PDA

View Full Version : BUB Antwerpen en lokale kernen.


Patriot!
7 december 2003, 17:40
BUB Antwerpen heeft een nieuwe website!

http://users.skynet.be/bua

Tevens werden op de vorige provinciale vergaderingen 4 lokale kernen opgericht, er zullen er ongetwijfeld meer volgen!

De lokale coordinator staat in voor het persoonlijk contact tussen de burger en de partij. Op deze manier blijven wij steeds op de hoogte van wat er leeft onder de mensen.

Tot zijn/haar bevoegdheden horen – steeds in overleg met het provinciaal bestuur:

- Ledenwerving

- Partij bij de burger brengen

- plaatselijke contacten leggen - vb. lokale krant, lokale radio

- Lokale fondsen werven

- Lokale acties coordineren

- In verkiezingstijd: handtekeningen verzamelen

- In verkiezingstijd: publiciteit maken


Lokale kernen:



Kapellen-Stabroek: Theo Roosen: [email protected]

Turnhout: -

Mechelen-Lier: Cedric Vloemans: [email protected]

Klein-Antwerpen: Kim Roovers: [email protected]


BUB doet aan uitbreiding, en onze groei is niet meer te stoppen!

Zeno!
7 december 2003, 20:02
BUB doet aan uitbreiding, en onze groei is niet meer te stoppen!

:lol: :lol: :lol:

Binnenkort hebben jullie meer websites dan leden! Is het niet een beetje belachelijk dat elk afdelinkje z'n eigen websitetje maakt?? :roll: :P

Patriot!
7 december 2003, 21:51
BUB doet aan uitbreiding, en onze groei is niet meer te stoppen!

:lol: :lol: :lol:

Binnenkort hebben jullie meer websites dan leden! Is het niet een beetje belachelijk dat elk afdelinkje z'n eigen websitetje maakt?? :roll: :P

Jullie doen dat toch ook?

Ik vind toch dat de bijna 100 Antwerpse BUB'ers niet mogen genegeerd worden...

Luddo
7 december 2003, 22:16
KLOOSTERZUSTER!!!

Rudi Dierick
7 december 2003, 23:56
Voor de goede verstaander:

BUB heeft voor Antwerpen en omgeving dus waarschijnlijk meer leden dan dit-viertal en hun tiental provinciale kontaktpersonen-zonder-provinciale-werking, zeg dus alles bijneen een 20-tal leden. Qua actieve kernen staat ze, afgaande op hun website (agenda) zelfs nog steeds nergens. Er zijn immers volgens de website géén aktiviteiten. Waarschijnlijk zijn er wel enkele, maar méér dan glimlachen met dat aantal hoeft niet.

Vergelijk dat ook even met de Vlaamse Volksbeweging die over heel vlaanderen grof geschat zo'n 50-tal actieve kernen heeft (d.w.w met meerdere publieke activiteiten per kern, naats de interne). Alleen al in Brussel heeft de VVB blijkbaar véél meer activiteiten dan die zogenaamde BUB. Kortom, met die BUB-pretenties van men alleen maar eens stevig lachen. En dat is dan slechts één van de vele tientallen Vlaamse verenigingen. Ook als politieke partij lijkt de BUB een absolute lilliputter.

Het fijne van BUB eb VVB (en hun werkelijke omvang en aktiviteiten) ken ik niet. Aan de VVB- en BUB-bestuursleden die op deze webstek komen om deze informatie bij te sturen waar nodig.

BUB Antwerpen heeft een nieuwe website!

http://users.skynet.be/bua

Tevens werden op de vorige provinciale vergaderingen 4 lokale kernen opgericht, er zullen er ongetwijfeld meer volgen!

De lokale coordinator staat in voor het persoonlijk contact tussen de burger en de partij. Op deze manier blijven wij steeds op de hoogte van wat er leeft onder de mensen.

Tot zijn/haar bevoegdheden horen – steeds in overleg met het provinciaal bestuur:

- Ledenwerving

- Partij bij de burger brengen

- plaatselijke contacten leggen - vb. lokale krant, lokale radio

- Lokale fondsen werven

- Lokale acties coordineren

- In verkiezingstijd: handtekeningen verzamelen

- In verkiezingstijd: publiciteit maken


Lokale kernen:



Kapellen-Stabroek: Theo Roosen: [email protected]

Turnhout:

Mechelen-Lier: Cedric Vloemans: [email protected]

Klein-Antwerpen: Kim Roovers: [email protected]


BUB doet aan uitbreiding, en onze groei is niet meer te stoppen!

Bruno*
8 december 2003, 01:05
Vergelijk dat ook even met de Vlaamse Volksbeweging die over heel vlaanderen grof geschat zo'n 50-tal actieve kernen heeft (d.w.w met meerdere publieke activiteiten per kern, naats de interne). Alleen al in Brussel heeft de VVB blijkbaar véél meer activiteiten dan die zogenaamde BUB. Kortom, met die BUB-pretenties van men alleen maar eens stevig lachen. En dat is dan slechts één van de vele tientallen Vlaamse verenigingen. Ook als politieke partij lijkt de BUB een absolute lilliputter.


:roll:
Ten eerste is de VVB een organisatie, die je dus moet vergelijken met bv. B+
Ten tweede bestaat de VVB al decennia.

Rudi Dierick
8 december 2003, 01:09
Vergelijk dat ook even met de Vlaamse Volksbeweging die over heel vlaanderen grof geschat zo'n 50-tal actieve kernen heeft (d.w.w met meerdere publieke activiteiten per kern, naats de interne). Alleen al in Brussel heeft de VVB blijkbaar véél meer activiteiten dan die zogenaamde BUB. Kortom, met die BUB-pretenties van men alleen maar eens stevig lachen. En dat is dan slechts één van de vele tientallen Vlaamse verenigingen. Ook als politieke partij lijkt de BUB een absolute lilliputter.


:roll:
Ten eerste is de VVB een organisatie, die je dus moet vergelijken met bv. B+
Ten tweede bestaat de VVB al decennia.

Nu goed; maak gerust maar die aangepaste vergelijkiing. Maar dat durven de BUB'bers blijkbaar ook niet. Overigens, als men de 'grootste' belgicistische verenigingen (partij(en?))vergelijkt met de grootste Vlaamse verenigingen (partijen), wat geeft dat dan?

John Stufflebeam
8 december 2003, 23:18
BUB Antwerpen heeft een nieuwe website!

http://users.skynet.be/bua


Leuk dat onzen Trol ook een bestuursmandaat heeft.

Foundation
8 december 2003, 23:29
Wilt u ons efkes de tijd geven om zulke dingen in onze vrije tijd uit de grond te kunnen stampen? Wij zijn geen gepensioneerden of doppers!

Fribre
8 december 2003, 23:30
Ik vind het - op een niet ideologische manier - bewonderswaardig hoe deze (Antwerpse) BUB'ers zich inzetten voor hun overtuiging! :wink:

Groot Bakkes
20 december 2003, 12:16
:lol: :lol: :lol:

Binnenkort hebben jullie meer websites dan leden! Is het niet een beetje belachelijk dat elk afdelinkje z'n eigen websitetje maakt?? :roll: :P

Jullie doen dat toch ook?

Ik vind toch dat de bijna 100 Antwerpse BUB'ers niet mogen genegeerd worden...

Dat betekent dus dat er dus in de andere provincies gemiddeld 55 BUB'ers zijn. :lol: :lol: :lol:

Wat veel!!!

Vlaamse groeten

Erwin

Henry
20 december 2003, 12:27
Is dat geen separatisme, elke afdeling een eigen website?
Zou je niet beter een unitaire, centraal bestuurde website hebben, in plaats van alles te verdelen naar regio's en de bevoegdheden daaromtrent te spreiden?
Is dat wel efficiënt bestuur?
Zorgt deze website-verdeling niet voor enorme geldverspilling?

Distel
20 december 2003, 12:35
Is dat geen separatisme, elke afdeling een eigen website?
Zou je niet beter een unitaire, centraal bestuurde website hebben, in plaats van alles te verdelen naar regio's en de bevoegdheden daaromtrent te spreiden?
Is dat wel efficiënt bestuur?
Zorgt deze website-verdeling niet voor enorme geldverspilling?

GIIIIIIIIEEEEEEEEREEEEEEUUUHHHHH!!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

kempenaar
20 december 2003, 12:45
Gevonden op het wereld wijde web:

BUB JONGEREN,
oor een sterk, multicultureel en verenigd België

Beste lezer,

Het doel van B.U.B. jongeren is de jongeren (met andere woorden de toekomst!) de kans te geven om actie te ondernemen tegen het nutteloze seperatisme. We steunen daarbij op de beginselen van de politieke partij B.U.B. (Belgische Unie - Union Belge).

Onze hoofdtaak zal dus vooral bestaan uit - eventueel samen met Bplus - de mensen te laten inzien dat sepperatisme welke we kennen van het vlaams nationalisme een gevaar is voor onze toekomst.

Nederlandstalig,franstalig,Duitstalig allen zijn wij Belgen. Allen verdienen wij om evenveel van onze welvaart te kunnen profiteren en allen moeten wij solidair zijn met onze landgenoten!

Het B.U.B. jongeren team.

HUIDIG LEDENAANTAL

26 leden

Amaai...
Wa ne groten hoop...

Luddo
20 december 2003, 12:49
Gevonden op het wereld wijde web:

BUB JONGEREN,
oor een sterk, multicultureel en verenigd België

Beste lezer,

Het doel van B.U.B. jongeren is de jongeren (met andere woorden de toekomst!) de kans te geven om actie te ondernemen tegen het nutteloze seperatisme. We steunen daarbij op de beginselen van de politieke partij B.U.B. (Belgische Unie - Union Belge).

Onze hoofdtaak zal dus vooral bestaan uit - eventueel samen met Bplus - de mensen te laten inzien dat sepperatisme welke we kennen van het vlaams nationalisme een gevaar is voor onze toekomst.

Nederlandstalig,franstalig,Duitstalig allen zijn wij Belgen. Allen verdienen wij om evenveel van onze welvaart te kunnen profiteren en allen moeten wij solidair zijn met onze landgenoten!

Het B.U.B. jongeren team.

HUIDIG LEDENAANTAL

26 leden

Amaai...
Wa ne groten hoop...


Kempenaarke, niet denigrerend doen! Ne groten hoop is het bewijs dat ze de platte niet hebben! :D

Rudysfonduehuisje
20 december 2003, 13:14
Lokale Kern Kapellen-Stabroek-Brasschaat: Tijdelijk onder provinciale voogdij

:P :) :lol: :lol:

kempenaar
20 december 2003, 13:31
LUDDO schreef
Kempenaarke, niet denigrerend doen! Ne groten hoop is het bewijs dat ze de platte niet hebben!


Ne groten hoop of de platte; stinken doet het altijd :lol:

http://www.jongerenaktief.org/diep/foto/z18.jpg

Luddo
20 december 2003, 14:01
LUDDO schreef
Kempenaarke, niet denigrerend doen! Ne groten hoop is het bewijs dat ze de platte niet hebben!


Ne groten hoop of de platte; stinken doet het altijd :lol:

http://www.jongerenaktief.org/diep/foto/z18.jpg

Dat is een schoon fottoke! Kannekik dat op de zelfde manier kopiëren?
Luddo van KLOOSTERZUSTER!!

Foundation
20 december 2003, 14:03
We groeien traag maar gestaag.

Stront met de Belgische vlag op mag wel, nen Ijzertoren met de nazivlag op gaat te ver ... :?

kempenaar
20 december 2003, 14:14
Aan luddo: normaal kan je dat gewoon kopieren.

Aan foundation:
Kun je niet tegen een grapje?
Die afbeelding paste gewoon goed bij m'n tekst :wink:

Ik heb best wel medelijden met jullie, stilletjes aan zien jullie België meer en meer verdwijnen...
Ik begrijp niet goed hoe je daar nog achter kan staan?
En ook vraag ik me af: hoe zijn jullie/jij er toe gekomen om "Belgiscist" te worden?

Foundation
20 december 2003, 14:25
Ik kan best tegen een grapje. Ik heb hier niets tegen. Ik had ook niets tegen dat Ijzertorenfilmpje. Maar als dat laatste na hevige kritieken moest verdwijnen, waarom dit dan niet? Niet erg consequent...

Indien België aan het verdwijnen zou zijn, vindt u het raar dat wij voor een "verliezende partij" zouden kiezen. Mag dat dan niet? Moet iedereen plat opportunistisch met de laatste mode meelopen? Moet iedereen snel de winnende kant kiezen en overlopen van zodra er eentje dreigt te verliezen? Dat zou plat opportunisme zijn, genre PDR.

Streven naar een harmonische samenleving, waar iedereen gelijk is en elkaars taal kent en er respect voor heeft, waar niemand voorgetrokken wordt of anders behandeld wordt omwille van een niet zelf gekozen moedertaal, dat is ons doel. Daarbij blijven de taalrechten uiteraard behouden en krijgt iedere Belg alle kansen om zich volledig te ontplooien, welke cultuur hij ook bezigt. Dat achten wij een nobel streven.

Ik heb verschillende politieke watertjes doorzwommen, eerst wat groenig, later veel blauwer, totdat zij het confederalisme goedkeurden. Razend was ik , want ik ben een Belg in hart en nieren en liberalisme stond voor mij niet gelijk met rancuneuze eigengereidheid. Mits wat eigen verkenning van politieke websites kwam ik bij de BUB terecht, waar ik mij perfect thuisvoelde.

Wat we samen doen, doen we beter! Eendracht maakt macht.

Luddo
20 december 2003, 14:35
Wat we samen doen, doen we beter! Eendracht maakt macht.

Dat is gesproken zie! Kom op! Samen eendrachtig naar een onafhankelijk Vlaanderen! :D

Foundation
21 december 2003, 13:27
Mijnen eendracht is lekker groter! :wink:

Patriot!
21 december 2003, 13:33
Lokale Kern Kapellen-Stabroek-Brasschaat: Tijdelijk onder provinciale voogdij

:P :) :lol: :lol:


De Voorzitter heeft ernstige gezondheidsproblemen. Grappig.

Philips Inc.
22 december 2003, 11:39
Ik kan best tegen een grapje. Ik heb hier niets tegen. Ik had ook niets tegen dat Ijzertorenfilmpje. Maar als dat laatste na hevige kritieken moest verdwijnen, waarom dit dan niet? Niet erg consequent...

Indien België aan het verdwijnen zou zijn, vindt u het raar dat wij voor een "verliezende partij" zouden kiezen. Mag dat dan niet? Moet iedereen plat opportunistisch met de laatste mode meelopen? Moet iedereen snel de winnende kant kiezen en overlopen van zodra er eentje dreigt te verliezen? Dat zou plat opportunisme zijn, genre PDR.

Streven naar een harmonische samenleving, waar iedereen gelijk is en elkaars taal kent en er respect voor heeft, waar niemand voorgetrokken wordt of anders behandeld wordt omwille van een niet zelf gekozen moedertaal, dat is ons doel. Daarbij blijven de taalrechten uiteraard behouden en krijgt iedere Belg alle kansen om zich volledig te ontplooien, welke cultuur hij ook bezigt. Dat achten wij een nobel streven.

Ik heb verschillende politieke watertjes doorzwommen, eerst wat groenig, later veel blauwer, totdat zij het confederalisme goedkeurden. Razend was ik , want ik ben een Belg in hart en nieren en liberalisme stond voor mij niet gelijk met rancuneuze eigengereidheid. Mits wat eigen verkenning van politieke websites kwam ik bij de BUB terecht, waar ik mij perfect thuisvoelde.

Wat we samen doen, doen we beter! Eendracht maakt macht.

Grappen met Nazi-vlaggen zijn niet grappig.

zorroaster
22 december 2003, 11:43
Lokale Kern Kapellen-Stabroek-Brasschaat: Tijdelijk onder provinciale voogdij

:P :) :lol: :lol:


De Voorzitter heeft ernstige gezondheidsproblemen. Grappig.

De voorzitter is ook het enige lid van die hele afdeling ofzo?

Philips Inc.
22 december 2003, 11:53
De Voorzitter heeft ernstige gezondheidsproblemen. Grappig.

De voorzitter is ook het enige lid van die hele afdeling ofzo?

Op 88jarige leeftijd is dit normaal hé :lol:

Foundation
22 december 2003, 15:20
De voorzitter is ook het enige lid van die hele afdeling ofzo?

Op 88jarige leeftijd is dit normaal hé :lol:

Voor het gewraakte filmpje heeft de BUB zich reeds verontschuldigd. Nu wordt het tijd dat u dat ook doet voor het lachen met de gezondheidsproblemen van een man. Insinueren dat hij 88 zou zijn, is niet de manier om te counteren.

Zeer grappig.

zorroaster
22 december 2003, 19:24
Op 88jarige leeftijd is dit normaal hé :lol:

Voor het gewraakte filmpje heeft de BUB zich reeds verontschuldigd. Nu wordt het tijd dat u dat ook doet voor het lachen met de gezondheidsproblemen van een man. Insinueren dat hij 88 zou zijn, is niet de manier om te counteren.

Zeer grappig.

Ik lach nergens mee. Ik vind het alleen verwonderlijk dat de ziekte van één man al volstaat om een volledige afdeling zo te ontregelen dat ze onder "provinciale voogdij" staat.

Dat strookt niet echt met het beeld van de drukbezette lokale kernen die de BUB in Antwerpen claimt te hebben, nietwaar?

Patriot!
22 december 2003, 19:27
De Voorzitter heeft ernstige gezondheidsproblemen. Grappig.

De voorzitter is ook het enige lid van die hele afdeling ofzo?

Een nieuwe voorzitter wordt op dit moment gekozen uit de leden, zorroaster.

zorroaster
22 december 2003, 21:54
De voorzitter is ook het enige lid van die hele afdeling ofzo?

Een nieuwe voorzitter wordt op dit moment gekozen uit de leden, zorroaster.

En jullie hebben geen plaatselijke ondervoorzitter ofzo, die de vacante functie dan waarneemt totdat er een nieuwe voorzitter is aangesteld?

Jan van den Berghe
22 december 2003, 22:07
En jullie hebben geen plaatselijke ondervoorzitter ofzo, die de vacante functie dan waarneemt totdat er een nieuwe voorzitter is aangesteld?

Blijkbaar niet. De plaatselijke voorzitter cumuleerde ongetwijfeld ook het ondervoorzitterschap, penningmeesterschap, secretarisschap en de pr-functie.

Patriot!
22 december 2003, 23:43
Een nieuwe voorzitter wordt op dit moment gekozen uit de leden, zorroaster.

En jullie hebben geen plaatselijke ondervoorzitter ofzo, die de vacante functie dan waarneemt totdat er een nieuwe voorzitter is aangesteld?

ja, momenteel, in samenspraak met de provincie.

Foundation
23 december 2003, 13:43
Het is blok voor de meesten van ons (ook voor mij, ik moet hier dringend wat minder posten en wat meer studeren), dus het gaat allemaal wat trager.

Distel
23 december 2003, 14:34
Het is blok voor de meesten van ons

Hier zit een, mogelijk ietwat debiele, politieke mop in.

Patriot!
23 december 2003, 14:39
Het is blok voor de meesten van ons

Hier zit een, mogelijk ietwat debiele, politieke mop in.

We kunnen ze al raden...

Kim
23 december 2003, 15:27
Voor het gewraakte filmpje heeft de BUB zich reeds verontschuldigd. Nu wordt het tijd dat u dat ook doet voor het lachen met de gezondheidsproblemen van een man. Insinueren dat hij 88 zou zijn, is niet de manier om te counteren.

Zeer grappig.

Ik lach nergens mee. Ik vind het alleen verwonderlijk dat de ziekte van één man al volstaat om een volledige afdeling zo te ontregelen dat ze onder "provinciale voogdij" staat.

Dat strookt niet echt met het beeld van de drukbezette lokale kernen die de BUB in Antwerpen claimt te hebben, nietwaar?

De locale kernen zijn niet allemaal even drukbezet, Stabroek is een van de minder drukbezette kernen.

Foundation
23 december 2003, 19:24
Het is blok voor de meesten van ons

Hier zit een, mogelijk ietwat debiele, politieke mop in.

Goh, u ziet ook overal blokken in! :wink: Wat had Freud daar ook al weer over te zeggen? :wink:

Ik gaan eens verder "blokken".

Vlaamse Leeuw
23 december 2003, 20:09
Het is blok voor de meesten van ons (ook voor mij, ik moet hier dringend wat minder posten en wat meer studeren), dus het gaat allemaal wat trager.

Hopelijk geraakt u er door voor uw examens. En ga nu maar verder studeren. :wink:

Rudysfonduehuisje
24 december 2003, 12:43
Lokale Kern Kapellen-Stabroek-Brasschaat: Tijdelijk onder provinciale voogdij

:P :) :lol: :lol:


De Voorzitter heeft ernstige gezondheidsproblemen. Grappig.

Primo, dat kon ik niet weten

secundo, wat ik grappig vind zijn de gebruikte bewoordingen... "onder provinciale voogdij", kom nu, dat klinkt toch letterlijk bevoogdend, centralitisch, controlerend, archaïsch... Net zoals "Congo, onder Belgische voogdij" of zo...

Rudysfonduehuisje
24 december 2003, 12:46
Ik lach nergens mee. Ik vind het alleen verwonderlijk dat de ziekte van één man al volstaat om een volledige afdeling zo te ontregelen dat ze onder "provinciale voogdij" staat.

Dat strookt niet echt met het beeld van de drukbezette lokale kernen die de BUB in Antwerpen claimt te hebben, nietwaar?

De locale kernen zijn niet allemaal even drukbezet, Stabroek is een van de minder drukbezette kernen.

Stabroek: 1 lid
Drukbezette kern: 2 leden, ofwel een stijging van 100 %!!!!

Patriot!
24 december 2003, 19:01
De Voorzitter heeft ernstige gezondheidsproblemen. Grappig.

Primo, dat kon ik niet weten

secundo, wat ik grappig vind zijn de gebruikte bewoordingen... "onder provinciale voogdij", kom nu, dat klinkt toch letterlijk bevoogdend, centralitisch, controlerend, archaïsch... Net zoals "Congo, onder Belgische voogdij" of zo...


Ik geef u daar honderd procent gelijk in.

Henry
25 december 2003, 15:07
Het is blok voor de meesten van ons (ook voor mij, ik moet hier dringend wat minder posten en wat meer studeren), dus het gaat allemaal wat trager.

Dat is nu hetgeen mij stoort aan de BUB: 't zijn allemaal onervaren studentjes. Wacht tot jullie eens belastingen mogen betalen en merken hoeveel van jullie loon naar de Waalse vergeetput gaat.
Dan is het "België Boven"-gevoel snel over.

Foundation
25 december 2003, 22:04
Het is blok voor de meesten van ons (ook voor mij, ik moet hier dringend wat minder posten en wat meer studeren), dus het gaat allemaal wat trager.

Dat is nu hetgeen mij stoort aan de BUB: 't zijn allemaal onervaren studentjes. Wacht tot jullie eens belastingen mogen betalen en merken hoeveel van jullie loon naar de Waalse vergeetput gaat.
Dan is het "België Boven"-gevoel snel over.

Tegen dat wij goed en wel ingewerkt zijn, mogen wij veel meer betalen voor de Vlaamse vergrijzingsvergeetput dan voor de Waalse werkloosheidsvergeetput. De transfers zullen eerder omgekeerd gaan verlopen!

Jan van den Berghe
25 december 2003, 23:43
Tegen dat wij goed en wel ingewerkt zijn, mogen wij veel meer betalen voor de Vlaamse vergrijzingsvergeetput dan voor de Waalse werkloosheidsvergeetput. De transfers zullen eerder omgekeerd gaan verlopen!

Uit de eerste conclusie volgt helemaal niet noodzakelijkerwijze de tweede. De tweede veronderstelt immers dat er in Wallonië ondertussen een heel diepgaande economische herleving zou zijn gebeurd. Er zijn daar nog geen tekenen van.

Ook de vergrijzing zal in Wallonië toeslaan. Alleen zal dat in Brussel minder voelbaar zijn omdat daar nu eenmaal enorm veel allochtonen wonen die wel veel kinderen hebben.

Alle landen van Europa kampen met dat probleem. U doet het voor alsof Wallonië niet met die zaak wordt geconfronteerd. Totaal ten onrechte.

Henry
26 december 2003, 19:44
Dat is nu hetgeen mij stoort aan de BUB: 't zijn allemaal onervaren studentjes. Wacht tot jullie eens belastingen mogen betalen en merken hoeveel van jullie loon naar de Waalse vergeetput gaat.
Dan is het "België Boven"-gevoel snel over.

Tegen dat wij goed en wel ingewerkt zijn, mogen wij veel meer betalen voor de Vlaamse vergrijzingsvergeetput dan voor de Waalse werkloosheidsvergeetput. De transfers zullen eerder omgekeerd gaan verlopen!

Foundation: twee belangrijke zaken:
- Wallonië zal nooit snel genoeg economisch herleven om Vlaanderen te steunen.
- Wallonië zit vol nutteloze ambtenaren die een véél beter pensioen krijgen dan mensen in de privé. Dat betekent dat een groot deel van de Walen een veel beter pensioen zullen krijgen dan de meerderheid van de Vlamingen.
Het feit dat Wallonië zijn werkloosheid verdoezelt met overtollige ambtenaren, kost ons nu geld, en zal ons in de toekomst nog meer kosten als we al die riante pensioenen zullen moeten betalen + de lonen van de nutteloze ambtenaren die deze ambtenaren zullen opvolgen.

Het wordt dus alleen maar erger.