PDA

View Full Version : Club naar uefa


Jorge
10 december 2003, 09:17
FCB oLé oLé

Wat een match...oververdiende overwinning, een hechte ploeg, fysiek & zowaar technisch de meerdere van het jonge Ajax (kon nie mee olé olé!!!)

8)

Het Skill Effect
10 december 2003, 11:18
Alledrie de goalen dankzij CB! :lol:

Bruno*
10 december 2003, 11:22
Als AC Milaan het spel wat eerlijker had gespeeld, had Brugge in de 2e ronde van de CL moeten zitten. Ze hebben dit seizoen al FC Dortmund, Ajax en AC Milaan geklopt... Dan maar de Uefa-beker winnen :wink: ?

Jorge
10 december 2003, 12:01
Club heeft een aardig centje bijverdiend, dus ze kunnen wat shoppen tijdens de kerstperiode ten einde de rangen te versterken & het zo ver mogelijk te schoppen in de Uefa beker. Winnen...mja, nix is onmogelijk, natuurlijk! 8)

Hopelijk doet Anderlecht het vanavond even goed & gaan ze door (misschien verpletteren we ze dan wel tijdens een heroïsch duel in de Uefa-beker :P )

Bruno*
10 december 2003, 12:55
Dat laatste (een uefacupduel tussen Brugge en Anderlecht) is een vrij onwaarschijnlijk scenario, omdat Anderlecht dan met een kleiner verschil moet verliezen dan Lyon thuis verliest van Celtic...

Vlaamse Leeuw
10 december 2003, 18:44
FDB Olé Olé!!!!!!!!!!!!

http://www.clubbrugge.be/Images/Global/Uploads/Teams/d208d0bb-90f5-49c8-aea7-36c0b96b2f54.gif

alpina
10 december 2003, 19:30
KLSK OLE OLE!!!

http://www.marineetblanc.com/Logos/LIERSE.gif

:oops:

Vlaamse Leeuw
10 december 2003, 19:50
KLSK OLE OLE!!!

http://www.marineetblanc.com/Logos/LIERSE.gif

:oops:

Wanneer speelde Lierse eigenlijk voor het laats Europees,

Brabo
10 december 2003, 20:15
KLSK OLE OLE!!!

:oops:

:D

Ik zal mij inhouden. (ANTWERP!)

Aan de Brugge-supporters: Proficiat voor de sterke prestatie (en hopelijk doet Anderlecht vanavond hetzelfde).

Vlaamse Leeuw
10 december 2003, 20:17
KLSK OLE OLE!!!

:oops:

:D

Ik zal mij inhouden. (ANTWERP!)

Aan de Brugge-supporters: Proficiat voor de sterke prestatie (en hopelijk doet Anderlecht vanavond hetzelfde).

Antwerp-supporter dus.... :wink:

alpina
10 december 2003, 21:00
KLSK OLE OLE!!!

http://www.marineetblanc.com/Logos/LIERSE.gif

:oops:

Wanneer speelde Lierse eigenlijk voor het laats Europees,


Wel euuh :oops: , dat moet van 1999 geleden zijn denk ik, toen ze de beker wonnen. Als je de intertoto als Europees beschouwt dan hebben we dit jaar nog Europees gespeeld. :wink:

Brabo
10 december 2003, 21:02
Ik zal mij inhouden. (ANTWERP!)

Aan de Brugge-supporters: Proficiat voor de sterke prestatie (en hopelijk doet Anderlecht vanavond hetzelfde).

Antwerp-supporter dus.... :wink:

Wat moet ik mij nu bij die 4 puntjes voorstellen?

Het Skill Effect
10 december 2003, 21:51
RACING GENK HOLE HOLE

http://www.krcgenk.be/nl/backgrounds/background02.jpg

Antoon
10 december 2003, 21:58
KLSK OLE OLE!!!

:oops:

:D

Ik zal mij inhouden. (ANTWERP!)



:lol: :lol: :lol:

Quicky
11 december 2003, 10:13
KSK BEVEREN OLE OLE

Aangebrande Phönix
11 december 2003, 11:59
Celtic Football Club!!!


http://ibelgique.ifrance.com/planetchampions/celtic_logo.gif

Pelgrim
11 december 2003, 12:04
HUP ORANJE, HUP!

Tegendradigaard
11 december 2003, 12:39
VOILE ZWARTE
VOILE ZWARTE

Tegendradigaard
11 december 2003, 12:40
En dan heb ik het niet over Nielsen eigenlijk.

Tegendradigaard
11 december 2003, 12:46
't was fout en dus mag hij gerust blazen.

Maar waar ik het gisteren tijdens Bayern - Anderlecht wel van op mijn heupen kreeg was die TV-supporter.
Ik geloof dat die zich wel 10 keer voorbijdribbelde en dan daarna zijn commentaar moest inslikken bij de vertraagde beelden.

Het mooiste, allez bij wijzen van spreken, vond ik kort voor het einde toen Lizarazu van Bayern een keiharde slding inzette langs de zijlijn en de reporter mijn luidsprekers deed kraken van zijn heftige reactie. En zelfs geen geel. Hij werd duidelijk gepakt volgens de reporter. Terwijl een blinde ezel kon zien dat Lizarazu inderdaad een keiharde sliding tackle inzette maar heel duidelijk de bal over de zijlijn speelde. Bij het voortglijden kwam hij pas in aanraking met de Anderlechtspeler (Wilhelmson als ik mij niet vergis).

De supporter, euh reporter ?, eiste echter bloed (gele kaart). Van zo'n supporters verlos mijn gehoor aub. Reden waarom ik meestal voetbal kijk met het geluid heel stil. Dan mis ik wel de sfeer maar hoef ik het geleuter van de supporters, sorry reporters, niet te ondergaan.

Ik wil mij gerust kandidaat stellen om het beter te doen trouwens.

Vlaamse Leeuw
11 december 2003, 20:04
Ik ben geen Anderlecht supporter, maar wel vond ik dat Anderlecht gisteren onterecht verloor van Bayern Munchen. Een gelijkspel had eerlijker geweest.

C uit W
11 december 2003, 20:31
Voetbal gaat niet over eerlijkheid, brugge heeft dat al te vaak ondervonden.
Nu is het eens anders, anderlecht benadeeld, en club door (alhoewel ze ook CL verdienden, en Celta er direct uitligt)
Soit, volgend jaar opnieuw he, brugge en anderlecht zijn nu eenmaal goeie clubs.

alpina
11 december 2003, 20:36
De manier waarop RSCA in de jupilerleage kan genieten van scheidsrechterlijke beslissingen compenseert ruimschoots hetgeen hen deze Championsleage campagne is aangedaan!! 8) Het is nu eenmaal zo dat een scheidsrechter sneller geneigd is om de grote clubs alvast niet te veel te dwarsbomen.

Vlaamse Leeuw
11 december 2003, 20:39
Ik hoop alvast dat Club Brugge het na de winter - ovewinteren :multi: - goed doet in de UEFA-cup.

Brabo
11 december 2003, 20:53
De manier waarop RSCA in de jupilerleage kan genieten van scheidsrechterlijke beslissingen compenseert ruimschoots hetgeen hen deze Championsleage campagne is aangedaan!! 8) Het is nu eenmaal zo dat een scheidsrechter sneller geneigd is om de grote clubs alvast niet te veel te dwarsbomen.

Ik ken anders een mattenaaier die regelmatig de scheids meekrijgt. :twisted:

Het is gewoon jammer voor het belgisch voetbal dat anderlecht niet gekregen heeft wat het verdiende.

alpina
11 december 2003, 21:24
De manier waarop RSCA in de jupilerleage kan genieten van scheidsrechterlijke beslissingen compenseert ruimschoots hetgeen hen deze Championsleage campagne is aangedaan!! 8) Het is nu eenmaal zo dat een scheidsrechter sneller geneigd is om de grote clubs alvast niet te veel te dwarsbomen.

Ik ken anders een mattenaaier die regelmatig de scheids meekrijgt. :twisted:

Het is gewoon jammer voor het belgisch voetbal dat anderlecht niet gekregen heeft wat het verdiende.

Heb je het nu over Schaessens?? Ik heb die bij de Liersematchen die ik heb bijgewoond nog nooit iemand een onterechte kaart zien aansmeren! Dat kan je van Brogno bijvoorbeeld niet zeggen, zie maar naar de recente Lierse-Westerlo. :twisted:

Brabo
11 december 2003, 22:23
Heb je het nu over Schaessens?? [Ik heb die bij de Liersematchen die ik heb bijgewoond nog nooit iemand een onterechte kaart zien aansmeren!
Kom eens naar de bosuil anders. :wink:
Tegen Lokeren kun je ook straffe staaltjes zien (ooit al een penalty zien geven voor een fout op het middenveld?), en tegen Westerlo (idd met Brogno) en tegen...
Ach, kom wanneer je wil, scheidsrechterlijke dwalingen genoeg.

Dat kan je van Brogno bijvoorbeeld niet zeggen, zie maar naar de recente Lierse-Westerlo.
Die match heb ik niet gezien, maar ik neem aan dat brogno weer de grasmat heeft willen kussen en de scheidsrechter z'n gebaar verkeerd geïnterpreteerd heeft? Ach, dat komt vaak voor.

alpina
11 december 2003, 22:36
Kom eens naar de bosuil anders. :wink:
Tegen Lokeren kun je ook straffe staaltjes zien (ooit al een penalty zien geven voor een fout op het middenveld?), en tegen Westerlo (idd met Brogno) en tegen...
Ach, kom wanneer je wil, scheidsrechterlijke dwalingen genoeg.

Penalty's voor een fout op de middenstip is nieuw voor mij, maar ooit al geweten dat iemand die een andere speler wil rechthelpen rood krijgt omdat die speler die op de grond lag de helper een duw geeft?? Kom eens naar het Lisp en je komt het allemaal tegen!! :wink:

Dat kan je van Brogno bijvoorbeeld niet zeggen, zie maar naar de recente Lierse-Westerlo.
Die match heb ik niet gezien, maar ik neem aan dat brogno weer de grasmat heeft willen kussen en de scheidsrechter z'n gebaar verkeerd geïnterpreteerd heeft? Ach, dat komt vaak voor.

Jep, de scheids trok direct geel nadat Brogno tegen iemand zijn been liep en zeer spectaculair naar de grond dook om vervolgens te doen alsof hij een blessure had(na 2 seconden verzorging stond hij weer te springen om op het veld te komen en een spurtje te trekken), zelfs een kind kon dat zien, de scheids blijkbaar niet!! We hebben daar trouwens ook nog een penalty niet gekregen, maar wat maakt het uit, Lierse was dit weekend gewoon barslecht!

Wat vind je trouwens van onze grasmat?? Zelfs de duveltjes spelen op betere velden!! :P

Brabo
11 december 2003, 23:07
Kom eens naar de bosuil anders. :wink:
Tegen Lokeren kun je ook straffe staaltjes zien (ooit al een penalty zien geven voor een fout op het middenveld?), en tegen Westerlo (idd met Brogno) en tegen...
Ach, kom wanneer je wil, scheidsrechterlijke dwalingen genoeg.

Penalty's voor een fout op de middenstip is nieuw voor mij, maar ooit al geweten dat iemand die een andere speler wil rechthelpen rood krijgt omdat die speler die op de grond lag de helper een duw geeft?? Kom eens naar het Lisp en je komt het allemaal tegen!! :wink:

Onze scheidsrechters zijn nochtans Europese top (als ze hun bril opzetten tenminste).

Lierse was dit weekend gewoon barslecht!

Antwerp was slechter! :wink: (echt :()

Wat vind je trouwens van onze grasmat?? Zelfs de duveltjes spelen op betere velden!! :P

Och man, onze grasmat is toch slechter! :wink:

(Ik geloof je, het weer was dan ook niet echt ideaal voor de grasmatten.)

alpina
12 december 2003, 00:50
Nu we hier toch met een Antwerpsupporter opgescheept zitten kan ik misschien even inspelen op de actualiteit: wat zie je in een fusie?

Ik ken het antwoord al denk ik: niets op tegen, als we maar met stamnr1 spelen op de bosuil en in onze kleuren!! :P

Brabo
12 december 2003, 01:15
Nu we hier toch met een Antwerpsupporter opgescheept zitten
:?
Dank je.

kan ik misschien even inspelen op de actualiteit: wat zie je in een fusie?
Zie je eigen antwoord. :P
Nuja, als er een fusie komt, dan is het min-of-meer fanatiek supporteren voor mij alleszins gedaan. Waarschijnlijk zal ik een paar keer met vrienden richting Brugge of Lierse trekken, maar voor het fusiegedrocht zal ik niet supporteren.

Ben je - nu je toch met me opgescheept zit - blij met je antwoord of wilde je me gewoon wat pesten?

Vlaamse Leeuw
12 december 2003, 01:34
Waarschijnlijk zal ik een paar keer met vrienden richting Brugge

De beste club van het land!

En nu ga ik alle RSCA-supporters op mij krijgen.

Brabo
12 december 2003, 01:57
Waarschijnlijk zal ik een paar keer met vrienden richting Brugge

De beste club van het land!


Aha, vandaar dat ze het zo goed doen in de competitie. ;-)

Vlaamse Leeuw
12 december 2003, 02:08
Waarschijnlijk zal ik een paar keer met vrienden richting Brugge

De beste club van het land!


Aha, vandaar dat ze het zo goed doen in de competitie. ;-)

Daar niet. Maar ze overwinteren wel Europees als enige Belgische club.

Brabo
12 december 2003, 02:48
Waarschijnlijk zal ik een paar keer met vrienden richting Brugge

De beste club van het land!


Aha, vandaar dat ze het zo goed doen in de competitie. ;-)

Daar niet. Maar ze overwinteren wel Europees als enige Belgische club.

Dus je bent er trots op dat je club uit de CL gekegeld is? Proficiat!
(ik ben je maar wat aan't jennen)

Vlaamse Leeuw
12 december 2003, 09:32
Waarschijnlijk zal ik een paar keer met vrienden richting Brugge

De beste club van het land!


Aha, vandaar dat ze het zo goed doen in de competitie. ;-)

Daar niet. Maar ze overwinteren wel Europees als enige Belgische club.

Dus je bent er trots op dat je club uit de CL gekegeld is? Proficiat!
(ik ben je maar wat aan't jennen)

Neen, want ze verdienden het om CL te spelen. Maar - en dit is hen meer dan gegund - spelen ze Uefa.

alpina
12 december 2003, 10:20
Nu we hier toch met een Antwerpsupporter opgescheept zitten
:?
Dank je.

Dat was vriendelijk bedoeld hoor!! :wink:

kan ik misschien even inspelen op de actualiteit: wat zie je in een fusie?
Zie je eigen antwoord. :P
Nuja, als er een fusie komt, dan is het min-of-meer fanatiek supporteren voor mij alleszins gedaan. Waarschijnlijk zal ik een paar keer met vrienden richting Brugge of Lierse trekken, maar voor het fusiegedrocht zal ik niet supporteren.

Ben je - nu je toch met me opgescheept zit - blij met je antwoord of wilde je me gewoon wat pesten?

Uw antwoord volstaat ruimschoots!! :P

Tegendradigaard
12 december 2003, 13:38
Om terug te komen op scheidsrechterlijjke beslissingen en benadeling.

Wat waren de woorden van Crasson nu weer na Anderlecht - Lierse ? Juist als je er zelf altijd van profiteert dan bezie je dat zo niet. Maar als je er het slachtoffer van bent dan is het balen natuurlijk. Hij had er 12 jaar van geprofiteerd dus hij wist wel waar hij over sprak.

Trouwens het is geweten in scheidsrechterskringen dat een twijfelachtige penalty blazen op Anderlecht heel slecht is voor uw carriere.

En in plaats van te zitten zeveren over de scheidsrechters in de CL zou men misschien beter de spelers in de Belgische cempetitie in bij de topclubs vooral eens bijbrengen dat de voorkeursbehandeling in de competitie niet telt in de CL.

Ook het plegen van nutteloze en belachelijke fouten in het penaltygebied vermijden zou men misschien eens kunnen aanleren.
Wat een belachelijke handsbal van VDHeyden en wat een belachelijke duw van Zewlakow tegen Bayern. Zelfs bij de betere miniemenploegen zie je zulke domme fouten niet meer.

Maar das moeilijker om te zeggen dan dat den arbiter tegen hun ploeg was he.