PDA

View Full Version : Wie het populairst?


Knuppel
28 november 2003, 20:15
Koning Albert II, staatshoofd van België, of Hans van de Cauter (wie?!), kopstuk van de BUB, de enige, échte en onvervalste verdedigers van Ons Eeuwige Vaderland en Vertegenwoordiger van alle Belgen.
Wie is het populairst bij de mensen denkt u?

Ik zal U een tip geven, vraag het aan honderd mensen op straat en tel het aantal keren dat u de tegenvraag 'Wie?!' kreeg bij Hans van de Cauter... en bij de Koning. :wink: :P :D

Patriot!
28 november 2003, 20:29
De Koning, hoewel ook deze, net als onze Voorzitter, geboycot wordt door de Vlaams-nationale media.

Knuppel
28 november 2003, 20:32
De Vlaams-nationale media die de koning boycotten. :lol: :lol: :lol:

Jij wordt met de dag leuker, Patriot :!:

ancapa
28 november 2003, 20:33
Filip De Winter !!! 8O 8O 8O 8O 8O 8O

Foundation
28 november 2003, 20:59
De koning is uiteraard het populairst. Niet in het minst omdat hij bekender is dan Hans (gewone waarneming).

Patriot!
28 november 2003, 21:02
Zijne Majesteit is zonder twijfel dé populairste Belg.

H. Guderian
28 november 2003, 22:39
De Koning, hoewel ook deze, net als onze Voorzitter, geboycot wordt door de Vlaams-nationale media.

:lol: :lol: :lol: Daar is de slimste van het belgicistenbos weer...

pibo®
28 november 2003, 22:59
Frank Van Hecke :wink:

Nitroke
28 november 2003, 23:06
De Koning, hoewel ook deze, net als onze Voorzitter, geboycot wordt door de Vlaams-nationale media.
Geboycot???? En dat programma op VTM dan "Royalty" hij komt elke week op tv, das dus meer dan de voorzitter van het Vlamms Blok.

Boycot.. laat me niet lachen...

Patriot!
28 november 2003, 23:29
De Koning, hoewel ook deze, net als onze Voorzitter, geboycot wordt door de Vlaams-nationale media.
Geboycot???? En dat programma op VTM dan "Royalty" hij komt elke week op tv, das dus meer dan de voorzitter van het Vlamms Blok.

Boycot.. laat me niet lachen...

Hij is dan ook tienduizend keer populairder dan dat separatistje.

Henri1
7 mei 2015, 05:41
Koning Albert II, staatshoofd van België, of Hans van de Cauter (wie?!), kopstuk van de BUB, de enige, échte en onvervalste verdedigers van Ons Eeuwige Vaderland en Vertegenwoordiger van alle Belgen.
Wie is het populairst bij de mensen denkt u?

Ik zal U een tip geven, vraag het aan honderd mensen op straat en tel het aantal keren dat u de tegenvraag 'Wie?!' kreeg bij Hans van de Cauter... en bij de Koning. :wink: :P :D

Hebt u een idee hoe het vandaag de dag zou zijn ?

griezel
7 mei 2015, 16:11
Koning Albert II, staatshoofd van België, of Hans van de Cauter (wie?!), kopstuk van de BUB, de enige, échte en onvervalste verdedigers van Ons Eeuwige Vaderland en Vertegenwoordiger van alle Belgen.
Wie is het populairst bij de mensen denkt u?

Ik zal U een tip geven, vraag het aan honderd mensen op straat en tel het aantal keren dat u de tegenvraag 'Wie?!' kreeg bij Hans van de Cauter... en bij de Koning. :wink: :P :D

De keuze tussen twee stukken stront ? Ik lust geen van beide.