PDA

View Full Version : Verkiezing volgens Paulus (gelieve sowieso te stemmen danku)


The Paulus Experience
15 november 2003, 22:06
Hey, keuze genoeg dacht ik zo.
Als jullie niet voor mij kiezen vliegen jullie in een heropvoedingskamp.
Ik verwacht dus minstens 99,99% van de stemmen of het wordt 'afzien' voor jullie.
ALs ik slechts 99% haal dan spaar ik jullie en zal ik enkel willekeurig wat dorpen platbranden.
Deal? 8)

Distel
15 november 2003, 22:16
Ik mis nog de optie "Paulus".

The Paulus Experience
15 november 2003, 22:20
Ik mis nog de optie "Paulus".

lap er is hier al eentje met veel noten op z'n zang.


Distel zal voor het volkstribunaal verschijnen en schuldig bevonden worden aan landverraad.

Supe®Staaf
15 november 2003, 22:32
Ik mis nog de optie "Paulus".

lap er is hier al eentje met veel noten op z'n zang.


Distel zal voor het volkstribunaal verschijnen en schuldig bevonden worden aan landverraad.
Waar moet ik tekenen, om het vonnis te bekrachtigen?

The Paulus Experience
15 november 2003, 22:36
Ik mis nog de optie "Paulus".

lap er is hier al eentje met veel noten op z'n zang.


Distel zal voor het volkstribunaal verschijnen en schuldig bevonden worden aan landverraad.
Waar moet ik tekenen, om het vonnis te bekrachtigen?

Dat is niet nodig.
Trouwens, nog zo'n opmerking en het volkstribunaal zal u schuldig bevinden aan blasfemie

Distel
15 november 2003, 22:37
Ik mis nog de optie "Paulus".

lap er is hier al eentje met veel noten op z'n zang.


Distel zal voor het volkstribunaal verschijnen en schuldig bevonden worden aan landverraad.

U zal mij eerst moeten vangen. Vanaf nu houd ik mij schuil in de Ardennen en stuur ik af en toe eens een vage video van mezelf in dat bergachtig landschap om te bewijzen dat ik nog leef.

Supe®Staaf
15 november 2003, 22:39
Waar moet ik tekenen, om het vonnis te bekrachtigen?

Dat is niet nodig.
Hoezo?
Heb je leren schrijven ondertussen?

The Paulus Experience
15 november 2003, 22:42
Ik mis nog de optie "Paulus".

lap er is hier al eentje met veel noten op z'n zang.


Distel zal voor het volkstribunaal verschijnen en schuldig bevonden worden aan landverraad.

U zal mij eerst moeten vangen. Vanaf nu houd ik mij schuil in de Ardennen en stuur ik af en toe eens een vage video van mezelf in dat bergachtig landschap om te bewijzen dat ik nog leef.

De regering bij monde van Paulus verleent u gratie, geeft u een aanzienlijk som geld en verlangt van u dat u de door ons, Paulus, opgelegde missie in Nederland tot een goed eind brengt.

Aangebrande Phönix
15 november 2003, 22:55
Oei, ik krijg een visioen.

Mythisch dier-visioen: Griffioenvisioen!

(Bulderend gelach)


Aanschouw: De boskabouter van de toekomst:


http://parleferetparleverbe.free.fr/images/Miriel/gnome.jpg



Fijn dat er nog orakels zijn.

12 sec. of numarx
15 november 2003, 23:49
Waar moet ik tekenen, om het vonnis te bekrachtigen?
Dat is niet nodig.
Hoezo? Heb je leren schrijven ondertussen?
Grote Leider,

Opperbevelhebber van Uw legioenen numarx deelt U mede dat divisies
B-98 en B-99 onderweg zijn om deze smartass te liquideren.

Met hoogachting.

12 sec. of numarx
15 november 2003, 23:51
Waar moet ik tekenen, om het vonnis te bekrachtigen?
Dat is niet nodig.
Hoezo? Heb je leren schrijven ondertussen?
Grote Leider,

Opperbevelhebber van Uw legioenen numarx deelt U mede dat divisies
B-98 en B-99 onderweg zijn om deze smartass te liquideren.

Wij hopen en verwachten dat hij een voorbeeld zal wezen voor de anderen.

Met hoogachting.

The Paulus Experience
16 november 2003, 00:12
Waar moet ik tekenen, om het vonnis te bekrachtigen?
Dat is niet nodig.
Hoezo? Heb je leren schrijven ondertussen?
Grote Leider,

Opperbevelhebber van Uw legioenen numarx deelt U mede dat divisies
B-98 en B-99 onderweg zijn om deze smartass te liquideren.

Wij hopen en verwachten dat hij een voorbeeld zal wezen voor de anderen.

Met hoogachting.

Prachtig initiatief Heer Numarx.
U bent een meer dan waardige dienaar van het volk en zal dan ook royaal beloond worden voor uw daden.

Distel
16 november 2003, 07:14
Ik mis nog de optie "Paulus".

lap er is hier al eentje met veel noten op z'n zang.


Distel zal voor het volkstribunaal verschijnen en schuldig bevonden worden aan landverraad.

U zal mij eerst moeten vangen. Vanaf nu houd ik mij schuil in de Ardennen en stuur ik af en toe eens een vage video van mezelf in dat bergachtig landschap om te bewijzen dat ik nog leef.

De regering bij monde van Paulus verleent u gratie, geeft u een aanzienlijk som geld en verlangt van u dat u de door ons, Paulus, opgelegde missie in Nederland tot een goed eind brengt.

De rebel in mij weigert uw centen en waarschuwt de Nederlandse regering van een complot tegen haar. Ik begin intussen met de recrutering van luitenanten en met de uitbouw van mijn netwerk.

Rudy Van Nespen
16 november 2003, 08:20
Ik ben vanaf heden uw opposant en zal opkomen bij de volgende verkiezingen!
Ondertussen duik ook ik onder in Antwerpen en zal U ook een vage video sturen vanuit het vage landschap in Borgerhout!

Pas maar op of ik vlieg met een deltavlieger tegen de Belgacom Twin Towers!

Supe®Staaf
16 november 2003, 10:02
Opperbevelhebber van Uw legioenen numarx deelt U mede dat divisies
B-98 en B-99 onderweg zijn om deze smartass te liquideren.

Met hoogachting.
Is de B-52 in groot onderhoud?

The Paulus Experience
16 november 2003, 11:50
De rebel in mij weigert uw centen en waarschuwt de Nederlandse regering van een complot tegen haar. Ik begin intussen met de recrutering van luitenanten en met de uitbouw van mijn netwerk.

De centen die u weigert worden aangewend om een degene die ons uw hoofd op een spies presenteert royaal te belonen.

The Paulus Experience
16 november 2003, 11:51
Ik ben vanaf heden uw opposant en zal opkomen bij de volgende verkiezingen!
Ondertussen duik ook ik onder in Antwerpen en zal U ook een vage video sturen vanuit het vage landschap in Borgerhout!

Pas maar op of ik vlieg met een deltavlieger tegen de Belgacom Twin Towers!

Succes bij de volgende verkiezingen ! :lol: :lol: :lol:

The Paulus Experience
16 november 2003, 11:54
U stemt voor
Paulus 0% [ 0 ]
Paulus 0% [ 0 ]
Paulus 14% [ 1 ]
Paulus 42% [ 3 ]
Paulus 28% [ 2 ]
Paulus 0% [ 0 ]
Paulus 14% [ 1 ]
Paulus 0% [ 0 ]
Paulus 0% [ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 7

Dat ziet er goed uit. (100%) 8)
4e of 5 plaats op de lijst heeft het meeste aantrok blijkbaar.

Distel
16 november 2003, 12:02
De rebel in mij weigert uw centen en waarschuwt de Nederlandse regering van een complot tegen haar. Ik begin intussen met de recrutering van luitenanten en met de uitbouw van mijn netwerk.

De centen die u weigert worden aangewend om een degene die ons uw hoofd op een spies presenteert royaal te belonen.

Intussen heeft een van mijn commando's een kleine eenheid van het regeringsleger overvallen, zonder bloedvergieten ontwapend, en de soldaten letterlijk in hun onderbroek gezet. Om deze statement nog wat kracht bij te zetten, wordt het hoofd van een tuinkabouter, vastgespiest op een stok, achtergelaten.

Distel
16 november 2003, 12:03
U stemt voor
Paulus 0% [ 0 ]
Paulus 0% [ 0 ]
Paulus 14% [ 1 ]
Paulus 42% [ 3 ]
Paulus 28% [ 2 ]
Paulus 0% [ 0 ]
Paulus 14% [ 1 ]
Paulus 0% [ 0 ]
Paulus 0% [ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 7

Dat ziet er goed uit. (100%) 8)
4e of 5 plaats op de lijst heeft het meeste aantrok blijkbaar.

Op onverklaarbare wijze duiken op verschillende drukke plaatsen, zoals winkelcentra, pamfletten op waarop te lezen staat dat de verkiezingen vervalst zijn, en dat ik het aftreden van de Kabouter eis.

12 sec. of numarx
16 november 2003, 12:08
Opperbevelhebber van Uw legioenen numarx deelt U mede dat divisies
B-98 en B-99 onderweg zijn om deze smartass te liquideren.
Met hoogachting.Is de B-52 in groot onderhoud?
Die is onderweg naar Knuppel. Dit terzijde.

Ook zal ik me, naar Nederlandsch voorbeeld, bezighouden met het bestrijden van elke vorm van satire op onze Grote Waardige Leider.

Distel
16 november 2003, 12:14
Opperbevelhebber van Uw legioenen numarx deelt U mede dat divisies
B-98 en B-99 onderweg zijn om deze smartass te liquideren.
Met hoogachting.Is de B-52 in groot onderhoud?
Die is onderweg naar Knuppel. Dit terzijde.

Ook zal ik me, naar Nederlandsch voorbeeld, bezighouden met het bestrijden van elke vorm van satire op onze Grote Waardige Leider.

Zò groot ide Kabouter nu ook weer niet. Ai, was dat satire? Come and get me, punk.

The Paulus Experience
16 november 2003, 12:45
De militairen melden de ontwikkeling van een nieuw wapen : de SMARTASSBOMB (SAB) welke ons in onze strijd tegen de 'rebelletjes' handig van pas komt.
http://www.dosmasks.com/images/drawings/smartbomb_small.gif

Distel
16 november 2003, 13:07
Na enkele geslaagde aanvallen door het regeringsleger zijn onze rebellen erachter gekomen dat ze dit nieuwe wapen kunnen uitschakelen door zich tijdens bombardementen van de domme te houden. Hiervoor worden speciaal trainingen voorzien. Vreemd genoeg zijn onze spionnen veel efficienter geworden in het infiltreren van regeringsgebouwen na het doorlopen van deze training.

The Paulus Experience
16 november 2003, 15:32
De militairen melden dat de ontwikkeling van de SMARTASSBOMB een grapje was.
Uiteraard kan de regering Paulus hier niet mee lachen en de nodige zuiveringen zullen volgen.
Een leuk neveneffect is dat de regering Paulus dankzij deze grap ontdekt heeft wie de spionnen van Distel's rebellentroepen waren. Door hun abrupt veranderd gedrag én de aankondiging van hun leider Distel hebben ze namelijk zichzelf ontmaskerd.
Een nieuw grapje over een 'DUMBASSBOMB' doet de ronde in regeringskringen.
Het overlijden van enkele Distelrebellen is hoogstwaarschijnlijk te wijten aan het totale gebrek aan hygiëne en voedsel in hun kampen.
Onze vliegtuigen hebben geen enkel soort bom gegooid in de periode van hun overlijden. Onderzoek moet nog uitwijzen of ze zichzelf niet hebben gebombardeerd. De DUMBASSBOMB-grap is intussen dé grap van het jaar aan't worden.

El Cid
16 november 2003, 15:47
Hey, keuze genoeg dacht ik zo.
Als jullie niet voor mij kiezen vliegen jullie in een heropvoedingskamp.
Ik verwacht dus minstens 99,99% van de stemmen of het wordt 'afzien' voor jullie.
ALs ik slechts 99% haal dan spaar ik jullie en zal ik enkel willekeurig wat dorpen platbranden.
Deal? 8)

Humor is ook niet je sterkste kant. :roll:

The Paulus Experience
16 november 2003, 15:50
Hey, keuze genoeg dacht ik zo.
Als jullie niet voor mij kiezen vliegen jullie in een heropvoedingskamp.
Ik verwacht dus minstens 99,99% van de stemmen of het wordt 'afzien' voor jullie.
ALs ik slechts 99% haal dan spaar ik jullie en zal ik enkel willekeurig wat dorpen platbranden.
Deal? 8)

Humor is ook niet je sterkste kant. :roll:

:roll: nu moeten we nog een ASSHOLEBOMB beginnen maken ook :?

Pelgrim
16 november 2003, 16:13
Mag ik de mensen hier op wijzen dat de toekomst nog steeds bij de Grote Glorieuze Wereldrepubliek ligt gesticht door onze verheven leider Pelgrim de Oude, stichter van de orde van de revolutionaire Pelgrims.

The Paulus Experience
16 november 2003, 16:20
Mag ik de mensen hier op wijzen dat de toekomst nog steeds bij de Grote Glorieuze Wereldrepubliek ligt gesticht door onze verheven leider Pelgrim de Oude, stichter van de orde van de revolutionaire Pelgrims.

8O 8O 8O

:x


http://www.school-scout.de/bombs.jpg
See you in hell!

El Cid
16 november 2003, 16:39
Hey, keuze genoeg dacht ik zo.
Als jullie niet voor mij kiezen vliegen jullie in een heropvoedingskamp.
Ik verwacht dus minstens 99,99% van de stemmen of het wordt 'afzien' voor jullie.
ALs ik slechts 99% haal dan spaar ik jullie en zal ik enkel willekeurig wat dorpen platbranden.
Deal? 8)

Humor is ook niet je sterkste kant. :roll:

:roll: nu moeten we nog een ASSHOLEBOMB beginnen maken ook :?

Nog steeds niet je sterkste kant :roll:

Distel
16 november 2003, 17:17
De militairen melden dat de ontwikkeling van de SMARTASSBOMB een grapje was.
Uiteraard kan de regering Paulus hier niet mee lachen en de nodige zuiveringen zullen volgen.
Een leuk neveneffect is dat de regering Paulus dankzij deze grap ontdekt heeft wie de spionnen van Distel's rebellentroepen waren. Door hun abrupt veranderd gedrag én de aankondiging van hun leider Distel hebben ze namelijk zichzelf ontmaskerd.
Een nieuw grapje over een 'DUMBASSBOMB' doet de ronde in regeringskringen.
Het overlijden van enkele Distelrebellen is hoogstwaarschijnlijk te wijten aan het totale gebrek aan hygiëne en voedsel in hun kampen.
Onze vliegtuigen hebben geen enkel soort bom gegooid in de periode van hun overlijden. Onderzoek moet nog uitwijzen of ze zichzelf niet hebben gebombardeerd. De DUMBASSBOMB-grap is intussen dé grap van het jaar aan't worden.

Uit het Distelkamp komt nogmaals de confirmatie dat er gebombardeerd werd, en het vermoeden rijst dat de regering de bevolking slechts probeert te misleiden.

Een van de gevangen spionnen kon gelukkig ontsnappen, maar maakte plichtsbewust nog eerst zijn opdracht af: het introduceren van een virus in het computernetwerk van de regering. Via een backdoor is al massa's vitale informatie gekopieerd door hackers, die er uiteraard voor zorgen dat ze niet kunnen getraceerd worden. Bovendien werden sommige zaken onmerkbaar aangepast (een cijfertje hier, een komma ginder) om aldus sabotage te bewerkstelligen.

Sympathisanten uit Nederland zijn intussen de grens overgestoken.

Droopy
16 november 2003, 18:38
En ik vind Paulus ne lekkeren.

Pelgrim
16 november 2003, 19:03
Me wa mayonaisse erbij gaat da wel, droopy.

Droopy
16 november 2003, 21:31
Die paulus, wat voor nen dikke nek heeft die zeg!
Zo'n arrogant ventje

Aangebrande Phönix
16 november 2003, 21:36
Een volk van vuurvogels, gevangen tussen een glorieuze wereldrepubliek van een ziekelijke Peregrino-geslacht, verteerd door inteeld, een dictatoriale kabouter en een koe.


Ik ga een alliantie sluiten met mensen met gestreepte sterren in hun avatar.

Pelgrim
16 november 2003, 22:33
Aangebrande, ik ben mijn rijk thans nochtans kwijtgespeeld aan de invasie van uitheemse boskabouters. Het Pelgrimsvolk is in de verdrukking en bij deze sluiten wij ons aan bij uw verzetsbeweging.

Voor het herstel van de grote glorieuze wereldrepubliek!

Droopy
16 november 2003, 22:35
Oei met die twee van hierboven.. Dan kies ik toch liever voor den dikke nek :cry:

C uit W
16 november 2003, 22:40
Aliens hebben besloten om te communiceren via mij.
Ik moet melden in naam van de Grote Ör$kyç�*, leider van de interstellaire vloot van planteet Bµlpékshjééè dat iedereen onmiddelijk alle macht moet overdragen aan de Grote Ör$kyç�*.
Zoniet dreigen er zware sancties.

The Paulus Experience
16 november 2003, 22:49
Jah...
Hier is precies teveel 'vrij meningsuiting'

De kranten en het volk worden door de regering Paulus lichtjes maar toch duidelijk aangepord hun kritiek voor zichzelf te houden.
In het oosten is anders nog veel werk aan de winkel, en 't is daar koud deze tijd van 't jaar.

Gesnopen?

C uit W
16 november 2003, 23:02
de Grote Ör$kyç�* heeft u geen enkele macht gegeven, dus gelieve die niet meer op te eisen, of twijfel je aan het gezag van de Grote Ör$kyç�*?

Distel
16 november 2003, 23:02
Jah...
Hier is precies teveel 'vrij meningsuiting'

De kranten en het volk worden door de regering Paulus lichtjes maar toch duidelijk aangepord hun kritiek voor zichzelf te houden.
In het oosten is anders nog veel werk aan de winkel, en 't is daar koud deze tijd van 't jaar.

Gesnopen?

Als tegenreactie beginnen wij met een vrije publicatie, genaamd "De Stekel", bedoeld om enerzijds de bevolking een alternatief te bieden op de staatsmedia, en om anderzijds het regime te tarten. Deze wekelijkse publicatie duikt steeds onverwacht op, telkens op een andere dag en op andere plaatsen, en vindt zo'n enorme afname dat de stapels kranten bijna steevast verdwenen zijn wanneer de Kaboutergarde ter plaatse komt.

The Paulus Experience
16 november 2003, 23:10
De fabrikanten van toiletpapier zijn komen klagen dat hun omzet zo plots gedaald is.

Kan iemand dat verklaren?? 8O

Distel
16 november 2003, 23:12
De fabrikanten van toiletpapier zijn komen klagen dat hun omzet zo plots gedaald is.

Kan iemand dat verklaren?? 8O

Ja, uit goede bron heb ik vernomen dat "De Stekel" zo'n interessant blad is, dat men het meeneemt op de WC, begint te lezen, totaal vergeet dat men op de WC zit, en dit pas realiseert wanneer men vele uren later nog eens moet gaan. Aldus verbruikt men maar de helft zoveel papier.

The Paulus Experience
16 november 2003, 23:18
De fabrikanten van toiletpapier zijn komen klagen dat hun omzet zo plots gedaald is.

Kan iemand dat verklaren?? 8O

Ja, uit goede bron heb ik vernomen dat "De Stekel" zo'n interessant blad is, dat men het meeneemt op de WC, begint te lezen, totaal vergeet dat men op de WC zit, en dit pas realiseert wanneer men vele uren later nog eens moet gaan. Aldus verbruikt men maar de helft zoveel papier.

Ah zo.. een blad voor kakkers dus...

The Paulus Experience
17 november 2003, 00:34
oei, ik was net 'De Stekel' aan't lezen op 't toilet en 'k denk da'k een Grote Ör$kyç�* heb doorgespoeld :oops:

Distel
17 november 2003, 09:26
De fabrikanten van toiletpapier zijn komen klagen dat hun omzet zo plots gedaald is.

Kan iemand dat verklaren?? 8O

Ja, uit goede bron heb ik vernomen dat "De Stekel" zo'n interessant blad is, dat men het meeneemt op de WC, begint te lezen, totaal vergeet dat men op de WC zit, en dit pas realiseert wanneer men vele uren later nog eens moet gaan. Aldus verbruikt men maar de helft zoveel papier.

Ah zo.. een blad voor kakkers dus...

Maar de hoofddrol is nog steeds voor onze "Grote" dictator. :twisted: :wink:

Distel
17 november 2003, 09:27
oei, ik was net 'De Stekel' aan't lezen op 't toilet en 'k denk da'k een Grote Ör$kyç�* heb doorgespoeld :oops:

Boskabouters spoelen net iets makkelijker door omdat ze wat kleiner zijn. Gelukkig maar, want die ruiken echt niet al te fris. ;)

Supe®Staaf
17 november 2003, 10:10
Boskabouters spoelen net iets makkelijker door omdat ze wat kleiner zijn. Gelukkig maar, want die ruiken echt niet al te fris. ;)
Zelfs voor je ze eet, verteert en doorspoelt, hebben ze iets weeïgs.
Ik eet ze enkel nog om er zoveel mogelijk te elimineren, niet meer met smaak, of uit gastronomische overwegingen.

12 sec. of numarx
17 november 2003, 10:17
Het "onkruid vergaat niet"-principe wordt hier weer eens geïllustreerd door de heer Superstaaf(fancy-tekentje), die gisterenmiddag nog uitgeschakeld werd door onze Elite Kabouterlijke Garde. We hebben hier naar alle waarschijnlijkheid te maken met een opponent gelijkaardig aan Agent Smith (zie ook: Matrix). Laat het duidelijk wezen dat Wij niet zullen rusten voor dit individu voor eens en altijd verdwenen is.

Pelgrim
17 november 2003, 10:42
Ongelofelijk hoe de glorie van de Grote Wereldrepubliek zo snel is ten prooi gevallen aan zoveel twisten en oorlogen...
Ongelofelijk hoe de hegemonie die wij Pelgrims zo moeizaam hebben opgebouwd zomaar ter zijde is geschoven...
:cry:

Supe®Staaf
17 november 2003, 11:01
(fancy-tekentje)
®©®©®©®©®©®©®©®©
®©®©®©®©®©®©®©®
®©®©®©®©®©®©®©
®©®©®©®©®©®©®
®©®©®©®©®©®©
®©®©®©®©®©®
®©®©®©®©®©
®©®©®©®©®
®©®©®©®©
®©®©®©®
®©®©®©
®©®©®
®©®©
®©®
®©
®
®©®©®©®©®©®©®©

Pelgrim
17 november 2003, 11:03
Gij kunt al even kunstzinnig overweg met de mogelijkheden van dit forum als ikzelf, superstaaf r-in-cirkelke

Supe®Staaf
17 november 2003, 11:07
Gij kunt al even kunstzinnig overweg met de mogelijkheden van dit forum als ikzelf, superstaaf r-in-cirkelke
Jammer dat spaties niet kunnen in dergelijke dingetjes.
Oorspronkelijk stonden er bovenaan aggressieve tanden, en onderaan een kerstboompje.
Misschien ken jij een code om die spaties alsnog te forceren?

Distel
17 november 2003, 11:08
Het "onkruid vergaat niet"-principe wordt hier weer eens geïllustreerd door de heer Superstaaf(fancy-tekentje), die gisterenmiddag nog uitgeschakeld werd door onze Elite Kabouterlijke Garde. We hebben hier naar alle waarschijnlijkheid te maken met een opponent gelijkaardig aan Agent Smith (zie ook: Matrix). Laat het duidelijk wezen dat Wij niet zullen rusten voor dit individu voor eens en altijd verdwenen is.

Distel beseft dat Numarx, zo mogelijk, nog gevaarlijker is dan Paulus. Een krachtige bom wordt op professionele wijze in de woning van dit heerschap geplaatst en ontploft. We weten met zekerheid dat enkele van zijn bodyguards omgekomen zijn, maar over de toestand van Opperbevelhebber Numarx heerst nog onduidelijkheid. De bevolking reageert alvast positief.

Distel
17 november 2003, 11:09
Gij kunt al even kunstzinnig overweg met de mogelijkheden van dit forum als ikzelf, superstaaf r-in-cirkelke
Jammer dat spaties niet kunnen in dergelijke dingetjes.
Oorspronkelijk stonden er bovenaan aggressieve tanden, en onderaan een kerstboompje.
Misschien ken jij een code om die spaties alsnog te forceren?

Probeer eens met de volgende code:

&
#
160;

Wel alles na mekaar zetten zonder spaties tussen.

Supe®Staaf
17 november 2003, 11:11
Distel beseft dat Numarx, zo mogelijk, nog gevaarlijker is dan Paulus. Een krachtige bom wordt op professionele wijze in de woning van dit heerschap geplaatst en ontploft. We weten met zekerheid dat enkele van zijn bodyguards omgekomen zijn, maar over de toestand van Opperbevelhebber Numarx heerst nog onduidelijkheid. De bevolking reageert alvast positief.
Zoek in alle louche kaberdoeches, en vroeg of laat heb je PiNuchet-Marx bij zijn kladden.
Breng hem dan naar de Keizerlijke Stede tot Aalst, alwaar zijne Superstav®elijke hoogheid hem zal brainwashen en bekeren tot een ware democraat, door middel van uitgekiende donderpreken, en kwellende brain-strip-teasers.

The Paulus Experience
17 november 2003, 11:36
Door de recentelijke ontwikkelingen ziet de regering Paulus zich genoodzaakt bij volmacht te regeren.

Volgende maatregelen worden genomen;

*Stemrecht
hieruit volgt dat de burgers die hun stem niet uitbrachten zich automatisch aansluiten bij de meerderheid.
Heel het volk steunt dus deze regering

*Een niet aanvalspact met onze buur de Grote Glorieuze Leider Pelgrim; het roodbaardpact

*Naar aanleiding van de aanslag op opperbevelhebber Numarx worden Distels verplicht zich kenbaar te maken in het openbaar door middel van een badge op de mouw in de vorm van twee koehorens.
We weten al langer dat de Distels verantwoordelijk zijn voor de ellende die onze natie al een tijdje treft en dat ze wensen tweedracht te zaaien.

*Wie zich tegen deze maatregelen verzet zal een gedwongen assimilatie ondergaan in één van onze c130 vliegtuigen.

*het provinciestadje Aalst zal met de grond gelijk gemaakt worden als vergelding voor de laffe aanslag op Opperbevelhebber Numarx.

Supe®Staaf
17 november 2003, 11:50
*het provinciestadje Aalst zal met de grond gelijk gemaakt worden als vergelding voor de laffe aanslag op Opperbevelhebber Numarx.
Bezint eer ge begint.
In Aalst wordt sinds jaar en dag de grondstof Paulassium aangemaakt.
Dit onmisbare ingrediënt voor het serum om kabouters van een minimum van hersenactiiteit te voorzien, is totaal afhankelijk van de know-how van de ingezetenen van de Keizerlijke Stede.
Leg Aalst plat, en Paulus' dagelijkse spuitje komt in gedrang...........

The Paulus Experience
17 november 2003, 11:57
*het provinciestadje Aalst zal met de grond gelijk gemaakt worden als vergelding voor de laffe aanslag op Opperbevelhebber Numarx.
Bezint eer ge begint.
In Aalst wordt sinds jaar en dag de grondstof Paulassium aangemaakt.
Dit onmisbare ingrediënt voor het serum om kabouters van een minimum van hersenactiiteit te voorzien, is totaal afhankelijk van de know-how van de ingezetenen van de Keizerlijke Stede.
Leg Aalst plat, en Paulus' dagelijkse spuitje komt in gedrang...........

Geen nood.
Het effect van Paulassium ebt zeer snel weg en de kabouters kunnen nu weer beschikken over hun volledige hersen'actiiteit'.
Het verdovende middel wordt trouwens verboden.
Niemand treurt om het verlies van Aalst.

Distel
17 november 2003, 12:05
De Ardennen roepen zich eenzijdig uit tot onafhankelijk gebied, wat door verschillende Europese landen meteen erkend wordt. "Meuhië" is de naam van deze republiek, waar al snel vele ex-Belgen naartoe stromen. Distel wordt bij de eerste verkiezingen meteen verkozen met 94% van de stemmen.

The Paulus Experience
17 november 2003, 12:14
De Ardennen roepen zich eenzijdig uit tot onafhankelijk gebied, wat door verschillende Europese landen meteen erkend wordt. "Meuhië" is de naam van deze republiek, waar al snel vele ex-Belgen naartoe stromen. Distel wordt bij de eerste verkiezingen meteen verkozen met 94% van de stemmen.

De regering Paulus wenst Meuhië proficiat met hun nieuwe staat.

Deze staat vormt in een eerste fase een mooie buffer tussen de Grote Wereldrepubliek en ons land.
In een tweede fase zullen wij ons verplicht voelen voor Bastogne de status van vrijstaat te eisen gezien er nog veel Belgen wonen. Wij zullen ook een corridor naar Bastogne eisen.
Een derde fase is nog geheim, maar we kunnen alvast dit erover kwijt; onderhandelingen lopen met de Grote Glorieuze Wereldleider Pelgrim om Muehië te bevrijden van zijn dictator Distel.

Pelgrim
17 november 2003, 13:05
De regering van de Wereldrepubliek meldt dat ze zeer tevreden is met de bereidheid van de regering Paulus om vooralsnog een verdrag af te sluiten. We erkennen voorlopig de staat Meuhië tot onze Glorieuze Leider de zaak volledig besproken heeft met onze Generale Raad.

Supe®Staaf
17 november 2003, 16:52
Distel krijgt een aanbod om als codeur-informaticus ten Keizerlijken paleize van Supe®staaf© een dikbelegde boterham te verdienen.
         ©
        ®®
       ®®®
      ®®®®
     ®®®®®
    ®®®®®®
   ®®®®®®®
  ®®®®®®®®
 ®®®®®®®®®
            ©
            ©
            ©
®®®®®®®®®®

12 sec. of numarx
17 november 2003, 17:47
Op het moment van de aanslag bevond Opperbevelhebber Numarx zich in het noorden van Bastogne, op inspectie in enkele, inmiddels weer verlaten, trainingskampen van de Elite Kabouterlijke Garde. Hij verkeert in goede gezondheid, en wist in een eerste reactie te vermelden dat hij "pretty fucking pissed" is. Verdere represailles zullen niet uitblijven.

The Paulus Experience
17 november 2003, 17:57
Op het moment van de aanslag bevond Opperbevelhebber Numarx zich in het noorden van Bastogne, op inspectie in enkele, inmiddels weer verlaten, trainingskampen van de Elite Kabouterlijke Garde. Hij verkeert in goede gezondheid, en wist in een eerste reactie te vermelden dat hij "pretty fucking pissed" is. Verdere represailles zullen niet uitblijven.

De regering Paulus is verheugd te vernemen dat Opperbevelhebber Numarx gezond en wel is.
Bij terugkeer naar onze hoofdstad zal hij ontvangen worden als een ware held van het Volk.
Het volk vereist echter alweer een nieuwe dienst van zijn trouwste dienaar;

Gezien de grote aantallen VolksBelgen in en om Bastogne en hun vraag hiernaar vragen wij aan de Opperbevelhebber om zich daar te stationeren met zijn troepen om de rechten van deze VolksBelgen te kunnen vrijwaren.
Er dient vrije doorgang gegeven te worden aan Pelgrims die via dit knooppunt hun bedevaart naar Beauraing volbrengen.

Supe®Staaf
17 november 2003, 18:05
Er dient vrije doorgang gegeven te worden aan Pelgrims die via dit knooppunt hun bedevaart naar Beauraing volbrengen.
Breng me eens een Ardeens hespke mee, als ge passeert.

The Paulus Experience
17 november 2003, 18:09
Er dient vrije doorgang gegeven te worden aan Pelgrims die via dit knooppunt hun bedevaart naar Beauraing volbrengen.
Breng me eens een Ardeens hespke mee, als ge passeert.

Hier : ter compensatie voor de vernietiging van Aalst



http://www.mammothcave.com/guntown/smiths/ham.gif

Supe®Staaf
17 november 2003, 18:26
Er dient vrije doorgang gegeven te worden aan Pelgrims die via dit knooppunt hun bedevaart naar Beauraing volbrengen.
Breng me eens een Ardeens hespke mee, als ge passeert.

Hier : ter compensatie voor de vernietiging van Aalst


Merçi, Paulus.
De Aalsterse Unie van Bouwpromotoren (A.U.B.) vroeg mij tevens hun oprechte woorden van dank aan u over te brengen.
De kostenpost 'afbraakwerken' in het Keizerlijke Stadsrenovatieproject, waaraan jij en je Kabouterse luchtmacht vrijwillig meewerkten en zodoende het leeuwedeel 'sponsorden', is zo nu goed als break even.
Ze contacteren u kortelings voor een (door uw bombardementen uiteraard vervroegde) eerste steenlegging, gevolgd door braspartij & orgie op het Landhuis.

PS
Breng je eigen condoompjes mee, ik weet niet of we hier rubbertjes in Kabouterse maten hebben......

Distel
17 november 2003, 18:31
Distel krijgt een aanbod om als codeur-informaticus ten Keizerlijken paleize van Supe®staaf© een dikbelegde boterham te verdienen.
�*�*�*�*�*�*�*�*�*©
�*�*�*�*�*�*�*�*®®
�*�*�*�*�*�*�*®®®
�*�*�*�*�*�*®®®®
�*�*�*�*�*®®®®®
�*�*�*�*®®®®®®
�*�*�*®®®®®®®
�*�*®®®®®®®®
�*®®®®®®®®®
�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*©
�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*©
�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*©
®®®®®®®®®®

Ik ben verheugd met dit initatief, maar moet jammer genoeg weigeren, aangezien het risico te groot is dat ik tijdens het pendelen om zeep wordt geholpen. Indien ik vanuit Meuhië uw programmatuur mag verzorgen, doe ik dat natuurlijk met alle plezier.

Distel
17 november 2003, 18:38
Op het moment van de aanslag bevond Opperbevelhebber Numarx zich in het noorden van Bastogne, op inspectie in enkele, inmiddels weer verlaten, trainingskampen van de Elite Kabouterlijke Garde. Hij verkeert in goede gezondheid, en wist in een eerste reactie te vermelden dat hij "pretty fucking pissed" is. Verdere represailles zullen niet uitblijven.

Dit jammerlijk nieuws verpest de dag van President Distel grondig. De informanten die hadden beweerd dat Numarx zich in zijn huis zou bevinden ten tijde van de aanslag, worden richting Siberië gestuurd met het voorwendsel om er in een trainingskamp survivaltechnieken aan te leren. De drilinstructeur wordt een grote som betaald om de informanten voor te stellen aan de locale populatie tijgers.

The Paulus Experience
17 november 2003, 18:58
Er dient vrije doorgang gegeven te worden aan Pelgrims die via dit knooppunt hun bedevaart naar Beauraing volbrengen.
Breng me eens een Ardeens hespke mee, als ge passeert.

Hier : ter compensatie voor de vernietiging van Aalst


Merçi, Paulus.
De Aalsterse Unie van Bouwpromotoren (A.U.B.) vroeg mij tevens hun oprechte woorden van dank aan u over te brengen.
De kostenpost 'afbraakwerken' in het Keizerlijke Stadsrenovatieproject, waaraan jij en je Kabouterse luchtmacht vrijwillig meewerkten en zodoende het leeuwedeel 'sponsorden', is zo nu goed als break even.
Ze contacteren u kortelings voor een (door uw bombardementen uiteraard vervroegde) eerste steenlegging, gevolgd door braspartij & orgie op het Landhuis.

PS
Breng je eigen condoompjes mee, ik weet niet of we hier rubbertjes in Kabouterse maten hebben......

Ploperdeplop!

Zijn ze daar aan't heropbouwen? 8O

ter gelegenheid daarvan presenteren wij dit geschenk (om uw hesp te flamberen) aan Aalst

http://www.haresbreath.com/sunburn/artists/brief.bomb.jpg

wat dit tot gevolg heeft want 'toevallig' stond het ding wat te hard afgesteld

http://www.cccoe.k12.ca.us/abomb/images/cover_romeo.jpg


http://www.euronet.nl/users/wilfried/ww2/network/hiroshima.gif


Wij rouwen om de gevallen Kameraden van Aalst.. :(
Eén seconde van Nationale rouw zal gisteren plaatshebben

The Paulus Experience
17 november 2003, 19:03
Op het moment van de aanslag bevond Opperbevelhebber Numarx zich in het noorden van Bastogne, op inspectie in enkele, inmiddels weer verlaten, trainingskampen van de Elite Kabouterlijke Garde. Hij verkeert in goede gezondheid, en wist in een eerste reactie te vermelden dat hij "pretty fucking pissed" is. Verdere represailles zullen niet uitblijven.

Dit jammerlijk nieuws verpest de dag van President Distel grondig. De informanten die hadden beweerd dat Numarx zich in zijn huis zou bevinden ten tijde van de aanslag, worden richting Siberië gestuurd met het voorwendsel om er in een trainingskamp survivaltechnieken aan te leren. De drilinstructeur wordt een grote som betaald om de informanten voor te stellen aan de locale populatie tijgers.

De regering Paulus vraagt aan President Distel de uitlevering van deze criminelen aan ons land .
Zij zullen hier terechtstaan voor een militaire rechtbank.

(klein kadootje voor Numarx :wink: )

Supe®Staaf
17 november 2003, 19:09
Zijn ze daar aan't heropbouwen? 8O
Jeps :!:
http://users.pandora.be/Superstaaf/aalst.jpg
Schoon hee?

ter gelegenheid daarvan presenteren wij dit geschenk (om uw hesp te flamberen) aan Aalsthttp://www.haresbreath.com/sunburn/artists/brief.bomb.jpg
In Aalst heerst een verfijnde culinaire cultuur.
Wij flamberen geen hesp.
Uw vogelpikpijl wordt als ontwikkelingshulp en technologische bijstand, naar USA gestuurd. 11-11-11 moet daar niet eens zijn handen aan vuilmaken.

wat dit tot gevolg heeft want 'toevallig' stond het ding wat te hard afgesteld

http://www.cccoe.k12.ca.us/abomb/images/cover_romeo.jpg
Uw Cabouter Intelligence Agency laat u ferm in de steek.
Ze tonen u een computer-simulatie van een paddestoel waar we de woningnood van alle kabouters ter wereld gaan mee lenigen.
Je mag eveneens de eerste steen gaan leggen op Mururoa.
Breng al je kaboutervriendjes mee.

The Paulus Experience
17 november 2003, 19:16
Zijn ze daar aan't heropbouwen? 8O
Jeps :!:
http://users.pandora.be/Superstaaf/aalst.jpg
Schoon hee?

ter gelegenheid daarvan presenteren wij dit geschenk (om uw hesp te flamberen) aan Aalsthttp://www.haresbreath.com/sunburn/artists/brief.bomb.jpg
In Aalst heerst een verfijnde culinaire cultuur.
Wij flamberen geen hesp.
Uw vogelpikpijl wordt als ontwikkelingshulp en technologische bijstand, naar USA gestuurd. 11-11-11 moet daar niet eens zijn handen aan vuilmaken.

wat dit tot gevolg heeft want 'toevallig' stond het ding wat te hard afgesteld

http://www.cccoe.k12.ca.us/abomb/images/cover_romeo.jpg
Uw Cabouter Intelligence Agency laat u ferm in de steek.
Ze tonen u een computer-simulatie van een paddestoel waar we de woningnood van alle kabouters ter wereld gaan mee lenigen.
Je mag eveneens de eerste steen gaan leggen op Mururoa.
Breng al je kaboutervriendjes mee.

Ocharme..
de nostalgische overlevenden van 'het ongeluk' dat plaatshad te Aalst zitten in hun ontkenningsfase.

Om hun een duwtje in de rug te geven bieden wij hen een job aan in het enige pand van Aalst dat overeind gebleven is.
Met dank aan http://www.sv-mc.com/beelden/logos_clients/amylum.jpg

Distel
17 november 2003, 19:20
De regering Paulus vraagt aan President Distel de uitlevering van deze criminelen aan ons land .
Zij zullen hier terechtstaan voor een militaire rechtbank.

(klein kadootje voor Numarx :wink: )

President Distel stuurt Paulus bij deze een opblaaspop, met de boodschap dat Opperbevelhebber Numarx daar wellicht meer aan heeft.

Supe®Staaf
17 november 2003, 19:28
De regering Paulus vraagt aan President Distel de uitlevering van deze criminelen aan ons land .
Zij zullen hier terechtstaan voor een militaire rechtbank.

(klein kadootje voor Numarx :wink: )

President Distel stuurt Paulus bij deze een opblaaspop, met de boodschap dat Opperbevelhebber Numarx daar wellicht meer aan heeft.
Vergeet niet een roodharig exemplaar uit je collectie op te sturen.
Zijn dankbaarheid zal je eeuwig achtervolgen. :twisted:

Distel
17 november 2003, 19:30
De regering Paulus vraagt aan President Distel de uitlevering van deze criminelen aan ons land .
Zij zullen hier terechtstaan voor een militaire rechtbank.

(klein kadootje voor Numarx :wink: )

President Distel stuurt Paulus bij deze een opblaaspop, met de boodschap dat Opperbevelhebber Numarx daar wellicht meer aan heeft.
Vergeet niet een roodharig exemplaar uit je collectie op te sturen.
Zijn dankbaarheid zal je eeuwig achtervolgen. :twisted:

Het is een roodharig exemplaar dat echter al vrij snel kaal wordt. Het trauma zal verschrikkelijk zijn.

Supe®Staaf
17 november 2003, 19:35
Het is een roodharig exemplaar dat echter al vrij snel kaal wordt. Het trauma zal verschrikkelijk zijn.
Wedden dat hij voor dergelijke noodgevallen één van zijn eigen rosse postichekes bij de hand houd :?:
Die kerels vallen nooit in panne bij hun obscene beddebak-exploten. 8O
Trouwens, followers van kabouters zijn meestal zodanig perverse freaks, dat ze van een snel-kalende opblaasvrouw de kick van hun leven krijgen. 't Zou me geen roste reet verwonderen.

The Paulus Experience
17 november 2003, 19:48
:o

http://forum.politics.be/images/avatars/c382970b3d41998f9333a.jpg & http://forum.politics.be/images/avatars/15822014923f8e6aadc6d80.gif

spreken over perversiteiten.......

Beiden doen zich graag als vrouw voor, de ene op bestiale wijze, de andere gewoon zo plat mogelijk...

Supe®Staaf
17 november 2003, 20:28
:o

http://forum.politics.be/images/avatars/c382970b3d41998f9333a.jpg & http://forum.politics.be/images/avatars/15822014923f8e6aadc6d80.gif

spreken over perversiteiten.......

Beiden doen zich graag als vrouw voor, de ene op bestiale wijze, de andere gewoon zo plat mogelijk...
Perversity is in the eye of the beholder. :)

Ik maak me lichtjes ongerust, nu ik verneem dat Paulus sexuele connotaties vastknoopt aan mijn en Distels avatar.
Af en toe durfde hij mijn prentje zelfs plagiëren bij gebrek aan eigen inspiratie, en nu zo cassant uitvaren tegen mijn driedaagse karnavalverschijning. Tsssssss..........

Voor hij een duister despoot werd, beijverde Paulus zich b.v. ten bate van de homofiele subcultuur om hen van alle smet vrij te pleiten.

Waar is de tolerante Paulus van weleer, die nergens pervers gedrag in ontwaarde? 8O

The Paulus Experience
17 november 2003, 20:33
Waar is de tolerante Paulus van weleer, die nergens pervers gedrag in ontwaarde? 8O

die noemt nu Carine.

:wink: :lol: :lol: :lol: :lol:

(daar zat je toch op te wachten hé!)

trouwens...

Trouwens, followers van kabouters zijn meestal zodanig perverse freaks, dat ze van een snel-kalende opblaasvrouw de kick van hun leven krijgen.

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Waar is de tolerante Superstaaf etc.; etc.. gebleven?

Supe®Staaf
17 november 2003, 20:47
Waar is de tolerante Superstaaf etc.; etc.. gebleven?
Je vergist je: dat was Supe®slaaf©
Ikzelf gedoog je perversiteiten, maar wel hoofdschuddend. 8)

The Paulus Experience
17 november 2003, 20:51
Waar is de tolerante Superstaaf etc.; etc.. gebleven?
Je vergist je: dat was Supe®slaaf©
Ikzelf gedoog je perversiteiten, maar wel hoofdschuddend. 8)

ai, onze spion ter plaatse blijk ontmaskerd te zijn :oops: :wink:

Superslaaf®
17 november 2003, 20:54
Waar is de tolerante Superstaaf etc.; etc.. gebleven?
Je vergist je: dat was Supe®slaaf©
Ikzelf gedoog je perversiteiten, maar wel hoofdschuddend. 8)

ai, onze spion ter plaatse blijk ontmaskerd te zijn :oops: :wink:

Hohoho! ik vraag asiel in Meuhië want Paulus heeft een prijs op mijn hoofd gezet!

(0.5 €)

Distel
17 november 2003, 20:59
Ik verwelkom Superstaaf met open hoeven en bied hem meteen een kamer aan in ons recentste luxehotel, de Cowliday Inn.

Om Paulus te bedanken voor zijn sneer over onze sexualiteit, stuur ik hem een boek met naakte elfjes, een exemplaar van "Zelfbevrediging voor dummies", en een vergrootglas.

The Paulus Experience
17 november 2003, 21:11
Ik verwelkom Superstaaf met open hoeven en bied hem meteen een kamer aan in ons recentste luxehotel, de Cowliday Inn.

Om Paulus te bedanken voor zijn sneer over onze sexualiteit, stuur ik hem een boek met naakte elfjes, een exemplaar van "Zelfbevrediging voor dummies", en een vergrootglas.

Het vergrootglas stuur ik in elk geval terug.
Bekijk er je asielzoekers eens mee.

Supe®Staaf
17 november 2003, 21:17
Ik verwelkom Superstaaf met open hoeven en bied hem meteen een kamer aan in ons recentste luxehotel, de Cowliday Inn.
Het is slechts Paulus' flauwe imitatie Superslaaf die krijsend om asiel verzoekt.
Lees diens schamele 10 postings en schaam je diep om het verschil niet gemerkt te hebben.
Alleszins wreedaardig bedankt voor de uitnodiging.
Ik kom in elk geval gegrillde kabouterfilleetjes eten, maar keer daarna welgemoed naar mijn Keizerlijke (bed)stee terug.


Om Paulus te bedanken voor zijn sneer over onze sexualiteit, stuur ik hem een boek met naakte elfjes, een exemplaar van "Zelfbevrediging voor dummies", en een vergrootglas.
Spaar je de moeite.
Kabouters kunnen niet lezen.
Paulus liet zijn voorlezer recentelijk ombrengen.
Dit droeve lot is al zijn medewerkers beschoren die een hoger IQ dan hijzelf tentoonspreiden.
Onlangs liet hij zelfs zijn kiekenskot uitmoorden.

Distel
17 november 2003, 21:19
Ik verwelkom Superstaaf met open hoeven en bied hem meteen een kamer aan in ons recentste luxehotel, de Cowliday Inn.

Om Paulus te bedanken voor zijn sneer over onze sexualiteit, stuur ik hem een boek met naakte elfjes, een exemplaar van "Zelfbevrediging voor dummies", en een vergrootglas.

Het vergrootglas stuur ik in elk geval terug.
Bekijk er je asielzoekers eens mee.

Wanneer ik door het vergrootglas probeer te kijken, zie ik enkel kleine witte vlekjes. Het verdwijnt dan ook snel in de prullenmand. Ondertussen maakt een kleine groepering rebellen, de BUB genaamd (Bende van Uierloze Beesten), amok in de hoofdstad, maar zij worden al snel ingerekend nadat de locale politie hen uit hun schuilplaats lokte met een lekker stuk kaas.

Distel
17 november 2003, 21:21
Ik verwelkom Superstaaf met open hoeven en bied hem meteen een kamer aan in ons recentste luxehotel, de Cowliday Inn.
Het is slechts Paulus' flauwe imitatie Superslaaf die krijsend om asiel verzoekt.
Lees diens schamele 10 postings en schaam je diep om het verschil niet gemerkt te hebben.
Alleszins wreedaardig bedankt voor de uitnodiging.
Ik kom in elk geval gegrillde kabouterfilleetjes eten, maar keer daarna welgemoed naar mijn Keizerlijke (bed)stee terug.

Distel schaamt zich diep gedurende 0.349 seconden. Vervolgens doet hij rustig verder met het voorzien van brood en spelen voor het volk.

The Paulus Experience
17 november 2003, 21:27
Kabouters kunnen niet lezen.

8O tiens, dan doe ik maar alsof!
Paulus liet zijn voorlezer recentelijk ombrengen.

8O Jo Verhelst?
Dit droeve lot is al zijn medewerkers beschoren die een hoger IQ dan hijzelf tentoonspreiden.

Te hoog iq leidt tot waanzin. Iedereen boven de 150 moest er idd uit.

Onlangs liet hij zelfs zijn kiekenskot uitmoorden.
Voor ons Brussels feestje! :P

Pelgrim
17 november 2003, 21:58
Waar is de tijd van de Vrede die heerste in de vergane Glorieuze Republiek... :cry:

Distel
17 november 2003, 22:01
Waar is de tijd van de Vrede die heerste in de vergane Glorieuze Republiek... :cry:

Die ligt onder de kast in de woonkamer.

The Paulus Experience
18 november 2003, 00:16
Waar is de tijd van de Vrede die heerste in de vergane Glorieuze Republiek... :cry:

Paulus doet een voorstel tot vrede.
We zullen verkiezingen organiseren :idea:
(zie bovenaan deze topic)
Ik leg me neer bij de uitslag.
:wink:

Supe®Staaf
18 november 2003, 07:54
Ik leg me neer bij de uitslag.
:wink:
U stemt voor
Paulus
5% [ 1 ]
Paulus
0% [ 0 ]
Paulus
10% [ 2 ]
Paulus
15% [ 3 ]
Paulus
15% [ 3 ]
Paulus
0% [ 0 ]
Paulus
15% [ 3 ]
Paulus
10% [ 2 ]
Paulus
30% [ 6 ]

Totaal aantal stemmen : 20

Proficiat Paulus met je verkiezing.
Je dorp zat al lang genoeg zonder....... :P

The Paulus Experience
18 november 2003, 12:40
... plaatselijke Superstaaf. :roll:


Wat een teleurstelling deze topic. :(

Pelgrim
18 november 2003, 13:36
Een van de kandidaat paulussen is wel een geïnfiltreerde Pelgrim.

The Paulus Experience
18 november 2003, 13:39
Een van de kandidaat paulussen is wel een geïnfiltreerde Pelgrim.

De kiezer vermoedt n° 2 of n° 6 :wink:

Distel
18 november 2003, 13:55
Waar is de tijd van de Vrede die heerste in de vergane Glorieuze Republiek... :cry:

Paulus doet een voorstel tot vrede.
We zullen verkiezingen organiseren :idea:
(zie bovenaan deze topic)
Ik leg me neer bij de uitslag.
:wink:

Door een probleem met de communicatie, ontvangt Distel deze boodschap als een voorstel tot wrede. Hoewel de zinsconstructie ietwat vreemd overkomt, wordt het Meuhische leger alvast in verhoogde staat van paraatheid gebracht.

The Paulus Experience
18 november 2003, 14:15
Waar is de tijd van de Vrede die heerste in de vergane Glorieuze Republiek... :cry:

Paulus doet een voorstel tot vrede.
We zullen verkiezingen organiseren :idea:
(zie bovenaan deze topic)
Ik leg me neer bij de uitslag.
:wink:

Door een probleem met de communicatie, ontvangt Distel deze boodschap als een voorstel tot wrede. Hoewel de zinsconstructie ietwat vreemd overkomt, wordt het Meuhische leger alvast in verhoogde staat van paraatheid gebracht.
Om te voorkomen dat ze hun 5 man mobiliseren (die mensen hebben ook gezinnen, nietwaar) stuurt Paulus een telegram naar Meuhië's president Distel met de boodschap:

't is Vrede, blinde wortel!

The Paulus Experience
18 november 2003, 14:20
dubbel

Pelgrim
18 november 2003, 14:54
Om zeker te zijn dat de boodschap goed ontvangen is stuurt de Paulusiaanse regering zelfs alles dubbel. Zo krijg je na het eerste telegram de tweede met de mededeling 'dubbel'.

The Paulus Experience
19 november 2003, 00:20
Blijkbaar wordt de boodschap genegeerd.
:(

Langs onze grens met Meuhië zullen zich de volgende dagen volgende taferelen voordoen;

http://schmidt-buechen.de/assets/images/Grenze.jpg

George
19 november 2003, 08:04
Fwiet fwiet fwiet fwiet.....

Distel
19 november 2003, 08:13
De president van Meuhië heeft de boodschap klaar en duidelijk ontvangen, maar vertrouwt dat stuk boskabouter voor geen haar. Distel maakt zich klaar voor mogelijke oorlog, en verhoogt de activiteiten van de contraspionage afdeling.

12 sec. of numarx
19 november 2003, 08:33
http://www.rollspel.com/engelsk/western/duel.gif

The Paulus Experience
19 november 2003, 11:18
De president van Meuhië heeft de boodschap klaar en duidelijk ontvangen, maar vertrouwt dat stuk boskabouter voor geen haar. Distel maakt zich klaar voor mogelijke oorlog, en verhoogt de activiteiten van de contraspionage afdeling.

De verhoogde activiteit van Distels leger baart de regering Paulus zorgen.

Er wordt gevraagd aan dictator Distel deze provocerende activiteiten te staken op 19/11/2003 om 12.00 u of wij zullen onmiddellijk ons leger mobiliseren.
In regeringskringen wordt gesproken over pre-emptive strikes

Pelgrim
19 november 2003, 11:20
De Grote Glorieuze Wereldrepubliek is een grote Vredesmacht aan het klaarmaken om in te grijpen wanneer de wereldveiligheid in het gedrang komt. U weze allen gewaarschuwd!

The Paulus Experience
19 november 2003, 11:21
http://www.rollspel.com/engelsk/western/duel.gif

http://drudwyn-arts.com/outlaw.jpg
eerste ronde

Distel
19 november 2003, 11:40
De president van Meuhië heeft de boodschap klaar en duidelijk ontvangen, maar vertrouwt dat stuk boskabouter voor geen haar. Distel maakt zich klaar voor mogelijke oorlog, en verhoogt de activiteiten van de contraspionage afdeling.

De verhoogde activiteit van Distels leger baart de regering Paulus zorgen.

Er wordt gevraagd aan dictator Distel deze provocerende activiteiten te staken op 19/11/2003 om 12.00 u of wij zullen onmiddellijk ons leger mobiliseren.
In regeringskringen wordt gesproken over pre-emptive strikes

President Distel is niet opgezet met het vooruitzicht van pre-emptive strikes. Ook vanuit het buitenland komen bezorgde reacties. De linies worden versterkt, en ook in Nederland maken rebellen zich klaar om de grens over te steken.

The Paulus Experience
19 november 2003, 11:51
De president van Meuhië heeft de boodschap klaar en duidelijk ontvangen, maar vertrouwt dat stuk boskabouter voor geen haar. Distel maakt zich klaar voor mogelijke oorlog, en verhoogt de activiteiten van de contraspionage afdeling.

De verhoogde activiteit van Distels leger baart de regering Paulus zorgen.

Er wordt gevraagd aan dictator Distel deze provocerende activiteiten te staken op 19/11/2003 om 12.00 u of wij zullen onmiddellijk ons leger mobiliseren.
In regeringskringen wordt gesproken over pre-emptive strikes

President Distel is niet opgezet met het vooruitzicht van pre-emptive strikes. Ook vanuit het buitenland komen bezorgde reacties. De linies worden versterkt, en ook in Nederland maken rebellen zich klaar om de grens over te steken.

De regering Paulus vraagt de Verenigde Naties een resolutie te stemmen waarmee wij en onze bondgenoten de toestemming krijgen dictator Distel, welke een ernstig gevaar vormt voor de veiligheid in de regio, uit zijn macht te ontzetten en Meuhië voorlopig onder militair bestuur te brengen.
De regering Paulus brengt hiervoor als bewijs de aanslagen van Distels geheime troepen op onze opperbevelhebber, een foto van een sproeivliegtuigje en een sattelietfoto van een koe aan.

The Paulus Experience
19 november 2003, 12:04
Het ultimatum is verstreken en de regering Paulus beraadt zich over de te ondernemen stappen...

Pelgrim
19 november 2003, 12:19
Gezien de man (euh...) krachten waarover het leger van leider Paulus beschikt ziet de Glorieuze Republiek zich verplicht onvoorwaardelijk de kant van de kabouters te kiezen in dit conflict, uit euh...strategische overwegingen..

Distel
19 november 2003, 12:20
De president van Meuhië heeft de boodschap klaar en duidelijk ontvangen, maar vertrouwt dat stuk boskabouter voor geen haar. Distel maakt zich klaar voor mogelijke oorlog, en verhoogt de activiteiten van de contraspionage afdeling.

De verhoogde activiteit van Distels leger baart de regering Paulus zorgen.

Er wordt gevraagd aan dictator Distel deze provocerende activiteiten te staken op 19/11/2003 om 12.00 u of wij zullen onmiddellijk ons leger mobiliseren.
In regeringskringen wordt gesproken over pre-emptive strikes

President Distel is niet opgezet met het vooruitzicht van pre-emptive strikes. Ook vanuit het buitenland komen bezorgde reacties. De linies worden versterkt, en ook in Nederland maken rebellen zich klaar om de grens over te steken.

De regering Paulus vraagt de Verenigde Naties een resolutie te stemmen waarmee wij en onze bondgenoten de toestemming krijgen dictator Distel, welke een ernstig gevaar vormt voor de veiligheid in de regio, uit zijn macht te ontzetten en Meuhië voorlopig onder militair bestuur te brengen.
De regering Paulus brengt hiervoor als bewijs de aanslagen van Distels geheime troepen op onze opperbevelhebber, een foto van een sproeivliegtuigje en een sattelietfoto van een koe aan.

President Distel Toont aan met de vernietiging van Aalst, waarbij een ATOOMWAPEN werd gebruikt, dat Paulus een niet te onderschatten gevaar is voor de samenleving, en dat het verzet van Meuhië tegen deze dictator broodnodig is.

Distel
19 november 2003, 12:21
Het ultimatum is verstreken en de regering Paulus beraadt zich over de te ondernemen stappen...

Meuhië wacht af, en zal enkel uit zelfverdediging handelen.

Distel
19 november 2003, 12:22
Gezien de man (euh...) krachten waarover het leger van leider Paulus beschikt ziet de Glorieuze Republiek zich verplicht onvoorwaardelijk de kant van de kabouters te kiezen in dit conflict, uit euh...strategische overwegingen..

U onderschat duidelijk de rebellen. Met buitenlandse steun en guerillatactieken is veel mogelijk.

The Paulus Experience
19 november 2003, 12:33
De president van Meuhië heeft de boodschap klaar en duidelijk ontvangen, maar vertrouwt dat stuk boskabouter voor geen haar. Distel maakt zich klaar voor mogelijke oorlog, en verhoogt de activiteiten van de contraspionage afdeling.

De verhoogde activiteit van Distels leger baart de regering Paulus zorgen.

Er wordt gevraagd aan dictator Distel deze provocerende activiteiten te staken op 19/11/2003 om 12.00 u of wij zullen onmiddellijk ons leger mobiliseren.
In regeringskringen wordt gesproken over pre-emptive strikes

President Distel is niet opgezet met het vooruitzicht van pre-emptive strikes. Ook vanuit het buitenland komen bezorgde reacties. De linies worden versterkt, en ook in Nederland maken rebellen zich klaar om de grens over te steken.

De regering Paulus vraagt de Verenigde Naties een resolutie te stemmen waarmee wij en onze bondgenoten de toestemming krijgen dictator Distel, welke een ernstig gevaar vormt voor de veiligheid in de regio, uit zijn macht te ontzetten en Meuhië voorlopig onder militair bestuur te brengen.
De regering Paulus brengt hiervoor als bewijs de aanslagen van Distels geheime troepen op onze opperbevelhebber, een foto van een sproeivliegtuigje en een sattelietfoto van een koe aan.

President Distel Toont aan met de vernietiging van Aalst, waarbij een ATOOMWAPEN werd gebruikt, dat Paulus een niet te onderschatten gevaar is voor de samenleving, en dat het verzet van Meuhië tegen deze dictator broodnodig is.

de vermaarde negationist Superstaaf zal u dat met plezier komen ontkennen. :wink:

The Paulus Experience
19 november 2003, 12:37
Het ultimatum is verstreken en de regering Paulus beraadt zich over de te ondernemen stappen...

Meuhië wacht af, en zal enkel uit zelfverdediging handelen.

Wij appreciëren deze houding van Meuhië maar wensen nogmaals te benadrukken dat het wenslijk zou zijn verkiezingen te houden om een democratisch regime de kans te geven Meuhië uit te bouwen tot een vreedzame en respectabele staat.
Voorlopig zullen wij geen militaire actie ondernemen gezien wij verkiezen eerst het diplomatieke pad te bewandelen*

* uit recente tests blijkt dat ons nieuwste wapen 'de dekstier' nog niet volledig op punt staat en dat onze helicopters de neiging hebben tegen mekaar aan te vliegen

The Paulus Experience
19 november 2003, 13:04
Onze spionagedienst meldt schokkende mishandelingen door Distels geheime politie.
Politiek bewuste burgers worden er in kampen bijeengebracht en uitgemolken.

http://www.brunnet.net/coates/farm6.jpg
een foto van een kamp, in het geheim genomen.
Niet op de foto te zien zijn de tot de tanden bewapende kampwachters en het mijnenveld rond het kamp.
Achter deze barak bevindt zich de executieplaats en het 'martelplein'

http://www.milkmachines.co.uk/images/milk%20machine.gif
Speciaal ontworpen marteltuigen.
De nietsontziende beulen hebben een toestel ontworpen dat verschillende burgers tegelijk kan behandelen.
"Meuhische grundlichkeit"


http://www.milkmachines.co.uk/images/chart1.gif

Een 'werk'schema
http://chs.state.ky.us/publichealth/images/Milk/milking-machine.jpg
Op deze foto ziet u een van de slachtoffers

12 sec. of numarx
19 november 2003, 14:46
Opperbevelhebber Sexy Numarx weet te berichten dat de eerste golf Boskaboutertroepen intussen de grens met Meuhië bereikt heeft. Nu is het enkel nog wachten op een teken van de Grote Leider.

Supe®Staaf
19 november 2003, 15:32
de vermaarde negationist Superstaaf zal u dat met plezier komen ontkennen. :wink:
Nietwaar :!:
http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/nono5.gif
http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/shakehead.gif
http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/refuse.gif
http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/NONO.GIF
http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/nono2.gif

The Paulus Experience
19 november 2003, 17:34
Opperbevelhebber Sexy Numarx weet te berichten dat de eerste golf Boskaboutertroepen intussen de grens met Meuhië bereikt heeft. Nu is het enkel nog wachten op een teken van de Grote Leider.

http://www.ehzmedia.info/vaarb/pics/groen.gif

Distel
19 november 2003, 17:40
President Distel ontkent de aantijgingen. De genomen foto's zijn duidelijk getruukeerd. Internationale waarnemers zijn meer dan welkom op onze melkerijen.

Nu mij ter ore gekomen is dat Suxy Numarx aan de grens staat, wordt ook ons leger gemobiliseerd. De stellingen, reeds lang geleden aangelegd, zullen zwaar verdedigd worden.

The Paulus Experience
19 november 2003, 18:25
de tijd voor diplomatie is voorbij.

In eerste instantie bestoken we de stellingen van de GEMENE DICTATOR DISTEL met napalm

http://www.freeindia.org/1971war/media/hunters-bombing.jpg

waarna we zijn kamp een goede beurt geven met de B52

http://www2g.biglobe.ne.jp/~aviation/bombing.jpg

en het verder afwerken met wat raketten

http://www.anawa.org.au/weapons/missile.jpg

Distel
19 november 2003, 18:38
Godzijdank was Meuhië op zo'n laffe aanval voorbereid. De bunkers hebben de aanval vlotjes weerstaan. Bovendien konden verschillende vijandelijke toestellen neergehaald worden. Spetter Numarx, daarentegen, die nog maar pas aan de grens gearriveerd is, heeft jammerlijk genoeg niet voldoende tijd gehad om gelijkaardige verdedigingswerken op te zetten...

Na een rakettenregen volgt een bombardement door de artillerie. Speciale eenheden maken zich klaar om de grens over te steken en de vijandelijke linies te infiltreren.

The Paulus Experience
19 november 2003, 18:44
verse foto's van politieke afrekeningen bereiken ons vanuit Meuhië

http://www.omroep.nl/human/tv/manaschi/fotos/Man12.jpg
Einsatzmeuhen aan het werk



http://home.planet.nl/~kijknaar/pigs/kippen_slachten1.jpg
Een gewillige beul van Distel

The Paulus Experience
19 november 2003, 18:50
De inlichtingendienst van Paulus laat weten dat Distel waarschijnlijk zwaar gewond raakte bij de eerste precisiebombardementen en dat dit bericht dan ook vrijwel zeker afkomstig is van Mohameuh-al-gemeuh, de infotainment minister van de gevreesde dictator

Godzijdank was Meuhië op zo'n laffe aanval voorbereid. De bunkers hebben de aanval vlotjes weerstaan. Bovendien konden verschillende vijandelijke toestellen neergehaald worden. Spetter Numarx, daarentegen, die nog maar pas aan de grens gearriveerd is, heeft jammerlijk genoeg niet voldoende tijd gehad om gelijkaardige verdedigingswerken op te zetten...

Na een rakettenregen volgt een bombardement door de artillerie. Speciale eenheden maken zich klaar om de grens over te steken en de vijandelijke linies te infiltreren.

Distel
19 november 2003, 20:56
De propagandamachine van Paulus draait blijkbaar op volle toeren. Distel laat weten dat hij gezond en wel is. Intussen lopen de berichten binnen van de Meuhische spionnen. Paulus is gesignaleerd op een satanisch ritueel:

http://ew2.lysator.liu.se/loth/a/d/adzerak/gnome1.jpg

Bovendien werd hij betrapt op zelfbevrediging in een Brussels park:

http://ew2.lysator.liu.se/loth/f/o/foulks/gnome.jpg

De wereld reageert alvast geschokt.

The Paulus Experience
19 november 2003, 21:22
http://users.pandora.be/Paulusdeboskabouter/Distel.jpg

"Er zijn geen Kaboutertroepen in Meuhië, alles is onder controle"

Distel
19 november 2003, 22:08
Paulus, hoe staat u tegenover wereldvrede?

http://www.funnydoodle.com/images/fp-288.jpg

The Paulus Experience
19 november 2003, 22:31
Paulus, hoe staat u tegenover wereldvrede?

http://www.funnydoodle.com/images/fp-288.jpg

Deze foto, genomen van een krijgsgevangene, toont duidelijk waar de troepen van Distel toe in staat zijn.
De kabouter in kwestie werd lang en zwaar ondervraagd, geslagen en geschopt. Dit is te merken aan de bloedende lippen, brandplekken op de kaken en duidelijk een uitgetrokken nagel.
Wij zullen alles in het werk stellen deze kabouter te bevrijden en zijn folteraars een vroegtijdig graf te bezorgen.

Distel
19 november 2003, 22:41
President Distel ontkent elke aantijging en toont de wereld hoe hypocriet het Paulusregime is. Hieronder beelden van gevangenen, die duidelijk worden vastgehouden in hokken op kaboutermaat. De internationale opinie vraagt zich meteen ook af welke wreedheden de onderdanen van Paulus hier hebben moeten doorstaan.

http://www.hfa.org/photo/veal_v2.jpg
http://www.hfa.org/photo/veal_v3.jpg

The Paulus Experience
19 november 2003, 22:52
De regering Paulus behandelt z'n onderdanen en gevangenen met respect.
Niet iets wat je kan zeggen van de Distelbeulen.
Onze oprukkende troepen hebben alvast deze foto's gemaakt van de gruwelijkheden die ze in Meuhië ontdekt hebben.
Wij hebben deze foto's gemaakt om als getuigen te fungeren moest in de toekomst ooit iemand ontkennen dat dit ooit plaatsgehad heeft.

The Paulus Experience
19 november 2003, 22:59
Onze oorlogsinspanning wordt nog wat opgedreven.
Bombardementen gaan nu eindeloos door.
http://www.war-stories.com/images/a_b52-bombs-away-01.gif
http://www.war-stories.com/images/b52-guam-04.jpghttp://www.war-stories.com/images/b52-guam-04.jpghttp://www.war-stories.com/images/b52-guam-04.jpghttp://www.war-stories.com/images/b52-guam-04.jpg

12 sec. of numarx
20 november 2003, 00:28
Die koeienkadavers waren er een beetje over voor mij.

Opperbevelhebber Numarx laat weten omgekomen te zijn bij een heldhaftige aanval waarbij 243 Meuhiërs de dood vonden.

-Exit Numarx-

The Paulus Experience
20 november 2003, 10:55
Die koeienkadavers waren er een beetje over voor mij.

Opperbevelhebber Numarx laat weten omgekomen te zijn bij een heldhaftige aanval waarbij 243 Meuhiërs de dood vonden.

-Exit Numarx-

:o

er is wel iets verdacht aan het zaakje:

Opperbevelhebber Numarx laat weten omgekomen te zijn bij een heldhaftige aanval waarbij 243 Meuhiërs de dood vonden.

8O

We rouwen om het verlies van de grote opperbevelhebber.
Ter zijn nagedachtenis zetten we de strijd tegen de dierenbeulen voort.

(2 dagen nationale rouw + 5 weken aflaat)

Supe®Staaf
20 november 2003, 13:45
Persbericht

Omstreeks de middag werd aan de buitenmuur van het Supe®stavelijk paleis te Aalst, een verdacht figuur gearresteerd.
Gekleed in het schertsuniform van operette-generaal met als enige bagae een valies roodharige opblaaspoppen, maakte hij aanspraak op politiek asiel, wegens veelvuldige folteringen en onbestaande burgerrechten in zijn land van oorsprong, waar een meedogenloze, cynische Boskabouter de plak zwaait.
Na verzorging en oplapping van deze in ongenade gevallen generaal, zal hij onderdak, voeding en psychologische begeleiding genieten.
Zo hij zich wenst te integreren en actief deel te nemen aan de ultra-geheime Roze-Terreur-organisatie, die als doel heeft het opruimen van dictators op humane wijze (kriebelen aan de voetzolen met een ganzeveer tot de dood erop volgt), wacht hem een mooie toekomst in de Keizerlijke Stede

The Paulus Experience
20 november 2003, 13:57
*mededeling*

Uit verdriet voor het verlies van een goede vriend besluit Paulus de strijd tegen het onrecht te staken en af te treden.
hij heeft asiel aangevraagd en gekregen in Frankrijk en zal met zijn vrouw en kinderen een teruggetrokken bestaan leiden in het Zuid-Franse Nîmes.

Uit beleefdheid stuurt hij een kaartje.

http://medievalwriting.50megs.com/pix/nimes.jpg
Maison carrée.

"Zonnige groetjes :cry: "

Supe®Staaf
20 november 2003, 14:08
*mededeling*

Uit verdriet voor het verlies van een goede vriend besluit Paulus de strijd tegen het onrecht te staken en af te treden.
hij heeft asiel aangevraagd en gekregen in Frankrijk en zal met zijn vrouw en kinderen een teruggetrokken bestaan leiden in het Zuid-Franse Nîmes.

Uit beleefdheid stuurt hij een kaartje.

http://medievalwriting.50megs.com/pix/nimes.jpg
Maison carrée.

"Zonnige groetjes :cry: "
Vaart wel ende levet scone, Paulus!
Nodig je ons uit voor een corrida (te bekijken)?

Pelgrim
20 november 2003, 16:10
En terwijl de andere grootmachten vallen als vliegen, is de Grote Glorieuze Wereldrepubliek begonnen aan een blitzkrieg om de geruïneerde territoria in te palmen en de grote wereldvrede te herstellen. Bij deze een decreet van leider Pelgrim de Oude:
1) Alle volkeren, incklusief kabouters, koeien en wat nog meer, zullen voortaan deel uitmaken van de wereldomvattende unie, waarin zij in vrede zullen leven met elkander, verlost van al hun repectievelijke dictators.
2)Gratie zal verleent worden aan de vijanden van de Republiek die zich vrijwillig overgeven.
3)Zij die concrete informatie kunnen brengen in verband met de mysterieuze verdwijning (wij vermoeden zelfs genocide) op het smurfenvolk, krijgt een passende beloning. De daders van deze misdaad tegen het smurfdom zullen voor het tribunaal gebracht worden!

12 sec. of numarx
20 november 2003, 23:18
er is wel iets verdacht aan het zaakje:
Opperbevelhebber Numarx laat weten omgekomen te zijn bij een heldhaftige aanval waarbij 243 Meuhiërs de dood vonden.
First-hand information. Ben je zeker dat het wel te vertrouwen is.

The Paulus Experience
20 november 2003, 23:35
Paulus stuurt een kaartje uit het zuiden

http://valaszut.mentha.hu/franc97/nimes.jpg

Hallo allemaal :silly:

Ik hoop dat het jullie allen goed :silly: gaat met het nieuwe links-vlaamsnationalistische regime. Ik kan het :silly: verleden maar moeilijk verw :silly: erken.
zonnige :silly: groetjes en lees hier hoe Carine :P de toekomst :bday: voorspelde (http://forum.politics.be/viewtopic.php?p=215372&highlight=prognose+2053#215372)

Pau :silly: lus :drinking:

Distel
20 november 2003, 23:55
President Distel laat weten geen kandidaat meer te zijn voor de nakende presidentsverkiezingen. Na een hele legislatuur centen binnenrijven, heb ik een graasweide aangeschaft in de Caraïben, alwaar ik van gras zal voorzien worden door schaapjes in strooien rokjes.

De blik op het gezicht van al die bruingeblakerde macho's wanneer een rund op een surfplank komt voorbijgestoven zal de moeite zijn.

Pelgrim
21 november 2003, 11:00
HOERA!

Ik ben in mijn opzet geslaagd, leve de Grote Wereldrepubliek!

Aangebrande Phönix
23 november 2003, 00:11
Wij vuurvogels laten weten de aarde te verlaten en een nieuw bestaan op te bouwen vanop Clovis, de nog niet ontdekte 17e maan van Jupiter. Vandaaruit zullen ze werken aan de ondergang van de glorieuze wereldrepubliek teneinde de aarde terug in te nemen. (dát, ofwel gewoon heel veel koffie kweken)

Nu nog een atmosfeer creëren en de temperatuur aanpassen..
-300 is net iets te koud voor vuurvogels. Alhoewel we werken aan een alternatief.

http://ourworld.compuserve.com/homepages/henkmerts/ijsvogel.jpg

Ijsvogels!

(De Phoeniciërs zijn wel niet zo enthousiast)

Pelgrim
23 november 2003, 00:23
De Grote Glorieuze Wereldrepubliek, die overigens -in tegenstelling tot onze vijanden van meuhië en kabouterland- democratisch bestuurd wordt, laat weten dat de vuurvogels hun intrek mogen nemen op enkele van de eilanden in het zonnige Polynesië. Indien zij toch wensen op Clovis te blijven, is de regering bereid om te helpen bij de terraformatie. Mits een vet handelscontract rond die koffie :wink:

The Paulus Experience
23 november 2003, 00:42
Wij vuurvogels laten weten de aarde te verlaten en een nieuw bestaan op te bouwen vanop Clovis, de nog niet ontdekte 17e maan van Jupiter. Vandaaruit zullen ze werken aan de ondergang van de glorieuze wereldrepubliek teneinde de aarde terug in te nemen. (dát, ofwel gewoon heel veel koffie kweken)

Nu nog een atmosfeer creëren en de temperatuur aanpassen..
-300 is net iets te koud voor vuurvogels. Alhoewel we werken aan een alternatief.



Ijsvogels!

(De Phoeniciërs zijn wel niet zo enthousiast)

8O als :silly: ik een k :silly: aartje naar jou wil :drinking: sturen, kom ik er dan :drinking: met een prior :silly: zegel?

Groetjes :drinking: :morning: ,

:silly: :silly: :silly: lu :silly:

thePiano
23 november 2003, 01:03
Ik zie dat Paulus de meeste stemmen haalt :P

Dit soort referendums hou ik wel van :)

Supe®Staaf
23 november 2003, 10:48
Ik zie dat Paulus de meeste stemmen haalt :P

Dit soort referendums hou ik wel van :)
Echt?
Je houdt dus van het soort 'referenda' zoals op Vlaamsblok en SP-a en vele andere partijcongressen waar alleen ja-knikkers en -stemmers toegelaten worden......
Verhelderend. :twisted:

Pelgrim
23 november 2003, 15:31
Zoiets in deze aard?
Wenst u De Winter/steve stevaert* als alleenheerser?
-ja
-ja
-ja
-ja
-nee, executeer mij maar meteen



*: schrappen naar gelang de partij

Percalion
9 februari 2005, 19:34
en net als iedereen denkt dat alles echt ooit nog goed komt, blijkt dat Percalion in het geniep een gigantisch laserkanon gebouwd heeft waarmee hij de maan uit zijn baan om onze planeet kegelt. Het exacte doel van deze ongetwijfeld kwaadaardige onderneming is nog steeds onbekend, evenmin weet men waarom in godsnaam Percalion eigenlijk de maan wegschiet en niet één van die oorlogssatelietten van Distel of Paulus.

Er komt wel internationaal veel protest vanwege verliefde koppeltjes die nu hun favoriete metgezel voor romantische avondjes moeten missen.

Negen maanden later duiken alle geboortecijfers onverwachts de dieperik in. De bevolking op aarde krimpt zienderogen.

De hele aarde? Neen, een kleine kolonie biedt moedig weerstand, bouwt een ruimteschip, schiet zichzelf in een baan rond de aarde, gebruikt de afstandsbediening van Percalion's laserkanon om zichzelf uit de baan rond de aarde te schieten en... komt aan op Clovis, de nog niet ontdekte zeventiende maan van Jupiter!

1handclapping
9 februari 2005, 19:44
When the moon is in the seventh house
and jupiter aligned with mars
then peace will guide the planets
and love will steer the stars

this is the dawning of the age of aquarius
the age of aquarius
A Q U A R I U S !

Spetsnaz
9 februari 2005, 19:46
lap er is hier al eentje met veel noten op z'n zang.


Distel zal voor het volkstribunaal verschijnen en schuldig bevonden worden aan landverraad.
Paulus is wel zéér vooruitziend ;)

Percalion
9 februari 2005, 19:56
When the moon is in the seventh house
and jupiter aligned with mars
then peace will guide the planets
and love will steer the stars

this is the dawning of the age of aquarius
the age of aquarius
A Q U A R I U S !
nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ...

Anna List
19 oktober 2019, 14:07
Ik zie dat Paulus de meeste stemmen haalt :P

Dit soort referendums hou ik wel van :)

Veelzeggend.

The Paulus Experience
19 oktober 2019, 14:09
Fuck zeg, 16 jaar oude thread...

Eduard Khil
19 oktober 2019, 14:32
kapotzuipen!

Dadeemelee
19 oktober 2019, 14:37
Ik stem voor Paulus.

Zucht
19 oktober 2019, 14:48
Fuck zeg, 16 jaar oude thread...

Was dat toen ook al zo'n schuimert ?

The Paulus Experience
19 oktober 2019, 15:03
Ik stem voor Paulus.

moet eens zien in de poll resultaten hoeveel er intussan al van het forum gevlogen zijn

Dadeemelee
19 oktober 2019, 15:13
moet eens zien in de poll resultaten hoeveel er intussan al van het forum gevlogen zijn

Oei, de namen staan er zelfs niet meer bij. :lol:

Spetsnaz
20 oktober 2019, 15:57
Riep iemand mij ?

koe de poing
20 oktober 2019, 16:01
Riep iemand mij ?

Ja

er is nood aan revolutie :twisted:

kojak
20 oktober 2019, 16:01
moet eens zien in de poll resultaten hoeveel er intussan al van het forum gevlogen zijn

Yep.
Stemmen voor Paulus is idd niet zonder risico.

kojak
20 oktober 2019, 16:04
Ja

er is nood aan revolutie :twisted:

En niet een beetje me dunkt. :lol:

Henri1
20 oktober 2019, 16:05
Hey, keuze genoeg dacht ik zo.
Als jullie niet voor mij kiezen vliegen jullie in een heropvoedingskamp.
Ik verwacht dus minstens 99,99% van de stemmen of het wordt 'afzien' voor jullie.
ALs ik slechts 99% haal dan spaar ik jullie en zal ik enkel willekeurig wat dorpen platbranden.
Deal? 8)

De optie Paulus staat er niet tussen.

Spetsnaz
20 oktober 2019, 16:10
Ja

er is nood aan revolutie :twisted:

Daar kan voor gezorgd worden ;-)

Anna List
20 oktober 2019, 16:12
Riep iemand mij ?

Wie ben jij mss?

kojak
20 oktober 2019, 16:26
Wie ben jij mss?


Ne goede vriend van Paulus denk ik.

Anna List
20 oktober 2019, 16:30
Ne goede vriend van Paulus denk ik.

:-P

The Paulus Experience
20 oktober 2019, 16:35
Riep iemand mij ?

:-D spetz!
Hoe is het er nog mee?

The Paulus Experience
20 oktober 2019, 16:36
Daar kan voor gezorgd worden ;-)

:-P

The Paulus Experience
20 oktober 2019, 16:36
Ja

er is nood aan revolutie :twisted:

Tijd om dat hier te koloniseren :-P

The Paulus Experience
20 oktober 2019, 16:39
Ne goede vriend van Paulus denk ik.

Jullie zijn allemaal virtuele goede vrienden ;-)

Anna List
20 oktober 2019, 16:45
Jullie zijn allemaal virtuele goede vrienden ;-)

Of goede virtuele vriendjes he Paulus. :lol:

Spetsnaz
20 oktober 2019, 16:50
:-D spetz!
Hoe is het er nog mee?

Ik kan niet klagen :-)
Is er nog ergens een spin-off van Chez Paulus te vinden ?

The Paulus Experience
20 oktober 2019, 17:18
Ik kan niet klagen :-)
Is er nog ergens een spin-off van Chez Paulus te vinden ?

Om te hacken? :lol:

Koe d P heeft er nog één

The Paulus Experience
20 oktober 2019, 17:19
Of goede virtuele vriendjes he Paulus. :lol:

Dat nu weer niet hè

Anna List
20 oktober 2019, 17:39
Dat nu weer niet hè

Heb je zo nog oude dubbelnicks om een praatje tegen te doen? :lol:

The Paulus Experience
20 oktober 2019, 18:45
Heb je zo nog oude dubbelnicks om een praatje tegen te doen? :lol:

:rofl:
Ik heb hier geen dubbelnicks, je bent aan het projecteren vrees ik

Anna List
20 oktober 2019, 18:58
:rofl:
Ik heb hier geen dubbelnicks, je bent aan het projecteren vrees ik

Oh ik dacht dat Kojak dat insinueerde.

Heb ook geen dubbelnicks die niet gepermband zijn ze.

piazzolla
20 oktober 2019, 19:12
Hey, keuze genoeg dacht ik zo.
Als jullie niet voor mij kiezen vliegen jullie in een heropvoedingskamp.
Ik verwacht dus minstens 99,99% van de stemmen of het wordt 'afzien' voor jullie.
ALs ik slechts 99% haal dan spaar ik jullie en zal ik enkel willekeurig wat dorpen platbranden.
Deal? 8)

onnozelaar.

Libro
20 oktober 2019, 19:59
Ik mis nog de optie "Paulus".

Ik de optie "Laurent for Paulus".

The Paulus Experience
21 oktober 2019, 21:54
onnozelaar.

Meneer onnozelaar voor u

kojak
21 oktober 2019, 22:14
Meneer onnozelaar voor u

Bon dat weten we dan ook al weer.

Piazzolla is duidelijk geen dubbelnick van Paulus. :mrgreen:

Tenzij Paulus graag meneer tegen zichzelf zegt, maar dat zou me eerlijk gezegd wel wat verwonderen.
Over het tweede woordje, daar ga ik me zeker niet over uitspreken..... :lol:

Skobelev
22 oktober 2019, 05:18
Hoe vol van jezelf kan je zijn?

Henri1
22 oktober 2019, 05:37
Ne goede vriend van Paulus denk ik.

Wie kent Paulus ?