PDA

View Full Version : kwaliteit of kwantiteit?


MaXiMuS
16 november 2006, 17:44
Wat vindt u van de kwaliteit van dit forum? Lopen er te veel snotneuzen rond wiens hersenen slechts nauwelijks in staat zijn armen en benen te coördineren, zijn er te veel draden �* la "dit is de langste onnozele draad en wie hier veel in post zonder iets zinnigs te zeggen is cool"

of net niet?

u weet het en u stemt!

Lex Blanca
16 november 2006, 17:51
Er zitten er hier toch een pak die zich vooral tegen de verveling weren met posten heb ik de indruk.

Verfrissend: Echter zijn er ook aanwezigen die volgens mij enorm van taal houden en vantijd lees je dan ook charmante posts met veel gevoel en quasi perfecte verwoordingen met een aan het onwaarschijnlijke grenzende creativiteit-ze zijn spijtiggenoeg de uitzonderingen.

Odillon
16 november 2006, 18:12
Toch blijf ik het bij de laatste mogelijkheid houden !

Zwartengeel
16 november 2006, 18:19
Hangt er vanaf. Soms kan een kort statement veelzeggender zijn dan een ellenlang essay.

Lex Blanca
16 november 2006, 18:26
Toch blijf ik het bij de laatste mogelijkheid houden !
Odillon. Je werd om 16.51u gezocht op de Illustere Forumverlatersdraad (door Dereien).

cor
16 november 2006, 18:28
Het ergste zijn natuurlijk diegenen die denken dat ze iets te zeggen hebben.

Heftruck
16 november 2006, 19:29
K&K is afreageren, ontspannen en de tijd doden. :-)

cor
16 november 2006, 19:32
En de rest is lulkoek.

BigF
16 november 2006, 21:59
Ga eens doordeweek in eender welk cafe aan den toog luisteren.
Daar hoor je ook gezever allerlei.

Er is bovendien niks mis met gezever.
Ik vind ideetjes als "de langste draad" ed. juist leuk. Niks moet, geen hoogdravend gediscussieer, gewoon zonder teveel nadenken typen wat in je opkomt.

Ik vind dat leuk ja.
Anders kwam ik hier niet.
Voor serieuze discussies (maar geen politiek) ga ik wel op een ander.

cor
16 november 2006, 22:23
Hey, niet te serieus hé.

MaXiMuS
16 november 2006, 22:32
En de rest is lulkoek.

ja, ik wou u viseren! :-D

MaXiMuS
16 november 2006, 22:33
Ga eens doordeweek in eender welk cafe aan den toog luisteren.
Daar hoor je ook gezever allerlei.

Er is bovendien niks mis met gezever.
Ik vind ideetjes als "de langste draad" ed. juist leuk. Niks moet, geen hoogdravend gediscussieer, gewoon zonder teveel nadenken typen wat in je opkomt.

Ik vind dat leuk ja.
Anders kwam ik hier niet.
Voor serieuze discussies (maar geen politiek) ga ik wel op een ander.


ja, kweenie, ik zie daar echt het nut nie van in, ik heb het graag over voetbal en temptation island en andere zeverdinges... maar dat is nog iets anders dan gewoon "typen wat in u opkomt..."

Lex Blanca
16 november 2006, 22:37
ja, kweenie, ik zie daar echt het nut nie van in, ik heb het graag over voetbal en andere zeverdinges... maar dat is nog iets anders dan gewoon "typen wat in u opkomt..."

Inderdaad. Je moet toch een beetje proberen op een of andere manier. Zei het door je mening te geven, grappig uit de hoek te komen, origineel te zijn, noem maar op. Maar sommige draden (bvb. "De Langste draad"), de gewoon-typen-wat-in-je-opkomt-draden zeg maar vind ik er wel over tegenwoordig.:|

BigF
16 november 2006, 22:47
ja, kweenie, ik zie daar echt het nut nie van in, ik heb het graag over voetbal en temptation island en andere zeverdinges... maar dat is nog iets anders dan gewoon "typen wat in u opkomt..."
met dat "typen wat in u opkomt" bedoel ik niet dat ik maar wat loos typ, ik bedoel gewoon; je leest een onderwerp en je reageert daarop. Punt. Geen uren na gaan denken over het onderwerp, gewoon direct je eerste idee over dat onderwerp uitschrijven. Dat wil niet zeggen dat dat off-topic zal zijn, ik weet waar het over gaat. Het is meer als een gesprek voeren, de ene zegt iets en zelfs al is dat lulkoek wat die zegt, toch zeg je iets terug of er is geen gesprek meer.

Die manier van forummen is ook een goede oefening om in het dagelijkse leven sneller en gevatter te kunnen reageren op een uitspraak of een vraag. En dan liefst nog met nuttige praat.
Maar zoals gezegd; voor serieuze discussies kom ik niet naar hier.

Voor mij mag dat hier dus overlopen van de zever :cheer:

MaXiMuS
16 november 2006, 23:56
nen tsunami van zever zeg maar!

Zyp
17 november 2006, 12:10
Wat vindt u van de kwaliteit van dit forum? Lopen er te veel snotneuzen rond wiens hersenen slechts nauwelijks in staat zijn armen en benen te coördineren, zijn er te veel draden �* la "dit is de langste onnozele draad en wie hier veel in post zonder iets zinnigs te zeggen is cool"

of net niet?

u weet het en u stemt!

maakt uw conclusie en vraag niet dat dit zelf nutteloos en vulling is?

just wondering....

MaXiMuS
17 november 2006, 12:22
banee, misschien is het eens interessant te weten wat de rest van het forum er over denkt??

lantjes
17 november 2006, 12:30
Het moet niet per sé allemaal bloedserieus zijn en laat dit afhangen van de besproken topic.. Een leuke spitsvondigheid is het peper en zout dat dit forum te pruimen en entertainend maakt...
Een topic als "de tetten-topic" kan je bezwaarlijk als intellectueel moeilijk bestempelen maar kan toch, voor de "gezonde" mannen onder ons, boeiend blijken...
En wie het niet bevalt...je ben niet verplicht deel te nemen hé...

Groentje-18
17 november 2006, 13:18
Waar ik me wel eens aan stoor is dat het voor sommigen onmogelijk lijken te kunnen aanvaarden dat anderen een andere mening hebben. Het zou een pak mooier zijn moesten de meeste discussies eindigen met een korte samenvatting van het bediscussiëerde, de conclusies en een opsomming van de verschillende perspectieven ipv met een quasi scheldpartij.

Wat mij misschien nog meer stoort zijn mensen die hun eigen mening poneren alsof het vaststaande feiten, neen establishments, zijn, dit met een pretentie alsof het verkondigde net gepubliceerd en peer-reviewed werd.