PDA

View Full Version : Slapeloosheid...


La Chunga
26 september 2006, 22:18
Nooit zin gehad om te slapen en niet kunnen slapen?

Heftruck
26 september 2006, 22:19
Nooit zin gehad en niet mogen gaan slapen?

Even erg.

Slaapwel. ;-)

La Chunga
26 september 2006, 22:20
Mmm..nog niet aan gedacht...

BigF
26 september 2006, 22:20
Nooit zin gehad om te slapen en niet kunnen slapen?
Heel deze voormiddag nog

La Chunga
26 september 2006, 22:21
Heel deze voormiddag nog

Zelfs orange bud doet het niet meer...

Pietje
26 september 2006, 22:21
Nooit zin gehad om te slapen en niet kunnen slapen?

Ik werk in ploegverband (6 �* 7 nachten per maand, waardoor ik dus ook soms overdag slaap). En ja, ik ken het fenomeen. Bioritme dat overhoop gehaald word eh.

La Chunga
26 september 2006, 22:24
Mijn vriendin - zoals de meeste vrouwen trouwens - werkt in maandverband maar die ligt wel al te knorren...Soms zou ik zeggen: "the bitch"... maar dat meen ik dan weer niet, dus waarom zou ik...ik zou natuurlijk kunnen zagen om te seksen, maar haar zwangerschapale hormonenspiegel laat geen plat-seksistische discussie toe...

netslet
26 september 2006, 22:25
Mijn grootmoeder sprak altijd over de slaaptrein. Die passeert volgens haar maar op bepaalde momenten en indien je die mist, dan kun je niet in slaap vallen en moet je wachten tot ie opnieuw passeert.

Lex Blanca
26 september 2006, 22:26
Zelfs orange bud doet het niet meer...

Pak anders een paar Temestas of zo...;-)

La Chunga
26 september 2006, 22:26
Die conducteur moet leren op z'n fluit schuifelen...Smeerlap!

La Chunga
26 september 2006, 22:27
Pak anders een paar Temestas of zo...;-)

Euh, Lex, dat ken ik niet...maar als het chemisch is, moet ik het niet...Is het chemisch?

Lex Blanca
26 september 2006, 22:32
Euh, Lex, dat ken ik niet...maar als het chemisch is, moet ik het niet...Is het chemisch?

Het zijn pillen.Enigszins analoog met:neem een paar Valiums.

Ik moet ze ook niet,maar Orange Bud zou ik nu ook niet meteen aanwenden omdat ik niet in slaap geraak.:-)

Vanwaar de weerzin overigens tegen "chemisch"?
Neem anders een lijntje coke.;-)
(of is coke ook chemisch?:oops:)

netslet
26 september 2006, 22:38
Die conducteur moet leren op z'n fluit schuifelen...Smeerlap!

Maar als ie dat doet, zou ie misschien je vrouw kunnen wakker maken. En dan geraak je hoogst waarschijnlijk ook niet meer in slaap...

La Chunga
26 september 2006, 22:38
Roken kan nog...de rest is niet aan mij besteed...
Coke, da's toch niet direct om in slaap van te vallen?


Een jaar of tien geleden - in het buitenland - heb ik allerlei drets in mijn neus gepropt en 'gechineesd'...Op zich was dat toen wel plezant, maar het is bij toen gebleven...Verandering in brengen in dat toen, ga ik van m'n leven niet...Maar ieder z'n keus...

La Chunga
26 september 2006, 22:40
Maar als ie dat doet, zou ie misschien je vrouw kunnen wakker maken. En dan geraak je hoogst waarschijnlijk ook niet meer in slaap...

Juist, laat ze maar slapen...Een zwangere vrouw en haar hormonenspiegel?...Make way, José!

La Chunga
26 september 2006, 22:44
'k begin al aardig zat te worden...als er straks een oneindig bericht van mij volgt �* la....



mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...

















Weet dan dat ik in slaap ben gevallen...

netslet
26 september 2006, 22:50
Een dronken slaap is dikwijls wel geen gezonde slaap. Ik heb eens gelezen dat het een pak langer duurt eer alle slaap-fases zijn doorlopen wanneer men dronken is, wat resulteert in een minder uitgerust gevoel 's morgens.

Lex Blanca
26 september 2006, 22:51
Coke, da's toch niet direct om in slaap van te vallen?


Het is naar mijn weten een kalmeermiddel.
Het is mij tevens al door verschillende mensen die het wel kunnen weten bevestigd dat het een soort misvatting is dat coke pep is en dat het eigenlijk een kalmeermiddel is waar je lekker van kan slapen als je wil.

Als je een gram koopt en het is met Speed gemengd of wat anders...dan allicht niet.
Het is zoals alcohol zeker?Als je drinkt kan je slapen,maar je kan gerust wakkerblijven en je in de kroegen amuseren.

Lex Blanca
26 september 2006, 22:52
Een dronken slaap is dikwijls wel geen gezonde slaap. Ik heb eens gelezen dat het een pak langer duurt eer alle slaap-fases zijn doorlopen wanneer men dronken is, wat resulteert in een minder uitgerust gevoel 's morgens.

Ik heb eens gelezen dat je als je echt dronken bent,dat het niet echt een slaap is maar een soort coma...lijkt me idd niet echt gezond...:?

La Chunga
26 september 2006, 23:07
Jeezes, als ik dat zo allemaal lees dan ga ik toch maar naar bed...
Wedden dat als ik lastig genoeg ben, ik Els kan wakker houden tot ik zelf in slaap val....Morgen meer...

Jazeker
27 september 2006, 01:20
Een dronken slaap is dikwijls wel geen gezonde slaap. Ik heb eens gelezen dat het een pak langer duurt eer alle slaap-fases zijn doorlopen wanneer men dronken is, wat resulteert in een minder uitgerust gevoel 's morgens.

1 keer dronken in slaap vallen had je geleerd wat lectuur je niet kan vertellen. Ja je bent enorm moe dan en je hebt er nog hoofdpijn bij ook :D

Jazeker
27 september 2006, 01:22
Jeezes, als ik dat zo allemaal lees dan ga ik toch maar naar bed...
Wedden dat als ik lastig genoeg ben, ik Els kan wakker houden tot ik zelf in slaap val....Morgen meer...

Je moet haar maar even wakker maken. Lang genoeg om haar in je armen te nemen. Vanaf dan kan je lekker indommelen met zo een slapende meid op je arm. het is als een slapende kat op schoot... je gaat ervan slapen :D

Djiezes
27 september 2006, 07:29
Nooit zin gehad om te slapen en niet kunnen slapen?

Dat overkomt me veel te dikwijls de laatste maanden....