbeschoft wél wordt gedaan.
Is deze deontologische verkrachting van het journalistenberoep misschien niet één van de antwoorden op de vraag waarom zovele mensen op het VB stemmen?
Is dit misschien niet één van de antwoorden waarom een meerderheid tegen het CS is?

Pietje
26 september 2006, 10:55
Ik kom ook niet op...en de meerdereheid van de bevolking vind de sossen ook corrupt en dom, de VLD'er postjespakkende opportunisten en de CD&V'ers onbetrouwbare windhanen...


.....het eeuwige "wij zijn de enige goeie, en al de rest zijn slechten" - credo van het VB. Van een "dokter" verwacht ik wel meer diepgang...

alberto
26 september 2006, 11:03
Ik kom niet op met verkiezingen en hoef niet verkozen te worden, ik mag deze kiezers dus gerust dom noemen... een meerderheid van dit volk denkt er trouwens net zo over.

Juist je mag dat gerust doen, ik vind dat ook maar dan van socialisten, wie stemt er nu nog op een partij die het ene schandaal na het andere aan elkaar rijgt, een meerderheid van de bevokling denkt er trouwens ook zo over.

Brugge Veilig en Leefbaar
26 september 2006, 11:19
Meeste ergernis wekte haar onbeschoftheid op, zij het met een zeer vals lachje. Niemend liet ze uitspreken, madame wist de enige en echte waarheid te vertellen, veelal naast de kwestie. Luisteren was er niet bij, rond de pot draaien wel. Zij deed me denken aan een vos die alle kippen in een hok doodbijt zonder er iets mee aan te vangen. Autoritair, vals en hypocriet is de beste omschrijving van poppemie...

Distel
26 september 2006, 11:25
.....het eeuwige "wij zijn de enige goeie, en al de rest zijn slechten" - credo van het VB. Van een "dokter" verwacht ik wel meer diepgang...

Dat is nochthans helemaal niet wat Fieseler daar zegt. Maar van een VB-hater verwacht ik zulke diepgang helemaal niet...

Distel
26 september 2006, 11:28
Meeste ergernis wekte haar onbeschoftheid op, zij het met een zeer vals lachje. Niemend liet ze uitspreken, madame wist de enige en echte waarheid te vertellen, veelal naast de kwestie. Luisteren was er niet bij, rond de pot draaien wel. Zij deed me denken aan een vos die alle kippen in een hok doodbijt zonder er iets mee aan te vangen. Autoritair, vals en hypocriet is de beste omschrijving van poppemie...

Verdorie zeg, en nu had ik een positieve analyse van u verwacht.

Antoon
26 september 2006, 11:36
Verdorie zeg, en nu had ik een positieve analyse van u verwacht.

:lol: :lol: :lol:

Fieseler
26 september 2006, 13:01
..... diepgang...

"You couldn't find your own ass it even if you sat on it..."

Anna List
26 september 2006, 13:07
... Niemend liet ze uitspreken, madame wist de enige en echte waarheid te vertellen...


'Niemand liet haar uitspreken' is dat in het Nederlands ;-)

Rogier
26 september 2006, 13:07
Frau Morrell heeft in elk geval precies uitgelegd wat het Vb in werkelijkheid is - haar credo is geen toegevingen vanuit Vlaams-Nationalistische hoek,



Nog ene die zeventig jaar te laat geboren is!:lol:

zorroaster
26 september 2006, 13:46
Juist de uitzending gezien, ik vind persoonlijk dat mvr Morel het vrij goed heeft gedaan, vooral daar het in de typische VRT stijl, allen tegen 1 was.

En de Jos heeft weer eens zijn gal kunnen spuwen...

Héhé, ik had niet verwacht zo snel mijn gelijk te halen hier! Komaan jongens, iedereen is tegen ons, wij zijn onfeilbaar, roep het nog eens!

http://mishami.image.pbase.com/u46/karlp73/large/29798464.182226a.jpg

zorroaster
26 september 2006, 13:48
Morel was zo zwak dat Hendrickx zijn vel moest redden met een leugen ...

over de problemen rond het nieuwe zwembad ...

-vroeger had Schoten een eigen zwembad
-gemeentebestuur houdt een enquete en 58% vd Schotenaars wil dat zo houden
-beslissing : gemeentebestuur beslist zwembad te sluiten en mee te investeren in het Brasschaats complex

dan kaart Morel aan dat het veel te duur geworden is, en Hendrickx repliceert dat 't voor de jeugd niet duurder geworden is ... PERTINENTE LEUGEN

oud zwembad prijs jeugd tot 18 j : 1€ / 0.74 € met tienbeurtenkaart
nu prijs jeugd (tot 12j !!!) : 4€ / 2,4 € met tienbeurtenkaart (slechts 6 mnd geldig + pasje bijkopen (éénmalig))

hoopte PINOKKIO HENDRICKX dat niemand keek ?!? elke ouder in Schoten en omstreken weet dat dit een LEUGEN was
(doelde Hendrickx op prijzen voor het schoolzwemmen ? dat weet ik niet, maar ik betwijfel het toch, de school van mijn zoontje gelastte het tweewekelijks zwemmen af vanwege te duur, ze gaan nog uitsluitend met de twee laatste leerjaren van het lager onderwijs, omdat het daar verplicht in de eindtermen zit ...(en er komt natuurlijk extra vervoer bij))

http://home.scarlet.be/marc.vandessel/site_gezinsraad/page7/page13/page13.html
hier een xl sheet met de tarieven vergeleken door de gezinsraad van Schoten ...
http://www.schoten.be/nieuws/dossiers/zwembad/nieuwe_tarieven.htm
hier de tarieven van Brasschaat (je moet voor jezelf eens uitrekenen wat één gezinsuitstapje zwembad nu kost, en dan zelf oordelen)

mijn conclusie ? : de burgemeester heeft een probleem


ps inhoudelijk genoeg zorro ?

Interessant antwoord, vooral omdat ik her helemaal niet over dat zwembad had. Kan je ook eens uitleggen hoe Morel belastingen gaat afschaffen die al acht jaar niet bestaan?

Ach, je mag nog eens over iets totaal anders beginnen (losse stoeptegels in Schoten-Zuid, het CS, de rooie VRT), ik zal t plaatje op voorhand er al bij zetten:

http://hem.passagen.se/jondalar/bilder/krishna.jpeg

Anna List
26 september 2006, 14:03
Interessant antwoord, vooral omdat ik her helemaal niet over dat zwembad had. Kan je ook eens uitleggen hoe Morel belastingen gaat afschaffen die al acht jaar niet bestaan?

Ach, je mag nog eens over iets totaal anders beginnen (losse stoeptegels in Schoten-Zuid, het CS, de rooie VRT), ik zal t plaatje op voorhand er al bij zetten:

http://hem.passagen.se/jondalar/bilder/krishna.jpeg

watblieft 'ik had het er helemaal niet over ?!' ...

nee, jij schreef dit : Opmerkelijk hoe inhoudelijk de Belangers hier weer antwoorden. Ik vond net daarop CD&V'er Hendrickx de vloer met Morel aanvegen. Zo pleitte ze in haar programma voor het afschaffen van een belasting die al acht jaar was afgeschaft... :lol:

(Ik maak me trouwens geen illusies over inhoudelijke argumenten hierop...
ik antwoord daarop wel inhoudelijk, op een manier waar jij overigens een puntje aan kan zuigen ... en nu kom jij beweren dat ik over iets totaal anders begin ?! ...
wat voor een intellectueel oplichter ben jij ?!

Derk de Tweede
26 september 2006, 14:16
Wat een "afgang" alweer van "the lady of the blokhouse".
De kiezers van Schoten doen uiteraard wat ze willen, maar van die boerin zou ik nooit eieren kopen. 8-)

Ik zou best met haar 's morgens een eitje willen pellen.

Ciccio
26 september 2006, 15:21
Het was een zwakke vertoning van Morel. Wanneer ze concreet moest antwoorden op de vraag wat haar ideeën zijn voor een beter Schoten, dan heb ik eigenlijk geen enkel valabel alternatief gehoord.

Haar standpunten waren niets meer dan a. Cordon is slecht en wij zijn goed b. wij respecteren de kiezers en de anderen niet. Een discussie uitrekken tot nietszeggende slagzinnen, ze heeft kennelijk mediatraining gekregen van PDW. Zielige vertoning.

Hoewel ik politiek tot een totaal andere stroming dan u behoor, slaat u hier de nagel op de kop.

Marie-Rose Morel is inderdaad geen politica!

Ze is hoogstens een - al dan niet mislukte - zakenvrouw.

Aan inzet ontbreekt het niet, maar van visie en politieke persoonlijkheid heeft ze duidelijk geen kaas gegeten.
Iedereen weet dat ze voor haar carriere alles over heeft. Met haar felle bek en haar scrupuulloos karakter, gaat ze - als het moet - over lijken. Dat heeft iedereen wel goed gezien bij haar doorzichtige en eerder naieve overstap naar het Vlaams Blok.
Haar slagzin is dan ook niet voor niets: "Eigen belang eerst" in plaats van "Eigen volk eerst".
Het is een bitch in de pure zin van het woord.

Neeneen, geef mij maar geen morelleke :?

maarte
26 september 2006, 15:50
heb ook gekeken en heb me nodeloos geërgerd aan Jos geheysels die ff de show wou komen stelen

maarte
26 september 2006, 16:01
Meneer Hendrix was eigenlijk de enige aan de tafel die iets zinnigs te zeggen leek hebben en demesmaeker met ziojn cordon tegen het FDF was ook eens iets nieuw op de vrt. Morell had misschien niet altijd ongelijk maar ze kwam wel heel onsympathiek over.

Bill
26 september 2006, 16:23
Ik vond vooral de ingehuurde achtergrondmalloot de moeite. Hij knikte en schudde zijn hoofd telkens met heel veel overtuiging tegen het VB.
Aan hem alleen al zou ik mijn stem aan het VB dit jaar willen opdragen.8-)

filosoof
26 september 2006, 16:29
Wat een "afgang" alweer van "the lady of the blokhouse".
De kiezers van Schoten doen uiteraard wat ze willen, maar van die boerin zou ik nooit eieren kopen. 8-)
Is haar illegaal zwemdok nu al "gearrangeerd"?

Antoon
26 september 2006, 16:31
Ik vond vooral de ingehuurde achtergrondmalloot de moeite. Hij knikte en schudde zijn hoofd telkens met heel veel overtuiging tegen het VB.
Aan hem alleen al zou ik mijn stem aan het VB dit jaar willen opdragen.8-)

:lol: :lol: :lol:

maarte
26 september 2006, 16:43
Ik vond vooral de ingehuurde achtergrondmalloot de moeite. Hij knikte en schudde zijn hoofd telkens met heel veel overtuiging tegen het VB.
Aan hem alleen al zou ik mijn stem aan het VB dit jaar willen opdragen.8-)was idd wel irritant

Vorenus
26 september 2006, 16:46
Morel mag dan voor sommige niet sympathiek of vriendelijk overkomen of zelfs een bitch zijn. Dit speelt geen rol.
Morel weet waar ze het over heeft en heeft genoeg verstand om dit te realiseren.

Er was voor mij maar een winnaar gisteren en dat was Morel.

De burgemeester die nog niet eens wat in zijn gemeente leeft en de kiezers voor dom kiesvee houdt en vooral LEUGENS verkondigt.

Leugen 1: VB heeft geen programma

http://www.vlaamsbelangschoten.org/verkiezingen/verkies2006.html

1. Schoten, Vlaamse gemeente

Schoten is van oudsher een gemeente waar Vlamingen thuis zijn en waar overtuigde Vlamingen steeds welkom waren. Talrijke Vlaamse verenigingen zorgden in het verleden voor de voeling met de Vlaamse Beweging en doen dat nog steeds. Schoten kan ook in de 21ste eeuw bogen op een actieve waaier van Vlaamse cultuur- en strijdverenigingen. Het Vlaams Belang is blij met deze verenigingen, die mee bouwen aan ons streefdoel: een vrije Vlaamse staat die lid is van de Europese Unie.

Het Vlaams Belang wil het gemeentelijk beleid beter afstemmen op de toenemende vergrijzing maar er tegelijkertijd voor zorgen dat Schoten aantrekkelijk blijft voor jonge gezinnen. Het Vlaams Belang wil er mee voor zorgen dat de toekomstige generaties een beter Schoten zullen erven.

Voor meer informatie over onze standpunten aangaande "Vlaamse gemeente" klik hier.

--------------------------------------------------------------------------------
2. Schoten, veilige gemeente

Veiligheid is een basisrecht van elke burger. Het Vlaams Belang neemt veiligheid en criminaliteitsbestrijding ernstig en plaatste het thema met de precampagne "Uw veiligheid, onze prioriteit" ook opnieuw bovenaan de politieke agenda. Leefbare gemeenten moeten in de eerste plaats veilige gemeenten zijn. Uit onze bevraging van de Schotense burgers bleek dat Schoten helemaal niet zo veilig is als men wil laten uitschijnen. De Schotenaar vraagt daarom meer blauw op straat, eindelijk een aanpak van de drugsproblematiek en meer actie tegen álle vormen van criminaliteit.

Ook een doorzichtig en correct geleid politiecorps zijn noodzakelijk voor een goed werkende politiezone. De criminaliteitsstatistieken waarmee het gemeentebestuur in februari uitpakte zijn slechts bedoeld om de burger zand in de ogen te strooien en de problemen onder de mat te vegen.

Voor meer informatie over onze standpunten aangaande "Veilige gemeente" klik hier.

--------------------------------------------------------------------------------
3. Goed draaiende lokale economie

Onze middenstanders en KMO's vormen de kern van het Schotense economische leven. Toch hebben zij het in Schoten niet gemakkelijk door de nabijheid van andere grote winkelcomplexen. De lokale economie zorgt voor welvaart en welzijn onder de Schotenaren. Vlaams Belang wil het ondernemen in Schoten aanmoedigen door de ondernemers en middenstanders als volwaardige gesprekspartners te betrekken bij het beleid.

Voor meer informatie over onze standpunten aangaande "Lokale economie" klik hier.

--------------------------------------------------------------------------------
4. Goed Bestuur

Goed bestuur is eenvoudig: doen wat nodig is en niet doen wat niet hoeft. De zetelende coalitie die in 2000 de voortzetting betekende van tientallen jaren socialisten aan de macht in Schoten, had ambitieuze plannen. Ze zou met een "globaal democratieplan" meer openheid, openbaarheid van bestuur, inspraak en interactieve beleidsvorming introduceren, maar tot op heden is er van de concrete beloften zoals het groene telefoonnummer, de klachtenbehandeling, de integrale kwaliteitszorg enz. niets in huis gekomen. De Schotenaar wordt met zijn vragen soms nog steeds van het kastje naar de muur gestuurd.

Voor meer informatie over onze standpunten aangaande "Goed bestuur" klik hier.

--------------------------------------------------------------------------------
5. Goed bestede financiën

Het Vlaams Belang wil de gemeentefinanciën beheren als een goede huisvader. Dit betekent dat elke eurocent twee keer wordt omgedraaid vooraleer hem uit te geven. De Schotense belastingbetaler verdient het hoogste respect en mag van de overheid verwachten dat deze zo goed mogelijk omgaat met zijn belastingen. De voorbije zes jaar keek de zetelende coalitie in Schoten niet op een euro meer of minder.

Voor meer informatie over onze standpunten aangaande "Goed bestede financiën" klik hier.

--------------------------------------------------------------------------------
6. Schoten, gezonde en groene gemeente

Het Vlaams Belang is een milieubewuste partij. Het Vlaams Belang is voorstander van een duurzaam beleid inzake energie, water, afvalbehandeling, natuurbehoud en gemeentelijke milieuzorg. Dit betekent o.m. dat de gemeente energie- en waterverspilling tegengaat. Het vorig jaar goedgekeurde milieubeleidsplan heeft een aantal doelstellingen geformuleerd waar we kunnen achter staan. Er zijn echter nog talrijke vlakken waarop het beter kan, bijvoorbeeld in de communicatie met de burger. Vlaanderen behoort tot de top 3 van meest vervuilde regio's ter wereld en jammer genoeg haalt Schoten té vaak de nationale pers met te hoge ozongehaltes. De Schotenaar moet via de gemeentelijke webstek en andere kanalen beter geïnformeerd worden over de luchtkwaliteit in zijn omgeving en eventueel te nemen maatregelen.

Voor meer informatie over onze standpunten aangaande "Gezonde en groene gemeente" klik hier.

--------------------------------------------------------------------------------
7. Schoten, bereikbare gemeente

Schoten heeft een centrale rol in een aantal toekomstplannen die alle met grote infrastructuurwerken hebben te maken. Hiervan werd de HSL (Hoge Snelheids Lijn) ondertussen gerealiseerd. De komende jaren dreigen andere werken de mobiliteit van de Schotenaar grondig te verstoren: de verbreding van het Albertkanaal, de aanleg van de A102 Merksem - Wommelgem en de aanleg van een goederenspoor om de Antwerpse haven te ontsluiten. Vlaams Belang Schoten is in ieder geval tegenstander van het vervangen van de Hoogmolenbrug en de brug 'van den Azijn' door één nieuwe brug, want daardoor dreigt Schoten geïsoleerd te raken. De ochtend- en avondfiles aan de Hoogmolenbrug, de Braamstraat en de Victor Adriaenssensstraat zorgen dagelijks voor tijdverlies en hinder.

Voor meer informatie over onze standpunten aangaande "Bereikbare gemeente" klik hier.

--------------------------------------------------------------------------------
8. Schoten, goed georganiseerde gemeente
Een gemeente wordt goed geleid als ze goed georganiseerd is en een goede organisatie is het gevolg van een goed beleid. Bekwaam en vakkundig personeel en de nodige middelen om zijn hierbij onontbeerlijk.

Voor meer informatie over onze standpunten aangaande "Goed georganiseerde gemeente" klik hier.

--------------------------------------------------------------------------------
9. Schoten, sociale gemeente

Het Vlaams Belang is een sociale partij en wil in Schoten meewerken aan de toenemende zorg om de vergrijzing op te vangen. Onze partij telt actieve senioren en deelt de bezorgdheid van de seniorenraad om de zorg voor hoogbejaarden op te vangen.

Voor meer informatie over onze standpunten aangaande "Sociale gemeente" klik hier.
--------------------------------------------------------------------------------
10. Plaats voor cultuur, jeugd, sport en degelijk onderwijs

Cultuur, recreatie en sport bezorgen de burger vitaminen voor de geest en houden zijn conditie op peil. Onder de huidige coalitie is cultuur in Schoten een economisch product geworden. De tarieven voor het gebruik van gemeentelijke lokalen werden verhoogd en noopten daardoor een aantal verenigingen hun activiteiten in andere gemeenten te ontplooien. Daarnaast reikte het gemeentebestuur recentelijk nog subsidies uit aan niet in Schoten gevestigde verenigingen die zich o.a. toelegden op het geven van Arabische taallessen. Vlaams Belang Schoten vindt dit onaanvaardbaar, wanneer men weet dat tal van Schotense verenigingen in de kou blijven staan.

Voor meer informatie over onze standpunten aangaande "Plaats voor cultuur, jeugd, sport en degelijk onderwijs" klik hier.

Als je op KLIK HIER klikt (in dit geval eerste standpunt)

http://www.vlaamsbelangschoten.org/verkiezingen/vlaams.html

Vlaamse identiteit


Het Vlaams Belang ondersteunt alle initiatieven die het Vlaams en Nederlandstalig karakter van Schoten bevorderen. Dit betekent onder andere steun aan de Vlaamse cultuurverenigingen en hun initiatieven, zoals de jaarlijkse activiteiten van diverse Vlaamse verenigingen rond de Guldensporenviering, de Schotense Spoor, enz.
Schoten ondersteunt ieder jaar een vereniging op voorstel van het 11 juli-Komitee en is daarmee solidair met Vlamingen die het moeilijk hebben. Vlaams Belang Schoten wil deze steun uitbreiden en de banden met de Vlaamse rand aanhalen.
Vlaams Belang Schoten is solidair met de burgemeesters van de kieskring Brussel-Halle-Vilvoorde in hun gerechtvaardigde strijd voor de splitsing van deze kieskring.
Het Vlaams Belang wil meer gemeentelijke ondersteuning van Vlaamse manifestaties zoals de jaarlijkse Gordel.
Onze partij wil respect voor de Vlaams-nationale feestdag en streeft daarvoor naar de volledige bevlagging van openbare gebouwen met de Vlaamse leeuw. Nieuwe inwoners, pas gehuwden en jubilarissen krijgen een leeuwenvlag als geschenk. Bij het uitreiken van een rijbewijs biedt de gemeente een Vlaams symbool of VL-klever aan.
Nederlands


Nederlands moet de voertaal zijn in Schoten. De gemeente moet in haar communicatie met de burgers een actief beleid voeren op dit gebied, d.w.z. in haar publicaties, op haar webstek en in alle contacten met de burgers. Anderstaligen die zich bij de gemeentelijke administratie aanbieden moeten een tolk meebrengen. Het Vlaams Belang wil anderstalige publiciteit op het Schotens grondgebied ontmoedigen. Bedrijven en startende middenstanders die kiezen voor een Nederlandstalige naam en/of uithangbord, verdienen een steuntje in de rug.
Het Vlaams Belang wil een gemeentelijk inburgeringscontract invoeren voor anderstalige nieuwkomers. Daarin staat alles wat de nieuwe inwoner dient te weten over zijn nieuwe woonplaats. Nieuwkomers moeten onmiddellijk de kans krijgen Nederlands te leren in Schoten.
Vreemdelingen


Het Vlaams Belang is voorstander van een zo volledige mogelijk integratie en spreiding van de erkende asielzoekers en vreemdelingen die in Schoten verblijven. Wie zich wil integreren moet bereid zijn daarvoor zélf de nodige inspanningen te leveren. Hij of zij moet ook persoonlijk bereid zijn op individuele basis deel te nemen aan het lokale culturele leven en aan het verenigingsleven.
Verenigingen die zich specifiek op vreemdelingen richten komen de integratie niet ten goede en kunnen niet op steun rekenen.
Rituele thuisslachtingen zijn uit den boze, want onverenigbaar met de wet op het dierenwelzijn van 1986; boerka's in het straatbeeld kunnen niet worden toegestaan.
Vlaams Belang Schoten is tegenstander van grotere instroom van asielzoekers via opgedrongen overheidsinitiatieven zoals een Lokaal Opvang Initiatief (LOI).
Ontwikkelingssamenwerking


Het Vlaams Belang heeft in Schoten steeds zijn actieve steun toegezegd aan de projecten van Schotense verenigingen die actief zijn in de derde wereld. Daarnaast eiste Vlaams Belang bij elke bespreking van de begroting dat de ondoorzichtige steun aan het NCOS werd afgeschaft en vervangen zou worden door steun aan lokaal gebonden projecten.
Het Vlaams Belang heeft respect voor andere volkeren en culturen maar weigert mee te stappen in de doctrine van de multiculturele samenleving.
Concepten als 'Fair Trade' in het gemeentelijk aankoopbeleid moeten met de nodige kritische zin benaderd worden.

Programma: Beter schoten

http://www.vlaamsbelangschoten.org/contact/enquete.html

Vlaams Belang
Wij willen weten wat u denkt !

Tijdens de nieuwjaarsdagen werd hier in Schoten via een folder en de webstek een opiniepeiling gehouden onder het motto "Beter Schoten". We willen u graag langs deze weg de resultaten van deze opniniepeiling geven. En ook al komen er nog steeds antwoorden binnen, maken we graag een tussentijdse balans op.

Schoten, veilige gemeente ?
Ondanks het feit dat 50% vindt dat Schoten een veilige gemeente is spreekt 58% toch over een toename van de onveiligheid sedert 2000. Over onze politiedienst is de burger nogal verdeeld, 45% is tevreden over hen en 15% geeft hier geen mening. Niettemin zegt 52% dat er te weinig blauw te zien is op straat. Op de vraag naar de criminaliteit komt de onveiligheid toch naar boven. Hier zegt 72% al in aanraking gekomen te zijn met criminaliteit. Inbraak (62%) vinden we terug op de eerste plaats gevolgd door vandalisme (34%) en agressie (19%). Voor drugs is er geen enkele verontschuldiging, 68% vindt dat er onvoldoende wordt opgetreden.
Besluit : Schoten is helemaal niet zo veilig als we vermoeden. De Schotenaar vraagt daarom meer blauw op straat, een degelijk en opgedreven drugsbeleid en zeker meer actie tegen alle vormen van criminaliteit.

Schoten, toffe gemeente ?
Op deze vragen houdt de Schotenaar zich nogal op de vlakte. 49% vindt dat de gemeente genoeg investeert in sportinfrastructuur, maar 23% heeft hier geen mening. Het gemeentelijk zwembad vindt weinig steun, 61% vindt het geen goede zaak.
Op de vragen of er voldoende lokalen ter beschikking staan voor het verenigingsleven en of er voldoende aandacht besteed wordt aan jeugdwerking zijn de meningen nagenoeg evenredig verspreid over de 'ja', 'neen' en 'geen mening'-stemmers.
Het cultuuraanbod wordt door 45% als goed ervaren maar er zijn hier ook 34% misnoegden.
Besluit : De Schotenaar wil zijn ontspanning dicht bij huis en hij is niet gediend met prestigeprojecten buiten de gemeente. De kostprijs en de onkosten voor het vervoer geven hier wellicht de doorslag. Wat de cultuur betreft is de Schotenaar relatief tevreden.

Schoten, Vlaamse gemeente ? Hier vinden we zeer duidelijke antwoorden terug. 53% vindt dat het gemeentebestuur te weinig doet om het Vlaams karakter van de gemeente op te waarderen. Het Nederlands moet in Schoten de taal worden en zijn. Men hekelt hier de anderstalige publiciteit (77%) en vreemdelingen die zich hier vestigen moeten Nederlands leren en spreken (96%). Ook de middenstand moet zijn duit in het zakje doen, 83% ergert zich aan anderstalige winkelopschriften. En tot slot vraagt 69% om 11 juli als officiële feestdag te erkennen.
Besluit : Schoten wil zeker een Vlaamse gemeente blijven. Het gemeentebestuur mag hier zeker uit een ander vaatje tappen. Van vreemdelingen wordt niet geduld dat zij geen taallessen volgen. Er is dus nog heel wat werk aan de winkel.

Schoten, groene gemeente ? In deze rubriek vinden we eigenlijk twee delen terug. Enerzijds merkt de Schotenaar de laatste jaren een toenemende verkeersdrukte (76%), is hij niet zo tevreden over het onderhoud van de gemeentewegen en voetpaden (63%) en heeft hij heel wat vragen over de talrijke verkeersremmers (79%). Anderzijds is hij tevreden over de huisvuilomhaling (72%) en de werking van het recyclagepark (83%). Ook het onderhoud van het openbaar groen valt bij hem in de smaak (55%). Geluidsoverlast moet met een korrel zout bekeken worden, 47% heeft er last van en 45% heeft er geen hinder van.
Besluit : Spreken we over milieu (huisvuil, recyclage) dan is de Schotenaar best tevreden. Wanneer we dat milieu dan verplaatsen naar de openbare weg, zien we dat hij allerminst tevreden is. Hier kan nog heel wat te verbeterd worden.

Schoten, betaalbare gemeente ? Als men de geldbeugel aanspreekt is de Schotenaar niet meer tevreden. De stijgende "levensduurte" is 93% van de ondervraagden niet ontgaan. Ook heeft de gemeente volgens 80% ondervraagden nagelaten voldoende te informeren over de stijgende belastingsdruk. Op de overige vragen, plaatselijke middenstand, gunstig investeringsklimaat en voldoende werkgelegenheid blijft men op de vlakte, telkens heeft + 50% hier geen mening over.
Besluit : Het ongenoegen ligt hier wel heel hoog. Mocht de gemeente de bewoner beter inlichten, zou er veel ongenoegen vermeden worden. Ook op gebied van middenstand, investeringen en werkgelegenheid wordt er weinig tot niets gedaan en is er heel wat positief werk te realiseren. Wie gaat het doen ?

Schoten, sociale gemeente ? Twee zaken staat hier als een paal boven water, we willen niet meer asielzoekers (92%) en neen we willen geen 50% meer betalen aan het OCMW(83%). 52% vindt dat er voldoende sociale woningen beschikbaar zijn, maar deze moeten op de eerste plaats voorbehouden blijven aan de Schotenaren!! Het OCMW schijnt men alleen te kennen indien men het nodig heeft, want 19% zegt dat het begaan is met de problemen van de mensen, 35% antwoordt hier neen. Kinderopvang, 25% zegt voldoende, 19% zegt onvoldoende. Eigenaardig die mensen zonder mening. Hier in Schoten lopen toch heel wat peuters en kleuters rond. Van de senioren zegt 50% dat er te weinig geïnvesteerd wordt in infrastructuur, 25% is best tevreden. En de toegankelijkheid en leefbaarheid voor andersvaliden, daar antwoorden 33% ja, neen of geen mening.
Besluit : Asielzoekers hoeven we niet in Schoten. Het OCMW is te weinig gekend bij de mensen, maar als het om betalen gaat, kent men het wel. De sociale woningen moeten voor Schotenaren blijven. Wat kinderopvang, senioren en andersvaliden betreft kunnen we zeggen dat er werk aan de winkel is zodat men tot een positieve balans kan komen.

Wetende wat de Schotenaar denkt over zijn gemeente kunnen we maar één besluit trekken. Het is hoog tijd dat er aan de huidige monstercoalitie een einde komt. Het enige alternatief is het Vlaams Belang. Onze partij kan zorgen voor een meer Vlaamse, veiligere, groenere, socialere en meer betaalbare gemeente.


Dus op 8 oktober slechts één partij: "Vlaams Belang" !


Karel Blockx

U kunt nog steeds je mening kwijt door onderstaand vragenformulier in te vullen.



Leugen 2: zwembad is goedkoper

Morel:

kostprijs zwembad lag hoger dan nieuwbouw zwembad

Inkom voor het zwembad is verviervoudigt

Burgemeester.

De burger betaalt minder nu


MIJN VRAAG:
* Wie betaalt de hogere kosten voor het nieuwe zwembad?
* Wie betaat er nu 4 keer meer dan vroeger?

ANTWOORD: DE BURGER

Als het zwembad dan toch zo goedkoop is, waarom gaan de scholen rond en in de gemeente naar andere zwembaden of enkel vanaf het 5 leerjaar?

Vlaams Belang actief in de gemeente

* zie beter Schoten

* Gemeenteraad:

http://www.vlaamsbelangschoten.org/afdeling/gemraad.html

Het Vlaams Belang pleit voor een invoering van fuifcheques in onze gemeente, en heeft daarom het volgende voorstel uitgewerkt:

Een fuifcheque is een financiële ondersteuning van het gemeentebestuur voor de organisatie van een fuif in Schoten. De cheques zijn bedoeld om het huren van een tent of locatie deels te financieren. Ook eventuele kosten voor sanitaire voorzieningen en/of beveiliging mogen hierbij worden gerekend.

De aanvraag dient schriftelijk te gebeuren, minstens 4 weken op voorhand. De aanvraagformulieren kunnen worden verkregen op de jeugddienst en zijn eveneens te downloaden van op de gemeentelijke webstek.
Dit formulier dient vervolgens terugbezorgd te worden aan de jeugddienst.
De aanvraag wordt geadviseerd door de jeugddienst en het college kent de fuifcheques toe.
Bij gebrek aan voldoende middelen kan het college beslissen om een aanvraag niet goed te keuren of de middelen slechts gedeeltelijk uit te keren, met het oog op een eerlijke verdeling tussen de verschillende jeugdwerkinitiatieven.

Per jaar wordt maximum 2500 uitgetrokken voor de fuifcheques.
Een fuifcheque bedraagt 125 euro.
Per fuif kunnen maximum 2 fuifcheques worden aangevraagd.
Het uitgekeerde bedrag kan niet hoger zijn dan de werkelijke kosten voor het huren van een tent of een locatie inclusief de eventuele kosten voor sanitaire voorzieningen en/of beveiliging.
Per jeugdwerkinitiatief kunnen maximum 3 fuifcheques per jaar verkregen worden.
Een fuifcheque is niet cumuleerbaar met andere gemeentelijke subsidies voor hetzelfde evenement.
De fuifcheques worden uitbetaald na afloop van de activiteit en na het terugsturen van de cheques mits voorlegging van de nodige kostenbewijzen.

Als blijkt dat de toegekende cheques niet werden aangewend voor het organiseren van een fuif, of als de fuif niet heeft plaatsgevonden zoals oorspronkelijk werd aangevraagd, behoudt het college zich het recht voor om de uitbetaalde cheques geheel of gedeeltelijk terug te vorderen. Dit terug te vorderen bedrag kan eventueel worden ingehouden van andere uit te keren bedragen aan het jeugdwerkinitiatief.
Bij misbruik of bewuste onregelmatigheden zal het betreffende jeugdwerkinitiatief worden uitgesloten gedurende 1 volledig werkjaar.

Voorwaarden:

De fuif moet toegankelijk zijn voor iedereen;
de fuif moet gepromoot worden in de streek;
als men een fuif organiseert, moeten de buurtbewoners daarvan minstens schriftelijk op de hoogte worden gebracht;
er moet voldoende parkeergelegenheid zijn voorzien;
de organisator beperkt in maximale mate het nachtlawaai;
op de affiche van de fuif moet het logo van de gemeente Schoten opgenomen worden, met daarbij de vermelding "met de steun van de gemeentelijke fuifcheques".
Met dit voorstel wil het Vlaams Belang het verenigingsleven in de eigen gemeente stimuleren. Fuiven in de eigen gemeente bespaart immers heel wat weekendongevallen.

De meerderheid onthaalde dit voorstel zeer positief en schepen Vissers beloofde werk te zullen maken van het door ons voorgestelde concept. De kans is dan ook zeer reëel dat de fuifcheques te verkrijgen zullen zijn tijdens de volgende legislatuur.!
Zelfs Groen! complimenteerde ons met het voorstel, zij het niet met zoveel woorden. U ziet het: de wonderen zijn de wereld nog niet uit...
Wonder of niet, wij zijn in elk geval verheugd de Schotense verenigingen hiermee een hart onder de riem te hebben kunnen steken!

Tim Willekens, gemeenteraadslid

Enz.....

DAGBOEK Morel:

WELKOM ...

Terzake 06

Gisteren was de VRT op bezoek in Schoten. Ons mooie kasteel was het decor om de ploeg van Siegfried Bracke te ontvangen en we zullen het geweten hebben.
Een immens hoge zendmast met schotelantennes werd neergepoot in het midden van het kasteelplein en het was er een drukte van jewelste.
Om 19h werden we verwacht voor make-up en aansluitend een korte briefing over het verloop van het programma. Ondertussen heeft ook de Nederlandse televisie de weg naar Schoten gevonden en zo kwam het dat ik een cameraploeg van Nova bij me had. In samenspraak met de VRT, mochten ze de ganse aflevering opnemen om te verwerken in hun programma over het Cordon Sanitaire.

Bij aankomst in het kasteel was de toon al meteen gezet. Een van de schimksters van dienst had er blijkbaar een probleem mee een Vlaams Belanger in haar stoel te krijgen. Gelukkig had haar collega meer beroepsethiek en stelde me vriendelijk voor bij haar te komen zitten. “Ze was niet van onze partij” vertelde ze, maar was “professioneel genoeg om persoonlijke voorkeuren opzij te kunnen schuiven.” En zo hoort het ook. Beeld je even in dat mijn man zijn patiënten zou catalogeren volgens politieke overtuigen. Die behandelen we, die laten we doodbloeden …

Na een korte briefing door Bracke konden we plaats nemen aan de debattafel. De twee moderatoren, de burgemeester geflankeerd door Bart Brinkman van De Standaard en aan de overzijde professor De Vos en ikzelf. Achter ons namen Mark Demesmaeker en Jos Gheysels plaats als commentatoren vanuit het publiek.

Het werd een geanimeerd debat, waarbij het cordon uiteraard centraal stond. Pijnlijk werd het toen blijkbaar niemand meer wist – buiten Gheysels uiteraard – waarom het cordon eigenlijk gehandhaafd wordt.
Pittig detail, het debat over de verplaatsing van het zwembad van Schoten naar Brasschaat en de verdrievoudiging van de toegangsprijs, is uiteraard lokaal gebonden, maar ik kan u garanderen dat het hier in Schoten ontzettend leeft. Opvallend was dat dit “hot item” voor de Schotenaar plots uit de herhalingen van het programma geknipt werd. Zou het iets te maken hebben met Bart Brinkman die na de uitzending aan de produktie duidelijk zijn ongenoegen liet blijken over de aandacht dat dit gevoelige thema in het programma kreeg. De Standaard en de VRT één strijd ?
Na de opnames nog een pint gaan drinken met de militanten en de ploeg van Nova. D Nederlanders waren verbolgen over het onevenwicht in de uitzending. “Het was echt allen tegen een, nooit gezien”. Tja, jongens, dat is nu België …
Bij het afscheid drukte onze noorderburen me de hand en wensten me “veel succes met de verkiezingen”. Deze courante afscheidsgroet heb ik van een Vlaamse journalist nog nooit mogen horen…


LEUGEN 3: Belastingen

De burgemeester wou Morel klein krijgen door te zeggen dat het VB een belasting wou afschaffen die er niet was. Met alle respect maar Morel wou antwoorden maar werd telkens de mond gesnoerd door de moderatoren.

Tja een leugen ter plekke verzinnen en niet eens kunnen bewijzen is blijkbaar de politiek van CD&V.

1handclapping
26 september 2006, 16:46
Nog ene die zeventig jaar te laat geboren is!:lol:


Dan heb je niet goed geluisterd/gekeken naar haar laatste woorden.

BitterSweet
26 september 2006, 16:52
Ik vond het gewoon zielig,hoe zogenaamde gerespecteerde politici hun eigen achterban naar het VB jagen.
Wie nu nog niet snapt dat alleen met dialoog en overleg,zoals men het van grote mensen verwacht resultaat zal gehaald worden,is gewoon stom of hypocriet.
Je hoefde zelfs niet achter het VB te staan om de walging te smaken.
Ja,gisteren schaamde ik me vooral voor de zogezegde democraten,de haat sprak door de mond van Geyssels en die journalist met zijn Brilletje,en de terughoudende houding van Hendricxs was zeer duidelijk ingegeven door de partijtop.
Is dit dan de politiek die jullie adoreren,die van de Mond toe als wij spreken?
Het zijn domme mensen die anderen uitsluiten,mark my words ze gaan er geen stemmen mee winnen.

Bobke
26 september 2006, 17:00
was idd wel irritant
Eerder grappig.
Zou er nu ook een knik- en schudmeester staan ?
Zoiets als voor het lachen en het applaus ?.

maarte
26 september 2006, 17:01
die journalist van de standaard zei overigens toch wel rake dingen maar die eigenlijk weinig met de situatie van de schotenaar zelf te maken hadden

Jazeker
26 september 2006, 17:06
Een partij die de ECHTE vijand is van Vlaanderen mag van mij met alle middelen bestreden worden, ja dus ook met een 'cordon'. Ook al omdat het huidige cordon tegen het VB - we herhalen het nog eens - gesteund en mede gedicteerd wordt door de Franstalige partijen. Vlaanderen is daardoor intern verdeeld en laat het nu net de Franstaligen zijn die hier alle baat bij hebben, omdat dit de verdere noodzakelijke staatshervormingen vertraagt/tegenhoudt én omdat daardoor de aandacht afgeleid wordt van de verfransingsproblematiek in de Rand. Zodoende gaan de Franstaligen - en de taalracisten van het FDF in het bijzonder - als derde hond met het been lopen.

En de N-VA steunt dit spelletje.

1handclapping
26 september 2006, 17:09
Proficiat Hellfiger : een propagandabladje van VB is inderdaad redelijk verhelderend, vooral als men het naast partijpropaganda (nationaal) en diverse uitspraken van de VB kopstukken legt.

Ik ga niet flauw doen en naar Blockwatsj verwijzen. De gemeentelijke VB propaganda stoelt op het signaleren van onvrede.. één voorbeeld

"De schotenaar is ontevreden over de toegenomen verkeersdrukte"

VB als de partij die hier iets aan gaat doen ? Toch geen nieuwe straten bouwen of verbreden zeker ? Want "Werken zijn hinderlijk" en slecht voor de middenstand.

Ik kan een model programma voor VB opstellen hoor !

- invoeren van een premie voor vreemdelingen die uit de gemeente verhuizen.
- inrichten van aparte klassen in gemeentelijke onderijsinstellingen
voor leerlingen die geen "native" nederlandssprekenden zijn.
- extra bijslag, geboortepremie voor "vlaamse kinderen" waarvan de ouders, grootouders en overgrootouders vlaams waren.
- een premie voor politieagenten die kleurlingen voorleiden voor ondervraging, men mag en moet alles controleren !


De discussie over de hogte van de toegangsprijs van zwembaden is nog een interessant gegeven. volgens VB kan deze immers niet hoog genoeg zijn, hoe hoger de zwembadprijs hoe minder vreemdelingen er van het zwembad gebruik zullen maken.

Arabische tekens en het woord halal op winkelruiten zijn zeker uit den bozen...


Dat het VB geen programma zou hebben is dus zeker onjuist... er is wel een verschil tussen het geschrevene en de intenties. Vandaar dat "men" onderhandelingen gewoon onmogelijk maakt. De grootste ambitie van VB was om dank zij franstalige stemmen Brussel onregeerbaar te maken.
Het volkomen saboteren van de democratische instellingen is het enige VB plan. zoals Morrell zelf reeds verklaarde : een vlaams parlement is eigenlijk een overbodige instelling. Dus vergeet al het gezwets over "democratie"
vanuit Vb bronnen dus maar.

garfield
26 september 2006, 17:20
ik vond dat Morel zuch er goed uittrok gezien de vijandige houding van de andere deelnemers en de moderatie.
Bon op 8/10/06 zullen we wel zien.

voicelesscharlie
26 september 2006, 17:34
Meneer Hendrix was eigenlijk de enige aan de tafel die iets zinnigs te zeggen leek hebben en demesmaeker met ziojn cordon tegen het FDF was ook eens iets nieuw op de vrt. Morell had misschien niet altijd ongelijk maar ze kwam wel heel onsympathiek over.
Als ze met zessen op uw kap zijn.
Niet iets om rustig van te worden.:roll:
Toch heeft ze zich goed verdedigigd hoewel ik al beter van haar heb gezien.

voicelesscharlie
26 september 2006, 17:36
ik vond dat Morel zuch er goed uittrok gezien de vijandige houding van de andere deelnemers en de moderatie.
Bon op 8/10/06 zullen we wel zien.
Klopt en ze werd deze keer zelfs van in de rug aangevallen.
Ondermeer door groene malloot Geysels.

Reza
26 september 2006, 17:37
De echte morel:

http://www.vittlesvamp.com/images/morel.jpg

Pietje
26 september 2006, 17:38
Als ze met zessen op uw kap zijn.
Niet iets om rustig van te worden.:roll:
Toch heeft ze zich goed verdedigigd hoewel ik al beter van haar heb gezien.

Bedoel je haar (nog immer) legendarisch en tot de verbeelding sprekende "solo-optreden" in Terzake ?? :lol:

Pietje
26 september 2006, 17:38
De echte morel:

http://www.vittlesvamp.com/images/morel.jpg

Is die giftig ?? :lol:

Reza
26 september 2006, 17:49
Vooral slijmerig! :rofl:

Rene Artois
26 september 2006, 18:02
heb ook gekeken en heb me nodeloos geërgerd aan Jos geheysels die ff de show wou komen stelen

Zou hij beseffen dat elke keer hij zijn mond opentrekt er weer 10 stemmen extra richting VB gaan?

Doet me eraan denken dat hij erin geslaagd is zijn eigen partij uit het federale parlement te werken door een kiesdrempel mee goed te keuren die ze vervolgens door onkunde niet haalden. Weten we ineens weer met welk gezag hij spreekt.

Julius C.
26 september 2006, 18:22
Bedoel je haar (nog immer) legendarisch en tot de verbeelding sprekende "solo-optreden" in Terzake ?? :lol:

Ge hebt het programma duidelijk niet gezien en toch commentaar willen geven. Goed jom :-o
De grootste maloot was inderdaad groene Jos. Zielepoot eerste klas maar ja dat weten we hier in Turnhout al 100 jaar:-)

Anna List
26 september 2006, 18:23
De discussie over de hogte van de toegangsprijs van zwembaden is nog een interessant gegeven. volgens VB kan deze immers niet hoog genoeg zijn, hoe hoger de zwembadprijs hoe minder vreemdelingen er van het zwembad gebruik zullen maken.

straf 1Handklapping, dat is net wat het gemeentebestuur van Brasschaat (en daar zit het VB nog netjes in het Cordon, maar ik voorspel er een 'val van je stoel' resultaat voor het VB) heeft doorgevoerd ... een zwembeurt voor een niet inwoner kost 6 € (240 oude BEF) ... dat zal de Antwerpse Marokkanen die er vroeger boel maakten in het openluchtzwembad wel weghouden zeker ?! ... dat zijn de politiek correcte partijen die dit doorgevoerd hebben hé ... welnu de Brasschaatse gezinnen die ik ken komen nu in Ekeren en Merksem zwemmen ...

Brugge Veilig en Leefbaar
26 september 2006, 18:51
Het Mormel moet meer op TV. Wie over een klein beetje mensenkennis beschikt ziet daar een koude vis afgrijselijke grimassen maken. Ze doet mij best denken de blonde leeuwin van de SS, inclusief lederen botjes en zweep...
Op TV ermee, maskers af van de hypocrieten. 8-)

BlueThunder
26 september 2006, 18:55
Het was wel wat schandalig en te grof vond ik ,één tegen allen, enkel de professor bleef wat neutraal, maar ze bleef als vrouw op haar poten staan.
En Joske Stalin zijn gezicht verstijfde van haat, speeksel vloog in het rond... amai

ERLICH
26 september 2006, 19:10
En dan zeggen dat ze niet expliciet naar Schoten verhuisd is en het zich niet heeft laten opdringen.
Het is zo klaar als pompwater: wie als politicus in het jaar van de verkiezingen verhuist omwillen van electorale reden daar stel ik mij ernstig vragen bij en dit geldt voor ALLE partijen!
Trouwens ik vond Marie-Rose "tuttebel" Morel wel enorm de blaas uithangen. Is dit het recht van een homo vrouwen beledigen. Een vrouw die tot een partij behoort die u niet goedgezind bent geeft u nog altijd niet het recht die vrouw te beledigen met "tuttebel". Of vindt u het lief dat men u , flikker, chocostoemper, nicht enz. zou noemen, ik denk het niet u zou zich ergeren aan zulke uitspraken of niet, dus doe dit dan ook niet met en ander.

nednav
26 september 2006, 21:07
Is dit het recht van een homo vrouwen beledigen. Een vrouw die tot een partij behoort die u niet goedgezind bent geeft u nog altijd niet het recht die vrouw te beledigen met "tuttebel". Of vindt u het lief dat men u , flikker, chocostoemper, nicht enz. zou noemen, ik denk het niet u zou zich ergeren aan zulke uitspraken of niet, dus doe dit dan ook niet met en ander.

Dees is echt zwak ERLICH, mensen op z'on degoutante manier aanpakken.
Als ge niks zinnigs te zeggen hebt..zwijg dan toch gewoon, of vind gij da normaal om mensen op z'on manier de grond in te boren?

BitterSweet
26 september 2006, 21:15
Zou hij beseffen dat elke keer hij zijn mond opentrekt er weer 10 stemmen extra richting VB gaan?

Doet me eraan denken dat hij erin geslaagd is zijn eigen partij uit het federale parlement te werken door een kiesdrempel mee goed te keuren die ze vervolgens door onkunde niet haalden. Weten we ineens weer met welk gezag hij spreekt.

Juist,men beseft niet dat men Vlaanderen in 2 kampen aan het verdelen is.
Haat en nijd,doen de glimlach alleen maar groter worden in Wallonie en Brussel!

bartje
26 september 2006, 21:23
Is dit het recht van een homo vrouwen beledigen. Een vrouw die tot een partij behoort die u niet goedgezind bent geeft u nog altijd niet het recht die vrouw te beledigen met "tuttebel". Of vindt u het lief dat men u , flikker, chocostoemper, nicht enz. zou noemen, ik denk het niet u zou zich ergeren aan zulke uitspraken of niet, dus doe dit dan ook niet met en ander.

Marie-Rose "tuttebel" Morel heeft het wel aan zichzelf te danken na haar overstap van de NV-A; haar houding tov holebi's vind ik dan ook enorm hypocriet en 360 graden gewijzigd... ongelofelijk dat ze vroeger als NV-A'er nog meegestapt is in de gaypride, ze geen problemen had met het homohuwelijk en nu madame Morel opeens bij het VB is; is ze daarin eens allemaal tegen maar ja dat zal wel weer mogen zeker... :roll:

Jazeker
26 september 2006, 21:26
Juist,men beseft niet dat men Vlaanderen in 2 kampen aan het verdelen is.
Haat en nijd,doen de glimlach alleen maar groter worden in Wallonie en Brussel!

++

fernand
26 september 2006, 21:51
Marie-Rose "tuttebel" Morel heeft het wel aan zichzelf te danken na haar overstap van de NV-A; haar houding tov holebi's vind ik dan ook enorm hypocriet en 360 graden gewijzigd... ongelofelijk dat ze vroeger als NV-A'er nog meegestapt is in de gaypride, ze geen problemen had met het homohuwelijk en nu madame Morel opeens bij het VB is; is ze daarin eens allemaal tegen maar ja dat zal wel weer mogen zeker... :roll:
Verstand komt met de jaren zeker? :lol:

djimi
26 september 2006, 22:01
Verstand komt met de jaren zeker? :lol:

Dementie ook.

Jazeker
26 september 2006, 22:08
Dementie ook.

Marie-Rose is niet piep meer, maar dit is er toch over. ;-)

djimi
26 september 2006, 22:10
Marie-Rose is niet piep meer, maar dit is er toch over. ;-)

Had ik het dan over Marie-Rose ?

Ook ;-)

ericferemans
26 september 2006, 22:22
Een linkse kakelkip legt zijn eieren natuurlijk zelf.
Een rechtse kakelkip: een koekoek.

ericferemans
26 september 2006, 22:29
Is dit het recht van een homo vrouwen beledigen. Een vrouw die tot een partij behoort die u niet goedgezind bent geeft u nog altijd niet het recht die vrouw te beledigen met "tuttebel". Of vindt u het lief dat men u , flikker, chocostoemper, nicht enz. zou noemen, ik denk het niet u zou zich ergeren aan zulke uitspraken of niet, dus doe dit dan ook niet met en ander.
Je bent toch echt een lastig knuffelje hé chouke?
Kijk: mensen een chocostoemper noemen, de kledij van nonnekes, van arabische meisjes beledigen door over kopvodden te spreken. Dat is iets wat jij gewoon niet laten kunt.
En nu, ocharmekes mijn dutseke, zitten ze op het dak van Morelleke. Dat lief vrouwtje (het moet gedaan zijn dat men haar beticht van haar bezem voor wat anders te bebruiken dan van op te vliegen!) dat NOOOOIT de mensen uitmaakt of beledigt die uit een ander landje komen.

Kom schat: je moet echt wel opletten dat je niet aan een ander aandoet wat je niet wil dat ze jouw Morelleke aandoet. Maar ik denk dat je dat nog niet goed gesnapt hebt hé, chocopotteke?

ericferemans
26 september 2006, 22:31
Ik vond vooral de ingehuurde achtergrondmalloot de moeite. Hij knikte en schudde zijn hoofd telkens met heel veel overtuiging tegen het VB.
Aan hem alleen al zou ik mijn stem aan het VB dit jaar willen opdragen.8-)
Het was de plaatselijke voorzitter van het VB 8O

Jazeker
27 september 2006, 00:35
De echte morel:

http://www.vittlesvamp.com/images/morel.jpg

hm... interessante stellingname. heb je bronnen om dit te bewijzen?

ericferemans
27 september 2006, 00:40
hm... interessante stellingname. heb je bronnen om dit te bewijzen? Morelle noire

http://lesraidsforum.chez-alice.fr/photosjardin/morellenoire.jpg



http://lesraidsforum.chez-alice.fr/photosjardin/morellefleurs.jpg




Fleur de la Morelle Noire

http://lesraidsforum.chez-alice.fr/photosjardin/morellenoirefruits.jpg



Fruits mûrs
http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=13917&d=1159314671
13917






Nom latin : Solanum nigrum Famille : Solanacées Partie toxique : Toute la plante mais surtout les baies Principe actif toxique : Un gluco-alcaloïde stéroïdique, la solanine Animaux sensibles : Chiens Chats PM Chevaux Tortue terrestre Oiseaux Symptômes : Paralysie, excitation, pâleur, jaunisse, dommages rénaux, irritation des muqueuses Biotope : Jardin (adventice) et sauvage Description : Sous-arbrisseau �* tige ligneuse de 50 cm �* 2 m, plus ou moins grimpante. Les rameaux de l'année sont herbacés. Feuilles ovales, en losange un peu dentées. Inflorescence en grappe lâche. Fleurs blanches �* 5 pétales étalés en étoile, �* 5 étamines rapprochées en cône. Les fruits sont des baies ovoïdes, vertes puis noires, vénéneuses, �* saveur d'abord aqueuse-sucrée et ensuite brûlante. Elles contiennent de nombreuses petites graines.
Plante bisannuelle ou vivace. Floraison de juin �* septembre.
Degré de toxicité : Très toxique barreverte.jpg

Jazeker
27 september 2006, 00:46
Het was de plaatselijke voorzitter van het VB 8O

hm... interessante stellingname. Heb je ook bewijzen daarvoor of klets je uit je nek?

Jazeker
27 september 2006, 00:46
Morelle noire

http://lesraidsforum.chez-alice.fr/photosjardin/morellenoire.jpg



http://lesraidsforum.chez-alice.fr/photosjardin/morellefleurs.jpg


]

Fleur de la Morelle Noire

http://lesraidsforum.chez-alice.fr/photosjardin/morellenoirefruits.jpg



Fruits mûrs




Nom latin : Solanum nigrum Famille : Solanacées Partie toxique : Toute la plante mais surtout les baies Principe actif toxique : Un gluco-alcaloïde stéroïdique, la solanine Animaux sensibles : Chiens Chats PM Chevaux Tortue terrestre Oiseaux Symptômes : Paralysie, excitation, pâleur, jaunisse, dommages rénaux, irritation des muqueuses Biotope : Jardin (adventice) et sauvage Description : Sous-arbrisseau �* tige ligneuse de 50 cm �* 2 m, plus ou moins grimpante. Les rameaux de l'année sont herbacés. Feuilles ovales, en losange un peu dentées. Inflorescence en grappe lâche. Fleurs blanches �* 5 pétales étalés en étoile, �* 5 étamines rapprochées en cône. Les fruits sont des baies ovoïdes, vertes puis noires, vénéneuses, �* saveur d'abord aqueuse-sucrée et ensuite brûlante. Elles contiennent de nombreuses petites graines.
Plante bisannuelle ou vivace. Floraison de juin �* septembre.
Degré de toxicité : Très toxique barreverte.jpg


hm... interessante stellingname. Heb je ook bewijzen daarvoor of klets je uit je nek?

Jazeker
27 september 2006, 00:46
Je bent toch echt een lastig knuffelje hé chouke?
Kijk: mensen een chocostoemper noemen, de kledij van nonnekes, van arabische meisjes beledigen door over kopvodden te spreken. Dat is iets wat jij gewoon niet laten kunt.
En nu, ocharmekes mijn dutseke, zitten ze op het dak van Morelleke. Dat lief vrouwtje (het moet gedaan zijn dat men haar beticht van haar bezem voor wat anders te bebruiken dan van op te vliegen!) dat NOOOOIT de mensen uitmaakt of beledigt die uit een ander landje komen.

Kom schat: je moet echt wel opletten dat je niet aan een ander aandoet wat je niet wil dat ze jouw Morelleke aandoet. Maar ik denk dat je dat nog niet goed gesnapt hebt hé, chocopotteke?

hm... interessante stellingname. Heb je ook bewijzen daarvoor of klets je uit je nek?

ericferemans
27 september 2006, 00:53
Je bent toch echt een lastig knuffelje hé chouke?
Kijk: mensen een chocostoemper noemen, de kledij van nonnekes, van arabische meisjes beledigen door over kopvodden te spreken. Dat is iets wat jij gewoon niet laten kunt.
En nu, ocharmekes mijn dutseke, zitten ze op het dak van Morelleke. Dat lief vrouwtje (het moet gedaan zijn dat men haar beticht van haar bezem voor wat anders te bebruiken dan van op te vliegen!) dat NOOOOIT de mensen uitmaakt of beledigt die uit een ander landje komen.

http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=13917&d=1159314671


Kom schat: je moet echt wel opletten dat je niet aan een ander aandoet wat je niet wil dat ze jouw Morelleke aandoet. Maar ik denk dat je dat nog niet goed gesnapt hebt hé, chocopotteke?

Jazeker
27 september 2006, 01:00
http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=13917&d=1159314671
hm... interessante stellingname. Heb je ook bewijzen daarvoor of klets je uit je nek?

Schotenaar
27 september 2006, 05:50
De burgemeester van Schoten haalde als reden om niet met het vb te regeren aan dat ze nog spraken van een belasting op reclameborden terwijl dat niet meer bestaat.
Los van het idiote van dit argument blijkt nu die belasting toch nog te bestaan. Wie namelijk de moeite doet om eens binnen te stappen bij de gemeentesecretaris op het Schotense gemeentehuis kan lezen in de begroting van Schoten dienstjaar 2006 op pag. 20 dat er 12.700 EURO geraamd wordt als inkomsten van de reclameborden. (onder belasting op pres. van openb. hygiëne)
Na zijn leugen van het zwembad zou dit dan de tweede zijn. Goe bezig Harry.

Lodi
27 september 2006, 06:33
Ach... het Vlaams Belang gaat weer flink winnen en dan ga je in de kranten lezen dat ze niet goed scoorden. Business as usual.Juist: de peilingen van vandaag in Antwerpen: 38%!!!!

Lodi
27 september 2006, 06:36
Interessante opmerking ook van Mark Demesmaeker over de situatie in de rand: "Men zou beter eens een cordon spannen rond het FDF". Is m.i. inderdaad een stuk dringender.Met een Bourgeois komt dat er nooit van.

born2bewild
27 september 2006, 07:15
Feremens, uw image processing "uitvinding" staat zo te zien nog niet echt op punt.

Anna List
27 september 2006, 07:59
.

Rogier
27 september 2006, 08:13
Het Mormel moet meer op TV. Wie over een klein beetje mensenkennis beschikt ziet daar een koude vis afgrijselijke grimassen maken. Ze doet mij best denken de blonde leeuwin van de SS, inclusief lederen botjes en zweep...
Op TV ermee, maskers af van de hypocrieten. 8-)

Weer een fosiel gevonden. :?
Je had kunnen meedoen, maar je bent 70 jaar te laat geboren! :lol: Je zal wat anders moeten bedenken. :roll:

ericferemans
27 september 2006, 08:30
Na klachten over Franse teksten... pour les Flamands la même sauce:

ZWARTE NACHTSCHADE (Morelle Noire)



http://lesraidsforum.chez-alice.fr/photosjardin/morellenoire.jpg

De Plant met ontluikende bloemen



http://lesraidsforum.chez-alice.fr/photosjardin/morellefleurs.jpg




ontluikte bloem van de zwarte nachtschade

http://lesraidsforum.chez-alice.fr/photosjardin/morellenoirefruits.jpg



De rijpe vrucht van de zwarte Nachtschade

http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=13917&d=1159314671

Verlepte vrucht van de zwarte nacht schade
Deze zure bes is ZEER TOXISCH

Latijnse naam : Solanum Nigrum
Familie: Pisbloemen (Solanaceum)
Giftig gedeelte: De gehele plant maar vooral de zure bes.
Gevolgen van de vergiftiging: Verlamming, iriatie, bleek worden, geelzucht (sic), nierbeschadiging, snotopwekking.
Leefmilieu: Hoven en wildernis.
Beschrijving: een onderkruipende plant. Min of meer een klimplant.
Smaak: de bessen die in het begin groen zijn gaan van bruin naar zwart. Eerst pikant zoet van smaak, daarna brandend.
Voortplanting: De bes heeft een hele hoop zaadjes.
Het gaat over een plant die meestal om de twee jaar bloeit maar als onkruid zich altijd verder voortplant.
Toxiciteit: HEEL TOXISCH

Anna List
27 september 2006, 08:52
Na klachten over Franse teksten... pour les Flamands la même sauce:

ZWARTE NACHTSCHADE (Morelle Noire)




http://lesraidsforum.chez-alice.fr/photosjardin/morellenoire.jpg

De Plant met ontluikende bloemen




http://lesraidsforum.chez-alice.fr/photosjardin/morellefleurs.jpg







ontluikte bloem van de zwarte nachtschade

http://lesraidsforum.chez-alice.fr/photosjardin/morellenoirefruits.jpg






De rijpe vrucht van de zwarte Nachtschade

http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=13917&d=1159314671

Verlepte vrucht van de zwarte nacht schade
Deze zure bes is ZEER TOXISCH


Latijnse naam : Solanum Nigrum
Familie: Pisbloemen (Solanaceum)
Giftig gedeelte: De gehele plant maar vooral de zure bes.
Gevolgen van de vergiftiging: Verlamming, iriatie, bleek worden, geelzucht (sic), nierbeschadiging, snotopwekking.
Leefmilieu: Hoven en wildernis.
Beschrijving: een onderkruipende plant. Min of meer een klimplant.
Smaak: de bessen die in het begin groen zijn gaan van bruin naar zwart. Eerst pikant zoet van smaak, daarna brandend.
Voortplanting: De bes heeft een hele hoop zaadjes.
Het gaat over een plant die meestal om de twee jaar bloeit maar als onkruid zich altijd verder voortplant.
Toxiciteit: HEEL TOXISCH










da's genieten zeker Fé :lol: g'hebt toch weer niet op uw broek gesmost ?!

Antoon
27 september 2006, 09:55
Alle tekeningen en 'humor' ten spijt, na de verkiezingen gaat feremans zijn frustratie nog groter worden, want het Belang gaat weer eens winnen. :-D

ericferemans
27 september 2006, 10:02
Alle tekeningen en 'humor' ten spijt, na de verkiezingen gaat feremans zijn frustratie nog groter worden, want het Belang gaat weer eens winnen. :-D In mijn stad zeker en vast!
Ze gaan STEMMEN winnen. Dat wil dus zeggen ZETELS!
En dat wil zeggen dat een aantal mensen bedrogen worden.
Die hebben geen enkele invloed gehad op het beleid (in een aantal dorpjes zal er allicht een schepen komen van het VB, die dan moet bijdraaien).
De winst voor het VB is gekend: zoveel nutteloze postjes, mandaatjes en nog wat meer geld in die partij die toch niet wil meespelen. Die dat overigens niet kan omdat ze dan uiteenspat en blijk geeft van onmacht en gebrek aan degelijk personeel.
Het gaat niets veranderen. De beleidspartijen zullen de problemen verder mogen oplossen. Met minder slagkracht. Met minder mensen. Slechter dus.

En wie wordt daar dan beter van? JIJ?

Er zal niets veranderen, tenzij dat het iets zal achteruitgaan. Met minder mensen hetzelfde werk doen is hoe dan ook nefast.

Wie er dan wel bij wint is duidelijk: degenen die nog eens zes jaar op de oppositiebanken hun centjes gaan opstrijken. Als ze al afkomen. In mijn stad, Menen, heeft het VB niet eens volk genoeg om alle mandaten die ze krijgen van rechtswege op te vullen met mensen die kunnen volgen wat daar allemaal gebeurt. Weeral een gat in de democratische besluitvorming.
Weeral bekwame mensen die niet deelnemen aan het beleid.

En dan in 2007 komen de vette postjes ter sprake. Het valt op hoe weinig posters van het VB er hier hangen: een gemeentelijk mandaat brengt niet op hé...:roll:

Maar straks worden ze machtsgeil (postjesgeil). Dan gaan ze op de secretariaten zich weren. Grote posters, veel tamtam. Dan gaat het om de GROTE vetepotten he! De parlementaire mandaten, de van rechtswege aan het VB toekomende beheersmandaten, de VETPOSTJES!

Anna List
27 september 2006, 10:06
In mijn stad zeker en vast!
Ze gaan STEMMEN winnen. Dat wil dus zeggen ZETELS!
En dat wil zeggen dat een aantal mensen bedrogen worden.
Die hebben geen enkele invloed gehad op het beleid (in een aantal dorpjes zal er allicht een schepen komen van het VB, die dan moet bijdraaien).
De winst voor het VB is gekend: zoveel nutteloze postjes, mandaatjes en nog wat meer geld in die partij die toch niet wil meespelen. Die dat overigens niet kan omdat ze dan uiteenspat en blijk geeft van onmacht en gebrek aan degelijk personeel.
Het gaat niets veranderen. De beleidspartijen zullen de problemen verder mogen oplossen. Met minder slagkracht. Met minder mensen. Slechter dus.

En wie wordt daar dan beter van? JIJ?

wat een antipolitieke verzuurde instelling ! het lijkt erop dat democratie voor jou niet hoeft ... hoe wil jij de gemeenten dan gaan besturen Fé, zonder verkiezingen ? of ga jij gewoon eerst bepalen op wie de mensen wél mogen stemmen ? ... goe bezig ...

ps welke stad is dat ?

fernand
27 september 2006, 10:09
Dementie ook.
reeds al wat last van?

Anna List
27 september 2006, 10:11
reeds al wat last van?

fernand, het was je wellicht 'ontgaan', maar je had voor je 'al' reeds een 'reeds' geschreven ;-)

fernand
27 september 2006, 10:15
fernand, het was je wellicht 'ontgaan', maar je had voor je 'al' reeds een 'reeds' geschreven ;-)

:lol:

Distel
27 september 2006, 10:20
In mijn stad zeker en vast!
Ze gaan STEMMEN winnen. Dat wil dus zeggen ZETELS!
En dat wil zeggen dat een aantal mensen bedrogen worden.
Die hebben geen enkele invloed gehad op het beleid (in een aantal dorpjes zal er allicht een schepen komen van het VB, die dan moet bijdraaien).
De winst voor het VB is gekend: zoveel nutteloze postjes, mandaatjes en nog wat meer geld in die partij die toch niet wil meespelen. Die dat overigens niet kan omdat ze dan uiteenspat en blijk geeft van onmacht en gebrek aan degelijk personeel.
Het gaat niets veranderen. De beleidspartijen zullen de problemen verder mogen oplossen. Met minder slagkracht. Met minder mensen. Slechter dus.

Het bedrog hier komt echter van jou. Het VB drukt al jaren zijn stempel op het beleid. Daarom ook dat het beleid van de beleidspartijen slechter gaat: niet omdat ze met minder zijn, wel omdat ze de strijd tegen het VB belangrijker vinden dan het goed besturen van een land. Stemmen op het VB resulteert dus helemaal niet in nutteloze zetels, wel in een grotere druk op zij die zich democratische en verdraagzaam noemen maar eigenlijk enkel hun eigen macht proberen te vergroten.

Knuppel
27 september 2006, 10:26
In mijn stad, Menen, heeft het VB niet eens volk genoeg om alle mandaten die ze krijgen van rechtswege op te vullen met mensen die kunnen volgen wat daar allemaal gebeurt. Weeral een gat in de democratische besluitvorming.
Weeral bekwame mensen die niet deelnemen aan het beleid.

En wie zijn die 'bekwame mensen die jij liever aan de macht had?
-M.P. Quix?
-De broer van Bertje die al foefelde op de unveirsiteit?
-De vriendinnen van 'ons Damien' die het kabinet van de minister van multicultuur bevolken?

ericferemans
27 september 2006, 10:40
wat een antipolitieke verzuurde instelling ! het lijkt erop dat democratie voor jou niet hoeft ... hoe wil jij de gemeenten dan gaan besturen Fé, zonder verkiezingen ? of ga jij gewoon eerst bepalen op wie de mensen wél mogen stemmen ? ... goe bezig ...

ps welke stad is dat ?
waarom citeer je me niet volledig:
:roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::r oll::roll:
Er zal niets veranderen, tenzij dat het iets zal achteruitgaan. Met minder mensen hetzelfde werk doen is hoe dan ook nefast.

Wie er dan wel bij wint is duidelijk: degenen die nog eens zes jaar op de oppositiebanken hun centjes gaan opstrijken. Als ze al afkomen. In mijn stad, Menen, heeft het VB niet eens volk genoeg om alle mandaten die ze krijgen van rechtswege op te vullen met mensen die kunnen volgen wat daar allemaal gebeurt. Weeral een gat in de democratische besluitvorming.
Weeral bekwame mensen die niet deelnemen aan het beleid.

En dan in 2007 komen de vette postjes ter sprake. Het valt op hoe weinig posters van het VB er hier hangen: een gemeentelijk mandaat brengt niet op hé...:roll:

Maar straks worden ze machtsgeil (postjesgeil). Dan gaan ze op de secretariaten zich weren. Grote posters, veel tamtam. Dan gaat het om de GROTE vetepotten he! De parlementaire mandaten, de van rechtswege aan het VB toekomende beheersmandaten, de VETPOSTJES!

ericferemans
27 september 2006, 11:08
Het bedrog hier komt echter van jou. Het VB drukt al jaren zijn stempel op het beleid. Daarom ook dat het beleid van de beleidspartijen slechter gaat: niet omdat ze met minder zijn, wel omdat ze de strijd tegen het VB belangrijker vinden dan het goed besturen van een land. Stemmen op het VB resulteert dus helemaal niet in nutteloze zetels, wel in een grotere druk op zij die zich democratische en verdraagzaam noemen maar eigenlijk enkel hun eigen macht proberen te vergroten.
Het VB drukt al jaren een nefaste stempel op het beleid.
Het steunt namelijk de rechtse partijen onrechtstreeks.

Het houdt de hervorming van de staat tegen

Het houdt de integratie tegen

Het verspreid anti-democratische reflexen en spoort de bevolking aan tot nihilisme, racisme, xenofobie en houdt hiermede de integratie de facto tegen.

Vind je dit een goede evolutie? Meer van dat?

Mocht niet de regering indertijd de staatshervorming hebben kunnen doorvoeren door kundig overleg met de Walen, moesten we dit hebben moeten doen met een VB bende met zoveel stemmen: Vlaanderen zou niet bestaan. Wat zou hebben blijven bestaan is een tweetalig Belgie.

De volgende stap is nu onmogelijk: mensen die een annexatie van Brussel eisen worden niet aanvaard door de Walen, noch door de Brusselse Vlamingen. Dat is immers onrealiseerbare gekte.

Rogier
27 september 2006, 11:31
Het VB drukt al jaren een nefaste stempel op het beleid.
Het steunt namelijk de rechtse partijen onrechtstreeks.

Het houdt de hervorming van de staat tegen

Het houdt de integratie tegen

Het verspreid anti-democratische reflexen en spoort de bevolking aan tot nihilisme, racisme, xenofobie en houdt hiermede de integratie de facto tegen.

Vind je dit een goede evolutie? Meer van dat?

Mocht niet de regering indertijd de staatshervorming hebben kunnen doorvoeren door kundig overleg met de Walen, moesten we dit hebben moeten doen met een VB bende met zoveel stemmen: Vlaanderen zou niet bestaan. Wat zou hebben blijven bestaan is een tweetalig Belgie.

De volgende stap is nu onmogelijk: mensen die een annexatie van Brussel eisen worden niet aanvaard door de Walen, noch door de Brusselse Vlamingen. Dat is immers onrealiseerbare gekte.

:lol: :lol: :lol: :lol:

Distel
27 september 2006, 12:10
Het VB drukt al jaren een nefaste stempel op het beleid.
Het steunt namelijk de rechtse partijen onrechtstreeks.

SPIRIT ook, door ermee in coalitie te gaan. Voor zover we nog van rechtse partijen kunenn spreken, natuurlijk.

Het houdt de hervorming van de staat tegen

Neen, de PS houdt die tegen, en de regeringspartijen gaan daar met plezier vor op de buik.

Het houdt de integratie tegen

En als het VB verdwijnt, komt de integratie spontaan in orde?

[/quote]Het verspreid anti-democratische reflexen en spoort de bevolking aan tot nihilisme, racisme, xenofobie en houdt hiermede de integratie de facto tegen.[/quote]

Vreemd, dat is het gevoel dat ik krijg van de regeringspartijen. "Positieve" discriminatie, censuur, machtsspelletjes, racistische wetten, ... Allemaal dankzij SPIRIT & friends.

Vind je dit een goede evolutie? Meer van dat?

Neen, maar zolang jullie "democraten" aan de macht blijven, zal er niet veel aan veranderen. Tenzij dan in de slechte zin.

Niet dat het VB daar wel veel aan zou veranderen, trouwens.

Mocht niet de regering indertijd de staatshervorming hebben kunnen doorvoeren door kundig overleg met de Walen, moesten we dit hebben moeten doen met een VB bende met zoveel stemmen: Vlaanderen zou niet bestaan. Wat zou hebben blijven bestaan is een tweetalig Belgie.

M.a.w. In de eerste plaats Wallonië zou het beleid bepalen. Wat is dan het verschil met nu?

De volgende stap is nu onmogelijk: mensen die een annexatie van Brussel eisen worden niet aanvaard door de Walen, noch door de Brusselse Vlamingen. Dat is immers onrealiseerbare gekte.

De volgende stap is onmoelijk omdat jullie ze niet willen nemen. Het is volslagen absurd om het niet nemen van een stap te steken op 1 partij terwijl je zelf de meerderheid uitmaakt.

ericferemans
27 september 2006, 12:14
Neen, maar zolang jullie "democraten" aan de macht blijven, zal er niet veel aan veranderen. Tenzij dan in de slechte zin.

Niet dat het VB daar wel veel aan zou veranderen, trouwens.


.
http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=13935&thumb=1&d=1159355090

De volgende stap is onmoelijk omdat jullie ze niet willen nemen


http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=13935&thumb=1&d=1159355090


Het is volslagen absurd om het niet nemen van een stap te steken op 1 partij

http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=13935&thumb=1&d=1159355090

ericferemans
27 september 2006, 12:20
En wie zijn die 'bekwame mensen die jij liever aan de macht had?
-M.P. Quix?
-De broer van Bertje die al foefelde op de unveirsiteit?
-De vriendinnen van 'ons Damien' die het kabinet van de minister van multicultuur bevolken?
Knuffel: in Menen zitten die niet. Ik bespaar je de lijst van mensen die daar op het VB lijstje staan. Het is te beschamend... :(
Je mag echt niet vergeten dat het gemeenteraadsverkiezingen zijn.
Quickie is ander ook geen linkse schalk he?

Distel
27 september 2006, 12:23
http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=13935&thumb=1&d=1159355090


http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=13935&thumb=1&d=1159355090




http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=13935&thumb=1&d=1159355090




Sta je weer met je bek vol tanden, Feremans?

vercetti
27 september 2006, 13:58
Goh, feremans, jij moet je wel ongeloofelijk stoer voele, om dat te durven. :roll:
Het zit toch niet op je toetsenbord hopelijk. :lol:

zorroaster
27 september 2006, 14:19
watblieft 'ik had het er helemaal niet over ?!' ...

nee, jij schreef dit :
ik antwoord daarop wel inhoudelijk, op een manier waar jij overigens een puntje aan kan zuigen ... en nu kom jij beweren dat ik over iets totaal anders begin ?! ...
wat voor een intellectueel oplichter ben jij ?!

Zit m'n tijd niet te verdoen: Ik ga niet nog eens schrijven dat ik een antwoord vraag op die flater van haar met dat afschaffen van die uithangbordenbelasting. Geef DAAR een inhoudelijk antwoord op, of zwijg.

ericferemans
27 september 2006, 14:37
Sta je weer met je bek vol tanden, Feremans?

Eet meer gras, meeuuhhh, dat bevordert de kuddegeest ! ;)
:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Antoon
27 september 2006, 14:55
SPIRIT ook, door ermee in coalitie te gaan. Voor zover we nog van rechtse partijen kunenn spreken, natuurlijk.



Neen, de PS houdt die tegen, en de regeringspartijen gaan daar met plezier vor op de buik.



En als het VB verdwijnt, komt de integratie spontaan in orde?

Het verspreid anti-democratische reflexen en spoort de bevolking aan tot nihilisme, racisme, xenofobie en houdt hiermede de integratie de facto tegen.

Vreemd, dat is het gevoel dat ik krijg van de regeringspartijen. "Positieve" discriminatie, censuur, machtsspelletjes, racistische wetten, ... Allemaal dankzij SPIRIT & friends.



Neen, maar zolang jullie "democraten" aan de macht blijven, zal er niet veel aan veranderen. Tenzij dan in de slechte zin.

Niet dat het VB daar wel veel aan zou veranderen, trouwens.



M.a.w. In de eerste plaats Wallonië zou het beleid bepalen. Wat is dan het verschil met nu?



De volgende stap is onmoelijk omdat jullie ze niet willen nemen. Het is volslagen absurd om het niet nemen van een stap te steken op 1 partij terwijl je zelf de meerderheid uitmaakt.

En ondertussen blijft het Belang groeien, groeien, en nog eens groeien. Wat een luxepositie. :lol:

benji
27 september 2006, 14:59
morel tuttebel onder kilo's schmink, een flauwe imitatie van filip dewinter zien doen. natuurlijk weer het gat van de middenstand likken en voor de rest hele leugens en halve waarheden verkopen...
complete afgang.
dan honderd keer liever freya.

Jij hebt meer voor een hoofddoek met snor zeker.....:roll:

benji
27 september 2006, 15:03
Opmerkelijk hoe inhoudelijk de Belangers hier weer antwoorden. Ik vond net daarop CD&V'er Hendrickx de vloer met Morel aanvegen. Zo pleitte ze in haar programma voor het afschaffen van een belasting die al acht jaar was afgeschaft... :lol:

(Ik maak me trouwens geen illusies over inhoudelijke argumenten hierop. We zullen beginnen met "ons Morel is tenminste geen corrupte postjespakster zoals al die anderen" en eindigen met "die PC linksen van de rooie VRT wilden ons Marie-Rose gewoon afbreken" en dies meer... De gemiddelde VB'er hier is dan wel een hyperkritische toeschouwer voor de hele Vlaamse politiek, maar over de eigen partaai zijn ze nog dweperiger dan een Hare Krishna-lid.)
Ja ,en ook nog "ze gooid haar vlaams nationalistisch gedachtengoed niet over boord voor een ministerpost","zo lang Brussel - Halle - Vilvoorde niet is gesplits gaan wij NIET in de regering "moehahaha:roll:

benji
27 september 2006, 15:09
Wat zat die geitewollesok van ne Jos gijsels daar nu weer te doen , die vent stelt politiek geen geitekeutel voor.
Speciaal naar daar gehaald om lekker met zen allen tegen Marie-roseke te proberen?
Als je goed keek kwam er zelfs schuim op zn lippen ,hahahaha en da voor ne "verdraagzame" :)

Rogier
27 september 2006, 15:30
Wat zat die geitewollesok van ne Jos gijsels daar nu weer te doen , die vent stelt politiek geen geitekeutel voor.
Speciaal naar daar gehaald om lekker met zen allen tegen Marie-roseke te proberen?
Als je goed keek kwam er zelfs schuim op zn lippen ,hahahaha en da voor ne "verdraagzame" :)

Men weet wat die man gaat zeggen, men laat het die man zeggen, het maakt toch niet uit en men komt zelf niet in de wind te staan. ;-) Niemand is voorlopig zo dom om die man een mandaat te geven, behalve groen, maar dat is ook een probleem. :-(

ericferemans
27 september 2006, 15:44
Wat zat die geitewollesok van ne Jos gijsels daar nu weer te doen , die vent stelt politiek geen geitekeutel voor.
Speciaal naar daar gehaald om lekker met zen allen tegen Marie-roseke te proberen?
Als je goed keek kwam er zelfs schuim op zn lippen ,hahahaha en da voor ne "verdraagzame" :) Jos is een nogal intellectualistisch type. Die hebben we nodig maar mensen zoals jij blijken dus geen iota te begrijpen van wat hij zegde.
Nochtans was hij in form:
Hij verweet de burgemeester van met de voeten te spelen van de bevolking naast die van Morel.
Doen alsof je het cordon nutteloos vindt omdat je niet houdt van een coalitie met veel partijen is inderdaad verwarrend en onjuist.
Allerleid gemeentebesturen hebben nog meer partijen aan boord dan de tjeef van Hovene! En toch werken die even vaak goed of slecht dan simpeler coalities. Dit is dus geen reden om te zeggen "ik ga nu het cordon doorbreken".
Jos stelde vast (gelijk heeft ie daar weer) dat onze tjeefse burgemeester eigenlijk maar een nummertje had opgevoerd: om zijn bevolking te pressen om maar op zijn tjeverij te stemmen maakt hij hen bang dat hij dan maar met het Blok in zee zal gaan. Dat is natuurlijk het blok achterna hollen qua methodes: "pas op: de Makakken gaan Schoten overspoelen (er zijn er al zeven, de rest zijn Ollanders)".
Jos verweet de burgemeester hypocrysie, tjeverij, omdat hij nu (het was voorspelbaar van een tjeef) twee weken voor de verkiezingen natuurlijk ging kontdraaien en "enerzijds, anderzijds roepend" moest vaststellen, nogal laattijdig hé, dat Morel en haar bende niet te betrouwen zijn. Dat wist hij natuurlijk tien jaar geleden ook al!
Maar ja: je hebt het natuurlijk niet verstaan dat Morel een medestander had, althans in morele zin.
Wie teveel met zichzelf bezig is en met het begapen van dat blond spook verliest al eens de concentratie he!

13950

Men weet wat die man gaat zeggen, men laat het die man zeggen, het maakt toch niet uit en men komt zelf niet in de wind te staan. ;-) Niemand is voorlopig zo dom om die man een mandaat te geven, behalve groen, maar dat is ook een probleem. :-(

Ook niet goed opgelet he poezewoefke!
Als je je met politiek bezig houdt moet je al eens luisteren naar de anderen. Vooral als ze van goede wil zijn, in je kaart spelen en verstandige dingen vertellen. Ik gun die tjeef een bolwassing. Moest ik voor de christendemocratie zijn in Schoten, ik zou express om hem een pee te stoven op groen!, op Spirit of zelf op de Sp.a stemmen. Ne!

Kaal
27 september 2006, 15:45
Opmerkelijk hoe inhoudelijk de Belangers hier weer antwoorden.

Jij hebt de posts van jouw geestgenoten blijkbaar niet gelezen :


De kiezers van Schoten doen uiteraard wat ze willen, maar van die boerin zou ik nooit eieren kopen.
...
Marie-Rose "tuttebel" Morel
...
morel tuttebel onder kilo's schmink

...

Edit : en dan die foto van feremans !

Zeer inhoudelijk inderdaad.

Doe toch ens gewoon en geef toe dat er in elk politiek kamp goedkope praat wordt verkocht over "de vijand".

ericferemans
27 september 2006, 16:30
Jij hebt de posts van jouw geestgenoten blijkbaar niet gelezen :



Zeer inhoudelijk inderdaad.

Edit : en dan die foto van feremans !
Doe toch ens gewoon en geef toe dat er in elk politiek kamp goedkope praat wordt verkocht over "de vijand".
En dat staat dan onder een hele lange propere tekst waarin ik nu precies uitleg wat daar nu zo plezant aan was, aan dat intervieuw met morel forel.
Zij spartelde erg tegen maar zat duidelijk in de fuik: niet eens haar huiswerk gemaakt...
Geen inhoudelijke teksten? Wil je nu eens antwoorden op wat ik daar schreef of verder gaan strontrapen achter de kont van dat spook.
Mens toch!

Kaal
27 september 2006, 16:54
Wil je nu eens antwoorden op wat ik daar schreef of verder gaan strontrapen achter de kont van dat spook.

Neen. Ik heb gezegd wat ik wou zeggen, namelijk :

<<Doe toch ens gewoon en geef toe dat er in elk politiek kamp goedkope praat wordt verkocht over "de vijand".>>

Ik kom niet op politics om over stront en konten te praten of te lezen.

ericferemans
27 september 2006, 17:29
Neen. Ik heb gezegd wat ik wou zeggen, namelijk :

<<Doe toch ens gewoon en geef toe dat er in elk politiek kamp goedkope praat wordt verkocht over "de vijand".>>

Ik kom niet op politics om over stront en konten te praten of te lezen.

Kijk : als je iemand citeert moet je dat niet zo doen dat de essentie weg is, en daardoor de text totaal verandert...
Ik herhaal dus mijn ECHTE post:

En dat staat dan onder een hele lange propere tekst waarin ik nu precies uitleg wat daar nu zo plezant aan was, aan dat intervieuw met morel forel.
Zij spartelde erg tegen maar zat duidelijk in de fuik: niet eens haar huiswerk gemaakt...
Geen inhoudelijke teksten? Wil je nu eens antwoorden op wat ik daar schreef of verder gaan strontrapen achter de kont van dat spook.
Mens toch!

luc broes
27 september 2006, 19:57
Het was een zwakke vertoning van Morel. Wanneer ze concreet moest antwoorden op de vraag wat haar ideeën zijn voor een beter Schoten, dan heb ik eigenlijk geen enkel valabel alternatief gehoord.

Haar standpunten waren niets meer dan a. Cordon is slecht en wij zijn goed b. wij respecteren de kiezers en de anderen niet. Een discussie uitrekken tot nietszeggende slagzinnen, ze heeft kennelijk mediatraining gekregen van PDW. Zielige vertoning.
Als nu iemand het goed doet op TV dan is het wel FDW
Zou zijn mediatraining dan zo slecht zijn.

Ik vind de opmerkingen over MRM hier nogal eenzijdig. De anti-VB-ers vinden haar maar niks, de anderen vinden haar geweldig.
Wie blijft hiet enigsinds objectief?

luc broes
27 september 2006, 19:57
Is die giftig ?? :lol:
Nog zo een doorslaggevend argument!

ericferemans
27 september 2006, 20:02
Als nu iemand het goed doet op TV dan is het wel FDW
Zou zijn mediatraining dan zo slecht zijn.

Ik vind de opmerkingen over MRM hier nogal eenzijdig. De anti-VB-ers vinden haar maar niks, de anderen vinden haar geweldig.
Wie blijft hiet enigsinds objectief?
Lees mijn cursus philipdewinteren nog eens :lol::lol::lol::lol::lol:
Het is de grootste flupdrol van de planeet.
Een eikel die eenieder irriteert, die overkomt als een marionet uit een vervlogen eeuw.
Zijn zelfgenoegzaam gedram, dat er nooit in slaagt een microseconde waarachtig over te komen is zo pathetisch dat zijn vijanden hem plezant vinden.
Hij overtuigt alleen de sukkels die toch al voor hem stemmen van zijn grote welsprekendheid: die komen klaar van herhalingen, want iets nieuws snappen ze toch niet.
Indien die man mediatrainers heeft dan zijn ze nu aan de drank.

luc broes
27 september 2006, 20:04
De burgemeester van Schoten haalde als reden om niet met het vb te regeren aan dat ze nog spraken van een belasting op reclameborden terwijl dat niet meer bestaat.
Los van het idiote van dit argument blijkt nu die belasting toch nog te bestaan. Wie namelijk de moeite doet om eens binnen te stappen bij de gemeentesecretaris op het Schotense gemeentehuis kan lezen in de begroting van Schoten dienstjaar 2006 op pag. 20 dat er 12.700 EURO geraamd wordt als inkomsten van de reclameborden. (onder belasting op pres. van openb. hygiëne)
Na zijn leugen van het zwembad zou dit dan de tweede zijn. Goe bezig Harry.

Ik lees niet veel reacties op bovenstaande. Ik weet ook niet of dit juist is.
Maar ik wou wel graag weten of dit inderdaad zo is.
Lijkt mij interessanter dan goedkope scheldpartijen waar hier nogal kwistig mee omgesprongen wordt.

Vorenus
27 september 2006, 20:10
Zit m'n tijd niet te verdoen: Ik ga niet nog eens schrijven dat ik een antwoord vraag op die flater van haar met dat afschaffen van die uithangbordenbelasting. Geef DAAR een inhoudelijk antwoord op, of zwijg.

Morel heeft nooit gesproken over het afschaffen van de uithangsbordenbelasting.

Het was Hendrickx die erover begon dat dit een standpunt van het Vlaams Belang zou zijn. Morel heeft van de Moderatoren nooit een reactie erover mogen zeggen. Iedere keer werd haar de mond gesnoerd daarover.

Dit was geen flater van Morel maar van Hendrickx die dit niet kon staven.

Reza
27 september 2006, 20:23
hm... interessante stellingname. heb je bronnen om dit te bewijzen?

http://en.wikipedia.org/wiki/Morel :lol:

stab
27 september 2006, 20:59
Ik vind de opmerkingen over MRM hier nogal eenzijdig. De anti-VB-ers vinden haar maar niks, de anderen vinden haar geweldig.
Wie blijft hiet enigsinds objectief?Wie objectief is of wil zijn, moet toegeven - om te beginnen - dat het "een tegen allen was".
Vanuit dat standpunt alleen al , deed 'ons vrouwtje' het schit-ter-end.

ericferemans
27 september 2006, 22:12
Wie objectief is of wil zijn, moet toegeven - om te beginnen - dat het "een tegen allen was".
Vanuit dat standpunt alleen al , deed 'ons vrouwtje' het schit-ter-end.
vrouwtje? EKES !

Ze was niet goed voorbereid: ze kreeg drie keer de kans om het nut van het VB en het programma af te komen en verviel in een kapitale foutenhoop:


Niet afkomen met een grote verassing (vijftien voorstellen bijvoorbeeld)
Beginnen schelden op de andere partij (waar ze dan zogezegd mee het cordon ging doorbreken, de CD+vee) weg elke geloofwaardigheid bij de eigen aanhang die niet debiel is)
Voorbeelden aanhalen over zwembaden, futiele dingen dus
Niet inspelen op de hulp van Groen! voorman (kapitale fout)
Vals zijn tegenover de speakerin (ik ben hier de slimste en geniepigste spelen is het laatste wat de vrouwen, die meer dan de helft van het kiezerspubliek uitmaken interessant vinden en allicht geen enkele vent)
op alles direct een antwoord hebben, onderbreken, fanatiek zijn maar verrast worden door één voorbeeld van onozelheid (belasting op panelen) en niet weten hoe dit op te lossen: gestuntel. Ze miste spontaneïteit en gaf weer blijk van een groot kreng gehalte. Je zag eenieder verast reageren op haar grote onvoorbereidheid en op de maniier waarop zijzelf niet omkon met kritiek van de mensen die werden geïntervieuwd en haar finaal onsympathiek en een blaaskaak vonden.
Altijd maar spreken over "het volk" en er dan je poepje mee afvegen komt niet erg consequent over bij het publiek.

De burgemeester bleek een echte autoritaire tjeven zak, en dat heeft ze niet kunnen ontmaskeren.

In feite passen ze goed samen. Het zou een coalitie van gelijken zijn geweest. Maar ook daar is ze niet in geslaagd om munt uit te slaan. Ze kan duidelijk met niemand over de baan.
Haar excuus truus gedrag toen men haar fijntjes vroeg waarom ze naar Schoten is komen wonen (meeste kans om cordon te doorbreken) was zo leugenachtig dat er een zwart kruis duidelijk waarneembaar was op heur scheef bakhuis.
Mijn kleinzoon riep "De heks van sneeuwwitje" toen hij voorbij tv dabberde.
Hij ziet het, en kan nog niet zo goed spreken.

Iedereen heeft het gezien behalve VB junks.
Maar ik geef beiden (de tjeef en de teef) veel minder stemmen dan ze voor de uitzending haalden. En dat pleziert me want ze verdienen het alletwee.

Jazeker
28 september 2006, 00:01
Ze was niet goed voorbereid: ze kreeg drie keer de kans om het nut van het VB en het programma af te komen en verviel in een kapitale foutenhoop:
Niet afkomen met een grote verassing (vijftien voorstellen bijvoorbeeld)
http://redphayze.theuseless.com/archives/cremation.jpg

Feremans kijkt toe bij een verassing.

Jazeker
28 september 2006, 00:03
Je zag eenieder verast reageren

http://www.fpp.co.uk/Auschwitz/Buchenwald/images_Smith/ashes.jpg

Het publiek was zeer verast.

Jazeker
28 september 2006, 00:05
De burgemeester bleek een echte autoritaire tjeven zak, en dat heeft ze niet kunnen ontmaskeren.

En jij zal Morel even aanwrijven dat ze niet vriendelijk genoeg is tegen andere partijen en daarom niet mag deelnemen aan het beleid? :lol:

Jazeker
28 september 2006, 00:06
waarneembaar was op heur scheef bakhuis.

tsk tsk... geen haat in mijn straat.

Knuppel
28 september 2006, 00:17
vrouwtje? EKES !

Jij bent toch geen dubbelnick voor de taaie van Laken?

Jazeker
28 september 2006, 00:56
Jij bent toch geen dubbelnick voor de taaie van Laken?

:lol: "het is een vrouwtje." Alsof ie over een hamsterjong sprak zeg...

Distel
28 september 2006, 07:16
Eet meer gras, meeuuhhh, dat bevordert de kuddegeest ! ;)
:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Je staat dus met je bek vol tanden. Afgang nummer 343457468 voor Feremans.

Distel
28 september 2006, 07:19
Lees mijn cursus philipdewinteren nog eens :lol::lol::lol::lol::lol:
Het is de grootste flupdrol van de planeet.

Uw cursus philipdewinteren is inderdaad de grootste flupdrol van de planeet. Tof dat je het zelf ook inziet.

Distel
28 september 2006, 07:20
http://www.fpp.co.uk/Auschwitz/Buchenwald/images_Smith/ashes.jpg

Het publiek was zeer verast.

:lol:

luc broes
28 september 2006, 07:53
debiel [/B]
Vals geniepigste
groot kreng gehalte. blaaskaak poepje mee afvegen
autoritaire tjeven zak,
scheef bakhuis.
"De heks
Uit de sublieme woordenschat van onze schat den Eric

Anna List
28 september 2006, 08:06
Zit m'n tijd niet te verdoen: Ik ga niet nog eens schrijven dat ik een antwoord vraag op die flater van haar met dat afschaffen van die uithangbordenbelasting. Geef DAAR een inhoudelijk antwoord op, of zwijg.

Schotenaar zocht het op blijkbaar staat er nog wel 12.500€ verwachte opbrengst van in de begroting ...

ericferemans
28 september 2006, 08:29
Schotenaar zocht het op blijkbaar staat er nog wel 12.500€ verwachte opbrengst van in de begroting ... In sommige gemeente staat de "zwaardbelasting" nog bij de inkomsten gebudgetteerd en het "onderhouden der schandpalen" en staat het "kuishuisgordels der kruisvaarten" bij de geplande uitgaven.:lol:

Alhoewel ik de Schotentsjeef die burgemeester is van gelijknamige gemeente niet erg tof vind, ben ik er van overtuigd dat hij zeer goed wist dat die belasting op borden afgeschaft is, alhoewel ze in de begroting stond: ze wordt niet geïnd...omdat er geen borden zijn of omdat deze publiek zijn.

De belasting op kamelen, op roerdompeierenebakkingen, op molenwiekolie, op paardendrolverwijderaars en muilezelzadels staat ook nog in vele begrotingen en om allerlei redenen worden die niet geïnd.

Morel was totaal verrast (verast komt nog, jazeker!). En dat was haar zwak punt. Ze had moeten een FOUT toegeven, iets wat ze met haar krengerig karaktertje nooit doet. En daar had hij haar bij haar bezemsteel! Het was een rake en goed psychologische zet, zeker voor een tsjeef!

http://www.fpp.co.uk/Auschwitz/Buchenwald/images_Smith/ashes.jpg

Rogier
28 september 2006, 12:19
In sommige gemeente staat de "zwaardbelasting" nog bij de inkomsten gebudgetteerd en het "onderhouden der schandpalen" en staat het "kuishuisgordels der kruisvaarten" bij de geplande uitgaven.:lol:

Alhoewel ik de Schotentsjeef die burgemeester is van gelijknamige gemeente niet erg tof vind, ben ik er van overtuigd dat hij zeer goed wist dat die belasting op borden afgeschaft is, alhoewel ze in de begroting stond: ze wordt niet geïnd...omdat er geen borden zijn of omdat deze publiek zijn.

De belasting op kamelen, op roerdompeierenebakkingen, op molenwiekolie, op paardendrolverwijderaars en muilezelzadels staat ook nog in vele begrotingen en om allerlei redenen worden die niet geïnd.

Morel was totaal verrast (verast komt nog, jazeker!). En dat was haar zwak punt. Ze had moeten een FOUT toegeven, iets wat ze met haar krengerig karaktertje nooit doet. En daar had hij haar bij haar bezemsteel! Het was een rake en goed psychologische zet, zeker voor een tsjeef!


http://www.fpp.co.uk/Auschwitz/Buchenwald/images_Smith/ashes.jpg




niet slecht! :lol:
Moet wel een paar punten aftrekken voor het maken van vrouw onvriendelijke opmerkingen.;-)

ancapa
28 september 2006, 20:01
morel tuttebel onder kilo's schmink, een flauwe imitatie van filip dewinter zien doen. natuurlijk weer het gat van de middenstand likken en voor de rest hele leugens en halve waarheden verkopen... complete afgang.
dan honderd keer liever freya.

Bij aankomst in het kasteel was de toon al meteen gezet.

Een van de schminksters van dienst had er blijkbaar een probleem mee een Vlaams Belanger in haar stoel te krijgen.

Gelukkig had haar collega meer beroepsethiek en stelde me vriendelijk voor bij haar te komen zitten.
“Ze was niet van onze partij” vertelde ze, maar was “professioneel genoeg om persoonlijke voorkeuren opzij te kunnen schuiven.” En zo hoort het ook. Beeld je even in dat mijn man zijn patiënten zou catalogeren volgens politieke overtuigen. Die behandelen we, die laten we doodbloeden …

ancapa
28 september 2006, 20:06
Wat een "afgang" alweer van "the lady of the blokhouse".
De kiezers van Schoten doen uiteraard wat ze willen, maar van die boerin zou ik nooit eieren kopen. 8-)

Ik ben na de opnames nog een pint gaan drinken sympatisanten en de joernalisten van Nova. De Nederlanders waren verbolgen over het onevenwicht in de uitzending en de houding van de kliek tegen één dame !

“Het was echt allen tegen één, nooit gezien...”.

Tja, jongens, dat is nu België… cordon sanitair is nog erger dan AIDS hebben !

Toen onze noorderburen afscheid namen gaven ze nog een hand en wensten iedereen “veel succes met de verkiezingen” !

Dit afscheid heb ik van een Vlaamse journalist nog nooit mogen horen… :oops:

luc broes
28 september 2006, 20:11
En die haatdragers richten een concert in voor verdraagzaamheid!
Onvoorstelbaar!

born2bewild
28 september 2006, 21:57
Wat een vrouw!

benji
28 september 2006, 22:02
Ik ben na de opnames nog een pint gaan drinken sympatisanten en de joernalisten van Nova. De Nederlanders waren verbolgen over het onevenwicht in de uitzending en de houding van de kliek tegen één dame !

“Het was echt allen tegen één, nooit gezien...”.

Tja, jongens, dat is nu België… cordon sanitair is nog erger dan AIDS hebben !

Toen onze noorderburen afscheid namen gaven ze nog een hand en wensten iedereen “veel succes met de verkiezingen” !

Dit afscheid heb ik van een Vlaamse journalist nog nooit mogen horen… :oops:

Ik kom ook soms in Nederland en de mensen daar vinden dit ook een schande wat er zich hier afspeelt.
Ongeziene taferelen!!
De HAAT loopt gewoon van de journalisten hun gezicht af in Belgie hoorde ik daar !!!:roll:

Brugge Veilig en Leefbaar
28 september 2006, 23:03
Bij aankomst in het kasteel was de toon al meteen gezet.

Een van de schminksters van dienst had er blijkbaar een probleem mee een Vlaams Belanger in haar stoel te krijgen.

Gelukkig had haar collega meer beroepsethiek en stelde me vriendelijk voor bij haar te komen zitten.
“Ze was niet van onze partij” vertelde ze, maar was “professioneel genoeg om persoonlijke voorkeuren opzij te kunnen schuiven.” En zo hoort het ook. Beeld je even in dat mijn man zijn patiënten zou catalogeren volgens politieke overtuigen. Die behandelen we, die laten we doodbloeden …

Foutje: mannen... :lol: :lol: :lol: :lol:

ericferemans
29 september 2006, 00:18
Een van de schminksters van dienst had er blijkbaar een probleem mee een Vlaams Belanger in haar stoel te krijgen.



Dat kan niet missen: als ge zo'n geval binnen krijgt verandert ge toch van job!
14014

Jazeker
29 september 2006, 00:26
Dat kan niet missen: als ge zo'n geval binnen krijgt verandert ge toch van job!
14014



http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_Upload/A4_MOREL.MM.jpg

Allez Feremans. Zo erg is het nu toch niet? Ge moogt hier altijd een foto van uw vrouwke posten hoor.

ericferemans
29 september 2006, 00:59
Allez Feremans. Zo erg is het nu toch niet? Ge moogt hier altijd een foto van uw vrouwke posten hoor. tsss... snoeper!
trouwens: was jij niet ook tegen oude mensen?.....
Maar ik snap wel waarom je Morelletje zo tof vindt:

http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=14016&d=1159488485

Jazeker
29 september 2006, 01:00
tsss... snoeper!
trouwens: was jij niet ook tegen oude mensen?.....

8O

luc broes
29 september 2006, 07:33
weeral 'discussie' op niveau.