PDA

View Full Version : Waar is Mad_drone?


Aangebrande Phönix
10 november 2003, 18:14
Lees de titel, genie.

mad_drone
10 november 2003, 18:15
geen idee,
kzou hem eens bellen , misschien heeft dat genie genoeg brein ter beschikbaar om op te willen nemen

Aangebrande Phönix
10 november 2003, 18:26
Confrater! Daar ben je!

Welkom op dit forum. Weet je, er zijn 5 zaken die je moet weten hierover.

Ten eerste moet je niet komen op binnenland, dat is ingenomen door Jan van den Berghe, een obscure figuur die nooit een smiley gebruikt en nummer één staat op de lijst van zwaarste posters en ThePiano, wiens persoonlijke leven een open boek is en de titel heeft België's blokbuster nummer 1 te zijn. Bezoek eens zijn anti-rascismewebsite http://users.pandora.be/amarcord/selys/. Wat wel bezocht kan worden is het internationaal forum, waar het zowat constant America's fanclubpresident Antoon en wat anderen (waaronder kameraad TomB, kapitalistischer dan.. dan... een heel kapitalistisch persoon) tegen de rest is. Maatschappelijke is behoorlijk leuk, bezoek zeker eens het topic over homoseksualiteit. Een goede gelegenheid om mijn grote idool, Paulus de Boskabouter, en zijn vrouwelijke kant Carine, te ontmoeten. Dit is overigens het forum waar zijn troon geplaatst is. Ook trachten gesprekken aan te knopen met NuMarx, heel interessant persoon.

Dit bericht wordt te lang..

blablabla. Punt!

mad_drone
10 november 2003, 18:31
hmm interessant.

spijt mij dat ik al gepost heb heb op binnenland? zal het noooit meer doen (betwijfel of jij , mede tempel ridder, dat nooit gedaan hebt!)

12 sec. of numarx
10 november 2003, 18:31
U vleit me. Jan VDB overheerst de Communitaire Discussies trouwens, niet Binnenland.

Aangebrande Phönix
10 november 2003, 18:36
U vleit me. Jan VDB overheerst de Communitaire Discussies trouwens, niet Binnenland.

Dat forum vergat ik zelfs te vermelden. Zegt meer erover dan ik in dit topic behandeld zou willen zien.

Aangebrande Phönix
10 november 2003, 18:44
O ja, numarx, ik heb een vraagje: wat als we nu met zoveel mogelijk mensen tegelijk je banner overnemen. Kwestie van onze vrienden van het Blok evenveel te vervelen als ons door die rotaffiches.

12 sec. of numarx
10 november 2003, 18:45
Dat wordt jammer genoeg in ELK forum behandeld.

En als antwoord op je vraag, doe maar. Link maar naar dezelfde file.

mad_drone
10 november 2003, 18:49
leuk ideetje...

mad_drone
10 november 2003, 18:50
PS

hoe doe ik dat? :oops:

Aangebrande Phönix
10 november 2003, 18:53
Vanwaar dat emoticontje? Ik had zonet een tekst in mijn onderschrift gezet. Ík zou dat moeten gebruiken.


...



Je verwachtte toch niet dat ik het zou doen he?

mad_drone
10 november 2003, 19:16
dat vreemdelingen en integratie forumpje lijkt ingenomen te zijn door vlaamsbok georiënteerde personen!!
en zelfs van de erge soort want ik heb vrienden die met de VNJ op stap gaan en veel gematigder zijn hoor

12 sec. of numarx
10 november 2003, 19:18
dat vreemdelingen en integratie forumpje lijkt ingenomen te zijn door vlaamsbok georiënteerde personen!!
:lol: :lol: :lol: :lol:
Welkom op dit forum!

Buckle up, it's gonna get nasty!

Aangebrande Phönix
10 november 2003, 19:20
dat vreemdelingen en integratie forumpje lijkt ingenomen te zijn door vlaamsbok georiënteerde personen!!
en zelfs van de erge soort want ik heb vrienden die met de VNJ op stap gaan en veel gematigder zijn hoor

Ja, juist, normaal gezien had ik in mijn berichtje nog wat geschreven over neo-nazistische (is het wel neo-?) individuen als Guderian of de ietwat intellectuelere Eichmann. In dezelfde categorie van mensen met een bijzonder denken zijn bv een Darwin, prototype van een islamofoob en nog iemand anders die hier alleen staat omdat mijn zin lekker zou klinken.

Aangebrande Phönix
10 november 2003, 19:21
dat vreemdelingen en integratie forumpje lijkt ingenomen te zijn door vlaamsbok georiënteerde personen!!
:lol: :lol: :lol: :lol:
Welkom op dit forum!

Buckle up, it's gonna get nasty!

Ja, er zijn er zoveel betere op dat vlak.
politicsinfo bv

mad_drone
10 november 2003, 19:35
is er een enkele internationalist aanwezig op het forum communitaire probleempjes??

voel me plots zooo alleen snif :

Aangebrande Phönix
10 november 2003, 19:41
is er een enkele internationalist aanwezig op het forum communitaire probleempjes??

voel me plots zooo alleen snif :

*fluitend* (op het internet lukt dat)

Iedereen vergeet mij..

Ga eens naar het forum "links", Pelgrims thuishaven.

Pelgrim
10 november 2003, 22:07
Yep. In links is het fijn vertoeven! Ik regeer daar namelijk met harde stalinistische vuist zodat er nooit ruzie is.

Maar euh...

is er een enkele internationalist aanwezig op het forum communitaire probleempjes??

Ik ben nu toevallig wel een links flamingant...
:)

mad_drone
11 november 2003, 06:18
hmm ik laat me niet doen hoor ik zal het forum binnenland overnemen en dan alle linkse mensjes uitnodigen terwijl de VBers in hoekje zitten te wenen als medelievendheid het forum -en de wereld - overneemt

Aangebrande Phönix
11 november 2003, 11:00
hmm ik laat me niet doen hoor ik zal het forum binnenland overnemen en dan alle linkse mensjes uitnodigen terwijl de VBers in hoekje zitten te wenen als medelievendheid het forum -en de wereld - overneemt

Medelievendheid?

Hmhm, ik wil dit uit de kerntekst. Net zoals alle andere verwijzingen naar altruïsme. Anders eis ik dat de paus meer vermeld wordt.

Aangebrande Phönix
11 november 2003, 11:03
is er een enkele internationalist aanwezig op het forum communitaire probleempjes??

Ik ben nu toevallig wel een links flamingant...
:)

Dan kunnen wij een bijzondere factie vormen uit het links front.

Nu nog een naam.


Wat dacht je van.. Links Front

mad_drone
11 november 2003, 13:20
tsss front insuneert grenzen en oorlog enal. wat dacht je van Links Collectief? maar dan zullen je flamingantische ideetjes wel moeten ophoepelen hoor ( Vlaanderen als regio sta ik wel toe hoor, maar dan enkel als heel de wereld verdeelt wordt onder regio's)
:D

GC
11 november 2003, 13:28
is er een enkele internationalist aanwezig op het forum communitaire probleempjes??

voel me plots zooo alleen snif :

Welkom op het forum! Een kameraad-internationalist erbij is altijd goed ;-)

De opsomming van wie hier actief is, klopt wel niet exact. ThePiano is geen lid van Blokbuster, bij Blokbuster appreciëren we wel zijn werk op het internet.

Mad_Drone, ben jij al georganiseerd? Al actief 'in real world'?

Stratcat
11 november 2003, 13:37
Mad_Drone, ben jij al georganiseerd? Al actief 'in real world'?

Hij is in elk geval al geassimileerd, aan zijn naam te zien.
Ik zou maar uitkijken als ik jou was: 'Resistance is futile.'

Pelgrim
11 november 2003, 13:44
Vlaanderen als regio sta ik wel toe hoor, maar dan enkel als heel de wereld verdeelt wordt onder regio's

Voor wie dat ondertussen nog steeds niet moest doorhebben, dat is nu exact ook mijn idee.

Hij is in elk geval al geassimileerd, aan zijn naam te zien.
Ik zou maar uitkijken als ik jou was: 'Resistance is futile.'

Ik hou mijn fotontorpedoes altijd achter de hand.

mad_drone
12 november 2003, 07:42
ok dan komen we lekker overeen een kunnen beginnen aan de oprichting van ons Links collectief.

neen sorry ik ben (NOG) niet actief bezig, ik wacht met spanning op me 18de verjaardag ( zit wel al op unief though) dus ben geen kleine etter als dat is wat jullie zouden denken

dejohan
12 november 2003, 12:00
O ja, numarx, ik heb een vraagje: wat als we nu met zoveel mogelijk mensen tegelijk je banner overnemen. Kwestie van onze vrienden van het Blok evenveel te vervelen als ons door die rotaffiches.

Goei plan

The Paulus Experience
12 november 2003, 12:07
O ja, numarx, ik heb een vraagje: wat als we nu met zoveel mogelijk mensen tegelijk je banner overnemen. Kwestie van onze vrienden van het Blok evenveel te vervelen als ons door die rotaffiches.

Goei plan

nâââh..

Moet zijn STEMPLICHT

Aangebrande Phönix
12 november 2003, 16:04
O ja, numarx, ik heb een vraagje: wat als we nu met zoveel mogelijk mensen tegelijk je banner overnemen. Kwestie van onze vrienden van het Blok evenveel te vervelen als ons door die rotaffiches.

Goei plan

nâââh..

Moet zijn STEMPLICHT

Akkoord, maar de boodschap is redelijk duidelijk, geloof ik. Geef mij echter een link naar een aangepaste banner en I'll be happy to use it.

Aangebrande Phönix
12 november 2003, 16:10
ok dan komen we lekker overeen een kunnen beginnen aan de oprichting van ons Links collectief.

neen sorry ik ben (NOG) niet actief bezig, ik wacht met spanning op me 18de verjaardag ( zit wel al op unief though) dus ben geen kleine etter als dat is wat jullie zouden denken

Ik stel voor een losse groep op te richten binnenin het forum. (lekker controversieel) De leden staan elkaar bij in argumentatie en houden zich aan een soort "erecode". Kwestie van het kwalitatief peil (dat hier schijnt te heersen) hoog te houden. Geïnteresseerden melden zich via PB, dan kunnen we het via msn bespreken.

Pelgrim
12 november 2003, 16:16
Pas op he als ge van lplan zijt in mijn Links Forum samenzweringen te beginnen!

Aangebrande Phönix
12 november 2003, 16:37
Pas op he als ge van lplan zijt in mijn Links Forum samenzweringen te beginnen!

De bedoeling was het forum binnenland terug over te nemen. Links is al van "de onzen". (Misschien ware kameraden nog beter geweest)



Wilt ge meedoen? (zielige overreden puppy-blik)

mad_drone
12 november 2003, 16:40
ik denk dat die blik niet meer schattig is, hij zal eerder voor afstoting zorgen, daarom zal ik voor een schattige Winnie de Poeh blik zorgen ( even mijn zus haar knuffel 'lenen'

doe dus mee

Pelgrim
12 november 2003, 16:54
Dan doe ik mee uiteraard! Ik ben niet content met één forum en zal vechten tot ik ook moderator van Binnenland ben.

Leve het links collectief en leve mijzelver de Pelgrim, stichter van de Grote Glorieuze Wereldrepubliek!

Aangebrande Phönix
12 november 2003, 17:06
http://vbba.org/images/logos/phoenix.gif

The Paulus Experience
12 november 2003, 19:09
O ja, numarx, ik heb een vraagje: wat als we nu met zoveel mogelijk mensen tegelijk je banner overnemen. Kwestie van onze vrienden van het Blok evenveel te vervelen als ons door die rotaffiches.

Goei plan

nâââh..

Moet zijn STEMPLICHT

Akkoord, maar de boodschap is redelijk duidelijk, geloof ik. Geef mij echter een link naar een aangepaste banner en I'll be happy to use it.

joe ask end wie draaien :wink:

Pelgrim
12 november 2003, 19:26
Wat hebben jullie toch in godsnaam tegen een grote glorieuze verenigde wereldrepubliek? :cry:

The Paulus Experience
12 november 2003, 20:02
niets.
Ik wil alleen dat kabouters de onafhankelijkheid krijgen

Pelgrim
12 november 2003, 20:09
Daar valt best over te onderhandelen :wink:

Wat dacht ge van de noordelijke kusten van groenland?

The Paulus Experience
12 november 2003, 20:11
brr.. veel te koud.
Wij eisen België + zuid Frankrijk met een corridor tussen beide

Aangebrande Phönix
12 november 2003, 22:19
Hihi, ik heb een halve banner.

Aangebrande Phönix
12 november 2003, 22:21
Nu is het de andere helft.

Aangebrande Phönix
12 november 2003, 22:23
Paulus, gij snoodaard!

Ik moet toegeven, je gevoel voor humor is onevenaarbaar.

12 sec. of numarx
13 november 2003, 00:26
Ik ben een trendsetter! Biestig!

Pelgrim
13 november 2003, 08:52
Paulus begint al even tegendradig te worden als tegendradigaard!

Maar euh, ging het hier niet over de vraag waar Mad_drone is?

Aangebrande Phönix
13 november 2003, 17:16
Hmhm, goede vraag, zou hij opnieuw verdwenen zijn?

mad_drone
26 december 2003, 09:35
nee hoor. Maar waar ben jij nu voort moment naartoe?

Pelgrim
26 december 2003, 11:02
Welkom terug :P