PDA

View Full Version : campagne in duitsland


TypO
28 oktober 2006, 13:38
deze week gelezen in HLN

Man van in de 50, die een jonge vrouw die door een groep van 10 allochtonen werd lastiggevallen, tehulp kwam, doodgeslagen op de metro.

Komt zeer ongelegen, net nu de duitse overheid een campgne start teneinde mensen ervan te weerhouden om hulp te bieden als ze getuige zijn van gewelddaden.


Maw, vanaf nu is 't officieel;
elk voor zich.
Als de vreemdeling je aanvalt of berooft, doe niets, want niemand zal je komen helpen.
U bent losgelaten wild.


Maar blijft u aub toch maar uw kloten afdraaien op uw werk
dan zullen wij uw loon wel afromen,
kwestie van uw belagers goed te kunnen opvangen als ze geshocked zijn door uw plots overlijden door zijn slagen.




Kan iemand me snel en duidelijk raad geven hoe ik zo spoedig mogelijk uit de EU kan emmigreren?
Dat ze hunne nest houden, onze lieve verdraagzame multicullers.

evilbu
29 oktober 2006, 13:09
Ik zou graag zelf eerst over dat voorval en die campagne waar u over spreekt lezen. Heeft u de URL nog?

Gorefest
29 oktober 2006, 13:12
Ik zou graag zelf eerst over dat voorval en die campagne waar u over spreekt lezen. Heeft u de URL nog?
Stuur ze dan ook maar gelijk door naar den Danneels.

Stein
29 oktober 2006, 13:17
Vrijdag. Halloweenfeestje. Ruzie tussen man en puistige puber loopt uit de hand, en ze vliegen elkaar in de haren. Samen met een andere man tussen beide gekomen, ze uit elkaar gehaald en gekalmeerd. Wat moet je dan doen ? Ze elkaar de kop laten inslaan ? Je moet enkel je eigen grenzen kennen.

fernand
29 oktober 2006, 17:54
Vrijdag. Halloweenfeestje. Ruzie tussen man en puistige puber loopt uit de hand, en ze vliegen elkaar in de haren. Samen met een andere man tussen beide gekomen, ze uit elkaar gehaald en gekalmeerd. Wat moet je dan doen ? Ze elkaar de kop laten inslaan ? Je moet enkel je eigen grenzen kennen.

Bij neen gast. weddingschappen afsluiten!

evilbu
29 oktober 2006, 21:40
Kortom, de discussie stelt tot op dit moment niet veel voor.
Typo, ik zou zeggen geef een bron of zo voor je verhaal of was het niet de bedoeling dat er een degelijke discussie op gang kwam?

TypO
2 november 2006, 08:58
Kortom, de discussie stelt tot op dit moment niet veel voor.
Typo, ik zou zeggen geef een bron of zo voor je verhaal of was het niet de bedoeling dat er een degelijke discussie op gang kwam?


Kan geen url geven, want las het in de papieren versie van het Laatste Nieuws.
Maar denk je dat ik een leugenaar ben en zomaar iets uit mijn duim zuig?

Zo absurd is de topic toch niet?
Deze feiten doen elk logisch denkend mens de wenkbrauwen fronsen, maar in WestEuropa is het toch niet zo'n ongewoon feit?

Bhairav
2 november 2006, 09:09
Wij Europeanen zijn toch ongelofelijke zwakkelingen: wij hebben flikken nodig om ons respect af te dwingen, IPV een cultuur te hebben waar mensen dat zelf doen. Maar ja, we zijn "beschaafd", en het is dit of in een cultuur wonen waar de vrouwen bont en blauw worden geslagen. Zo kortzichtig zijn we hier in onze veilige toren met uitzicht op de rest van de wereld.
Van mij mag deze samenleving rustig verder wegrotten, verdient niet beter en zelf om gevraagd.

evilbu
2 november 2006, 11:23
Kan geen url geven, want las het in de papieren versie van het Laatste Nieuws.
Maar denk je dat ik een leugenaar ben en zomaar iets uit mijn duim zuig?

Zo absurd is de topic toch niet?
Deze feiten doen elk logisch denkend mens de wenkbrauwen fronsen, maar in WestEuropa is het toch niet zo'n ongewoon feit?
Ik heb nooit gesuggereerd dat u loog, ik wil gewoon meer weten.

TypO
4 november 2006, 12:50
Wij Europeanen zijn toch ongelofelijke zwakkelingen: wij hebben flikken nodig om ons respect af te dwingen, IPV een cultuur te hebben waar mensen dat zelf doen. Maar ja, we zijn "beschaafd", en het is dit of in een cultuur wonen waar de vrouwen bont en blauw worden geslagen. Zo kortzichtig zijn we hier in onze veilige toren met uitzicht op de rest van de wereld.
Van mij mag deze samenleving rustig verder wegrotten, verdient niet beter en zelf om gevraagd.


Eens benieuwd hoe lang jij je staande zou houden in een anarchistische maatschappij.
Denk dat je rap om de flikken zou roepen en smeken.