PDA

View Full Version : Wanneer komt lost terug op VT4?


Kay_
7 januari 2007, 16:11
De titel spreekt voor zich:|

Revolutie
7 januari 2007, 16:53
op prime zijn ze nu bezig, pas als het gedaan is op prime komt het terug op vt4.
vermoedelijk rond mei gok ik

La Chunga
7 januari 2007, 17:23
When they found back, what they have....

Kay_
7 januari 2007, 17:36
op prime zijn ze nu bezig, pas als het gedaan is op prime komt het terug op vt4.
vermoedelijk rond mei gok ik


Doemme das nog lang:|

Jaani_Dushman
7 januari 2007, 21:26
De titel spreekt voor zich:|We kunnen nog altijd hopen dat de hele crew geraakt wordt door een meteoriet, de regie aangevallen wordt door gedrogeerde octopussen en de producer zelfmoord pleegt door alle beschikbare opnames van Lost op te wreten.
Maar het zal wel ijdele hoop zijn... :?

Weezer
7 januari 2007, 22:05
We kunnen nog altijd hopen dat de hele crew geraakt wordt door een meteoriet, de regie aangevallen wordt door gedrogeerde octopussen en de producer zelfmoord pleegt door alle beschikbare opnames van Lost op te wreten.
Maar het zal wel ijdele hoop zijn... :?

Die aflevering heb ik op de Nederlandse tv al gezien :mrgreen:

van Maerlant
7 januari 2007, 22:25
Overhypede shit die VEEL te lang aansleept.

Tavek
7 januari 2007, 22:47
55 Not In Portland 2/7/2007 307

das de volgende episode. Dus 7 februari begint het terug. Ik ben benieuwd.

BigF
7 januari 2007, 23:27
als de makers zelf al niet meer weten waar ze uiteindelijk willen uitkomen heb ik toch mijn twijfels
Van Maerlant heeft gelijk

tip; kijk gewoon In De Gloria, dat komt volgende zondag al terug :cheer:

liberalist_NL
8 januari 2007, 17:11
De titel spreekt voor zich:|
Neem schotelTV en bekijk de serie op NET5. http://net5.sbs.nl/modules.php?name=net5_programma&site=net5programma&pid=560

FISHERMAN
8 januari 2007, 17:18
kuch...torrents...kuch
Een paar uur nadat een aflevering in Amerika wordt uitgezonden kan je ze al bekijken mbv. het internet.

liberalist_NL
8 januari 2007, 17:21
kuch...torrents...kuch
Een paar uur nadat een aflevering in Amerika word uitgezonden kan je ze al bekijken mbv. het internet.
*kuch*usenet*kuch*www.binaries4all.nl (http://www.binaries4all.nl) *kuch*

baseballpolitieker
8 januari 2007, 17:21
kuch...torrents...kuch
Een paar uur nadat een aflevering in Amerika word uitgezonden kan je ze al bekijken mbv. het internet.:thumbsup: ;-)
Ben benieuwd of de mods je bericht zullen verwijderen!:-) ;-)

pinbag
8 januari 2007, 17:32
rapidschare links (kucht)

Zeg, iemand hier al de afleveringen gezien van de nieuwe versie van *Battlestar galactica* ?

Aanrader voor de science-fiction lovers.

1880
8 januari 2007, 17:38
Er zit inderdaad veel te veel tijd tussen de verschillende reeksen. Straks weet ik niet meer wat er reeds gebeurt is.

Zwartengeel
8 januari 2007, 17:59
kuch...torrents...kuch
Een paar uur nadat een aflevering in Amerika wordt uitgezonden kan je ze al bekijken mbv. het internet.

Idem voor '24'. Volgend week gaat in de VS het zesde seizoen van start overigens. Wordt dus weer overuren draaien voor mijn downloadmeter...8-)

nubian
9 januari 2007, 16:57
Ik hoop niet, van mij mag 'Lost' lost blijven

nubian
9 januari 2007, 16:59
Overhypede shit die VEEL te lang aansleept.
100% mee eens

neutraalzwitserland
9 januari 2007, 17:03
In ieder geval is lost in de VS al tem afl.6 van seizoen 3 uitgezonden, nu zitten ze daar in een soort mid-seizoensbreak en vanaf februari komt het vervolg van seizoen 3. Dus die eerste 6 afleveringen moeten zeker al te downloaden zijn als je wat zoekt... zonder kuch.

neutraalzwitserland
9 januari 2007, 17:12
en voor de haters... qua 'inhoud' toch nog altijd wel een eindje boven het gemiddelde programma op de vlaamse stations dacht ik? Belspellen, Man van Wendy, Koppen, de zoveelste Steven Segalfilm, alle gezever over huizen kopen en inrichten. I rest my case. Maar het 'gehype' en alle geforceerde cliffhangers zijn idd superonaangenaam.

Kleine aanrader in afwachting misschien: zondagavond kanaal 2; arrested development. Over een disfunctionele Californische familie die ineens zijn levensstandaard naar beneden moet aanpassen als er gesjoemel in het familiebedrijf aan het licht is gekomen... horror voor de coburgs, hard lachen voor de rest van België.

baseballpolitieker
9 januari 2007, 17:12
zonder kuch.
We zitten hier nog altijd niet in Zwitserland maar in Belgie en daar moet je maar beter oppassen wat je zegt!;-)

baseballpolitieker
9 januari 2007, 17:13
Kleine aanrader in afwachting misschien: zondagavond kanaal 2; arrested development. Over een disfunctionele Californische familie die ineens zijn levensstandaard naar beneden moet aanpassen als er gesjoemel in het familiebedrijf aan het licht is gekomen... horror voor de coburgs, hard lachen voor de rest van België.Is die serie al begonnen?

Voodoo Child
9 januari 2007, 17:34
24 is strijk gaan btw
aflevering 1 van seizoen 6 is nog niet geaired in de VS en de eerste 4 afleveringen zijn al te leechen :D

Jaani_Dushman
9 januari 2007, 17:40
en voor de haters... qua 'inhoud' toch nog altijd wel een eindje boven het gemiddelde programma op de vlaamse stations dacht ik? Belspellen, Man van Wendy, Koppen, de zoveelste Steven Segalfilm, alle gezever over huizen kopen en inrichten. I rest my case.Wat is er mis met die belspelen?? :x
Ik vind die zalig. Amateurtjes die een uur moeten volzeveren over waarom je wél moet bellen, en tips geven over belachelijke spelletjes. Hoe kan je zoiets nog verbeteren? :lol:

neutraalzwitserland
9 januari 2007, 17:53
Is die serie al begonnen?

ja ze zitten halfweg het eerste seizoen, er zijn er 3 in totaal denk ik. De eerste 2 heb ik al gezien... echt 1 van de betere dingen van de laatste jaren. Geregisseerd door 'Richie' uit Happy Days, de 'Fonz' heeft trouwens een bijrolletje als de slechtste advocaat aller tijden, (voor de Simpsonsfans: soort levensechte Lionel Hutz) Soit, ben een beetje aan het doorratelen, maar het is dus echt wel de moeite.

neutraalzwitserland
9 januari 2007, 17:56
Wat is er mis met die belspelen?? :x
Ik vind die zalig. Amateurtjes die een uur moeten volzeveren over waarom je wél moet bellen, en tips geven over belachelijke spelletjes. Hoe kan je zoiets nog verbeteren? :lol:

Sorry sorry en nog eens sorry. Ik zie nu in dat de belspelen geen voorteken der apocalyps zijn, maar een onschuldig ende joviaal tijdverdrijf.

voorbeeldje: http://www.youtube.com/watch?v=KxGMBRakgIM

DaBlacky
9 januari 2007, 19:14
In ieder geval is lost in de VS al tem afl.6 van seizoen 3 uitgezonden, nu zitten ze daar in een soort mid-seizoensbreak en vanaf februari komt het vervolg van seizoen 3. Dus die eerste 6 afleveringen moeten zeker al te downloaden zijn als je wat zoekt... zonder kuch.

Zonder kuch ben ik ze zelfs al tegengekomen, maar ik heb ze niet afgehaald. (das illegaal, he :P)

Zwartengeel
9 januari 2007, 19:17
24 is strijk gaan btw
aflevering 1 van seizoen 6 is nog niet geaired in de VS en de eerste 4 afleveringen zijn al te leechen :D

:cheer:

baseballpolitieker
9 januari 2007, 19:21
Sorry sorry en nog eens sorry. Ik zie nu in dat de belspelen geen voorteken der apocalyps zijn, maar een onschuldig ende joviaal tijdverdrijf.

Je moet niet van mening veranderen hoor omdat enkele kwibussen hier wat lastig doen! Dat is gewoon een schande dat die dingen nog op tv komen, aan zo'n dingen kan je zien hoe dom en achterlijk onze cultuur is! Laag vind ik dat, afschaffen die rommel!

Pieke
9 januari 2007, 22:52
Zeg, iemand hier al de afleveringen gezien van de nieuwe versie van *Battlestar galactica* ?

Aanrader voor de science-fiction lovers.

Heb op mijn tanden moeten bijten tijdens de hele pilootaflevering, zo saai, maar eens die gedaan, zeker de moeite waard.

Kent ge Farscape?

pinbag
10 januari 2007, 01:02
Kent ge Farscape?

Ik keek graag naar Farscape op de BBC. Ik vind het wel grappig dat die kerel nu acteert in stargate. :lol:

Internaut
10 januari 2007, 02:38
als Vlaams-nationalist geef ik natuurlijk de voorkeur aan productiehuizen zoals woestijnvis (tis vrt mor wel vloms!) en programma's die gemaakt zijn op eigen bodem. Bv zone stad, flikken, matroesjka's
ik heb dan nog liever een oude aflevering van de kotmadam of 'ons geluk' op de zender VTM kerst dan NYPD Blue, csi new york of andere amerikaanse series.

neutraalzwitserland
10 januari 2007, 04:18
als Vlaams-nationalist geef ik natuurlijk de voorkeur aan productiehuizen zoals woestijnvis (tis vrt mor wel vloms!) en programma's die gemaakt zijn op eigen bodem. Bv zone stad, flikken, matroesjka's
ik heb dan nog liever een oude aflevering van de kotmadam of 'ons geluk' op de zender VTM kerst dan NYPD Blue, csi new york of andere amerikaanse series.

Vlaams nationalist zijn... dat kan al eens gebeuren. Maar daaraan koppelen dat je Vlaamse programma's sowieso leuker vindt dan eender welke buitenlandse serie dan ook... dan kan het al bijna niet anders of u bent erg domme Vlaams-nationalist! :-D

neutraalzwitserland
10 januari 2007, 04:20
als Vlaams-nationalist geef ik natuurlijk de voorkeur aan productiehuizen zoals woestijnvis (tis vrt mor wel vloms!) en programma's die gemaakt zijn op eigen bodem. Bv zone stad, flikken, matroesjka's
ik heb dan nog liever een oude aflevering van de kotmadam of 'ons geluk' op de zender VTM kerst dan NYPD Blue, csi new york of andere amerikaanse series.

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O Ik dacht dat deze zinsnede enkel kon worden gebruikt als hij volgde op de vraag "Wat dacht je van seks met je schoonmoeder?" maar ik heb mij blijkbaar vergist.

neutraalzwitserland
10 januari 2007, 04:30
als Vlaams-nationalist geef ik natuurlijk de voorkeur aan productiehuizen zoals woestijnvis (tis vrt mor wel vloms!) en programma's die gemaakt zijn op eigen bodem. Bv zone stad, flikken, matroesjka's
ik heb dan nog liever een oude aflevering van de kotmadam of 'ons geluk' op de zender VTM kerst dan NYPD Blue, csi new york of andere amerikaanse series.

= (tis Vlaamse Radio en Televisie mor wel vloms!). Bedankt voor uw wijze inzichten! :-D

parcifal
10 januari 2007, 10:23
Lost - Seizoen 3 - 1 tem 6 staat gewoon hier hoor : http://www.youtvpc.com/

Helemaal niet illegaal. ;-)

Daarnaast toch ook even de herwerkte serie Battlestar Gallactica vermelden. (je vindt seizoen 1 en 2 op bovenvermelde site).
Wat ik er al van gezien heb was redelijk heavy, in tegenstelling tot Lost, wat gewoon uitgemolken wordt.

*Edit : Battlestar Galactica was dus al vermeld door 'kenners'. *

illwill
10 januari 2007, 10:40
Er is een site tv-undergound alleen weet ik het adres niet vanbuiten, het is volgens mij de grootste site momenteel waar de meeste series op te verkrijgen valt. Werkt wel via emule of andere. Je kan kiezen tussen dvd kwaliteit of tv, HDtv begint nu ook op te komen.
In de week zal ik de juiste link wel plaatsen.

Voodoo Child
10 januari 2007, 11:49
ftp owns :p

Monocle
10 januari 2007, 12:03
24 is strijk gaan btw
aflevering 1 van seizoen 6 is nog niet geaired in de VS en de eerste 4 afleveringen zijn al te leechen :D

Welke torrent downer gebuik je?

liberalist_NL
10 januari 2007, 16:35
Welke torrent downer gebuik je?
Torrents zijn traag. Ik gebruik altijd nieuwsgroepen i.c.m. FTD v3.7.3.

pinbag
10 januari 2007, 16:58
*Edit : Battlestar Galactica was dus al vermeld door 'kenners'. *

Seizoen 3 is gedeeltelijk uit. ;-)

Zwartengeel
10 januari 2007, 19:54
Torrents zijn traag. Ik gebruik altijd nieuwsgroepen i.c.m. FTD v3.7.3.

Idem!

Maak je overigens gebruik van een payserver?

liberalist_NL
10 januari 2007, 20:01
Idem!

Maak je overigens gebruik van een payserver?
Soms, ik heb geen creditcard dus ik moet het via www.smsusenet.nl (http://www.smsusenet.nl) doen.;-) Is goed te doen, maar is wel duur. Een euro per dag. De server van mijn provider, Orange, is belachelijk traag: 50KB/ps

Zwartengeel
10 januari 2007, 20:04
Soms, ik heb geen creditcard dus ik moet het via www.smsusenet.nl (http://www.smsusenet.nl) doen.;-) Is goed te doen, maar is wel duur. Een euro per dag.
Ik heb een abonnement op http://www.usenetserver.com (http://www.usenetserver.com/index.html). 14,95 USD per maand.

liberalist_NL
10 januari 2007, 20:07
Ik heb een abonnement op http://www.usenetserver.com (http://www.usenetserver.com/index.html). 14,95 USD per maand.
Dat is toch al bijna drie keer zo goedkoop. Wat is dan je maximale bandbreedte en hoeveel threads kun je maximaal aan?

Zwartengeel
10 januari 2007, 20:15
Dat is toch al bijna drie keer zo goedkoop. Wat is dan je maximale bandbreedte en hoeveel threads kun je maximaal aan?

Maximale downloadsnelheid ongeveer 400 kb/s, 8 threads maximaal.

liberalist_NL
10 januari 2007, 20:37
Maximale downloadsnelheid ongeveer 400 kb/s, 8 threads maximaal.
Hmmm... ik haal meestal de 900KB/ps wel, maar dat ligt denk ik aan mijn provider. Die beweert 20MBits/ps te halen. Aan de andere kant, ADSL is in Nederland het meeste geïntegreerd in heel Europa (gemiddeld dan, hé;-) ). Ik weet niet hoe dat in Vlaanderen ligt, maar meestal is het wel goede kwaliteit in dichtbevolkte rijke gebieden. Hiervoor had ik Planet Internet (van KPN), maar dat was duur (50€ in de maand) voor maar 350 KB/ps. Nu krijg ik voor dat geld er bij Orange (France Télécom) er ook nog telefonie bij voor die prijs en sneller internet. Bovendien viel bij Planet de verbinding dikwijls uit.

illwill
11 januari 2007, 08:10
Seizoen 3 is gedeeltelijk uit. ;-)

Als tv kwaliteit.

Ik vond seizoen 1 heel goed, 2 nog iets beter en er zaten in seizoen 2 wel heel spannende afleveringen waarbij ik serieus op het puntje van mijn zetel ging zitten. :lol: Hopelijk is 3 nog beter.

Weet er trouwens iemand wanneer frasier seizoen 9/10 gaat uitkomen en cheers 9/10/11/12? Op dvd natuurlijk dan é.

Voodoo Child
11 januari 2007, 14:42
Welke torrent downer gebuik je?
ftp owns :p
8-)

Zwartengeel
18 januari 2007, 22:39
24 is strijk gaan btw
aflevering 1 van seizoen 6 is nog niet geaired in de VS en de eerste 4 afleveringen zijn al te leechen :D

Heb ze ondertussen al alle 4 binnen! Totale download: meer dan 4 GB, maar wel uitstekende kwaliteit! 8-)

Ondertussen zijn we '10:00 AM and counting'... Lijkt me weer een 'leuk' dagje totnogtoe.