PDA

View Full Version : Voorkomen door het begrip,


zoekrecht
28 november 2006, 16:55
Is beter dan genezen.
Even nadenken,:-( wat als morgen een van de belangrijkste inkomsten bron van de economie wegvalt. Hoeveel werklozen hoeveel minder staats inkomsten.:-(
Drank, drugs, wapens en petroleum de vier toppers van economie.
Met in het gevolg organen handel, de mens is beschaafd geworden; niet?
Deels van onze voorouders waren mensen eters, het moorden zonder inhoud wat nog dagelijkse kost is, en nu krijgt het doden terug een doel we kunnen hun organen gebruiken, een hele opluchting, niet; nu hoef ik me niet langer te schamen mens te zijn,:oops:
Nu onze leefwaarde brokkelt af jeugd drinkt meer en jonger, jeugd criminaliteit steeds geweldiger steeds jonger jeugd depressie zelfmoorden steeds jonger en jonger.:evil:
En de vraag die veel mensen bezig houd, hoe komt het waar is de fout, of waarom laat GOD dit toe.:oops:
Welke diersoort nog niet beschermt is geweest, de mens weet door het goed wel steeds de wonden te helen, met massale inzet van goedgestelde mensen.Hoe het komt en waarom het wordt toegelaten door GOD ik weet het niet.
Wat ik me wel afvraag :-(
Hoe kan een vrouw die het vrouw zijn heeft verlaten en de man nastreeft, zonen opvoeden tot mannen en hoe wordt de zoon van een manen hater opgevoed, naar het man worden.:roll: Hoe kan een verdeeld gezin of omgeving een standvastig kind opvoeden als niets van wat hem wordt verteld ook wordt gezien8O
En hoe kan het landbeheer zeggen het ondercontrole te hebben, als het steeds in aantal en verjonging blijft stijgen
Waarom verdwijnt in de jeugd het respect voor leven, en waarom vergrijpen (volwassenen)?:oops: Volgroeide mensen zich aan jonge kinderen:twisted:
Is het te voorkomen, al dat geklungel
Ja met het begrip van de geestelijke groei en het gevolg van misleiding te kennen,
Hoe kunnen onzekere mensen of ondermaatse denkers zekerheid brengen in het kind?8O
Hoe kan men een kind tot stand vastheid opvoeden in een land van denkers in hun geloof en beheer.:x
Erik Schidermans
Kinderen uit mijn kindertijd!!
Wordt eens volwassenā€¦;-)