PDA

View Full Version : Ik ben een sociaal drinker


Kaffer
5 november 2006, 10:18
Ik zat gisteren op café .

Kwam daar een gast naast mij zitten .

Die gast zei : Ik ben al 3 keer opgenomen geweest met een alcoholverslaving .

Ben ik daarom een alcoholist zei die gast .

Waarop hij zichzelf herhaalde , nee ik ben een sociaal drinker .

Wie is hier nu de zot .

BigF
5 november 2006, 10:20
Die mens mist gewoon een paar hersencelletjes.
Niks aan de hand dus.

Kaffer
5 november 2006, 10:44
Het is niet omdat die mens eens een paar pintjes teveel drinkt dat ze hem direkt moeten opnemen , niet ?

Hij stonk wel naar de drank moet ik zeggen .

Laya
5 november 2006, 11:01
Het is niet omdat die mens eens een paar pintjes teveel drinkt dat ze hem direkt moeten opnemen , niet ?

Hij stonk wel naar de drank moet ik zeggen .
Euhm.. moeilijk om je daarover uit te spreken, niet? Ik neem aan dat je niet veel weet over zijn privé-leven? Ik denk eer ze je opnemen dat er toch wat meer aan de hand is dan 'een paar pintjes te veel'. Ik ken iemand die haar man wou laten opnemen voor een verslaving aan pillen, die nam alles in zijn bereik, pijnstillers, slaaptabletten en bij gebrek aan iets anders pillen tegen diarree... hij stal zelfs ooit pillen uit mijn badkamer tijdens een bezoek... ze kreeg doodleuk te horen dat je een volwassen iemand niet tegen zijn wil kan laten opnemen zolang hij niets strafbaars heeft gedaan.

Die man waar jij het over hebt Kaffer zit blijkbaar nog in een ontkenningsfase, voor hem is er niets aan de hand maar thuis bezorgt hij naar mijn inzien veel miserie.

Lex Blanca
5 november 2006, 11:03
Het is niet omdat die mens eens een paar pintjes teveel drinkt dat ze hem direkt moeten opnemen , niet ?


Veel hangt af van waarom ze hem hebben opgenomen.:-)
Ik heb ook een maat die in de tijd in Ruyslede gezeten heeft door toedoen van zijn ma,dat was geen probleemgeval...
Een andere maat heeft ook nog naar de Sleutel gemoeten waar de drugsverslaafden hulp krijgen.Dat was omdat zijn ma wiet gevoden had...:-)

Kaffer
5 november 2006, 11:07
Die man had een rode neus .

Problemen ?

Wellicht .

Maar iedereen lost zijn problemen zelf op .

Die man zat trouwens een alcoholvrij biertje te drinken .

Niet dat ik een probleem heb zei hij .

cor
5 november 2006, 13:49
""Wie is hier nu de zot ""

Dat moet ge maar voor uzelf uitmaken.

Anna List
6 november 2006, 14:01
Ik zat gisteren op café .

Kwam daar een gast naast mij zitten .

Die gast zei : Ik ben al 3 keer opgenomen geweest met een alcoholverslaving .

Ben ik daarom een alcoholist zei die gast .

Waarop hij zichzelf herhaalde , nee ik ben een sociaal drinker .

Wie is hier nu de zot .

altijd 'ne gast, ne vriend, een kennis' ... 8-)

GaRnaaLBeeR
6 november 2006, 20:49
Die man zat trouwens een alcoholvrij biertje te drinken .


8O een wat aan het drinken ???

Kaffer
6 november 2006, 21:04
altijd 'ne gast, ne vriend, een kennis' ... 8-)
Ge wilt namen horen ?

Moet ik hier op heel politics vertellen dat jij daar zat met je probleem 8O

Kaffer
6 november 2006, 21:08
8O een wat aan het drinken ???

Inderdaad , dat zijn toch die biertjes met die groene etiketjes niet ?

Ik had daar al direkt een theorie over .

Ik heb trouwens over alles een theorie .

Volgens mij was die gast ( Anna );-) opgenomen en mocht hij eens buiten .

Kwam hij nadien ladderzat weer binnen dan mocht hij wellicht niet meer buiten .

Tot daar mijn theorie .

Anna List
7 november 2006, 13:58
Ge wilt namen horen ?

Moet ik hier op heel politics vertellen dat jij daar zat met je probleem 8O

erkenning van je probleem is de eerste stap Kaffer ...

verhaaltjes over 'ne gast, ne vriend, ne maat' maakte dit of dat mee helpen daar niet echt bij

probeer het eens te zeggen "ik heb een drankprobleem" ... komaan Kaffer nu samen met mij " ik ...

laat zien dat ge ne vent zijt !

;-)

ps Anna is gisteren voor t eerst in jaren nog eens een café binnen geweest ... was vergeten dat t daar zo (naar smoor en arbeiders) stinkt ... dat gaat ongetwijfeld weer een tijdje duren voor ik er nog eens een binnenstap

DaBlacky
7 november 2006, 14:02
Euhm.. moeilijk om je daarover uit te spreken, niet? Ik neem aan dat je niet veel weet over zijn privé-leven? Ik denk eer ze je opnemen dat er toch wat meer aan de hand is dan 'een paar pintjes te veel'. Ik ken iemand die haar man wou laten opnemen voor een verslaving aan pillen, die nam alles in zijn bereik, pijnstillers, slaaptabletten en bij gebrek aan iets anders pillen tegen diarree... hij stal zelfs ooit pillen uit mijn badkamer tijdens een bezoek... ze kreeg doodleuk te horen dat je een volwassen iemand niet tegen zijn wil kan laten opnemen zolang hij niets strafbaars heeft gedaan.

Die man waar jij het over hebt Kaffer zit blijkbaar nog in een ontkenningsfase, voor hem is er niets aan de hand maar thuis bezorgt hij naar mijn inzien veel miserie.

Ik denk dat Kaffer bedoeld dat er niemand een alcoholprobleem heeft dat zwaar genoeg is om opgenomen te worden.

Kaffer
7 november 2006, 20:49
erkenning van je probleem is de eerste stap Kaffer ...

verhaaltjes over 'ne gast, ne vriend, ne maat' maakte dit of dat mee helpen daar niet echt bij

probeer het eens te zeggen "ik heb een drankprobleem" ... komaan Kaffer nu samen met mij " ik ...

laat zien dat ge ne vent zijt !

;-)

ps Anna is gisteren voor t eerst in jaren nog eens een café binnen geweest ... was vergeten dat t daar zo (naar smoor en arbeiders) stinkt ... dat gaat ongetwijfeld weer een tijdje duren voor ik er nog eens een binnenstap

Waarom doet ge mij nu zo aan mijn probleem terugdenken Anna .

Ik was net één dag gestopt , en nu begint ge over dat café !

Die heerlijke geur alleen al , bier , nicotine , mmmmmmmmmm !