PDA

View Full Version : Belgicisten zijn Liechtensteinse aanhangers!!!


Tantist
12 januari 2007, 11:15
Ik heb net ultrageheime documenten kunnen inkijken van de Landdag van Liechtenstein. Daaruit blijkt dat Liechtenstein de Belgische eenheid intact wil houden om een corridor te annexeren tot aan de zee. De Vlaamse onafhankelijkheid zou dat immers verhinderen.

Daarom steunen ze actief de belgicistische groepjes.

Om veiligheidsredenen kan ik mijn uiterst betrouwbare bron echter niet bekend maken.

;-)

DenDane
12 januari 2007, 11:28
:popcorn: ik kan al niet meer wachten tot de 15de,

garfield
12 januari 2007, 11:53
:rofl: ik kom nie bij

Zwartengeel
12 januari 2007, 12:28
Waarom beschermen de belgifisten Hans-Adam II van Liechtenstein eigenlijk nog langer? Zijn schuld in deze zaak is toch duidelijk?

Ive De Beckker
13 januari 2007, 01:01
Man man man toch, die onozele topics zijn toch eerder voor K&K dacht ik.

baseballpolitieker
13 januari 2007, 01:48
Update: Vaticaan.com



Het Vaticaan heeft net via een speciale nieuws oproep gemeld dat Jezus zeer waarschijnlijk van belgische oorsprong is en dat daarom België moet blijven bestaan! Verschillende officiële bronnen hebben dit bericht bevestigd en zeggen hierbij dat enkele miljoenen diep gelovige zuid-Amerikanen een pelgrimstocht naar België op poten aan het zetten zijn om het nieuwe mekka van de christenen meteen in te wijden! De toeristische sector spreekt van een wereldwonder en is al alles aan het voorbereiden om uit de miljoenen nieuwe inkomst bronnen zo goed mogelijk te verdienen! Zo is er een stormloop van handelaars naar antiquairs en andere rommelwinkels om alle heilige beelden weg te kapen!
CNN heeft zopas gemeld dat het Vaticaan ernstig overweegt om hun stadstaad te verplaatsen naar het midden van Brussel! Wanneer deze verhuis zou plaats vinden is men verplicht om het atomium af te breken!
Over dat punt zijn zonet communautaire discussie zijn ontstaan tussen de Walen en de Vlamingen over wie het atomium dan zou mogen hebben!!! Bush heeft ook zopas de oorlog aan het Vaticaan verklaart omdat zij de positie van Israël in gevaar brengen als Jezus-land! Condoleezza Rice heeft in een persmededeling gemeld dat Amerika zich niet zal schuwen om atoomwapens in te zetten! Het Vaticaan heeft al gereageerd en gezegd dat het zich met hand en tand zal verzetten!

Tantist
26 januari 2007, 11:54
Dat zou nog een gedacht zijn. De Pauselijke Staat verplaatsen naar Brussel.

Derk de Tweede
26 januari 2007, 12:13
Ik heb net ultrageheime documenten kunnen inkijken van de Landdag van Liechtenstein. Daaruit blijkt dat Liechtenstein de Belgische eenheid intact wil houden om een corridor te annexeren tot aan de zee. De Vlaamse onafhankelijkheid zou dat immers verhinderen.

Daarom steunen ze actief de belgicistische groepjes.

Om veiligheidsredenen kan ik mijn uiterst betrouwbare bron echter niet bekend maken.

;-)

Heeft Vaticaanstad zich al solidair verklaard met Lichtenstein?:roll: