PDA

View Full Version : Frankrijk en België betalen voor promotie van Genève akkoord


John Wervenbos
26 oktober 2003, 19:08
In Israël gaat het bericht rond dat Frankrijk en België zeven miljoen dollar willen neergetellen om het project van Yossie Beilin verder gestalte te geven.
Wie weet hier meer van en wat is uw mening over deze kwestie en mogelijke handelswijze van België en Frankrijk?

Zie:
Ha! Ik wist het wel... (http://www.joods.nl/forum/viewtopic.php?p=124999#124999)
Israël woedend over "Genève-accoord"
(http://www.joods.nl/forum/viewtopic.php?t=6693)

Descartes Jr
26 oktober 2003, 19:22
U vraagt mijn mening ?

Sharon staat - terecht - geboekstaafd als een bloedbeluste havik. Waarom moet die joodse kolonisatie op Palestijns grondgebied er komen ? Ik zie maar één argument : aggressieve uitdaging !

Ik begrijp dus de defensieve reactie van de Palestijnen. Stel u eens in hun plaats !

Pascal L.
27 oktober 2003, 16:36
Het Geneva Accoord, als ik het goed begrijp, is gesloten door relevante publieke figuren, de meeste onder hen politiekers, die helemaal NIET in de regering zitten ...
Meer is dat dus niet ... Belgie en Frankrijk zouden beter wat meer geld in de heropbouw van Irak steken ...

Vlaamse Leeuw
27 oktober 2003, 18:43
Het Geneva Accoord, als ik het goed begrijp, is gesloten door relevante publieke figuren, de meeste onder hen politiekers, die helemaal NIET in de regering zitten ...
Meer is dat dus niet ... Belgie en Frankrijk zouden beter wat meer geld in de heropbouw van Irak steken ...

Ik stel voor dat we meer geld steken in ontwikkelingswerk tout court! Dus waarom meer geld in de heropbouw van Irak?

Antoon
27 oktober 2003, 23:55
Het Geneva Accoord, als ik het goed begrijp, is gesloten door relevante publieke figuren, de meeste onder hen politiekers, die helemaal NIET in de regering zitten ...
Meer is dat dus niet ... Belgie en Frankrijk zouden beter wat meer geld in de heropbouw van Irak steken ...

Ik stel voor dat we meer geld steken in ontwikkelingswerk tout court! Dus waarom meer geld in de heropbouw van Irak?

En waarom dan niet?