PDA

View Full Version : BUB Hasselt reikt gouden schoen uit!!


Patriot!
1 oktober 2006, 14:12
Vandaag heeft B.U.B. Hasselt de Gouden Schoen uitgereikt aan Sven Rijskens, een speler van voetbalclub "FC Ambras" (speelt te Kiewit-Hasselt) wat tevens de ploeg is van Hasseltse lijsttrekker Joris Piette.

Voor de rest is onze campagne in Hasselt in volle vaart, reeds 2000 van de 5000 flyers werden verspreid, sommige huis-aan-huis, andere in de brievenbus. Ook foto's van de campagne zullen spoedig volgen, U zal ze hier kunnen bekijken.

http://www.belgischeunie.be/nl/hasselt1.jpg

http://www.belgischeunie.be/nl/hasselt2.jpg

Tantist
1 oktober 2006, 20:17
En waarom verdient Jean Claque van FC De Scheenstampers de Gouden Pantoffel (want ik vrees dat de Gouden Schoen niet van de BUB is) van de vier man en een paardenkop (=de Persoon in Kwestie) die men ook wel BUB noemt?

luvali
1 oktober 2006, 21:09
wss. omdat hij het enige voetballende lid is.

100% VLAMING
1 oktober 2006, 21:12
Met alle respect, maar wat voor zever is dit?

Willen jullie op basis van een "gouden schoen" voor een "pottenstamper" (met alle respect voor de speler, maar moest hij beter zijn zou hij daar niet spelen) de verkiezingen winnen? :roll:

FreedomAndLiberty
1 oktober 2006, 21:14
Dat ge in de media probeert te komen BUB, da is under zaak en under recht ma dan alstublieft op een beetje een inhoudelijke manier

Jazeker
1 oktober 2006, 21:54
Waarom krijgt Wilmots die niet?

Metternich
1 oktober 2006, 22:52
Vandaag heeft B.U.B. Hasselt de Gouden Schoen uitgereikt aan Sven Rijskens, een speler van voetbalclub "FC Ambras" FC Ambras krijgt een prijs van de BUB. Ooooh, hoe wreed is de ironie van het lot toch wel niet :-Dwat tevens de ploeg is van Hasseltse lijsttrekker Joris Piette. Wat een toeval dat juist deze ploeg het krijgt!

Jazeker
2 oktober 2006, 00:19
Wat een toeval dat juist deze ploeg het krijgt!

Met BUB krijgen we eerlijke politici!

Bazilfunk
2 oktober 2006, 02:33
tis een proteststem als een ander zou ik zeggen. Gij gooit toch ook uw stem weg door voor het VB te stemmen. Zeikt dan niet als anderen dat ook willen doen.

Metternich
2 oktober 2006, 06:36
tis een proteststem als een ander zou ik zeggen. Gij gooit toch ook uw stem weg door voor het VB te stemmen. Zeikt dan niet als anderen dat ook willen doen.Gade gij nog wat met de poppen spelen, braaf, braaaaaaf :B-fly:

Joris bublimburg
2 oktober 2006, 11:38
Beste,

De Gouden Schoen is geen prijs VAN de B.U.B. maar een jaarlijkse prijs voor de beste speler van de ploeg FC Ambras. Dit jaar heeft de B.U.B. deze prijs gewoon overhandigd aan de speler in kwestie om het standpunt meer aandacht voor sport en cultuur te benadrukken...De daad bij het woord voegen noemt men dit...

Op de vraag waarom Wilmots die niet krijgt kan ik kort zijn: Wilmots komt niet uit Hasselt en heeft nooit voor een Hasseltse ploeg gespeeld!

Waarom de Gouden Schoen en niet de Gouden Pantoffel? Ik ken meerdere ploegen die zulke prijzen verdelen na elk seizoen, gewoon al om alle spelers gemotiveerd te houden en om een goede groepssfeer te creëren, vriendschap noemt zoiets...

Indien jullie het nu nog niet begrijpen kan ik er verder weinig aan veranderen...


Met vriendelijke groeten,
Joris

Joris bublimburg
2 oktober 2006, 11:48
Nog even een reactie op het feit dat juist een speler van mijn ploeg de gouden schoen wint: Dit gebeurt elk jaar opnieuw omdat het een prijs is die enkel binnen onze ploeg wordt uitgereikt, geen enkele andere ploeg heeft hier iets mee te maken.

Zwarte Spion
2 oktober 2006, 11:55
Waauw!

vulpes
2 oktober 2006, 12:32
uhm.. vraagje (oprechte vraag): mag dat wel in de sperperiode? men mag nog geen ballon geven naar het schijnt, maar mag men dan wel een prijs sponsoren?

Tantist
2 oktober 2006, 12:54
Waarom krijgt Wilmots die niet?

Ze vonden zijn telefoonnummer niet :twisted:

Tantist
2 oktober 2006, 12:55
FC Ambras krijgt een prijs van de BUB. Ooooh, hoe wreed is de ironie van het lot toch wel niet :-DWat een toeval dat juist deze ploeg het krijgt!

De corruptie begint nog voor men ook maar een verkozene heeft. Heel Belgisch...

Jarno
2 oktober 2006, 12:58
Wederom wordt het niveau van de BUB bewezen. In Hasselt heb ik ook reeds hun 'mooie' verkiezingsaffiches mogen opmerken. Deze zijn zeer professioneel gemaakt. Voor zij die het geluk nog niet hebben gehad ze persoonlijk waar te nemen, het zijn copies van slechte kwaliteit (echt old school) van een clowneske foto van drie kandidaten met een tekst eronder waarvan de pixels meer opvallen dan in een pacman spelletje.

luvali
2 oktober 2006, 13:08
is een foto tonen van de een of andere cafeploeg, waar je de reclame op het truitje kan lezen en waar je aan de trofee, duidelijk kan zien dat ze van BUB komt, door de één of andere lelijke ballon, niet tegen de forumregels? Is dit geen ongeoorloofde reclame?;-)
Of mag ik die vraag hier weer niet stellen?

Joris bublimburg
2 oktober 2006, 15:13
Het doel van de affiches is gezien te worden, ge hebt ze gezien dus het doel is geslaagd. Wegens geen partijfinanciering doen wij het met de middelen die we hebben!

voicelesscharlie
2 oktober 2006, 15:17
Vandaag heeft B.U.B. Hasselt de Gouden Schoen uitgereikt aan Sven Rijskens, een speler van voetbalclub "FC Ambras" (speelt te Kiewit-Hasselt) wat tevens de ploeg is van Hasseltse lijsttrekker Joris Piette.

Voor de rest is onze campagne in Hasselt in volle vaart, reeds 2000 van de 5000 flyers werden verspreid, sommige huis-aan-huis, andere in de brievenbus. Ook foto's van de campagne zullen spoedig volgen, U zal ze hier kunnen bekijken.

http://www.belgischeunie.be/nl/hasselt1.jpg

http://www.belgischeunie.be/nl/hasselt2.jpg

Hoort de deze draad niet thuis onder K&K?

Revolutie
2 oktober 2006, 15:24
zalig :lol:

Joris bublimburg
2 oktober 2006, 16:20
Plaats het waar jullie willen, maar dat jullie zo lang kunnen doordraven over een en hetzelfde onderwerp dat volgens jullie dan nog bij K&K hoort bewijst niet veel goeds...

vulpes
2 oktober 2006, 16:58
je moet dat positief bekijken: media-aandacht voor BUB (en ik ben wel degelijk serieus)