PDA

View Full Version : Niet De Islam , wel links is achterlijk .


Kaffer
6 oktober 2006, 15:55
Hoe achterlijk kan een mens zijn ?
De linkerzijde gelooft nog in planeconomisch denken en , sterker nog , de evolutietheorie .
En dan tracht de pers ons wijs te maken dat die oliebollen die enkel nog in Vaticaanstad gehoor krijgen progressief zijn .
bijhorende evolutielink : www.natuurtotaal.nl/200605/apen_lachen.php (http://www.natuurtotaal.nl/200605/apen_lachen.php)

eno2
6 oktober 2006, 16:02
Hoe achterlijk kan een mens zijn ?
De linkerzijde gelooft nog in planeconomisch denken en , sterker nog , de evolutietheorie .
En dan tracht de pers ons wijs te maken dat die oliebollen die enkel nog in Vaticaanstad gehoor krijgen progressief zijn .
bijhorende evolutielink : www.natuurtotaal.nl/200605/apen_lachen.php (http://www.natuurtotaal.nl/200605/apen_lachen.php)
Is dat gelach van jou met mij apengelach of heeft het iets menselijks?

duveltje382
6 oktober 2006, 16:09
Knappe discussie :roll:

Kaffer
6 oktober 2006, 16:18
De linksen zijn daar al
Hun kattengejank werkt eenieder op de zenuwen .
ze zijn het olieslaafje van Saoudi-arabie , en ze beseffen het niet .
Zelfs de islam aanvaard die achterlijke evolutietheorie niet , enkel het vaticaan en de linkerzijde aanvaard zoiets debiel .
Ga morgen maar met u knapzak gaan werken als slaafje voor de arabieren ;
En dan maar zitten debatteren na een vermoeiende werkdag op canvas over politiek .

Kaffer
6 oktober 2006, 16:25
En ze snappen het dus echt niet .
Ze werken heel hun leven voor hun auto , hun nafte , hun mazout , hun gas te kunnen betalen , maar ze zijn niet het slaafje van de gelovige arabieren ?
Natuurlijk niet , hoe achterlijk zijn die makakken niet ?
Maak maar dat je morgen op tijd op je werk bent.

Fonske
6 oktober 2006, 16:49
Als er hier een ding achterlijk is dan zijt gij het wel.
Dat ge de link legt met links en planeconomie is echt dwaas, dat is er één uit het verleden. Geen enkele mainstream linkse partij zie ik nog zulke dingen beweren, die hebben allang de vrije markt aanvaard als betrouwbaarste creeerder van welvaart.
Wat dacht ge van ne keer nen draad te beginnen die inhoudelijk enigszins op iets slaagt. Dat vereist natuurlijk dat ge iets meer schrijft dan enkele regeltjes achterlijke en provocerende prietpraat.

Fonske
6 oktober 2006, 16:53
Sinds wanneer gelooft het vaticaan in de evolutie theorie? Vanwaar komen wij dan volgens jou?

Griffin
6 oktober 2006, 17:14
zeg spammert. ga jij eens normaal doen en in een discussie afkomen met bewijzen voor je stellingen of kies je ervoor om willekeurige topics te openen die allemaal op hetzelfde neerkomen en waarin je niks anders doet dan gebakken lucht te blazen?

Bhairav
6 oktober 2006, 17:26
Goed geprobeert, Kaffer. :roll:

KrisKras
6 oktober 2006, 18:06
bestaat er voor sommige mensen nu echt niks anders als links en rechts??

Chipie
6 oktober 2006, 18:10
Links en rechts... dat is zoals kris en kras...:-P

Bhairav
6 oktober 2006, 18:14
En pipi en kaka.
En mama en papa.

Griffin
6 oktober 2006, 18:55
Ben je ook achterlijk als je topics post die naar K&K gemazouteerd worden (ik dacht toch dat deze in maatschappelijke stond... :P)

Kaffer
7 oktober 2006, 03:00
Sinds wanneer gelooft het vaticaan in de evolutie theorie? Vanwaar komen wij dan volgens jou?
Van mensen die geloven in de evolutietheorie.
één van de argumenten om zich te verdedigen is het feit dat ZELFS het Vaticaan in evolutie geloofd .
Wat de linkerzijde betreft , de armste landen van dit moment zijn de communisten Noord-Korea en Myanmar .
Enkele jaren geleden zijn in Noord-Korea nog zo'n 2 miljoen mensen gestorven van de honger omdat de regering geen enkele toegeving wilde doen aan het kapitalisme .
Is dat niet achterlijk ?

Esperanza
7 oktober 2006, 07:39
Van mensen die geloven in de evolutietheorie.
één van de argumenten om zich te verdedigen is het feit dat ZELFS het Vaticaan in evolutie geloofd .:lol: Wat zouden we moeten doen zonder de hulp van het Vaticaan...
Wat de linkerzijde betreft , de armste landen van dit moment zijn de communisten Noord-Korea en Myanmar . :roll: dat is echt een goeie...
Is dat niet achterlijk ?Zalig de armen van geest.

Esperanza
7 oktober 2006, 07:39
Maar best dat er zoiets bestaat als K&K...

Kaffer
7 oktober 2006, 08:11
:lol: Wat zouden we moeten doen zonder de hulp van het Vaticaan...
:roll: dat is echt een goeie...Zalig de armen van geest.
Volgens u zijn Myanmar en Noord-korea dus NIET de armste landen ter wereld ?
De landen die vandaag nog kommunistisch blijven zijn inderdaad de armste , vandaar hun achterlijkheid .
Dit achterlijk denken van het communisme uit zich op divers manieren , zoals ondermeer een geloof in de Kompleet achterhaalde evolutietheorie .

Mitgard
7 oktober 2006, 08:38
En ze snappen het dus echt niet .
Ze werken heel hun leven voor hun auto , hun nafte , hun mazout , hun gas te kunnen betalen , maar ze zijn niet het slaafje van de gelovige arabieren ?
Natuurlijk niet , hoe achterlijk zijn die makakken niet ?
Maak maar dat je morgen op tijd op je werk bent.

in uw rechtse ideologie moeten we niet het slaafje zijn van de arabieren maar het slaafje van het rijke vetgemeste blanke patronaat.
veel verschil zal dat niet uitmaken voor de werkmens.

Esperanza
7 oktober 2006, 08:47
Volgens u zijn Myanmar en Noord-korea dus NIET de armste landen ter wereld ?
De landen die vandaag nog kommunistisch blijven zijn inderdaad de armste , vandaar hun achterlijkheid .
Dit achterlijk denken van het communisme uit zich op divers manieren , zoals ondermeer een geloof in de Kompleet achterhaalde evolutietheorie .Ik heb maar weinig zin in een discussie met iemand die meent dat Myanmar een communistische dictatuur is. Verspilling van tijd en moeite.

eno2
7 oktober 2006, 09:16
Knappe discussie :roll:

Ja, je moet zo achterlijk zijn om vanwege schimmige religieuze opvattingende evolutie-theorie te verwerpen, de enige wetenschappelijke algemene consensus buiten de exacte wetenschappen en daar al zo zeker geldend als de zwaartekracht in de natuur.

En dan dat onnozel commentaar over links en planeconomie.

Alsof het kapitalisme zijn economie niet plant.
Dat is al evenzeer een centraal geleide economie, door de multi's, wiens omzet groter is dan vele grote naties, en die op welhaast militaire voet geschoeid zijn kwa management en planning.

Goed, de 'vrije markt' (die in zuivere vorm ook niet bestaat) regelt de afname, maar de centrale planeconomie van de multi's regelt de output (en schept zelfs kunstmatig de vraag door reclame).

Dat hij naar China gaat met zijn kritiek op de zogenaamde planeconomie, waar ze nog bestaat, daar maakt hij zich zeker niet in dezelfde mate onsterfelijk belachelijk als hier.

En zo ben ik dan ook eens in koetjes en kalfjes terechtgekomen...

Internaut
7 oktober 2006, 09:40
wat links met de evolutietheorie te maken heeft is mij toch een raadsel

berre
7 oktober 2006, 11:34
bestaat er voor sommige mensen nu echt niks anders als links en rechts??iemand die het licht heeft gezien . ik heb ook een hekel aan dat plaatsen in hokjes: gij zijt rechts en ik ben links, of omgekeerd, of met een bijhorend adjectief ervoor geplaatst. en aan de hand van deze stempel die er op u gedrukt wordt krijgt ge de behandeling die ge 'verdient'

Kaffer
7 oktober 2006, 13:25
Is dat gelach van jou met mij apengelach of heeft het iets menselijks?
Het is naar ik vrees apengelach :-D

Kaffer
7 oktober 2006, 13:27
zeg spammert. ga jij eens normaal doen en in een discussie afkomen met bewijzen voor je stellingen of kies je ervoor om willekeurige topics te openen die allemaal op hetzelfde neerkomen en waarin je niks anders doet dan gebakken lucht te blazen?
Als je mijn onderwerpen niet interessant vindt , waarom zit je er dan permanent op Pingu ?

eno2
9 oktober 2006, 10:39
Het is naar ik vrees apengelach :-D
Bonobo of King Kong?

Djiezes
9 oktober 2006, 14:56
Volgens u zijn Myanmar en Noord-korea dus NIET de armste landen ter wereld ?
De landen die vandaag nog kommunistisch blijven zijn inderdaad de armste , vandaar hun achterlijkheid .
Dit achterlijk denken van het communisme uit zich op divers manieren , zoals ondermeer een geloof in de Kompleet achterhaalde evolutietheorie .

Myanmar communistisch?? :rofl:

La Chunga
9 oktober 2006, 15:02
bestaat er voor sommige mensen nu echt niks anders als links en rechts??

Voor en achter
Boven en onder


Een liedje misschien?