PDA

View Full Version : Eigen vakbond?


ilfalco
15 januari 2007, 16:57
bent u voorstander van een eigen vakbond?

volgens mij is het de taak van de VVB om voor een vlaams-nationale vakbond te zorgen.

Zij is het best geplaatst om een neutrale vakbond op te richten. Indien het Vb dat doet dan is die meteen ten dode opgeschreven aangezien het establishment alles zal doen om die te vernietigen.

verder vind ik dat ieder die zich vlaams-nationalist noemt weg moet gaan bij de gekleurde ziekenfondsen. Het valt idd ook op dat de minder gebetonneerde ziekenfondsen amper VB'ers eruit gooien .

Pietje
16 januari 2007, 13:28
Eventjes "Uppen" 8-)

Filip De Man
16 januari 2007, 13:35
Zelf ben ik lid van een neutraal ziekenfonds, het is al te gek om CD&V of SPa onrechtstreeks te steunen door bij de aan hen gelieerde mutualiteiten aan te sluiten;
Voorts heeft een neutrale vakbond misschien veel tegenwerking te verwachten, maar 'point n'est besoin d'espérer pour entreprendre', nietwaar?
Bovendien zal het mediatiek effect niet te versmaden zijn.

Pietje
16 januari 2007, 13:47
Zelf ben ik lid van een neutraal ziekenfonds, het is al te gek om CD&V of SPa onrechtstreeks te steunen door bij de aan hen gelieerde mutualiteiten aan te sluiten;
Voorts heeft een neutrale vakbond misschien veel tegenwerking te verwachten, maar 'point n'est besoin d'espérer pour entreprendre', nietwaar?
Bovendien zal het mediatiek effect niet te versmaden zijn.


Sterke vakbonden kunnen wel tegen een stootje 8-)