PDA

View Full Version : Hitler is terug.


voicelesscharlie
12 november 2006, 03:32
Hitler is gesignaleerd in Berlijn.

http://www.youtube.com/watch?v=rh0sbpJJ4pM&mode=related&search=

Lex Blanca
12 november 2006, 03:58
Hitler is gesignaleerd in Berlijn.

http://www.youtube.com/watch?v=rh0sbpJJ4pM&mode=related&search=

't Is ni echt Adolf Hitler.:|

Kim
12 november 2006, 08:03
Tafelmanieren kent hij alleszins niet! :-o

cor
12 november 2006, 11:24
Grappig.

Stef Leeuwenhart
12 november 2006, 14:07
Die Joodse heren die op de vlucht sloegen... Het is op het randje van erover te zijn. Welke overtreding heeft hij eigenlijk begaan dat de politie ter plaatsen moest komen? Of het zou bedreiging moeten zijn (met zijn gasfles)?

Lex Blanca
12 november 2006, 14:13
Welke overtreding heeft hij eigenlijk begaan dat de politie ter plaatsen moest komen?

Ze waren jaloers op zijn snor en besloten hem dan maar op te pakken.

Vorenus
12 november 2006, 14:28
Is toch maar lef hebben om zoiets te doen in Duitsland.

DaBlacky
12 november 2006, 14:34
Het is in Oostenrijk gefilmd net na de verkiezingsoverwinnig van Haider. Die man die je ziet is een Nederlandse komiek.

Tantist
12 november 2006, 14:48
Die Joodse heren die op de vlucht sloegen... Het is op het randje van erover te zijn. Welke overtreding heeft hij eigenlijk begaan dat de politie ter plaatsen moest komen? Of het zou bedreiging moeten zijn (met zijn gasfles)?

In Duitsland ligt dat allemaal heel gevoelig denk ik...

Metternich
12 november 2006, 16:03
Of het zou bedreiging moeten zijn (met zijn gasfles)?Met een grote gasfles een restaurant binnenwandelen en dreigen iedereen kapot te maken, moet je niet echt doen op de moment met terreurdreigen etc....;-)

berre
12 november 2006, 17:37
In Duitsland ligt dat allemaal heel gevoelig denk ik...idd. zo zijn videospellekes met swastikasymbolen ed daar verboden. nogal stom eigenlijk want het enigste wat er in zon spellekes gebeurt is dat jij als speler een hoop nazis moet afknallen.

Lex Blanca
12 november 2006, 18:02
Theo Maassen in Functioneel Naakt:

Toen ik kind was had ik speelgoedsoldaatjes. Eén van die poppetjes was een indiaan die getroffen werd door een kogel en van zijn paard aan het vallen was. Net dat moment hadden ze vastgelegd en er een poppetje van gemaakt.
De Amerikanen hebben de indianen op beestachtige manier uitgeroeid, genocide, waarna ze er uit commercieel oogpunt poppetjes van gemaakt hebben...
Dat hebben de Duitsers toch nooit aangedurfd, hetzelfde in de vorm van poppetjes van creperende Joden tijdens de vergassing.:-)

(langs de andere kant is Amerika natuurlijk het land van de ongekende mogelijkheden)

Boadicea
12 november 2006, 18:08
Nee, trok er compleet niet op en toch gingen de Joden lopen. Het was te gek om los te lopen. Doet me een beetje denken aan die Hitlerclown uit Het Geslacht de Pauw.

Vorenus
12 november 2006, 18:12
Zou nog een idee zijn voor een film.

Firestone
12 november 2006, 18:22
Nee, trok er compleet niet op en toch gingen de Joden lopen. Het was te gek om los te lopen. Stel je jezelf dan niet de vraag waarom ze gaan lopen? :?

Vorenus
12 november 2006, 18:26
Stel je jezelf dan niet de vraag waarom ze gaan lopen? :?

Die zullen waarschijnlijk gaan lopen zijn om hun trein nog op tijd te halen.

Kim
12 november 2006, 18:28
Die zullen waarschijnlijk gaan lopen zijn om hun trein nog op tijd te halen.
Laag, héél laag.

Firestone
12 november 2006, 18:29
Die zullen waarschijnlijk gaan lopen zijn om hun trein nog op tijd te halen.Op een zaterdag?

Uh-Huh
12 november 2006, 18:39
Laag, héél laag.
/Agree

Vorenus
12 november 2006, 18:42
Zuurpruimen, als ge nu al niet meer met joden moogt lachen.

ERLICH
12 november 2006, 18:51
Hoe kan men dit noemen. Typisch linkse humor? Is wel niet geslaagd maar ja, dat is altijd zo met iets waar een links geurtje aanhangt. Moet men wel mee oppassen en niet vergeten dat we in een samenleving leven waar door veel nogal gemakkelijk wordt geloofd wat de media hun voorzegd.

Uh-Huh
12 november 2006, 18:52
:roll:

cor
12 november 2006, 18:54
Waarom deden de joden niet mee aan de tweede wereldoorlog?
Ze waren op kamp.

Kim
12 november 2006, 19:01
Zuurpruimen, als ge nu al niet meer met joden moogt lachen.

Lachen met de holocaust is niet echt mijn soort van humor.

Vorenus
12 november 2006, 19:03
****

Kay_
12 november 2006, 20:00
Tekenend hoe die Joden lopen als die hitler lookalike aankomt. Toont nog maar eens hoe diep die gevoelens nog zitten.
Hoewel ik met de meeste dingen kan lachen vind ik dit té.

exodus
12 november 2006, 20:08
Die Nederlandse (Rob Muntz) komiek heeft meestal wel goeie humor, maar deze is inderdaad redelijk straf. Hij heeft ooit nog eens een (serieus) programma gedaan getiteld Muntz en de Wind; waar onder andere de nieuwe wereld orde aangekaart werd.

ERLICH
12 november 2006, 20:15
Tekenend hoe die Joden lopen als die hitler lookalike aankomt. Toont nog maar eens hoe diep die gevoelens nog zitten.
Hoewel ik met de meeste dingen kan lachen vind ik dit té. Die gevoelens zijn dan zeker overgedragen van grootvader op vader op zoon zijn dan 'zeer' gevoelige mensen . Of zou het kunnen dat ze op de vlucht sloegen voor hun eigen spiegelbeeld in de één of andere vitrine hebben mischien een slecht geweten wie weet.

djimi
12 november 2006, 20:17
Tekenend hoe die Joden lopen als die hitler lookalike aankomt. Toont nog maar eens hoe diep die gevoelens nog zitten.
Hoewel ik met de meeste dingen kan lachen vind ik dit té.

Ik ben géén Jood maar ik zou waarschijnlijk ook gaan lopen als er iemand met een cameraatje op mij afkomt.

En als die dan nog vergezeld wordt door zo'n "Eins, Zwei" schreeuwende Hitler-lookalike ben ik alleszins ribbedebie.

In zo'n filmpje wil ik niet figureren, dat weet ik wel zeker.

Ik wil eigenlijk in geen enkel filmpje figureren, nu ik er over nadenk.

djimi
12 november 2006, 20:19
Die gevoelens zijn dan zeker overgedragen van grootvader op vader op zoon zijn dan 'zeer' gevoelige mensen . Of zou het kunnen dat ze op de vlucht sloegen voor hun eigen spiegelbeeld in de één of andere vitrine hebben mischien een slecht geweten wie weet.


Wie weet ?

Gij alleszins niet, da's nu wel duidelijk.

Revolutie
12 november 2006, 20:26
Al een redelijk oud filmpje.
Ik kreeg de tranen in de ogen van het lachen toen ik het voor het eerst zag.

Lex Blanca
12 november 2006, 20:40
In de film Eurotrip (tijdens een bezoek aan mensen in Duitsland) komt iets vergelijkbaars. Daar laten ze een kind (het kind van het gezin doet het in de film spontaan, alsof het een normaal spelletje is) Hitler spelen, zichzelf schminken (Hitlersnor) en op naziwijze marcheren terwijl hij de Hitlergroet brengt.
Hilarisch.:-)
De hele film is hilarisch overigens, echt een aanrader.:-)

Boadicea
12 november 2006, 21:16
Stel je jezelf dan niet de vraag waarom ze gaan lopen? :?

Eigenlijk wel. Ik dacht dat de oorspronkelijke al 61 jaar dood was.

exodus
12 november 2006, 21:50
Hier is het volledige fimpje, werpt er wel een ander licht op dan dat korte stukje:

http://video.google.nl/videoplay?docid=-2034255820487197733&q=muntz

DaBlacky
12 november 2006, 21:58
Hier is het volledige fimpje, werpt er wel een ander licht op dan dat korte stukje:

http://video.google.nl/videoplay?docid=-2034255820487197733&q=muntz

EINDELIJK!!!!

superveel bedankt!

Firestone
12 november 2006, 23:04
Eigenlijk wel. Ik dacht dat de oorspronkelijke al 61 jaar dood was.Tja, dat weten die mannen ook wel, dacht ik. Toch lopen ze weg. Hoe zou d�*t toch komen???

Bobke
12 november 2006, 23:19
Tja, dat weten die mannen ook wel, dacht ik. Toch lopen ze weg. Hoe zou d�*t toch komen???
Omdat ze ingehuurd waren voor het filmke ?

lantjes
13 november 2006, 13:06
dacht al dat ik hem een tijdje geleden was tegengekomen...15749 :-P

circe
13 november 2006, 13:30
Kwestie van het stigmatizeren van de oostenrijkers lijkt Muntz goed geslaagd.

Nu eens een gelijkaardig filmpje over een andere bevolkingsgroep misschien? Of magdanie?

Kim
13 november 2006, 13:33
Omdat ze ingehuurd waren voor het filmke ?

Het had met de sabbat te maken (zie forumquiz). :)

Lex Blanca
13 november 2006, 13:40
dacht al dat ik hem een tijdje geleden was tegengekomen...15749 :-P

Ben jij dat die daar met je benen open ligt?:-)

vjeeke
13 november 2006, 22:30
hilarisch dat filmpje

van Maerlant
13 november 2006, 22:41
Lachen met de holocaust is niet echt mijn soort van humor.

Begrijpelijk. Maar er moet wel met alles gelachen kunnen worden.

Heftruck
13 november 2006, 22:51
Begrijpelijk. Maar er moet wel met alles gelachen kunnen worden.

Akkoord, maar dit filmpje classeer ik toch ook niet onder humor hoor. Ik vond 't echt flauwe humor. Het stukje waar hij dat restaurant binnenwandelt kan misschien nog grappig zijn, maar dan de manier waarop hij eet, de mensen lastig valt, etc.. Da's er toch echt over?

DaBlacky
13 november 2006, 23:06
Akkoord, maar dit filmpje classeer ik toch ook niet onder humor hoor. Ik vond 't echt flauwe humor. Het stukje waar hij dat restaurant binnenwandelt kan misschien nog grappig zijn, maar dan de manier waarop hij eet, de mensen lastig valt, etc.. Da's er toch echt over?

Ik vind de manier waarop hij eet nog het minst storend.

DaBlacky
13 november 2006, 23:07
Ik vind het ook geweldig hoeveel keer hij wel niet met de Polizei in contact komt. Super... En des te tekenend hoe Hitler-adonistisch die Oostenrijkers op dat moment wel waren.

van Maerlant
14 november 2006, 07:33
Akkoord, maar dit filmpje classeer ik toch ook niet onder humor hoor. Ik vond 't echt flauwe humor. Het stukje waar hij dat restaurant binnenwandelt kan misschien nog grappig zijn, maar dan de manier waarop hij eet, de mensen lastig valt, etc.. Da's er toch echt over?

Bah, ik kan er ook niet mee lachen, maar ja. Leven en laten leven zeg ik altijd. Als mensen zich belachelijk willen maken, moeten ze dat zeker en vast maar doen.

Lincoln
14 november 2006, 13:45
EINDELIJK!!!!

superveel bedankt!http://video.google.nl/videoplay?docid=-8166516469360390726&q=muntz

:rofl:

lantjes
14 november 2006, 23:21
Ben jij dat die daar met je benen open ligt?:-)

:oops: Ik mag hopen van niet !!! had het nu nog een schoon madam tussen die benen geweest 'k zou er nog in vallen....als ze dat stukje kan wegsteken.:-P

Lex Blanca
15 november 2006, 00:43
:oops: Ik mag hopen van niet !!! had het nu nog een schoon madam tussen die benen geweest 'k zou er nog in vallen....als ze dat stukje kan wegsteken.:-P

Het is een madam, het lijkt alleen alsof ze een snor heeft omdat ze hem zo diep in haar keel neemt.:-)

Lex Blanca
15 november 2006, 00:44
Ik zie juust op Canvas dat Hitler Parkinson had.:?

Jaani_Dushman
15 november 2006, 00:45
Het is een madam, het lijkt alleen alsof ze een snor heeft omdat ze hem zo diep in haar keel neemt.:-)Dan is de man in kwestie toch een coureur. Met zo'n onthaarde beentjes... :?

Lex Blanca
15 november 2006, 00:53
Dan is de man in kwestie toch een coureur. Met zo'n onthaarde beentjes... :?

Jep, lantjes rijdt elke zondagochtend 60km aan 32 per uur mee met groep 2 van de Kasseistampers.:|

Internaut
15 november 2006, 01:53
Die zullen waarschijnlijk gaan lopen zijn om hun trein nog op tijd te halen.

grof :rofl:

Bovenbuur
15 november 2006, 13:26
Je mag best met joden lachen, maar dit is lachen met de holocaust. Iemand die denkt dat hij leuk is als hij als Hitler verkleed mensen gaat bedreigen met vergassing is ziek.

Heftruck
15 november 2006, 13:29
Bah, ik kan er ook niet mee lachen, maar ja. Leven en laten leven zeg ik altijd. Als mensen zich belachelijk willen maken, moeten ze dat zeker en vast maar doen.

Zo is dat...

Heftruck
15 november 2006, 13:31
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8166516469360390726&q=muntz

:rofl:

Die is wel goed. :mrgreen:

lantjes
15 november 2006, 14:12
Jep, lantjes rijdt elke zondagochtend 60km aan 32 per uur mee met groep 2 van de Kasseistampers.:|

en je zal niet geloven wat ik eens op een zondag ben tegengekomen :

Zondagochtend, halfzeven,
ik ontwaak, glip stilletjes uit bed om mijn vrouw niet te wekken en verdwijn in alle stilte in de badkamer. Eenmaal in mijn rennersoutfit, ga ik op m'n tenen naar de garage om de banden van mijn fiets op te pompen. Bij het openen van de garagepoort slaat de ijskoude sneeuwregen me in het gezicht. Alhoewel ik al erger heb meegemaakt , besluit ik toch maar eerst naar het weerbericht te luisteren op de radio. De weersvoorspelling is dramatisch: sneeuw, ijzel, hagel, stormwind... Uiteindelijk besluit ik maar terug te gaan slapen. Ik kleed me uit en, terug in bed, kruip ik dicht tegen mijn vrouw haar rug aan en fluister: "Het is verschrikkelijk slecht weer!" Waarop mijn vrouw, half slapend, antwoordt: Kan je geloven dat mijn man dáárin is gaan fietsen!"