PDA

View Full Version : BUB: Ultra-nationalistische fascisten?


Patriot!
23 oktober 2003, 12:36
Is de BUB een ultra-nationalistische, autoritaire en zelfs fascistische partij, zoals de België-haters graag aanhalen?
Indien uw antwoord ja is, dan zou ik dat toch graag onderbouwd zien door uitspraken van de Partij, acties van de BUB of citaten uit het partijprogramma.

Hoewel het antwoord overduidelijk NEEN is, geef ik de Vlaams-nationalisten de kans om hier hun gal te spuwen, alle opgehoopte frustraties over die smerige volksverradende kliek belgicisten hier tot uiting te brengen. Maar als uw reactie toch maar zal bestaan uit vage insinuaties, is het best te zwijgen.

Distel
23 oktober 2003, 13:03
Hier bestaat al een topic over, waar iedereen zijn/haar zegje kan doen: http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=6804 . Allen daarheen dus, zou ik zeggen. 8)

Patriot!
23 oktober 2003, 13:06
Hier bestaat al een topic over, waar iedereen zijn/haar zegje kan doen: http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=6804 . Allen daarheen dus, zou ik zeggen. 8)

Ja, maar die topic werd ingeleid door een subjectieve tekst, en de poll daarbij handelt niet over het vermeende fascisme van de Partij.

Distel
23 oktober 2003, 13:08
Is de BUB een ultra-nationalistische, autoritaire en zelfs fascistische partij, zoals de België-haters graag aanhalen?
Indien uw antwoord ja is, dan zou ik dat toch graag onderbouwd zien door uitspraken van de Partij, acties van de BUB of citaten uit het partijprogramma.

Hoewel het antwoord overduidelijk NEEN is, geef ik de Vlaams-nationalisten de kans om hier hun gal te spuwen, alle opgehoopte frustraties over die smerige volksverradende kliek belgicisten hier tot uiting te brengen. Maar als uw reactie toch maar zal bestaan uit vage insinuaties, is het best te zwijgen.

Gelukkig wordt deze topic helemaal niet ingeleid door een subjectieve tekst... :roll:

Patriot!
23 oktober 2003, 13:13
Toch bedankt voor uw bevestiging van wat we uiteraard al wisten :wink:


U brengen wij onze liefd’ en ons vertrouwen,

O dierbaar volk, O dierbaar land,

De vaad’ren trouw zullen wij de toekomst bouwen.

In vreugd en nood is ons hart U verpand !

Groei en bloei tot heil der geslachten,

Wij reiken elkaar de broederhand

En wijden de vrome gedachten :

Aan vrijheid, Vorst en Vaderland!

Aan vrijheid, Vorst en Vaderland!

Distel
23 oktober 2003, 13:14
Toch bedankt voor uw bevestiging van wat we uiteraard al wisten :wink:

Waarom herhaalt u de vraag dan nog eens in de titel van deze topic? :twisted: :wink: