PDA

View Full Version : 3000ste Amerikaan gedood in Irak


Ive De Beckker
1 januari 2007, 19:24
Het nieuwe jaar betekende voor de Amerikanen in Irak
dat ze de teller van Amerikaanse doden op 3000 mogen zetten.

Reken dan nog eens de doden bij de coalitietroepen.

Zo zie je maar dat ze het zwaar onderschat hebben....

deryz
1 januari 2007, 19:27
helaas ja, had men maar geluisterd naar de militaire machtshebbers,dan was het helemaal anders gelopen

baseballpolitieker
1 januari 2007, 19:45
Zo zie je maar dat ze het zwaar onderschat hebben....
Ja de terroristen zijn nog veel erger dan iedereen had gedacht en ook veel machtiger dus weer een reden meer voor de oorlog!

Ive De Beckker
1 januari 2007, 19:51
Binnenkort mag de amerikaan Spanje aanvallen volgens uw logica.
Ah ja, met die aanslag van enkele dagen geleden.

Daar zijn ook terroristen

deryz
1 januari 2007, 19:57
Binnenkort mag de amerikaan Spanje aanvallen volgens uw logica.
Ah ja, met die aanslag van enkele dagen geleden.

Daar zijn ook terroristen
ahhhhhhhhhhh ja en de spaanse regering verleent onderdak en geeft steun aan die terroristen:roll:

bruut geweld
1 januari 2007, 20:03
8-) de TOPmilitairen hadden het AFGERADEN om irak aan te vallen , die wisten wel beter.

en als het dan TOCH absoluut om politieke redenen diende te gebeuren (oliedominantie en het zionistisch paaien door joodse necons �* la Wolfowitz en Perle = de drijvende krachten achter het oorlogzoeken) dan vroegen de militairen naast al die fancy high-tech ook gewoon meer boots on the ground en het voortbestaan van het irakese leger.
maar dat leger moest nu eenmaal ontmanteld worden want het zou in handen komen van al even antizionitische sjieten.

het plan waar de militairen van wilden vertrekken waren covert special ops om uiteindelijk de zaak voldoende te destabiliseren om zo eventueel tot een regime change te komen. Maar de zionisten moesten direct actie hebben en zij weten het ook gewoon beter, vermits ze uitverkoren zijn. dus konden colin powel en andere topgeneraals hun bek houden en meelopen of konden ze ophoepelen.

er zijn trouwens al heel wat meer dan 3000 Us soldaten gesneuveld, diegenen die later overlijden op het transport naar Rammstein of in de US worden gewoon niet meegeteld + de casualties van zaken die het leger geoutsourced heeft naar prive bewakingsdiensten (Blackwater en co, waar vooral ex Us soldaten dienen) worden eveneens niet vermeld.

onlangs nog een stukje gezien over een vrouw die zich afvroeg waarom haar broer zijn benen en 80 % van zijn zicht diende te missen om Israel van zijn vijanden te gaan ontdoen :oops:

De US is verraden van binnenuit. Maar dat hoeft niet te verbazen ,de zionisten controleren zowel de republikeinen als de democraten, als ze de US moeten ruïneren/schaden om hun zionstaat voort te helpen,zullen ze het zeker niet laten

Max van Dietschland
1 januari 2007, 20:05
De echte terroristen van Al Quada zijn zeer tevreden met hun nieuwe speeltuin Irak. Met al dat speelgoed die ze uit de Iraakse wapenopslagplaatsen geplunderd hebben kunnen ze weer een eind weg om aanslagen te plegen tegen onschuldigen overal ter wereld.

Max van Dietschland
1 januari 2007, 20:09
De US is verraden van binnenuit. Maar dat hoeft niet te verbazen de zionisten controleren zowel de republikeinen als de democraten, als ze de US moeten ruïneren/schaden om hun zionstaat voort te helpen , zullen ze zeker niet twijfelen

Er zijn zeker ook goede Amerikanen, zoals David Duke en in mindere mate Pat Buchanon. Ja, deze mensen zijn zelfs rechts en nationalistisch. Jammer dat hun invloed zo beperkt is.

Antoon
1 januari 2007, 20:54
Ja de terroristen zijn nog veel erger dan iedereen had gedacht en ook veel machtiger dus weer een reden meer voor de oorlog!

Juist. Die moslims geven geen zier om hun eigen mensen en vermoorden elkaar per honderden, vrouwen en kinderen inbegrepen.

Het 3000ste drama is ook de 3000ste eervolle melding waard. De Amerikaanse soldaten die gesneuveld zijn, en ook de coalitieleden uit andere landen, hebben hun leven geofferd voor de goede zaak.

Zoals baseballpolitieker het zegt : de gruwel van die moslims daar toont alleen maar aan dat er rede te meer was om in actie te treden.

Raven
1 januari 2007, 20:56
Zo zie je maar dat ze het zwaar onderschat hebben....

Maar alé gij, als je de conspiracy-theorie freaks moet geloven, controleren die gasten zelfs welke thee die irakezen drinken.

Ive De Beckker
1 januari 2007, 20:57
Antoon, ik vind het spijtig dat U altijd direct
de Amerikaanse verdediging inneemt.

De Amerikaanse vlag maakt al duidelijk dat u een onvoorwaardelijke liefde uit.

bruut geweld
1 januari 2007, 20:57
De Amerikaanse soldaten die gesneuveld zijn, en ook de coalitieleden uit andere landen, hebben hun leven geofferd voor de goede zaak.
.

voor een "uitverkoren boven ALLE andere volkeren" zionist zijnde : het immer landstelende en oorlogsmanipulerende kolonisatie experiment genaamd :
I S R A EL :oops: :oops: :oops:

Bhairav
1 januari 2007, 21:09
Juist. Die moslims geven geen zier om hun eigen mensen en vermoorden elkaar per honderden, vrouwen en kinderen inbegrepen.

Het 3000ste drama is ook de 3000ste eervolle melding waard. De Amerikaanse soldaten die gesneuveld zijn, en ook de coalitieleden uit andere landen, hebben hun leven geofferd voor de goede zaak.

Zoals baseballpolitieker het zegt : de gruwel van die moslims daar toont alleen maar aan dat er rede te meer was om in actie te treden.

Die sukkelaars moeten hun nooit eerder zo nuttig gevoeld hebben...:lol:

Antoon
1 januari 2007, 21:31
Antoon, ik vind het spijtig dat U altijd direct
de Amerikaanse verdediging inneemt.

De Amerikaanse vlag maakt al duidelijk dat u een onvoorwaardelijke liefde uit.

In de toekomst zullen ook de tegenstanders in het Westen inzien dat de inval in Irak noodzakelijk was.

Schrijf het op!

Jozef Ostyn
1 januari 2007, 22:56
In de toekomst zullen ook de tegenstanders in het Westen inzien dat de inval in Irak noodzakelijk was.

Schrijf het op!

U onderschat de koppigheid en blindheid van de verstokte anti-Amerikanen.

Ive De Beckker
1 januari 2007, 22:59
In de toekomst zullen ook de tegenstanders in het Westen inzien dat de inval in Irak noodzakelijk was.

Schrijf het op!


Zolang de Amerikaan denkt dat hij zich alles mag permiteren
zal er terrorisme blijven en zal ik mij onveilig voelen

Jozef Ostyn
1 januari 2007, 23:02
Reeds meer dan 3.000 Amerikaanse soldaten zijn inderdaad in Irak gesneuveld, naast een veel kleiner aantal andere coalitietroepen en veel meer Iraakse soldaten en politiemensen.
Denk ook aan de honderden Amerikaanse en andere coalitietroepen die in Afghanistan gesneuveld zijn, samen met Afghaanse troepen en aan de honderden Amerikanen en anderen die gesneuveld zijn in de andere strijdtonelen van deze oorlog.
Denk aan de vele honderden Amerikanen, Europeanen, Afrikanen en Aziaten die sinds de jaren 80 omkwamen of sneuvelden tengevolge van de oorlog die moslim-extremisten tegen ons allen voeren.
Allen, in zonderheid de soldaten die bewust hun leven in de weegschaal legden, verdienen ons respect.

Ive De Beckker
1 januari 2007, 23:05
Irak en Afghanistan zijn 2 andere zaken.

Er is geen enkel bewijs dat Saddam terroristen steunde
die een dreiging vormden voor het buitenland.

De soldaten in Irak verdienen mijn respect niet.
Offensie verdient geen respect,
defensie verdient alle respect.

baseballpolitieker
1 januari 2007, 23:07
Zolang de Amerikaan denkt dat hij zich alles mag permiteren
zal er terrorisme blijven en zal ik mij onveilig voelen
Volgens mij is het omgekeerd en wie begon is moeilijk te bewijzen dus iedereen heeft een eigen mening, maar daarin geef ik u geen gelijk! De moslims hebben gewoon een niet te stoppen honger naar macht en dat mag ten koste van alles gaan!

Jozef Ostyn
1 januari 2007, 23:07
Irak en Afghanistan zijn 2 andere zaken.

Er is geen enkel bewijs dat Saddam terroristen steunde
die een dreiging vormden voor het buitenland.

De soldaten in Irak verdienen mijn respect niet.
Offensie verdient geen respect,
defensie verdient alle respect.

U steunt dus liever de moordenaars van vele duizenden Irakezen.

baseballpolitieker
1 januari 2007, 23:08
Offensie verdient geen respect,
defensie verdient alle respect.
Maar wie zegt wat wat is? Want Bush zegt dat al zijn oorlogen defensie zijn dus....

Ive De Beckker
1 januari 2007, 23:12
U steunt dus liever de moordenaars van vele duizenden Irakezen.

Nee, ik steun die Amerikanen die die duizenden Irakezen vermoord hebben niet.

En van alle redenen om de oorlog te starten is geen enkele bewezen dat ze terrecht was.


Tijdens het bombarderen van Irak tussen de 2 golfoorlogen zijn meer 500.000 mensen gedood door de Amerikanen.

Ive De Beckker
1 januari 2007, 23:14
Maar wie zegt wat wat is? Want Bush zegt dat al zijn oorlogen defensie zijn dus....

Als ik sebiet buiten kom en ik slaag de eerste beste kerel
op zijn smoel, is dat dan defensie?

Jozef Ostyn
1 januari 2007, 23:15
Nee, ik steun die Amerikanen die die duizenden Irakezen vermoord hebben niet.

En van alle redenen om de oorlog te starten is geen enkele bewezen dat ze terrecht was.


Tijdens het bombarderen van Irak tussen de 2 golfoorlogen zijn meer 500.000 mensen gedood door de Amerikanen.

Diegenen die vele duizenden Irakezen vermoorden zijn de terroristen voor wie u het opneemt.

U illustreert nog eens uw *knip* door te beweren dat bij Amerikaanse bombardementen 500.000 mensen zouden zijn omgekomen. Zelfs de meest verstokte Amerika-bashers zullen zo'n *knip* weglachen.

Geknipt op vraag van geviseerde.

mvg,
Arnold.

Ive De Beckker
1 januari 2007, 23:17
Diegenen die vele duizenden Irakezen vermoorden zijn de terroristen voor wie u het opneemt.

U illustreert nog eens uw dwaasheid door te beweren dat bij Amerikaanse bombardementen 500.000 mensen zouden zijn omgekomen. Zelfs de meest verstokte Amerika-bashers zullen zo'n dwaasheid weglachen.

Gelieve persoonlijke beledigingen voor uzelf te houden.

Ik ben voor vrede. Ik ben pacifist.

Jozef Ostyn
1 januari 2007, 23:19
Gelieve persoonlijke beledigingen voor uzelf te houden.

Ik ben voor vrede. Ik ben pacifist.
*knip*

Persoonlijk/Off topic geknipt op vraag van geviseerde.

mvg,
Arnold.

bruut geweld
1 januari 2007, 23:22
Maak uzelf niet zo belachelijk.

ahum "dokter" Ostyn heel uzelf !! :lol: :lol:

Ive De Beckker
1 januari 2007, 23:24
Maak uzelf niet zo belachelijk.

Nogmaals: Gelieve te stoppen met uw beledigingen.

Ik ben tegen geweld, leer ermee leven

Jozef Ostyn
1 januari 2007, 23:26
Nogmaals: Gelieve te stoppen met uw beledigingen.

Ik ben tegen geweld, leer ermee leven

Hebt u al een bron gevonden voor uw bewering dat bij Amerikaanse bombardementen in Irak tussen de twee golfoorlogen meer dan 500.000 mensen omkwamen?

Ive De Beckker
1 januari 2007, 23:28
Hebt u al een bron gevonden voor uw bewering dat bij Amerikaanse bombardementen in Irak tussen de twee golfoorlogen meer dan 500.000 mensen omkwamen?

Mijn bron is Michael Moore.
En ja, ik geloof deze anti oorlogsactivist.

Jozef Ostyn
1 januari 2007, 23:29
Mijn bron is Michael Moore.
En ja, ik geloof deze anti oorlogsactivist.

Kunt u even aangeven waar Michael Moore beweert dan meer dan 500.000 Irakezen omkwamen bij Amerikaanse bombardementen. Ik ben er namelijk nogal zeker van dat zelfs een gek als Michael Moore dat niet beweert.

Ive De Beckker
1 januari 2007, 23:31
Hebt U zijn films gezien of boek gelezen?
Daar kom je het in tegen.

Jozef Ostyn
1 januari 2007, 23:32
Hebt U zijn films gezien of boek gelezen?
Daar kom je het in tegen.

Neen, daar komt u dat niet in tegen. U komt daar wel een andere (eveneens leugenachtige) bewering in tegen, maar niet diegene die u hier gepost heeft.

deryz
1 januari 2007, 23:37
Hebt U zijn films gezien of boek gelezen?
Daar kom je het in tegen.
michael moore is helemaal geen betrouwbare bron, hij is fervent bush-hater en hij staat wel bekend om het goochelen met cijfers

Ive De Beckker
1 januari 2007, 23:39
Neen, daar komt u dat niet in tegen. U komt daar wel een andere (eveneens leugenachtige) bewering in tegen, maar niet diegene die u hier gepost heeft.

De film Bowling For Columbine
Hoofdstuk 6: Wonderful world

Na 26 minuten en 40 seconden in beeld.

De VN schat dat 500.000 Iraakse kinderen omkwamen door bommen en sancties.

Het ging dus enkel over kinderen



Door het kijken van dat hoofdstuk viel mijn oog nog op
1963-1975 waar de VS 4 MILJOEN mensen hebben gedood in Zuidoost-Azië

Jozef Ostyn
1 januari 2007, 23:39
michael moore is helemaal geen betrouwbare bron, hij is fervent bush-hater en hij staat wel bekend om het goochelen met cijfers

Moore is inderdaad niet betrouwbaar, maar hij beschikt wel over voldoende verstandelijke vermogens om niet te gaan beweren dat er 500.000 Irakezen zouden zijn omgekomen bij Amerikaanse bombardementen tussen de twee Golfoorlogen.

Jozef Ostyn
1 januari 2007, 23:41
De film Bowling For Columbine
Hoofdstuk 6: Wonderful world

Na 26 minuten en 40 seconden in beeld.

De VN schat dat 500.000 Iraakse kinderen omkwamen door bommen en sancties.

Het ging dus enkel over kinderen



Door het kijken van dat hoofdstuk viel mijn oog nog op
1963-1975 waar de VS 4 MILJOEN mensen hebben gedood in Zuidoost-Azië

Moore neemt inderdaad een bewering over (NIET van de VN) dat er 500.000 Iraakse kinderen zouden zijn omgekomen tengevolge van het VN-embargo (LEES GOED: VN-embargo) tegen Irak. Die bewering is overigens volkomen fictief en niet gebaseerd op echt wetenschappelijk onderzoek.

Op geen enkele wijze beweert Moore (of iemand anders) dat er 500.000 Iraakse doden zouden zijn gevallen bij VS-bombardementen.

Opnieuw hebt u dus gelogen.

bruut geweld
1 januari 2007, 23:42
Kunt u even aangeven waar Michael Moore beweert dan meer dan 500.000 Irakezen omkwamen bij Amerikaanse bombardementen. Ik ben er namelijk nogal zeker van dat zelfs een gek als Michael Moore dat niet beweert.

enkel een gek beweert compleet anoniem een ahum " PHD" te zijn terwijl hij nog geeneens weet dat de benaming hiervan in vlaanderen "doktor" is. ;-)

jozef jozef toch :oops:

Ive De Beckker
1 januari 2007, 23:43
Leer eens met respect omgaan met de mensen.

Er staat duidelijk BOMMEN en sancties.
Het is wel degelijk een schatting va de VN.

Dus scheld rustig verder, ik steek geen tijd meer in
uw beledigingen.
Dat is blijkbaar uw manier van omgaan met mensen,
niet de mijne

Jozef Ostyn
1 januari 2007, 23:44
enkel een gek beweert compleet anoniem een ahum " PHD" te zijn terwijl hij nog geeneens weet dat de benaming hiervan in vlaanderen "doktor" is. ;-)

jozef jozef toch :oops:

Ik beweer niets anoniem. En dat ik een PhD heb is een feit. Dat u niet begrijpt hoe dit mogelijk is toont aan dat u een *knip* bent.

Geknipt op vraag van geviseerde.

mvg,
Arnold.

bruut geweld
1 januari 2007, 23:46
Ik beweer niets anoniem. En dat ik een PhD heb is een feit. Dat u niet begrijpt hoe dit mogelijk is toont aan dat u een idioot bent.

:lol: :lol: nog steeds in uw gat gebeten omdat je zo op je bekje bent gegaan he

Ive De Beckker
1 januari 2007, 23:46
enkel een gek beweert compleet anoniem een ahum " PHD" te zijn terwijl hij nog geeneens weet dat de benaming hiervan in vlaanderen "doktor" is. ;-)

jozef jozef toch :oops:

Steek er geen tijd in.
Je krijgt toch enkel scheldpartijen terug.
Ik heb de bewuste posts al gemeld bij de moderators en hopelijk doen ze er iets aan.

Jozef Ostyn
1 januari 2007, 23:47
Leer eens met respect omgaan met de mensen.

Er staat duidelijk BOMMEN en sancties.
Het is wel degelijk een schatting va de VN.

Dus scheld rustig verder, ik steek geen tijd meer in
uw beledigingen.
Dat is blijkbaar uw manier van omgaan met mensen,
niet de mijne

Leer eens wat minder liegen. En probeer een klein beetje feitenkennis te verzamelen voor u uit uw nek begint te kletsen.

Feit blijft dat u geen enkele bron kunt aanhalen die zelfs maar beweert wat u beweerde: dat er bij Amerikaanse bombardementen in Irak 500.000 mensen omkwamen. Als u ook maar een beetje verstand en kennis van zaken had zou u trouwens weten dat dit volslagen onmogelijk is.

deryz
1 januari 2007, 23:48
dus u was beide voorstander net als chirac & putin om saddam nog langer aan de macht te laten, en dus bent u akkoord dat er nog tienduizenden doden vallen onder zijn bewind

Raven
1 januari 2007, 23:48
500.000 burgerdoden door bombardementen... En morgen is't terug Kerstmis ;-)

Jozef Ostyn
1 januari 2007, 23:48
:lol: :lol: nog steeds in uw gat gebeten omdat je zo op je bekje bent gegaan he

Betwist u nog altijd dat ik een PhD heb?

Ive De Beckker
1 januari 2007, 23:51
dus u was beide voorstander net als chirac & putin om saddam nog langer aan de macht te laten, en dus bent u akkoord dat er nog tienduizenden doden vallen onder zijn bewind

Bent u voorstander van een Amerika dat de VN beslissingen naast zich neerlegt en
oorlog start waar en wanneer ze willen?

Jozef Ostyn
1 januari 2007, 23:51
Bent u voorstander van een Amerika dat de VN beslissingen naast zich neerlegt en
oorlog start waar en wanneer ze willen?

Welke beslissing van de VN hebben de VS naast zich neer gelegd?

Bobke
1 januari 2007, 23:52
Leer eens met respect omgaan met de mensen.

Er staat duidelijk BOMMEN en sancties.
Het is wel degelijk een schatting va de VN.

Dus scheld rustig verder, ik steek geen tijd meer in
uw beledigingen.
Dat is blijkbaar uw manier van omgaan met mensen,
niet de mijne
Precies.

deryz
1 januari 2007, 23:53
Bent u voorstander van een Amerika dat de VN beslissingen naast zich neerlegt en
oorlog start waar en wanneer ze willen?als het doel gerechtvaardigd is wel

trouwens die 500000 doden zijn niet de schuld van de VN maar wel de schuld van saddam,die niet wou meewerken met de VN

dus u kan deze doden bijtellen bij die honderdduizenden andere slachtoffers van saddam

deryz
1 januari 2007, 23:54
Bent u voorstander van een Amerika dat de VN beslissingen naast zich neerlegt en
oorlog start waar en wanneer ze willen?dus bent u ook tegenstander van de amerikaanse inteventie in europa tijdens de WO II, dat geleid heeft tot een overwinning voor ons?

Tavek
1 januari 2007, 23:54
enkel een gek beweert compleet anoniem een ahum " PHD" te zijn terwijl hij nog geeneens weet dat de benaming hiervan in vlaanderen "doktor" is. ;-)

jozef jozef toch :oops:

De rest van de wereld gebruikt PhD, ist misschien bij u opgekomen dat Jozef int buitenland gepromoveerd is ? Ik zeg niet dat het zo is, maar dat kan.

bruut geweld
1 januari 2007, 23:55
dus bent u ook tegenstander van de amerikaanse inteventie in europa tijdens de WO II, dat geleid heeft tot een overwinning voor ons?

zeg eens welke beslissingen van de toen nog niet opgerichte VN niet werden gerespekteerd ?

Jozef Ostyn
1 januari 2007, 23:55
De rest van de wereld gebruikt PhD, ist misschien bij u opgekomen dat Jozef int buitenland gepromoveerd is ? Ik zeg niet dat het zo is, maar dat kan.

Oei, zover had hij nog niet gedacht!

deryz
1 januari 2007, 23:57
zeg eens welke beslissingen van de toen nog niet opgerichte VN niet werden gerespekteerd ?
nee maar volgens jullie had de vs niets te zoeken in irak, hadden ze dan wel iets te zoeken in de tijd van hitler, de vs kwam volgens jullie zich dan ook maar bemoeien?

bruut geweld
1 januari 2007, 23:59
De rest van de wereld gebruikt PhD, ist misschien bij u opgekomen dat Jozef int buitenland gepromoveerd is ? Ik zeg niet dat het zo is, maar dat kan.

uiteraard, maar een Nederlandstalige (zelf een hollander) weet perfekt dat doctor de corresponderende titel is in vlaanderen 8-)

maar ja, zelfs onze prins heeft een universitaire graad in de USA :lol: :lol:

je kan daar namenlijk alles kopen. jozef is inhoudelijk al zo vaak op zijn bekje gegaan op tal van materies dat het beschamend wordt. bovendien heeft die ook zeeer veel vrije tijd.... je zou precies zeggen dat ie niet werkt8-)

Jozef Ostyn
2 januari 2007, 00:00
uiteraard, maar een Nederlandstalige (zelf een hollander) weet perfekt dat een doctor de corresponderende titel is in vlaanderen 8-)

maar ja, zelfs onze prins heeft een universitaire graad in de USA :lol: :lol:

je kan daar namenlijk alles kopen. jozef is inhoudelijk al zo vaak op zijn bekje gegaan op tal van materies dat het beschamend wordt. boveniden heeft die ook zeeer veel vrije tijd.... je zou precies zeggen dat ie niet werkt8-)

grappig gewoon

bruut geweld
2 januari 2007, 00:01
grappig gewoon

en bovendien correct ;-):twisted:

Jozef Ostyn
2 januari 2007, 00:02
en bovendien correct ;-):twisted:

Dat niet, maar van u zijn we dat gewoon.

bruut geweld
2 januari 2007, 00:05
welke zichzelf respekterende en ware doktor in welke discipline dan ook zou taalkundig : "grappig gewoon" grammatisch als reactie formuleren 8-)

jozef jozef toch :oops:

bruut geweld
2 januari 2007, 00:07
Dat niet, maar van u zijn we dat gewoon.

"we" :lol: :lol:

Jozef jozef toch :oops:

Jozef Ostyn
2 januari 2007, 00:08
welke zichzelf respekterende en ware doktor in welke discipline dan ook zou taalkundig : "grappig gewoon" grammatisch als reactie formuleren 8-)

jozef jozef toch :oops:

U bent er blijkbaar zelf nog niet uit of het doctor of doktor is.*knip*

Scheldproza mag je gerust achterwege laten.

mvg,
Arnold.

bruut geweld
2 januari 2007, 00:11
nee maar volgens jullie had de vs niets te zoeken in irak, hadden ze dan wel iets te zoeken in de tijd van hitler, de vs kwam volgens jullie zich dan ook maar bemoeien?

De oorlog is begonnen in 39, het kon de USA niet schelen.

De enige reden dat ze uiteindelijk gekomen zijn is zuiver eigenbelang, dankzij de WO II hebben ze zich van hun werelddominantie verzekerd.

Idealen zijn irrelevant, het gaat hen nog steeds om hun eigen belangen.

baseballpolitieker
2 januari 2007, 00:13
De oorlog is begonnen in 39, het kon de USA niet schelen.

De enige reden dat ze uiteindelijk gekomen zijn is zuiver eigenbelang, dankzij de WO II hebben ze zich van hun werelddominantie verzekerd.

Idealen zijn irrelevant, het gaat hen nog steeds om hun eigen belangen.
Ik noem dat gewoon slim zijn! Terwijl wij hier in Europa elkaar aan het afmaken waren en om de zoveel jaar oorlog met elkaar hadden hebben de Amerikanen gewoon van de situatie geprofiteerd! En dat is niet de schuld van de Amerikanen maar van onszelf!

bruut geweld
2 januari 2007, 00:13
U bent er blijkbaar zelf nog niet uit of het doctor of doktor is. *knip*

*knip*

Hou het ontopic en niet persoonlijk.

mvg,
Arnold.

Ive De Beckker
2 januari 2007, 00:15
dus bent u ook tegenstander van de amerikaanse inteventie in europa tijdens de WO II, dat geleid heeft tot een overwinning voor ons?

Dat was een totaal verschil.

Irak was een natie die niet in een oorlog verwikkeld was toen Amerika binnenviel. Dit was dus OFFENSIE

Bij WOII werden wij bevrijd, dat was DEFENSIE.

Jozef Ostyn
2 januari 2007, 00:16
*knip*

Grappig.

bruut geweld
2 januari 2007, 00:16
Ik noem dat gewoon slim zijn! Terwijl wij hier in Europa elkaar aan het afmaken waren en om de zoveel jaar oorlog met elkaar hadden hebben de Amerikanen gewoon van de situatie geprofiteerd! En dat is niet de schuld van de Amerikanen maar van onszelf!

daar zal ik u absoluut geen ongelijk in geven.
Maar nu is het europese belang determinerend en niet als slaafjes de USA doctrine achterna lopen.

en de USA tracht europa te verdelen en klein te houden (niet qua uitbreiding) maar qua invloed en macht. We moeten dan ook onze eigen koers varen. een europeaan die de Us vlag voert, is dan ook eerder als landsverrader te beschouwen

baseballpolitieker
2 januari 2007, 00:17
Dat was een totaal verschil.

Irak was een natie die niet in een oorlog verwikkeld was toen Amerika binnenviel. Dit was dus OFFENSIE

Bij WOII werden wij bevrijd, dat was DEFENSIE.
Het zit wel iets moeilijker in mekaar dan dat en onder wat versta je dan voorkomen is beter dan genezen! Offensie of defensie?

Jozef Ostyn
2 januari 2007, 00:18
Dat was een totaal verschil.

Irak was een natie die niet in een oorlog verwikkeld was toen Amerika binnenviel. Dit was dus OFFENSIE

Bij WOII werden wij bevrijd, dat was DEFENSIE.

Irak was wel in een oorlog verwikkeld. Volgens de VN schondt het de wapenstilstand waarmee die oorlog in 1991 voorlopig opgeschort maar niet beëindigd was.

Maar ja, dat zijn weeral feiten en daar hebt u het niet zo voor.

baseballpolitieker
2 januari 2007, 00:20
daar zal ik u absoluut geen ongelijk in geven.
Maar nu is het europese belang determinerend en niet als slaafjes de USA doctrine achterna lopen.

en de USA tracht europa te verdelen en klein te houden (niet qua uitbreiding) maar qua invloed en macht. We moeten dan ook onze eigen koers varen. een europeaan die de Us vlag voert, is dan ook eerder als landsverrader te beschouwen
Ja daar geef ik u gelijk in maar er zijn er enkele onder u die beweren dat het de imperialistische Amerikanen hun schuld is maar het is onze schuld! Wij moeten inderdaad eindelijk eens een politieke eenheid gaan vormen om wat evenwicht te bieden aan de Amerikanen! Daarom is het in ieders belang dat de Europese grondwet er zo snel mogelijk komt! Is het deze versie of een andere maakt me niet uit maar er moet er een komen dat is zeker!

Ive De Beckker
2 januari 2007, 00:21
Ik ben de VS dankbaar dat zij ons bevrijd hebben van Hitler en zijn gevolg.
Maar daarom hen een vrijgeleide geven om te doen en laten wat ze willen? Nee.

baseballpolitieker
2 januari 2007, 00:24
Ik ben de VS dankbaar dat zij ons bevrijd hebben van Hitler en zijn gevolg.
Maar daarom hen een vrijgeleide geven om te doen en laten wat ze willen? Nee.
Terwijl Europa en de VS aan het bekvechten zijn loopt ondertussen de derde wel met de prijs weg! Het midden-oosten, dat is het echte gevaar en dat vergeten we soms met onze eigen 'familiale probleempjes'! Zowel west-europa als de vs worden namelijk onder het westen gerekend hé!

Ive De Beckker
2 januari 2007, 00:24
Het zit wel iets moeilijker in mekaar dan dat en onder wat versta je dan voorkomen is beter dan genezen! Offensie of defensie?


Waar zijn de bewijzen van massavernietigingswapens?
Waar zijn de banden met Osama Bin Laden?

Er is geen enkel bewijs dat Irak een bedreigind vormde tegen de rest van de wereld.
Welke oorlog was het nu weer dat door Amerika gesponsord was? Tegen Kuweit of Iran?
Wat daarmee?

En wat dan met Noord-Korea die openlijk zeggen dat ze kernwapens hebben?
En wat met Iran?

baseballpolitieker
2 januari 2007, 00:26
En wat dan met Noord-Korea die openlijk zeggen dat ze kernwapens hebben?
En wat met Iran?
Jij hebt liever een atoomoorlog dan degene die er nog niet over te beschikken uit te schakelen! Saddam was een dictator en dat past nu eenmaal niet in de huidige maatschappij, misschien wel in uw eigen fantasie maar niet in de hedendaagse realiteit!

Ive De Beckker
2 januari 2007, 00:28
Jij hebt liever een atoomoorlog dan degene die er nog niet over te beschikken uit te schakelen! Saddam was een dictator en dat past nu eenmaal niet in de huidige maatschappij, misschien wel in uw eigen fantasie maar niet in de hedendaagse realiteit!

En de leider van Noord-Korea niet?
Dus Noord-Korea mag rustig zijn kernprogramma blijven uitvoeren?

Ze kozen voor Irak om 1 reden.
OLIE

Jozef Ostyn
2 januari 2007, 00:29
En de leider van Noord-Korea niet?
Dus Noord-Korea mag rustig zijn kernprogramma blijven uitvoeren?

Ze kozen voor Irak om 1 reden.
OLIE

Een nieuwe illustratie van uw anti-Amerikaanse verdwazing. Indien het werkelijk om olie te doen was, dan kon men die gewoon kopen. Veel goedkoper.

baseballpolitieker
2 januari 2007, 00:30
En de leider van Noord-Korea niet?
Dus Noord-Korea mag rustig zijn kernprogramma blijven uitvoeren?

Ze kozen voor Irak om 1 reden.
OLIE
Tegen Noord-Korea kunnen ze niet veel meer doen of heb jij liever een atoomoorlog!? Ze zullen ook wel naar ginder zijn geweest voor olie maar volgens u moeten alle dictators aan de macht blijven, zelfs als ze kunnen worden afgezet!?

baseballpolitieker
2 januari 2007, 00:31
Een nieuwe illustratie van uw anti-Amerikaanse verdwazing. Indien het werkelijk om olie te doen was, dan kon men die gewoon kopen. Veel goedkoper.
Dat de waarheid zo simpel was, ik had zelfs nog niet eens zo ver gedacht! Proficiat!;-)

bruut geweld
2 januari 2007, 00:31
Terwijl Europa en de VS aan het bekvechten zijn loopt ondertussen de derde wel met de prijs weg! Het midden-oosten, dat is het echte gevaar en dat vergeten we soms met onze eigen 'familiale probleempjes'! Zowel west-europa als de vs worden namelijk onder het westen gerekend hé!


incorrect !

Het is idd zo dat vooral ZIONISTISCHE propagandagroepen dit zo willen voorstellen en dat dit beperkt een gevolg vindt in die gebieden.

Maar je ziet bijv de verschillende houding van een aantal staten tov de US en toc de EU. Ook Iran heeft in se geen probleem met de EU.

Nee, ALS er al een dreiging zit aan te komen voor de EU zie ik die eerder in het nieuwe rusland en vooral China. De chinezen hebben volk genoeg , hun ekonomie groeit gestaag, hun militaire technologie zal binnen enkele jaren de onze en die van de US evenaren én hun defensiebudget verhoogt proportioneel

baseballpolitieker
2 januari 2007, 00:35
incorrect !
Ook Iran heeft in se geen probleem met de EU.Nee, natuurlijk niet wij laten ze mooi gerust, en wij laten ze hun wrede plannen gewoon uitwerken, zonder krachtig op te treden!

Nee, ALS er al een dreiging zit aan te komen voor de EU zie ik die eerder in het nieuwe rusland en vooral China.China begrijp ik maar het nieuwe Rusland???

Ive De Beckker
2 januari 2007, 00:37
Tegen Noord-Korea kunnen ze niet veel meer doen of heb jij liever een atoomoorlog!? Ze zullen ook wel naar ginder zijn geweest voor olie maar volgens u moeten alle dictators aan de macht blijven, zelfs als ze kunnen worden afgezet!?


De leider van Noord-Korea is ook een dictator.
En die dictator heeft kernwapens.

De oorlog in Irak was gestart op verdenking van aanwezigheid van die wapens.

In Noord-Korea weten we het zeker en daar valt men niet binnen.

baseballpolitieker
2 januari 2007, 00:39
De leider van Noord-Korea is ook een dictator.
En die dictator heeft kernwapens.

De oorlog in Irak was gestart op verdenking van aanwezigheid van die wapens.

In Noord-Korea weten we het zeker en daar valt men niet binnen.
Lees jij niet of zo, ik zeg dat het van N-K geen zaak van niet willen maar niet kunnen is! Of heb jij liever een atoomoorlog!

Ive De Beckker
2 januari 2007, 00:45
Lees jij niet of zo, ik zeg dat het van N-K geen zaak van niet willen maar niet kunnen is! Of heb jij liever een atoomoorlog!

Toen men Irak binenviel beschuldigde men Saddam ervan deze mogelijkheid te hebben.
volgens Bush zijn uitleg toen riskeerde men toen aangevallen te worden met kernwapens.

Leg eens uit zonder uit te wijden over kernwapens waarom
Noord-Korea niet aangevallen kon worden?

baseballpolitieker
2 januari 2007, 00:56
Toen men Irak binenviel beschuldigde men Saddam ervan deze mogelijkheid te hebben.
volgens Bush zijn uitleg toen riskeerde men toen aangevallen te worden met kernwapens.

Leg eens uit zonder uit te wijden over kernwapens waarom
Noord-Korea niet aangevallen kon worden?
Voor mijn part mogen ze Noord-Korea gerust aanvallen, maar hier zijn ze zeker dat ze kernwapens hebben! Dus wanneer men een oorlog met de Koreanen begint tekent men eigenlijk zo goed als zeker voor een nucleaire oorlog en ik denk zelfs dat Bush dat niet wenst!

Jozef Ostyn
2 januari 2007, 00:58
Voor mijn part mogen ze Noord-Korea gerust aanvallen, maar hier zijn ze zeker dat ze kernwapens hebben! Dus wanneer men een oorlog met de Koreanen begint tekent men eigenlijk zo goed als zeker voor een nucleaire oorlog en ik denk zelfs dat Bush dat niet wenst!

De reden om Noord-Korea niet aan te vallen heeft veeleer te maken met de enorme inzet aan conventionele middelen die dit zou vereisen en de risico's voor honderdduizenden doden in Zuid-Korea en Japan.

baseballpolitieker
2 januari 2007, 01:00
De reden om Noord-Korea niet aan te vallen heeft veeleer te maken met de enorme inzet aan conventionele middelen die dit zou vereisen en de risico's voor honderdduizenden doden in Zuid-Korea en Japan.
Zou dit ook gevolg hebben voor de Amerikaanse bevolking nuiten het feit dat men ze nog meer zal haten!:lol:
Ik bedoel riskeert Amerika om zelf niet worden aangevallen te worden of is die afstand te ver!

Ive De Beckker
2 januari 2007, 01:00
Voor mijn part mogen ze Noord-Korea gerust aanvallen, maar hier zijn ze zeker dat ze kernwapens hebben! Dus wanneer men een oorlog met de Koreanen begint tekent men eigenlijk zo goed als zeker voor een nucleaire oorlog en ik denk zelfs dat Bush dat niet wenst!


Ik geloof in vredevolle oplossingen.

baseballpolitieker
2 januari 2007, 01:01
Ik geloof in vredevolle oplossingen.
U misschien wel maar de terroristen spijtig genoeg niet!

Jozef Ostyn
2 januari 2007, 01:02
Zou dit ook gevolg hebben voor de Amerikaanse bevolking nuiten het feit dat men ze nog meer zal haten!:lol:
Ik bedoel riskeert Amerika om zelf niet worden aangevallen te worden of is die afstand te ver!

Het is zeer twijfelachtig of Noord-Korea de VS kan raken. Vandaar dat zij ermee dreigen chemische en biologische wapens in te zetten tegen Zuid-Korea en Japan.

baseballpolitieker
2 januari 2007, 01:04
Het is zeer twijfelachtig of Noord-Korea de VS kan raken. Vandaar dat zij ermee dreigen chemische en biologische wapens in te zetten tegen Zuid-Korea en Japan.
Ik zou dat wel zeer laf vinden maar dat verklaart wel veel vind ik! Hun eigen burgers kunnen de vs wel op het spel zetten maar de burgers van andere landen is toch een stuk moeilijker! En ze zouden waarschijnlijk ook nog eens de steun van die landen kunnen verliezen!

Daphne
2 januari 2007, 02:30
Feit blijft dat u geen enkele bron kunt aanhalen die zelfs maar beweert wat u beweerde: dat er bij Amerikaanse bombardementen in Irak 500.000 mensen omkwamen.

Volgens deze ernstige bron
http://www.thelancet.com/webfiles/images/journals/lancet/s0140673606694919.pdf
zijn er sinds 2003 655.000 Irakezen omgekomen, voornamelijk onschuldige burgers.
Hadden de VS Irak niet aangevallen, was dit naar alle waarschijnlijkheid niet gebeurd.
U staat hier dus wel degelijk een massamoord te verdedigen en u huldigt de uitvoerders ervan.

deryz
2 januari 2007, 08:16
De reden om Noord-Korea niet aan te vallen heeft veeleer te maken met de enorme inzet aan conventionele middelen die dit zou vereisen en de risico's voor honderdduizenden doden in Zuid-Korea en Japan.
de reden waarom noord korea nog niet is aangepakt is simpel: volgens militaire analisten zou deze een zeer zware en vuile oorlog worden, men schat het aantal amerikaanse doden gemakkelijk op 100.000 en zuid-koreaanse op 500.000,daarmee dat men dus eerst op diplomatiek vlak wil blijven proberen,noord korea wordt wel degelijk aangepakt

deryz
2 januari 2007, 08:17
Volgens deze ernstige bron
http://www.thelancet.com/webfiles/images/journals/lancet/s0140673606694919.pdf
zijn er sinds 2003 655.000 Irakezen omgekomen, voornamelijk onschuldige burgers.
Hadden de VS Irak niet aangevallen, was dit naar alle waarschijnlijkheid niet gebeurd.
U staat hier dus wel degelijk een massamoord te verdedigen en u huldigt de uitvoerders ervan.
was de vs niet ingevallen in irak, had saddam nog tienduizenden extra slachtoffers gemaakt en zijn terreurbewind verder gezet,was dat beter?

Jozef Ostyn
2 januari 2007, 08:52
Volgens deze ernstige bron
http://www.thelancet.com/webfiles/images/journals/lancet/s0140673606694919.pdf
zijn er sinds 2003 655.000 Irakezen omgekomen, voornamelijk onschuldige burgers.
Hadden de VS Irak niet aangevallen, was dit naar alle waarschijnlijkheid niet gebeurd.
U staat hier dus wel degelijk een massamoord te verdedigen en u huldigt de uitvoerders ervan.

Dat gaat dus over iets anders dan wat Fifke beweerde.

Ook deze totaal onwetenschappelijke studie in The Lancet is overigens volstrekt ongeloofwaardig en wordt tegensproken door de meeste tegenstanders van de oorlog. De hoogste schattingen plaatsen het aantal doden in Irak sinds 2003 op 50.000 tot 60.000. Andere schattingen spreken van veel minder: 20.000 tot 30.000. De meeste van deze doden werden vermoord door de terroristen.

Arnold
2 januari 2007, 09:48
Ik hoop dat jullie het vanaf hier niet meer op de man spelen en on topic blijven.

mvg,
Arnold.

john bell hood
2 januari 2007, 14:01
Het aantal doden is zeer gering;het verzet is niet in staat tot meer dan bommen langs de weg laten ontploffen.

john bell hood
2 januari 2007, 14:04
Irak en Afghanistan zijn 2 andere zaken.

Er is geen enkel bewijs dat Saddam terroristen steunde
die een dreiging vormden voor het buitenland.

De soldaten in Irak verdienen mijn respect niet.
Offensie verdient geen respect,
defensie verdient alle respect.
Gij zijt een simplist.Aanvallen is volledig legitiem als daar een goede reden toe is.

john bell hood
2 januari 2007, 14:06
Nee, ik steun die Amerikanen die die duizenden Irakezen vermoord hebben niet.

En van alle redenen om de oorlog te starten is geen enkele bewezen dat ze terrecht was.


Tijdens het bombarderen van Irak tussen de 2 golfoorlogen zijn meer 500.000 mensen gedood door de Amerikanen.
Bij de bombardementen tussen de twee oorlogen zijn militaire doelwitten met grote precisie met zeer weinig burgerdoden.Die 500000 doden bestaan alleen in uw zeer vruchtbare verbeelding.

john bell hood
2 januari 2007, 14:08
Gelieve persoonlijke beledigingen voor uzelf te houden.

Ik ben voor vrede. Ik ben pacifist.
En zoals alle pacifisten speelt u graag met nullen.Vijhonderdduizend doden bij luchtaanvallen tussen de twee golfoorlogen.Ge moet het maar durven om zoiets te zeggen.:lol:

john bell hood
2 januari 2007, 14:11
Mijn bron is Michael Moore.
En ja, ik geloof deze anti oorlogsactivist.
Daarmee bewijst u hoogstens dat de man een kwestie goed kan liegen.Wie de geschiedenis op de voet volgt weet immers dat dit onzin is gezien de aard van de aanvallen , de geviseerde doelwitten en de gebruikte technologie.

john bell hood
2 januari 2007, 14:14
De film Bowling For Columbine
Hoofdstuk 6: Wonderful world

Na 26 minuten en 40 seconden in beeld.

De VN schat dat 500.000 Iraakse kinderen omkwamen door bommen en sancties.

Het ging dus enkel over kinderen



Door het kijken van dat hoofdstuk viel mijn oog nog op
1963-1975 waar de VS 4 MILJOEN mensen hebben gedood in Zuidoost-Azië
Amai.Ge hebt dus al niet door dat die beweerde 500000 voor het grootste deel betrekking hebben op beweerde doden als gevolg van het UNO embargo.Ge moet leren lezen.
Die 4 miljoen doden in Azië zijn ook om te gieren. wEER SPELEN MET NULLEN.

john bell hood
2 januari 2007, 14:16
Leer eens met respect omgaan met de mensen.

Er staat duidelijk BOMMEN en sancties.
Het is wel degelijk een schatting va de VN.

Dus scheld rustig verder, ik steek geen tijd meer in
uw beledigingen.
Dat is blijkbaar uw manier van omgaan met mensen,
niet de mijne
Maar er wordt hoofdzakelijk bedoeld als gevolg van sancties zij het ten onrechte.Gij spreekt alleen van bommen.Geef gewoonweg toe dat ge niet goed gelezen hebt.

john bell hood
2 januari 2007, 14:18
Bent u voorstander van een Amerika dat de VN beslissingen naast zich neerlegt en
oorlog start waar en wanneer ze willen?
Een soeverein land moet kunnen oorlogen voeren wanneer het dat wenst en dt

john bell hood
2 januari 2007, 14:18
Bent u voorstander van een Amerika dat de VN beslissingen naast zich neerlegt en
oorlog start waar en wanneer ze willen?
Een soeverein land moet kunnen oorlogen voeren wanneer het dat wenst en dt geldt

john bell hood
2 januari 2007, 14:20
En de leider van Noord-Korea niet?
Dus Noord-Korea mag rustig zijn kernprogramma blijven uitvoeren?

Ze kozen voor Irak om 1 reden.
OLIE
Irak was wel degelijk een bedreiging voor strategische oliebelangen en daarvoor hoeft men geen kernwapens.

john bell hood
2 januari 2007, 14:22
Volgens deze ernstige bron
http://www.thelancet.com/webfiles/images/journals/lancet/s0140673606694919.pdf
zijn er sinds 2003 655.000 Irakezen omgekomen, voornamelijk onschuldige burgers.
Hadden de VS Irak niet aangevallen, was dit naar alle waarschijnlijkheid niet gebeurd.
U staat hier dus wel degelijk een massamoord te verdedigen en u huldigt de uitvoerders ervan.
Dat cijfer is lachwekkend overdreven en wordt ook in Irak niet aanvaard.Met nullen spelen is voor sommigen een sport.:lol:

john bell hood
2 januari 2007, 14:23
Dat gaat dus over iets anders dan wat Fifke beweerde.

Ook deze totaal onwetenschappelijke studie in The Lancet is overigens volstrekt ongeloofwaardig en wordt tegensproken door de meeste tegenstanders van de oorlog. De hoogste schattingen plaatsen het aantal doden in Irak sinds 2003 op 50.000 tot 60.000. Andere schattingen spreken van veel minder: 20.000 tot 30.000. De meeste van deze doden werden vermoord door de terroristen.
Zeer juist.:-D

Ive De Beckker
2 januari 2007, 14:56
Maar er wordt hoofdzakelijk bedoeld als gevolg van sancties zij het ten onrechte.Gij spreekt alleen van bommen.Geef gewoonweg toe dat ge niet goed gelezen hebt.

Ik spreek over beide

Ive De Beckker
2 januari 2007, 14:57
Irak was wel degelijk een bedreiging voor strategische oliebelangen en daarvoor hoeft men geen kernwapens.

Dus oorlog om olie, geen probleem blijkbaar.

Ive De Beckker
2 januari 2007, 14:57
Een soeverein land moet kunnen oorlogen voeren wanneer het dat wenst en dt geldt


Dus als ze morgen Luxemburg aanvallen omwille van het geld dat daar zit,
dan is dat geen probleem?

Ive De Beckker
2 januari 2007, 15:00
Ik hoop dat jullie het vanaf hier niet meer op de man spelen en on topic blijven.

mvg,
Arnold.
Dank u Arnold.
Ondanks de verschillen in mening moeten we met respect met elkaar kunnen omgaan.

Ive De Beckker
2 januari 2007, 15:02
En zoals alle pacifisten speelt u graag met nullen.Vijhonderdduizend doden bij luchtaanvallen tussen de twee golfoorlogen.Ge moet het maar durven om zoiets te zeggen.:lol:

Hoeveel doden zijn er dan volgens u gevallen?

Wel, ik kan zeggen dat de pro oorlog mensen ook met nullen
spelen om het aantal doden door Saddam op te drijven

Ive De Beckker
2 januari 2007, 15:04
Daarmee bewijst u hoogstens dat de man een kwestie goed kan liegen.Wie de geschiedenis op de voet volgt weet immers dat dit onzin is gezien de aard van de aanvallen , de geviseerde doelwitten en de gebruikte technologie.

Toen men (ik denk in kosovo) die wapenfabriek aanviel
en er verschillende doden vielen bleek die fabriek
ASPERINE te maken.

Ik weet ook nog een oorlog (ik denk Afghanisten) waar een gevaarlijk doelwit werd uitgeschakeld.
Een LAGERE SCHOOL.

KrisKras
2 januari 2007, 15:10
I'm so sick of arming the world and then sending troops over to destroy the fucking arms, you know what I mean? We keep arming these little countries, then we go and blow the shit out of them. We're like the bullies of the world, you know. We're like Jack Palance in the movie Shane, throwing the pistol at the sheep herder's feet: "Pick it up." "I don't wanna pick it up mister, you'll shoot me." "Pick up the gun." "Mister, I don't want no trouble, huh. I just came down town here to get some hard rock candy for my kids, some gingham for my wife. I don't even know what gingham is, but she goes through about 10 rolls a week of that stuff. I ain't looking for no trouble, mister." "Pick up the gun." Boom, boom. "You all saw him. He had a gun."

-Bill Hicks-

Gun
2 januari 2007, 15:52
Het nieuwe jaar betekende voor de Amerikanen in Irak
dat ze de teller van Amerikaanse doden op 3000 mogen zetten.

Reken dan nog eens de doden bij de coalitietroepen.

Zo zie je maar dat ze het zwaar onderschat hebben....Officieel dus 3000 dode Amerikanen ...

Verdubbel dit getal maar ...

Elke Amerikaan die omkomt ten gevolge van een impact in Irak, maar zich niet meer op Iraakse grondgebied bevindt wordt niet (NIET) meegerekend in de statistieken van het Pentagon.

Wanneer er op het slagveld een Amerikaan zwaar gewond geraakt is de eerste prioriteit niet zijn leven trachten te redden maar hem zo snel mogelijk van Iraaks grondgebied krijgen zodat hij de cijfertjes niet te veel bevuilt.

Het grootste deel van de slachtoffers worden naar Duitsland gestuurd. Een deel overlijdt tijdens de vlucht naar duitsland (<> in Irak), een deel overlijdt in Duitsland (<> in Irak) en een deel overleeft ... MAAR geen van allen komen voor in uw getal van 3000.

Ive De Beckker
2 januari 2007, 15:54
Officieel dus 3000 dode Amerikanen ...

Verdubbel dit getal maar ...

Elke Amerikaan die omkomt ten gevolge van een impact in Irak, maar zich niet meer op Iraakse grondgebied bevindt wordt niet (NIET) meegerekend in de statistieken van het Pentagon.

Wanneer er op het slagveld een Amerikaan zwaar gewond geraakt is de eerste prioriteit niet zijn leven trachten te redden maar hem zo snel mogelijk van Iraaks grondgebied krijgen zodat hij de cijfertjes niet te veel bevuild.

Het grootste deel van de slachtoffers worden naar Duitsland gestuurd. Een deel overlijdt tijdens de vlucht naar duitsland (<> in Irak), een deel overlijdt in Duitsland (<> in Irak) en een deel overleeft ... MAAR geen van allen komen voor in uw getal van 3000.

Mijn bronnen zijn dan ook de pers he.

Gun
2 januari 2007, 15:55
Juist. Die moslims geven geen zier om hun eigen mensen en vermoorden elkaar per honderden, vrouwen en kinderen inbegrepen.

Het 3000ste drama is ook de 3000ste eervolle melding waard. De Amerikaanse soldaten die gesneuveld zijn, en ook de coalitieleden uit andere landen, hebben hun leven geofferd voor de goede zaak.

Zoals baseballpolitieker het zegt : de gruwel van die moslims daar toont alleen maar aan dat er rede te meer was om in actie te treden.En denk je dat uw Bush een zier geeft om die meer dan 10.000 Amerikaanse doden sinds Irak & Afghanistan?:lol::lol:

john bell hood
2 januari 2007, 17:50
Ik spreek over beide
Dit is feitelijk onjuist.Geef uw fout tenminste toe.

john bell hood
2 januari 2007, 17:58
Officieel dus 3000 dode Amerikanen ...

Verdubbel dit getal maar ...

Elke Amerikaan die omkomt ten gevolge van een impact in Irak, maar zich niet meer op Iraakse grondgebied bevindt wordt niet (NIET) meegerekend in de statistieken van het Pentagon.

Wanneer er op het slagveld een Amerikaan zwaar gewond geraakt is de eerste prioriteit niet zijn leven trachten te redden maar hem zo snel mogelijk van Iraaks grondgebied krijgen zodat hij de cijfertjes niet te veel bevuilt.

Het grootste deel van de slachtoffers worden naar Duitsland gestuurd. Een deel overlijdt tijdens de vlucht naar duitsland (<> in Irak), een deel overlijdt in Duitsland (<> in Irak) en een deel overleeft ... MAAR geen van allen komen voor in uw getal van 3000.
Van de zwaargewonden die genoeg kunnen gestabiliseerd worden om ze naar duitsland te vliegen,overlijden er in de huidige stand van de medische wetenschap nog heel weinig.Die worden ook netjes bekendgemaakt door het leger:iedereen kan zich via internet op de emails terzake abonneren.
Het is voor het overige courante praktijk zwaargewonden dichtbij het front alleen te stabiliseren en ze ver van het front in goed uitgeruste ziekenhuizen te opereren.uw redenering klopt dus niet.

john bell hood
2 januari 2007, 18:03
Toen men (ik denk in kosovo) die wapenfabriek aanviel
en er verschillende doden vielen bleek die fabriek
ASPERINE te maken.

Ik weet ook nog een oorlog (ik denk Afghanisten) waar een gevaarlijk doelwit werd uitgeschakeld.
Een LAGERE SCHOOL.
Beslissend is dat doelen die geviseerd worden nauwkeurig uitgeschakeld worden waarbij vergissingen nooit uitgesloten zijn.U bewijst met uw vaag omgeschreven bewering dus niets als ze al waar is.U heeft immers een bewezen losse omgang met feiten.

john bell hood
2 januari 2007, 18:05
Dus oorlog om olie, geen probleem blijkbaar.
Dar spreekt vanzelf.

Ive De Beckker
3 januari 2007, 01:23
Dit is feitelijk onjuist.Geef uw fout tenminste toe.
Ik kan u niet volgen.

Ik spreek zowel over de bombardementen als over de sancties.

Jozef Ostyn
3 januari 2007, 10:45
Ik kan u niet volgen.

Ik spreek zowel over de bombardementen als over de sancties.

In uw originele posting had u het over meer dan 500.000 doden bij bombardementen. U sprak niet over sancties.

U liegt dus.

Het aantal doden bij de bombardementen waarover u het had was trouwens bijzonder beperkt. Ten hoogste enkele honderden op meer dan 10 jaar en bijna uitsluitend militairen.

Bierke
3 januari 2007, 11:30
Dat zijn d'er dan nog 3000 te weinig !
Recidivisten die zichzelf wat intressant willen maken in een reeds naar de knoppen geschoten land dat de komende 50 jaar een broeihaard is van instabiliteit hoeven geen respect te genieten.

largo_w
3 januari 2007, 13:13
Dar spreekt vanzelf.

Indien het niet is om het te stelen neem ik aan... Anders bent u een dief het is te zeggen een crimineel het is te zeggen bush aan de strop naar saddam!

john bell hood
3 januari 2007, 13:26
Hoeveel doden zijn er dan volgens u gevallen?

Wel, ik kan zeggen dat de pro oorlog mensen ook met nullen
spelen om het aantal doden door Saddam op te drijven
Daarover bestaan geen cijfers uit onverdachte bron.Ggeven het soort doelwitten en de gebruikte technologie zal het aantal burgerslachtoffers gering geweest zijn.De tegenstanders van Saddam moeten niet overdrijven;de waarheid is genoeg.

john bell hood
3 januari 2007, 13:28
Ik kan u niet volgen.

Ik spreek zowel over de bombardementen als over de sancties.
In uw eeste posting sprak u alleen over bombardementen.Pas na tegenspraak van ostyn zijn de sancties opgedoken.

john bell hood
3 januari 2007, 13:33
Officieel dus 3000 dode Amerikanen ...

Verdubbel dit getal maar ...

Elke Amerikaan die omkomt ten gevolge van een impact in Irak, maar zich niet meer op Iraakse grondgebied bevindt wordt niet (NIET) meegerekend in de statistieken van het Pentagon.

Wanneer er op het slagveld een Amerikaan zwaar gewond geraakt is de eerste prioriteit niet zijn leven trachten te redden maar hem zo snel mogelijk van Iraaks grondgebied krijgen zodat hij de cijfertjes niet te veel bevuilt.

Het grootste deel van de slachtoffers worden naar Duitsland gestuurd. Een deel overlijdt tijdens de vlucht naar duitsland (<> in Irak), een deel overlijdt in Duitsland (<> in Irak) en een deel overleeft ... MAAR geen van allen komen voor in uw getal van 3000.
Om uw theorie nog meer in de grond te boren verwijs ik hierbij bijvoorbeeld naar de news release 1336-2006 van het amerikaans ministerie van defensie waarbij vorige week het overlijden werd bekendgemaakt van een amerikaanse sergeant die te fort stewart overleed op 27-12 aan verwondingen opgelopen in Irak op 13-11.

Gun
3 januari 2007, 16:10
Om uw theorie nog meer in de grond te boren verwijs ik hierbij bijvoorbeeld naar de news release 1336-2006 van het amerikaans ministerie van defensie waarbij vorige week het overlijden werd bekendgemaakt van een amerikaanse sergeant die te fort stewart overleed op 27-12 aan verwondingen opgelopen in Irak op 13-11.
Het is geen theorie JBH, it's reality ... voor personen als U heel moeilijk om te aanvaarden, ik weet het ...

john bell hood
3 januari 2007, 16:37
Het is geen theorie JBH, it's reality ... voor personen als U heel moeilijk om te aanvaarden, ik weet het ...
Ik heb uw theorie op overtuigende wijze weerlegd en ge slaagt er niet in enig argument naar voren te brengen om uw theorie te staven.Koppigheid is een slechte raadgever.:-D

Ive De Beckker
3 januari 2007, 16:38
In uw originele posting had u het over meer dan 500.000 doden bij bombardementen. U sprak niet over sancties.

U liegt dus.

Het aantal doden bij de bombardementen waarover u het had was trouwens bijzonder beperkt. Ten hoogste enkele honderden op meer dan 10 jaar en bijna uitsluitend militairen.

Ik had iets over het hoofd gezien.
Ik ben ook maar een mens.
Maar ik vind het zwak van U dat U onmiddelijk begint te
verkondigen dat ik een leugenaar ben.

Het siert u niet.

john bell hood
3 januari 2007, 16:42
Ik had iets over het hoofd gezien.
Ik ben ook maar een mens.
Maar ik vind het zwak van U dat U onmiddelijk begint te
verkondigen dat ik een leugenaar ben.

Het siert u niet.
Ge hebt dan uw vergissing toch toegegeven na veel aandringen;ge had u de verwijten kunnen besparen.:-D

largo_w
3 januari 2007, 18:08
Ik heb uw theorie op overtuigende wijze weerlegd en ge slaagt er niet in enig argument naar voren te brengen om uw theorie te staven.Koppigheid is een slechte raadgever.:-D

Dat is geen koppigheid...Dat is het nwo spook!

Jozef Ostyn
3 januari 2007, 18:38
Ik had iets over het hoofd gezien.
Ik ben ook maar een mens.
Maar ik vind het zwak van U dat U onmiddelijk begint te
verkondigen dat ik een leugenaar ben.

Het siert u niet.

Mensen die zaken vertellen die ingaan tegen de feiten zijn leugenaars.

Gun
3 januari 2007, 19:07
Ik heb uw theorie op overtuigende wijze weerlegd en ge slaagt er niet in enig argument naar voren te brengen om uw theorie te staven.Koppigheid is een slechte raadgever.:-DHet is geen theorie JBH, it's reality ...

Wat men tegenwoordig allemaal "op overtuigende wijze" noemt ... van harte proficiat hiervoor

Gun
3 januari 2007, 19:08
Mensen die zaken vertellen die ingaan tegen de feiten zijn leugenaars.U bent (soms) een leugenaar ;-)

Sinistra
3 januari 2007, 19:50
voor een "uitverkoren boven ALLE andere volkeren" zionist zijnde : het immer landstelende en oorlogsmanipulerende kolonisatie experiment genaamd :
I S R A EL :oops: :oops: :oops:

Niets werd er gestolen. Er werd alleen teruggenomen wat ontvreemd was.

longhorn
3 januari 2007, 19:51
Het is geen theorie JBH, it's reality ...

Wat men tegenwoordig allemaal "op overtuigende wijze" noemt ... van harte proficiat hiervoor


Ik vrees dat je verkeerd bent Gun.

Zie deze link die o.a. toont waar een soldaat uiteindelijk gestorven is.
http://www.icasualties.org/oif/Dow.aspx

Sinistra
3 januari 2007, 19:53
We moeten dan ook onze eigen koers varen. een europeaan die de Us vlag voert, is dan ook eerder als landsverrader te beschouwen

Ik zal met plezier uw Europese Heimat verraden!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Gun
3 januari 2007, 22:49
Ik vrees dat je verkeerd bent Gun.

Zie deze link die o.a. toont waar een soldaat uiteindelijk gestorven is.
http://www.icasualties.org/oif/Dow.aspxNo probs Longhorn, deze doden werden NIET meegerekend in de statistieken van het Pentagon als zijnde omgekomen in Irak. Wanneer het Pentagon cijfers gaf over het aantal Amerikaanse doden in Irak waren dat weldegelijk de doden IN Irak.

The following is a list of U.S. Fatalities who have died in hospitals in Germany and The United States. Some have claimed that The Department of Defense does not report these deaths, they are obviously mistaken.

Thanks fo the link

Het is geen theorie, It's reality ...

Gun
3 januari 2007, 23:14
Niets werd er gestolen. Er werd alleen teruggenomen wat ontvreemd was.Hebben de Italianen dan ook recht op het vroegere Romeinse rijk?

Hebben de Turken dan ook recht op het vroegere Ottomaanse rijk?

Hebben ...

Sinistra
4 januari 2007, 00:33
Vergelijk geen appelen met citroenen aub. De Europeanen dragen de collectieve verantwoordelijkheid voor het deporteren en vermoorden van minstens 6.000.000 Joodse burgers die hen niets hadden misdaan. De Joden hebben op Israël meer recht dan welk volk ter wereld dan ooit.

Gun
4 januari 2007, 03:05
Vergelijk geen appelen met citroenen aub. De Europeanen dragen de collectieve verantwoordelijkheid voor het deporteren en vermoorden van minstens 6.000.000 Joodse burgers die hen niets hadden misdaan. De Joden hebben op Israël meer recht dan welk volk ter wereld dan ooit.en eerst antwoord je metYep, ze hebben er recht op.:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Gun
4 januari 2007, 03:07
Vergelijk geen appelen met citroenen aub. De Europeanen dragen de collectieve verantwoordelijkheid voor het deporteren en vermoorden van minstens 6.000.000 Joodse burgers die hen niets hadden misdaan. De Joden hebben op Israël meer recht dan welk volk ter wereld dan ooit.
En zo gaat dat maar voort ... shame on U

KrisKras
4 januari 2007, 03:10
Vergelijk geen appelen met citroenen aub. De Europeanen dragen de collectieve verantwoordelijkheid voor het deporteren en vermoorden van minstens 6.000.000 Joodse burgers die hen niets hadden misdaan. De Joden hebben op Israël meer recht dan welk volk ter wereld dan ooit.



Fuck you man, deze Europeaan zijn grootouders hebben ook serieus mogen vluchten om nie kapot gemaakt te worden in een kamp! :evil:

Gun
4 januari 2007, 03:16
Fuck you man, deze Europeaan zijn grootouders hebben ook serieus mogen vluchten om nie kapot gemaakt te worden in een kamp! :evil:Same here:?

berre
4 januari 2007, 11:09
Vergelijk geen appelen met citroenen aub. De Europeanen dragen de collectieve verantwoordelijkheid voor het deporteren en vermoorden van minstens 6.000.000 Joodse burgers die hen niets hadden misdaan. De Joden hebben op Israël meer recht dan welk volk ter wereld dan ooit.ik ben akkoord dat de joden recht hebben op israël. wel is het absoluut fout dat gij heel europa beschuldigt van de holocaust, europa is groter dan duitsland in 1940.

john bell hood
4 januari 2007, 13:43
No probs Longhorn, deze doden werden NIET meegerekend in de statistieken van het Pentagon als zijnde omgekomen in Irak. Wanneer het Pentagon cijfers gaf over het aantal Amerikaanse doden in Irak waren dat weldegelijk de doden IN Irak.



Thanks fo the link

Het is geen theorie, It's reality ...
In de news releases die alle dagen worden bekendgemaakt door het pentagon worden alle doden vermeld zoals ik gisteren ook aangetoond heb met een recent voorbeeld.Daar komen dan nog alle andere redenen bij waarom uw theorie de toets van de werkelijkheid niet doorstaat.Ge blijft koppig weigeren de waarheid in te zien.:lol:

john bell hood
4 januari 2007, 14:04
No probs Longhorn, deze doden werden NIET meegerekend in de statistieken van het Pentagon als zijnde omgekomen in Irak. Wanneer het Pentagon cijfers gaf over het aantal Amerikaanse doden in Irak waren dat weldegelijk de doden IN Irak.



Thanks fo the link

Het is geen theorie, It's reality ...
De informatie op de link gegeven door longhorn bevestigt dat in de huidige stand van de medische wetenschap van de gewonde soldaten die zich in voldoende goede staat bevinden om per vliegtuig geëvacueerd worden door de lucht,er nog weinig overlijden.Uw theorie wordt hiermee nog eens doodgeslagen.:lol:

Gun
4 januari 2007, 15:53
De informatie op de link gegeven door longhorn bevestigt dat in de huidige stand van de medische wetenschap van de gewonde soldaten die zich in voldoende goede staat bevinden om per vliegtuig geëvacueerd worden door de lucht,er nog weinig overlijden.Uw theorie wordt hiermee nog eens doodgeslagen.:lol:Ik zit hieir nu al een aantal dagen te zoeken naar een krantenartikel in de NYT waarin duidelijk gemaakt werd dat het Pentagon de dodelijke slachtoffers die buiten Irak vielen niet opnamen in het statistieken. De moeder van een in Duitsland gesneuvelde Irak-soldaat had de bel aan de koord gehangen omdat haar zoon niet verscheen in de lijst met gesneuvelden. De journalist heeft dit onderzocht en er een artikel aan gewijd ... Het Pentagon heeft gereageerd ...

john bell hood
4 januari 2007, 16:57
Ik zit hieir nu al een aantal dagen te zoeken naar een krantenartikel in de NYT waarin duidelijk gemaakt werd dat het Pentagon de dodelijke slachtoffers die buiten Irak vielen niet opnamen in het statistieken. De moeder van een in Duitsland gesneuvelde Irak-soldaat had de bel aan de koord gehangen omdat haar zoon niet verscheen in de lijst met gesneuvelden. De journalist heeft dit onderzocht en er een artikel aan gewijd ... Het Pentagon heeft gereageerd ...
Ik heb bewezen dat dat wel degelijk gebeurt en het gaat om zo weinigen dat er van een beweerd complot nooit sprake kan zijn;een vergissing is natuurlijk nooit uitgesloten.

Gun
4 januari 2007, 19:30
Ik heb bewezen dat dat wel degelijk gebeurt en het gaat om zo weinigen dat er van een beweerd complot nooit sprake kan zijn;een vergissing is natuurlijk nooit uitgesloten.Jij?:lol: