PDA

View Full Version : Bmi


Weezer
6 oktober 2006, 19:03
Kijk hier (http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html) of je een gezond gewicht hebt. Succes!

Pfew, 24,39. Het kan nog net :cheer:

Tavek
6 oktober 2006, 19:04
21

Griffin
6 oktober 2006, 19:09
ik denk dat ik ondertussen aan 19 zit. Ik kom van 18.5

BigF
6 oktober 2006, 19:27
26,3

ik ben voorlopig de grootste vetzak hier! :cheer:

lombas
6 oktober 2006, 19:31
25,77

Maar ik zit net in zo'n gewichtsverliezende periode sinds ik die vijf flessen per week aan de kant laat staan.

jurgen79
6 oktober 2006, 19:35
19,1

over 4jaar nog +32...en de laatste 2jaar stabiel gewicht:-)

Jazeker
6 oktober 2006, 19:41
24 oef...

Piet Hein
6 oktober 2006, 19:43
20

Voodoo Child
6 oktober 2006, 19:52
24.66
Overigens staan die schalen over wat gezond is en wat niet gezond is serieus ter discussie.

Hier is een betere verdeling
http://www.bodymindintegration.com/BMI.html

Pietje
6 oktober 2006, 19:54
26,5

BigF
6 oktober 2006, 20:02
Pietje is nog vetter!!
:cheer:

BigF
6 oktober 2006, 20:04
24.66
Overigens staan die schalen over wat gezond is en wat niet gezond is serieus ter discussie.

Hier is een betere verdeling
http://www.bodymindintegration.com/BMI.html
Een betere misschien wel maar een duidelijkere zeker niet.

Berekende bmi; 26,3 en commentaar; "te vet"
Tabelletje daar net boven bij 26,3 commentaar; "normaal, laagste risico"

tabelletjes :cheer:

Uh-Huh
6 oktober 2006, 20:13
19,92 : "U hebt een gezond gewicht" :cheer:

PAJOT
6 oktober 2006, 20:30
18.12 -- geen gram vet maar enorm veel harde spieren

Veel vrouwen vatten zo de misvatting op dat ik aan "power training" zou doen, hoewel ik het zware werk niet schuw.

Firestone
6 oktober 2006, 20:33
19.95

Ambiorix
6 oktober 2006, 21:05
ik heb ook geen gram vet. ook niet spierloos gelukkig maar gene powertrainer zoals Pajot.
BMI=20

zorlac
6 oktober 2006, 21:22
25

Maar ik heb dan ook een waanzinnige spiermassa 8-)

Jazeker
6 oktober 2006, 21:28
25

Maar ik heb dan ook een waanzinnige spiermassa 8-)

http://www.bodybuilder-photos.com/galleries/2003/2003-11_dorian-yates-grand-prix/images/bodybuilder_b-IMG_0017.jpg

??

Heftruck
6 oktober 2006, 21:29
26,3

ik ben voorlopig de grootste vetzak hier! :cheer:

Ik zit tussen de 28-30... 'k Zou 't eens goed moeten meten.

*zucht*

:-(

lombas
6 oktober 2006, 21:33
As a matter of fact, vet weegt minder dan spiermassa.

Ambiorix
6 oktober 2006, 21:40
As a matter of fact, vet weegt minder dan spiermassa.
duuuuh
;-)

zorlac
6 oktober 2006, 21:50
http://www.bodybuilder-photos.com/galleries/2003/2003-11_dorian-yates-grand-prix/images/bodybuilder_b-IMG_0017.jpg

??

Ongeveer juist:lol:

Gewichtjes trekken kan iedereen...ge moet er ook nog iets mee kunnen8-) .......Maw. BB'ers zijn watjes.

Max van Dietschland
6 oktober 2006, 21:53
BMI = 22,04, na anderhalf jaar keihard ervoor gewerkt te hebben. :-)

Begin 2005 was het nog 26,57 of 15 kilogram meer. 8-)

De kracht van het nationaal solidarisme hielp wel tijdens het sporten.

Voodoo Child
6 oktober 2006, 21:55
http://www.bodybuilder-photos.com/galleries/2003/2003-11_dorian-yates-grand-prix/images/bodybuilder_b-IMG_0017.jpg

??
ik vraag mij af of die zijn erectie voorbij zijn dijspieren zou raken. :?

Pietje
6 oktober 2006, 22:00
BMI = 22,04, na anderhalf jaar keihard ervoor gewerkt te hebben. :-)

Begin 2005 was het nog 26,57 of 15 kilogram meer. 8-)

De kracht van het nationaal solidarisme hielp wel tijdens het sporten.

Wat moeten we ons daar bij voorstellen ?

Weezer
6 oktober 2006, 22:19
Daar ben ik idd ook wel eens benieuwd naar.

Djiezes
7 oktober 2006, 11:27
28,65!!! :cheer::cheer::cheer::cheer:

Jazeker
7 oktober 2006, 11:36
28,65!!! :cheer::cheer::cheer::cheer:

8O "after sport" effect?

Riksken
7 oktober 2006, 11:54
28.08
Der is nochtans ni veel vet aan.

stab
7 oktober 2006, 12:22
28.36
Maar ' t kan geen kwaad.
Volgens een test in een of andere draad in k&k moest ik toch al lang dood zijn, zenne.:roll:

Weezer
7 oktober 2006, 13:12
De dames hier laten het aardig afweten volgens mij...

stab
7 oktober 2006, 18:49
De dames hier laten het aardig afweten volgens mij...Dat vrouwelijke geslacht dient nog door een periode van Verlichting te treden, denk ik..
...
Meiskes en madammekes , ' t is om te lachen, zenne.

Griffin
7 oktober 2006, 18:51
Het BMI is een uitvinding van de NWO! De NWO zeg ik u!

Jazeker
7 oktober 2006, 19:03
http://users.telenet.be/Jazeker/_misc/Jos_NWO1.JPG

Griffin
7 oktober 2006, 19:29
Zie, Jazeker staat als één man achter mij!

MaXiMuS
7 oktober 2006, 19:39
bmi... geen idee.

ik heb geen weegschaal.

Praetorian
7 oktober 2006, 19:41
21

Duvelke
7 oktober 2006, 19:42
27.8
Ik kom van 29.7
Kben aant traine (moest cyncius zen wet er ooit door komen)
Nee maar ik zou graag terug een bmi willen van 24-25.
Kben nog veel te jong om vet te zijn.

Duvelke
7 oktober 2006, 19:43
bmi... geen idee.

ik heb geen weegschaal.
Ga eens bij een dokter langs, daar kan je je laten wege

MaXiMuS
7 oktober 2006, 19:44
Ga eens bij een dokter langs, daar kan je je laten wege



ik geraak niet meer uit mijn stoel.

Griffin
7 oktober 2006, 19:45
ik geraak niet meer uit mijn stoel.

De brandweer is al onderweg.

Jazeker
7 oktober 2006, 19:47
ik geraak niet meer uit mijn stoel.

Hoe breed is de stoel?

MaXiMuS
7 oktober 2006, 19:53
wel, technisch gezien is het geen stoel, maar een zetel.

De breedte van de zetel is, in platte toestand - normale toestand weet ik niet meer, anderhalve tot 2 meter.

overigens is de breedte gelijk aan de diameter.

Griffin
7 oktober 2006, 19:54
*te laat*

Jazeker
7 oktober 2006, 20:00
wel, technisch gezien is het geen stoel, maar een zetel.

De breedte van de zetel is, in platte toestand - normale toestand weet ik niet meer, anderhalve tot 2 meter.

overigens is de breedte gelijk aan de diameter.

Ok, als je niet uit die zetel raakt, dan moet je er maar van uitgaan dat je momenteel boven een gezond gewicht zit. We komen u weghalen om u gezonder te maken. Kan u even zeggen of u lid van Touring dan wel VTB-VAB bent?

Duupje
7 oktober 2006, 20:00
De dames hier laten het aardig afweten volgens mij...

Van bmi van 42 (2,5j geleden), naar 23 nu !
En zonder operatie !
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

MaXiMuS
7 oktober 2006, 20:07
Ok, als je niet uit die zetel raakt, dan moet je er maar van uitgaan dat je momenteel boven een gezond gewicht zit. We komen u weghalen om u gezonder te maken. Kan u even zeggen of u lid van Touring dan wel VTB-VAB bent?


wat?

Griffin
7 oktober 2006, 20:09
Van bmi van 42 (2,5j geleden), naar 23 nu !
En zonder operatie !
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

:shock:

hoedje af. echt waar.

Jazeker
7 oktober 2006, 20:09
Van bmi van 42 (2,5j geleden), naar 23 nu !
En zonder operatie !
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Wow... drastisch dieet. 8O

Hoe heb je dat kunnen volhouden?

Duupje
7 oktober 2006, 20:18
Wow... drastisch dieet. 8O

Hoe heb je dat kunnen volhouden?

Wilskracht en doorzettingsvermogen. Niet meer, niet minder.
Ik veroordeel niemand die zich laat opereren om te vermageren, ik kan dat perfect begrijpen, dieet volhouden gedurende langere tijd is echt enorm zwaar en hard zelfs.
Maar ik wou voor mezelf het liever op deze manier doen, ik laat niet zo graag in me snijden. En als je iets maar hard genoeg wilt...dan lukt het.
De dokters wilden mij maar al te graag zo'n maagring of andere toestand verkopen omdat ik volgens hen nooit de 40 zou halen. Heb ik mooi voor gepast en heb het op mezelf gedaan.
Tot op de dag van vandaag eet ik vrij gezond (al moet er regelmatig ne pitta of pizza in zene :oops: kan dat niet laten). En blijf ik nog steeds vermageren, weliswaar minder snel dan in het begin.
Op naar BMI 20, zoals ik het ooit had.
Ik vind het nu trouwens supergrappig als ik foto's van mezelf vergelijk met 3jaar geleden en nu. Veel mensen lopen mij gewoon voorbij omdat ze mij niet meer herkennen tegen vroeger. Maar krijg overal complimentjes dat ik er terug supergoed uitzie, een betere motivatie dan dat is er toch niet ? Buiten de gezondheid ?
Nu nog stoppen met roken, en dat lijkt me echt totaal niet te lukken, begrijpe wie begrijpe kan...:oops:

Jazeker
7 oktober 2006, 20:22
Wilskracht en doorzettingsvermogen. Niet meer, niet minder.
Ik veroordeel niemand die zich laat opereren om te vermageren, ik kan dat perfect begrijpen, dieet volhouden gedurende langere tijd is echt enorm zwaar en hard zelfs.
Maar ik wou voor mezelf het liever op deze manier doen, ik laat niet zo graag in me snijden. En als je iets maar hard genoeg wilt...dan lukt het.
De dokters wilden mij maar al te graag zo'n maagring of andere toestand verkopen omdat ik volgens hen nooit de 40 zou halen. Heb ik mooi voor gepast en heb het op mezelf gedaan.
Tot op de dag van vandaag eet ik vrij gezond (al moet er regelmatig ne pitta of pizza in zene :oops: kan dat niet laten).


Je kan moeilijk stoppen met leven, eh? Af en toe moet dat kunnen.


En blijf ik nog steeds vermageren, weliswaar minder snel dan in het begin.
Op naar BMI 20, zoals ik het ooit had.
Ik vind het nu trouwens supergrappig als ik foto's van mezelf vergelijk met 3jaar geleden en nu. Veel mensen lopen mij gewoon voorbij omdat ze mij niet meer herkennen tegen vroeger. Maar krijg overal complimentjes dat ik er terug supergoed uitzie, een betere motivatie dan dat is er toch niet ? Buiten de gezondheid ?
Nu nog stoppen met roken, en dat lijkt me echt totaal niet te lukken, begrijpe wie begrijpe kan...:oops:

Stoppen met roken zou je wat terugzetten natuurlijk. Maar als je al hebt gedaan wat je deed, dan lukt dat ook.

Anyway.... zoals Griffin zei: respect!

Duupje
7 oktober 2006, 20:29
Je kan moeilijk stoppen met leven, eh? Af en toe moet dat kunnen.



Stoppen met roken zou je wat terugzetten natuurlijk. Maar als je al hebt gedaan wat je deed, dan lukt dat ook.

Anyway.... zoals Griffin zei: respect!

Ja, stoppen met leven was ook een optie ooit, maar ook maar voor gepast, kzou men kindjes te hard missen, en zij mij ook.
Roken, ik heb zowat alles geprobeerd wat er is als hulpmiddel om te stoppen. Niets lijkt te werken. Ook ineens blok erop leggen is me niet gelukt, daar laat mijn karakter en wilskracht mij voor in de steek. :?
Verder geprobeerd : Zyban, Nicotinepleisters, hypnose, tuttefrut, boek van dien ene kwibus gelezen (kom effe ni op zene naam), homeopathie, noem maar op, i've tried it.
Iemand die goei tips heeft, laat ze maar komen !

MaXiMuS
7 oktober 2006, 20:34
multo bene!

Griffin
7 oktober 2006, 20:36
Mijn advies zou eigenlijk zijn om er net zoals ik nooit aan te beginnen, aan dat roken. ;) Ik kan dus geen levenswijsheid over het stoppen delen met je.

Praetorian
7 oktober 2006, 20:42
Ik ben gestopt met roken, ik heb laatste tijd enorm veel last aan de luchtwegen. Mijn gok is beginnend astma, binnenkort eens de dokter visiteren.

zorlac
7 oktober 2006, 22:56
Ja, stoppen met leven was ook een optie ooit, maar ook maar voor gepast, kzou men kindjes te hard missen, en zij mij ook.
Roken, ik heb zowat alles geprobeerd wat er is als hulpmiddel om te stoppen. Niets lijkt te werken. Ook ineens blok erop leggen is me niet gelukt, daar laat mijn karakter en wilskracht mij voor in de steek. :?
Verder geprobeerd : Zyban, Nicotinepleisters, hypnose, tuttefrut, boek van dien ene kwibus gelezen (kom effe ni op zene naam), homeopathie, noem maar op, i've tried it.
Iemand die goei tips heeft, laat ze maar komen !

Diene kwibus is 'Alan Carr'....heb't ook gelezen, maar heeft maar tijdelijk geholpen.

Zyban ook geprobeerd, en het hielp. Maar aangezien het tevens en soort van anti-depresivia is voelde ik me zo sterk dat ik dacht dat ik wel af en toe een pafje kon hebben....ik zou er nml. makkelijk mee stoppen, dacht ik toen. NOT:cry:
Toen ik het een tweede keer nam, was er geen enkel effect. Blijkbaar heeft Zyban ook last van een soort van gewenning.

Pleisters ook geprobeerd, en ze werkten wel voor't gewoon roken. 's Avonds rookte ik dan wel een weedje om de afkickstress(van nicotine) te verwerken. (want je bouwt toch een soort van spanning op gedurende de dag eh)
Maar vanaf het beëindigen van die pleisters ben ik opnieuw beginnen roken.:?



Mijn ideale mix is de pleisters(zonder weed s'avonds) in combinatie met het lezen van dat boek(Alan Carr). Ik ga dit binnekort iig proberen.

Ik laat u weten wat het geworden is.

Zijne Heerlijkheid
8 oktober 2006, 06:09
22,16

Apocalyps
8 oktober 2006, 06:43
ik geraak niet meer uit mijn stoel.

Dan pak je je stoel toch gewoon mee.

Djiezes
8 oktober 2006, 07:32
Diene kwibus is 'Alan Carr'....heb't ook gelezen, maar heeft maar tijdelijk geholpen.

Zyban ook geprobeerd, en het hielp. Maar aangezien het tevens en soort van anti-depresivia is voelde ik me zo sterk dat ik dacht dat ik wel af en toe een pafje kon hebben....ik zou er nml. makkelijk mee stoppen, dacht ik toen. NOT:cry:
Toen ik het een tweede keer nam, was er geen enkel effect. Blijkbaar heeft Zyban ook last van een soort van gewenning.

Pleisters ook geprobeerd, en ze werkten wel voor't gewoon roken. 's Avonds rookte ik dan wel een weedje om de afkickstress(van nicotine) te verwerken. (want je bouwt toch een soort van spanning op gedurende de dag eh)
Maar vanaf het beëindigen van die pleisters ben ik opnieuw beginnen roken.:?



Mijn ideale mix is de pleisters(zonder weed s'avonds) in combinatie met het lezen van dat boek(Alan Carr). Ik ga dit binnekort iig proberen.

Ik laat u weten wat het geworden is.

Ik heb dankzij diene "kwibus" al 3 jaar en 4 maanden geen sigaret meer aangeraakt. Mijn BMI is sindsdien wel van 22 naar bijna 29 gegaan (20 kilo erbij). Het grote probleem bij mij zijn mijn eetgewoontes... Bewegen lukt wel; ik ga zo'n 3 keer per week een paar kilometer lopen, maar ik eet en drink veel te graag...