PDA

View Full Version : The Coburgs - episode 3453


Thomas-
9 januari 2007, 02:43
De Tijd geeft ons vandaag de gelegenheid om nog maar eens goed te lachen met het achterlijke gedrag van Laurent :lol: :

Prins Laurent moest in principe in de voetsporen van zijn broer, kroonprins Filip, treden. Als Filip koning wordt, komt er een vacature vrij voor de prinselijke missies in het buitenland. Het leek de gedroomde 'oplossing' Laurent die job te geven, waardoor meteen zou kunnen worden verantwoord waarom hij door de gewesten gesubsidieerd wordt en een overheidsdotatie krijgt.

Toch is er in stilte al beslist dat Laurent daarvoor niet in aanmerking komt. Eén keer is het uitgeprobeerd. Laurent leidde in 2001 een gewestelijke Brusselse missie van de toenmalige minister-president Xavier De Donnéa in de Verenigde Staten. Het draaide uit op een catastrofe.

Het was pijnlijk gênant het puberale gedrag van de prins op het befaamde MIT aan de Harvard universiteit in Boston gade te slaan. Tijdens de geleerde uiteenzettingen had Laurent er veel plezier in karikaturen van de professoren te tekenen. Midden in een betoog stond hij dan op om zijn pennetrekken met pretoogjes voor te leggen aan zijn adviseur, die het lijdzaam onderging.

Helemaal verkeerd ging het toen op 11 september de Twin Towers werden doorboord. Die middag nam prins Laurent het woord op een lunch met de rectoren en hoogleraren van de universiteit van Harvard. Hij riep de universiteit op bij de Amerikaanse regering te protesteren tegen het materialisme. 'Want zie waar het toe leidt...' Gelukkig dat de Amerikanen niet zo onder de indruk zijn van prinsen, want anders had Laurent een diplomatieke rel van jewelste veroorzaakt.

Laurent vond het een schande dat het luchtruim ook voor hem was afgesloten. Hij wilde onmiddellijk terugkeren naar België. Uiteindelijk is hij opgepikt door een militaire vlucht van de Fransen. Voor het paleis en de overheden was het duidelijk: dit geen tweede keer. Lintjes doorknippen en cocktailfeestjes, meer zit er voor prins Laurent niet in.

Ive De Beckker
9 januari 2007, 02:45
Republiek NU!

Laten we nu gaan naar een staat waar we de machthebbers
kunnen straffen voor hun onkunde.

Patriot!
9 januari 2007, 08:32
Ik geloof er niks van.

En zelfs als het waar zou zijn dan zeg ik: Et alors?

Zijn vader is een voortreffelijk Koning, en ook zijn oudere broer kwijt zich perfect van zijn taak. Wat een elfde in rang doet, heeft geen enkel belang.

lombas
9 januari 2007, 09:17
Wat een elfde in rang doet, heeft geen enkel belang.

Dus die moet dan ook maar geen Senaatszetel, voorziene woning en dotatie krijgen?

Of toch dan enkel op de BUB haar kosten?

baarle
9 januari 2007, 09:21
Ik geloof er niks van.

:-) :-)

Antoon
9 januari 2007, 09:58
Ik geloof er niks van.

En zelfs als het waar zou zijn dan zeg ik: Et alors?

Zijn vader is een voortreffelijk Koning, en ook zijn oudere broer kwijt zich perfect van zijn taak. Wat een elfde in rang doet, heeft geen enkel belang.

Zijn vader? Behalve een schandalig gedrag ten opzichte van een buitenechtelijke dochter die als twee druppels op hem lijken en die hij volledig negeert, heb ik hem nooit iets weten doen dat als 'voortreffelijk' kan worden beoordeeld. Of geef eens een voorbeeld?
Naast de pot gepist, dat heeft hij voortreffelijk gedaan. Maar anders?

En de 'oudere broer', Filip, daar weet ondertussen al iedereen met een normale intelligentie dat hij gewoon een domme kloot is. Zie je dat dan zelf niet? Ben je zodanig verblind door je liefde voor het land?

Patriot!
9 januari 2007, 10:17
Dus die moet dan ook maar geen Senaatszetel, voorziene woning en dotatie krijgen?

Of toch dan enkel op de BUB haar kosten?

Het zou een schande voor het land zijn moest een Prins in armoede leven.

Patriot!
9 januari 2007, 10:19
Zijn vader? Behalve een schandalig gedrag ten opzichte van een buitenechtelijke dochter die als twee druppels op hem lijken en die hij volledig negeert, heb ik hem nooit iets weten doen dat als 'voortreffelijk' kan worden beoordeeld. Of geef eens een voorbeeld?
Naast de pot gepist, dat heeft hij voortreffelijk gedaan. Maar anders?



Zoals ik eerder al zei:

Wat hebt gij daar mee te maken verdomme? Laat die mens zelf eens beslissen hoe hij met situaties in zijn eigen privé-leven omgaat!:evil:

lombas
9 januari 2007, 10:19
Het zou een schande voor het land zijn moest een Prins in armoede leven.

Ja, die van Nederland zijn echt arm. De vuilbakken waarin die al naar eten hebben gezocht, niet normaal.

garfield
9 januari 2007, 10:25
Het zou een schande voor het land zijn moest een Prins in armoede leven.


hij kan de rekken in de GB gaan vullen. of bij Flightcare gaan werken :twisted:

Antoon
9 januari 2007, 10:49
Zoals ik eerder al zei:

Wat hebt gij daar mee te maken verdomme? Laat die mens zelf eens beslissen hoe hij met situaties in zijn eigen privé-leven omgaat!:evil:

Sorry hoor, niet wanneer hij miljoenen euro's krijgt van het openbaar geld om er een luxe-leventje op na te houden in paleizen en buitenlandse oorden.

En waar blijven je voorbeelden van zijn 'voortreffelijk werk'? Dat zal er waarschijnlijk niet van komen, wedden?

Antoon
9 januari 2007, 10:50
Het zou een schande voor het land zijn moest een Prins in armoede leven.

Als je het over de corrupte dikzak hebt, neem hem dan gewoon onder je eigen hoede. Waarom moeten wij die ook nog gaan financieren?

Antoon
9 januari 2007, 10:51
...

En de 'oudere broer', Filip, daar weet ondertussen al iedereen met een normale intelligentie dat hij gewoon een domme kloot is. Zie je dat dan zelf niet? Ben je zodanig verblind door je liefde voor het land?

Heb je ondertussen al een antwoord kunnen verzinnen op deze vraag? Of ga je ook dit uit de weg? Ben je nu verblind? Of heb je eigenlijk ook gezien, zoals alle andere mensen met een normale intelligentie, dat filip een domme kloot is?

Ive De Beckker
9 januari 2007, 16:56
Het zou een schande voor het land zijn moest een Prins in armoede leven.

Werken godverdomme.
Gelijke elke mens.

Nee, honderdduizenden euro's onder zijn gat geschoven krijgen,
met sportwagens rijden, in ne villa wonen zonder huur te betalen.

En daarvoor gene klop moete doen.

Anna List
9 januari 2007, 17:01
Werken godverdomme.
Gelijke elke mens.

Nee, honderdduizenden euro's onder zijn gat geschoven krijgen,
met sportwagens rijden, in ne villa wonen zonder huur te betalen.

En daarvoor gene klop moete doen.

ik vind wel dat ie recht heeft op een leefloon, mocht hij geen job vinden, en werklozensteun als hij aan de voorwaarden voldoet ...

Knuppel
11 januari 2007, 03:56
Waarom werd dit eigenlijk niet bij Politiek Binnenland gepost? :lol: :lol: :lol:

Knuppel
11 januari 2007, 04:06
Zoals ik eerder al zei:

Wat hebt gij daar mee te maken verdomme? Laat die mens zelf eens beslissen hoe hij met situaties in zijn eigen privé-leven omgaat!:evil:

Dat jij het een koninklijke houding vindt dat er in de royale familie bastaards gemaakt worden aan de lopende band, die daarna ontkend worden (als ze al niet geaborteerd worden), daar staan wij allang niet meer van te kijken, hoor.

Knuppel
11 januari 2007, 04:07
Het zou een schande voor het land zijn moest een Prins in armoede leven.

Je bedoelt toch zeker dat de diploma's van onze royale leeglopers van Laken niets waard zijn daar ze er, om één of andere reden, niet zélf hun kostje mee verdiend krijgen?

Hoeveel denk je dat Lorre nog bovenop zijn belastingvrije 300.000 euro per jaar, zijn kosteloze villa plus onderhoud en bemeubeling, en alle extra legale voordelen moet krijgen om niet gedwongen te worden de foto's van zijn kroost aan de hoogste bieder te verkopen en de Marine te helpen oplichten?

hermanvk
11 januari 2007, 04:37
ik vind wel dat ie recht heeft op een leefloon, mocht hij geen job vinden, en werklozensteun als hij aan de voorwaarden voldoet ...
OCMW volgens mij en geen werkloosheid.
De dop of de werkloosheidsuitkeringen zijn een verzekering:
Daar betalen jij en je werkgever premies voor door de RSZ bijdragen.
Je moet maar eens goed kijken hoeveel premie je wel betaalt.

De lorre, zoals hij blijkbaar genoemd wordt heeft geen premie betaald, zoals trouwens heel die profiteursbende nog niets heeft betaald.
Dus geen premie = geen verzekering!

OCMW dus en een vochtig krot hier of daar. Zit hij meteen onder de mensen :rofl: en kan hij het dagelijks leven van zijn ex-onderdanen eens meemaken. Misschien dat hij zich toch beter niet laat zien... Sommige mensen zouden kunnen rare oprispingen krijgen bij het zien van de profiteursfiguur.

Of sh.. nog beter: het adres van het bub hoofdkwarier: die zullen hem ontvangen met vlagvertoon en de brave zeun in orkest en allen in de houding :rofl:

hermanvk
11 januari 2007, 04:44
Hoeveel denk je dat Lorre nog bovenop zijn belastingvrije 300.000 euro per jaar, zijn kosteloze villa plus onderhoud en bemeubeling, en alle extra legale voordelen moet krijgen om niet gedwongen te worden de foto's van zijn kroost aan de hoogste bieder te verkopen en de Marine te helpen oplichten?
Die villa + onderhoud + bemeubeling zijn ook belastingvrij natuurlijk:
Dus daar kan je rustig nog eens 30.000 bijtellen - ik heb geen idee van uurprijzen in Vlaanderen dezer dagen, maar een villa zal toch wel rond die prijs hangen.

Als je dat wil verdienen AL WERKENDE dan zit je rond de 660000 a 700000 Euro per jaar. Dikke pree zeg ik....
Als ik dat met de lotto zou winnen, stop ik gelijk met werken en kan ik op vervroegd pensioen gaan.....
Maar diene lorre krijgt dat binnen per jaar....!!!!!!!!!!!!