PDA

View Full Version : Bush mag burger blijven afluisteren


nubian
5 oktober 2006, 11:37
In de strijd tegen het terrorisme mag de Vs voorlopig alle telefoongesprekken en emails van burgers vanhet buitenland aftappen en onderscheppen zonder tussenkomst van een rechter. Dat heeft een hof van beroep bepaald. Afluisteren mag tot er een definitieve uitspraak is. En dat kan lang duren, omdat de zaak kan worden uitgevochten tot en met het Hooggerechtshof.
Het afluisterprogramma voerde president Bush in na de aanslagen op 11 september 2001. De praktijken werden pas vorig jaar bekend. Een lagere rechter vond toen dat die moesten stoppen. Maar de Bush-regering weigerde dat, omdat zelfs een korte onderbreking van het programma een enorm gevaar zou opleveren.

largo_w
5 oktober 2006, 12:18
In de strijd tegen het terrorisme mag de Vs voorlopig alle telefoongesprekken en emails van burgers vanhet buitenland aftappen en onderscheppen zonder tussenkomst van een rechter. Dat heeft een hof van beroep bepaald. Afluisteren mag tot er een definitieve uitspraak is. En dat kan lang duren, omdat de zaak kan worden uitgevochten tot en met het Hooggerechtshof.
Het afluisterprogramma voerde president Bush in na de aanslagen op 11 september 2001. De praktijken werden pas vorig jaar bekend. Een lagere rechter vond toen dat die moesten stoppen. Maar de Bush-regering weigerde dat, omdat zelfs een korte onderbreking van het programma een enorm gevaar zou opleveren.

En jij vind dat zo erg dat de regering telefoontje afluistert?

Stel dat er een telefoontje werd getabt waarin een terrorist aan een andere terrorist had gezegt dat hij het vliegtuig ging doen opblazen waar jij net mee naar amerika ging vliegen. Zou je dan nog altijd gedegouteerd debateren over deze "onmenselijke" praktijken? Of is je leven je minder waard dan dit?

ps: Als ze het niet legaal mogen doen doen ze het wel illegaal hoor maak je maar geen illusies!

spunk
5 oktober 2006, 12:20
En jij vind dat zo erg dat de regering telefoontje afluistert?

ps: Als ze het niet legaal mogen doen doen ze het wel illegaal hoor maak je maar geen illusies!

daar twijfel ik niet aan

largo_w
5 oktober 2006, 12:24
daar twijfel ik niet aan

Maar dat vinden we dan minder erg nietwaar...;-)

spunk
5 oktober 2006, 12:28
Maar dat vinden we dan minder erg nietwaar...;-)
helemaal niet

largo_w
5 oktober 2006, 12:37
helemaal niet

Ok dan...
tip: blijven wenen en veel roepen "vrije meningsuiting", "vrijheid" en "vrede"

Oh en als je een stap verder wilt gaan tatoeeer deze op je arm
http://nomadlife.org/uploaded_images/peace-sign-713031.jpg
ga voor het witte huis staan met deze plaat
http://www.geocities.com/crm175/worst_pres_ever_400.jpg
en deel veel van deze fliers uit
http://www.thesacredvoicegallery.com/linkimg/stopbush.gif

spunk
5 oktober 2006, 12:39
Ok dan...
tip: blijven wenen en veel roepen "vrije meningsuiting", "vrijheid" en "vrede"

Oh en als je een stap verder wilt gaan tatoeeer deze op je arm
http://nomadlife.org/uploaded_images/peace-sign-713031.jpg
ga voor het witte huis staan met deze plaat
http://www.geocities.com/crm175/worst_pres_ever_400.jpg
en deel veel van deze fliers uit
http://www.thesacredvoicegallery.com/linkimg/stopbush.gif

ik zie je daar dan? of ga je met alles akkoord?

largo_w
5 oktober 2006, 12:45
ik zie je daar dan? of ga je met alles akkoord?

Ik heb niets te verbergen! Als men mijn telefoon wil aftabben voor mijn veiligheid; DOEN!
Als ik een gebrainwashte mohamedaan kan tegenhouden van zichzelf op te blazen en onschuldige mensen te vermoorden voor niks door zijn telefoon af te tabben of zelf zijn zotte baas te folteren dan zal ik dat verdomme doen! Waarop wacht je dat er één een autobom naast je ouders deur komt zetten en je ouders naar de maan blaast?
Ik kan sommige zaken niet snappen...
Kritiek is gemakkelijk het oplossen is wat anders...

Kpax
5 oktober 2006, 12:55
In de strijd tegen het terrorisme mag de Vs voorlopig alle telefoongesprekken en emails van burgers vanhet buitenland aftappen en onderscheppen zonder tussenkomst van een rechter.

Bush blij. Mag ie eindelijk wat zijn Europese collega's all decennia lang ook mogen.

Pindar
5 oktober 2006, 13:03
Bush blij. Mag ie eindelijk wat zijn Europese collega's all decennia lang ook mogen.

het is de opzet van een wereldwijde politiestaat!
en het is de 523652372342342 ste clue!


zie de NWO thread als je geintresseerd bent


Pin d'Ar

largo_w
5 oktober 2006, 13:07
het is de opzet van een wereldwijde politiestaat!
en het is de 523652372342342 ste clue!


zie de NWO thread als je geintresseerd bent


Pin d'Ar

Ben je het nog niet beu pindar?

Zwarte Spion
5 oktober 2006, 13:22
Bush is nen brave.

D'ARTOIS
5 oktober 2006, 14:46
Dat de VS het grootste criminele land ter wereld is moge duidelijk zijn. Bush Sr trapte niet in de val door Saddam H. te verdrijven, integendeel - hij gebood
Stoming Norman weg te blijven uit Bagdad, Pa Bush voorzag clip en klaar de mogelijke tweestrijd (lees: burgeroorlog) die zou uitbreken als het politieke evenwicht aldaar zou worden verstoord.
Bush Jr, van elk redelijk verstand ontbloot, trapte wèl in de val - creeerde die
zelfs, en voila we hebben de Irakese poppen aan het dansen. Amerika is verwikkeld in een strijd die ze niet kunnen winnen - kijk naar de Sovjets in Afghanistan - en proberen middels dreiging en afdreiging Europese troepen te krijgen daar waar ze die nodig achten. Met economische repressailles als dreigmiddel - mochten de heren politici niet mee willen werken.
Amerika is een volledige mafia staat en volledig in de ban van het monetaire- en oliespel. De rest is niet interessant.
Intussen neemt de chaos in het M-O steeds grotere vormen aan.
Amerika is zo goed als failliet maar wordt door o.a. China zwaar (financieel)
gesteund.
Schrap de US$ als internationaal betaalmiddel en het is gebeurd met de VS.
Bush is verreweg de slechtste (in alle opzichten) president ooit.
50.000 gewondde militairen zullen dat beamen - de doden kunnen immers niets meer zeggen.

Wat een land, om op te kotsen!

KrisKras
5 oktober 2006, 15:20
Ik heb niets te verbergen! Als men mijn telefoon wil aftabben voor mijn veiligheid; DOEN!
Als ik een gebrainwashte mohamedaan kan tegenhouden van zichzelf op te blazen en onschuldige mensen te vermoorden voor niks door zijn telefoon af te tabben of zelf zijn zotte baas te folteren dan zal ik dat verdomme doen! Waarop wacht je dat er één een autobom naast je ouders deur komt zetten en je ouders naar de maan blaast?
Ik kan sommige zaken niet snappen...
Kritiek is gemakkelijk het oplossen is wat anders...


En als je nu eens zakelijke geheimen hebt, die vrij kostbaar kunnen zijn voor bepaalde multinationals. Leuk als je als zaakvoerder van een bedrijfje met een revolutionair idee plots James Bond moet gaan spelen om geen info naar de concurent te laten doorsijpelen. Het is geen nieuws dat er bepaalde bedrijven zijn die vrij 'close' zijn met de regering.

Zo zijn er nog meer voorbeelden waarom dit NIET goed is voor de vrije wereld. Mja, zolang iedereen angst heeft dat zijn buurman Ali een atoombom gaat achterlaten is het makkelijk he.

Je weet toch dat je véééél meer kans hebt om dood te blijven in het verkeer dan door een aanslag he?

lantjes
5 oktober 2006, 15:39
Mijn oom heeft 15 jaar lang voor het Belgisch leger de Russen afgeluisterd toe die nog "de vijand" waren.....Big F..Deal.... In het zuiden van de UK heb je een ganse site waar ze niet anders doen dan E-mails en telefoons bekijken en beluisteren....http://en.wikipedia.org/wiki/ECHELON
vrije wereld? al lang niet meer...

nubian
5 oktober 2006, 15:50
En jij vind dat zo erg dat de regering telefoontje afluistert?

Stel dat er een telefoontje werd getabt waarin een terrorist aan een andere terrorist had gezegt dat hij het vliegtuig ging doen opblazen waar jij net mee naar amerika ging vliegen. Zou je dan nog altijd gedegouteerd debateren over deze "onmenselijke" praktijken? Of is je leven je minder waard dan dit?

ps: Als ze het niet legaal mogen doen doen ze het wel illegaal hoor maak je maar geen illusies!ja, het gaat hier om uw privéleven, en trouwens als bush zich dat mag permiteren dan word het ook eens tijd dat hij eens de waarheid zegt en niet altijd rond de pot draait en zijn boekse is open doet

Heftruck
5 oktober 2006, 18:54
En jij vind dat zo erg dat de regering telefoontje afluistert?

Ja.

largo_w
5 oktober 2006, 19:17
Je weet toch dat je véééél meer kans hebt om dood te blijven in het verkeer dan door een aanslag he?

En voor mij mag dat zo blijven jij zou met plezier het tij zien keren duidelijk...

Wat die grote bedrijven tabben betreft...Jah lol die is goed. Op het ogenblik dat een concurent van een grote multinational aan info wil geraken van die ene dan zal hij het doen.

Trouwens zeg niet steeds dat het "bush" is die dit doet dat doet z'n regering hem doet het niks...

largo_w
5 oktober 2006, 19:17
Ja.

Iets anders had ik niet verwacht van jou...(contextloos citeren en belachelijk antwoorden...)

Chipie
5 oktober 2006, 19:26
Mijn oom heeft 15 jaar lang voor het Belgisch leger de Russen afgeluisterd toe die nog "de vijand" waren.....Big F..Deal.... In het zuiden van de UK heb je een ganse site waar ze niet anders doen dan E-mails en telefoons bekijken en beluisteren....http://en.wikipedia.org/wiki/ECHELON
vrije wereld? al lang niet meer...Dat is waar..
Maar waar welke landjes zijn vrijer, lantjes? ;-)

Heftruck
5 oktober 2006, 20:17
Iets anders had ik niet verwacht van jou...(contextloos citeren en belachelijk antwoorden...)


Ik beantwoordde louter je vraag. Nujah, als bovenstaandige je enige tegenargumentatie is...

largo_w
6 oktober 2006, 03:48
Ik beantwoordde louter je vraag. Nujah, als bovenstaandige je enige tegenargumentatie is...

De vraag is een antwoord en vraagt geen tegenantwoord in zijn context...

Denk wat je wilt maar keep on going en je eindigt met de werkgroep in een bepaalde groep voor me van dit forum...I do not mind; you're just askin it!

Heftruck
6 oktober 2006, 06:39
De vraag is een antwoord en vraagt geen tegenantwoord in zijn context...

En dat had ik niet door?

lantjes
6 oktober 2006, 12:10
Dat is waar..
Maar waar welke landjes zijn vrijer, lantjes? ;-)

dedjuu Chipie, ofwel heb ik gezopen ofwel klopt deze zinsbouw toch niet echt hé....:-P
en Lantjes heeft met landjes niets te maken hé...:-P