PDA

View Full Version : Slechts één mogelijkheid voor Ukkel


Patriot!
28 september 2006, 17:12
http://www.belgischeunie.be/nl/phc.jpg

In Ukkel komen énkel eentalig Franse partijen op, met uitzondering van één partij, één schittering aan de hemel, een fonkelende diamant die haar licht uitstraalt over heel België: de BUB. BUB zal opkomen voor échte tweetaligheid in Brussel. Weg met de Franskiljonse provocateurs, weg me flaminganten die Brussel in de armen van Frankrijk duwen... en leve de verzoeningsgezinden, leve de echte tweetaligheid! Wij doen dus ook een warme oproep aan alle verstandige mensen in Ukkel om dit jaar eens niet op een lijst te stemmen die er op uit is de verhoudingen tussen de verschillende gemeenschappen te verslechteren en te kiezen voor de BUB die radicaal kiest voor verandering: een écht tweetalig Brussel in unitair België waar het goed om leven is voor ál haar inwoners.

Patriot!
28 september 2006, 17:15
Zoals u ziet is de BUB de énige kans op Nederlandstalige vertegenwoordiging in Ukkel. ;)

pinbag
28 september 2006, 17:16
De enigste vlamingen die ik ken in Ukkel, zijn pure Flaminganten.

Veel geluk:thumbsup:

Patriot!
28 september 2006, 17:18
De enigste vlamingen die ik ken in Ukkel, zijn pure Flaminganten.

Veel geluk:thumbsup:

Mooi zo: op wie zullen zij stemmen? Op de Vlamingenhaters van het FDF? Op de verspillers van de PS of toch maar op de partij van mevr. Durant?

Of toch maar op de enige Vlaming die opkomt, Hans Van de Cauter? :twisted:

TheBlackadder
28 september 2006, 17:19
heb 1 partij nagekeken, en uw uitleg klopt al niet meer: er staan VLD'ers op de lijst van de MR. Tot zover uw claim dat er enkel ééntalig franse partijen opkomen.

Patriot!
28 september 2006, 17:34
heb 1 partij nagekeken, en uw uitleg klopt al niet meer: er staan VLD'ers op de lijst van de MR. Tot zover uw claim dat er enkel ééntalig franse partijen opkomen.

De naam van de lijst is ééntalig Frans, en elke stem voor die VLD'ers komt terecht bij FDF. :roll:

Brecht Laitem
28 september 2006, 17:45
Mooi zo: op wie zullen zij stemmen? Op de Vlamingenhaters van het FDF? Op de verspillers van de PS of toch maar op de partij van mevr. Durant?

Of toch maar op de enige Vlaming die opkomt, Hans Van de Cauter? :twisted:
Dan stem ik liever niet. Kan mij al niet schelen dat zo'n stem dan naar de meerderheid zou gaan. Puur princiepe kwestie.

ancapa
28 september 2006, 19:15
Zoals u ziet is de BUB de énige kans op Nederlandstalige vertegenwoordiging in Ukkel. ;)

straks stemmen de extreem rechtse flaminganten nog allemaal op u :oops:

Tantist
29 september 2006, 08:36
http://www.calvin.edu/academic/cas/gpa/postersgdr/prosperity.jpg

Dimitri
29 september 2006, 11:12
Mooi zo: op wie zullen zij stemmen? Op de Vlamingenhaters van het FDF? Op de verspillers van de PS of toch maar op de partij van mevr. Durant?

Of toch maar op de enige Vlaming die opkomt, Hans Van de Cauter? :twisted:
Sinds wanneer is Hans een Vlaming? Komt hij uit Oost- of West-Vlaanderen misschien? :lol:

Zeno!
29 september 2006, 11:18
Sinds wanneer is Hans een Vlaming? Komt hij uit Oost- of West-Vlaanderen misschien? :lol:

touché :lol:

Patriot!
30 september 2006, 15:32
Zeno ge maakt reclame voor een impliciet Belgicistisch initiatief. ;)

C uit W
30 september 2006, 16:56
Zeno ge maakt reclame voor een impliciet Belgicistisch initiatief. ;)
Patriot!, gij zijt reclame voor een onafhankelijk vlaanderen ;-)