PDA

View Full Version : Ik sta hier al op 5 waarschuwingspunten , en jullie ?


Pagina's : [1] 2

Kaffer
6 oktober 2006, 13:41
Ik vind dat de moderatie veel te streng is .
voorbeeld , ik verwijt een debiel , ik was weliswaar zat , maar die gast was echt simpel : 4 waarschuwingspunten .
Ik plaats gisteren met mijn zatte botten een onderwerp in een verkeerd forum = 1 waarschuwingspunt .
Ik vind dat de moderatie die punten opnieuw moet kwijtschelden als je nadien weer nuchter bent ?
Mijn specifieke vraag is echter , hoeveel waarschuwingspunten hebben jullie al gekregen , en kunnen jullie daar mee leven ?

Lincoln
6 oktober 2006, 13:43
Ik vind dat de moderatie veel te streng is .
voorbeeld , ik verwijt een debiel , ik was weliswaar zat , maar die gast was echt simpel : 4 waarschuwingspunten .
Ik plaats gisteren met mijn zatte botten een onderwerp in een verkeerd forum = 1 waarschuwingspunt .
Ik vind dat de moderatie die punten opnieuw moet kwijtschelden als je nadien weer nuchter bent ?
Mijn specifieke vraag is echter , hoeveel waarschuwingspunten hebben jullie al gekregen , en kunnen jullie daar mee leven ?Kun je die punten aan mij doorgeven, ik kan ze best gebruiken,.;-)

Antoon
6 oktober 2006, 13:47
Ik vind dat de moderatie veel te streng is .
voorbeeld , ik verwijt een debiel , ik was weliswaar zat , maar die gast was echt simpel : 4 waarschuwingspunten .
Ik plaats gisteren met mijn zatte botten een onderwerp in een verkeerd forum = 1 waarschuwingspunt .
Ik vind dat de moderatie die punten opnieuw moet kwijtschelden als je nadien weer nuchter bent ?
Mijn specifieke vraag is echter , hoeveel waarschuwingspunten hebben jullie al gekregen , en kunnen jullie daar mee leven ?

Kaffer, ik maak nu al 4 jaar deel uit van het forum en heb meer dan 18.000 berichten geplaatst. Ik heb nog nooit een enkele waarschuwingspunt gekregen.
En geloof me vrij, veel forumleden zijn het mij mij radicaal oneens, wat soms tot bitsige discussies leidt.

Het ligt dus volledig aan jezelf, zeker niet aan de moderatie.

Kaffer
6 oktober 2006, 13:47
Kun je die punten aan mij doorgeven, ik kan ze best gebruiken,.;-)
Gij solliciteert naar de permanente ban !

Keats
6 oktober 2006, 13:47
Ik heb er al drie (3), wegens grof, persoonlijk taalgebruik tegen Van Maerlant.

"Eikel! Jij bent gewoon een eikel, weet je! Eikel." ;)

Nu beperk ik mijzelf tot het maken van licht beledigende opmerkingen die slechts door middel van de context begrepen kunnen worden ;) Helaas worden die vaak niet begrepen ;)

Antoon
6 oktober 2006, 13:48
Kun je die punten aan mij doorgeven, ik kan ze best gebruiken,.;-)

:lol:

Firestone
6 oktober 2006, 13:50
Ik ben al even flauw als Antoon. :cry:

21.000+ berichten (weliswaar vooral dankzij de quizzen), en 0 waarschuwingspunten.

Kim
6 oktober 2006, 13:51
Idem hier, ik probeer altijd de discussies te voeren op de bal, niet op de man.

Dat lijkt te werken. :)

Jazeker
6 oktober 2006, 13:51
4 punten reeds. Ik had gezegd dat iemand dom deed toen die dom deed.

Kaffer
6 oktober 2006, 13:54
Kaffer, ik maak nu al 4 jaar deel uit van het forum en heb meer dan 18.000 berichten geplaatst. Ik heb nog nooit een enkele waarschuwingspunt gekregen.
En geloof me vrij, veel forumleden zijn het mij mij radicaal oneens, wat soms tot bitsige discussies leidt.

Het ligt dus volledig aan jezelf, zeker niet aan de moderatie.
Nee , het ligt aan den drank , ik ben het hier permanent met iedereen oneens .

lombas
6 oktober 2006, 13:55
Ik heb één waarschuwing voor in een verkeerd subforum posten. Sindsdien ben ik nooit meer van het rechte pad geraakt.

lombas
6 oktober 2006, 13:55
Nee , het ligt aan den drank , ik ben het hier permanent met iedereen oneens .

Is het jouw schuld of die van de moderatie, dat je zat was? Trouwens, we hebben al eens zo'n pipo gehad die vond dat dronkenschap maar absolutie moest opleveren.

La Chunga
6 oktober 2006, 13:56
Nul zelfs met zatte buien.

Doen wat in m'n handtekening staat, misschien helpt het...

Kim
6 oktober 2006, 13:56
ik ben het hier permanent met iedereen oneens .

http://img.photobucket.com/albums/v481/turtle777/attention_whore.jpg

Arnold
6 oktober 2006, 14:00
Het is misschien maar een idee, maar ik zou voorstellen dat je niet op dit forum komt als je zat bent. Dus ofwel drink je door tot je het adres van dit forum niet meer kunt intikken in je browser, ofwel drink je niet tot je zat bent. De derde optie is natuurlijk dat je, zelfs als je zat bent, jezelf houdt aan de regels van het forum.

mvg,
Arnold.

Kaffer
6 oktober 2006, 14:01
4 punten reeds. Ik had gezegd dat iemand dom deed toen die dom deed.
Denk je echt dat ik daar verbaasd over ben?
Zo'n kat , dat klauwt , dat draait haar rug en dat denkt dat niemand het gezien heeft .
Maar de moderatie daarentegen ..
Zo Zo 4 strafpunten , kan je daar mee leven ?

La Chunga
6 oktober 2006, 14:01
Het is misschien maar een idee, maar ik zou voorstellen dat je niet op dit forum komt als je zat bent. Dus ofwel drink je door tot je het adres van dit forum niet meer kunt intikken in je browser, ofwel drink je niet tot je zat bent. De derde optie is natuurlijk dat je, zelfs als je zat bent, jezelf houdt aan de regels van het forum.

mvg,
Arnold.

Explain?

Elo
6 oktober 2006, 14:05
kan je daar mee leven ?

Beste

Het gaat hier niet om waar forumgangers mee kunnen leven of niet. Er is een forumreglement dat nageleefd dient te worden; wij kunnen daarvoor geen rekening houden met uw toestand.

Indien u klachten of vragen hebt omtrent de strafpunten die u gegeven worden, dan zal de administratie en/of moderatie, en in eerste instantie de administrator of moderator die u de strafpunten gegeven heeft, u daar graag uitleg over verschaffen.

Het systeem van strafpunten en verwittigingen is een apparaat dat ons toelaat hen te straffen, die zich niet aan die eenvoudige regels houden die een goed werkend, overzichtelijk en "leefbaar" (insinuatie onbedoeld) forum garanderen.

Met achting


Elo
Uw buurtmoderator

Lincoln
6 oktober 2006, 14:09
Het is misschien maar een idee, maar ik zou voorstellen dat je niet op dit forum komt als je zat bent. Dus ofwel drink je door tot je het adres van dit forum niet meer kunt intikken in je browser, ofwel drink je niet tot je zat bent. De derde optie is natuurlijk dat je, zelfs als je zat bent, jezelf houdt aan de regels van het forum.

mvg,
Arnold.Te kort aan bier of mss te veel muwahahaha :rofl:

Kaffer
6 oktober 2006, 14:10
Het is misschien maar een idee, maar ik zou voorstellen dat je niet op dit forum komt als je zat bent. Dus ofwel drink je door tot je het adres van dit forum niet meer kunt intikken in je browser, ofwel drink je niet tot je zat bent. De derde optie is natuurlijk dat je, zelfs als je zat bent, jezelf houdt aan de regels van het forum.

mvg,
Arnold.
Ik heb het onderwerp hier speciaal bij koetjes en kalfjes gezet omdat het geen kritiek is op de moderatie .
Hoe kom je aan strafpunten op politics ?
Of je bent zat , of je loopt pisnijdig .
Waar betreft mijn strafpunten , ik heb ze eens overlopen , en ze waren correct toegediend .
Ik was zat en pisnijdig !

Jazeker
6 oktober 2006, 14:10
Het is misschien maar een idee, maar ik zou voorstellen dat je niet op dit forum komt als je zat bent. Dus ofwel drink je door tot je het adres van dit forum niet meer kunt intikken in je browser

bookmarks/favourites. :lol:

Jazeker
6 oktober 2006, 14:11
Zo Zo 4 strafpunten , kan je daar mee leven ?

http://www.drunkdrivingdefense.com/images/prozac.jpg

Kaffer
6 oktober 2006, 14:17
Als ik het goed begrijp , zolang ik een onderwerp kan maken dat door iedereen gelezen kan worden ben ik niet zat ?
Mijn gedacht !

Lincoln
6 oktober 2006, 14:21
Als ik het goed begrijp , zolang ik een onderwerp kan maken dat door iedereen gelezen kan worden ben ik niet zat ?
Mijn gedacht !Jazekers advies kan wel best goed zijn.;-)

La Chunga
6 oktober 2006, 14:21
Probeer de mods wijs te maken dat je bij de AA bent gegaan...Dis wat weerzinwekkende, droevige verhalen op en als dat nog geen medelijden opwekt, begin dan te bleiten...Misschien lukt het en krijg je absolutie...

Kaffer
6 oktober 2006, 14:23
Als ik het goed begrijp mogen we van de mods zelfs geen pint meer gaan drinken ?
De NWO?

Lincoln
6 oktober 2006, 14:25
Als ik het goed begrijp mogen we van de mods zelfs geen pint meer gaan drinken ?
De NWO?Ooit je PC getrakteerd??:-D

Djiezes
6 oktober 2006, 14:29
Beste Kaffer,

Als je gepakt wordt voor rijden onder invloed (dus als ge zat zijt) wordt de boete ook niet kwijtgescholden wanneer je terug nuchter bent... M.a.w. stop met zagen!

PS ik heb 0,0 strafpunten...

Kaffer
6 oktober 2006, 14:35
Probeer de mods wijs te maken dat je bij de AA bent gegaan...Dis wat weerzinwekkende, droevige verhalen op en als dat nog geen medelijden opwekt, begin dan te bleiten...Misschien lukt het en krijg je absolutie...
Allang geprobeerd , maar ze blijven op hun standpunt , ge moet maar zoveel niet zuipen kaffer .
Maar hebben ze de achtergrond van mijn problemen al eens onderzocht ?
Ik heb het hier al vaak gehad over de problemenen met mijn vriendin .
Interesseert dat de mods ?
Geenszins , die mensen denken maar in één enkele zinsnede , zolang kaffer niet teveel zuipt is hij hier welkom .

Jaani_Dushman
6 oktober 2006, 14:43
Ik plaats gisteren met mijn zatte botten een onderwerp in een verkeerd forum = 1 waarschuwingspunt.En ook één waarschuwingspunt voor uw cafébaas, die u die laatste pint had moeten weigeren?

Zelf 0 waarschuwingspunten. waarschijnlijk nog niet genoeg vogeltjes geposted...

Kaffer
6 oktober 2006, 14:52
En ook één waarschuwingspunt voor uw cafébaas, die u die laatste pint had moeten weigeren?

Zelf 0 waarschuwingspunten. waarschijnlijk nog niet genoeg vogeltjes geposted...
Feministe ,
Het is wel mijn vriendin die er voor zorgt dat ik niet meer de deur uit kan .
En daar zijn we weer op onze schoenentopic .
Ik tracht er dan op mijn sloffen vandoor te muizen , maar nee , alles ziet ze .

lombas
6 oktober 2006, 15:04
Allang geprobeerd , maar ze blijven op hun standpunt , ge moet maar zoveel niet zuipen kaffer .
Maar hebben ze de achtergrond van mijn problemen al eens onderzocht ?
Ik heb het hier al vaak gehad over de problemenen met mijn vriendin .
Interesseert dat de mods ?
Geenszins , die mensen denken maar in één enkele zinsnede , zolang kaffer niet teveel zuipt is hij hier welkom .

Moet uw privéleven de mods ook al interesseren. Man man, het is hier erg gesteld ze.

Связка баб :roll:

Griffin
6 oktober 2006, 15:05
Ik begin zo te begrijpen hoe het komt dat ik soms denk dat er hier op politics nogal wat gekken zitten die zich anders dood zouden vervelen.

Keats
6 oktober 2006, 15:06
Ik vind het jammer dat de moderatie altijd zo emotieloos overkomt.

Ik bedoel,

ban eens iemand met een smiley d'r achter ofzo, ik noem maar wat.

Keats
6 oktober 2006, 15:08
bookmarks/favourites. :lol:

Ik heb een bookmarks toolbar... het forum staat gewoon als 'f'. Makkelijker kan het niet, toch?

Kim
6 oktober 2006, 15:13
ban eens iemand met een smiley d'r achter ofzo, ik noem maar wat.

Zo'n smiley: :cheer: (ik zie het er al staan: geachte, n.a.v. ... werd u geband :cheer: )

:rofl:

Jaani_Dushman
6 oktober 2006, 15:52
Feministe,
...Ik ben al voor veel versleten, maar u bent de eerste die mij een feministe noemt! :-D

Antoon
6 oktober 2006, 16:16
Связка баб

Een online 'instant traduction' geeft : "Band van de rammen". Ik ben er niet wijzer van.:lol:

Kaffer
6 oktober 2006, 16:40
Ik ben al voor veel versleten, maar u bent de eerste die mij een feministe noemt! :-D
Feministe

Kaffer
6 oktober 2006, 16:45
Moet uw privéleven de mods ook al interesseren. Man man, het is hier erg gesteld ze.

Связка баб :roll:
Ge zit er toch ook op Lombas , ooit al van ironie gehoord ?
Maar het is niet de eerste keer dat mij dat hier overkomt , een grap plaatsen die serieus overkomt ?
Lees eerst het onderwerp , koetjes en kalfjes is om te lachen .
HELLLLLLLLLLLLoooooooooooooooooooooooooooooooo

Kaffer
6 oktober 2006, 16:54
Ik begin zo te begrijpen hoe het komt dat ik soms denk dat er hier op politics nogal wat gekken zitten die zich anders dood zouden vervelen.
En weer ontsnapt e'm den joke .
Het leven zo serieus niet oppakken Griffin .

BigF
6 oktober 2006, 16:56
wat een gezeik allemaal seg

lombas
6 oktober 2006, 17:05
Ge zit er toch ook op Lombas , ooit al van ironie gehoord ?
Maar het is niet de eerste keer dat mij dat hier overkomt , een grap plaatsen die serieus overkomt ?
Lees eerst het onderwerp , koetjes en kalfjes is om te lachen .
HELLLLLLLLLLLLoooooooooooooooooooooooooooooooo

Ваша проблема состоит в том, что Вы пробуете быть забавным - но это не, хорошо?

Kaffer
6 oktober 2006, 17:07
wat een gezeik allemaal seg
Te lui om waarschuwingspunten te krijgen ?

Jazeker
6 oktober 2006, 17:18
Ваша проблема состоит в том, что Вы пробуете быть забавным - но это не, хорошо?

Your problem consists what you try to be amusing - but it not, well?




:?


En de mensen moeten ophouden met zagen. Kaffer is gewoon aan het joken.

BigF
6 oktober 2006, 17:19
Te lui om waarschuwingspunten te krijgen ?
nee, te lui om mij uit te sloven om er te krijgen

Griffin
6 oktober 2006, 17:21
En weer ontsnapt e'm den joke .
Het leven zo serieus niet oppakken Griffin .

e'm? wie is Joke? Uit dat liedje? En vind je het leuk als professioneel tijdsverdrijf te kunnen claimen dat je fora met je rommel en wartaal bezoedeld?

Uh-Huh
6 oktober 2006, 17:56
0 :cheer:

Tantist
6 oktober 2006, 18:11
Ik vind dat de moderatie veel te streng is .
voorbeeld , ik verwijt een debiel , ik was weliswaar zat , maar die gast was echt simpel : 4 waarschuwingspunten .
Ik plaats gisteren met mijn zatte botten een onderwerp in een verkeerd forum = 1 waarschuwingspunt .
Ik vind dat de moderatie die punten opnieuw moet kwijtschelden als je nadien weer nuchter bent ?
Mijn specifieke vraag is echter , hoeveel waarschuwingspunten hebben jullie al gekregen , en kunnen jullie daar mee leven ?

Don't drink!!!!!!!!

Afgezien daarvan vind ik ook dat de mods echt wel lastig doen...

Nynorsk
6 oktober 2006, 18:14
4 punten reeds. Ik had gezegd dat iemand dom deed toen die dom deed.

Het forum is extreem-links!!! Extreem-links zeg ik u!!!!

Nynorsk
6 oktober 2006, 18:16
Allang geprobeerd , maar ze blijven op hun standpunt , ge moet maar zoveel niet zuipen kaffer .
Maar hebben ze de achtergrond van mijn problemen al eens onderzocht ?
Ik heb het hier al vaak gehad over de problemenen met mijn vriendin .
Interesseert dat de mods ?
Geenszins , die mensen denken maar in één enkele zinsnede , zolang kaffer niet teveel zuipt is hij hier welkom .

't is hier geen online psychiatrie eh.

jules
6 oktober 2006, 18:24
Ik heb er al drie (3), wegens grof, persoonlijk taalgebruik tegen Van Maerlant.

"Eikel! Jij bent gewoon een eikel, weet je! Eikel." ;)

Nu beperk ik mijzelf tot het maken van licht beledigende opmerkingen die slechts door middel van de context begrepen kunnen worden ;) Helaas worden die vaak niet begrepen ;)

ondertussen heb je er zes ?

Proletariër
6 oktober 2006, 18:43
4 punten reeds. Ik had gezegd dat iemand dom deed toen die dom deed.
domme Jazeker :lol:

Proletariër
6 oktober 2006, 18:48
Voor de alcoholiekers hier: op CP is er een subforum waar je alleen op mag als je zat bent 8-)

Griffin
6 oktober 2006, 18:51
't is hier geen online psychiatrie eh.

Ze zouden hem beter in een virtuele dwangbuis steken denk ik :P Straks haalt hij heel politics nog tot op zijn niveau (al scheelt het nu al niet zo veel zeker?) :P

Linkse Vogel
6 oktober 2006, 19:47
4 punten reeds. Ik had gezegd dat iemand dom deed toen die dom deed.

zij jij gewoon: "amai gij zijt dom" of zoiets? zoja, dan zijn ze wel streng ja

Weezer
6 oktober 2006, 19:49
0 :cheer:

Voodoo Child
6 oktober 2006, 19:57
waar zie je dat eigenlijk ?

BigF
6 oktober 2006, 19:59
waar zie je dat eigenlijk ?
bovenaan rechts, directe verwijzingen, bekijk je waarschuwingen

Heftruck
6 oktober 2006, 21:36
4 punten, wegens een "persoonlijke aanval" op AntiDeutsch. Het feit dat hij mij onterecht beschuldigde van antisemitisme en antizionisme, interesseert de moderatie niet. Tsja, ik liet me gaan...

van Maerlant
6 oktober 2006, 23:08
5. De meesten weten ondertussen wel waarom.

Vorenus
6 oktober 2006, 23:18
0 points, ben dan ook een heilige

ingenious
7 oktober 2006, 00:05
1 punt, eigenlijk onterecht. maar hoor je mij zeiken?

Jazeker
7 oktober 2006, 01:20
1 punt, eigenlijk onterecht. maar hoor je mij zeiken?

In deze thread zeikt niemand... het is hier K&K. Kaffer vraagt naar anderen die puntjes hebben en waarom. Is dat nu zo moeilijk?

Moet iedereen hier zo verzuurd reageren?

Heftruck
7 oktober 2006, 01:28
Moet iedereen hier zo verzuurd reageren?

Ja!

:bad-word:






;-)

Heftruck
7 oktober 2006, 01:29
5. De meesten weten ondertussen wel waarom.

Tsjilp tsjilp suskewiet!

Jazeker
7 oktober 2006, 01:39
Tsjilp tsjilp suskewiet!

Ja ja... BUB en allergie voor vogels.

netslet
7 oktober 2006, 01:52
Kunt ge onomatopeïsch allergisch zijn?

Jazeker
7 oktober 2006, 02:01
Kunt ge onomatopeïsch allergisch zijn?

een vraag naar bub als "kunt ge" of "kan je" lijkt me eigenlijk zelfmoord... ja.. ze kunnen...

Jazeker
7 oktober 2006, 02:09
En voor wie me nog "live" wou confronteren... Ik ga nu slapen. doei!

Zwartengeel
7 oktober 2006, 02:14
0 points, ben dan ook een heilige

Jij zit de laatste tijd dan ook niet meer zo frequent op het subforum 'communautaire discussies', als ik het goed heb. We zien ze daar tegenwoordig serieus vliegen...

ingenious
7 oktober 2006, 04:16
In deze thread zeikt niemand... het is hier K&K. Kaffer vraagt naar anderen die puntjes hebben en waarom. Is dat nu zo moeilijk?

Moet iedereen hier zo verzuurd reageren?
er zijn buiten deze thread en buiten kaffer mensen die zeiken over die punten. is dat zo moeilijk? ;-)

Kaffer
7 oktober 2006, 05:29
De permanent gebanden hebben mij een PM' ke gestuurd , maar nee , sorry jongens , jullie mogen hier dus niet komen zeggen hoeveel punten jullie al hebben !

Griffin
7 oktober 2006, 09:15
Wtf doe jij om 05u29 op dit forum.

La Chunga
7 oktober 2006, 10:38
Jeezes, pas op of ik open een topic waarin ik me beklaag dat ik nul strafpunten heb....

Armadel
7 oktober 2006, 11:06
Ik sta al op vier strafpunten. And we don't care...

MaXiMuS
7 oktober 2006, 11:32
Ik vind dat de moderatie veel te streng is .
voorbeeld , ik verwijt een debiel , ik was weliswaar zat , maar die gast was echt simpel : 4 waarschuwingspunten .
Ik plaats gisteren met mijn zatte botten een onderwerp in een verkeerd forum = 1 waarschuwingspunt .
Ik vind dat de moderatie die punten opnieuw moet kwijtschelden als je nadien weer nuchter bent ?
Mijn specifieke vraag is echter , hoeveel waarschuwingspunten hebben jullie al gekregen , en kunnen jullie daar mee leven ?


5 waarschuwingspunten
&
het kan mij geen zak schelen

moest ik nu zeggen: de moderator die mij de waarschuwingspunten gaf, is een randdebiel - maar ik zeg het niet, ook al zou het waar zijn -
dan kreeg ik er alweer een paar waarschuwingspunten bij en word ik geband, denk ik. Belachelijk toch?

nah! de moderatie kan mij niets maken, want alles staat in de voorwaardelijke wijs, en taalkundig-technisch gezien betekent "ook al zou het waar zijn" niet noodzakelijk dat het waar IS als ik het zou zeggen.

nog mee? :-D

stab
7 oktober 2006, 12:30
1 punt, eigenlijk onterecht. maar hoor je mij zeiken?Neen, gelukkig maar.
't Is hier goed geïsoleerd.

stab
7 oktober 2006, 12:38
5. De meesten weten ondertussen wel waarom.Snel naar de draad 'Vogels' gaan: ge kunt een korting van 3 punten krijgen als je je naam invult.
No joke.

duveltje382
7 oktober 2006, 13:13
Ik heb er ook 4 opgelopen in K&K,ik had toen ook een pintje op :oops:
Het was wel dik terecht moet ik zeggen

Kaffer
7 oktober 2006, 13:30
En voor wie me nog "live" wou confronteren... Ik ga nu slapen. doei!
Dat jij maar 4 waarschuwingspunten hebt , Jazeker ?
Geef je steekpenningen aan de Mods ?

Kaffer
7 oktober 2006, 13:35
er zijn buiten deze thread en buiten kaffer mensen die zeiken over die punten. is dat zo moeilijk? ;-)
Het is enkel de bedoeling dat we hier eens kunnen wortelen over op welke stomme manier je tegen waarschuwingspunten kunt aanlopen , ( zat , nijdig , over je toeren door de belediging van een ander ) .
Vandaar ook dat het bij koetjes en kalfjes staat :-D

van Maerlant
7 oktober 2006, 14:25
Snel naar de draad 'Vogels' gaan: ge kunt een korting van 3 punten krijgen als je je naam invult.
No joke.

Merci, het is in orde nu.

Kaffer
7 oktober 2006, 19:19
De permanent gebanden blijven zich afvragen waarom ze hier geen reacties mogen plaatsen !?
Zijn er hier nog leden die de afgelopen 24 uur waarschuwingspunten hebben gekregen , en vooral waarom ?

Griffin
7 oktober 2006, 19:29
De permanent gebanden blijven zich afvragen waarom ze hier geen reacties mogen plaatsen !?
Zijn er hier nog leden die de afgelopen 24 uur waarschuwingspunten hebben gekregen , en vooral waarom ?

:rofl: Omdat ze permanent geband zijn misschien? :rofl:

Kaffer
7 oktober 2006, 22:00
De Rode Duivels hebben na hun verloren match tegen Servie nu 4 punten op 9 Zouden die verloren punten nu ook geen waarschuwingspunten zijn ?

Jazeker
7 oktober 2006, 22:14
Uiteraard. De Rode Duivels zijn een belediging voor elke ploeg. En op beledigingen staan 4 punten.

Griffin
8 oktober 2006, 08:27
Ja, en als ze teveel waarschuwingspunten hebben, dan vliegen ze eruit.

Boadicea
8 oktober 2006, 11:13
Kun je die punten aan mij doorgeven, ik kan ze best gebruiken,.;-)

Nee, leen je computer uit aan een 12 jarige die onder het mom van schoolwerk achter je rug je paswoord kraakt en zijn frustratie uit omdat hij van zijn moeder geen mp3 speler krijgt.
Dat levert je meteen 8 punten op.

Boadicea
8 oktober 2006, 11:20
Ja, en als ze teveel waarschuwingspunten hebben, dan vliegen ze eruit.

Slecht voor de reputatie van dit land, wat betreft freedom of speech.

Geen probleem. Er zijn nog internetfora. Of denk je dat politics het enige is?

Hertog van Gelre
8 oktober 2006, 14:17
Geen probleem. Er zijn nog internetfora. Of denk je dat politics het enige is?Wel het beste!
Overigens: 0 punten.

Griffin
8 oktober 2006, 17:48
Slecht voor de reputatie van dit land, wat betreft freedom of speech.

Geen probleem. Er zijn nog internetfora. Of denk je dat politics het enige is?

Ik had het over de Rode Duivels en het W.K., slimpietimpie.

Keats
8 oktober 2006, 18:10
Wel het beste!

Overigens: 0 punten.



Met dat soort opmerkingen zou ik misschien ook nog wel op 0 punten staan ;)

Hertog van Gelre
8 oktober 2006, 22:16
Met dat soort opmerkingen zou ik misschien ook nog wel op 0 punten staan ;)
Je leert het nog wel.;-)

(Voor sommigen moet je ironisch bedoeld grof persoonlijk taalgebruik namelijk uitleggen...)

Kaffer
11 oktober 2006, 23:08
5. De meesten weten ondertussen wel waarom.
Waarom?8O

Jaani_Dushman
11 oktober 2006, 23:23
Waarom?8OVoor het posten van afbeeldingen van vogeltjes. Is blijkbaar verboden volgens één of ander mysterieus artikel van het forumreglement... :|

Jazeker
12 oktober 2006, 00:09
Voor het posten van afbeeldingen van vogeltjes. Is blijkbaar verboden volgens één of ander mysterieus artikel van het forumreglement... :|

http://www.soaringpanda.com/gelblog/archives/orly.jpeg

Anna List
16 oktober 2006, 12:21
zou ik voor deze vogel ook punten krijgen ? ... ik probeer al een eeuwigheid aan punten te komen, maar wordt compleet over het hoofd gezien door de mods

14679


voor de bubbers/bplussers die hem meenden te herkennen het is idd Albert ... hoewel de creërende artiste het liever over 'papa' heeft ;-)

Keats
16 oktober 2006, 15:01
http://www.soaringpanda.com/gelblog/archives/orly.jpeg

http://orly.yarly.org/orly-yarly.gif

Jazeker
16 oktober 2006, 17:02
http://orly.yarly.org/orly-yarly.gif

http://www.orlyowl.com/rutrippin.jpg

van Maerlant
16 oktober 2006, 17:07
Sffs krijgt ge 5 puntjes, zie.

Keats
16 oktober 2006, 17:21
http://www.orlyowl.com/rutrippin.jpg

http://media.urbandictionary.com/image/large/nou-37799.jpg

Revolutie
16 oktober 2006, 17:22
0 punten

circe
16 oktober 2006, 17:35
4 punten: ik noemde een hier aangewaaide kifkiffer bij zijn vorige nicknaam op dat forum, (wat hij trouwens bij hoog en laag wil verzwegen hebben: hij loog vierkant tegen zijn medestanders ginder ook).
Waarschijnlijk heeft hij klacht ingediend daarvoor en .... BINGO! 4 strafpunten om een andere nickname te vernoemen bij een poster!

Kaffer
17 oktober 2006, 19:18
Ik heb de laatste 12 dagen geen strafpunten meer gekregen .
Ben ik nu wijs geworden of gewoon oud ?

Kaffer
28 oktober 2006, 22:14
Ik sta hier intussen al op 9 waarschuwingspunten .

Tot spijt van wie t'benijdt .

Of tot groot jolijt .

Als ik er hier een week afvlieg kan ik op vakantie .

T' zal in t' gesticht van Zelzate zijn .

Komt er iemand op bezoek ?

Firestone
28 oktober 2006, 22:15
Ik sta hier intussen al op 9 waarschuwingspunten .En wat heb je nu misdaan? :-)

Kim
28 oktober 2006, 22:15
Wat heb je aangevangen dan? :)

Jozef Ostyn
28 oktober 2006, 22:17
Ik heb hier nu nog altijd geen strafpunten gekregen!

Kim
28 oktober 2006, 22:18
Ik heb hier nu nog altijd geen strafpunten gekregen!

Ik ook niet... Zodadelijk ga ik me nog gediscrimineerd voelen! :-(

Firestone
28 oktober 2006, 22:19
Bah, ik sta ook nog op 0.
Misschien moeten we elkaar eens flink uitschelden, en dan naar de mods lopen ...

Kaffer
28 oktober 2006, 22:20
En wat heb je nu misdaan? :-)
Komt ge op bezoek ?

Jozef Ostyn
28 oktober 2006, 22:22
Ik ook niet... Zodadelijk ga ik me nog gediscrimineerd voelen! :-(

Wat doen we verkeerd?

Kaffer
28 oktober 2006, 22:25
Wat heb je aangevangen dan? :)
Ik heb al alles gedaan wat een mens kan misdoen .
Ik wens hier niet liever over uit te wijden .
Mijn geweten knaagt .
Ik vrees dat ik geen bezoek zal krijgen .

Lincoln
28 oktober 2006, 22:28
Ik heb al alles gedaan wat een mens kan misdoen .
Ik wens hier niet liever over uit te wijden .
Mijn geweten knaagt .
Ik vrees dat ik geen bezoek zal krijgen ....nu heb ik echt medelijdend met u.

Kaffer
28 oktober 2006, 22:41
...nu heb ik echt medelijdend met u.
Op basis van wat ik allemaal heb misdaan vrees ik dat ik in Zelzate bij de afdeling van de geinterneerden zal zitten .

Bezoek zal inderdaad moeilijk zijn .

Pukkie
29 oktober 2006, 14:53
Ik sta hier intussen al op 9 waarschuwingspunten

Dat wil alleen maar zeggen dat gij ne franken tist zijt hé Kaffer.:twisted:
Neem liever een voorbeeld aan mij: al 15 posts en nog geen enkel waarschuwingspunt. :-D

lomeanor
29 oktober 2006, 19:41
Ik heb ook nog geen waarschuwingspunten.

Kim
29 oktober 2006, 20:13
11.663 berichten en nog geen enkel waarschuwingspunt...

voicelesscharlie
29 oktober 2006, 23:31
0 punten.:roll:
Djeezes ,ze volgen me echt niet goed,hoor.

Duvelke
29 oktober 2006, 23:36
jongens jongens, nog zo een :s

die kaffer gaat volgens mij niet lang meer op dit forum vertoeven...

Kaffer
29 oktober 2006, 23:38
volgens mij gaat zelfs die internering slecht aflopen .

Jazeker
30 oktober 2006, 01:43
0 punten.:roll:
Djeezes ,ze volgen me echt niet goed,hoor.

xxxxje zal nog geen klacht tegen jou hebben ingediend :)

MaXiMuS
30 oktober 2006, 01:51
xxxxje


wie?? wie ??

Jazeker
30 oktober 2006, 01:57
wie?? wie ??

xxxxje...

duveltje382
30 oktober 2006, 10:19
Ik heb er 4 ,maar ik noem dan ook duveltje382 hé;-)

largo_w
30 oktober 2006, 15:43
domme vraag maar: hoe zie je dat? :?

duveltje382
30 oktober 2006, 17:31
domme vraag maar: hoe zie je dat? :? Normaal moet je er niet naar zoeken,ik zie dat rechts bovenaan het scherm,zie je niets heb je ook geen waarschuwingspunten, in de blauw grijze lijn

Kaffer
30 oktober 2006, 17:45
ik zie mijn waarschuwingspunten maar al te goed .
De internering nadert .
Bij de zware gevallen .
Wij zeggen hier altijd in Assenede ; t'is er weer een van t'gesticht .
Kaffer zal er binnenkort niet meer mee kunnen lachen .
Firestone daarentegen ...
En vele anderen ...

Vorenus
30 oktober 2006, 18:11
Ik heb er 4 ,maar ik noem dan ook duveltje382 hé;-)

Ik voel me opeens beschaamd :oops: , met mijn nick en nog geen enkel strafpunt gekregen.

De modjes zijn tegen mij :evil:

Veerle23
30 oktober 2006, 18:22
Ik heb voorlopig nog nul...

Piet Hein
30 oktober 2006, 18:29
Ik heb er vijf.

Kaffer
30 oktober 2006, 18:36
Die Hollanders altijd .
Zelzate ligt niet voor niets bij de Hollandse grens .

Piet Hein
30 oktober 2006, 18:45
Die Hollanders altijd .
Zelzate ligt niet voor niets bij de Hollandse grens . Ik woon in Herentals

lombas
30 oktober 2006, 19:03
Ik woon in Herentals

Tof, ik moet daar een onderzoek gaan doen.

:-D

Bovenbuur
30 oktober 2006, 19:27
Ik heb nog geen punten of heet-meel, maar ik ben er dan ook pas zo kort...

Weezer
30 oktober 2006, 21:09
Die Hollanders altijd .
Zelzate ligt niet voor niets bij de Hollandse grens .

De Hollandse grens ligt heel wat noordelijker buurman ;-) . De nederlandse daarentegen. Wat wil je met die opmerking insinueren btw? Ben je d'r een van't gesticht of zo? :mrgreen: (als dat er tenminste nog staat)

Pukkie
30 oktober 2006, 22:13
volgens mij gaat zelfs die internering slecht aflopen .

Kaffer gast: braaf zijn. Gij moogt gewoon geen ban krijgen en hier verdwijnen. Ik heb met u al wat afgelachen en da mag nog gerust een tijdeke voortduren. 8-)
'k wou dat er hier zo meer van die plezante kadees rondliepen.:lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :twisted: 8-)

Duupje
30 oktober 2006, 22:16
Kheb er ook nog geen, kzen gewoon een veel te braaf meiske ! :twisted:

debbie
31 oktober 2006, 09:28
Ik heb er 4 ,maar ik noem dan ook duveltje382 hé;-)Proficiat, ik heb er ook 4. ;-)

guny1234
31 oktober 2006, 10:42
ik kan alleen maar medeleven met kaffer, die zorgt nog eens voor wat lol.
en ga die persoon zeker gaan bezoeken en zelzate

Kaffer
31 oktober 2006, 12:02
ik kan alleen maar medeleven met kaffer, die zorgt nog eens voor wat lol.
en ga die persoon zeker gaan bezoeken en zelzate
Ge weet het blijkbaar goed zijn ?;-)

Kaffer
31 oktober 2006, 12:05
De Hollandse grens ligt heel wat noordelijker buurman ;-) . De nederlandse daarentegen. Wat wil je met die opmerking insinueren btw? Ben je d'r een van't gesticht of zo? :mrgreen: (als dat er tenminste nog staat)
Ik had enkel naar het avater van Piet Hein gekeken , vandaar de verwarring .
Gelukkig zijn Zeeuwen geen hollanders maar Nederlanders .:thumbsup:

guny1234
31 oktober 2006, 13:35
kaffer heb er al binnen gezeten voor drankontwenning, en aangezien ik van wachtebeke ben, weet ik dat ontuchthuis wel ziijn.

largo_w
1 november 2006, 11:50
Normaal moet je er niet naar zoeken,ik zie dat rechts bovenaan het scherm,zie je niets heb je ook geen waarschuwingspunten, in de blauw grijze lijn

Kzie nix...
Das goe teken zeker :lol:

I'm an angel :-)

Kaffer
15 november 2006, 17:30
Kaffer is back in town !

Mijn interneringsperiode bij de zware gevallen in Zelzate is vlot verlopen .

Alleen jammer dat ik er nu na mijn alcoholverslaving ook nog een antidepressivaverslaving bijheb .

Lex Blanca
15 november 2006, 20:44
Alleen jammer dat ik er nu na mijn alcoholverslaving ook nog een antidepressivaverslaving bijheb .

Zolang je niet met een forumverslmaving kampt hoor je ons niet klagen.:-)

Kaffer
15 november 2006, 22:10
Zolang je niet met een forumverslmaving kampt hoor je ons niet klagen.:-)

Ook dat is intussen al een feit !

Lex Blanca
15 november 2006, 22:19
Ook dat is intussen al een feit !

Gelieve je in dat geval op maandag 20 november om 8.30u bij de forumpsycholoog te melden.
(vergeet je SIS-kaart niet)

Linkse Vogel
16 februari 2007, 20:29
Ik heb geen waarschuwingspunten maar wel een waarschuwing van verkeerd subforum

Linkse Vogel
16 februari 2007, 20:34
Zo'n smiley: :cheer: (ik zie het er al staan: geachte, n.a.v. ... werd u geband :cheer: )

:rofl:

:lol: :-D :-) :rofl: :-P :?

deryz
16 februari 2007, 20:38
euh waar kan je zien of je strafpunten hebt?

Dronkoers
16 februari 2007, 20:42
Ik heb niks nul banpunten (zou nogal erg zijn na een magere 300 postjes).

MaXiMuS
16 februari 2007, 20:43
ge krijgt zo ne hoogstpersoonlijke PM

en als ge naar uw control pannel gaat ziet ge dat onderaan staan.

Dronkoers
16 februari 2007, 20:43
euh waar kan je zien of je strafpunten hebt?


ergens bij "directe links"... als je er hebt. Zo heb ik het mij laten wijsmaken ;-)

MaXiMuS
16 februari 2007, 20:44
vroeger stond het bovenaan rechts

nu heet het trouwens 'berispingen'

momenteel heb ik er nog 5. 1 te danken aan het feit dat de moderator in kwestie niet kan lezen. En 4 voor beledigingen. Gezien de beledigingen die ik hier continu uit valt dat laatste goed mee.

jurgen79
16 februari 2007, 21:39
9/10 :lol:
Aanzetten tot geweld. Geweldig toch? :oops::lol:

duveltje382
16 februari 2007, 21:49
9/10 :lol:
Aanzetten tot geweld. Geweldig toch? :oops::lol:

Welkom in de klup ;) 9/10

Brandaan
16 februari 2007, 21:52
Welkom in de klup ;) 9/10

Dus we zijn binnenkort van u af? Wat vervelend nou......:twisted:

deryz
16 februari 2007, 21:55
0 strafpunten :)

duveltje382
16 februari 2007, 21:55
Dus we zijn binnenkort van u af? Wat vervelend nou......:twisted:

Daar sta ik al maanden op dus .....

duveltje382
16 februari 2007, 22:02
Ik probeerde vroeger de moderatie te ondermijnen,nu weet ik dat dit fout is ;)

garfield
16 februari 2007, 22:02
0 :cry:

jurgen79
16 februari 2007, 22:26
Ik probeerde vroeger de moderatie te ondermijnen,nu weet ik dat dit fout is ;)

Collaboratie! Collaboratie zeg ik je!!! Vuile zwarte;-):lol::lol::lol::lol:

baseballpolitieker
16 februari 2007, 22:30
Ik heb geen waarschuwingspunten maar wel een waarschuwing van verkeerd subforum:lol::lol::lol::lol::lol::lol: nie slim é! Ge moet daar echt wel veel verstand voor hebben!:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
(dit is een post mbt de oorlog die deze groene wijsneus heeft begonnen)

Dronkoers
17 februari 2007, 03:42
Collaboratie! Collaboratie zeg ik je!!! Vuile zwarte;-):lol::lol::lol::lol:


weer 8 punten bij :mrgreen:

rascisme en persoonlijke aanvallen :lol:

lordoffaith
17 februari 2007, 10:14
waar kan je die punten zien?

garfield
17 februari 2007, 10:35
waar kan je die punten zien?

http://forum.politics.be/showpost.php?p=2439855&postcount=2

1handclapping
17 februari 2007, 15:29
Ik probeerde vroeger de moderatie te ondermijnen,nu weet ik dat dit fout is ;)

No-one expects the Spanish Inquisition !

Lincoln
17 februari 2007, 16:57
http://forum.politics.be/showpost.php?p=2439855&postcount=2Ik vind die niet meer ??

duveltje382
17 februari 2007, 17:11
No-one expects the Spanish Inquisition !
:lol::lol:

filosoof
4 maart 2007, 21:04
bijna 12.000 posts en 'k zou zelfs niet weten waar ik strafpunten kan lezen in de nieuwe interface...

Weezer
11 oktober 2008, 19:34
:cheer: Kaffer :cheer:

Jammer dat die al geband was vóór de fanclubrage...

From_Vlaanderen
11 oktober 2008, 19:35
Ik heb er al drie (3), wegens grof, persoonlijk taalgebruik tegen Van Maerlant.

"Eikel! Jij bent gewoon een eikel, weet je! Eikel." ;)

Nu beperk ik mijzelf tot het maken van licht beledigende opmerkingen die slechts door middel van de context begrepen kunnen worden ;) Helaas worden die vaak niet begrepen ;)

Die zijn net het leukst.

Depth of Field
11 oktober 2008, 19:45
4, voor iets redelijk onnozel

http://forum.politics.be/showthread.php?p=3712452#post3712452

Jeronimo
11 oktober 2008, 19:47
Eén waarschuwing (zonder punten) omdat ik Feremans beledigd zou hebben...

From_Vlaanderen
11 oktober 2008, 19:49
No-one expects the Spanish Inquisition !
Monty Python.

manta
11 oktober 2008, 20:05
4 punten dank zij 't forumbleiterke ...:?

Jeronimo
11 oktober 2008, 20:15
4 punten dank zij 't forumbleiterke ...:?
Dat de moderatie nog altijd niet doorheeft wat een aansteller dat is... :|

PollyCorrect
11 oktober 2008, 20:18
Ik ben een keer geband omdat ik BORAT quotte :shock:

En heb een paar strafpunten gehad omdat ik... een artikel... quotte.. zonder reclame voor mezelf erbij.

Oh en dan dat met Raf, dat was stRaf.. :roll:

Vorenus
11 oktober 2008, 20:21
De zwaarste strafpunten heb ik gekregen omdat ik een bepaalde anaalneuker een belediging zou gegeven hebben.

duveltje382
11 oktober 2008, 20:22
Ik ben een keer geband omdat ik BORAT quotte :shock:

En heb een paar strafpunten gehad omdat ik... een artikel... quotte.. zonder reclame voor mezelf erbij.

Oh en dan dat met Raf, dat was stRaf.. :roll:

Sorry ik geraak hier gewoon niet uit mijn lach :lol:

BlueThunder
12 augustus 2009, 18:10
8 PUNTEN VOOR plaatsen in verkeerde categorie en zonder waarschuwing :roll:

Derk de Tweede
12 augustus 2009, 18:26
8 PUNTEN VOOR plaatsen in verkeerde categorie en zonder waarschuwing :roll:

Dat is soms best wel ingewikkeld.
In politiek binnenland staan vaak dingen die in maatschappij en samenleving thuis zouden kunnen horen.
Of in staatsinrichting.
En Rusland is dat nou Europa of politiek internationaal ?

Jazeker
12 augustus 2009, 20:12
Dat is soms best wel ingewikkeld.
In politiek binnenland staan vaak dingen die in maatschappij en samenleving thuis zouden kunnen horen.
Of in staatsinrichting.
En Rusland is dat nou Europa of politiek internationaal ?

Soms is de keuze qua subforum inderdaad nogal subtiel. Ik hoop dat de mods daar enigszins wat toegeeflijk zijn. Maar natuurlijk zijn er ook van die aandachtshoeren die alles droppen in "politiek binnenland" omdat dat meestal het meeste lezers heeft.

Jedd
12 augustus 2009, 20:14
Soms is de keuze qua subforum inderdaad nogal subtiel. Ik hoop dat de mods daar enigszins wat toegeeflijk zijn. Maar natuurlijk zijn er ook van die aandachtshoeren die alles droppen in "politiek binnenland" omdat dat meestal het meeste lezers heeft.

misschien moeten ze dat subforum wat lager zetten, dan moet iedereen voorbij alle andere subfora scrollen.

Jazeker
12 augustus 2009, 20:36
misschien moeten ze dat subforum wat lager zetten, dan moet iedereen voorbij alle andere subfora scrollen.

Of hun aandacht verliezen bij het scrollen. Met digitale televisie, een gsm die rinkelt, e.d.... de attention span wordt wat kort. ::|

toccata
12 augustus 2009, 20:40
nul 8-)

Derk de Tweede
12 augustus 2009, 20:41
Of hun aandacht verliezen bij het scrollen. Met digitale televisie, een gsm die rinkelt, e.d.... de attention span wordt wat kort. ::|

Of me wijf komt weer zeiken.......
"En nu stil, onze dochter slaapt"
En dan hoor ik me toch een partij heavy metal uit haar kamer...:|

Flanelcondoom
12 augustus 2009, 20:47
15.

Firestone
12 augustus 2009, 20:51
nul 8-)Ook 0, maar echt cool is dat niet. :-(

Maximus Aurelius
12 augustus 2009, 20:51
Ik vind dat de moderatie veel te streng is .
voorbeeld , ik verwijt een debiel , ik was weliswaar zat , maar die gast was echt simpel : 4 waarschuwingspunten .




ach, het overkomt de besten. :-D

Weezer
12 augustus 2009, 21:03
Ik vind dat de moderatie veel te streng is .
voorbeeld , ik verwijt een debiel , ik was weliswaar zat , maar die gast was echt simpel : 4 waarschuwingspunten .
Ik plaats gisteren met mijn zatte botten een onderwerp in een verkeerd forum = 1 waarschuwingspunt .
Ik vind dat de moderatie die punten opnieuw moet kwijtschelden als je nadien weer nuchter bent ?
Mijn specifieke vraag is echter , hoeveel waarschuwingspunten hebben jullie al gekregen , en kunnen jullie daar mee leven ?

ach, het overkomt de besten. :-D

Idd :(

Mitgard
12 augustus 2009, 21:04
4
:lilangel:

Maximus Aurelius
12 augustus 2009, 21:06
Idd :(


Nee. Idd :-D

Maximus Aurelius
12 augustus 2009, 21:08
4
:lilangel:



dat is toch ook alleen maar omdat ge ne zeiksocialist zijt, hé.

daar alleen al verdien je 5 strafpunten en 3 stokslagen voor.


Mij dunkt.

bgf324
12 augustus 2009, 21:09
Zonet een gehad wegens het dood wensen van bepaalde mensen/constructs hier. :evil:

link (http://forum.politics.be/showpost.php?p=4262193&postcount=285)

Weezer
12 augustus 2009, 21:10
Nee. Idd :-D

Ach, over 4 maanden zijn ze verlopen, maar ik blijf het lullig vinden...

ghostic
12 augustus 2009, 21:12
Ik vind dat de moderatie veel te streng is .
voorbeeld , ik verwijt een debiel , ik was weliswaar zat , maar die gast was echt simpel : 4 waarschuwingspunten .
Ik plaats gisteren met mijn zatte botten een onderwerp in een verkeerd forum = 1 waarschuwingspunt .
Ik vind dat de moderatie die punten opnieuw moet kwijtschelden als je nadien weer nuchter bent ?
Mijn specifieke vraag is echter , hoeveel waarschuwingspunten hebben jullie al gekregen , en kunnen jullie daar mee leven ?

ik weet wel ...tis een beetje een aanslag op vrije meningsuiting he maar tzou denk ik hier echt te gortig worden ...alhoewel ...de wereld en realiteit is gortig ...

Dronkoers
12 augustus 2009, 21:18
Nul

kamiel spieces
12 augustus 2009, 21:19
Ik vind dat de moderatie veel te streng is .
voorbeeld , ik verwijt een debiel , ik was weliswaar zat , maar die gast was echt simpel : 4 waarschuwingspunten .
Ik plaats gisteren met mijn zatte botten een onderwerp in een verkeerd forum = 1 waarschuwingspunt .
Ik vind dat de moderatie die punten opnieuw moet kwijtschelden als je nadien weer nuchter bent ?
Mijn specifieke vraag is echter , hoeveel waarschuwingspunten hebben jullie al gekregen , en kunnen jullie daar mee leven ?

Nee wij zien daar serieus vanaf en overwegen zelfs om er een einde aan te maken! man man man!!!

Maximus Aurelius
12 augustus 2009, 21:31
Zonet een gehad wegens het dood wensen van bepaalde mensen/constructs hier. :evil:

link (http://forum.politics.be/showpost.php?p=4262193&postcount=285)



er een link bij plaatsen is echt gay ze maat

bgf324
12 augustus 2009, 21:40
er een link bij plaatsen is echt gay ze maat

Bespeur ik hier een persoonlijke aanval? :twisted:

Maximus Aurelius
12 augustus 2009, 21:45
Bespeur ik hier een persoonlijke aanval? :twisted:



als dat mijn strafpunten naar boven zou kunnen pimpen: o yes fagget! 8-)

Dronkoers
12 augustus 2009, 21:49
als dat mijn strafpunten naar boven zou kunnen pimpen: o yes fagget! 8-)

is faggot niet met een "o"? ;-)

Maximus Aurelius
12 augustus 2009, 21:51
is faggot niet met een "o"? ;-)



ik ga ervan uit dat neologismen technisch gezien geen persoonlijke aanval kunnen uitmaken. 8-)


in the alternative, your honor, verdedig ik mij als volgt: zulke woorden dienen fonetisch gespeld te worden.


en meest ondergeschikt ben ik zat, en dus niet aansprakelijk voor typfouten.

Dronkoers
12 augustus 2009, 21:52
ik ga ervan uit dat neologismen technisch gezien geen persoonlijke aanval kunnen uitmaken. 8-)


in the alternative, your honor, verdedig ik mij als volgt: zulke woorden dienen fonetisch gespeld te worden.


en meest ondergeschikt ben ik zat, en dus niet aansprakelijk voor typfouten.

Amai, dan ben ik de onschuld zelve :-D

Maximus Aurelius
12 augustus 2009, 21:54
Amai, dan ben ik de onschuld zelve :-D



deal

Dronkoers
12 augustus 2009, 21:57
deal

'k Heb toch niks getekend eh 8O

Maximus Aurelius
12 augustus 2009, 22:01
'k Heb toch niks getekend eh 8O



dat is ook niet nodig, mijn beste.

Dronkoers
12 augustus 2009, 22:01
dat is ook niet nodig, mijn beste.

Dan is't in orde ;-)

bgf324
12 augustus 2009, 22:04
is faggot niet met een "o"? ;-)

Je kan ook de afkorting 'Fagg' gebruiken.
Of gewoon Flikker.

Dronkoers
12 augustus 2009, 22:07
Je kan ook de afkorting 'Fagg' gebruiken.
Of gewoon Flikker.

Is dat niet fag met 1 "g"? :-P

bgf324
12 augustus 2009, 23:15
Is dat niet fag met 1 "g"? :-P

Kan :oops:

bgf324
12 augustus 2009, 23:18
Het is eigenlijk mijn 2de al.

Iemand 2 waarschuwingspunten ruilen voor 3 pokémonkaarten? :-P

Pieke
12 augustus 2009, 23:19
Het is eigenlijk mijn 2de al.

Iemand 2 waarschuwingspunten ruilen voor 3 pokémonkaarten? :-P

ik mis nog 2 flippo's...

Derk de Tweede
13 augustus 2009, 13:42
ik mis nog 2 flippo's...

Zoek maar uit:
http://myrthe.punt.nl/upload/AJBQ==.jpg

BlueThunder
29 april 2010, 22:34
Dear BlueThunder,

You have received a warning at Politics.be.

Reason:
-------
Openen van een dubbele thread

Beste,

Er zijn al genoeg topics over BHV, gelieve geen nieuwe meer aan te maken alvorens er een akkoord is gesloten. Een volgende overtreding zal u strafpunten kosten.

mvg


de ene mag wel mat meer dan de andere ;-)

bgf324
30 april 2010, 00:13
Zelf de onschuldigen krijgen al strafpunten!

WHOOHAHA!

fox
30 april 2010, 09:44
Ik heb een waarschuwing gekregen omdat ik een belediging tegen mij in een quote heb geplaatst. "Kopieren van iets strijdigs met het forumreglement".

Derk de Tweede
30 april 2010, 09:55
Precies een jaar geleden kreeg ik strafpunten omdat ik hier de naam van de dader van de aanslag in Apeldoorn bekend maakte.
Het is me later vergeven, omdat het ook in alle kranten stond.
Hopelijk loopt deze koninginnedag wat gezelliger af, wel zit het weer tegen.

Filmpje kan schokkend zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=ltv1_Zx1uis&feature=related

filosoof
30 april 2010, 10:00
Ik heb een waarschuwing gekregen omdat ik een belediging tegen mij in een quote heb geplaatst. "Kopieren van iets strijdigs met het forumreglement".Zo heb ik er ook een aantal.

Firestone
30 april 2010, 10:02
de ene mag wel mat meer dan de andere ;-)Marlientje mag minder dan Zeikstraal?

filosoof
30 april 2010, 10:03
is faggot niet met een "o"? ;-)
"Kopieren van iets strijdigs met het forumreglement".:roll:

Anna List
30 april 2010, 10:13
ik sta op twaalf

Pericles
30 april 2010, 11:03
ik sta op twaalf

Ik sta op nul, nogthans heb ik Raf al een paar keer beledigd. :-D

Raf
30 april 2010, 11:11
Ik sta op nul, nogthans heb ik Raf al een paar keer beledigd. :-D

Zo zie je maar hoe veel (of hoe weinig) er waar is van mijn reputatie wat het melden van persoonlijke aanvallen en beledigingen betreft.

Pericles
30 april 2010, 11:13
Zo zie je maar hoe veel (of hoe weinig) er waar is van mijn reputatie wat het melden van persoonlijke aanvallen en beledigingen betreft.

Ik denk dat ze u beu zijn Rafke. :-D

bgf324
30 april 2010, 11:15
Ik heb al 5 waarschuwingen gehad ma der staat altijd bij dak 0 strafpunten heb :?

Zwartengeel
30 april 2010, 11:17
Ik heb al 5 waarschuwingen gehad ma der staat altijd bij dak 0 strafpunten heb :?

En wat is het probleem? Had je liever een paar strafpunten gehad misschien?

Zwartengeel
30 april 2010, 11:18
Ik sta nog altijd op 0 punten, overigens. En mjn laatste waarschuwing is ondertussen ook verlopen. :cheer:

bgf324
30 april 2010, 11:20
En wat is het probleem? Had je liever een paar strafpunten gehad misschien?

Ik dacht dat waarschuwingen gelijk stond met strafpunten. :-o
Ik heb nog een openstaande waarschuwing :-o Voor het beledigen van Preusse: http://forum.politics.be/showthread.php?p=4262193#post4262193

:evil:


http://img94.imageshack.us/img94/1563/waarschuwingen.jpg

Pericles
30 april 2010, 11:30
Ik dacht dat waarschuwingen gelijk stond met strafpunten. :-o
Ik heb nog een openstaande waarschuwing :-o Voor het beledigen van Preusse: http://forum.politics.be/showthread.php?p=4262193#post4262193

:evil:


http://img94.imageshack.us/img94/1563/waarschuwingen.jpg

Oh, als ge beledigt, krijgt ge eerst een waarschuwing, dan kunnen we nog stevig doorgaan , ik met met 0 strafpunten en 0 waarschuwingen. :-D

Raf
30 april 2010, 12:07
Ik denk dat ze u beu zijn Rafke. :-D

Nee hoor. Als ik iets meldt, wordt er in 99% van de gevallen ook effectief ingegrepen. Van sommige moderatoren kreeg ik zelfs al felicitaties voor mijn onbaatzuchtige inzet om de sfeer op het forum te helpen verbeteren.

Pericles
30 april 2010, 12:09
Nee hoor. Als ik iets meldt, wordt er in 99% van de gevallen ook effectief ingegrepen. Van sommige moderatoren kreeg ik zelfs al felicitaties voor mijn onbaatzuchtige inzet om de sfeer op het forum te helpen verbeteren.

Nogthans ,ik ken die mannen, en ze lachen daar met u. :-)

Anna List
30 april 2010, 12:10
Ik sta op nul, nogthans heb ik Raf al een paar keer beledigd. :-D

het is niet eerlijk, ik op 12 en ik heb Raf nog nooit beledigd !

Anna List
30 april 2010, 12:11
Nogthans ,ik ken die mannen, en ze lachen daar met u. :-)

:rofl:

Pericles
30 april 2010, 12:14
het is niet eerlijk, ik op 12 en ik heb Raf nog nooit beledigd !

Alleen Raf beledigen is toegelaten hé Anna, de moderatie leest dat graag, ge krijgt daar zelfs bonuspunten voor. :-D
Hoe komt gij trouwens aan 12 strafpunten , zo ne brave mens als gij ?

Raf
30 april 2010, 12:24
Nogthans ,ik ken die mannen, en ze lachen daar met u. :-)

Nee, jij kent die mannen niet.

Anna List
30 april 2010, 12:25
Nee, jij kent die mannen niet.

of m ze kent, weet ik niet, maar over dat met u lachen, dat kan ik bevestigen ...

Pericles
30 april 2010, 12:27
of m ze kent, weet ik niet, maar over dat met u lachen, dat kan ik bevestigen ...

Het is daarom dat ze hem niet definitief bannen. Alle prezier zou weg zijn. :-D

Raf
30 april 2010, 12:27
of m ze kent, weet ik niet, maar over dat met u lachen, dat kan ik bevestigen ...

Nee, dat kan jij niet.

Anna List
30 april 2010, 12:28
Nee, dat kan jij niet.

ik heb dat nochtans net gedaan :lol:

Pericles
30 april 2010, 12:30
Nee, dat kan jij niet.

Soms zijt ge werkelijk om te gieren Raf, a.u.b. blijf. :-D:-D:-D:-D:-D

Raf
30 april 2010, 12:32
ik heb dat nochtans net gedaan :lol:

Uw lip hangt los.

Anna List
30 april 2010, 12:43
Uw lip hangt los.

ook nog een prettig weekend :-)

Raf
30 april 2010, 12:50
ook nog een prettig weekend :-)

Voor jou ook zoveel.

Anna List
30 april 2010, 13:08
Voor jou ook zoveel.

dank u.


wij stonden toch nog niet op tutoyerende basis hé ?

Renesse
30 april 2010, 13:41
Ik vind dat de moderatie veel te streng is .
voorbeeld , ik verwijt een debiel , ik was weliswaar zat , maar die gast was echt simpel : 4 waarschuwingspunten .
Ik plaats gisteren met mijn zatte botten een onderwerp in een verkeerd forum = 1 waarschuwingspunt .
Ik vind dat de moderatie die punten opnieuw moet kwijtschelden als je nadien weer nuchter bent ?
Mijn specifieke vraag is echter , hoeveel waarschuwingspunten hebben jullie al gekregen , en kunnen jullie daar mee leven ?

Misschien niet meer posten als je zat bent?

Cdude
30 april 2010, 13:46
Misschien niet meer posten als je zat bent?Ik vind dat de moderatie die punten opnieuw moet kwijtschelden als je nadien weer nuchter bent ?En hoe weten kunnen "wij" met zekerheid vaststellen dat je terug niuchter bent?