PDA

View Full Version : Belangrijke gewetensvraag


Distel
15 oktober 2003, 09:31
Deze test heeft slechts 1 vraag, helemaal op het einde. Je moet wel de hele tekst lezen!

Beeld je in:

Je bent fotograaf, en je werkt voor Time Magazine. Je opdracht is foto's nemen van de orkaan Isabel. Overal staan straten onder water, en zie je mensen vechten voor hun leven en bezittingen. Bijna alle huizen zijn vernietigd. Je staat tenmidden van dit alles en rondom je is niks dan water, brokstukken, enz.
Moeder natuur laat haar kracht zien, en jij legt alles vast voor het nageslacht. Plots zie je een jeep, de wagen is aan het vechten om niet mee gesleurd te worden. Je gaat dichter en dichter staan. Je kent de man in de wagen, hij lijkt vrij belangrijk.
Plotseling zie je door een bliksemschicht z'n gezicht. Het is George W. Bush! Je ziet dat hij het onmogelijk kan halen, zonder hulp zal hij weldra meegesleurd worden door het water.

Je hebt twee keuzes: Hem redden, of de grootste foto van je leven nemen. Een foto die je rijk gaat maken, en die je een Pulitzer zal opleveren!

Een foto van de leider van de 'vrije' wereld die sterft!
En dan nu de vraag:













































Zwart/wit of kleurenfoto ?

Bobke
15 oktober 2003, 10:14
kleurenfoto :oops:

Aangebrande Phönix
15 oktober 2003, 13:40
Oooooh vreselijk noodlot!



Mijn videocamera thuis laten liggen...

Antoon
15 oktober 2003, 14:12
Fototoestel laten liggen en de man redden..... beste oplossing voor onze toekomst. :wink:

Pelgrim
15 oktober 2003, 15:41
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Deze vind ik echt wel de meest geslaagde mop op dit forum tot nu toe!

Nu, om te antwoorden: in de praktijk zou ik die man zijn leven redden omdat ik nu eenmaal humanistisch ingesteld ben.

Maar om in de geest van de grap te blijven:
Kleur! Dan valt die vent zijn lijkbleek gezicht nog beter op.

Aangebrande Phönix
15 oktober 2003, 17:34
Nee, Antoon heeft gelijk. We moeten hem redden.






Dan kunnen we hem verkopen aan de hoogste bieder, ik hoor dat er veel vraag naar is in Afghanistan